Ja, dat is zeker een gemiste kans. Ik zie dat ze veel aan adwords reclame doen. Terwijl ik als ik naar mijzelf kijk met plezier gratis reclame voor ze maak. Ik heb al minimaal aan 5 verschillende personen verteld wat Quatt is, waarvan er minimaal 2 in de markt zijn om de komende jaren een warmtepomp aan te schaffen.MacD007 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:16:
plus ook nog een goede pr die nagenoeg weinig kost, de normale pr is gewoon heel duur.
De laatste tijd praat ik er echter niet graag meer over, tenzij er naar gevraagd wordt omdat:
- Ik de communicatie zo beroerd vind
- De werking nog niet optimaal lijkt. En ik begrijp dat het een product in ontwikkeling is. Weet je wat helpt om mijn twijfel de Quatt aan anderen aan te raden weg te halen? Communiceren!. Ik begrijp dat de aansturing niet vanaf dag 1 helemaal goed kan gaan. Wat ik niet begrijp is dat je hierover niet communiceert. Waar loop je tegen aan, wanneer kunnen de gebruikers updates verwachten, welke punten ben je nu aan het verbeteren? Ik begrijp deze houding net als jij ook echt niet. Mond vol van 'we zijn fan van domotica zoals home assistant en willen ook hiervoor integraties maken', maar ondertussen is je CiC een black box waarvan niemand precies begrijpt welke beslissingen op basis van welke informatie gemaakt worden, en is er geen enkele indicatie wat we kunnen verwachten qua (app)informatie, aansturing, etc.
- Ik er van baal dat het idee dat reserveringsnummer de installatievolgorde volledig lijkt te zijn los gelaten. 2022 werd 2023, werd februari / maart 2023, en langzamerhand begint de moed me toch wel in de schoenen te zakken dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, als ik zie dat nummertje 1200 even voorrang krijgt. Ook hier weer: communiceer. Als er echt een goede reden voor is, met een indicatie wanneer ik wel aan de beurt ben kan ik een stuk meer van je hebben.
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VxkjOsZ21jR497fOAOFfTfUq.png?f=user_large)
/f/image/qmIOoP0XhWvP877WQyDhlnly.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tmNTIt7Bd0snHa21JJ2vwxM7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LTJL5y0OtY8Wh5lubtIcLC7L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qEz3X6OZE7QClSNUfaJTrsWH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvAOP1r3zC4jfud5GiGDhLEl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1hFY78DvOmRv0MEOjFk57jYW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gie13lmeYwcWxIEidi4ysjAj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ABheLXn7UVMyLvNpAi1SZPQB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MOGcGdEeFrE5QtsDKaTNcUvx.jpg?f=fotoalbum_large)