[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.874 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:46
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:50:
[...]

Ja, en Hamilton had in beide gevallen de beste uitkomst. Winst en tegenstander nul. Monza, geen punten maar Max volgende race wel gridstraf. Dus nogmaals, hoe was dit in het voordeel van Max??
Met Monza kan ik het niet eens zijn, dat was gewoon de schuld van Max die op deze manier probeerde en lukte om HAM daar puntloos te krijgen, want hij had al lang door dat de Mercedes daar sneller was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hierbij nog een resumé van 2021 *O*

[YouTube: https://youtu.be/5rPWwmNqA-0]

tha fuck? is de videoknop stuque..

[ Voor 49% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-12-2021 21:58 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

"Denied full points for Spa", Ha dat was toch echt een mooi voordeel voor Max.. die race viel compleet in het water en alsnog liep Max uit in punten. Er zouden geen punten uitgedeeld voor moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2021 21:53 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:36
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:51:
[...]

LEC doet altijd of hij goed bevriend is met SAI, twijfel daar toch een beetje over.

Bij iedere rijder is dat niet echt zo, maar heb wel meer het gevoel bij een NOR, ALB en SAI.
Ook RIC liet volgens mij emotie zien dat zijn 'vriend' Max uiteindelijk won. :)

Er zijn nog meer sympathieke gasten hoor, maar LEC is zeker iemand die dit niet leuk vind, gok ik.
LEC is natuurlijk ook door Ferarri uitgesproken als DE racer voor hun, dus Sainz die hem dit jaar pakt is heuul pijnlijk

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:51:
[...]

[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi

Of mogen we het enkel over de race hebben? :9
Met in die titel drie verwijzingen naar de race lijkt me dat wel het onderwerp...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bozariusz schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:46:
[...]

Het is toch ook niet persé Hamilton die nu naar de rechter stapt maar Wolff? Laten we eerst even afwachten van Hamilton van het besluit neemt voordat we hem gelijk als zondebok aanwijzen.
Heb je er als coureur ook iets over te zeggen?

Bedoel er staat een heel team boven en in feite zijn zij die de beslissingen maken.
Die bepalen bijvoorbeeld ook of je mag blijven of de andere voor moet laten gaan tijdens een race.

Misschien zou HAM kunnen zeggen 'doe dat nou niet', maar volgens mij kan hij er weinig tegen doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:54:
[...]

Bedoel er staat een heel team boven en in feite zijn zij die de beslissingen maken.
Die bepalen bijvoorbeeld ook of je mag blijven of de andere voor moet laten gaan.

Misschien zou HAM kunnen zeggen 'doe dat nou niet', maar volgens mij kan hij er weinig tegen doen.
Ze hebben een top advocaat meegenomen dit weekend, dit was altijd al het plan mocht het nodig zijn

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:08

rammes

koekebakker 1e klas

rammes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:15:
Nou voor mij ook de laatste keer in het racetopic dit jaar. kijk al sinds 97 F1 maar afgelopen race heb ik nog niet gezien, zat op de bank met een hardslag die tot 3 straten verder te horen was. Te spannend, komende race kijk ik ook niet. Duimen dat hij wint, dan kijk ik op mijn gemak de laatste 2 races terug.

have fun allen!
F1 en Tweakers vrienden, ik ben weer op adem, WAT EEN EINDE, niet te voorspellen. Zoveel emoties afgelopen weken, ik wist niet of ik voor of achter had. Nu nog even het topic teruglezen.

:> allemaal #alleskwamgoed

Ik zou het doen!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:
Mijn voorzichtige conclusie is dat de sport vandaag - helaas - verloren heeft.
Als dat zo is, dan is dat doordat Mercedes niet tegen haar verlies kan. Ze hadden ook kunnen accepteren dat het soms tegen zit (ze hebben al zoveel bevoordeling gehad van de stewards), dat ze het circus hadden kunnen voorkomen. Maar Wolff kan niet met verlies omgaan.

Ik denk dat Mercedes vooral verloren heeft, en erger gaat verliezen door de onsportieve manier waarmee ze ermee omgaan.

Hamilton liet zien hoe je het doet: je feliciteert je tegenstander.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 12-12-2021 21:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:58
pCOW schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:51:
reactie van Alonso tijdens de safety car:

https://www.youtube.com/watch?v=BGvtbDl3rcI

spoiler:
yeah, he (max) should be 2 cars ahead of me
Wat een prachtige reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:50:
[...]

Ja, en Hamilton had in beide gevallen de beste uitkomst. Winst en tegenstander nul. Monza, geen punten maar Max volgende race wel gridstraf. Dus nogmaals, hoe was dit in het voordeel van Max??
Volgens mij heb je me een beetje verkeerd gelezen. Ik zeg juist dat dat in het voordeel is van Merc ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

FabianGTI schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:53:
[...]

Met Monza kan ik het niet eens zijn, dat was gewoon de schuld van Max die op deze manier probeerde en lukte om HAM daar puntloos te krijgen, want hij had al lang door dat de Mercedes daar sneller was.
Hoe is een gridstraf voor Max in het voordeel van Max? Het gaat om het netto voordeel voor de eenof de ander. Omdat iemand aangaf dat er veel voordeel was voor Max van beslissingen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:11

JB

Cédric roelt!

Kan ik nu rustig gaan slapen? MER kan nog in hoger beroep of gaan ze dat al doen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:59
TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:40:
[...]

Lieverd, (hotel)bars noemde ik al.

Slijterijen heb ik niet gezien maar ook niet opgezocht.

Maar nogmaals de vraag was of er (legale) uitgaansgelegenheden zijn zoals wij die kennen, en nee dat niet.
Uitgaan in Dubai is geen probleem. Daar kun je zoveel drinken en feesten als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BeefHazard schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
[...]

Volgens mij heb je me een beetje verkeerd gelezen. Ik zeg juist dat dat in het voordeel is van Merc ;)
Ow okay :D Dan praten we gezelling langs elkaar. *kuch* ik lees erlangs *kuch*

Proost ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26

Polycom

Poes van goud

Wat een paniek topic is dit zeg #imoutahere

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warhamstr
JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
Kan ik nu rustig gaan slapen? MER kan nog in hoger beroep of gaan ze dat al doen?
Die gaan alles doen. Maar gaat niets uithalen.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrooV
Boinkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
[...]

Uitgaan in Dubai is geen probleem. Daar kun je zoveel drinken en feesten als je wil.
Alleen jammer dat de race in Abu Dhabi is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:57:
[...]

Ow okay :D Dan praten we gezelling langs elkaar. *kuch* ik lees erlangs *kuch*

Proost ;)
Maakt niet uit hoor. Wil ook wel even lekker ruzie maken om niks, maar dan zijn we beter af op Reddit :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:53:
[...]

LEC is natuurlijk ook door Ferarri uitgesproken als DE racer voor hun, dus Sainz die hem dit jaar pakt is heuul pijnlijk
Ik kan mij de beelden tussen hem en Seb nog herinneren, dat was erg pijnlijk, maar ook wel een beetje drama van Netflix natuurlijk.

Dus geloof best dat het hard aankomt. Van de andere kant is Ferrari gewoon nog niet goed genoeg, voor volgend jaar hoop ik wel dat andere meer aanhaken zoals McLaren en een Ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
Ze hebben tot donderdag (schijnbaar) de tijd om een officiele klacht bij het FIA tribunaal in te dienen. Ben benieuwd of ze morgen nog met een nieuwsbericht komen met eea, anders wachten tot donderdag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:51
dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:53:
[...]

Yup, en LEC is een enorm haantje, die kan dit niet echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Enig idee waar de Max championship shirts/sweaters te koop komen te staan? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9XEdSFTtfhqurpa4b_QTUqmnwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAdbF8KQxbkD9UrJwwDokUXD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:15
Adr01 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:59:
Enig idee waar de Max championship shirts/sweaters te koop komen te staan? :)
Ik gok hier:
https://www.verstappenshop.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:58:
[...]

Ze hebben tot donderdag (schijnbaar) de tijd om een officiele klacht bij het FIA tribunaal in te dienen. Ben benieuwd of ze morgen nog met een nieuwsbericht komen met eea, anders wachten tot donderdag.
Nachtje over slapen.. en nog steeds boos zijn. :+

Gezien hun protesten en geklaag tegen de wedstrijdleider(s), zie ik wel een aanklacht aankomen.
Op Reddit zag ik genoeg reacties die wilde dat Masi moest opstappen bijvoorbeeld, dus wellicht niet voor de titel, maar meer voor andere redenen? Al heeft diezelfde man hun ook geholpen op bepaalde momenten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:59
GrooV schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:57:
[...]

Alleen jammer dat de race in Abu Dhabi is
Dubai ligt op 40 minuten rijden he 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:00:
[...]

Nachtje over slapen.. en nog steeds boos zijn. :+

Gezien hun protesten en geklaag tegen de wedstrijdleider(s), zie ik wel een aanklacht aankomen.
Op Reddit zag ik genoeg reacties die wilde dat Masi moest opstappen bijvoorbeeld, dus wellicht niet voor de titel, maar meer voor andere redenen? Al heeft diezelfde man hun ook geholpen op bepaalde momenten.
Oh, ik ben er 100% vóór om Masi gedag te zeggen. Probleem is dat er weinig anderen zijn die iets van ervaring hebben. Maar Masi heeft dit seizoen wel aangetoond dat hij het gewoon niet aankan. Het is een grote ellende geweest van race 1 tot race laatst.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:24
Niveautje hoor, hou dit lekker in de familie-app ofzo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:43
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:54:
[...]

Die bepalen bijvoorbeeld ook of je mag blijven of de andere voor moet laten gaan tijdens een race.

Dat zei die wel in 2007 toen Mclaren in protest ging en zo Hamilton kampioen had kunnen maken. Op die manier wilde Hamilton toen niet winnen en ik denk nu ook niet. Hij feliciteerde Verstappen ook gewoon na de race, dus ik denk dat hij het wel goed vindt zo. Het beroep van Mclaren is toen ook afgewezen en die hadden een betere zaak dan Mercedes nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Illegal_Alien schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:45:
[...]

Also:(Bron ene reactie op https://wtf1.com/post/mer...their-dismissed-protests/ dus heb even geen rechtstreekse link o.i.d.)

[...]

[...]
Die laatste snap ik ff niet, ze zijn dus sowieso te laat want het is al 30 november geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:02:
[...]

Oh, ik ben er 100% vóór om Masi gedag te zeggen. Probleem is dat er weinig anderen zijn die iets van ervaring hebben. Maar Masi heeft dit seizoen wel aangetoond dat hij het gewoon niet aankan. Het is een grote ellende geweest van race 1 tot race laatst.
Vind het uiteindelijk wel mee vallen, het is dat we tegenwoordig die FIA radio ook horen maar wie weet wat er vroeger allemaal geroepen is onder Charlie?

Vergeet niet dat Masi geen straffen uitdeelt, de stewards opereren onafhankelijk van de race director

En zijn we US 2005 vergeten?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iemand anders die ook getriggerd is door de reactie van de post race interview van Hamilton?

Ik had het idee dat hij volgend jaar niet meer gaat racen, hij zegt nog “we’ll see about next year”.

Niet perse wishful thinking, maar meer hoe hij reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

AppieNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:03:
[...]

Dat zei die wel in 2007 toen Mclaren in protest ging en zo Hamilton kampioen had kunnen maken. Op die manier wilde Hamilton toen niet winnen en ik denk nu ook niet. Hij feliciteerde Verstappen ook gewoon na de race, dus ik denk dat hij het wel goed vindt zo. Het beroep van Mclaren is toen ook afgewezen en die hadden een betere zaak dan Mercedes nu.
Lewis kan zeggen en willen wat ie wilt, het protest komt van het team. Ongeacht wat ie intern wel of niet zegt of wilt, het doet er niet toe. We weten allemaal dat FIA zeer zelden beslissingen van zichzelf aanpast laat staan terugraait. Het is bij voorbaat 99,99% kansloos. Dus Lewis kan zeggen wat ie wilt met deze kennis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:02:
[...]

Yep, met als kerst op de taart het onderhandelen over plekken.

Misschien was die eerste actie van Max 50/50, had hij een rode vlag kunnen geven of meer consistent kunnen zijn, maar ik was vandaag wel blij dat hij eindelijk die Toto eens op zijn plek zat. :)

Bij RB zeuren ze ook, maar Toto was vandaag echt heel opgefokt bezig. Als er dan iemand oordeelt over een ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HyperTrophy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:05:
Iemand anders die ook getriggerd is door de reactie van de post race interview van Hamilton?

Ik had het idee dat hij volgend jaar niet meer gaat racen, hij zegt nog “we’ll see about next year”.

Zou goed kunnen. Als ie gewonnen had, zou ik dat meer denken alsin ik ben beter zie je wel. Ik heb 8 titels. Geen gezeik met RUS volgend jaar :w

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:33
Toch zijn er best wel wat Britse lui die achter Max staan. :)

Edit... replies staan onderdaan ergens en dan 'best rated' aan klikken :P

https://www.dailymail.co....Live-Result.html#comments

[ Voor 17% gewijzigd door wauskoek op 12-12-2021 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:26

DDX

Ehms Massi heeft die eerste actie niet beoordeeld hoor, dat hebben de stewards gedaan.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard

En Verstappen riep in extase dat-ie de rest van z'n leven bij RBR wil blijven. Ik zou niet te veel waarde hechten aan wat iemand in emotie zegt. Als ik hem was dan zou racen ook op dat moment het laatste zijn waar ik aan wilde denken.

Desalniettemin wordt Lewis ook weer een jaartje ouder en long COVID is niet leuk voor zo'n atleet. Zou het ook niet heel gek vinden als hij wel denkt aan z'n toekomst na F1, maar een onmiddellijke exit echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
https://www.modelcarworld...l-1-2021-M.Verstappen.htm

1:43 is 'net leuk' denk ik?

Edit: ships, dat Jumbo ding is al 1:24, dát is net leuk :P

[ Voor 15% gewijzigd door S0epkip op 12-12-2021 22:10 ]

PVO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

GrooV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:05:
[...]

Vind het uiteindelijk wel mee vallen, het is dat we tegenwoordig die FIA radio ook horen maar wie weet wat er vroeger allemaal geroepen is onder Charlie?

Vergeet niet dat Masi geen straffen uitdeelt, de stewards opereren onafhankelijk van de race director

En zijn we US 2005 vergeten?
Nou, track limits is al jaren een ellende en dit jaar was het weer fantastisch. Je hebt helemaal gelijk mbt beeldvorming omdat we nu wat meer horen wat er op de achtegrond gebeurd, maar er is weinig goed gegaan wat beslissingen betreft. En Masi hoort daar gewoon bij.

VS 2005 was wel een gigantisch politiek verhaal, daar had de race direct werkelijk niks mee te maken. En als je over chicanes wilt praten, je kunt niet zomaar ff chicanes praten die niet gehomologeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Boinkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
[...]

Ja, het wordt alleen uit het straatbeeld gehouden. Dus geen alcohol op het terras te krijgen, maar even naar binnen lopen.

Het is geen Saudi-Arabië ofzo, waar alcohol echt streng verboden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lewis gaat echt nog wel even door. Zolang hij kans maakt op nummer 8 en geschiedenis... Dat is een krachtige motivatie.

Dit dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:43
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:05:
[...]

Lewis kan zeggen en willen wat ie wilt, het protest komt van het team.
Tuurlijk, ik geef alleen maar aan dat in 2007 Hamilton (ook al?) een andere mening had dan zijn team. Het team gaat er niks mee doen nee, want daar spelen hele andere belangen dan de mening van de rijder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:32
The_Admin schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:02:
[...]

Niveautje hoor, hou dit lekker in de familie-app ofzo
Kweet zeker dat jij hem niet had kunnen bedenken iig :P

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 18:57
AppieNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:03:
[...]

off topic: wat ook in 2007 flauwekul van Hamilton was. Hij wist al sinds maart dat ze in de simulator gestolen spullen van Ferrari aan het testen waren. En na GP van Australie in 2009 heeft Hamilton keihard zitten liegen tegen de stewards over de acties van collega Trulli om hem een DSQ aan zn broek te geven. En vorige week nog probeerde hij én lukte het hem Verstappen een sanctie voor brake testen te geven, terwijl hij zelf besloot achter Verstappen te hangen. Dat was na zn actie om het veld zo langzaam aan te laten sluiten dat Verstappens banden ver afkoelden. Etc. Etc.

Lewis had fluitend kampioen moeten worden vandaag, maar over dit jaar heeft het lot besloten dat de betere, eerlijkere coureur wereldkampioen moest worden. Ik ben er heel blij mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:28

SomerenV

It's something!

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:06:
[...]

Misschien was die eerste actie van Max 50/50, had hij een rode vlag kunnen geven of meer consistent kunnen zijn, maar ik was vandaag wel blij dat hij eindelijk die Toto eens op zijn plek zat. :)

Bij RB zeuren ze ook, maar Toto was vandaag echt heel opgefokt bezig. Als er dan iemand oordeelt over een ander..
Niet alleen vandaag O-) Toto 'wij willen uitgedaagd worden maar gaan huilen als we vervolgens niet winnen' Wolff. Hij heeft zich dit seizoen echt enorm laten kennen en da's jammer.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
FunkyTrip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:08:
Lewis gaat echt nog wel even door. Zolang hij kans maakt op nummer 8 en geschiedenis... Dat is een krachtige motivatie.
Vergeet niet dat hij volgend jaar Russell naast zich heeft. Bottas was een leuke wingman, maar zal Russell dat ook zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:16

Daar dacht ik ook gelijk aan. Hoewel je natuurlijk niet echt aan volgend jaar denkt als je nog in de emotie van het verlies zit.

En anders maar De Vries in die auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:06:
[...]

Zou goed kunnen. Als ie gewonnen had, zou ik dat meer denken alsin ik ben beter zie je wel. Ik heb 8 titels. Geen gezeik met RUS volgend jaar :w
Maakte mij meer zorgen om zijn 'stabiele' houding. HAM is ook wel breekbaar, kan gewoon zijn dat hij (even) klaar is met racen, maar je ziet bij hem ook wel soms zijn struggles op mentaal vlak. Dit jaar was hij voorbeeld een aantal keren na het podium niet zo lekker of trok hij zich terug.

Maar dat kan ook covid zijn? Daar schijnt hij veel last van hebben gehad.

Hoe dan ook, ik verwacht niet dat hij stopt, maar gewoon een momentje had van 'ben er wel even klaar mee'.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 12-12-2021 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 20:46

Ik dacht hetzelfde, liet veel ruimte voor interpretatie en was zeker niet specifiek over dat hij er weer zou staan.

Acties:
  • +49 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Van Honda Racing F1's Twitter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TI0d-pRn92-pfY_XQf58SR2rNuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4os8XNrMvoGU3S3Ce8QhPr98.jpg?f=fotoalbum_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warhamstr
Mel33 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:08:
[...]

Kweet zeker dat jij hem niet had kunnen bedenken iig :P
Heb jij hem bedacht? En ook die kleuren en jpg artefacts?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:06:
[...]

Ik denk -achteraf- dat niemand had kunnen voorzien hoe enorm het tot de wire zou gaan.. Masi niet, maar ook de teams niet. Dat heeft een stress gegeven waar niemand op was voorbereid.

Het lijkt me goed om van dit jaar te leren en volgend jaar met alle teambazen te gaan zitten: "zeg het maar, wat wil je - input geven tijdens de race of de race director als eindbaas."

Ik zie ook hoe Merc hier het deksel op de neus krijgt en onder druk echt zich van zijn slechtste kant laat zien. Veel van de schade aan de sport komt van Merc als instigator met hun 'dangerous driving' narrative. Dat Masi het laat gebeuren is niet sterk, maar Merc mag echt wel bij zichzelf te rade gaan over de huidige situatie in de sport (wat overigens vorig jaar al begon met onduidelijkheid over de hoeveelheid races... als dat dit jaar was gebeurd, zou de hel zijn losgebroken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProTagger
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
xPhantom schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:09:
[...]

Vergeet niet dat hij volgend jaar Russell naast zich heeft. Bottas was een leuke wingman, maar zal Russell dat ook zijn?
Zolang Hamilton op zo'n hoog niveau blijft opereren heeft hij niet veel te vrezen van wie naast hem rijdt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• S0epkip
  • Nu online
Pffffft lijkt meer een grafsteen.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
warhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:10:
[...]

Heb jij hem bedacht? En ook die kleuren en jpg artefacts?
Ben je vergeten dat half Nederland dronken is? :+

Dit is er zo een in de categorie 'zo slecht dat het goed is'. Lekker man

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:00
S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:11:
[...]

Dit was ook Honda's laatste race :9

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:11:
[...]

Naja... Honda F1 is officieel gezien ook dood dus wat dat betreft... :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Een heel mooi rijtje om in te staan, samen met schoonpapa. 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

xPhantom schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:09:
[...]

Na die Tweet van vandaag.. Denk ik dat Russel nog een tandje kan zijn dan Bottas. We hadden special message "fuck off", Bottas 2.0 etc. Maar Russel wordt wel al jaren gegroomed..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:10:

Het lijkt me goed om van dit jaar te leren en volgend jaar met alle teambazen te gaan zitten: "zeg het maar, wat wil je - input geven tijdens de race of de race director als eindbaas."
Nou dit is dus precies wat zoveel gezeur geeft. Toen Bernie nog de teguels in handen had, had hij de teams onder zijn duim. Nu maken de teams de dienst uit en dat betekent oneindig veel politiek en weinig logica. De FIA moet de sport weer in handen nemen, niet nog meer macht en invloed naar de teams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S0epkip
  • Nu online
Laat Russel gewoon lekker HAM eruit rijden :D

PVO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Russel is gewoon Bottas #2 totdat Lewis stopt hoor, maak jullie maar geen illusie :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 19:11
Iemand heeft de Toto geloof ik verloren en durft nu niet voor de camera z'n verlies te erkennen en heeft er vrij veel voor over zodat tie via de achterdeur kan vertrekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ProTagger schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:11:
[...]

Zolang Hamilton op zo'n hoog niveau blijft opereren heeft hij niet veel te vrezen van wie naast hem rijdt.
Behalve dat Bottas het vorig jaar absoluut niet makkelijk had toen Russell in plaats van Hamilton reed vanwege Covid ;)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar we gaan wel afscheid nemen van heel wat zaken.
-Kimi. ;(
-Giovinazzi.
-Bargeboards.
-13" banden.
-Bottas naar Alfa Romeo.
-Honda die min of meer verdwijnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:19

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:13:
Ik blijf mij afvragen of HAM en BOT/RUS exact dezelfde auto hebben. We gaan het meemaken. Ik verwacht gewoon dat heel MER om HAM draait en RUS puur de rol van wingman vervult.

Het wordt natuurlijk anders als RUS de eerste paar races anders bewijst en MER wel meer in hem moet investeren :) #zinin!

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

De_Bastaard schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:13:
Russel is gewoon Bottas #2 totdat Lewis stopt hoor, maak jullie maar geen illusie :-)
Net als Rosberg zeker

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Schumacher stelt zijn record veilig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixzLNypuFxm0HsoVtwNgEMmZ8OQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JmNUpA6FtICVYZW35cXxEqNx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:13:
Ik moet het eerst nog weleens zien.

RUS wordt flink gehypet, maar als je hem vergelijkt t.o.v. VER of een NOR, dan doet hij het toch stukken minder.

Ja, hij zit in een slechtere auto en heeft LAT (held!) als teamgenoot, maar erg onder de indruk ben ik niet van hem. Zijn tweet en de reactie bij zijn fout dit seizoen tijdens de regen, zijn niet echt pluspunten in mijn ogen.

Hij is wel nog jong, maar HAM rijdt niet voor niets vooraan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Vuvuzela schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:12:
[...]

Na die Tweet van vandaag.. Denk ik dat Russel nog een tandje kan zijn dan Bottas. We hadden special message "fuck off", Bottas 2.0 etc. Maar Russel wordt wel al jaren gegroomed..
Ik heb nooit de sympathie voor Russell hier op Tweakers gesnapt. Hij oogt als een gentleman maar als puntje bij paaltje komt is hij volgens mij net zo’n haantje als de rest.

We gaan het zien volgend seizoen …..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
MisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:14:
[...]

Ik blijf mij afvragen of HAM en BOT/RUS exact dezelfde auto hebben. We gaan het meemaken. Ik verwacht gewoon dat heel MER om HAM draait en RUS puur de rol van wingman vervult.

Het wordt natuurlijk anders als RUS de eerste paar races anders bewijst en MER wel meer in hem moet investeren :) #zinin!
Heb al langer de theorie dat de auto van bottas regelmatig een paar tandjes terug geschroefd is, we hebben gezien wat voor gedrag de heer hamilton vertoont bij concurrentie van buiten, dan durft ik het echt niet uit te sluiten dat voor de sfeer af en toe bottas een generfde auto krijgt

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUKY4rAvzECRRTBndJ8Jc05lxZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/72gKtXX9cmsXPN8I6Yhn0zT0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:14:
Maar we gaan wel afscheid nemen van heel wat zaken.
-Kimi. ;(
-Giovinazzi.
-Bargeboards.
-13" banden.
-Bottas naar Alfa Romeo.
-Honda die min of meer verdwijnen.
Denk dat het eerder sneu is voor Kimi, die gaat echt de interviews missen. :+

Dat van Gio is wel een beetje mixed, zijn opvolger schijnt vooral er te zijn voor money, maar hij heeft zelf ook genoeg kansen verpruts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:36
Wel sportief dat Toto Max meenam voor een ererondje, eerlijk is eerlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7s8UGbJY_AodhK3jFKmdVKzSgU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wGVbCdTC9n7UrCH2h6e7joWI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:05
Ik hoop eigenlijk dat Lewis Russell helemaal weg rijdt komend seizoen...

Voor Lewis zelf, die altijd moet opboksen tegen 'ja, maar je hebt de beste auto dus dan kan iedereen winnen'

Voor Max omdat dat ook aantoont dat los van een vlotte auto, Lewis ook echt wel een magistrale racer is.

Want dat is hij, en ik heb ook echt respect voor hem (en hoe hij omging met deze ongelooflijk pijnlijke nederlaag). Ik ben geen fan van hem (hoewel ik wel een heel stuk genuanceerder ben tegenwoordig) maar kan alleen maar erkennen dat ook hij een enorme topcoureur is.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42

Mijn idee, even pauze nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

tripel7 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:17:
[...]

Heb al langer de theorie dat de auto van bottas regelmatig een paar tandjes terug geschroefd is, we hebben gezien wat voor gedrag de heer hamilton vertoont bij concurrentie van buiten, dan durft ik het echt niet uit te sluiten dat voor de sfeer af en toe bottas een generfde auto krijgt
mwoa. Dat zou je dan ook over Perez/Ric kunnen zeggen. Bottas zit/zat er dan tenminste nog bij in de Q. Maar racen kan hij niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:47
MisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:14:
[...] Het wordt natuurlijk anders als RUS de eerste paar races anders bewijst en MER wel meer in hem moet investeren :) #zinin!
Ik zou het erg mooi vinden als alle teams volgend jaar een stuk dichter bij elkaar liggen. Russell mag van mij ook echt een gevaar worden voor Max. Evenals Norris. Nu Max kampioen is, is dat in mijn hoofd nu afgevinkt en hoef ik niet persé meer met een oranjebril te kijken. Natuurlijk is het mooi als Max volgend jaar wéér kampioen zou worden, maar een van de andere kanshebbers zou ook tof zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

dcell schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:17:
[...]

Ik heb nooit de sympathie voor Russell hier op Tweakers gesnapt. Hij oogt als een gentleman maar als puntje bij paaltje komt is hij volgens mij net zo’n haantje als de rest.

Ik vond Russel nogal slecht in races wanneer het er echt op aankwam. Echt complete brainfades. Maar nooit consequenties omdat hij een Merc junior is. Een hotlapper en voor de rest niets. En de eerste puntjes werden binnengehaald door Kubica en Latifi. Maar hij heeft talent, daar niet van. Vind hem iets te veel gehyped. Maar we gaan het volgend jaar zien hoe hij het bij Merc gaat doen. Is toch wel anders dan bij Williams. Niet geheel hetzelfde, maar kijk naar Kobayashi bijvoorbeeld. Beetje meh in de F2 en in de F1 was ie op zijn plaats. Misschien gaat het met Russel ook zo.

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 12-12-2021 22:20 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:07:
Jullie kennen mij, ik heb altijd pech met alles... Dus waarom dat niet eens ten goede gebruiken?

Zojuist geld gezet op Lewis die de race en het WK wint.

[Afbeelding]
Held _/-\o_

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:47
Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:07:
Jullie kennen mij, ik heb altijd pech met alles... Dus waarom dat niet eens ten goede gebruiken?

Zojuist geld gezet op Lewis die de race en het WK wint.

[Afbeelding]
Tijd voor een crowdfunding om jouw ingezette geld weer terug te krijgen. Heb je bij deze wel verdiend. 8)7

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, maar dat is ook maar een gut feeling, dat Masi een beetje klaar was met het gejammer van Mercedes. Toppunt was nog wel het vermeende "dangerous driving" van Pérez. Zijn ze daar bij Mercedes nou helemaal vergeten wat racen pur sang is?

Dat ze boos worden vanwege de laatste ronde snap ik dan nog wel. Maar niemand heeft gezegd dat een SC niet mag stoppen in de voorlaatste lap. Mercedes heeft strategisch gewoon zitten slapen ondanks dat ze HAM vroegen welke banden hij zou willen hebben bij de volgende SC. Ze durfden geen keuze te maken en dat nekte ze uiteindelijk. RBR moest strategisch vol in de aanval en dat hebben ze met verve gedaan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 17-09 07:35
Dit al gepost ? De twee meest frustrerende minuten uit Toto’s leven:

https://streamable.com/8s7ox1

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Geen tijd om het topic volledig door te lezen en zeker niets tegen Max (is tenslotte een Belg 😝)

Maar stoort niemand zich hier aan het feit dat regels zo losjes naast zich neergelegd worden?
Los of de beslissing nu vanuit een racehart genomen zijn of niet, je kan toch niet zomaar regels on the fly uitvinden als je de sport geloofwaardig wil houden?

Als die het racen tegenwerken dan moet je die wijzigen, dat wel, maar om dit mid race te doen?

Ik vind het in ieder geval van een bedenkelijk niveau en ook al was het een prachtig seizoen, het is toch een smet op de sport.
Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:21:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, maar dat is ook maar een gut feeling, dat Masi een beetje klaar was met het gejammer van Mercedes. Toppunt was nog wel het vermeende "dangerous driving" van Pérez. Zijn ze daar bij Mercedes nou helemaal vergeten wat racen pur sang is?

Dat ze boos worden vanwege de laatste ronde snap ik dan nog wel. Maar niemand heeft gezegd dat een SC niet mag stoppen in de voorlaatste lap. Mercedes heeft strategisch gewoon zitten slapen ondanks dat ze HAM vroegen welke banden hij zou willen hebben bij de volgende SC. Ze durfden geen keuze te maken en dat nekte ze uiteindelijk. RBR moest strategisch vol in de aanval en dat hebben ze met verve gedaan.
Ik stoor mij niet aan het feit dat de SC binnenkwam wel dat er in de regels staat dat alle wagens moeten ontdubbelen, terug moeten aansluiten én dat de SC pas de ronde daarna kan binnenkomen.

Als neutrale supporter lijkt dat op wedstrijdvervalsing (de beslissing om Hamilton geen penalty te geven omdat hij de plaats niet terug gaf ook trouwens)

[ Voor 49% gewijzigd door Ekfad op 12-12-2021 22:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

....
Het is ook dat toontje waarmee Toto dat meestal doet wat het allemaal heel irritant maakt. Ook bijna alsof hij zijn baas is ofzo. Snap het wel als Masi daar op een gegeven moment klaar mee is.

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 12-12-2021 22:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

franssie

Save the albatross

Ekfad schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:22:
Geen tijd om het topic volledig door te lezen en zeker niets tegen Max (is tenslotte een Belg 😝)

A- ) Maar stoort niemand zich hier aan het feit dat regels zo losjes naast zich neergelegd worden?
<>

B- ) ook al was het een prachtig seizoen, het is toch een smet op de sport.
does not compute ..?

Het hele seizoen gaat al zo :?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:19:
[...]
Ik zou het erg mooi vinden als alle teams volgend jaar een stuk dichter bij elkaar liggen. Russell mag van mij ook echt een gevaar worden voor Max. Evenals Norris. Nu Max kampioen is, is dat in mijn hoofd nu afgevinkt en hoef ik niet persé meer met een oranjebril te kijken. Natuurlijk is het mooi als Max volgend jaar wéér kampioen zou worden, maar een van de andere kanshebbers zou ook tof zijn.
Eens, van mij mag Max best nog wel een WK of 2 pakken in de komende 10 jaar, maar geen 7 achter elkaar ofzo. Vinkje staat dus laat t elk jaar maar lekker racen zijn met veel kanshebbers op de titel.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 16:22
Latifi is in elk geval de nieuwe Glock :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Precies dit.

Ook bij die eerste VSC meteen janken dat het geen SC mocht worden. Wat denkt hij eigenlijk?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Toppunt was nog wel het hele ge-'Mikey' wat echt enorm denigrerend overkwam. Dat doe je gewoon niet als je formeel bezig bent. Als Hamilton had gewonnen puur omdat wagens zichzelf niet mochten unlappen dan was dat weer enorme mazzel aan zijn kant omdat wagens zichzelf normaal wél altijd mogen unlappen. Nu stond het geluk eens niet aan zijn kant (en eerlijk is eerlijk, dat is soms ook wel eens heerlijk).

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
dcell schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:17:
[...]

Russell heeft, naast vandaag, zijn ware aard laten zien bij dat incident met Bottas in Imola.
Maar goed, ben wel erg benieuwd wat hij kan doen naast HAM volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
SomerenV schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
[...]

Toppunt was nog wel het hele ge-'Mikey' wat echt enorm denigrerend overkwam. Dat doe je gewoon niet als je formeel bezig bent. Als Hamilton had gewonnen puur omdat wagens zichzelf niet mochten unlappen dan was dat weer enorme mazzel aan zijn kant omdat wagens zichzelf normaal wél altijd mogen unlappen. Nu stond het geluk eens niet aan zijn kant (en eerlijk is eerlijk, dat is soms ook wel eens heerlijk).
Volgens mij zegt hij gewoon Michael, maar door z'n accent klinkt het inderdaad als Mikey.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Lensent schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:25:
Latifi is in elk geval de nieuwe Glock :)
Denk eerder de anti-Glock als je het vanuit Hamilton's perspectief kijkt :+

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord