Ik hoorde het als Oostenrijks uitgesproken "Michael".SomerenV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
[...]
Toppunt was nog wel het hele ge-'Mikey' wat echt enorm denigrerend overkwam. Dat doe je gewoon niet als je formeel bezig bent. Als Hamilton had gewonnen puur omdat wagens zichzelf niet mochten unlappen dan was dat weer enorme mazzel aan zijn kant omdat wagens zichzelf normaal wél altijd mogen unlappen. Nu stond het geluk eens niet aan zijn kant (en eerlijk is eerlijk, dat is soms ook wel eens heerlijk).
Ik denk persoonlijk dat ik Honda personeel ga missen. Ze zijn altijd zo extreem gepassioneerd. Ik heb half staan huilen toen ik hoofd van Honda in 2016 zag huilen in barca.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:14:
Maar we gaan wel afscheid nemen van heel wat zaken.
-Kimi.![]()
-Giovinazzi.
-Bargeboards.
-13" banden.
-Bottas naar Alfa Romeo.
-Honda die min of meer verdwijnen.
EDIT:
Honda reed natuurlijk nog niet voor TR en RB in 2016. Ik bedoel de eerste overwinning voor Honda na het falen bij McClaren
[ Voor 13% gewijzigd door mnarijnm op 12-12-2021 22:38 ]
Nou nee, hij zegt echt Mickey, meerdere keren en geen Micheal zoals het hoort.yinx84 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:26:
[...]
Volgens mij zegt hij gewoon Michael, maar door z'n accent klinkt het inderdaad als Mikey.
Ik vond het behoorlijk cringe hoe toto zich als klein kind gedroeg.
Duits-Oostenrijks is gewoon Michael en niet Mickey. Daar zit geen 'ie' geluid in.Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:26:
[...]
Ik hoorde het als Oostenrijks uitgesproken "Michael".
Hij is dan de 1e Oostenrijker die moeite heeft met de naam 'Michael' uit te spreken.
[ Voor 14% gewijzigd door siggy op 12-12-2021 22:29 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat trekje van Hamilton, om nagenoeg alles aan te duiden als "dangerous driving", is inderdaad erg irritant.Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:21:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, maar dat is ook maar een gut feeling, dat Masi een beetje klaar was met het gejammer van Mercedes. Toppunt was nog wel het vermeende "dangerous driving" van Pérez. Zijn ze daar bij Mercedes nou helemaal vergeten wat racen pur sang is?
En ik kan me ook voorstellen dat ergens diep in het achterhoofd dat eerste relatieve voordeeltje voor Hamilton en Mercedes, met daarna nog een keertje het gemauw van Toto om geen full safety car te krijgen toen het een VSC was, de gun factor om er toch nog een laatste race lap uit te persen ook wel heeft geholpen.
Precies, ken je plek. Maar goed, Toto ziet zichzelf zeer nadrukkelijk als de Bokito bovenop de apenrots, dus dat is wat lastig voor hem...SomerenV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
[...]
Toppunt was nog wel het hele ge-'Mikey' wat echt enorm denigrerend overkwam. Dat doe je gewoon niet als je formeel bezig bent. Als Hamilton had gewonnen puur omdat wagens zichzelf niet mochten unlappen dan was dat weer enorme mazzel aan zijn kant omdat wagens zichzelf normaal wél altijd mogen unlappen. Nu stond het geluk eens niet aan zijn kant (en eerlijk is eerlijk, dat is soms ook wel eens heerlijk).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ook wel door toedoen van Mercedes/Wolf/Hamilton. Die hebben er een jurysport van gemaakt.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:02:
[...]
Oh, ik ben er 100% vóór om Masi gedag te zeggen. Probleem is dat er weinig anderen zijn die iets van ervaring hebben. Maar Masi heeft dit seizoen wel aangetoond dat hij het gewoon niet aankan. Het is een grote ellende geweest van race 1 tot race laatst.
PSN: Finally_Chris
And still we rise
Bekt toch niet zo lekkerIs that Latifi!?!
www.google.nl
Mwah, ik denk dat ze de race vooral NIET onder geel wilde laten finishen. Maar goed, de crux zit 'em natuurlijk in het wel/niet doorlaten van de achterblijvers. Hadden ze dat niet gedaan dan was Max nooit dichtbij genoeg gekomen.gekkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:28:
[...]
Dat trekje van Hamilton, om nagenoeg alles aan te duiden als "dangerous driving", is inderdaad erg irritant.
En ik kan me ook voorstellen dat ergens diep in het achterhoofd dat eerste relatieve voordeeltje voor Hamilton en Mercedes, met daarna nog een keertje het gemauw van Toto om geen full safety car te krijgen toen het een VSC was, de gun factor om er toch nog een laatste race lap uit te persen ook wel heeft geholpen.
Al jaren ben ik IWC-adept (horloges gaat het dan ff over) en die volg ik dus op Facebook.
Deze vond ik wel een knap staaltje marketing:
Hoe breng ik in een mindere situatie de kwaliteiten van mijn product toch naar voren
:fill(white):strip_exif()/f/image/tV6OJgkvx6ImT0PBNXL8x71m.png?f=user_large)
(Wij waren overigens vandaag in de Efteling. 's Middags overal mensen die alleen maar op hun telefoon keken.
Het mooiste: Het gejuich dat opsteeg uit het hele park! Echt een heel bijzonder moment...)
Deze vond ik wel een knap staaltje marketing:
Hoe breng ik in een mindere situatie de kwaliteiten van mijn product toch naar voren
:fill(white):strip_exif()/f/image/tV6OJgkvx6ImT0PBNXL8x71m.png?f=user_large)
(Wij waren overigens vandaag in de Efteling. 's Middags overal mensen die alleen maar op hun telefoon keken.
Het mooiste: Het gejuich dat opsteeg uit het hele park! Echt een heel bijzonder moment...)
www.steamloco.info
Verwijderd
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.... honda was toen nog bij Mclaren..mnarijnm schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:27:
[...]
Ik denk persoonlijk dat ik Honda personeel ga missen. Ze zijn altijd zo extreem gepassioneerd. Ik heb half staan huilen toen ik hoofd van Honda in 2016 zag huilen in barca.
Dit is mijn laatste post voor deze race om even samen te vatten hoe ik dit alles heb meegemaakt:
- Fantastische race, WK voetbal met Nederland in de finale was de laatste keer dat ik zo veel spanning had tijdens een sport wedstrijd, de hele race ging het de ene en dan de andere kant op. Echt geweldig
- Max die wereldkampioen is na een ongekend spannend seizoen waar het ook de ene race naar RBR ging en de andere race weer naar Mercedes.
- De FIA die.. eigenlijk meer moet gaan dicteren en dat de teams het er maar naar hebben te schikken. Ook moet er gewoon gezorgd worden dat straffen niet uitgedeeld hoeven te worden (meer gravel naast de baan) zodat teams elkaar er ook niet meer bij gaan naaien.
- Mercedes die niet eens lijkt te begrijpen dat ze geschiedenis schrijven met hun 8ste constructeurs kampioenschap en beetje bij beetje de sport kapot lijken te maken (want leiderschap doet volgen en meer teams gaan langzaam hierin mee, bijvoorbeeld RBR) en dat moet absoluut stoppen. Als beeldspraak: het zou maar wat zijn als een WK voetbal maanden later in een tribunaal moet worden beslist om een kaart die wel of niet terecht was...
Nou ja, dus een geweldige middag gehad en nu sluit ik af met een leeg gevoel. Baal ervan want ik vind het persoonlijk geweldig dat Max heeft gewonnen (tot nu toe) en kijk ook half uit naar volgend seizoen en half niet door het juridische gezeur.
- Fantastische race, WK voetbal met Nederland in de finale was de laatste keer dat ik zo veel spanning had tijdens een sport wedstrijd, de hele race ging het de ene en dan de andere kant op. Echt geweldig
- Max die wereldkampioen is na een ongekend spannend seizoen waar het ook de ene race naar RBR ging en de andere race weer naar Mercedes.
- De FIA die.. eigenlijk meer moet gaan dicteren en dat de teams het er maar naar hebben te schikken. Ook moet er gewoon gezorgd worden dat straffen niet uitgedeeld hoeven te worden (meer gravel naast de baan) zodat teams elkaar er ook niet meer bij gaan naaien.
- Mercedes die niet eens lijkt te begrijpen dat ze geschiedenis schrijven met hun 8ste constructeurs kampioenschap en beetje bij beetje de sport kapot lijken te maken (want leiderschap doet volgen en meer teams gaan langzaam hierin mee, bijvoorbeeld RBR) en dat moet absoluut stoppen. Als beeldspraak: het zou maar wat zijn als een WK voetbal maanden later in een tribunaal moet worden beslist om een kaart die wel of niet terecht was...
Nou ja, dus een geweldige middag gehad en nu sluit ik af met een leeg gevoel. Baal ervan want ik vind het persoonlijk geweldig dat Max heeft gewonnen (tot nu toe) en kijk ook half uit naar volgend seizoen en half niet door het juridische gezeur.
Mooie Honda video, met ALO die de start niet haalt tot deze race
https://twitter.com/honda.../1470142818035376134?s=21
haha toto weet het gewoon al vanaf seconde 1 van dit filmpjeloekf2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Dit al gepost ? De twee meest frustrerende minuten uit Toto’s leven:
https://streamable.com/8s7ox1
Genieten.loekf2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Inderdaad. En net dat vind ik bedenkelijk, je vraagt je af waarom.franssie schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:24:
[...]
does not compute ..?
Het hele seizoen gaat al zo
Mee eens. Bij Russel krijg ik altijd het idee dat hij zo wordt gehypt omdat hij Brits is en via Wolf komt.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:20:
[...]
Ik vond Russel nogal slecht in races wanneer het er echt op aankwam. Echt complete brainfades. Maar nooit consequenties omdat hij een Merc junior is. Een hotlapper en voor de rest niets. En de eerste puntjes werden binnengehaald door Kubica en Latifi. Maar hij heeft talent, daar niet van. Vind hem iets te veel gehyped. Maar we gaan het volgend jaar zien hoe hij het bij Merc gaat doen. Is toch wel anders dan bij Williams. Niet geheel hetzelfde, maar kijk naar Kobayashi bijvoorbeeld. Beetje meh in de F2 en in de F1 was ie op zijn plaats. Misschien gaat het met Russel ook zo.
Zie meer in Lando eerlijk gezegd.
PSN: Finally_Chris
OopsVerwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:30:
[...]
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.... honda was toen nog bij Mclaren..

[ Voor 5% gewijzigd door mnarijnm op 12-12-2021 22:32 ]
zet lando naast max en ze pakken alles!CR1691 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:31:
[...]
Mee eens. Bij Russel krijg ik altijd het idee dat hij zo wordt gehypt omdat hij Brits is en via Wolf komt.
Zie meer in Lando eerlijk gezegd.
Nee, hij zegt 100% Mikey. Als je hier kijkt, speed op 50%, dan hoor je duidelijk Mai-kie. Ik zou ook niet weten hoe je Mai-kul of Mai-kel af zou kunnen sluiten op een 'ie'.yinx84 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:26:
[...]
Volgens mij zegt hij gewoon Michael, maar door z'n accent klinkt het inderdaad als Mikey.
Als je hier luistert, dan hoor je op 50% 'Mai-kl'.
F1 heeft het filmpje ook klaar.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als voetbalsupporter hoor je vaak over het contact met de arbitrage 'dat je dat in het rugby niet kan maken'. F1 is nog wel een stukje erger. Je zou maar tegen Nijhuis staan schreeuwen "Nee bassie, nee bassie!"SomerenV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
[...]
Zit je gelijk de rest van het jaar op de tribune...
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Gezien de inschrijving (en de licentie) van Max als Nederlander, doet hij dus gewoon mee als Nederlander. Hij is immers ook als Nederlander geboren in Belgie. Zo zijn er wel meer, overigens.Ekfad schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Geen tijd om het topic volledig door te lezen en zeker niets tegen Max (is tenslotte een Belg 😝)
Tja, als je door de topics van het afgelopen (en vorige) seizoenen bladert, moet je maar eens zoeken op het woord 'inconsistent'. Ik denk dat je in veel gevallen (> 80%) zal zien dat dat in context met de FIA is. Dat zegt ook meer dan genoeg, lijkt me.Maar stoort niemand zich hier aan het feit dat regels zo losjes naast zich neergelegd worden?
Los of de beslissing nu vanuit een racehart genomen zijn of niet, je kan toch niet zomaar regels on the fly uitvinden als je de sport geloofwaardig wil houden?
Tja, een ding scheelt, het is nu niet de fout van Verstappen, die kan niet bestraft worden voor het inhalen van Hamilton (al was die inhaalactie ook niet 100% clean, maar wel clean genoeg, imo).Als die het racen tegenwerken dan moet je die wijzigen, dat wel, maar om dit mid race te doen?
Uiteindelijk gaat het maar om een ding en dat zijn de pegels die er te verdienen valt. Dat is de enige reden waarom Mercedes dit op deze manier doet. Er zijn letterlijk miljoenen gemoeid. Waarom denk je anders dat Mercedes zelfs al advocaten mee had genomen?Ik vind het in ieder geval van een bedenkelijk niveau en ook al was het een prachtig seizoen, het is toch een smet op de sport.
Omdat HAM die volgens de stewards niet terug hoefde te geven; 'no further investigation neccesary' was dat immers.Als neutrale supporter lijkt dat op wedstrijdvervalsing (de beslissing om Hamilton geen penalty te geven omdat hij de plaats niet terug gaf ook trouwens)
Het DAS systeem gaf uiteindelijk ook niet heel veel voordeel. Was daarbij ook alleen in 2020 toegestaan.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:27:
En het DAS systeem? Dat was toch ook niet erg eerlijk?
Huh, toen reden ze nog met Renault. Of bedoel je iets anders dan de overwinning van Max?mnarijnm schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:27:
[...]
Ik denk persoonlijk dat ik Honda personeel ga missen. Ze zijn altijd zo extreem gepassioneerd. Ik heb half staan huilen toen ik hoofd van Honda in 2016 zag huilen in barca.
mooi ook: The power of dreams!nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:30:
Yups, naja daar is denk ik op zich aardig gekeken naar de hoofdreden waarom ooit besloten lijkt te zijn om ze er tussen uit te fietsen en voor welk deel dit vandaag voor die ene lap relevant was.Rossi46 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:29:
[...]
Mwah, ik denk dat ze de race vooral NIET onder geel wilde laten finishen. Maar goed, de crux zit 'em natuurlijk in het wel/niet doorlaten van de achterblijvers. Hadden ze dat niet gedaan dan was Max nooit dichtbij genoeg gekomen.
En ook daarbij denk ik dat er toch ook nog een zekere gunfactor in het achterhoofd zit.
Als Max de hele race lang zich al niet echt aan de regels had gehouden, RB daar een hoop over gemauwed had, dan had het ook zo maar niet kunnen gebeuren.
Het enige waar Max het zich zelf toch ook hier nog weer enigszins moeilijk maakt is dat tie zich op dat soort momenten toch niet helemaal kan inhouden, van ooit pochen bij een gele vlag wat een straf heeft weten op te leveren, tot nu dan toch weer net die neus er voor terwijl dat niet per se nodig was., metertje minder had hetzelfde opnaai effect wel gehad.
Mooie van Alonso, die ook een beetje klaar was met de FIA op dat moment...
Lando is niet zo goed als Max. Ik denk echt dat de Red Bull niet eens de tweede auto was dit seizoen (laat staan eerste), dat Max ook in iRacing één van de beste is (met gelijke auto's en meer competitie) zegt genoeg. Max is echt één van de beste rijders (zo niet beste) ter wereld die ook nog het geluk heeft een F1 stoeltje te hebben.The_Scarabial schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:32:
[...]
zet lando naast max en ze pakken alles!
Dit zou wel eens het begin van een hoop saaie jaren kunnen worden, Max volgend jaar in gelijkere auto's die beter kunnen volgen. Dodelijke combi.
[ Voor 9% gewijzigd door talkatoo op 12-12-2021 22:41 ]
Ja die begreep ik ook niet goed. Sinds het Schumacher / Hill incident op Silverstone ('94 denk ik?) zijn die regels heel duidelijk.gekkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:36:
[...]
Yups, naja daar is denk ik op zich aardig gekeken naar de hoofdreden waarom ooit besloten lijkt te zijn om ze er tussen uit te fietsen en voor welk deel dit vandaag voor die ene lap relevant was.
En ook daarbij denk ik dat er toch ook nog een zekere gunfactor in het achterhoofd zit.
Als Max de hele race lang zich al niet echt aan de regels had gehouden, RB daar een hoop over gemauwed had, dan had het ook zo maar niet kunnen gebeuren.
Het enige waar Max het zich zelf toch ook hier nog weer enigszins moeilijk maakt is dat tie zich op dat soort momenten toch niet helemaal kan inhouden, van ooit pochen bij een gele vlag wat een straf heeft weten op te leveren, tot nu dan toch weer net die neus er voor terwijl dat niet per se nodig was., metertje minder had hetzelfde opnaai effect wel gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door Rossi46 op 12-12-2021 22:40 ]
GEWELDIG DIT!loekf2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Wat verschrikkelijk triestSpoetnik385 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:30:
...
-Efteling
-het weer van vandaag
-Iedereen op zijn telefoon
-collectief juichen
Sorry voor deze rant.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Welke auto heb jij op 2 staan dan?talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:39:
[...]
Lando is niet zo goed als Max. Ik denk echt dat de Red Bull niet eens de tweede auto was dit seizoen (laat staan eerste), dat Max ook in iRacing één van de beste is (met gelijke auto's en meer competitie) zegt genoeg.
Nou is SE2021 natuurlijk lastig te overtreffenDit zou wel eens het begin van een hoop saaie jaren kunnen worden, Max volgend jaar in gelijkere auto's die beter kunnen volgen. Dodelijke combi.
www.google.nl
De auto's zijn volgend jaar verre van gelijk. Er verandert echt veel. Dus daar zou ik niet zomaar vanuit gaan...talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:39:
[...]
Lando is niet zo goed als Max. Ik denk echt dat de Red Bull niet eens de tweede auto was dit seizoen (laat staan eerste), dat Max ook in iRacing één van de beste is (met gelijke auto's en meer competitie) zegt genoeg. Max is echt één van de beste rijders (zo niet beste) ter wereld die ook nog het geluk heeft een F1 stoeltje te hebben.![]()
Dit zou wel eens het begin van een hoop saaie jaren kunnen worden, Max volgend jaar in gelijkere auto's die beter kunnen volgen. Dodelijke combi.
Ik ook. Ik vond het een zeer frustrerend seizoen helaas. Los van de plekken aan de streep vond ik Max dit jaar de betere rijder maar door de vage beslissingen iedereen en nog iemand werd het onvoorspelbaar.Ekfad schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:31:
[...]
Inderdaad. En net dat vind ik bedenkelijk, je vraagt je af waarom.
Ik ben echt benieuwd of ze er in '22 iets mee gaan doen maar ik ben er wel klaar mee.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Do. not. F*. with. the. Efteling.warhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:41:
[...]
Wat verschrikkelijk triest
-Efteling
-het weer van vandaag
-collectief juichen
Sorry voor deze rant.
www.google.nl
Mercedes vindt wel weer wat om dominant te worden. 🤡talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:39:
[...]
Lando is niet zo goed als Max. Ik denk echt dat de Red Bull niet eens de tweede auto was dit seizoen (laat staan eerste), dat Max ook in iRacing één van de beste is (met gelijke auto's en meer competitie) zegt genoeg. Max is echt één van de beste rijders (zo niet beste) ter wereld die ook nog het geluk heeft een F1 stoeltje te hebben.![]()
Prachtig te zien. Tussen WIll en Max
Well done kid. Well done. pic.twitter.com/KrvYVASWGj
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 12 december 2021
Hoeveel auto's zouden zich volgens de regels moeten unlappen deze race? Uiteindelijk waren het er een stuk 5 die zich mochten unlappen? Hadden de anderen zich nog kunnen unlappen vóórdat de SC binnenkwam?
We waren in Nederland toch grotendeels collectief aan het juichen op een paar MB / Hamilton fans nawarhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:41:
[...]
-Efteling
-het weer van vandaag
-collectief juichen
Sorry voor deze rant.
Is niet vastgelegd. 'Any' staat er in de zo veel aangehaalde paragraaf. Nu besloten ze de auto's die tussen 1 en 2 reden door te laten.dreester schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:43:
Hoeveel auto's zouden zich volgens de regels moeten unlappen deze race? Uiteindelijk waren het er een stuk 5 die zich mochten unlappen? Hadden de anderen zich nog kunnen unlappen vóórdat de SC binnenkwam?
Weet niet wat triester is. Iemand z'n plezier afkraken op een forum. Laat elkaar gewoon deze dag beleven op zijn manierwarhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:41:
[...]
-Efteling
-het weer van vandaag
-collectief juichen
Sorry voor deze rant.
Alles tussen Ham en Max is voorgelaten, ik denk dat ze hadden verwacht dat Ham ook een pit zou doen en die 2 gewoon bij elkaar zouden blijven, maar Max deed een pit en Ham niet, ze halen die 4 er uit en geven het nog 1 rondje.dreester schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:43:
De regels stellen 'any car', maar niet expliciet 'all cars', en daar heeft Masi dus een keuze gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2021 22:47 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gok dat KPN en consorten wel een andere traffic-grafiek hebben gehad vandaag ten opzichte van een reguliere zondagmiddagzerocool82 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:44:
[...]
We waren in Nederland toch grotendeels collectief aan het juichen op een paar MB / Hamilton fans na
www.google.nl
Ik denk dat Red Bull op bijna gelijke hoogte staat als Mclaren/Ferrari. Misschien 'ietsje' beter, Perez is echt geen pannenkoek en naar mijn mening een betere graadmeter dan Max als referentie nemen.
[ Voor 10% gewijzigd door talkatoo op 12-12-2021 22:48 ]
Rechts achter in de hoek... Netflix?loekf2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Doet me idd sterk denken aan een Duitser die helemaal over de pis ging in Monaco toen Bernoldi in een Arrows niet aan de kant ging ondanks dat het voor een positie ging en dit meer dan 30 ronden volhield. Haug en Dennis waren not amusedSpotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:21:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, maar dat is ook maar een gut feeling, dat Masi een beetje klaar was met het gejammer van Mercedes. Toppunt was nog wel het vermeende "dangerous driving" van Pérez. Zijn ze daar bij Mercedes nou helemaal vergeten wat racen pur sang is?
Dat ze boos worden vanwege de laatste ronde snap ik dan nog wel. Maar niemand heeft gezegd dat een SC niet mag stoppen in de voorlaatste lap. Mercedes heeft strategisch gewoon zitten slapen ondanks dat ze HAM vroegen welke banden hij zou willen hebben bij de volgende SC. Ze durfden geen keuze te maken en dat nekte ze uiteindelijk. RBR moest strategisch vol in de aanval en dat hebben ze met verve gedaan.
I am the great Cornholio!
De rbr is wel de 2e op de grid, maar heeft een ongelofelijk smalle optimum window, het is gewoon een lastige wagen om te rijden (en af te stellen)talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:46:
[...]
Ik denk dat Red Bull op bijna gelijke hoogte staat als Mclaren/Ferrari. Misschien 'ietsje' beter, Perez is echt geen pannenkoek.
Was dat niet DC?HaterFrame schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:48:
[...]
Doet me idd sterk denken aan een Duitser die helemaal over de pis ging in Monaco toen Bernoldi in een Arrows niet aan de kant ging ondanks dat het voor een positie ging en dit meer dan 30 ronden volhield. Haug en Dennis waren not amusedPrachtige beelden!
DE tweet is weer terug 
#F1 - @Max33Verstappen won his 1st World Driver’s Championship at the end of one of the most intense title-deciders in @F1 history passing rival @LewisHamilton to take the lead on the last lap of the #AbuDhabiGP while @Carlossainz55 finished 3rd 🇦🇪 ⬇https://t.co/EMX9d48Q9G pic.twitter.com/ITpDDn4nk8
— FIA (@fia) 12 december 2021
-
U gaat door voor de koelkast
Weet nog heel goed dat Norbert in beeld kwam ziedend met een rood hoofd
[ Voor 18% gewijzigd door HaterFrame op 12-12-2021 22:56 ]
Bernie en de FIA waren ook 2 verschillende afdelingen. En dat ook dankzij Bernie... Bernie heeft de teams achter zich gekregen en FOCA opgericht, nu FOM. FIA bepaald regels, FOM is de uitbater van de sport.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:12:
[...]
Nou dit is dus precies wat zoveel gezeur geeft. Toen Bernie nog de teguels in handen had, had hij de teams onder zijn duim. Nu maken de teams de dienst uit en dat betekent oneindig veel politiek en weinig logica. De FIA moet de sport weer in handen nemen, niet nog meer macht en invloed naar de teams.
https://www.motorsport.co...rence-fia-fom-f1/6839406/
Enkel in de post-race interview, niet op de press conference?
Plus dat Masi gewoon kan zeggen dat hij dit veiliger vond.warhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:44:
[...]
Is niet vastgelegd. 'Any' staat er in de zo veel aangehaalde paragraaf. Nu besloten ze de auto's die tussen 1 en 2 reden door te laten.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Feit is gewoon dat HAM een perfecte race moet en kan rijden. Als er onverwachte dingen gebeuren weet hij niet te reageren.SnowDude schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:51:
[...]
Plus dat Masi gewoon kan zeggen dat hij dit veiliger vond.
Na de laatste SC stonden er gewoon twee hele goede coureurs tegenover elkaar, waarvan een met het betere gereedschap. Diegene redde het echter niet.
Mooie race.
Bedoel eigenlijk te zeggen dat het sneu is dat zijn management/team het na de race uit probeert te gaan spelen, waardoor er nu een nare bijsmaak aan hangt.
[ Voor 14% gewijzigd door warhamstr op 12-12-2021 22:55 ]
Ik weet hoe het zit, punt was dat Bernie wel ervoor zorgde dat de teams deden wat 'goed' was voor de f1. Nu hebben de teams ongebreidelde invloed, en dan met name Toto die zijn vingers overal in de pap heeft.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:51:
[...]
Bernie en de FIA waren ook 2 verschillende afdelingen. En dat ook dankzij Bernie... Bernie heeft de teams achter zich gekregen en FOCA opgericht, nu FOM. FIA bepaald regels, FOM is de uitbater van de sport.
https://www.motorsport.co...rence-fia-fom-f1/6839406/
Beetje onbeschaamde Schadenfreude: YouTube: "Toto, it's called a motor race" - Radio message between Toto Wolff ...
Sounds like music in my ears
Wat een afsluiting voor dat Power teamnachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:30:
Dat was toch Coulthard? Probeerde nog mee te liften met de blauwe vlaggen van MSC an BAR destijds, legendarische race idd! Prachtig.HaterFrame schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:48:
[...]
Doet me idd sterk denken aan een Duitser die helemaal over de pis ging in Monaco toen Bernoldi in een Arrows niet aan de kant ging ondanks dat het voor een positie ging en dit meer dan 30 ronden volhield. Haug en Dennis waren not amusedPrachtige beelden!
www.google.nl
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik kom er nu pas achter dat dat Albon is, die tegen Verstappen schreeuwt. Waar the fuck komt hij ineens vandaan op de boardradio joh?
PSN: xMaurice93
Goh, door de extreme dominantie van Mercedes de afgelopen 7-8 jaar zijn mensen Hamilton (Mercedes) ook gewoon wat beu, wat het anti-Hamilton sentiment versterkt. Het feit dat hij dan behoorlijk uitgesproken is, Toto een eikel is en hij jaren in een enorm goede wagen heeft gereden helpen niet qua perceptie. Ik denk wel dat de perceptie rond Hamilton over een jaar of 10 weer wat bijdraait. Hij is gewoon de beste van zijn generatie, op een paar deniers (die heb je altijd) zal dat toch wel de consensus worden. Max zal zijn kans moeten grijpen om de beste van de zijne te worden.m0ridin schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:19:
Ik hoop eigenlijk dat Lewis Russell helemaal weg rijdt komend seizoen...
Voor Lewis zelf, die altijd moet opboksen tegen 'ja, maar je hebt de beste auto dus dan kan iedereen winnen'
Voor Max omdat dat ook aantoont dat los van een vlotte auto, Lewis ook echt wel een magistrale racer is.
Want dat is hij, en ik heb ook echt respect voor hem (en hoe hij omging met deze ongelooflijk pijnlijke nederlaag). Ik ben geen fan van hem (hoewel ik wel een heel stuk genuanceerder ben tegenwoordig) maar kan alleen maar erkennen dat ook hij een enorme topcoureur is.
We moeten eigenlijk ook gewoon eerlijk zijn, de periode 2000-2020 zal echt niet de geschiedenisboeken ingaan als een topperiode qua talent in de F1. De jaren 1980-2000 waren echt van een ander niveau (Piquet, Prost, Senna, Hakkinen & Schumacher).
Schumacher heeft daarvan ook van geprofiteerd om zijn 7 titels te sprokkelen, Coulthard & Barrichello als grootste tegenstand bij een viertal van je titels, tjsa... Is dat noemenswaardiger dan Rosberg & Bottas? Ik hou Schumacher persoonlijk wel degelijk hoger dan Hamilton trouwens, hij heeft gewoon echt te weinig tegenstand gehad van buiten z'n team om hem echt op dat niveau te zetten. Maarja, of je hem dat persoonlijk kan verwijten...
Ik ben er zeker van dat er mensen Alonso of Vettel als alternatief als beste piloot van deze generatie naar voor zullen schuiven, maar dat zie ik echt niet. Hamilton droogde Alonso als rookie al af in nota bene dezelfde wagen (als hij als dat jaar niet bezweken was onder de druk had hij gewoon toen al zijn eerste titel gepakt), Vettel heeft ook al zijn credit behaald in die 4 a 5 jaar dat hij met de beste wagen reed. Hamilton heeft jaren met toch een bij momenten toch wel echt brakke Mclaren veel overwinningen en podia kunnen pakken in de 5 jaar van 2009 tot en met 2013.
*Nuja Hamilton is in die jaren ook een keertje (of zelfs 2?) verslagen door Button in het WK, dat zegt misschien ook wel veel...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb ik iets gemist? Wat heeft hij vandaag gedaan?Luapper schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:26:
[...]
Russell heeft, naast vandaag, zijn ware aard laten zien bij dat incident met Bottas in Imola.
Maar goed, ben wel erg benieuwd wat hij kan doen naast HAM volgend jaar.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Yes, kan helaas de beelden van Norbert niet meer terug vinden. Die ging compleet uit z'n plaat tijdens de race. Oh en naderhand hebben Haug en Dennis Bernoldi ook nog even professioneel bedreigdMisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:57:
[...]
Dat was toch Coulthard? Probeerde nog mee te liften met de blauwe vlaggen van MSC an BAR destijds, legendarische race idd! Prachtig.
Ben ik niet met je eens. Neem Turkije vorig jaar, mega tricky race. Ook VER verslikte zich daarin. En wie wint er uiteindelijk, HAM. Die gast is (ook) zó goed. En neemt minder risico dan VER.warhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:54:
[...]
Feit is gewoon dat HAM een perfecte race moet en kan rijden. Als er onverwachte dingen gebeuren weet hij niet te reageren.
Na de laatste SC stonden er gewoon twee hele goede coureurs tegenover elkaar, waarvan een met het betere gereedschap. Diegene redde het echter niet.
Mooie race.
Bedoel eigenlijk te zeggen dat het sneu is dat zijn management/team het na de race uit probeert te gaan spelen, waardoor er nu een nare bijsmaak aan hangt.
Verwijderd
Hoeft ook minder risico te nemen in een betere auto.Rossi46 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:00:
[...]
Ben ik niet met je eens. Neem Turkije vorig jaar, mega tricky race. Ook VER verslikte zich daarin. En wie wint er uiteindelijk, HAM. Die gast is (ook) zó goed. En neemt minder risico dan VER.
Ik denk dat ook niemand dat hier gaat ontkennen.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:
Okee maar even zonder gekheid.
Als de situatie volledig andersom was... HAM van pole weg, VER voorop na bocht 1, waarna hij zou zijn uitgelopen met een dikke tweetiende per ronde. En dat HAM onder VSC een set verse sloffen had gehaald halverwege, wat vervolgens niet genoeg blijkt te zijn. En dat BOT dan ook nog een rondje loopt te klooien...
... En dat alles alsnog stuk zou gaan door een freak SC in ronde 54 en een random beslissing HAM ineens met een vers setje rood VER zou kunnen opjagen in de allerlaatste ronde. Voor alle knikkers in het WDC.
Weet je, ik heb het donkerbruine vermoeden dat hier nog wel wat ontevreden fans zouden zijn. Over de afloop. Over de niet gehonoreerde protesten. En een hele dikke kater, van het verkeerde soort. Mensen zouden zich bekocht voelen - bestolen.
Ik zeg dit niet omdat ik HAM fan zou zijn. Ik probeer gewoon even een ander perspectief te nemen hier.
Mijn voorzichtige conclusie is dat de sport vandaag - helaas - verloren heeft.
En tegelijkertijd denk ik dat ik zeer velen hier vertegenwoordig als ik zeg. Dit was dikke vette Karma. Voor het afgelopen seizoen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Maverick schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:00:
[...]
Heb ik iets gemist? Wat heeft hij vandaag gedaan?
:strip_exif()/f/image/S2DPQc8T4ymQ3TlVTXBZt3xt.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn boefje is liev!
Lijkt me ook deels een keuze, Bernie was soms iets te ouderwets, bv gebrek aan social media, maar had de boel wel goed onder controle idd.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:54:
[...]
Ik weet hoe het zit, punt was dat Bernie wel ervoor zorgde dat de teams deden wat 'goed' was voor de f1. Nu hebben de teams ongebreidelde invloed, en dan met name Toto die zijn vingers overal in de pap heeft.
Beetje onbeschaamde Schadenfreude: YouTube: "Toto, it's called a motor race" - Radio message between Toto Wolff ...
Sounds like music in my ears
En nu heb je ineens een Netflix rondlopen en krijg je dit soort verhalen welke het leuk doen in de media, ik denk dat het voor de waarde van de sport meer oplevert.
stuk naar Ted's notebook zitten kijken.
maar een paar dingen ben ik het aardig mee oneens.
"Masi heeft het kampioenschap beslist"
juist niet. als hij de lapped auto's ertussen had gelaten, (wat ze feitelijk zo goed als nooit doen) of als ze de SC langer door laten rijden en er achter finishen, terwijl de track als safe is. DAN had hij het beslist.
Nu is het op de baan beslist, en heeft de tactische zet van RB de winst opgeleverd.
"mercedes heeft dit jaar opgeofferd voor volgend jaar"
als je kijkt naar waar mercedes nu staat, ten opzichte van eerste helft, is dit onzin.
ja ze zullen al hard aan volgend jaar bezig zijn, maar hebben daar echt dit jaar niet voor opgeofferd, en hebben er alles aan gedaan om deze ook binnen te halen.
juist niet. als hij de lapped auto's ertussen had gelaten, (wat ze feitelijk zo goed als nooit doen) of als ze de SC langer door laten rijden en er achter finishen, terwijl de track als safe is. DAN had hij het beslist.
Nu is het op de baan beslist, en heeft de tactische zet van RB de winst opgeleverd.
als je kijkt naar waar mercedes nu staat, ten opzichte van eerste helft, is dit onzin.
ja ze zullen al hard aan volgend jaar bezig zijn, maar hebben daar echt dit jaar niet voor opgeofferd, en hebben er alles aan gedaan om deze ook binnen te halen.
The Haug/Dennis bully squad stond er in het blad Autosport onder die foto. Was dat 2001?HaterFrame schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:48:
[...]
Maar ik vond Haug altijd wel erg sympathiek, en kreeg het idee dat hij vaak werd meegetrokken in de dark side van Dennis. Mercedes heeft mede na dat lying gate van begin 2009 definitief de partnerschap met McLaren verbroken. Iets zegt me dat Toto Wolf deze week een telefoontje kan krijgen dat de Mercedes board niet zit te wachten op een lange weg naar CAS over een bij voorbaat verloren zaak.
Ted is ook een hardcore Hamilton fan. Houd dat in je achterhoofd als je zijn uitspraken leest.M a r c o schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:02:
een treffende spreuk
Ik heb F1TV Pro, daar staat de complete persco op. Dat was eigenlijk een beetje zielig.azerty schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:51:
[...]
Enkel in de post-race interview, niet op de press conference?
De stoel van Lewis was en bleef leeg. Hij zou later komen maar kwam dus niet. De persco werd in 2 delen gehakt, de race en het kampioenschap. Alleen de interviewer stelde wat vragen, niemand vroeg iets aan Carlos. Toen mocht Carlos weg en had Max ineens een vragenvuur.
Toen ik het hoorde zat ik ook van: Dat is niet zijn engineer, horner of the strategie man. Toen herkende ik ook Albon in. Zo mooi om te zien hoe enthioust hij was voor max en RB. Hij heeft natuurlijk super veel achter de schermen gedaan als testdriver/simulator driver.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:58:
[...]
Ik kom er nu pas achter dat dat Albon is, die tegen Verstappen schreeuwt. Waar the fuck komt hij ineens vandaan op de boardradio joh?
Yup, mooiste auto's met mooiste geluid.Rene44 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:03:
[...]
The Haug/Dennis bully squad stond er in het blad Autosport onder die foto. Was dat 2001?
www.google.nl
Ik weet niet vanaf wanneer het is gebeurd, maar zo net rond of net na Vettels dominantie besloot de FIA niet meer in te grijpen bij dominantie. Toto heeft bijzonder goede contacten en dikke vinger in de pap. Voorheen werd dominantie altijwel aangepakt, sindsdien compleet niet. Alleen al daardoor vind ik die titels een beetje leeg. De FIA leek/lijkt zelf alleen maar meer op de hand van Mercedes geweest te zijn, ook op technische innovaties die ze erdoor kregen terwijl die overduidelijk niet door de beugel konden, maar elke keer met politiek geneuzel goedgekeurd werden.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:59:
[...]
Goh, door de extreme dominantie van Mercedes de afgelopen 7-8 jaar zijn mensen Hamilton (Mercedes) ook gewoon wat beu, wat het anti-Hamilton sentiment versterkt. Het feit dat hij dan behoorlijk uitgesproken is, Toto een eikel is en hij jaren in een enorm goede wagen heeft gereden helpen niet qua perceptie. Ik denk wel dat de perceptie rond Hamilton over een jaar of 10 weer wat bijdraait. Hij is gewoon de beste van zijn generatie, op een paar deniers (die heb je altijd) zal dat toch wel de consensus worden. Max zal zijn kans moeten grijpen om de beste van de zijne te worden.
We moeten eigenlijk ook gewoon eerlijk zijn, de periode 2000-2020 zal echt niet de geschiedenisboeken ingaan als een topperiode qua talent in de F1. De jaren 1980-2000 waren echt van een ander niveau (Piquet, Prost, Senna, Hakkinen & Schumacher).
Schumacher heeft daarvan ook van geprofiteerd om zijn 7 titels te sprokkelen, Coulthard & Barrichello als grootste tegenstand bij een viertal van je titels, tjsa... Is dat noemenswaardiger dan Rosberg & Bottas? Ik hou Schumacher persoonlijk wel degelijk hoger dan Hamilton trouwens, hij heeft gewoon echt te weinig tegenstand gehad van buiten z'n team om hem echt op dat niveau te zetten. Maarja, of je hem dat persoonlijk kan verwijten...
Ik ben er zeker van dat er mensen Alonso of Vettel als alternatief als beste piloot van deze generatie naar voor zullen schuiven, maar dat zie ik echt niet. Hamilton droogde Alonso als rookie al af in nota bene dezelfde wagen (als hij als dat jaar niet bezweken was onder de druk had hij gewoon toen al zijn eerste titel gepakt), Vettel heeft ook al zijn credit behaald in die 4 a 5 jaar dat hij met de beste wagen reed. Hamilton heeft jaren met toch een bij momenten toch wel echt brakke Mclaren veel overwinningen en podia kunnen pakken in de 5 jaar van 2009 tot en met 2013.
*Nuja Hamilton is in die jaren ook een keertje (of zelfs 2?) verslagen door Button in het WK, dat zegt misschien ook wel veel...
Hamilton is een bijzonder talent en behoort tot de allerbesten aller tijden, maar zoveel titels als hij nu heeft had hij niet gehaald zonder de onbeperkte dominantie van Mercedes.
Hoeveel aandelen heeft Mercedes nog?Rene44 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:03:
[...]
The Haug/Dennis bully squad stond er in het blad Autosport onder die foto. Was dat 2001?
Maar ik vond Haug altijd wel erg sympathiek, en kreeg het idee dat hij vaak werd meegetrokken in de dark side van Dennis. Mercedes heeft mede na dat lying gate van begin 2009 definitief de partnerschap met McLaren verbroken. Iets zegt me dat Toto Wolf deze week een telefoontje kan krijgen dat de Mercedes board niet zit te wachten op een lange weg naar CAS over een bij voorbaat verloren zaak.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Eerste... wat ze ook besloten, ze hadden het beslist. Ga er maar aanstaan... laat alles staan en je krijgt kritiek van kamp 1, doe alternatief en je krijgt kritiek van kamp 2.M a r c o schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:02:
Die FIA is nooit consequent geweest en dit jaar, waar alles zo dicht bij elkaar lag, heeft dat enorm veel impact gehad en heeft ze dat in the ass gebeten.
Dus ja, hij heeft zeker een enorme invloed gehad ('laat de autos tussen ham en max er maar voorbij en daaarna meteen racen plz'). Maar er zijn genoeg momenten geweest, beide kanten op, waar dit een kritiekpunt was,
Zonde dat het daar op uit heeft moeten komen... wel zo dat het blijkbaar zo close was dat dit doorslaggevend was en over het hele seizoen geen enkele winnaar onverdiend was.
Dat is onzin natuurlijk, als Masi het reglement gewoon toepast (de befaamde 48.12 waar Mercedes voor naar het TAS/CAS zal stappen) komt de safety car pas de ronde erna binnen. Hij bedacht een geweldige apotheose voor het seizoen door een duel in de slotronde en haalde de safety car dus te vroeg binnen en claimt dat hij dat mag.M a r c o schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:02:
Max heeft de titel absoluut terecht gepakt lijkt me, maar vandaag had hij gewoon de mazzelpik dit Hamilton eerder in het seizoen had, daar moeten we ook niet flauw over doen en dat gewoon kunnen toegeven, niets mis mee
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
zeker, ook toen hij de momenten ging opnoemen waar Max punten had verloten buiten zijn schuld.pro_6or schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:03:
[...]
Ted is ook een hardcore Hamilton fan. Houd dat in je achterhoofd als je zijn uitspraken leest.
noemde hij alleen de klapband Baku, en Bottas.
Silverstone werd opvallend weggelaten.
Ik vond het ook prachtig van Albon! Maar ook Fernando (paar posts hierboven) en anderen. Het werd Max gewoon meer gegund dan Lewis/Mercedes en behalve een zuur Mercedes, een zure George en een onthutste Engelse goegemeente was iedereen er blij mee.mnarijnm schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:04:
[...]
Toen ik het hoorde zat ik ook van: Dat is niet zijn engineer, horner of the strategie man. Toen herkende ik ook Albon in. Zo mooi om te zien hoe enthioust hij was voor max en RB. Hij heeft natuurlijk super veel achter de schermen gedaan als testdriver/simulator driver.
Deze is ook leuk ook al is het de RB15.S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:07:
https://www.modelcarworld...l-1-2021-M.Verstappen.htm
1:43 is 'net leuk' denk ik?
Edit: ships, dat Jumbo ding is al 1:24, dát is net leuk
https://www.bol.com/nl/nl...gtMuw.2_9.10.ProductTitle
"When you grow up your heart dies"
HAM pakt dus nog een boete, die persconferentie is verplichtasing schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:04:
[...]
Ik heb F1TV Pro, daar staat de complete persco op. Dat was eigenlijk een beetje zielig.
De stoel van Lewis was en bleef leeg. Hij zou later komen maar kwam dus niet. De persco werd in 2 delen gehakt, de race en het kampioenschap. Alleen de interviewer stelde wat vragen, niemand vroeg iets aan Carlos. Toen mocht Carlos weg en had Max ineens een vragenvuur.
Wat ik zo snel kan vinden 1/3. Daimler, Ineos en Toto zitten er voor 1/3e in allemaal. Vorig jaar gingen er nog geruchten dat Ineos de boel over zou nemen... wie weet
Linkje?M a r c o schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:02:
Naja, Masi heeft het wel degelijk beslist, vanaf race 1 al. Maar dat zal hij vast niet meenemen
En niet te vergeten, hopelijk is het gedoe met extreme dirty air ook voorbij.
Volgens mij zit nu heel Engeland op social media z'n gal te spugen, ongelofelijk zegasing schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:07:
[...]
Ik vond het ook prachtig van Albon! Maar ook Fernando (paar posts hierboven) en anderen. Het werd Max gewoon meer gegund dan Lewis/Mercedes en behalve een zuur Mercedes, een zure George en een onthutste Engelse goegemeente was iedereen er blij mee.
Beter stukje karma dit seizoen had er niet kunnen zijn.
Zelfs Albon is blij
[YouTube: Alex Albon Screaming on Radio at Max Verstappen the second he became World Champion!]
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2021 23:10 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
George is gewoon een wit voetje aan het halen bij Toto. Zodat die volgend jaar een gelijke auto krijgt en mee mag strijden.asing schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:07:
[...]
Ik vond het ook prachtig van Albon! Maar ook Fernando (paar posts hierboven) en anderen. Het werd Max gewoon meer gegund dan Lewis/Mercedes en behalve een zuur Mercedes, een zure George en een onthutste Engelse goegemeente was iedereen er blij mee.

Voor deze stint in de F1 wel. Die komen geheid nog een keer terug om weer een optater uit te delen.
"When you grow up your heart dies"
En dan een Rosberg jaartje krijgen? Denk dat die aardig in koeieletters in z'n contract heeft staan dat hij vrolijk nr2 isWaah schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:11:
[...]
George is gewoon een wit voetje aan het halen bij Toto. Zodat die volgend jaar een gelijke auto krijgt en mee mag strijden.
Merry Christmas!SinergyX schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:09:
[...]
Volgens mij zit nu heel Engeland op social media z'n gal te spugen, ongelofelijk zeg![]()
Beter stukje karma dit seizoen had er niet kunnen zijn.
Mijn boefje is liev!
Maar ik zag iemand paar pagina's terug de verwijzing naar een video waarop Bottas een `geheime bericht` op zijn dashboard te zien kreeg (Bedankt Bottas in Fins). Maar is dat alles? Geen bericht van Toto of iemand anders dan een niet emotionele engineer van Bottas. Die man heeft toch even geholpen aan 4 WCC...
Ik vind het gewoon eigenlijk beetje sneu voor onze wingman
Edit: Moet toch even beter lezen voordat ik het post
[ Voor 9% gewijzigd door mnarijnm op 12-12-2021 23:14 ]
Nooouuuu...Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:59:
[...]
Goh, door de extreme dominantie van Mercedes de afgelopen 7-8 jaar zijn mensen Hamilton (Mercedes) ook gewoon wat beu, wat het anti-Hamilton sentiment versterkt. Het feit dat hij dan behoorlijk uitgesproken is, Toto een eikel is en hij jaren in een enorm goede wagen heeft gereden helpen niet qua perceptie. Ik denk wel dat de perceptie rond Hamilton over een jaar of 10 weer wat bijdraait. Hij is gewoon de beste van zijn generatie, op een paar deniers (die heb je altijd) zal dat toch wel de consensus worden. Max zal zijn kans moeten grijpen om de beste van de zijne te worden.
Hamilton was toch niet zoveel beter dan Button in dezelfde auto? En Schumacher kreeg in zijn jaren toch flink tegenstand van een Fin genaamd Kimi... Sterker nog, als de Mclaren destijds niet zo rete onbetrouwbaar was geweest, dan had Kimi zeker een titel gepakt met die auto.
Terwijl Mercedes, Toto en zelfs Russel druk aan hrt vechten waren voor Mercedes, had Bottas belangrijkere zaken:
https://twitter.com/AddictF2/status/1470058444501794826?s=20
Nee, Toto was te druk met zijn driftbui en emails opstellen naar Masi. Bottas verdiende beter, vooral voor al die hulp die hij Max heeft gegevenmnarijnm schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:13:
Maar ik zag iemand paar pagina's terug de verwijzing naar een video waarop Bottas een `geheime bericht` op zijn dashboard te zien kreeg (Bedankt Bottas in Fins). Maar is dat alles? Geen bericht van Toto of iemand anders dan een niet emotionele engineer van Bottas. Die man heeft toch even geholpen aan 4 WCC...
Dat vind ik ook zo een contrast met de radio van RBR als Wheatley of Horner op de radio naar Masi komen, ze zijn het misschien niet eens met de beslissing en er straalt wel eens emotie door, maar ze zijn wel altijd beleefd en rustig. Ook vandaag weer, toen het besluit kwam dat lapped cars may not overtake, ze waren netjes op de radio ook al ging het om een besluit dat ze effectief kansloos zou maken voor het WDC.SomerenV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
[...]
Nu is natuurlijk ook wel de vraag wat er allemaal over de radio gaat wat niet uitgezonden wordt, het kan ook zijn dat de FOM de boel de boel een beetje in een bepaald licht zet.
Ik vond "Mikey" ook wel erg vriendschappelijk, terwijl we weten dat Wolff de naam Michael wel goed uit kan spreken, dankzij "Michael, I've just sent you an e-mail" in Silverstone.
Dat hoorde ik de presentatoren van after party F1TV zeggen. Kennelijk is het een traditie van Mercedes wanneer personeel/rijders weggaan bij Mercedes om zoiets te doenWaah schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:14:
Terwijl Mercedes, Toto en zelfs Russel druk aan hrt vechten waren voor Mercedes, had Bottas belangrijkere zaken:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |