Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Boeie, artikel 15.3 is duidelijk… “wij bepalen” gaan ze nooit winnen.
[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 12-12-2021 20:58 ]
Neemt Gordon dan ook zijn hondje (leeft deze eigenlijk nog?) genaamd Toto mee?Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:52:
[...]
Morgenavond 22.30 met meer mensen die er eerder in het jaar aanwezig zijn geweest.
[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 20:58 ]
Ik denk eerder het hele jaar en elk weekend dichterbij de laatste race werd de druk erger. Vergeet niet, Jos heeft zo lopen sturen en lopen begeleiden op Max voor iets wat hij zelf nooit heeft kunnen werzelijken. Als zijn zoon dan de kans krijgt en het dan namens/voor hem voor hem ook kan verwezelijken, gaat hij er net zo hard in mee. Enige verschil is dat hij geen invloed kan hebben op iets wat er op de baan gebeurd en toeschouwer is.chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:56:
[...]
Hij zag er wel uit alsof hij een beetje vagaal was ja. Heeft natuurlijk de hele race onder spanning gestaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Slavy op 12-12-2021 20:57 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat is natuurlijk gelijk het probleem: als RBR er 0,2-0,3 per rondje extra uithaalt in de winter, dan staan ze gelijk met waar Merc *nu* staat. RBR moet dus in werkelijkheid 0,2-0,3 + wat Merc gedurende de winter weet te vinden, extra vinden en dat zal niet meevallen aangezien de motoren gelijk moeten blijven en er verder enorm veel verandert.Microkid schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:54:
Dat is dus wel iets waar RBR deze winter aan moet werken. Tof natuurlijk dat Max WDC is, maar je moet toegeven dat Merc een snellere auto heeft. RBR zou imho deze winter hard moeten werken om er 0,2-0,3s per rondje extra uit te halen, dan staan ze echt gelijk met Merc.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Eerlijk is eerlijk, er zijn dit hele raceweekend al meerdere crashes geweest op die plek. Daar hebben ze gewoon niet goed op ingespeeld.tfgk1 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:52:
[...]
Hoe vaak hebben we geen wedstrijden gezien, waarbij de stewards eerst een eeuwigheid op een takelwagen moeten wachten omdat ie net op de verkeerde plek staat. Als er dan ook nog olie op de weg ligt, kan dat soms heel lang duren, wat heet: als de vangrail substantieel beschadigd is, dan komt er uiteindelijk gewoon een rode vlag. Dit was gewoon onvoorzien, en dat is ook autoracen.
Als 7-voudig WK rij je gewoon naar de grid en ga je naar de persconferentie.Snowdog schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:56:
[...]
Zijn interview na de race liet al zien dat hij een uitstekend verliezer is. Wat verwacht je van hem? Na zo'n race is er echt geen sportman die het niet helemaal fkd up vindt. Waarom moet die kritiek er nu weer komen? Hij heeft wat mij betreft vandaag wel laten zien dat hij wel een geweldig verliezer is. Veel meer kan je niet vragen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Na even bijgekomen te zijn heeft hij netjes Verstappen gefeliciteerd, netjes z'n interview gedaan. Meer kan je na zo'n einde toch niet van hem vragen?Martinusz schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:53:
Lewis niet naar de grid, niet naar de persconferentie…toch niet zo heel goede verliezer?
Ik zou de rest ook lekker overgeslagen hebben.
Vorige week was iedereen hier in jubelstemming toen Max van het podium weg liep.
/spuit 11.
Humberto alleen een beetjeAMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:47:
Is er nou nog een praatprogramma welke de race gaat nabespreken op het open net vanavond?
Ten eerste was het hem wellicht niet verteld?PWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:50:
[...]
Onzin. Ten eerste: had hij dat geweten en was niet verbaasd geweest
Ten tweede: Dan was hij er eerder afgehaald en niet 1 ronde voor het einde. Underfuel is underfuel, niet 5 kilo minder.
Ten tweede moet je een minimale hoeveelheid brandstof in je tank hebben bij einde race, dat wordt gecontroleerd. Maar dat wordt dus niet gecontroleerd als je er voortijdig uit ligt.
Ik had wel eens willen zien wat er gebeurd was als Checo wel gefinished was maar met te weinig brandstof. Dan was hij sowieso gediskwalificeerd en had Max wellicht ook een straf gekregen.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Het is geen onafhankelijke rechtspraak. Anything can happen, het is en blijft politiek op dit niveau.TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:57:
[...]
Boeie, artikel 15.3 is duidelijk… gaan ze nooit winnen.
Ik wil niet weten waar Gordon terecht komt als hij zijn hielen tegen elkaar aan tikt.PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:57:
[...]
Neemt Gordon dan ook zijn hondje (leeft deze eigenlijk nog?) genaamd Toto mee?
"When you grow up your heart dies"
naar mijn mening was er geen andere keuze. Dit is gewoon toeval/pech wat in de autosport hoort, maar valt niemand wat te verwijten.AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:58:
[...]
Eerlijk is eerlijk, er zijn dit hele raceweekend al meerdere crashes geweest op die plek. Daar hebben ze gewoon niet goed op ingespeeld.
Op zich heb je natuurlijk gelijk, alleen denk ik niet dat Merc er nog heel veel meer uit weet te persen, gezien de ongelofelijke snelheden die ze nu al halen. Denk dat ze al aardig op de top zitten...Herko_ter_Horst schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:58:
[...]
Dat is natuurlijk gelijk het probleem: als RBR er 0,2-0,3 per rondje extra uithaalt in de winter, dan staan ze gelijk met waar Merc *nu* staat. RBR moet dus in werkelijkheid 0,2-0,3 + wat Merc gedurende de winter weet te vinden, extra vinden en dat zal niet meevallen aangezien de motoren gelijk moeten blijven en er verder enorm veel verandert.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mercedes motor nog geploft?Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:51:
[Video: Sebastian Vettel Doing Donuts after the Race]
VET opzoek naar de Jellybeans
The intention to appeal now means that Mercedes have 96 hours to decide whether to formally lodge an appeal, which could see the championship decided in the FIA’s International Court of Appeal.
Waarom had Max dan een straf gekregen ?evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:59:
[...]
Ik had wel eens willen zien wat er gebeurd was als Checo wel gefinished was maar met te weinig brandstof. Dan was hij sowieso gediskwalificeerd en had Max wellicht ook een straf gekregen.
Team ok, maar max...
Volgend jaar zijn er ook geheel nieuwe auto's, de motoren lijken niet een heel groot verschil te hebben (Honda meer levensduur, Mercedes meer verse power). Maar de Aero package lijkt beter te zijn geweest richting het einde van het jaar, of ze hebben de downforce issues vanwege de low rake kunnen oplossen.Microkid schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:59:
[...]
Op zich heb je natuurlijk gelijk, alleen denk ik niet dat Merc er nog heel veel meer uit weet te persen, gezien de ongelofelijke snelheden die ze nu al halen. Denk dat ze al aardig op de top zitten...
Ik zie het wel gebeuren dat ineens ferrari erg sterk is met hun aero package. Gezien het nieuwe concept kan er qua aero redelijk wat veranderen volgend jaar. (al verwacht ik niet dat de verschillen heel groot zijn)
Tsja, omdat Checo Ham ophield en Max dus weer dichterbij kon komen. Max heeft best veel voordeel gehad daarbij en om eerlijk te zijn, Checo deed dat opvallend goed.DDX schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:00:
[...]
Waarom had Max dan een straf gekregen ?
Team ok, maar max...
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Rode vlag had gekund. Had ik eigenlijk ook wel verwacht.tfgk1 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:49:
[...]
Serieus, normaliter er niet meer geracet. Het was een flinke klap met veel rotzooi. Je kon gewoon niet het risico nemen om op deze manier het wk weg te geven. Dat de wedstrijdleiding uiteindelijk ander heeft besloten dan in de lijn der verwachting lag, tsja,, daar kon je moeilijk op gokken.
En stel dat Ham had gepit en Max niet en daarna was de rode vlag gekomen. Dan startte Ham als 2e op dezelfde band... Dus ik snap wel dat ze buiten bleven
Het was gewoon een gevecht om de koppositie, dat Ham daar wat nadeel van heeft is pech voor hem maar fair geracet van Checo.evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
[...]
Tsja, omdat Checo Ham ophield en Max dus weer dichterbij kon komen. Max heeft best veel voordeel gehad daarbij en om eerlijk te zijn, Checo deed dat opvallend goed.
Ddos boze HAM-fans?Illegal_Alien schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
En in other news:
[Afbeelding]
FIA site kapot.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Moet Max dan ook een straf krijgen omdat Latifi crasht ?evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
[...]
Tsja, omdat Checo Ham ophield en Max dus weer dichterbij kon komen. Max heeft best veel voordeel gehad daarbij en om eerlijk te zijn, Checo deed dat opvallend goed.
Vond ik ook top aan het gevecht tussen Perez en Hamilton. Keihard maar wel fair.Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
Overigens iets anders - wat was die laatste ronde clean van beide rijders. Ze zaten superdicht op elkaar, maar mooi om te zien dat daar iig geen discussie over is..
Loop aardig te klagen op Perez, maar dit was top!
Max reed de laatste ronde met kramp in zijn been. Zal me niks verbazen als dat daardoor kwam.Lensent schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
Trouwens, vette last corner powerslide nog van Max
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Mja, de FIA mag toch volgens een ander artikel zelf beoordelen hoe of wat ?Illegal_Alien schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:00:
In het kort:
The intention to appeal now means that Mercedes have 96 hours to decide whether to formally lodge an appeal, which could see the championship decided in the FIA’s International Court of Appeal.
Het enige wat dat een beetje vervelend maakte was de opmerking van Ham over 'dangerous driving'.MikeyMan schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:04:
[...]
Vond ik ook top aan het gevecht tussen Perez en Hamilton. Keihard maar wel fair.
Loop aardig te klagen op Perez, maar dit was top!
Wie is var?DeBaroN schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
En ik dacht dat VAR de voetbal kapot maakt. Maar wat is dit waardeloos. Is dit het hedendaagse autoracen?!
Verstappen had op dat moment de snelste ronde, Hamilton kon ook niet anders dan het netjes houden.Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
Overigens iets anders - wat was die laatste ronde clean van beide rijders. Ze zaten superdicht op elkaar, maar mooi om te zien dat daar iig geen discussie over is..
Testing, one, two ...
Kom voortaan ook gezellig indycar kijken, zit de spanning vooral op de baan en niet in het papierwerk erna.DeBaroN schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
En ik dacht dat VAR de voetbal kapot maakt. Maar wat is dit waardeloos. Is dit het hedendaagse autoracen?!
Als Latifi bewust crasht om Max een voordeel te geven, dan valt daar wel wat voor te zeggen ja. Al helemaal als ze in hetzelfde team hadden gereden.DDX schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
[...]
Moet Max dan ook een straf krijgen omdat Latifi crasht ?
Ophouden? Dat houd racenevleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
[...]
En remember: het is een teamsport. En als wat Bottas vorige week deed mag (ophouden tijdens safetycar) mag dit zeker.
Was geen brake heck, geen raar gedoe. Gewoon hard racen. Zoals Checo al eerder dit jaar heeft laten zien dat die dat kan tegen HAM.
Maar door al het sparen van banden, dirty air etc zien we dat gewoon bijna niet meer. Want het gaat altijd ten koste van je race. Ipv dat je mort vechten voor je positie kunnen Hamilton en Max er fluitend boot in als ze wat achteraan rijden.
Victoria is deze week bevallen van haar tweede kindje dus eigen keus om thuis te blijven
LAT rijdt met een MER motor, dus…..evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
[...]
Als Latifi bewust crasht om Max een voordeel te geven, dan valt daar wel wat voor te zeggen ja. Al helemaal als ze in hetzelfde team hadden gereden.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Je mag gewoon verdedigen, als HAM zoveel sneller is ziet ie er maar voorbij te komen.evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:02:
[...]
Alles binnen de lijntjes en in het nette uiteraard, precies zoals PER vandaag gedaan heeft.
En dat dit Mercedes het WDC kostte.
Toch is VAR een prima innovatie. Want het aantal onterechte gemiste champions leagues etc is enorm gedaald tot bijna 0.DeBaroN schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
Feyeniird had laatst geen VAR, kostte ze bijna de eerste plek in de poule.
Op zich werkt het idee van de VAR bij f1 ook prima. Maar die regels zijn gewoon ruk.
Als Bottas de mogelijkheid had gehad, had ie PRECIES hetzelfde gedaan.Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:06:
[...]
Ophouden? Dat houd racenik weet het, zijn we niet meer gewend.
En remember: het is een teamsport. En als wat Bottas vorige week deed mag (ophouden tijdens safetycar) mag dit zeker.
Was geen brake heck, geen raar gedoe. Gewoon hard racen. Zoals Checo al eerder dit jaar heeft laten zien dat die dat kan tegen HAM.
Maar door al het sparen van banden, dirty air etc zien we dat gewoon bijna niet meer. Want het gaat altijd ten koste van je race. Ipv dat je mort vechten voor je positie kunnen Hamilton en Max er fluitend boot in als ze wat achteraan rijden.
Nja, ik hoop dat die Pirelli bandjes volgend jaar met hun 19 inch wat beter zullen zijn. Het is nu 90% strategie en 10% racen. Als ze enkele seconden langzamer zijn in de race dan in de kwalificatie, en niet alleen vanwege brandstof, dan is het gewoon een beetje meh. Deze wagens met die superbanden van Michelin. Boh en dan 300km lang vol racen. Dát zou pas spektakel zijn. Van mij mag dat echt weer terugkomen, net als tanken etc etc.Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:06:
[...]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ze was er toch gewoon? Ik heb haar live gezien, tranen in haar ogen.Stancke schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:07:
[...]
Victoria is deze week bevallen van haar tweede kindje dus eigen keus om thuis te blijven
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hamilton kon ook niet stevige verdedigen of aanvallen als de actie mislukt was hij sowieso een kans op de overwinning en het wereldkampioenschap kwijt. Beiden eraf had hij de titel ook niet gehad. Max was wat dat betreft deze race gewoon in het voordeel. Bij winnen wereldkampioen en bij beiden eraf ook. Verliezen of tweede worden was op zich geen optie...hardware-lover schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
[...]
Verstappen had op dat moment de snelste ronde, Hamilton kon ook niet anders dan het netjes houden.
Als zoiets met RBR afgesproken zou zijn dat zou heel RBR geschrapt moeten worden uit het kampioenschap. Misschien voor meerdere jaren.evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
[...]
Als Latifi bewust crasht om Max een voordeel te geven, dan valt daar wel wat voor te zeggen ja. Al helemaal als ze in hetzelfde team hadden gereden.
Het brandstof verhaal vind ik niet zo waarschijnlijk. Daarmee zet je vooraf een streep door een eventuele bijdrage van Perez in de laatste fase van de race.
Als je risico met Perez wil nemen schroef je zijn motor verder open. Zou het waarschijnlijker vinden dat dat gebeurd is en dat ze aan de data zagen dat er een risico op een plof was.
Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:06:
[...]
Nee, nu draaien jullie de discussie om. Mee eens dat dat gevecht er helemaal eerlijk uit zag.PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:07:
[...]
Je mag gewoon verdedigen, als HAM zoveel sneller is ziet ie er maar voorbij te komen.
Alles binnen de lijntjes en in het nette uiteraard, precies zoals PER vandaag gedaan heeft.
Tenzij Checo dus te weinig fuel in z'n auto had zitten. Dan had hij een oneerlijk voordeel. En dat is dan wellicht niet opgevallen omdat hij voortijdig naar de kant werd gehaald. Dat is de discussie.
[YouTube: DAD + Red Bull Team REACTION To Verstappen Winning the 2021 Formula 1 World Championship...]
Neu, Max zei dat zij en z'n moeder thuis waren.Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Ze was er toch gewoon? Ik heb haar live gezien, tranen in haar ogen.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit is dan ook wel de echte key geweest vandaag. Bottas die nergens te bekennen was.Yihaaa schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Als Bottas de mogelijkheid had gehad, had ie PRECIES hetzelfde gedaan.
Zoiets?ralpje schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:11:
Ik geef van maandag tot donderdag een online training aan een groep van zo'n 12 Britten. Iemand suggesties voor een leuke wallpaper?
Waarschijnlijk late to the party, maar op een dag als deze mag dat voor één keertje, toch?
Mercedes gaat wellicht nog in beroep, maar ik weet niet hoeveel 'backslash' het zou opleveren voor hun?
Verder wel teleurgesteld in RUS, hij mag zijn eigen mening hebben natuurlijk, als je vervelend wilt zijn, zou je kunnen zeggen dat hij wel bij Mercedes thuishoort.
Max had wellicht hetzelfde gedaan na de race, maar hij leek mij ondanks zijn sarcastisch commentaar tijdens de race, toch wat rustiger/kalmer.
Het niet wisselen van banden door Hamilton was anders ook al een vrij cruciale fout. Zonder die crash kwam Max ook rap dichterbij, en na de crash was dit zelfs de mokerslag.Yihaaa schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:07:
Ergens toch wel apart dat Latifi met Mercedes motor crashte.
En in het geval van een plof was de wedstrijd zeker onder safety car geeindigd. Dus wat dat betreft zou je op zich wel kunnen begrijpen dat ze hem naar binnen halen.HEY_DUDE schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Als zoiets met RBR afgesproken zou zijn dat zou heel RBR geschrapt moeten worden uit het kampioenschap. Misschien voor meerdere jaren.
Het brandstof verhaal vind ik niet zo waarschijnlijk. Daarmee zet je vooraf een streep door een eventuele bijdrage van Perez in de laatste fase van de race.
Als je risico met Perez wil nemen schroef je zijn motor verder open. Zou het waarschijnlijker vinden dat dat gebeurd is en dat ze aan de data zagen dat er een risico op een plof was.
Geen kansYihaaa schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Als Bottas de mogelijkheid had gehad, had ie PRECIES hetzelfde gedaan.
Dat was niet z’n zusje, maar zijn vriendin.Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Oh wacht ik dacht dat jullie het hadden over de vrouw/vriendin van Hornermatthijst schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:10:
[...]
Neu, Max zei dat zij en z'n moeder thuis waren.
Que passa?
Hamilton had lang de snelste ronde, toen Verstappen stopte voor zijn 2e setje hard kwam deze naar hem. Vanaf dat moment was dat voordeel voor Hamilton verdwenen, mocht het tot knotsen komen. Wat gelukkig dus niet is gebeurd. Dat er nog "gezeik" zou komen na deze race, dat was op voorhand eigenlijk al te verwachten.sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Hamilton kon ook niet stevige verdedigen of aanvallen als de actie mislukt was hij sowieso een kans op de overwinning en het wereldkampioenschap kwijt. Beiden eraf had hij de titel ook niet gehad. Max was wat dat betreft deze race gewoon in het voordeel. Bij winnen wereldkampioen en bij beiden eraf ook. Verliezen of tweede worden was op zich geen optie...
Testing, one, two ...
Victoria misschien maar de mama zat echt thuis in Maaseik vandaagFalcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Voor de rest heb ik geen inside info verder
Gozer naast hem blijft er een stuk rustiger onder..
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zou je dit willen posten op Reddit? Ik twijfel of ze daar ook zo erover denken.
Weet iemand hoe de reacties zijn van de buitenlandse media?
Wij zijn allemaal (terecht) blij natuurlijk, maar kan mij ook voorstellen dat sommige dit nieuws erg zuur vinden (Sky?).
Als Mercedes gewoon een pitstop had gemaakt was er ook niks aan de hand geweest.
Wel een ideetje voor volgend jaar in de regels dat een race nooit achter een safetycar/geel kan eindigen
Uiteindelijk een van de spannendste eindes van een race sinds lange tijd gehad
Ze steekt religieus een kaars aan in het kappeltje aan de Maas.Player1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:34:
Ok thnx. Eigen keus of?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
AFAIK bleef VER op 11 seconden van HAM hangen de laatste rondjes voor de SC. Mijn inziens had hij dat niet gered.W1LL3M schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:12:
[...]
Het niet wisselen van banden door Hamilton was anders ook al een vrij cruciale fout. Zonder die crash kwam Max ook rap dichterbij, en na de crash was dit zelfs de mokerslag.
www.google.nl
Advocaat van de duivel: Misschien was het opzettelijk met het idee de wedstrijd achter de safety car uit te rijden en zodat Lewis zijn banden kon sparen.Yihaaa schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:07:
Ergens toch wel apart dat Latifi met Mercedes motor crashte.
Zou raar zijn, dan wisten ze ongeveer van te voren wanneer Perez Lewis zou tegenkomen?evleerdam schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
[...]
Nee, nu draaien jullie de discussie om. Mee eens dat dat gevecht er helemaal eerlijk uit zag.
Tenzij Checo dus te weinig fuel in z'n auto had zitten. Dan had hij een oneerlijk voordeel. En dat is dan wellicht niet opgevallen omdat hij voortijdig naar de kant werd gehaald. Dat is de discussie.
Dan was het handiger geweest om Checo met een lege tank de eerste paar rondjes Lewis op te jagen en op te naaien.
Bij ZS legde ze dat wel goed uit, in andere racesports schijnt dat heel normaal te zijn.GrooV schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[..]
Wel een ideetje voor volgend jaar in de regels dat een race nooit achter een safetycar/geel kan eindigen
Jos, leek wel een zenuwinzinking te hebben... Die stapte daar als een slappe vaatdoek van de pitwall...Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:10:
Die Jos is echt lijk, maar dan ook lijk bleek..![]()
[YouTube: DAD + Red Bull Team REACTION To Verstappen Winning the 2021 Formula 1 World Championship...]
Hoop dat hij zoet smaaktVerwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:03:
Is er nog iets van een reactie van Damon Hill ergens te vinden
https://twitter.com/HillF1/status/1470077133485711363
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
En die positie had Max zich geheel te recht verworven dit seizoen.sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:09:
[...]
Hamilton kon ook niet stevige verdedigen of aanvallen als de actie mislukt was hij sowieso een kans op de overwinning en het wereldkampioenschap kwijt. Beiden eraf had hij de titel ook niet gehad. Max was wat dat betreft deze race gewoon in het voordeel. Bij winnen wereldkampioen en bij beiden eraf ook. Verliezen of tweede worden was op zich geen optie...
een treffende spreuk
Politie kijkt race op laptop. Goed kijken
Dat lezen we morgen pas.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]
Wij zijn allemaal (terecht) blij natuurlijk, maar kan mij ook voorstellen dat sommige dit nieuws erg zuur vinden (Sky?).
Media weet ik nietHollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]
Maar je zit potentieel dan wel met een brandstof tekortHollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:14:
[...]
Bij ZS legde ze dat wel goed uit, in andere racesports schijnt dat heel normaal te zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Boh dat zijn te weinig pixels voor mij
Verwijderd
Dit komt van RedditHollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]
r/formuladank
Leuke vrouw trouwens, ze komt mij 'normaal' en sympathiek over.Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:12:
[...]
Oh wacht ik dacht dat jullie het hadden over de vrouw/vriendin van Horner#spicegirl
Politie welke wacht hield bij het Catshuis overleg keek mee.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:16:
[...]
Boh dat zijn te weinig pixels voor mijMaar lol. Typisch Nederlands
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah, ik ken enkel /r/F1 en die waren niet zo blij.
Nog net geen ritje naar de huisartsenpost….:(
Wel veel ijsjes erna
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 12-12-2021 21:19 ]
Ik heb nog weinig echt blije mensen gezien op reddit en twitter vandaag.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:18:
[...]
Ah, ik ken enkel /r/F1 en die waren niet zo blij.
Ginger Spice!HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:17:
[...]
Leuke vrouw trouwens, ze komt mij 'normaal' en sympathiek over.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s5ARWO21ssx2RgWQ0zu8YbLe.webp?f=user_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hier zat het hele bezoek (van verjaardag van zoontje) ineens voor de tv, de anderhalve meter was even vergetenMektheb schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:19:
Wij waren wild aan het springen in huis, waardoor ik met een elleboog bijna de neus van me dochter van 4 gebroken had die er achter stond…
Nog net geen ritje naar de huisartsenpost….:(
Valt mee hoor. /r/formula1 vind ik behoorlijk Pro-Max. Er was al een soortgelijke meme gepost: https://www.reddit.com/r/...ther_subreddit_right_now/HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:13:
[...]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Offtopic, heeft ook met een kerstspecial meegedaan van Gordon Ramsay, Gino en Fred. Erg leuke dame en aanrader.
Die Damon Hill toch....Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:15:
[...]
Hoop dat hij zoet smaakt
https://twitter.com/HillF1/status/1470077133485711363
Maar hij heeft natuurlijk wel een punt dat de FIA / regelconsistentie een groot issue is dit seizoen.
Onder de streep heeft MER imo duidelijk meer geluk gehad dit seizoen (ook met de FIA) dan RBR.
Het had MER gesierd als ze zich dit ook hadden gerealiseerd en hun verlies hadden genomen nu het kwartje een keer de andere kant opvalt.
Daarom heb ik met de uitkomst van deze race / stewards beslissing gewoon geen enkel probleem.
Over het hele seizoen was HAM verre van slecht maar Max was beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 12-12-2021 21:21 ]
PC Specs
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |