End of life ja, als je zelfs een app na een half jaar niet meer voor de early adopters gaat updaten naar analogie van eerder uitgebrachte functies op eerder uitgebrachte modellen. Functies die op de app van een Superb van 3j oud werken, werken niet bij de release van het "hoogtechnologische" vlaggenschip van het merk? Hebben we dan niet iets te snel uitgebracht? Ik snap die wedloop naar de EV-consument wel, maar ze zitten dit arrogant, ijskoud al MAANDEN te adverteren via de app en zelfs al in mei vorig jaar op hun website. (kijk maar eens naar de reacties, dit gaat al veeerrr terug)
Dat van die website ben ik 10000% zeker, alleen kan ik het niet bewijzen, ik wist nl. niet in mei vorig jaar dat mij een wortel voor de neus gehouden werd
. Daar stonden al die screenshots van deuren/ramen die open konden etc.. Dat heeft me natuurlijk niet over het spreekwoordelijke balkje geduwd, maar daar ben ik als tweaker wel gevoelig aan.
Mogen we dan echt niets verwachten of kritisch zijn? Dit is VAG, met miljardenwinsten, en niet één of andere Chinese start-up. Ik heb het niet over al die andere kleine storingen of vastlopers, daar hoop ik er vanaf te zijn bij de grote update, maar hier neem ik niet snel concessies nee. Ik ruik gewoon laksheid.
Dat van die website ben ik 10000% zeker, alleen kan ik het niet bewijzen, ik wist nl. niet in mei vorig jaar dat mij een wortel voor de neus gehouden werd
Mogen we dan echt niets verwachten of kritisch zijn? Dit is VAG, met miljardenwinsten, en niet één of andere Chinese start-up. Ik heb het niet over al die andere kleine storingen of vastlopers, daar hoop ik er vanaf te zijn bij de grote update, maar hier neem ik niet snel concessies nee. Ik ruik gewoon laksheid.