[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.875 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 06:21
PWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:15:
[...]

Media weet ik niet :p Maar ik zit in een grote internationale app group van collega's (100 man) over de hele wereld. Die zijn allemaal lyrisch. Zeker de Amerikanen vinden het fantastisch. Heb geen negatief woord gezien.
Was op de tribune ook zo. Australier en Amerikaan naast ons kwamen voor Max (en Ricciardo). Paar aussies stukje verderop idem. Wij zaten niet op de oranje tribune maar onze tribune was evengoed tot de nok toe gevuld met vooral Max fans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Leuke Photoshop, kwam alleen al twee keer eerder (minimaal) voorbij vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:16:
[...]

Maar je zit potentieel dan wel met een brandstof tekort :?
Nee joh, we rijden volgende jaren op zonne-energie. :9

Opzicht zou dat wel een oplossing zijn, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor een F1 wagen.
Hoe doen ze dat in de Formule E dan?

Ze hadden natuurlijk ook voor een rode vlag kunnen kiezen (wat ik zo begrijp), maar ben verder meer dan blij met de uitkomst hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Help!!!! schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:20:
Die Damon Hill toch.... 8)

Maar hij heeft natuurlijk wel een punt dat de FIA / regelconsistentie een groot issue is dit seizoen.
Er wordt al jaren geklaagd door de fans dat de FIA totaal niet consistent is. Dat is dus echt niet nieuw.
Onder de streep heeft MER imo duidelijk meer geluk gehad dit seizoen (ook met de FIA) dan RBR.
Het had MER gesierd als ze zich dit ook hadden gerealiseerd en hun verlies hadden genomen nu het kwartje een keer de andere kant opvalt.

Daarom heb ik met de uitkomst van deze race / stewards beslissing gewoon geen enkel probleem.

Over het hele seizoen was HAM verre van slecht maar Max was beter.
Tja, dat Mercedes dit doet, heeft alles met het prijzengeld te maken. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 12-12-2021 21:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:03
martijn k. schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:42:
Wat ik nog heb gemist, waarom haalden ze Perez naar binnen? Hij was verbaasd toen ze hem naar binnen haalden, geen probleem dus met zijn auto?
Volgens Ted's Notebook bij Sky had Perez zowel een oliedrukverlies als een koelvloeistofdrukverlies

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
FF lachen: F1 Drivers and Team Principals react to the season finale!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:21:
[...]
Er wordt al jaren geklaagd door de fans dat de FIA totaal niet consistent is.
En in dit seizoen vanaf race 1. Maarja, Hamilton fans vonden het allemaal prima toen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
eMiz0r schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:20:
[...]

Was op de tribune ook zo. Australier en Amerikaan naast ons kwamen voor Max (en Ricciardo). Paar aussies stukje verderop idem. Wij zaten niet op de oranje tribune maar onze tribune was evengoed tot de nok toe gevuld met vooral Max fans
Hoe was het verder? Ben best benieuwd, in zo'n land kun je niet echt de stad in?

Of is het hotel, q, hotel, race, hotel, huiswaarts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:21:
[...]
Er wordt al jaren geklaagd door de fans dat de FIA totaal niet consistent is. Dat is dus echt niet nieuw.
Dat is helaas ook al jaren waar.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 12-12-2021 21:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 17-09 17:55
Stancke schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]

Victoria misschien maar de mama zat echt thuis in Maaseik vandaag ;) Uitleg was dat ze Thuis was gebleven voor de bevalling.

Voor de rest heb ik geen inside info verder :P
Sophie was idd gewoon thuis

https://www.ad.nl/dossier...ngelen-gesmeekt~ab1c4722/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even iets heel anders, ik had Toyoharu naast Verstappen op het podium verwacht, geen idee waarom... Horner is opzich ook wel logisch, maar toch. Ben ik de enige daarin?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

We weten niet hoe de kaarten zich schudden met de nieuwe auto's. Maar toch denk ik dat volgend jaar alles iets relaxter is. Red Bull heeft zijn overwinning, Max zijn eerste WCD. Natuurlijk wil RB nu constructeurkampioen worden en Max verlengen. Maar die eerste, waar al die druk op zit, is wel weg.

Nu al zin in Maart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

GrooV schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
Wel een ideetje voor volgend jaar in de regels dat een race nooit achter een safetycar/geel kan eindigen
Maar ja, hoeveel ronden wil je dan minimaal rijden? Nu was er nog 1 rondje over. Is dat voldoende? Of moeten het er bijv. minstens 5 zijn om een goede uitslag te krijgen? Dat zal je dan ook meen moeten nemen in dergelijke reglementen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:22:
En in dit seizoen vanaf race 1. Maarja, Hamilton fans vonden het allemaal prima toen.
Tja, dat is elk jaar dan, toch? ;) Wat de Hamilton fans daarmee te maken hebben ontgaat mij even.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:23
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]

Zou je dit willen posten op Reddit? Ik twijfel of ze daar ook zo erover denken. ;)

Weet iemand hoe de reacties zijn van de buitenlandse media?
Wij zijn allemaal (terecht) blij natuurlijk, maar kan mij ook voorstellen dat sommige dit nieuws erg zuur vinden (Sky?).
Dat wordt een minnetjes magneet, haha!

Buitenlandse media zal misschien wat netter zijn dan Reddit, maar ze zijn vast allemaal verontwaardigd. Vooral de Engelse media. Lekker laten voor wat het is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Gaaf man, dat Max Verstappen gewonnen heeft. Volgend jaar met mijn collega's naar één van de beste restaurants hier in Londen want dat had ik beloofd als hij zou winnen :D

(en nee, niet Saltty Baeu :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
[...]
Tja, dat is elk jaar dan, toch? ;) Wat de Hamilton fans daarmee te maken hebben ontgaat mij even.
Omdat 90% van de beslissingen in het voordeel geweest zijn van Lewis. Dus die fans hebben nooit een probleem gehad met de inconsistentie en rare beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Microkid schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
[...]

Maar ja, hoeveel ronden wil je dan minimaal rijden? Nu was er nog 1 rondje over. Is dat voldoende? Of moeten het er bijv. minstens 5 zijn om een goede uitslag te krijgen? Dat zal je dan ook meen moeten nemen in dergelijke reglementen.
En wat als er nog een incident gebeurt in die 5 ronden? Plus gezeik met brandstof.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ArcticWolf schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
Even iets heel anders, ik had Toyoharu naast Verstappen op het podium verwacht, geen idee waarom... Horner is opzich ook wel logisch, maar toch. Ben ik de enige daarin?
Die heeft er toch al een paar keer gestaan?

Het gaf Horner ook de kans HAM (nogmaals) een hand te geven. SAI zijn we sowieso helemaal vergeten, dat was toch ook wel een verrassing vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:22:
[...]

Hoe was het verder? Ben best benieuwd, in zo'n land kun je niet echt de stad in?

Of is het hotel, q, hotel, race, hotel, huiswaarts?
Ik was er in 2018, de hotels hebben prima bars ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:25:
Omdat 90% van de beslissingen in het voordeel geweest zijn van Lewis. Dus die fans hebben nooit een probleem gehad met de inconsistentie en rare beslissingen.
Zo voelt het misschien, maar is volgens mij echt niet altijd zo geweest. Zie de flexi wings maar, bijvoorbeeld. Dat was toch echt een ding dat RBR gevraagd had.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 12-12-2021 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:26:
[...]

Ik was er in 2018, de hotels hebben prima bars ;)
Dat is volgens mij ook de enige plek waar je mag drinken? Of kan je daarbuiten toch wel aan 'drank' komen?

Fijn dat jullie het doen als fan btw. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:54
sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:15:
[...]

Jos, leek wel een zenuwinzinking te hebben... Die stapte daar als een slappe vaatdoek van de pitwall...
Waarom trekt hij dan ook een trui aan? Lijkt me vrij warm. Zou ik ook bleek van worden denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:26:
[...]
Zo voelt het misschien, maar is volgens mij echt niet altijd zo geweest. Zie de flexi wings maar, bijvoorbeeld. Dat was toch echt een ding dat RBR gevraagd had.
En het DAS systeem? Dat was toch ook niet erg eerlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:27:
[...]

Dat is volgens mij ook de enige plek waar je mag drinken? Of kan je daarbuiten toch wel aan 'drank' komen?

Fijn dat jullie het doen als fan btw. :)
Verder geen alcohol te verkrijgen idd, zowel in Abu Dhabi als Dubai niet.

Wellicht in underground gelegenheden maar daar kwamen wij niet :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

[...]
Zo voelt het misschien, maar is volgens mij echt niet altijd zo geweest. Zie de flexi wings maar, bijvoorbeeld.
Raar voorbeeld mijn inziens. Mercedes klaagde over de vleugels van Red Bull, meteen strengere tests en Red Bull moets vleugels aanpassen. Mercedes vleugeltruukjes: niks. Nog maar niet te spreken van de regelverandering omtrent de pitstops. Dat was een hoog standje partijdigheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ArcticWolf schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
Nee, ik vind Horner logisch. Of iig iemand van de RBR top.
Honda is ook een paar keer mee naar het podium geweest, volgens mij in Oostenrijk o.a..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:19:
[...]

Ik heb nog weinig echt blije mensen gezien op reddit en twitter vandaag. :P
Oh meen je dat? Ik zie genoeg BN'ers langskomen anders. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Microkid schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
[...]

Ja lastig. desnoods maar een code rood en een mini sprint race? :)

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Okee maar even zonder gekheid.

Als de situatie volledig andersom was... HAM van pole weg, VER voorop na bocht 1, waarna hij zou zijn uitgelopen met een dikke tweetiende per ronde. En dat HAM onder VSC een set verse sloffen had gehaald halverwege, wat vervolgens niet genoeg blijkt te zijn. En dat BOT dan ook nog een rondje loopt te klooien...

... En dat alles alsnog stuk zou gaan door een freak SC in ronde 54 en een random beslissing HAM ineens met een vers setje rood VER zou kunnen opjagen in de allerlaatste ronde. Voor alle knikkers in het WDC.

Weet je, ik heb het donkerbruine vermoeden dat hier nog wel wat ontevreden fans zouden zijn. Over de afloop. Over de niet gehonoreerde protesten. En een hele dikke kater, van het verkeerde soort. Mensen zouden zich bekocht voelen - bestolen.

Ik zeg dit niet omdat ik HAM fan zou zijn. Ik probeer gewoon even een ander perspectief te nemen hier.

Mijn voorzichtige conclusie is dat de sport vandaag - helaas - verloren heeft.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

[...]
Mercedes heeft de laatste wedstrijden gewoon mét deze vleugel mogen rijden. Vandaar ook de enorme speed. Icm met een aantal andere zaken met inzakkende ophanging en motorvermogen.

Ik hoop wel dat RBR volgend seizoen ook al die zaken in haar arsenaal heeft want sinds Brazilië was Mercedes echt weer dominant.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43
Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:12:
Nog even van Mercedes zelf:
Ik blijf het toch echt ernstig frappant vinden hoor. Ze hebben nota bene het WCC binnen gesleept en ze hebben er niet één seconde bij stil gestaan :')
[Afbeelding]
Ahum...

https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1459588786107654150
We want to win these World Championships on the race track. 💪

Acties:
  • +64 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik wil @DaniëlWW2 @tweakduke @nachtnet bedanken voor het opzetten van deze topics en moderatie in deze topics, de aanpassing in de regels is niet een makkelijke beslissing geweest voor jullie! Er is daarna een hoop shit over jullie heen gekomen, respect voor jullie inzet d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:28:
[...]

in Expat plekken (hotelbars met name) en sommige restaurants kun je echt wel een speciaalbiertje of glas wijn krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Ik heb er verhalen gehoord dat de bevolking daar toch echt wel aan drank komt en plaatsen zijn waar je dit als toerist 'legaal' naar toe kan gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

DJTimo schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:
[...]
in Expat plekken (hotelbars met name) en sommige restaurants kun je echt wel een speciaalbiertje of glas wijn krijgen.
Hotelbars noemde ik ook :) lang niet allemaal overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:

Als de situatie volledig andersom was... HAM van pole weg, VER voorop na bocht 1, waarna hij zou zijn uitgelopen met een dikke tweetiende per ronde. En dat HAM onder VSC een set verse sloffen had gehaald halverwege, wat vervolgens niet genoeg blijkt te zijn. En dat BOT dan ook nog een rondje loopt te klooien...

... En dat alles alsnog stuk zou gaan door een freak SC in ronde 54 en een random beslissing HAM ineens met een vers setje rood VER zou kunnen opjagen in de allerlaatste ronde. Voor alle knikkers in het WDC.

Weet je, ik heb het donkerbruine vermoeden dat hier nog wel wat ontevreden fans zouden zijn. Over de afloop. Over de niet gehonoreerde protesten. En een hele dikke kater, van het verkeerde soort. Mensen zouden zich bekocht voelen - bestolen.

Ik zeg dit niet omdat ik HAM fan zou zijn. Ik probeer gewoon even een ander perspectief te nemen hier.

Tja. Zoals ook in Baku. Soms heb je een enorme pech. Het is niet een RBR klanten auto, gewoon een Merc die de muur in ging, dus het is echte pech.

een treffende spreuk

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

F1 - 2021 ABU DHABI GRAND PRIX - SUNDAY PRESS CONFERENCE TRANSCRIPT

https://www.fia.com/news/...ess-conference-transcript

Ik mis iemand:

Afbeeldingslocatie: https://www.fia.com/sites/default/files/styles/content_details/public/news/main_image/gp2122_164200_ony4950.jpg?itok=SvgU_tLp

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
PWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:15:
[...]

Media weet ik niet :p Maar ik zit in een grote internationale app group van collega's (100 man) over de hele wereld. Die zijn allemaal lyrisch. Zeker de Amerikanen vinden het fantastisch. Heb geen negatief woord gezien.
Verheug me nu al op de checkered flag podcast van de BBC met Palmer en consorten.
Dat werd bij de vorige race ook pas de volgende dag, deze zal na de definitieve uitslag van vandaag ook nog wel even op zich laten wachten, ben wel benieuwd eigenlijk whehehe

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Dit is een hele mooie side-by-side video van de laatste lap:

https://www.formula1.com/...9F49nKRirqSAXbwn2sQ6.html

Zonder dat hysterische commentaar van de reporter, alleen de cockpit

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:30
G_Dragon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:
Ik wil @DaniëlWW2 @tweakduke @nachtnet bedanken voor het opzetten van deze topics en moderatie in deze topics, de aanpassing in de regels is niet een makkelijke beslissing geweest voor jullie! Er is daarna een hoop shit over jullie heen gekomen, respect voor jullie inzet d:)b
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Jullie zijn voor mij de wereldkampioen formule 1 moderators.
Diep respect hoe jullie alles beheren en afhandelen zodat alles clean blijft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Dan zeg ik dat Red Bull Max naar binnen zou hebben gehaald voor verse bandjes. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Er is geen land waar geen alcohol te krijgen is. Officieel niet natuurlijk. Vraag in je hotel naar bier, en ze schudden hun hoofd. Zeg dat je vanavond naar een feestje moet, maar dat je auto zonder motorolie staat, en er wordt begripvol geknikt. Nee dan moet je bij de kiosk op de hoek zijn, en vragen naar augurken op zuur. Of wat het codewoord dan ook maar mag zijn.

Het is er daar echt wel hoor.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

GrooV schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:29:
[...]

Ja lastig. desnoods maar een code rood en een mini sprint race? :)
Inderdaad, zo lastig toch niet? Als de SC tot de finish duurt volgt een sprintrace met een lengte van de SC duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:31:

Ik mis iemand:

[Afbeelding]
Antwoorden staan in de transcript :?

Edit, ah, alleen in pitstraat interview

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 12-12-2021 21:36 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Het verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar uiteindelijk is dit een strategische fout van Mercedes. Hamilton had -net als Max- moeten wisselen van banden, 2x. Hij had de snellere auto, en Max was een sitting duck geweest als hij niet had gewisseld. Het is juist de defensieve strategie van Mercedes die ze hier laat falen. Dan kun je jezelf verschuilen achter regelt, maar de oorzaak ligt vooral bij jezelf.

En ja, er was (te) weinig ruimte tussen Max en Lewis, maar Mercedes kon verwachten dat Max ging pitten. Hij had nooit een andere optie.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Volledig wat jij zegt. Dit is naar mijn idee ok helemaal niet Red Bull versus Mercedes, dit is over de sport, over het nemen van beslissingen, over regels die niet goed in elkaar zitten en over het vertrouwen dat fans nu in de sport zullen hebben. En vandaag heeft Max het WK gewonnen en blijkbaar terecht maar de sport en de geloofwaardigheid ervan hebben keihard verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik mis iemand:

[Afbeelding]
Volgens het transcript was hij er wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:23:
[...]

Dat wordt een minnetjes magneet, haha!

Buitenlandse media zal misschien wat netter zijn dan Reddit, maar ze zijn vast allemaal verontwaardigd. Vooral de Engelse media. Lekker laten voor wat het is.
Yep, wij hebben hier één Telegraaf (helaas wel genoeg andere op o.a. YT), maar in de UK heb je er meerdere.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Final race clasification:

https://www.fia.com/sites...Race%20Classification.pdf / Points: https://www.fia.com/sites...Championship%20Points.pdf

Met ICA footnote.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6hAX6iuzN19op2AanEi_DMHrPs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mw31ndCaWM0uqbDAa2bpo8xl.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-12-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Ik mis iemand:

[Afbeelding]
Hij heeft verzaakt. Na het podium lijkt hij spoorloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:32
Weet iemand in welk programma de emotionele reactie van Bleekemolen is te zien geweest?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

matthijst schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:33:
[...]

Antwoorden staan in de transcript :?
LOL Lewis is het gelukt om even onzichtbaar te worden. Morgen wordt hij volledig onderzocht in een ziekenhuis.

Doet me denken aan een x-files aflevering.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 18:57

Dat waren ze ook na de 'brake test'beslissing van vorige week.

Ik vind het eerlijk gezegd wel poetic justice dat nota bene Massi met een aparte (maar correcte*) beslissing alsnog Max kampioen heeft gemaakt. Ze hebben genoeg beslissingen tegen Max gemaakt en eerlijk gezegd was de snelheid en de motor van Mercedes (haha, rara, voor zoveelste jaar op rij) na de zomer ongenaakbaar.

Hamilton heeft goed gereden, maar over het seizoen bekeken, zeker tegen die oppermachtige Mercedes was Max gewoon de beste coureur. Oranjebril of niet (ik heb er heel weinig mee)

*veel coureurs hebben vaak geklaagd dat de sc veel te lang bleef. Ook vanwege die gelapte autos op lange banen zoals Spa. Hopelijk gaat het vanaf nu vaker zoals vandaag.

[ Voor 5% gewijzigd door Rene44 op 12-12-2021 21:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:46

ricardo246

Life's what you make it!

jan390 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:22:
FF lachen: F1 Drivers and Team Principals react to the season finale!
I wake up in the morning, and piss excellence _/-\o_
Ik proeste mijn bier over tafel.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AMD1800

Als Mercedes het spel fair had gespeeld had ik er vrede mee gehad. Maar dat was het hele seizoen al niet het geval. Uiteindelijk is het toch een wat vervelend seizoen geweest met controversiële beslissingen van de FIA. Deze race ook weer en dan bedoel ik niet de laatste beslissing om maar een aantal mensen Hamilton voorbij te laten rijden alvorens te laten racen. Die laatste beslissing is genomen met een racehart. Een prima beslissing.

Uiteindelijk hoop ik dat de FIA zichzelf eens goed te rade gaat en volgend jaar consistent gaat straffen. En dus niet de ene wedstrijd de ene regels en de volgende race weer wat andere regels. Anders kunnen we net zo goed niet gaan kijken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Helemaal mee eens.

Stel je eens voor dat exact deze race als 3e op de kalender stond van 2021. En dat bijvoorbeeld een Zandvoort de afsluiter zou zijn...

Had de uitkomst identiek geweest maar de nasmaak zoveel zoeter. Zonde.

www.google.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Ik mis iemand:

[Afbeelding]
De hele pers conferentie (zonder Lewis)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Weet je wie beide keren ook had kunnen stoppen voor nieuwe banden? Juist, Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:32:
[...]

Er is geen land waar geen alcohol te krijgen is. Officieel niet natuurlijk. Vraag in je hotel naar bier, en ze schudden hun hoofd. Zeg dat je vanavond naar een feestje moet, maar dat je auto zonder motorolie staat, en er wordt begripvol geknikt. Nee dan moet je bij de kiosk op de hoek zijn, en vragen naar augurken op zuur. Of wat het codewoord dan ook maar mag zijn.

Waren er ook niet in die landen presidenten die gek waren/zijn op westerse dingen? Drank, snoep, films, vrouwen(?), etc.

Allemaal zaken die je inderdaad enkel ziet zonder schermen erbij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:32:
[...]

Ja dat snap ik ook wel, hetzelfde geldt voor drugs en wapens ;). Maar de vraag ging over "de stad in gaan voor een drankje", da's even wat anders dan illegale bronnen opzoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En voor de mensen die willen blijven F5`en de beslissingen die de ICA maakt :+
JUDGEMENTS OF THE ICA
The following are links to all of the judgments of the FIA International Court of Appeal in sporting cases since 1994. They are available on this website in English. The original French version can be obtained upon request from the Court's Secretariat (admin.courts@fia.com).

Please note that these judgments are published for information purposes only. The FIA International Court of Appeal may take into account its previous rulings but it is not legally bound to follow them. Each case is decided strictly upon its own merits.
https://www.fia.com/judgements-ica

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

MisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:35:
[...]

Helemaal mee eens.

Stel je eens voor dat exact deze race als 3e op de kalender stond van 2021. En dat bijvoorbeeld een Zandvoort de afsluiter zou zijn...

Had de uitkomst identiek geweest maar de nasmaak zoveel zoeter. Zonde.
Het is meestal ook gewoon een schijtcircuit om af te sluiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11

Kijkend naar de race an sich geef ik je gelijk. Maar kijk je naar het hele seizoen, dan moet je ook al die situaties meewegen waarin het kwartje de andere kant opviel. En als Max dan ook nog eens een paar jaar achter elkaar wereldkampioen was geworden in een dominante auto... Dan denk ik dat er nog maar weinigen in dit topic overblijven die willen dat de titel alsnog wordt bijgeschreven door in beroep te gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Illegal_Alien schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:37:
En voor de mensen die willen blijven F5`en de beslissingen die de ICA maakt :+

[...]

https://www.fia.com/judgements-ica
Dan kun je wel lang F5en gok ik, kan iets van tot 6 maanden duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:29

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Ooh zo naïef O+ in iedere bar of hotel kan je alcohol krijgen, verder zijn er ook genoeg legale slijterijen te vinden (vaak bij hotels). Bron: mijzelf (heb er ruim een half jaar stage gelopen)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ik mis iemand:

[Afbeelding]
Oops, reprimande? 10 plaatsen gridstraf voor eerste race 2022?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

mark-k schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:39:
[...]

Mooie test voor je F5 toets :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BeefHazard
Uiteindelijk heeft Mercedes mijns insziens dit seizoen als geheel gewoon minder geluk gehad dan ze in het verleden vaak hadden. Kan me tig keer herinneren dat een spontane SC wel heeeel goed uitkwam voor ze, of Lewis een engeltje op z'n schouder had (Lewis op 3 banden over de finishlijn in een eerder seizoen, waar bv Verstappen op Baku dit jaar een vergelijkbaar willekeurige klapband op 300+ kreeg)

Helaas voor Mercedes was dit nou net het jaar dat het er echt toe deed door de concurrentie van RBR. Uiteindelijk is de uitslag niet het resultaat van die maffe SC vandaag, maar een combinatie van heel veel dingen die wel of niet goed kunnen gaan. Kwa strategie gokte men vorige week nog rond de rode vlag en verloor, vandaag gokten ze door niet te pitten onder VSC/SC. Die gok hebben ze wederom verloren. Shit happens.

Kan me goed voorstellen hoe moeilijk het is om vanuit Merc perspectief om te gaan met de gebeurtenissen vandaag en ik zou Lewis ook een terechte winnaar van deze wedstrijd gevonden hebben, maar over het gehele seizoen is Max echt wel een terechte winnaar.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

-tom-562 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:39:
[...]

Ooh zo naïef O+ in iedere bar of hotel kan je alcohol krijgen, verder zijn er ook genoeg legale slijterijen te vinden (vaak bij hotels). Bron: mijzelf (heb er ruim een half jaar stage gelopen)
Lieverd, (hotel)bars noemde ik al.

Slijterijen heb ik niet gezien maar ook niet opgezocht.

Maar nogmaals de vraag was of er (legale) uitgaansgelegenheden zijn zoals wij die kennen, en nee dat niet.

[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 12-12-2021 21:42 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Even wat anders, Sainz is dus voor Leclerc geëndigd in de eindstand 2021.

Mooie prestatie, zal wel wat pijn doen bij LEC.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Laten we ook Bottas niet vergeten te bedanken dat hij keurig vanaf P6 na de start wegzakte naar P8 om geen enkele bedreiging voor pitstops te kunnen zijn. Zo zie je direct hoe je een race naar je toe kan trekken als het eens 2 tegen 1 is vanaf de Red Bull kant.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Erg blij dat mijn "Knock-out" gevoel na Brazilie uiteindelijk -met dank aan Latifi- niet doorgezet is. Hele wedstrijd het idee dat het niks meer zou worden, tenzij klapband Lewis of SC.
En dan die deksele Latifi, een betere finale hadden we niet kunnen krijgen. Ondanks dat Lewis vandaag weer oppermachtig was.
Mercedes toont zich waarachtig een ontzettend slecht verliezer. Nog geen woord gewijt aan hun constructeurstitel, in november nog groots roepen dat je op de baan kampioen wilt worden, niet ernaast.
Tijdens de wedstrijd zeuren om geen SC, over het verdedigen van Perez, om niet de achterblijvers erlangs te laten en nu heeft de FIA het allemaal gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
De_Bastaard schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:46:
[...]

Ik las dat er een gerucht rondgaat dat ze Perez minder brandstof zouden hebben gegeven om een betere battle met Hamilton te kunnen voeren. Underfueled

Geen idee wat er van waar is, maar als je een auto dus niet laat finishen dan wordt dat minimale brandstof niveau niet gecontroleerd
Er was iets aan de hand me de oliedruk. Niet heel schokkend, maar om te voorkomen dat hij aan de kant zou komen te staan en de SC verlengt zou worden hebben ze hem eruit gehaald.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BeefHazard schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:40:
Uiteindelijk heeft Mercedes mijns insziens dit seizoen als geheel gewoon minder geluk gehad dan ze in het verleden vaak hadden.
lolwut :P Werkelijk één beslissing in het nadeel van Mercedes gevallen dit seizoen :+
Ik ga geen lijstje meer maken, maar het continue politieke geneuzel van Mercedes heeft vanaf race 1 invloed gehad, én effect gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
mark-k schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:38:
[...]

Het is meestal ook gewoon een schijtcircuit om af te sluiten.
Idd, meestal is het gewoon uitrijden, verplicht nummertje omdat het kampioenschap vaak al lang en breed beslist is tegen de tijd dat ze daar aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 17-09 17:55

Veel met je eens. Maar aan de andere kant heeft de sport ook weer gewonnen. Want wat een seizoen! Bijna elke race gebeurt er wel wat. Dat was voorheen wel eens anders, waarbij je wist ohhh die Merc/Lewis gaan toch wel winnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:36:
[...]

Waren er ook niet in die landen presidenten die gek waren/zijn op westerse dingen? Drank, snoep, films, vrouwen(?), etc.

Allemaal zaken die je inderdaad enkel ziet zonder schermen erbij.
Geweldig boeiend, zo'n draadje over de verkrijgbaarheid drank in het midden oosten
...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 22:34
Ik denk dat we over een paar jaar Rush 2 kunnen verwachten! Dit seizoen is Hollywood waardig!

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +50 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:42:
[...]

lolwut :P Werkelijk één beslissing in het nadeel van Mercedes gevallen dit seizoen :+
Ik ga geen lijstje meer maken, maar het continue politieke geneuzel van Mercedes heeft vanaf race 1 invloed gehad, én effect gehad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yed0Q1KTjJjElebAIaLcM1iTZfI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERTC2GVz0TOdR6TnJ5skndAm.jpg?f=fotoalbum_large

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

mark-k schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:39:
[...]

Also:(Bron ene reactie op https://wtf1.com/post/mer...their-dismissed-protests/ dus heb even geen rechtstreekse link o.i.d.)
10.6.4 The Appellant will be granted at least fifteen days
to submit its grounds for appeal, and the Respondent will
be granted a further fifteen days to present its response.
There will be a period of at least fifteen days between the
submission of the response and the hearing. When
circumstances so require, the President of the Hearing,
after consultation with the main Parties, may reduce the
time limits for the receipt and exchange of the grounds.
So minimum of 45 days, unless the "President of the Hearing," decided otherwise.
8.3.2 The IT may decide to re-examine a case, either on
its own initiative or following a petition for review by
either one of the Parties and/or a party that is directly
affected by any decision handed down, or by the
President of the FIA. In order to be admissible, the
petition for review by a party or by the FIA must be
submitted to the IT within 12 months of the decision to
be reviewed. If the decision has an influence on the result
of a championship, the petition for review must be
submitted before 30 November of the year in which the
decision to be reviewed was initially taken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:32
Mel33 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:34:
Weet iemand in welk programma de emotionele reactie van Bleekemolen is te zien geweest?
Radio 1

Staat hierbij:
https://nos.nl/l/2409219

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:48
TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:40:
[...]

Lieverd, (hotel)bars noemde ik al.

Slijterijen heb ik niet gezien maar ook niet opgezocht.

Maar nogmaals de vraag was of er (legale) uitgaansgelegenheden zijn zoals wij die kennen, en nee dat niet.
Ik zag in diverse filmpjes (waaronder De Telegraaf) gewoon Nederlandse supporters met blikjes Heineken in de hand op straat lopen in Abu Dhabi (in de buurt van het circuit).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
[...]

Geen repercussies voor Silverstone en Monza vind ik nog steeds best gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:55
Het is toch ook niet persé Hamilton die nu naar de rechter stapt maar Wolff? Laten we eerst even afwachten van Hamilton van het besluit neemt voordat we hem gelijk als zondebok aanwijzen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AMD1800
Prosac schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:41:

Mercedes toont zich waarachtig een ontzettend slecht verliezer. Nog geen woord gewijt aan hun constructeurstitel, in november nog groots roepen dat je op de baan kampioen wilt worden, niet ernaast.
Dat hebben ze al laten varen toen Mercedes besloot om de pitstops "veiliger" te maken. Of was het nog eerder. Het is gewoon een groot toneelstuk voor Mercedes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BeefHazard schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:46:
[...]

Geen repercussies voor Silverstone en Monza vind ik nog steeds best gelukkig
De enige die daar repurcussies van had was Max, dus ik snap je punt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:32
Aha studio sport om 16:16. en ook terug te zien dus.
Dankjewel

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:47:
[...]

De enige die daar repurcussies van had was Max, dus ik snap je punt niet?
F1 is een zero-sum game. Ongeluk voor de ander is geluk voor jou.

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 21:58
2008: Hamilton age 23
2021: Verstappen age 23

2008: Hamiltons first win at Monaco.
2021 Verstappens first win at Monaco.

2008: Hamilton took the championship lead in Monaco
2021: Verstappen took the championship lead in Monaco

2008: Hamilton power drifts before the last corner in Monaco
2021: Verstappen power drifts before the last corner in Monaco

2008: Hamilton won the championship
2021: Verstappen won the championship

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BeefHazard schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:48:
[...]

F1 is een zero-sum game. Ongeluk voor de ander is geluk voor jou.
Ja, en Hamilton had in beide gevallen de beste uitkomst. Winst en tegenstander nul. Monza, geen punten maar Max volgende race wel gridstraf. Dus nogmaals, hoe was dit in het voordeel van Max??

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
FastFred schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:48:

Verstappen is 24?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
FastFred schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:48:

kortom, er komen hele saaie jaren aan, maar nu met een RB in de hoofdrol :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:41:
Even wat anders, Sainz is dus voor Leclerc geëndigd in de eindstand 2021.

Mooie prestatie, zal wel wat pijn doen bij LEC.
LEC doet altijd of hij goed bevriend is met SAI, twijfel daar toch een beetje over.

Bij iedere rijder is dat niet echt zo, maar heb wel meer het gevoel bij een NOR, ALB en SAI.
Ook RIC liet volgens mij emotie zien dat zijn 'vriend' Max uiteindelijk won. :)

Er zijn nog meer sympathieke gasten hoor, maar LEC is zeker iemand die dit niet leuk vind, gok ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 21:58
True, nu wel, maar niet toen hij in Monaco won en iemand dit lijstje maakte en leeg liet wie er in 2021 met het kampioenschap vandoor zou gaan.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:27
reactie van Alonso tijdens de safety car:

https://www.youtube.com/watch?v=BGvtbDl3rcI

spoiler:
yeah, he (max) should be 2 cars ahead of me

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
warhamstr schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:44:
[...]

Geweldig boeiend, zo'n draadje over de verkrijgbaarheid drank in het midden oosten
...
[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi

Of mogen we het enkel over de race hebben? :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:51
[...]

Zelfs deze laatste schijtbaan, die volledig is aangepast om vervolgens wel heel voordelig te zijn voor merc (en dat zag je in de race ook) kon een fenomenaal seizoen van VER niet kapotmaken, al zag het er wel lang zo naar uit.
Pagina: 1 ... 76 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord