Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.017.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 19:21
In mijn vorige auto kon ik via CarPlay prima Google Maps actief hebben met Flitsmeister op de achtergrond. Zodra FM iets te melden had gaf die wel een pop-up.
In de Enyaq werkt dit niet meer volgens mij. Zodra je vanuit Google Maps terugswitcht naar FM zie je dat hij de locatie snel even bijwerkt en een melding geeft dat er geen internetverbinding was. Ervaren jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:34
Martinique schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:37:
In mijn vorige auto kon ik via CarPlay prima Google Maps actief hebben met Flitsmeister op de achtergrond. Zodra FM iets te melden had gaf die wel een pop-up.
In de Enyaq werkt dit niet meer volgens mij. Zodra je vanuit Google Maps terugswitcht naar FM zie je dat hij de locatie snel even bijwerkt en een melding geeft dat er geen internetverbinding was. Ervaren jullie dat ook?
Volgens mij heeft dat via CarPlay nooit echt (lekker) gewerkt. Al eens geprobeerd om FM op je telefoon te starten en daarna de bediening via CP te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAJ82
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:04
Tukker87 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:31:
[...]

Deze video geeft daarin wat context. YouTube: The Truth About Tesla Battery Degradation – and Other EVs

Het heeft vooral met de temperatuur van de accu te maken (en dus of je accupakket gekoeld wordt). De Leaf doet daarin helemaal niets.

Tussen snelladen en “langzaam” laden zit vervolgens niet veel verschil qua degradatie. Althans. Niet zoveel als ik zou verwachten. Dus vooral de temperatuur regeling van de accu is bepalend voor mate van degradatie. Althans volgens deze video.

Ik zou nog steeds voor Max 80 en min 10 gaan als je het niet nodig hebt, maar heb daar zo geen achtergrond informatie over.

Edit, als je niet de hele video wilt bekijken. Het zit in de laatste 7? Minuten.
Interessant filmpje, thanks.
Gaat de Enyaq de accu uit zichzelf koelen als deze in de zomer in de zon staat? Of doet ie dat alleen als er ook geladen wordt? Ik heb de mijne pas een maandje, maar wellicht heeft iemand deze ervaring uit de zomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
internetinfo schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:59:
[...]

Volgens mij heeft dat via CarPlay nooit echt (lekker) gewerkt. Al eens geprobeerd om FM op je telefoon te starten en daarna de bediening via CP te doen?
Nee niet geprobeerd, zal er eens op letten. Maar in de Focus hoefde dat ook niet. Sterker nog, toen had ik een automatisering die zodra CarPlay connecte FM, Google Maps en Spotify startte. Werkte als een trein. En FM waarschuwde netjes op tijd terwijl Google Maps actief was.
Maar de automatisering die de apps startte werkt ook niet meer lekker in de Enyaq. Mogelijk dat het komt doordat het nu draadloos is en in de Focus bedraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkBouwman
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-05 20:21
Werkt bij mij wel prima! (in tegenstelling tot Android auto) iPhone ingesteld dat hij via opdrachten FM opstart zodra carplay (draadloos) verbinding maakt. Vervolgens navigeer ik altijd met Google Maps en krijg ik de pop ups netjes naar boven als er meldingen zijn vanuit FM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09
Hier heeft een tijd lang een bug ingezeten in iOS15. Wellicht is dat het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinique
crimby schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:06:
[...]

Hier heeft een tijd lang een bug ingezeten in iOS15. Wellicht is dat het geval?
Ja ook nog aan gedacht inderdaad maar dat was volgens mij een iets ander issue. En het heeft bij mij vanaf het begin nooit gewerkt, ook al voor het iOS 15 issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
BAJ82 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:14:
[...]

Interessant filmpje, thanks.
Gaat de Enyaq de accu uit zichzelf koelen als deze in de zomer in de zon staat? Of doet ie dat alleen als er ook geladen wordt? Ik heb de mijne pas een maandje, maar wellicht heeft iemand deze ervaring uit de zomer?
Ja, dat doet 'ie zeker. Diverse keren horen blazen bij warmere omstandigheden afgelopen zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 22:33
Vraag: ik heb de optie dynamische vering besteld. Vond ik tof klinken. Maar ik merk er weinig van onder het rijden.
Sport of normaal, ik ga hard en vlak door de bocht.

Waar moet ik op letten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
antonvh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:40:
Vraag: ik heb de optie dynamische vering besteld. Vond ik tof klinken. Maar ik merk er weinig van onder het rijden.

Waar moet ik op letten?
Dat je sowieso geen sportieve auto hebt, maar een 2 ton zware familie SUV ;)

Had dan een Polestar oid genomen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 28twinplug
  • Laatst online: 05-01-2023

Waar moet ik op letten?
Zet hem maar eens op sport als je met harde wind op de snelweg aan het cruisen bent, dan weet je het....
Het gewiebel is dan vrijwel weg, alleen daarom al een hele fijne optie....
Een sport auto zal het nooit worden, hij is hoog en zwaar.... Sportief rijden daarentegen gaat best aardig, je kunt harder door de lange doordraaiers dan je in eerste instantie denkt.... Maar pas op met remmen voor de scherpe bochten, hij is echt wel zwaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayEm
  • Laatst online: 12-11-2024
28twinplug schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Zeker niet, heb het een paar weken geleden ook gemeld. het is ook een beetje gek dat er verschillende temperatuur lucht uit de roosters komt. Lijkt net of ze in het midden de buisjes verkeerd om aangesloten hebben....
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69987276
Precies dat, maar dan alleen in automatische mode. Want wanneer ik de airco handmatig instel komt de warme lucht wel alleen uit het rooster van de bestuurder wanneer de passagiersstoel leeg is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 16:19

Waar moet ik op letten?
De wegen hier in Nederland zijn best prima. Van 't weekend naar Duitsland geweest en daar een beetje geswitcht tussen Dynamisch en Comfort. Bizar verschil. Iedere putje en deukje in de weg voel je zo'n beetje in de Dynamische modus. Bij comfort werd alles mooi weggeveerd. Ik vind het een hele lekkere optie. Het verschil tussen normaal en naar dynamisch is minder groot en van normaal naar comfort ook. Jammer alleen dat hij zonder coderen niet kan onthouden wat je graag wil.

Heb zelf individueel ingesteld op DCC maximaal (maximaal comfort), besturing op sport en climate op ECO. De rest is op normaal. Heerlijk! Maar persoonlijk...

Heb wel 21 inch, schijnt bij 19 en 20 minder verschil te maken qua "stuiteren" etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Trackerfire op 03-02-2022 12:42 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenxyz
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:09
Is er een aparte plek om mogelijkheden van de Enyaq en OBDELEVEN te bespreken? Ik kan er maar bar weinig over vinden op internet en zoveel vragen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven2829
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-11-2022
bedankt voor de feedback iedereen...

ja, ook bij mij ligt de sleutel op het aanrecht stil en op een afstand van ca. 6 meter, maar toch geef hij soms contact en knippert de led...

dus, opbergen maar....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:46
svenxyz schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:30:
Is er een aparte plek om mogelijkheden van de Enyaq en OBDELEVEN te bespreken? Ik kan er maar bar weinig over vinden op internet en zoveel vragen 😅
Wat wil je weten? Gooi er maar gewoon in hier.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:39
svenxyz schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:30:
Dit blijkt me juist de plek ervoor... Stuk beter dan over de brakke app, levertijden en actieradius...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:11
Ik heb een thule easyfold gekocht voor de inklapbare trekhaak. Nu zie ik eigenlijk pas achteraf dat de trekhaak gemaakt is voor fix4bike, maar ik heb de gewone gekocht. Weet er iemand of dit nu een probleem geeft, als ik de gewone fietsdrager gebruik? Ik kan hem nog terug sturen, maar dat gedoe hoeft voor mij niet persé :)...
Dus, gebruikt er iemand onder problemen een gewone fietsdrager?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLfd4-RYvpI4EJu4OFatIHUPYJo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C90g2dvlpejHh7FHB2cvFHOI.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Cloclo100 op 03-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-09 10:47
sven2829 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:46:
bedankt voor de feedback iedereen...

ja, ook bij mij ligt de sleutel op het aanrecht stil en op een afstand van ca. 6 meter, maar toch geef hij soms contact en knippert de led...

dus, opbergen maar....
Zou Skoda eigenlijk verantwoordelijkheid dragen bij diefstal? Ik zit met een leasemaatschappij, dus niet mijn auto en eigenlijk ook niet mijn probleem zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvh
Trackerfire schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:40:
[...]

Heb wel 21 inch, schijnt bij 19 en 20 minder verschil te maken qua "stuiteren" etc.
Ah. Ik heb 19 inch. Vanwege verbruik zo gekozen... Daar kan het aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenxyz
Oke! Ik heb dus een OBDEleven. Na vooral even zoeken waar ik dat ding in moest pluggen aan de slag gegaan (via iPhone). Werking was beperkt. Veel van de apps geven aan dat ze niet werken. Snap niet echt waarom.

- Poging gedaan het startscherm te verwijderen. De muziek/radio reageert als ik een wijziging doorvoer, maar vervolgens zie ik het nog niet werken. OBDEleven App geeft ook weer aan dat hij op ON staat ipv OFF. (credits trouwens teruggekregen via de helpdesk)
- Poging gedaan voor MirrorDip. Wel gevonden in het menu, maar werkt denk ik niet omdat ik geen automatische stoelen heb. Kan iemand dit bevestigen?
- Auto Lock Menu proberen aan te zetten. Kan m nergens terugvinden in het menu! Waar staat dit dan?

Toen maar even gestopt :-) Vooral ook benieuwd wie welke aanpassingen hebben gedaan en wat hier de resultaten van waren. Ik wil in ieder geval nog scandinavion DRLs activeren. Daarnaast uiteraard heel benieuwd of ik zelf ooit de ACC bijvoorbeeld kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:32
Cloclo100 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:51:
Ik heb een thule easyfold gekocht voor de inklapbare trekhaak. Nu zie ik eigenlijk pas achteraf dat de trekhaak gemaakt is voor fix4bike, maar ik heb de gewone gekocht. Weet er iemand of dit nu een probleem geeft, als ik de gewone fietsdrager gebruik? Ik kan hem nog terug sturen, maar dat gedoe hoeft voor mij niet persé :)...
Op shop.skoda.nl verkopen ze ook de gewoon de normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Mirx_NL schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:23:
[...]

Op shop.skoda.nl verkopen ze ook de gewoon de normale.
aha kijk eens, dan is het helemaal legit :). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loepzuiver
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb tegelijk met een vriend een Skoda Enyaq besteld in oktober 2020. Ik een iV 60 en hij een iV 80. Allebei met het assistentie pakket. Volgens mij zat daar ook travel assist bij. Tenminste... het zit wel op mijn auto en niet op zijn iV80. Nu beweerd de dealer dat het niet in zijn pakket zit. Inmiddels zijn de brochures weer geupdate. Heeft iemand dit ook?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lu-LFJXgkAURnTYPZcZgi5iUjk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y0PIIO0PrbqcZy5bH58qBKVe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:32
Cloclo100 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:24:
[...]

aha kijk eens, dan is het helemaal legit :). Bedankt!
Ik heb het niet geprobeerd he, dus blame Skoda als het uiteindelijk toch anders is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
loepzuiver schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:28:
Ik heb tegelijk met een vriend een Skoda Enyaq besteld in oktober 2020. Ik een iV 60 en hij een iV 80. Allebei met het assistentie pakket. Volgens mij zat daar ook travel assist bij. Tenminste... het zit wel op mijn auto en niet op zijn iV80. Nu beweerd de dealer dat het niet in zijn pakket zit. Inmiddels zijn de brochures weer geupdate. Heeft iemand dit ook?[Afbeelding]
Het hoort in het "Assistentie Plus pakket". Echter de eerste maanden werden ook auto's die het "Assistentie pakket" hadden besteld ook uitgerust met Travel Assist. Dit is later in de productie teruggedraaid naar zoals het eigenlijk hoort. De mensen met een vroege productie hebben dus geluk gehad (waaronder ikzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvh
[...]

De wegen hier in Nederland zijn best prima. Van 't weekend naar Duitsland geweest en daar een beetje geswitcht tussen Dynamisch en Comfort. Bizar verschil. Iedere putje en deukje in de weg voel je zo'n beetje in de Dynamische modus. Bij comfort werd alles mooi weggeveerd. Ik vind het een hele lekkere optie.
Ik kan bij onderstel alleen kiezen tussen sport en normaal. Waar heb jij comfort en dynamisch? Of is er iets verkeerd gegaan met de aflevering van mijn Enyaq?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvB0yn15xGtNZs5AbqqTPeAEhXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VMAy9IuftooFFyRr78JajxWS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
antonvh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:52:
[...]

Ik kan bij onderstel alleen kiezen tussen sport en normaal. Waar heb jij comfort en dynamisch? Of is er iets verkeerd gegaan met de aflevering van mijn Enyaq?

[Afbeelding]
Dat is een optie, dynamic chassis control, die op zijn beurt in één van de optiepack's "drive sport plus" zit of zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram2700
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-03 17:04

[Afbeelding]
Ik heb ook een Thule fietsdrager (ca. 6 jaar geleden gekocht en ook op mijn vorige auto gebruikt), weet even niet welk model maar zeker niet zo'n fix4bike, en ik heb deze zonder problemen met 2 e-bikes op de Enyaq gebruikt. Ik zou me er geen zorgen om maken... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
  • Nu online

[Afbeelding]
Ik heb sinds kort ook een easyfold - en geen enkel probleem. Superfijn ding.
Dat speciale trekhaaksysteem zag ik ook pas later, en wellicht is het makkelijker / steviger bij bevestigen, maar met een normale bevestiging werkt het ook prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crimby
Nou met een beetje mazzel kan ik mij over een paar weken ook gelukkige lease rijder noemen van een mooie zwarte Skoda Enyaq iV80 Sportline. Heb een “voorraad” model gevonden met assistentie, comfort plus, comfort stoel, klimaat pakketen, panorama dak en trekhaak.

Ik kom van een Seat Ateca 1.0, dus ben super enthousiast. Had een proefrit gemaakt in een iV60 en wat was dat al een verschil zeg!

Aankomende weken ga ik hier lekker leechen en dan als alles goed gaat mag ik mijne in maart ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvefferen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-08 22:50
@vinom Ben je er al uit op welke manier de accu daadwerkelijk pre-heat?

Wat ik begrepen heb uit de laatste berichten:

Schema (mobiele App & Voorklima in apps) WERKT NIET
Schema in Wagen Status (Na invullen Laadpunt locatie) WERKT WEL?

In het winter tips filmpje van Skoda laat men aangaande Accu pre-heat de optie zien waar van we denken dat hij niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
lvefferen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:31:
@vinom Ben je er al uit op welke manier de accu daadwerkelijk pre-heat?

Wat ik begrepen heb uit de laatste berichten:

Schema (mobiele App & Voorklima in apps) WERKT NIET
Schema in Wagen Status (Na invullen Laadpunt locatie) WERKT WEL?

In het winter tips filmpje van Skoda laat men aangaande Accu pre-heat de optie zien waar van we denken dat hij niet werkt.
Ik moet nog verder testen. Van het weekend heb ik een lange rit en dan ik zien of hij de accu verder verwarmd dan 15 graden. Zo niet, dan lijkt het schema in de wagen de beste optie te zijn voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvefferen
vinom schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:42:
[...]

Ik moet nog verder testen. Van het weekend heb ik een lange rit en dan ik zien of hij de accu verder verwarmd dan 15 graden. Zo niet, dan lijkt het schema in de wagen de beste optie te zijn voor nu.
Accu temperatuur meet je d.m.v. een OBD2 dongel? of is deze standaard inzichtelijk in de auto?

Gisteren een 5 uur onderweg geweest met een Kia EV6 rijder. Deze wist mij te melden dat Kia via een software update de accu's op temperatuur gaat brengen als je een locatie van een lader op geeft waar je gaat laden.

Dus je altijd lekker warme accu's hebt voor een mooie laadcurve. Zou op zich ook wel een mooie optie zijn bij onze Enyaq's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
lvefferen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:17:
[...]

Accu temperatuur meet je d.m.v. een OBD2 dongel? of is deze standaard inzichtelijk in de auto?

Gisteren een 5 uur onderweg geweest met een Kia EV6 rijder. Deze wist mij te melden dat Kia via een software update de accu's op temperatuur gaat brengen als je een locatie van een lader op geeft waar je gaat laden.

Dus je altijd lekker warme accu's hebt voor een mooie laadcurve. Zou op zich ook wel een mooie optie zijn bij onze Enyaq's
OBDEleven dongle inderdaad. Zou mooi zijn als de Enyaq dat ook goed doen, voorverwarmen als je naar een snellader gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
vinom schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:27:
[...]

OBDEleven dongle inderdaad. Zou mooi zijn als de Enyaq dat ook goed doen, voorverwarmen als je naar een snellader gaat rijden.
Is zo’n dongle plug en play? Mijn skoda wordt lease, dus kan niet zomaar wat verbouwen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
crimby schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:49:
[...]

Is zo’n dongle plug en play? Mijn skoda wordt lease, dus kan niet zomaar wat verbouwen…
Zeker. Je kunt hem in de OBD poort van je auto stoppen, die zit links onder. Paarse ingang. Als je klaar bent met uitlezen haal je hem er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:50
lvefferen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:17:
[...]

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat als je de navi van skoda gebruikt en daar een snellader invoert de accu's verwarmd worden. Niet als je Google, waze oid gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_A
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10-2023
kw_nl schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Het hoort in het "Assistentie Plus pakket". Echter de eerste maanden werden ook auto's die het "Assistentie pakket" hadden besteld ook uitgerust met Travel Assist. Dit is later in de productie teruggedraaid naar zoals het eigenlijk hoort. De mensen met een vroege productie hebben dus geluk gehad (waaronder ikzelf).
De mijne is vorig jaar in november gemaakt en heeft het ook cadeau gekregen, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
Misschien een domme vraag maar hoe krijg ik in godsnaam dat klepje naar de zekeringen open? Kan me herrineren dat ik het ooit al eens vrij simpel geopend had maar nu heb ik toch het idee dat ik wat ga slopen als ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
SSJVegito schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:25:
Misschien een domme vraag maar hoe krijg ik in godsnaam dat klepje naar de zekeringen open? Kan me herrineren dat ik het ooit al eens vrij simpel geopend had maar nu heb ik toch het idee dat ik wat ga slopen als ik dat doe.
De zijkanten van dat bakje naar elkaar drukken en dan kun je die eruit halen/trekken. In de handleiding staat het ook beschreven hoe het moet. Onder het onderwerp zekeringen.

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 03-02-2022 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvefferen
vinom schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:58:
[...]

Zeker. Je kunt hem in de OBD poort van je auto stoppen, die zit links onder. Paarse ingang. Als je klaar bent met uitlezen haal je hem er weer uit.
Welke (iOS) OBD2 app is “het beste” volgens de ervaringsdeskundige op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Jan_A schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:19:
[...]

De mijne is vorig jaar in november gemaakt en heeft het ook cadeau gekregen, hoor.
Dan heb je echt geluk gehad. Volgens mij waren er in oktober al Tweakers die zonder geleverd kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:04
SSJVegito schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:55:
[...]

Handig, ben gelijk gaan kijken maar is al niet meer beschikbaar.
Je kunt ze ook gratis ophalen bij Anwb winkel :)

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 16:19
antonvh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:52:
[...]

[Afbeelding]
Dan heb je inderdaad waarschijnlijk het Sport pakket en niet het Sport Plus pakket. Het Sport pakket doet alleen iets in de besturing en gasresponse. Sport plus heeft ook Dynamic Chassis Control met adaptieve demping.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvefferen
Even wat pre heat info en test resultaten gevonden van de id.3 maar gaat waarschijnlijk ook op voor onze auto’s

https://nextmove.de/beitr...tests-electric-verhicles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker87
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:07
lvefferen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 23:18:
Even wat pre heat info en test resultaten gevonden van de id.3 maar gaat waarschijnlijk ook op voor onze auto’s

https://nextmove.de/beitr...tests-electric-verhicles/
Interessante resultaten. Jammer dat zo veel af blijft hangen van een update. Als ik de video beluister die over de laatste update gemaakt is, dan hoor ik hier niets over. Ik twijfel dan ook of dit in de grote update er straks bij zit. Maar laten we hopen dat ze daarna sneller updates kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Laatst online: 09-09 19:31
Even een vraag, ik heb geen stoel verwarming op mijn lounge interieur.
Maar kan mij zo maar indenken dat het er wel in zit maar er een vinkje mist op dit op het display te voorschijn te krijgen.
Iemand die die weet of dat zo is en zo ja deze te activeren

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
pollekeb schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:03:
Maar kan mij zo maar indenken dat het er wel in zit maar er een vinkje mist op dit op het display te voorschijn te krijgen.

Paul
Dat zit in het klimaat pakket. Heb je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maat28
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-09 14:26
pollekeb schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:03:

Paul
Het lounge interieur staat los van de mogelijke optiepakketten. Standaard zit daar geen stoelverwarming bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
kw_nl schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Ik heb dus wel de knop maar niet Travel Assist (knop doet ook niks als ik er op klik). Ben dus nog op zoek naar een ODB dongle om het te activeren :9

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenxyz
Dat is bij mij ook zo. Heb de OBDeleven maar nog niet de tijd en lef gehad het te proberen. Ook nog geen perfecte handleiding gevonden om het te doen.

Tips dus welkom!
Sand0rf schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Ik heb dus wel de knop maar niet Travel Assist (knop doet ook niks als ik er op klik). Ben dus nog op zoek naar een ODB dongle om het te activeren :9

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
Na 4 ruiten in 2 jaar tijd weet ik nu zeker dat ik niks meer raak…..🤪Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5jURe5dUHYsO7pg_AhJM0k6GbI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gofh5u0b7g0KvWSomg3xbz8k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Robbie8454 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:22:
Na 4 ruiten in 2 jaar tijd weet ik nu zeker dat ik niks meer raak…..🤪[Afbeelding]
Wat moeten we zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Stormtroopers schieten altijd mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
vinom schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:16:
[...]

ok die zat diep haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Is die app bij de Enyaq standaard? Of hoe weet ik welke app en functionaliteiten ik ga krijgen?

Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen RAA Infotainment en Infotainment pakket? Of is RAA het pakket?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepijn
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-03-2022
Beste,
Sinds 2 maanden heb ik een Skoda Enyaq 80 met warmtepomp. Nu stond ik vandaag met 30% volle accu aan een snellaadstations met 350kw. Mijn laadvermogen kwam niet boven de 65kw uit. Bij mij nog nooit boven de 65kw uit gekomen terwijl ik 125kw zou moeten kunnen laden. Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen is? SUper fijne auto, maar verbruik valt vies tegen en laden dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepijn
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8s0X6_iDbuw6NgE7FDZ-wFTdK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErYTpBnbYjGogFOY7G6wclui.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:04
Wat had je verwacht dan qua verbruik? Het is winter...heb je een enorme afwijking tov de EV Database waarden?

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinique
Pepijn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:52:
Beste,
Sinds 2 maanden heb ik een Skoda Enyaq 80 met warmtepomp. Nu stond ik vandaag met 30% volle accu aan een snellaadstations met 350kw. Mijn laadvermogen kwam niet boven de 65kw uit. Bij mij nog nooit boven de 65kw uit gekomen terwijl ik 125kw zou moeten kunnen laden. Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen is? SUper fijne auto, maar verbruik valt vies tegen en laden dus ook.
Welkom op het forum… is reeds 263x voorbij gekomen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloclo100
Pepijn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:52:
Beste,
Bijna zo simpel als Google.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mh8K7TbNU-3nTna41AAsLfRj2Pc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NlFkOTSxLnBJlBg49aNh1wQo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-09 13:49
Robbie8454 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:22:
Na 4 ruiten in 2 jaar tijd weet ik nu zeker dat ik niks meer raak…..🤪[Afbeelding]
Pas op hè, voor je het weet neem je in een parkeergarage het plafond mee met je helm… ik bedoel dak! :p

Zo had ik mijn Enyaq nou ook genoemd als ik een sportline in het wit had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_P
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-08-2024
crimby schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:49:
Is die app bij de Enyaq standaard? Of hoe weet ik welke app en functionaliteiten ik ga krijgen?

Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen RAA Infotainment en Infotainment pakket? Of is RAA het pakket?
Welke standaard bugs je krijgt? De app zelf werkt wel goed, alleen de servers er achter laten het regelmatig afweten.

Verder vind ik de functionaliteit erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Daan_P schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:40:
[...]

Welke standaard bugs je krijgt? De app zelf werkt wel goed, alleen de servers er achter laten het regelmatig afweten.

Verder vind ik de functionaliteit erg beperkt.
Maar is dat bij elke enyaq hetzelfde? Ben vooral benieuwd naar dat voorverwarmen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinique
crimby schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:19:
[...]

Maar is dat bij elke enyaq hetzelfde? Ben vooral benieuwd naar dat voorverwarmen O-)
Ik begrijp dat je je auto nog niet hebt? Op dit moment is de app vrij beperkt. Je kunt nu:
- Zien wat de SoC van je accu is en of hij aan het laden is en met welke snelheid
- Nog wat laden-gerelateerde zaken instellen zoals limiet, kabelvergendeling en stoppen
- Klimaatbeheersing instellen (verwarmen in de winter / koelen in de zomer)
- Een vertrekplanner instellen, dus bijv. elke zaterdag om 07:00u > 19 graden
- Je kunt nog iets met stoelverwarming doen maar volgens mij werkt dat niet
- Je kunt een routeplanning maken maar daar zijn betere apps voor
- Je kunt zien waar je dealer zit voor het geval je dat vergeten bent :?
- En dat was het wel zo'n beetje, hopelijk later meer...

Bovenstaande opties zijn in de app voor iedereen beschikbaar. M.u.v. de stoelverwarming wellicht (als je auto die niet heeft.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Martinique schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:44:
[...]

Ik begrijp dat je je auto nog niet hebt? Op dit moment is de app vrij beperkt. Je kunt nu:
- Zien wat de SoC van je accu is en of hij aan het laden is en met welke snelheid
- Nog wat laden-gerelateerde zaken instellen zoals limiet, kabelvergendeling en stoppen
- Klimaatbeheersing instellen (verwarmen in de winter / koelen in de zomer)
- Een vertrekplanner instellen, dus bijv. elke zaterdag om 07:00u > 19 graden
- Je kunt nog iets met stoelverwarming doen maar volgens mij werkt dat niet
- Je kunt een routeplanning maken maar daar zijn betere apps voor
- Je kunt zien waar je dealer zit voor het geval je dat vergeten bent :?
- En dat was het wel zo'n beetje, hopelijk later meer...

Bovenstaande opties zijn in de app voor iedereen beschikbaar. M.u.v. de stoelverwarming wellicht (als je auto die niet heeft.)
Thanks! De auto is nog niet eens officieel besteld, wel gereserveerd. Ik hoop en verwacht de auto in maart dit jaar te ontvangen (voorraad auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampshade
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Heeft toevallig ook al iemand voor elkaar om bijvoorbeeld Netflix aan de praat te krijgen in de auto? Wellicht via Android auto of Car play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Laatst online: 09-09 19:31
Maat28 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:44:
[...]

Het lounge interieur staat los van de mogelijke optiepakketten. Standaard zit daar geen stoelverwarming bij.
Klopt maar kan me zomaar indenken dat het er fysiek wel in zit.
Alleen niet in de software geactiveerd is zodat ik het niet op het display krijg.
Mogelijk is dit via de obd te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
pollekeb schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:45:
[...]

Alleen niet in de software geactiveerd is zodat ik het niet op het display krijg.
Denk het niet, ik was met een dealer in gesprek met een voorraad auto en het kon er zelfs niet achteraf ingebouwd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
vinom schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Vanitas1996 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:06:
[...]

Pas op hè, voor je het weet neem je in een parkeergarage het plafond mee met je helm… ik bedoel dak! :p

Zo had ik mijn Enyaq nou ook genoemd als ik een sportline in het wit had :p
🤣 kijk, dat zijn de kenners🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 14:58
Vandaag kwam ik dit tegen onder de ruitenvloeistofklep:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4zxWMXy3RktCPPltRaTDIgbh40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jR8T42rPavNtJh3YPALq58hi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maat28
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-09 14:26
pollekeb schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:45:
[...]

Ik heb geen idee, maar het lijkt mij vrij sterk dat ze verwarmde stoelen erin zetten zonder de software erbij te doen zodat je het niet kunt gebruiken (Tesla style). Er komt neem ik aan dan een ‘gewone’ stoel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvefferen
lampshade schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:45:
Heeft toevallig ook al iemand voor elkaar om bijvoorbeeld Netflix aan de praat te krijgen in de auto? Wellicht via Android auto of Car play?
https://www.amazon.com/Ca...x=tbox%2Caps%2C182&sr=8-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Thiazzz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:38:
[Afbeelding]
Waar moet ik op letten? Op het materiaal wat verpulverd is of of op de lookalike wc bril vuldop die open staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
Martinique schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:41:
[...]

Waar moet ik op letten? Op het materiaal wat verpulverd is of of op de lookalike wc bril vuldop die open staat?
Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 21:26
Vraagje: ik was aan het kijken waar laadpunten in Frankrijk zitten in de buurt van potentiële vakantiebestemmingen. Al een paar opties gevonden met 22kW en ook 50kW (CCS) maar ik zie ook geregeld 43kW. Klopt het de Enyaq op een 43kW lader ook maar max 11kW doet van wegen de onboard beperking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
FJP84 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 00:33:
Vraagje: ik was aan het kijken waar laadpunten in Frankrijk zitten in de buurt van potentiële vakantiebestemmingen. Al een paar opties gevonden met 22kW en ook 50kW (CCS) maar ik zie ook geregeld 43kW. Klopt het de Enyaq op een 43kW lader ook maar max 11kW doet van wegen de onboard beperking?
AC laden is voor de Enyaq max 11 kW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik ben dus nieuw in de Skoda wereld, maar ik lees over de simply clever oplossingen. Zitten deze standaard in de Skoda Enyaq? Bv de paraplu, ijskrabber etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinique
crimby schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:45:
Ik ben dus nieuw in de Skoda wereld, maar ik lees over de simply clever oplossingen. Zitten deze standaard in de Skoda Enyaq? Bv de paraplu, ijskrabber etc?
Ja standaard. De simply clever trechter dop van een paar posts hierboven wordt random geplaatst volgens mij. Ik heb bijv gewoon een draaidop maar daar lig ik niet wakker van…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Thiazzz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:38:
[Afbeelding]
Is ie vanzelf opengesprongen en vervolgens gaan lekken waardoor de boel verpulverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:36
Bezoek gehad van een steenmarter?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Martinique schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:01:
[...]

Ja standaard. De simply clever trechter dop van een paar posts hierboven wordt random geplaatst volgens mij. Ik heb bijv gewoon een draaidop maar daar lig ik niet wakker van…
Ik vond vooral de paraplu awesome. Die ligt nu altijd rommelig tussen de deur en de bestuurderstoel.. mooi meegenomen dit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
crimby schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:45:
Stel je er niet teveel van voor. Tenminste, in mijn (nieuwe) tijdelijk Superb was de paraplu naar drie keer openen al stuk. :) Ijskrabber zul je met een BEV niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker87
Inspired schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Stel je er niet teveel van voor. Tenminste, in mijn (nieuwe) tijdelijk Superb was de paraplu naar drie keer openen al stuk. :) Ijskrabber zul je met een BEV niet gebruiken.
De bandenprofiel meter daarentegen wel weer. 😋.

Maar het zijn gimmicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvh
[...]

De wegen hier in Nederland zijn best prima. Van 't weekend naar Duitsland geweest en daar een beetje geswitcht tussen Dynamisch en Comfort. Bizar verschil. Iedere putje en deukje in de weg voel je zo'n beetje in de Dynamische modus. Bij comfort werd alles mooi weggeveerd.
Ik kan alleen kiezen tussen normaal en sport. Geen dynamisch of comfort. Heb jij de 4x4 uitvoering?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvB0yn15xGtNZs5AbqqTPeAEhXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VMAy9IuftooFFyRr78JajxWS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Inspired schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Zijn ook leuke hebbedingetjes… neem aan dat je er ook gewoon een eigen paraplu in kan doen.. vindt de ruimte wel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvefferen
FJP84 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 00:33:
Hier een beetje informatie over laden in FR. de 43Kw laders zijn vooral handig voor de Renault Zoe's

https://www.anwb.nl/auto/...ische-auto-naar-frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
crimby schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:50:
[...]

Zijn ook leuke hebbedingetjes… neem aan dat je er ook gewoon een eigen paraplu in kan doen.. vindt de ruimte wel chill.
Mja, zijn ook van die kortere dingen. Heb dan liever gewoon een fullsize paraplu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
Inspired schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:19:
[...]

Bezoek gehad van een steenmarter?
Lijkt er wel op inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJP84
Martinique schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:01:
[...]

Een dopper is pas simply trechter... Ik bedoel clever :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIGv7-98rit3jgx19U91ezUGDnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GU6ZF6eah4Brhk6uhdfeRWVy.jpg?f=fotoalbum_large

Bijna heel de zak vloeistof ging erin. Ben gestopt toen ik de buis/slang zag vollopen

[ Voor 5% gewijzigd door FJP84 op 05-02-2022 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan_P
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-08-2024
FJP84 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:36:
[...]

[Afbeelding]

Bijna heel de zak vloeistof ging erin. Ben gestopt toen ik de buis/slang zag vollopen
Lekker aroma bij het volgende drankje ;)

Maar is het zo moeilijk om de kan plat te houden om te vullen? Al moet ik misschien niet te hard roepen want ik doe nog steeds met de dealer voorraad 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Daan_P schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:39:
[...]

Lekker aroma bij het volgende drankje ;)

Maar is het zo moeilijk om de kan plat te houden om te vullen? Al moet ik misschien niet te hard roepen want ik doe nog steeds met de dealer voorraad 😜
Het was een eco plastic zak, die was redelijk snel met gieten en ik had geen zin om het eerst te proberen met het idee, had ik maar. Vooral handig dat de vulopening hiermee wat hoger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Inspired schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Mja, zijn ook van die kortere dingen. Heb dan liever gewoon een fullsize paraplu.
We hebben een goede kleine storm paraplu, die is fantastisch. Past mooi dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram2700
Tukker87 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:31:
[...]

De bandenprofiel meter daarentegen wel weer. 😋.

Maar het zijn gimmicks.
Die bandenproefielmeter ben ik nog niet tegengekomen... Simply clever ergens verstopt wellicht?? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiazzz
FJP84 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:36:
[...]

[Afbeelding]

Bij mij ging er een fles van 4ltr in :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tukker87
bram2700 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:19:
[...]

Die bandenproefielmeter ben ik nog niet tegengekomen... Simply clever ergens verstopt wellicht?? :?
Het hoekje van je “ijskrabber”. Of andersom er zit een ijskrabber aan je profielmeter 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVYd0iBQ48M8AT7OsEWvscCHAXQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2YTKXnwBDoJZirg5SVex7tx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram2700
Tukker87 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:41:
[...]

Het hoekje van je “ijskrabber”. Of andersom er zit een ijskrabber aan je profielmeter 😉

[Afbeelding]
Dat is inderdaad simply clever in het kwadraat ;) alleen nog niets in de Skoda communicatie over gelezen, dus vast valse bescheidenheid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker87

[ Voor 100% gewijzigd door Tukker87 op 05-02-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_f79mwg87ufC4gU5eLSDsalO33c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hy4CwsSALZ37PnS6hIcDLPPh.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de geïnteresseerden. Dit lijkt opgelost te worden met iOS 15.4.

https://forum.flitsmeiste...achtergrond-op-carplay/22
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
Het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.