[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 96 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.831 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 17:50
AMARONE|IA schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:58:
Wat maakt iedereen zich druk zeg hier. Er gaat echt niets meer veranderen aan deze uitslag. Mercedes is aan het rekken maar trekt de keutel gewoon in straks. En zelfs dan is er geen enkele regel die Max geen kampioen laat zijn.
Zijn niet aan het rekken
Ze hadden nadat het eerste protest op niets uitliep 1 uur de tijd om aan te geven of ze in hoger beroep willen gaan.
Dat hebben ze gedaan (want anders hadden ze helemaal geen kans meer)
Nu zitten er gewoon een hoop advocaten en engeneers te kijken of er ergens een kansje is.
En voor dat kijken hebben ze 96 uur
Zien ze die dan gaan ze ervoor, vinden ze het niet laten ze het na 90uur of zo wel weten of merken we het na 96 uur (ik weet niet of ze uberhaubt moeten aangeven of ze niets willen doen of dat ze gewoon de tijd laten verstrijken)

Verder kost het ze gewoon geld. Eerste protest koste ze $4000 (2k per protest) en motie voor hogerberoep is ook iets van 4k per stuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:55:
[...]

Ik kan nergens anders iets te vinden over dat een beroemdheid als Samuel L. Jackson dit gezegd zou hebben, anders dan op het Twitter-account SirLewisUpdates en op Reddit. Er is geen enkel nieuwsbericht hierover te vinden, zelfs niet in de roddelpers. Dat is toch wel opvallend, zeker als dit al vlak na de race gebeurd is. Je zou denken dat tabloids hier bovenop zouden springen...

Ik geloof er helemaal niets van dat Samuel L. Jackson dit gepost heeft. Wat er in jouw feed heeft gestaan, weet ik niet.
Tsja, wel of niet geloven, feit is dat hij het gepost heeft, het jammere is dat je besluit het bewijs van dat feit te negeren, ik zeg dat hij dit gepost heeft, omdat ik ditzelfde bericht na de race ook op zijn feed gelezen heb, niet elke bericht hoeft de media te halen, maar dat maakt het niet meteen dat het nooit gepost is.

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
D-Ed schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:59:
[...]

Dus bij iedere natte scheet die iemand op social zet moet 'men zich iets af gaan vragen..'?

Echt serieus, social media is een gevaarlijker virus dan men ooit had kunnen verzinnen zeg..
Gezien de pandemie als toetsing kan ik het hier best aardig mee eens zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
tripel7 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:05:
[...]

Tsja, wel of niet geloven, feit is dat hij het gepost heeft, het jammere is dat je besluit het bewijs van dat feit te negeren, ik zeg dat hij dit gepost heeft, omdat ik ditzelfde bericht na de race ook op zijn feed gelezen heb, niet elke bericht hoeft de media te halen, maar dat maakt het niet meteen dat het nooit gepost is.
Als we er vanuit gaan dat jij de waarheid spreekt is het alsnog prima dat hij het bericht er dan vanaf heeft gehaald en zich heeft gerealiseerd dat hij fout zat. Kunnen we het verhaal mooi mee afsluiten denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
SterqVerhael schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:04:
Wist niet dat Samuel L. Jackson ook zo'n f1 fan was. :+
Niet? Ken je hem niet van de film Jackie "Stewart" Brown? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34
tripel7 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:05:
[...]

Zo duurde het toen bij Fred van Leer ook een paar dagen voor het bekend werd in de media, dat heb ik onthouden omdat mijn vriendin het destijds live zag en zo erg schrok dat ze haar telefoon uit handen liet vallen. Ze was alleen maar door instagram aan het scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Togi schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:04:
Verder kost het ze gewoon geld. Eerste protest koste ze $4000 (2k per protest) en motie voor hogerberoep is ook iets van 4k per stuk.
De FIA is Frans, dus ze moeten in Euro's betalen ;) Voor een protest moet je inderdaad €2000 per keer betalen. Een appeal kost €6000. Als je gelijk krijgt, krijg je dat geld terug.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

4k is gewoon wisselgeld. Een paar uur zo'n topadvocaat naar je zaak laten kijken kost ook zoiets. De schade van de botsing tussen Max en Lewis in SA (de braketest) was waarschijnlijk een stuk duurder...

Lang verhaal kort: om een paar duizend euro zal Mercedes zich niet laten tegenhouden.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Grrrrrene schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:13:
[...]

4k is gewoon wisselgeld. Een paar uur zo'n topadvocaat naar je zaak laten kijken kost ook zoiets. De schade van de botsing tussen Max en Lewis in SA (de braketest) was waarschijnlijk een stuk duurder...

Lang verhaal kort: om een paar duizend euro zal Mercedes zich niet laten tegenhouden.
Die advocaat meenemen was al duurder dan die 4k, nu hij ook nog eens aan de slag moest is die rekening nog dikker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Als dit echt is, dan is het echt zum kotsen! Ik had Samuel redelijk hoog zitten, maar hij is dan behoorlijk in mijn achting gezakt.

Hoe heeft ie het gore lef dit op discriminatie te gooien.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Homeland schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:15:
[...]

Die advocaat meenemen was al duurder dan die 4k, nu hij ook nog eens aan de slag moest is die rekening nog dikker geworden.
Mijn punt is: de budget cap dit seizoen was $145M (dat dan weer in dollars), dan is een ton of van mij part kwart miljoen om dit aan te vechten echt the least of your problems.

Die € 4k is 0,27% van hun budget. Dus laten we hier niet beweren dat Mercedes na het uitgeven van 145M zegt "ja, die laatste ~0,3% gaan we niet meer uitgeven om het kampioenschap binnen te halen". Mercedes doet dit mogelijk niet vanwege imagoschade. Dat kost je veel meer dan een paar k euro/dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
SterqVerhael schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:04:
Wist niet dat Samuel L. Jackson ook zo'n f1 fan was. :+

Snap dat reacties nooit zo, je hoort nooit wat van deze mensen en dan opeens laten ze 'hun' stem horen.
Jackson heeft in het verleden wel eens iets gepost over Lewis. Hij heeft hem ook nog geluk gewenst voor de race: YouTube: A-list stars give Lewis Hamilton their support in F1 title battle

Maar dit is een ongefundeerde rant, waar ik Samuel L. Jackson te intelligent voor acht. Dat gekoppeld aan het feit dat het oncontroleerbaar is (en er bovendien geen enkel nieuwsmedium bovenop gesprongen is), maakt dat ik er van overtuigd ben dat dit niet van hem komt, zelfs al zou het op zijn echte Insta-feed gezet zijn.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/FzHsThr/IMG-20211214-WA0002.jpg

:*)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

No Sammy, No NO Sammy, this is so not right!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ook dit wordt m.i. voornamelijk gevoed door de ongelooflijk houding van Toto naar Masi. Zonder enige vorm van respect, en in de slachtofferrol duiken.
Op het moment dat hij had gezegd, dit is racen en dit is hoe het soms gaat (zoals Bottas dat wel zei!) dan waren dit soort zaken helemaal niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:40
Haha er zijn nog wel meer mensen die Max' overwinning op racisme gooien, ongelofelijk :').

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGiAM53VQAUpOW9.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGiANGGVIAUMAO-.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door De_Bastaard op 14-12-2021 15:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

En al kwam het van de echte Samuel L. Jackson, so what. Wat heb jij persoonlijk daar voor last van? Het lijkt wel of iedereen zich drukker maakt over afgelopen weekend/seizoen dan Max en Lewis zelf.

Het is maar een beetje rondjes rijden mensen! Adem in, adem uit.

[ Voor 3% gewijzigd door noo op 14-12-2021 15:30 . Reden: "beide heren" -> "Max en Lewis" ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wel of niet waar van Samuel (gevonden @Spotmatic ) ik heb meer op Insta voorbij zien komen waarbij in posts toch even het verband naar black people gelegd moet worden.

Dat en het nieuws dat ze mogelijk naar een non binaire 007 op zoek gaan……

Van mij mag er een uit-knop op social media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

noo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:23:
Oh snap! kijk uit hoor.
RUN!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:22:
Haha er zijn nog wel meer mensen die Max' overwinning op racisme gooien, ongelofelijk :').

[Afbeelding]
Ik zie hier geen discriminatie in though. Blanken worden ook door de politie staande gehouden voor een rijbewijs check. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Furinax op 14-12-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
[...]

Zijn niet aan het rekken
Ze hadden nadat het eerste protest op niets uitliep 1 uur de tijd om aan te geven of ze in hoger beroep willen gaan.
Dat hebben ze gedaan (want anders hadden ze helemaal geen kans meer)
Nu zitten er gewoon een hoop advocaten en engeneers te kijken of er ergens een kansje is.
En voor dat kijken hebben ze 96 uur
Zien ze die dan gaan ze ervoor, vinden ze het niet laten ze het na 90uur of zo wel weten of merken we het na 96 uur (ik weet niet of ze uberhaubt moeten aangeven of ze niets willen doen of dat ze gewoon de tijd laten verstrijken)

4k? vergeleken bij wat ze hun Queens Council per uur betalen is dat een lachertje.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
noo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:23:
En al kwam het van de echte Samuel L. Jackson, so what. Wat heb jij persoonlijk daar voor last van? Het lijkt wel of iedereen zich drukker maakt over afgelopen weekend/seizoen dan beide heren zelf.

De invloed van deze man is groter dan menig politicus. Ik heb respect voor de hele BLM beweging en als Lewis met de F1 een podium wil hebben daarvoor en nog meer diversiteits problemen dan mag hij die van mij prima pakken. Maar het lijkt ook vaak op een Keep Racism Alive beweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
JB schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:29:
[...]

Maar die beker uitreiking is donderdag toch? Ik vind die stilte maar niets... :(
Yep. Die is donderdag. Max heeft een druk weekje met veel verplichtingen.

Anyway : donderdag bij de uitreiking is de beker definitief. Datzelfde was het geval met Ferrari, daar was men ook te laat met onderzoeken en bevinden. Ze konden ze alleen nog pakken door ze in 2020 restricties op te leggen (minder dan 100kg brandstof per uur max).

Dus, Max zal naar het gala moeten. Hij heeft er een hekel aan, dat gedoe :9 . Hij krijgt zijn beker, hij gaat de analen in als de wereldkampioen van 2021 en hij krijgt 1 op zijn auto.

De rest is water onder de brug.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:22:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel heel vergezocht. Impliceer je hier nu dat staande gehouden worden door de politie iets voor de zwarte medemens is :? Ja, ik weet dat dat een probleem is, maar dat wordt hier niet gezegd. Laten we aub niet allemaal lange tenen gaan kweken.

Wat Samuel L Jackson postte is smakeloos en onterecht, maar door het op te blazen maken we het alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Pfff lekker belangrijk dat een of ander b acteurtje een mening heeft.
Staat die vent er niet om bekend overal de racismekaart te trekken, ik volg die vent absoluut niet, maar heb een soort deja vu dat ik die naam vaker langs zie komen bij al dan niet racistische onderwerpen.

Dit was een racehart beslissing, geen racismebeslissing.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 22:06
Ach misschien verwarde de beste man de opmerkingen It's called a motor race en We went car racing als racism?

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Als we zo doorgaan met praten over racisme moeten we toch Max maar vragen of hij volgend jaar in een zwarte auto met gouden letters wil gaan rijden oid. Misschien helpt dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

AMD1800 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:35:
Als we zo doorgaan met praten over racisme moeten we toch Max maar vragen of hij volgend jaar in een zwarte auto met gouden letters wil gaan rijden oid. Misschien helpt dat.
Ja, met een soort van gewei erop, en dan blikjes maken die Rich Energy heten!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En door!!

De F1 Twitter is een paar uur geleden volle bak begonnen met het posten van korte filmpjes/weetjes etc. over het seizoen en de afgelopen race (en Max staat nog steeds paginabreed bovenaan hun account).

https://twitter.com/F1

Dus laten we weer ff de happy faces opzetten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Hier een duidelijkere foto van de leds in de wheelcover

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGkYqPYWQAAcyiO?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 00:11
Heeft nu echt niemand door dat er geen vinkje bij de naam van meneer Jackson staat in deze twitter/insta post?
Shit is fake mensen, geloof niet elke screenshot op internet... :O

[ Voor 1% gewijzigd door Rembock op 14-12-2021 15:43 . Reden: insta toegevoegd ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Louwke
Rembock schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:40:
Heeft nu echt niemand door dat er geen vinkje bij de naam van meneer Jackson staat in deze twitter post?
Shit is fake mensen, geloof niet elke screenshot op internet... :O
Het is Instagram en een story daar staan geen vinkjes in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
Jasphur schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:39:

[Afbeelding]
Waarom zitten er eigenlijk LEDs in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

dutchgio schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:52:
[...]
Zo ernstig als Perez de boel vertraagde om Verstappen te helpen zien we eigenlijk nooit.
In plaats van hard rijden om iemand achter je houden juist de boel vertragen kan best wel een handige tactiek zijn.
Daar was niks ernstigs aan. Dat was gewoon perfect teamwork. Bottas deed vorige week hetzelfde bij Max om een double stack te kunnen maken. Het mag allemaal en het ging hierbij ook gewoon om een positie. Van mij mag dit vaker gebeuren als het nodig is. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

gambieter schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:03:
[...]

Ik denk dat de auto (ontwerp, aero) misschien wel, maar de motor was meer Mercedes, vooral nadat Merc Bottas had gebruikt als proefkonijn vanaf Monza. Iets waar de F1 wel wat aan mag doen.
Tja, zo gebruikt/gebruikte Red Bull Alpha Tauri. Of het nu leuk is of niet, het mag gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Louwke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:41:
[...]

Het is Instagram en een story daar staan geen vinkjes in ;)
Kijk eens op Insta, hier staat ook een vinkje https://www.instagram.com/SamuelLJackson/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Louwke
Kijk eens een story dan zie je geen vinkjes. Ja in het profiel wel, nogmaals in de story niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zo, die laat zich daar even kennen zeg. Erg jammer dit. Is dit trouwens wel het officiële kanaal?

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 14-12-2021 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
Transportman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:41:
[...]

Officieel 'want dan kunnen we mensen in het publiek laten zien welke positie de auto rijd' onofficieel word het natuurlijk gewoon een reclamebord

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
sjaool schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:42:
[...]

Daar was niks ernstigs aan. Dat was gewoon perfect teamwork. Bottas deed vorige week hetzelfde bij Max om een double stack te kunnen maken. Het mag allemaal en het ging hierbij ook gewoon om een positie. Van mij mag dit vaker gebeuren als het nodig is. :P
Ja ik vind ook niet dat het niet zou mogen. :)
Wel opvallend dat het nooit eerder zo gebeurd.
Bottas deed het inderdaad ook bij Verstappen, maar wel onder een safety car situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
Louwke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:44:
[...]

Kijk eens een story dan zie je geen vinkjes. Ja in het profiel wel, nogmaals in de story niet
Je hebt gelijk, my bad :)
Al kan ik er niet goed uit opmaken of dit nu een story is, de tijdlijn van de story is namelijk niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:46:
[...]

Bottas deed het inderdaad ook bij Verstappen, maar wel onder een safety car situatie.
Tja, het ging gewoon om een positie, P1 wel te verstaan. Dat je daarbij tijd verliest is op zich vrij normaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Jasphur schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:39:

[Afbeelding]
Waar is dat goed voor dan?
RGB? Dan gaan ze nog sneller? :+

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Las iets van dat de FIA er informatie op wil laten zien. Heb foto's gezien met P7 er op bijvoorbeeld.

https://www.racefans.net/...anned-for-2021-f1-season/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
sjaool schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:42:
[...]

Al vond ik die van Bottas lastiger omdat hij eigenlijk te langzaam ging onder SC
In dit geval vertraag je het proces om het veld veilg bij elkaar te brengen achter de SC zodat de marshalls veilig hun werk kunnen doen.

Bottas heeft het begin dit jaar ook eens gedaan in de race en dan vind ik het ook prima en gewoon gaaf teamwork.
In Zandvoort probeerde hij het maar toen was Max er direct voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

DonJunior schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:49:
[...]

Waar is dat goed voor dan?
RGB? Dan gaan ze nog sneller? :+
Dynamic Go Faster Stripes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:29

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Dan kunnen ze richting aangeven :+
Edit:
hierom natuurlijk 8)

[ Voor 29% gewijzigd door -tom-562 op 14-12-2021 15:55 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

dutchgio schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:52:
[...]

Zo ernstig als Perez de boel vertraagde om Verstappen te helpen zien we eigenlijk nooit.
In plaats van hard rijden om iemand achter je houden juist de boel vertragen kan best wel een handige tactiek zijn.
We hebben eerder gezien dat dan sommige coureurs helemaal van hun apropos zijn. 🤔

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Louwke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:50:
Las iets van dat de FIA er informatie op wil laten zien. Heb foto's gezien met P7 er op bijvoorbeeld.

:r

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[...]

Nooit eerder gebeurd??

Abi Dhabi, 2016, het jaar waarin Rosberg kampioen werd. Hamilton lag 1e, Rosberg 2e. Als Rosberg 4e of lager zou eindigen zou Hamilton kampioen worden. Hamilton vertraagde zijn teamgenoot Rosberg zodat de mannen daarachter (Vettel en Verstappen) Rosberg konden aanvallen. De tactiek mislukte echter (Rosberg werd 2e en daarmee WDC), maar het idee was precies hetzelfde.

Dat krijg je met al die nieuwe fans, die zien zoiets en schreeuwen meteen dat dat niet moet kunnen, of dat een SC niet zoveel invloed op de wedstrijd mag hebben dat alle gaten weer dichtgereden worden). Dit soort dingen horen gewoon bij de sport. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rembock
[...]

Dan kan Max richting aangeven als hij Hamilton er weer langs moet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Louwke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:50:

Dat de teams daarmee akkoord gegaan zijn.. :/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
abalone schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:55:
[...]

Nooit eerder gebeurd??

Abi Dhabi, 2016, het jaar waarin Rosberg kampioen werd. Hamilton lag 1e, Rosberg 2e. Als Rosberg 4e of lager zou eindigen zou Hamilton kampioen worden. Hamilton vertraagde zijn teamgenoot Rosberg zodat de mannen daarachter (Vettel en Verstappen) Rosberg konden aanvallen. De tactiek mislukte echter (Rosberg werd 2e en daarmee WDC), maar het idee was precies hetzelfde.

Dat krijg je met al die nieuwe fans, die zien zoiets en schreeuwen meteen dat dat niet moet kunnen, of dat een SC niet zoveel invloed op de wedstrijd mag hebben dat alle gaten weer dichtgereden worden). Dit soort dingen horen gewoon bij de sport. :)
Idd in het verleden veel vaker gebeurt.
De jaren dat Benneton en Williams aan het strijden waren was het ook meer een team battle.
De jaren daarna met Ferrari, McClaren en RB ook
Doordat Mercedes de afgelopen jaren zo sterk was hebben we het een paar jaar moeten missen maar juist dat soort tactische zaken (ook de invloed die een 2de rijder kan hebben op de pitstopstrategie van de concurrent) maakt het spelletje alleen maar interessanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:01:
[...]

Dat de teams daarmee akkoord gegaan zijn.. :/
Wat is het probleem dan?

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb de relevante stats maar even in een tabelletje gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLaUD8hU9b5jTgn9ExWof996jBc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YEmNnMIujbsZ30B3NMOtgFE0.png?f=user_large

De poles en fastest laps verbaasde me. Ik dacht dat Lewis er voor beide een stuk meer had. :)

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 14-12-2021 16:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
.oisyn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:09:

[Afbeelding]

De poles en fastest laps verbaasde me. Ik dacht dat Lewis er voor beide een stuk meer had. :)
En zo is Max verdient kampioen :D

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi

[Afbeelding]

Dat had ik ook
Voor een beter/leuk perspectief is het ook goed om te noemen dat Bottas op nummer 3 staat.met (maar) 79 ronden aan kop.Geeft nog beter weer dat die 652 echt veel is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Togi schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:16:
[...]

Dat had ik ook
Voor een beter/leuk perspectief is het ook goed om te noemen dat Bottas op nummer 3 staat.met (maar) 79 ronden aan kop.Geeft nog beter weer dat die 652 echt veel is
Of: iedereen behalve Max bij elkaar opgeteld: 645.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:17:
[...]

Of: iedereen behalve Max bij elkaar opgeteld: 649.
21 was meer dan genoeg geweest.. it's the last lap that counts.. :+
Maar indrukwekkende cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
IJsbeer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:18:
[...]

Echt niet!!!!
Mijn hart kan dat echt niet aan als iedere wedstrijd zo is als afgelopen zondag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Zoals Max zo mooi liet zien deze race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
[...]

Wel geprobeerd hoor. Maar Perez is blijkbaar in de verdediging een prima driver. Zie ook Turkije.

Bottas daarentegen totaal niet (zie Rusland, Mexico).

Hamilton probeerde het in 2016 ook op A-D, toen Rosberg op 2 lag en Hamilton hem wilde terugduwen in de mensen achter hem. Maar dit heeft hij niet echt geprobeerd toen tegen zijn teammate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Wat mij opviel was dat Max maar 5 races had gewonnen de laatste 2 seizoenen. Dit seizoen alleen al 10 overwinningen. Dat geeft ook aan hoe goed hij (en de auto) was dit jaar. Gewoon een prachtig seizoen met een welverdiende bekroning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:24:
Wat mij opviel was dat Max maar 5 races had gewonnen de laatste 2 seizoenen. Dit seizoen alleen al 10 overwinningen. Dat geeft ook aan hoe goed hij (en de auto) was dit jaar. Gewoon een prachtig seizoen met een welverdiende bekroning.
En ook op zogenaamde Mercedes circuits :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:24:
En hoe goed die nieuw ontwikkelde Honda motor wel niet moet zijn... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
[...]

Ik denk dat mijn hart die spanning niet aan kan. Dus liever niet. Maar, ik ben wel te vinden voor een Max Verstappen die volgend seizoen zo af en toe mooi door het veld heen racet en uiteindelijk op de eerste positie terecht komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Laatst online: 14-09 16:11
Excuses als het spuit 11 is.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom Lewis niet onder SC stopte voor nieuwe banden? Bij VSC eerder in de race gaf hij al zijn bedenkingen aan over de strategie om door te rijden op de oude C3 compounds die hij sinds ronde 14 onder de auto had.

Op de team radio hoorde ik dat ze niet konden stoppen zonder track position in te leveren. Maar onder SC is dat toch nooit het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
t_captain schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:35:

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom Lewis niet onder SC stopte voor nieuwe banden? Bij VSC eerder in de race gaf hij al zijn bedenkingen aan over de strategie om door te rijden op de oude C3 compounds die hij sinds ronde 14 onder de auto had.

Op de team radio hoorde ik dat ze niet konden stoppen zonder track position in te leveren. Maar onder SC is dat toch nooit het geval?
Zeker wel, je mag op de baan niet inhalen, maar uiteraard wel auto's die besluiten de pits in te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mercedes gokte dat de race onder SC zou finishen. Ook was Lewis achter Max terecht gekomen als die door zou zijn gereden. Ze konden dus eigenlijk geen kant meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:19

Als Max buiten gebleven was, had hij ervoor kunnen komen (weet de gap even niet).
Als de race dan onder SC was gefinished, dan had Ham met die pit het kampioenschap verloren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGlB1vWXIAw_XTn?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max is aan het toeren geweest zo te zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024

Mercedes was in beide gevallen track position kwijtgeraakt en met de onzekerheid hoelang de safety car zou duren was dat risico te groot. Stel je gaat naar binnen, dan blijft Max buiten. Gaat de SC vervolgens niet meer naar binnen tot en met de finish, dan verlies je het WK doordat je er vervolgens achter zit.

Red Bull 'gokte' erop dat de auto van Latifi snel genoeg opgeruimd zou zijn en er nog minimaal 1 raceronde zou komen en ze konden dat doen, omdat Lewis niet naar binnen ging.

[ Voor 35% gewijzigd door SterqVerhael op 14-12-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
sjaool schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:39:
[...]

Geen idee, ik snap niet zo veel van die Mule cars, maar volgens mij vindt Max het nooit leuk om *iets* te verliezen. Ik denk dat de afgelopen dagen echter wat verzachtende omstandigheden geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
SterqVerhael schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:39:
[...]

Mercedes was in beide gevallen track position kwijtgeraakt en met de onzekerheid hoelang de safety car zou duren was dat risico te groot. Stel je gaat naar binnen, dan blijft Max buiten. Gaat de SC vervolgens niet meer naar binnen tot en met de finish, dan verlies je het WK doordat je er vervolgens achter zit.

Red Bull 'gokte' erop dat de auto van Latifi snel genoeg opgeruimd zou zijn en er nog minimaal 1 raceronde zou komen en ze konden dat doen, omdat Lewis niet naar binnen ging.
Red Bull had ook niets te verliezen met de stop, dat scheelt natuurlijk enorm in het maken van de beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34

[Afbeelding]

Over die fastest laps:
Hamilton was in 6 van de 22 races de snelste. Verstappen reed eveneens 6 keer de snelste van een race. Toch wint de Brit, omdat hij dit jaar vaker dan Max de op een na snelste ronde van een race heeft gereden.
bron: https://racingnews365.nl/...nog-een-individuele-prijs

[ Voor 6% gewijzigd door Plenkske op 14-12-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
[...]

En ook als er géén raceronde meer zou komen had het niet uitgemaakt want met of zonder nieuwe banden was track positie #2 wetende dat Lewis niet was gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Chefbierrr schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:40:
[...]

Geen idee, ik snap niet zo veel van die Mule cars, maar volgens mij vindt Max het nooit leuk om *iets* te verliezen. Ik denk dat de afgelopen dagen echter wat verzachtende omstandigheden geeft :)
Elleboog naar buiten en hand bovenop het stuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 12:02
sjaool schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:37:
[...]

Mercedes gokte dat de race onder SC zou finishen. Ook was Lewis achter Max terecht gekomen als die door zou zijn gereden. Ze konden dus eigenlijk geen kant meer op.
Maf eigenlijk hoe Max hier ontzettend veel voordeel had aan de P2 positie (met ruime marge op nr 3).

Wat als Max 1e had gestaan?

[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 14-12-2021 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
En Max had niks te verliezen omdat ze nog voldoende voorlagen op P3. Lewis lag niet genoeg voor op Max om hetzelfde te kunnen doen (mede dankzij Perez en de eerdere call om tijdens de VSC te wisselen naar vers rubber).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het was in dit geval gewoon een groot voordeel om erachter te zitten en te kunnen reageren op het al dan niet pitten van Lewis. Laat het maar aan Red Bull over om zo'n voordeel ook te pakken dan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:41:
[...]

En Max had niks te verliezen omdat ze nog voldoende voorlagen op P3. Lewis lag niet genoeg voor op Max om hetzelfde te kunnen doen (mede dankzij Perez en de eerdere call om tijdens de VSC te wisselen naar vers rubber).
Mijn mening is ook dat Lewis ook tijdens die VSC naar binnen had moeten komen. Hij zou in principe de voorsprong moeten houden, maar ook al kwam ie achter Max terecht dan had ie nog genoeg rondjes om dat goed te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:43
[...]

Wellicht nog wat last van z'n kater :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

jaapstobbe schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:41:
[...]

Maf eigenlijk hoe Max hier ontzettend veel voordeel had aan de P2 positie (met ruime marge op nr 3).

Wat als Max 1e had gestaan?
Als Max dan voldoende (meer dan 15s) voorsprong op de nr2 had gehad dan had ie gratis kunnen pitten bij aankondiging van de SC.
Het is ook aan Perez te danken dat de voorsprong van Hamilton onvoldoende was om risicoloos te pitten. Echte team-effort geweest om dit "geluk af te dwingen".

Het geeft echter wel aan dat er betere regels rondom SC inzet in de laatste ronden moeten komen. Nu is het teveel een gok wat de wedstrijdleider gaat bepalen en hoelang de opruimwerkzaamheden duren.
Anderzijds is dat inherent aan de motorsport. Een gele/rode vlag kan nu eenmaal in jouw voordeel of nadeel werken. Hamilton heeft eerder dit seizoen juist enorm voordeel uit een rode vlag situatie gehaald (in grindbak gereden net terwijl RUS BOT had getorpedeerd).
Als die race de laatste was geweest dan was er ook veel ophef: RUS als toekomstige Mercedes rijder die even een rode vlag regelt zodat Hamilton gratis zn auto kan repareren EN mag unlappen.

[ Voor 38% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-12-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Man man man, als het nou zijn eerste kampioenschap was had hij misschien een heeel klein puntje. Maar als je opgaat voor je achtste? |:(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
Haha, DHL in de tweet over FL award:

*Competitors are reminded that this the final result and, in accordance with Article 1 of the DHL International Sporting Code, they have no right of appeal😉

:o

[ Voor 6% gewijzigd door GermanPivo op 14-12-2021 16:50 ]

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft max een blaastest moeten doen vanmorgen eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

[Afbeelding]

Toen ik dat plaatje zag, dacht ik gelijk “Hell yeah, Verstappen verdient t sowieso, ongegeacht die laatste race”

Maar toen bedacht ik me: Aan de andere kant, als je dat zo ziet, heeft Hamilton eigenlijk gewoon veel minder moeite en energie erin moeten stoppen, om uiteindeljk exact dezelfde punten te krijgen :N

Gewoon een paar DNF.. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

MikeyMan schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:51:
Waarom? Het is racen op een gesloten circuit. Het is niet wettelijk verboden stomdronken in een F1 auto te rijden op eigen terrein (tenzij de FIA daar regeltjes voor heeft, wat ik wel verwacht. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
[...]

Hij hoeft toch ook alleen maar de Merc voor te blijven ?

[removed]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
MikeyMan schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:51:
Max denk ik niet, misschien Kelly wel :X *;

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Spotmatic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:54:
[...]

Waarom? Het is racen op een gesloten circuit. Het is niet wettelijk verboden stomdronken in een F1 auto te rijden op eigen terrein (tenzij de FIA daar regeltjes voor heeft, wat ik wel verwacht. :)
Bovendien: het was toch rozenwater en geen champagne wat daar gedronken werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15

ko9

[...]

In dit kader vond ik de uitspraak in het beroep van Mercedes nog wel boeiend. Dat er blijkbaar vooraf tussen FIA en teams was besproken dat FIA de race liever niet achter de SC wilde laten eindigen.

Met dat gegeven in het achterhoofd had Mercedes de gok kunnen nemen om LH te laten pitten.
In 1 raceronde met VER (op 1e plek op wit ) en HAM (op 2e plek op rood met snellere wagen), had HAM nog wel kunnen winnen.

Maarja, gokken op die 1e raceronde was nog steeds een grotere gok dan gewoon flink verdedigen op oude banden (zoals zondag gebeurde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:54:
De FIA Sporting Code (die geldt voor alles wat de FIA organiseert) heeft een aparte appendix die gaat over alcoholgebruik (en hoe en wanneer daar op getest wordt). Het is uiteraard niet toegestaan om met drank in je lijf te rijden. Er is geen toegestaan maximum, zoals in Nederland in het normale verkeer, tenzij je kan aantonen dat je lichaam zelf alcohol aanmaakt (voor de straffen wordt er wel gekeken naar hoeveel en hoe vaak je in overtreding bent).

Dezelfde regels gelden overigens ook voor officials.

[ Voor 16% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 14-12-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
ko9 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:56:
[...]

In dit kader vond ik de uitspraak in het beroep van Mercedes nog wel boeiend. Dat er blijkbaar vooraf tussen FIA en teams was besproken dat FIA de race liever niet achter de SC wilde laten eindigen.

Met dat gegeven in het achterhoofd had Mercedes de gok kunnen nemen om LH te laten pitten.
In 1 raceronde met VER (op 1e plek op wit ) en HAM (op 2e plek op rood met snellere wagen), had HAM nog wel kunnen winnen.

Maarja, gokken op die 1e raceronde was nog steeds een grotere gok dan gewoon flink verdedigen op oude banden (zoals zondag gebeurde)
Ook niet vergeten dat Hamilton hoe dan ook in het nadeel was. Max kon hard aanvallen of verdedigen, terwijl Hamilton voor Max moest finishen. En Max moest het weliswaar eerlijk spelen (gedreig met puntenaftrek), maar dat is wat anders dan geen risico nemen.

[removed]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Na twee dagen ben ik er wel over uit: mazzeltjes en ongelukjes horen nu eenmaal bij de F1. Er zijn genoeg voorbeelden waarbij een rode vlag of een SC net precies op het goede moment kwam voor HAM (Max net voorbij de pit entry, HAM niet). Nu viel het een keer goed voor Max, alleen was het in de laatste ronden van de allerlaatste race, en is de wereld te klein?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
ko9 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:56:
[...]

Red Bull kon het zich permitteren, omdat ze alles te winnen hadden en niets meer te verliezen. Voor Mercedes was het andersom. Plus: ik denk ook dat in het achterhoofd mee heeft gespeeld dat als ze in dat scenario (Lewis op rood en Max op wit) met Lewis op P2 en Max op P1 zouden uit willen voeren, ze wisten dat Max ontzettend hard zou gaan verdedigen. Dan kon Max met dat verdedigen zoveel risico nemen dat Lewis daar ook een flinke kluif aan zou hebben gehad.
Pagina: 1 ... 96 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord