Engelsen blijven Engelsen. Gewoon boven staan en geen aandacht schenken, beste manier om er mee om te gaan.Kenny_026 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:
[Embed]
De maker van dit spotje mag ook in een hoekje afsterven.
Die aanpassingen waren toch in de winter van vorig jaar al bekend?De_Bastaard schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:
[...]
Eigenlijk verbaast niets me meer in de F1 dit seizoen. Je zou er bijna iets achter gaan zoeken (financiele belangen ofzo).
"heee arabier this is James. Als jullie nou eens even dat circuit iets aanpassen ...."
Allemaal Sky Sports boycotten dit weekend en Ziggo kijken?Kenny_026 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:
[Embed]
De maker van dit spotje mag ook in een hoekje afsterven.
oh, eigenlijk off topic dit …
[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 10-12-2021 14:53 ]
Wel fijn om te weten dat Engelsen naast Fransen ook op mijn shit list geplaatst kunnen worden. Dan spoor je toch echt niet.
Welke herhaling van welke race ben jij aan het kijken?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mercedes heeft toch lopen roepen als RBR sneller lijk te zijn in de FP dat ze er waarschijnlijk een nieuwe motor in zetten bij LH,zou RBR daarom een beetje inhouden?
FP's en tests geven eigenlijk altijd een goede indicatie. Behalve op tweakers, daar roepen we om het hardst "TEST ZEGGEN NIKS" , " HET IS NOG MAAR FP".AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:45:
[...]
Ik gebruik mijn brakke geheugen hier even maar volgens mij waren de laatste paar races de FP's een goede indicatie voor de volgorde in de Q en de race toch?
Ja zo werkt het denk ikDoubleDutch schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
Mercedes heeft toch lopen roepen als RBR sneller lijk te zijn in de FP dat ze er waarschijnlijk een nieuwe motor in zetten bij LH,zou RBR daarom een beetje inhouden?
Mijn boefje is liev!
Hij bedoelt de pace :-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja toch. Duidelijk dat OCO hier met het een nieuwe versie van de Renault motor rondjes maakt. (p2 nu)mr_petit schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:
[...]
Dit snap ik even niet.
Volgens mij is deze laatste race juist de aangelegenheid om zoveel mogelijk updates/geheime spulletjes te monteren als je die nog hebt kunnen ontwikkelen.
Ik bedoel: het is letterlijk now or never. (voor RBR/MERC iig)
Normaal is nu de winnaar allang bekend (even kijkende naar de laatste jaren), maar dit jaar is natuurlijk uniek.
Gerucht is dat het pakket minimaal 1000pk doet.
Ik hoop het wel, en dan straks bij de kwalificatie opeens ergens 50pk vindenDoubleDutch schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
Hij bedoeld de longrun....Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
[...]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Denk dat Sky niet hoeft te komen voor een interview dit weekend.
Lol, ik zit die live update te kijken van gpupdate.net, ik had het verkeerd opgevatPhusebox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 10-12-2021 14:54 ]
Vaak bu'j te bang!
Die pace lijst stelt ook geen reet voor, daarin staat Perez ook met snelle tijden, alleen gebruikt hij elke keer DRS.
Maar Max rijd op rood, en de rest op geel.
Voor Perez is dat wel realistisch, als hij weer eens ergens in de middenmoot rijd krijgt hij wel DRS.FabianGTI schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:54:
[...]
Die pace lijst stelt ook geen reet voor, daarin staat Perez ook met snelle tijden, alleen gebruikt hij elke keer DRS.
Die zijn dan mooi ingereden om zondag tijdens Q3 te gebruikenbvbal79 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:54:
[...]
Maar Max rijd op rood, en de rest op geel.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blijkbaar is er dus ook eentje met Monza.
Sky heeft die clips blijkbaar al tijden in gebruik als onderdeel van naar de reclame gaan. Dat op zich is al schaamteloos genoeg. Je hebt een seizoen met zoveel dingen en dan kies je voor de zwaarste crash van het seizoen...
Maar nu lijkt een of andere prutser er dus voor gekozen te hebben om de normale header te vervangen voor fijne kerst zonder ook maar een seconde stil te staan bij het effect...
Sky heeft die clips blijkbaar al tijden in gebruik als onderdeel van naar de reclame gaan. Dat op zich is al schaamteloos genoeg. Je hebt een seizoen met zoveel dingen en dan kies je voor de zwaarste crash van het seizoen...
Maar nu lijkt een of andere prutser er dus voor gekozen te hebben om de normale header te vervangen voor fijne kerst zonder ook maar een seconde stil te staan bij het effect...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:56:
https://twitter.com/KoolKam_/status/1469280045223010305
Allemaal weer drama om niets dus... Wat dat betreft is dit seizoen toch wel erg vermoeiend.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Deze dus:
Bron? Dit heb ik nergens gelezen.DoubleDutch schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:
Het zegt ons allemaal niet zoveel, maar de teams natuurlijk wel.FabianGTI schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:54:
[...]
Red Bull en Mercedes weten zelf precies met welke configuratie ze rijden, en na een heel seizoen weten ze ook praktisch alles van elkaar.
Vermoed dat ze na 2 FPs ook wel weten wie de beste papieren heeft voor zondag, en dat hoeft niet degene te zijn die na FP2 bovenaan staat.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Daar zijn meerdere dingen misgegaan:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:56:
- Iemand die het leuk vond het zo te monteren
- Iemand die het leuk vond om het goed te keuren (of gebrek aan iemand om het goed te keuren)
- Iemand die het online zet
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik zeg toch niet dat ze schuld hebben, ik zeg alleen dat ik de praktijken uit die hoek gewoon onsportief vind.FabianGTI schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:47:
[...]
Hoezo is dit nou weer de schuld van Hamilton en Mercedes?![]()
![]()
Mercedes is Duits....AMARONE|IA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:59:
[...]
Ik zeg toch niet dat ze schuld hebben, ik zeg alleen dat ik de praktijken uit die hoek gewoon onsportief vind.
maar maakt niet uit....
Beste klap voor Kimi..
Hij wilde nog even wat adrenaline meekrijgen laatste FP waarin dat kon denk..
Hij wilde nog even wat adrenaline meekrijgen laatste FP waarin dat kon denk..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Kimi!
Kimi going out with a bang
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Kimi!!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Joh, waar maak je je druk om. Als mensen nou voor en/of tegen iemand zijn moeten ze toch lekker zelf weten? Jij kijkt weer op jouw manier en een beetje fanatisme kan geen kwaad hoor. Ik vind het een beetje sneu dat er zo nu en dan weer iemand opstaat die denkt boven de rest te kunnen staan en gaat roepen welke posts hier op het forum van laag niveau getuigen of dat er wat mis met anderen zou zijn. Dan ben je zelf net zo triest bezig. Richt je lekker tot jezelf en geniet van het weekendGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:
Het is zo jammer dat tegenwoordig je voor iemand moet zijn en dus ook tegen iemand anders...
Als ik dan berichten lees als 'ik zet de tv uit als Max crasht' of 'ik hoop dat Lewis hem in de muur knalt' dan denk ik echt, waar is het mis gegaan bij je? Kan je niet gewoon genieten van de sport? Niet alles draait om Max en of Lewis
ik vind het supertof als Max zou winnen, maar slaap er geen seconde slechter op als hij na 5 meter zijn auto opvouwt.
Anyway, ik hoop dat we een leuke wedstrijd gaan zien en dat de beste moge winnen. ( ik heb speciaal als tegengas een Williams shirt gekocht die ik zondag maar aan doe)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Oef, flinke klapper. Hij klinkt wel oké verder.nachtnet schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:00:
AU Kimi toch/
Dat is iets wat Kimi waarschijnlijk niet zal gaan missen, crashen
Laatste race, yolo, ff nog een auto van de baas afschrijven
Vaak bu'j te bang!
Dat dacht ik ook.Melantrix schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:46:
[...]
wait whut, dat is écht? ik dacht dat het een community edit was?!
Echt schandalig dit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah Kimi hard in de muur
Zelf krijg ik het gevoel dat RBR extra een ander programma hebben gedraaid deze training en de kaarten op hun borst houden.
Morgen weten we het denk ik gauw genoeg hoe het er echt voor staat
Zelf krijg ik het gevoel dat RBR extra een ander programma hebben gedraaid deze training en de kaarten op hun borst houden.
Morgen weten we het denk ik gauw genoeg hoe het er echt voor staat
Het is en blijft een beetje inherent aan de manier waarop de Britse 'Tabloid Press' te werk gaat. In het verleden werden dit soort uitzendingen door de BBC uitgevoerd en daar was het schier onmogelijk om dit soort 'ongein' uit te halen (tenzij je Jeremy Clarkson heette én gewoon overal schijt aan hadDaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:56:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kimi's laatste kans op het beleven van een stevige F1 crash zonder consequenties. Hij haalt het absoluut maximaal haalbare eruit, dat moet je 'm nageven
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Inderdaad. Volgens mij worden/werden er in Nederland ook altijd seizoens beslissende momenten in reclame spotjes gebruikt. Dit was een zware controversiële crash zonder persoonlijk letsel die tekenend is voor het seizoen dus puur voor de aandacht is het wel logisch dat men deze clip gebruikt voor een spotje. Dat het RBR kamp hierdoor op de teentjes is getrapt laat duidelijk zien dat dit seizoen heel anders beleefd wordt door de media en de fans dan voorgaande jaren.Bansheeben schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:58:
Allemaal weer drama om niets dus... Wat dat betreft is dit seizoen toch wel erg vermoeiend.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kijk, daar zijn de "random" controles.
Netjes wat onderdelen achter de vangrail vandaan halen en in de auto gooien.
Zal wel een cultuur-dingetje zijn. Als iedereen om je heen het wel goed vindt, zal het wel goed zijn.Will_M schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:02:
[...]
Het is en blijft een beetje inherent aan de manier waarop de Britse 'Tabloid Press' te werk gaat. In het verleden werden dit soort uitzendingen door de BBC uitgevoerd en daar was het schier onmogelijk om dit soort 'ongein' uit te halen (tenzij je Jeremy Clarkson heette én gewoon overal schijt aan had).
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
- tweakduke
Je gaat de kerstboodschap toch niet gebruiken bij een harde crash. Daar gaat het gewoon fout, een compilatie van het seizoen is met een heel andere gedachte gemaakt dan dit.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:03:
[...]
Inderdaad. Volgens mij worden/werden er in Nederland ook altijd seizoens beslissende momenten in reclame spotjes gebruikt. Dit was een zware controversiële crash die tekenend is voor het seizoen dus puur voor de aandacht is het wel logisch dat men deze clip gebruikt voor een spotje. Dat het RBR kamp hierdoor op de teentjes is getrapt laat duidelijk zien dat dit seizoen heel anders beleefd wordt door de media en de fans dan voorgaande jaren.
Ook gewoon geen interactie met de pit crew
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beelden van crashes van Max gebruiken in de overgang naar de reclame vind ik (kerstboodschap of niet) redelijk smakeloos en stemmingmakerij. Als het gewoon iedere keer random beelden zijn, prima, maar focus op crashes of fouten van Max? Pure stemmingmakerij. Als het andersom zou gebeuren zou ik het ook smakeloos vinden.
Dit moment kan je toch niet echt typeren als het meest toepasselijk voor een fijne Kerst boodschap. Er zijn zat andere positieve zaken die je daarvoor kan gebruiken in plaats van de hardste crash van het seizoen. Deden ze dat vorig jaar met de crash van Grosjean ook? Happy New Year.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:03:
[...]
Inderdaad. Volgens mij worden/werden er in Nederland ook altijd seizoens beslissende momenten in reclame spotjes gebruikt. Dit was een zware controversiële crash zonder persoonlijk letsel die tekenend is voor het seizoen dus puur voor de aandacht is het wel logisch dat men deze clip gebruikt voor een spotje. Dat het RBR kamp hierdoor op de teentjes is getrapt laat duidelijk zien dat dit seizoen heel anders beleefd wordt door de media en de fans dan voorgaande jaren.
Als we het hebben over een seizoensoverzicht of misschien het meest bepalende moment dan snap ik het, maar niet voor zoiets als dit. Het riekt gewoon naar trollen op deze manier.
Het is niet alleen de weegbrug. De onboard van Max staat nog aan en nu is hij bij de FIA geparkeerd en zijn ze dingen aan het opmeten. Eerste ding is de velg zo te zien.Plenkske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:03:
Zowel Max als Lewis zijn auto op de weegbrug hehe
[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 10-12-2021 15:07 ]
Ja, ik snap dat je voor spotjes wat spectaculaire momenten op een rijtje zet.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:03:
[...]
Inderdaad. Volgens mij worden/werden er in Nederland ook altijd seizoens beslissende momenten in reclame spotjes gebruikt. Dit was een zware controversiële crash zonder persoonlijk letsel die tekenend is voor het seizoen dus puur voor de aandacht is het wel logisch dat men deze clip gebruikt voor een spotje. Dat het RBR kamp hierdoor op de teentjes is getrapt laat duidelijk zien dat dit seizoen heel anders beleefd wordt door de media en de fans dan voorgaande jaren.
Maar ik snap absoluut niet waarom het voor een kerstgroet gebruikt wordt.
Doe dan een moment met een goede inhaalactie, mooie overwinning, #BestFans, in ieder geval iets van Hamilton.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:03:
[...]
Notabene een discutabele crash waarmee je je concurrent het ziekenhuis in rijd is toch niet hét hoogtepunt van het seizoen?
En waarom zouden ze dat doen? In de FP's mag je toch alles testen wat je wilt? Verboden of niet? Bijvoorbeeld onderdelen voor volgend jaar.Plenkske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:
[...]
Het is niet alleen de weegbrug. De onboard van Max staat nog aan en nu is hij bij de FIA geparkeerd en zijn ze dingen aan het opmeten. Eerste ding is de velg zo te zien.
Race control messages at the start of FP2.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 10 december 2021
Maybe Max does get unfair treatment sometimes... 😂#F1 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/CNXyBphJMz
FIA heeft de Automatisch alles is Max zijn schuld knop al klaar staan #sarcasme
Geen idee...Spotmatic schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:08:
[...]
En waarom zouden ze dat doen? In de FP's mag je toch alles testen wat je wilt? Verboden of niet? Bijvoorbeeld onderdelen voor volgend jaar.
Misschien wil de FIA hiermee een bedekt signaal afgeven? "We hebben jullie allebei op de korrel."
Nu is die van Hamilton aan de beurt. Zou het wel tof vinden als de camera naar achteren even activeren.Plenkske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:09:
Nu wordt de wagen weer weggereden. Ze hebben niet heel veel gecontroleerd dus.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bij mij is de onboard van Lewis al inactief, en nu die van Max ook.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:10:
[...]
Nu is die van Hamilton aan de beurt. Zou het wel tof vinden als de camera naar achteren even activeren.
niet meer dan normaal dat beide auto's en coureurs volledig gecontroleerd gaan worden dit weekend. Niets mag over het hoofd gezien worden door de FIA wat volkomen begrijpelijk is.Spotmatic schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:09:
[...]
Misschien wil de FIA hiermee een bedekt signaal afgeven? "We hebben jullie allebei op de korrel."
Zoiets?dutchgio schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:
[...]
Doe dan een moment met een goede inhaalactie, mooie overwinning, #BestFans, in ieder geval iets van Hamilton.

Top, vooral voor HAM want die is nog nooit in een "random" check beland geloof ik.d-vine schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:11:
[...]
niet meer dan normaal dat beide auto's en coureurs volledig gecontroleerd gaan worden dit weekend. Niets mag over het hoofd gezien worden door de FIA wat volkomen begrijpelijk is.
Laat ook maar.
[ Voor 92% gewijzigd door NiaX op 10-12-2021 15:13 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en Clarkson is uiteindelijk ontslagen door de BBC en ook terecht van wat daar naar buiten kwam.Will_M schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:02:
[...]
Het is en blijft een beetje inherent aan de manier waarop de Britse 'Tabloid Press' te werk gaat. In het verleden werden dit soort uitzendingen door de BBC uitgevoerd en daar was het schier onmogelijk om dit soort 'ongein' uit te halen (tenzij je Jeremy Clarkson heette én gewoon overal schijt aan had).
Maar verbaast ben ik helaas niet. Ik heb genoeg gezien van de Britse pers om totaal geen verwachtingen meer te koesteren. Teleurgesteld ben ik wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
gaat schijnbaar om gewicht, meer / minder wordt ook niet naar gekekenPlenkske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:09:
Nu wordt de wagen weer weggereden. Ze hebben niet heel veel gecontroleerd dus.
bij dit soort momenten moet ik altijd terug denken aan vettel bij ferrari:
- tweakduke
Waarom gingen ze dan met een grote schuifmaat aan de gang bij de velgen ?himlims_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:16:
[...]
gaat schijnbaar om gewicht, meer / minder wordt ook niet naar gekeken
bij dit soort momenten moet ik altijd terug denken aan vettel bij ferrari:
[YouTube: Vettel's Brazil weighbridge incident - Chain Bear explains]
Dat spotje van Sky. Waar slaat dat nou weer op? Dat bedoel ik met die totale verziekte sfeer die er heerst. Daar draagt dit natuurlijk niet aan bij.

PSN: xMaurice93
Ik geloof dat ze een nieuwe overlay hebben die automatisch over ieder clipje wordt geplakt. Aan de andere kant vind ik het vreemd dat je deze video nog steeds aan het vertonen bent.Maurice079 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:16:
Dat spotje van Sky. Waar slaat dat nou weer op? Dat bedoel ik met die totale verziekte sfeer die er heerst. Daar draagt dit natuurlijk niet aan bij.
- DaniëlWW2
- Niet online
En voor wie zich afvroeg waarom Alpine best aardig gaat, nou.

Ze hebben het echt gedaan.

Dit is niet door sky gemaakt mag ik hopen?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wel goed interview net bij Sky met Horner.
Wat werd daar gezegd?Willem30 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:21:
Wel goed interview net bij Sky met Horner.
van alles
geen geluid?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dus eigenlijk niks hahaWillem30 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:23:
[...]
van allesover hoe dit jaar is verlopen, hoe ze dit weekend in gaan, wat het verschil is tussen deze finale en de jaren waarin Vettel kampioen werd met RB.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Haha wat nice! Voor degene die de achtergrond niet wisten (like me)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:20:
En voor wie zich afvroeg waarom Alpine best aardig gaat, nou.![]()
[Afbeelding]
https://www.thefocus.news...lan-fernando-alonsos-car/
RBR lijkt volop voor de race te gaan, ik zie ze starten op rood en dan naar medium de race winnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZlAm3niPBcyy3nkx2psakR26.png?f=user_large)
Met name PER vs HAM ziet er goed uit (vergelijkebare oude banden) en in de regel zit Max daar ook nog wel weer 2 tienden of meer onder (tov PER).
Ik zeg, laat Mercedes maar FP2 en FP3 + pole pakken ... dan pakt Max de winst zondag. Vind ik een eerlijke deal toch? Mercedes constructeurstitel en Max WDC.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Perez reedt met DRS en HAM niet, dat geeft al een aardig verschilrenzo4000 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:40:
[Afbeelding]
Met name PER vs HAM ziet er goed uit (vergelijkebare oude banden) en in de regel zit Max daar ook nog wel weer 2 tienden of meer onder (tov PER).
Ik zeg, laat Mercedes maar FP2 en FP3 + pole pakken ... dan pakt Max de winst zondag. Vind ik een eerlijke deal toch? Mercedes constructeurstitel en Max WDC.
Ik denk ook dat RBR voornamelijk bezig is met het vinden van een goede race setup en deze te maximaliseren. De old school manier zoals ze die vorig jaar ook vaak gedaan hebben, wellicht dat ze dan de kwali enigsinds offeren (p2 of p3 dus) en dan hop hop vol gas in de race.
gaaf. Zegt weliswaar nog weinig natuurlijk, al zou je kunnen zeggen dat Hamilton dominant lijkt.
Heeft iemand een overzicht van de beschikbare bandenset voor dit weekend paraat per rijder?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
https://www.racefans.net/...bit-of-pace-in-abu-dhabi/
Max Verstappen admitted Red Bull have lap time to find after ending Saturday’s running six-tenths of a second slower than the quickest Mercedes.
Max Verstappen admitted Red Bull have lap time to find after ending Saturday’s running six-tenths of a second slower than the quickest Mercedes.
Haters everywhere but I don’t really care
Maar maar..... dan 200 euro boete geven aan het team? Ongeacht welk team: regels en limiters zijn er voor de veiligheid van de mensen uit de pitlane.tweakduke schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:16:
Vettel is 2 keer te snel door de pitlande gereden tijdens de tweede training.
[Afbeelding][Afbeelding]
En de uitslag van de training:
[Afbeelding]
Dit is wel echt te bizar voor woorden
ja, hij gaat nog geen 2km/u te hard in de pitlaneStealthyPeanut schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:00:
[...]
Maar maar..... dan 200 euro boete geven aan het team? Ongeacht welk team: regels en limiters zijn er voor de veiligheid van de mensen uit de pitlane.
Dit is wel echt te bizar voor woorden.
vind het een prima bedrag zo. en het feit dat het naar buiten gebracht word.
Bij te veel overtredingen, zal de FIA wel met zwaardere straffen komen. Dit is een pit-limiter die niet goed afgesteld is.
Volgens mij reed Perez een poos terug eens 40km/h te hard in de pitlane en toen was het een boete van 1000 euro. Dat vind ik voor zo'n grove overtreding toch vrij marginaal gezien de bedragen die omgaan in de F1.basvn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:04:
[...]
ja, hij gaat nog geen 2km/u te hard in de pitlane
Bij te veel overtredingen, zal de FIA wel met zwaardere straffen komen. Dit is een pit-limiter die niet goed afgesteld is.
Een achtervleugel aanraken waarmee je geen vlieg kwaad kunt doen kost je 50k; maar 40km/h te hard rijden in de pitlane waarmee je personeel die in de pits werkt in gevaar brengt kost je 1k. Rare verhoudingen als je het mij vraagt.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Uit m'n hoofd 8x soft, 3x medium, 2x hard, zoals het hele seizoen al (behalve sprint races)Alfa Novanta schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:57:
[...]
gaaf. Zegt weliswaar nog weinig natuurlijk, al zou je kunnen zeggen dat Hamilton dominant lijkt.
Heeft iemand een overzicht van de beschikbare bandenset voor dit weekend paraat per rijder?
Wat er nu nog over is, geen idee. Lijkt me ook pas bij de race relevant.
die vind ik knap, want zaterdag is morgen pasmatthijst schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:58:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoe zit het met deg? En ik denk dat Mercedes in dat geval gewoon strategie gaat matchen. Rode banden betekenen ook vroeger naar binnen en op het einde van de race dus kwetsbaar als je er in slaagt voor te komen. Geen idee of ze dat wensen.meenkdrie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:36:
[...]
RBR lijkt volop voor de race te gaan, ik zie ze starten op rood en dan naar medium de race winnen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik vind het bizar. Het lijkt erop dat AM hun pitlimiter niet goed voor elkaar heeft. Aangezien dit soort regels er niet voor niets zijn, en het ook niet lastig is om dit correct voor elkaar te hebben, mag deze straf wel hoger. En anders moeten ze er helemaal niets voor uitschrijven.basvn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:04:
[...]
ja, hij gaat nog geen 2km/u te hard in de pitlane
B.S.U.R.
Het is vrijdag, niet zaterdag, en vrije trainingen zeggen niets. En wat coureurs in de media zeggen hierover nog minder.matthijst schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:58:
B.S.U.R.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |