[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.891 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Ik moest even Googlen maar,

barrister
băr′ĭ-stər
noun
A lawyer who is authorized to appear and present cases at any court in a jurisdiction.
A counselor or an advocate learned in the law, admitted to plead at the bar in protection and defense of clients: called in full a barrister at law.
Counselor at law; a counsel admitted to plead at the bar, and undertake the public trial of causes, as distinguished from an attorney or solicitor. See attorney.

Is toch niet de eerste keer dat Mercedes advocaten mee neemt naar de stewards?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:36

Dentist

Next patient please...

Luckeh schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:36:
[...]

[Afbeelding]

Zover zat hij ervoor; niet meer, niet minder. Hamilton remt zo hard af dat hij in de antistall komt.
Als ie em had gepositioneerd als Hamilton vorige week had ie het een braketest kunnen noemen. Vond het slim gepositioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
naitsoezn schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
[...]

Die SC konden ze inderdaad niet naar binnen om de reden die jij zegt, maar de eerste VSC hadden ze imho wel naar binnen moeten komen. Dan hadden ze nog verse(re) banden gehad in de laatste ronde en had Hamilton mogelijk wat meer kunnen verdedigen. Worst-case, als Verstappen bij die VSC dan niet naar binnen gekomen zou zijn geweest, zouden ze een paar seconden achter Verstappen teruggekomen zijn, maar had ie veel versere banden gehad en sowieso een betere pace (hele race al). Dus imho wel een klein beetje een tactische fout.
Ja, wel betere pace, maar als je ziet hoe lastig het al was om Checo voorbij te komen, ik weet het niet. Ik vind dat niet zo'n enorme tactische misser. Track position geef je niet zo eenvoudig op en inhalen was vandaag ook weer niet zo eenvoudig.

Zeker omdat ze zelf op dat moment ook weer op dezelfde band hadden moeten gaan en dat die banden tegen de tijd dat ze achter Verstappen zouden zitten alweer het beste deel van hun leven erop hadden zitten. Vrij lastige imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:26
Kan iemand mij, als F1 noob, uitleggen waarom bij die safety car Max wel, en Lewis geen nieuwe banden kreeg?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:41
Respect voor Hamilton. Begrijp dat hij even tijd nodig had om deze klap te verwerken, maar zich daarna als een goede verliezer gedroeg.

Kan Toto nog een voorbeeld aan nemen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:09
stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:34:
[...]

Geloof niet dat de CAS ook on track is...
Tegenwoordig met het remote werken, kan Mercedes nog steeds on track klagen bij het CAS dat het niet is, of ze sturen gewoon een e-mail, schijnen ze bij Mercedes ook goed in te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Luckeh schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:36:
[...]

[Afbeelding]

Zover zat hij ervoor; niet meer, niet minder. Hamilton remt zo hard af dat hij in de antistall komt.
Maar volgens de FIA is dit er niet voor, want dan had Hamilton een straf moeten hebben in bocht 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:10

Matis

Rubber Rocket

Stoffa schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:38:
Kan iemand mij, als F1 noob, uitleggen waarom bij die safety car Max wel, en Lewis geen nieuwe banden kreeg?
Omdat Max voor de pitstop ging een Hamilton niet

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Omdat het team er voor koos om HAM niet te laten pitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
strategische keuzes van beide

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Omdat Max naar binnenging en HAM niet. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Omdat max naar binnen ging en Hamilton niet. Was vrije keuze van de teams zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:19
is een keus van het team om iemand binnen te halen want het kost minder tijd verlies
(tenzij de pitstop verkeerd gaat )

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

Omdat Hamilton geen pitstop maakte? Is keuze van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Xfade schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:37:
[...]

Hij kwam er wel iets voor, maar HAM reed daar zo langzaam dat het haast onmogelijk was, want VER had ook nog de binnen lijn. Muggesifterij verder.
Dit, het is niet de marge die Schumacher trok tijdens de opwarmronde van de Britse GP van 1994.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
Omdat ze bij Mercedes er voor gekozen hebben dat niet te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Omdat Mercedes daar voor koos om dat niet te doen. Ze waren bang dat max dan geen stop zou maken en voor ze zou komen en lewis geen kans meer zou hebben hem weer in te halen (bijvoorbeeld als de SC wel tot einde race geduurd had)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:20
Besllissing van het team,, ze hadden hetzelfde kunnen doen,maar deden het uiteindelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:28
Mercedes besloot om Lewis buiten te houden om geen ‘track position’ te verliezen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Strategische keuzes van de teams, op basis van de inschattingen die de teams op dat moment maakten. Voor MER was dit op dat moment een valide keuze, voor RB was het do-or-die.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Dat staat hierboven dus al, als Lewis nieuwe banden had gehaald, dan had Max dat niet gedaan en als de race dan achter de safety car was geeindigd (best goeie kans), dan had Max dus een soort van free-win gekregen. Het was gewoon een soort van 50/50 die dit keer slecht uitpakte voor Merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Omdat Max door RBR naar binnen geroepen werd en MERC de tactische beslissing nam dat niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:30:
[...]

Wilde dat net ook al schrijven... Verbaast me dat 'Stuttgart' niet ingrijpt. Het merk Mercedes graaft zichzelf in een kuil waar ze nooit meer als winnaar uit kunnen komen, ongeacht de uitslag van de arbitrage.
als het merk al bekend staat als de beste 'hardware' en 2e eindigt, hoeveel mooier is het dan om de lof toe te kennen aan zo'n jonge gast als Verstappen i.p.v. via een achterdeur proberen te gaan voor de 9e overwinning. heel sneu en beschadigend voor met name het eigen merk.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:33
keuze van het team, Lewis reed voorop en was bang dat bij een stop Max niet zou stoppen en hij p1 zou verliezen. Er was kans dat er geen herstart meer zou komen.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ik geloof dat stoffa het antwoord heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:09
Mercedes gokte erop dat de wedstrijd achter de SC zou eindigen en het gat was onvoldoende om te kunnen stoppen en weer voor Verstappen de baan op te komen als die niet zou stoppen. RBR had met Verstappen en Perez dat gat wel en konden dus veilig de gok nemen om banden te wisselen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:16
Even rustig jongens, die arme jongen heeft nu 30 antwoorden. :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:40:
Ik geloof dat stoffa het antwoord heeft :+
Sorry wat was het antwoord, ik heb het gemist.

:+

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05
D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:28:
[...]

ViaPlay wil die gigantische som geld voor de Nederlandse rechten wel terug natuurlijk. Dat kan dan een strop worden.
De F1 rechten zijn meer waard geworden, net zoiets dat huizen ook meer waarde krijgen als er meer vraag is. Ziggo dacht het voor een te lage prijs te kunnen krijgen en roept in de media dat ViaPlay een hele grote zak met geld de rechten heeft gekocht. Dat is dus deels niet waar, het is ook een beetje dom om te denken dat de rechten niet meer waard zijn geworden door de populariteit en een te laag bod op tafel neer leggen. Ziggo heeft er een media verhaal van gemaakt en is in de slachtoffer rol gaan kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:19

CyBeRSPiN

sinds 2001

DR!5EQ schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:36:
[...]

Nee hoor. Dan kijk ik nooit meer. Spreek voor jezelf en niet voor een ander. Bedankt.
Prima. Ik zal in de gaten houden of je je aan je woord houdt ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
Kn iemand me nog uitleggen waarom HAM niet stopte voor een nieuwe set banden? Want het is me nog niet helemaal duidelijk :+ :D

Je kan niet zeggen dat Tweakers niet behulpzaam zijn. De mate waarin verschilt trouwens wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:16
Maar is dat niet gewoon de groene lamp die je volgens mij ook ziet tijdens 48.12 en dat komt volgens mij vanuit de raceleiding. Zoals ik 48.8a moet het echt een signaal zijn vanuit de SC, niet gegeven door de raceleiding. Maar misschien is mijn interpretatie daar te streng.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fkjAD7U.jpg

https://reddit.com/r/form..._insane_because_of_checo/

[ Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2021 18:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
In ieder geval allemaal consequent hetzelfde, kan je van de FIA met beslissingen niet zeggen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:01
CyBeRSPiN schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:42:
[...]

Prima. Ik zal in de gaten houden of je je aan je woord houdt ;)
Het is maar waar je je tijd aan wilt spenderen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Transportman schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
[...]

Mercedes gokte erop dat de wedstrijd achter de SC zou eindigen en het gat was onvoldoende om te kunnen stoppen en weer voor Verstappen de baan op te komen als die niet zou stoppen. RBR had met Verstappen en Perez dat gat wel en konden dus veilig de gok nemen om banden te wisselen.
Mercedes had er geen rekening mee gehouden dat ik ondertussen al een half uur lang de goden om hulp aan het vragen was en een oplossing aanstaande was. Toen kwam die hulp op het nippertje voor Max.

Had Merc dat geweten dat er dus nog iets zou gebeuren hadden ze waarschijnlijk ook de softs gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
talkatoo schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
_O-

Groot F5 gehalte om een eventueel besluit van de FIA af te wachten... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Orion84 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:40:
[...]

Omdat Mercedes daar voor koos om dat niet te doen. Ze waren bang dat max dan geen stop zou maken en voor ze zou komen en lewis geen kans meer zou hebben hem weer in te halen (bijvoorbeeld als de SC wel tot einde race geduurd had)
Hier wil ik wel even de aanvulling op maken dat ze niet alleen bang waren, maar dat ze wel zeker wisten dat RB in dat geval geen stop zou maken. Er is echt 0,0 kans dat Max een stop had gemaakt als Ham dat had gedaan.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Modbreak:Laat dat

[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:10
Vraag me af hoe HAM over de situatie denkt? Zou hij nu zijn team aan het pushen zijn om e.e.a. aan te vechten? Gezien de felicitaties en HAM zijn reacties na de race verwacht ik dat niet echt.

Lijkt me meer gedreven vanuit het team (Toto en z’n maten), maar die hebben de constructeurstitel toch al binnen…

Zou HAM niet tegen die knakkers kunnen zeggen, “stop whining, we’ve had plenty of luck during the season”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
Ingelogd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
Ziggo dacht het voor een te lage prijs te kunnen krijgen
Zover ik weet had Ziggo ook serieus geld geboden. Iets van 30 miljoen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:26
Ik snap dat Merc Hamilton niet naar binnen haalde en RBR Max wel. Ik begreep echter niet waarom niet, omdat Ham met die oude banden kansloos zou zijn tegen een Max die met nieuwe banden pal achter hem zat.

Het is dus een kwestie van wie reageert op wie? Als Hamilton naar binnen gaat kan RBR ervoor kiezen door te rijden, en voor Ham op de baan te komen.

Dan zou je toch zeggen dat het enige is dat Merc hoefde te doen was te wachten op de beslissing van RBR, en daarop te reageren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:44

Lordy79

Vastberaden

Dit is echt een anti-cliMAX....

Ik volgde t via liveblog en had eigenlijk al geconcludeerd dat HAM had gewonnen zoals ik verwachtte. Maar toen zag ik dat VER toch nog wereldkampioen is geworden.

Het feit dat de FIA nu nog klachten in behandeling neemt over discutabele zaken vind ik de sport geen goed doen. Hetzelfde als dat de scheids affluit en de verliezer aangeeft dat het in de 87e minuut toch echt geen penalty was.

Er moet veel en veel sneller duidelijkheid zijn als er iets gebeurt dat niet mag. Dat zie je met voetballen met de VAR ook. Goed dat het er is hoor maar het mag geen kwartier duren voor er een beslissing is.
En uberhaupt zou het klagen afgeschaft moeten worden. In het voetballen vraag je ook niet om een "kaart".

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oilslick
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-07 10:00
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:28:
[...]

Alsjeblieft niet zeg. Sinds de titel van Kenseth is het een gigantisch lachtertje daar. Races opdelen, wins zijn beklangrijker dan punten. Die hele serie is belachelijk geworden.
Het regelboek he, niet de competitie opzet. Die laatste is inderdaad gotspe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Max op een bizarre manier, terecht wereldkampioen. De rare beslissingen van de stewards passen precies in het straatje van dit seizoen natuurlijk en dit keer viel de munt max z'n kant op. En precies op het juiste moment.
Mercedes laat zich wel kennen en al helemaal de Toto, dat is ook wel genieten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Even een pauze om de gemoederen te bedaren.

Tweakers Discord

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De boel opgeruimd, topic weer open. Het gaat zo te zien nog even duren, onder andere https://www.bbc.com/sport/live/formula1/54911288 is goed om te volgen.

Hou het fatsoenlijk, netjes etc. tijdens het wachten :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
Voor de volgers onder ons:
https://twitter.com/ChrisMedlandF1
Is ook best aardig om te volgen voor wat betreft de gang van zaken bij de FIA.

7 minuten geleden zijn ze weer, na de 2e sessie, vertrokken bij de stewards
Mercedes and Red Bull leaving the stewards again. Red Bull unhappy Merc came prepared with a QC #F1 #AbuDhabiGP
QC schijnt een advocaat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wat een spanning mensen, is niet goed voor me.

hoi

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 19:42
19.30u waarschijnlijk de uitspraak rondom de protesten van Mercedes!

[ Voor 14% gewijzigd door StefanVerkerk op 12-12-2021 19:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Zo, benieuwd… *gaat door met refreshen hier*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:42

Jebus4life

BE User

En nadien, voor iedereen zich rijk regent, hoogstwaarschijnlijk het TAS/CAS...

Edit: Ik blijf ook volgen hoor. Maar no way dat we het vanavond weten. Tenzij de FIA de uitslag aanpast en Red Bull daarmee akkoord gaat (not gonna happen)

[ Voor 54% gewijzigd door Jebus4life op 12-12-2021 19:02 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Mercedes doet het duidelijk niet voor de vorm hoewel ik denk dat de argumenten wel heel dun zijn.

Kan me ook voorstellen dat er wat druk van bovenaf op Masi was om nog te racen, maar erg bijzonder was het verder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:01:
En, voor iedereen zich rijk regent, hoogstwaarschijnlijk het TAS/CAS...
Ik denk een waarschuwing voor Max m.b.t. het SC deel en dan het andere naar het CAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:25
volgens de geruchten hebben die het al terug verwezen dus dat zou ik dan apart vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:59:

[...]

Klopt, 'Queens Counsel' mag dus een paar centjes kosten...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55

Stoney3K

Flatsehats!

Ik ben heel benieuwd of ze het WDC in zouden trekken, want dan krijgen de bookmakers ook nog eens een dikke rekening.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
De FIA moet eerst zelf oordelen, daarna kan Merc indien nodig naar CAS. Niet eerder.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er niet een soort van after-show is. Dat zou ViaPlay dan wel hebben.. Maar goed Amber wil kritisch zijn dus nee dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
Wognummer schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:02:
[...]

volgens de geruchten hebben die het al terug verwezen dus dat zou ik dan apart vinden :)
Ja, maar van wat ik begreep was dat vooral omdat de lagere "rechtbank" nog geen uitspraak had gedaan.

En dat is logische je kunt niet in hoger beroep wanneer het beroep nog niet behandeld is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16:57

[...]

QC is Queen’s Counsel, inderdaad een advocaat en dan eentje die normaal gesproken geen beginner meer is maar (zeer) ervaren.

Wikipedia: Queen's Counsel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat klinkt niet goed....

Als dit echt gebeurt, kijk ik serieus nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:42

Jebus4life

BE User

Wognummer schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:02:
[...]

Nee, die geven aan dat de FIA eerst uitspraak moet doen vooraleer er iemand een klacht kan indienen bij hen. Dat is werk van maanden/weken en juristen. Die spreken zich vandaag niet uit hoor.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sofort
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-12-2021
tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:57:
[modbreak]De boel opgeruimd, topic weer open. Het gaat zo te zien nog even duren, onder andere https://www.bbc.com/sport/live/formula1/54911288 is goed om te volgen.

Hou het fatsoenlijk, netjes etc. tijdens het wachten :) [/]
Ga je nu serieus de Britten aanraden??? die alles behalve professioneel en onafhankelijk verslag doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:39
Stoney3K schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:02:
[...]

Ik ben heel benieuwd of ze het WDC in zouden trekken, want dan krijgen de bookmakers ook nog eens een dikke rekening.
Misschien hebben de bookmakers nog niet uitbetaald, in afwachting van het resultaat van de protesten?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Het was weer een onmenselijke rollercoaster van emoties.
Eerst de start waarbij je hoopt dat Max een gaatje slaat. Daarna de inhaalactie waarbij hij zelf wel de bocht haalt maar Lewis zijn plek niet hoeft terug te geven.

Daarna zit je in een dood gebied waarbij je denkt dat het gezien is, met nog even 2 gouden rondje van Pérez maar die uiteindelijk ook niet het duwde geven wat net nodig is.

Wederom zitten we in een dood gebied, wachtende tot Lewis als WDC over de finishlijn komt maar dan opeens. Een Williams vergalloppeerd zich en SC.
Ik zei eigenlijk al direct dat het te kort zou zijn om nog rondjes te krijgen maar gelukkig heeft Masi een racehart en laat hij ze voor 1 rondje gaan.

Max haalt hem in, begint daarna te weaven waarop ik angstvallig begin te roepen: "het zal toch niet".
Hij houdt zijn positie en komt als WDC over de lijn.
Volkomen terechte WDC, enorm geluk met deze race maar over 22 races genomen wel terecht. Tegelijk ook terecht dat Merc WCC zijn, auto leek toch over het algemeen de beste.

Paar uur later: tja wat moeten we er van vinden. Is het onverwacht? Nee. De reden ertoe is helaas wel onverwacht en dat maakt juist het wachten zo killing.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Gerucht: Hamilton vraagt Wolff om protesten in te trekken
Lewis Hamilton zou aan Toto Wolff hebben gevraagd om de protesten tegen Max Verstappen en Red Bull in te trekken, melden bronnen uit de racewereld in Engeland aan F1Maximaal. Vooralsnog is de meeting bij de stewards onderbroken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:03:
[...]

Dat klinkt niet goed....

Kind in mij had alles alles gedelete tot de laatste ronden, we gaan het zien. Ik heb wel goede hoop (gisteren ook na de Q), dus dat zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:23
Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:03:
[...]

Dat klinkt niet goed....

Logisch toch dat ze een beetje tot bedaren komen. Ze wachten nu de uitspraak af en gaan dan weer LOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sofort schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:04:
[...]

Ga je nu serieus de Britten aanraden??? die alles behalve professioneel en onafhankelijk verslag doen.
Gelukkig is de onafhankelijkheid van elk station zo wel in twijfel te trekken afhankelijk van welke rijder er voor- of nadeel heeft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
Van mij mag mercedes in de stront zakken.

HAM was tenminste nog sportief, maar dat team laat zich echt enorm kennen. Wat een klootzakken zeg...

Masi heeft toch gewoon de "macht" om van de regels af te wijken?

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 12-12-2021 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

matthijst schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:05:
Lewis Hamilton zou aan Toto Wolff hebben gevraagd om de protesten tegen Max Verstappen en Red Bull in te trekken, melden bronnen uit de racewereld in Engeland aan F1Maximaal. Vooralsnog is de meeting bij de stewards onderbroken.
Bron?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:23
Geloof je het zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:00:
19.30u waarschijnlijk de uitspraak rondom de protesten van Mercedes!

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Nou, die tweede tweet maakt elk protest dus zinloos.

Jammer voor Mercedes dat ze boos zijn, maar Masi bepaalt wat er gebeurt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• stekkiekiller
Dat zou de ultieme oplossing zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:49
Bron?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Oilslick schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:43:
[...]

Het regelboek he, niet de competitie opzet. Die laatste is inderdaad gotspe.
Als het nog ff mag. Regelboek ken ik niet heel goed. Is toch meer van 'sop het maar op op de baan' ofniet? :P

Maar goed, seizoen begon zo, seizoen eindigt zo. De vraag is of Mercedes op de vinger getikt gaat worden als ze echt naar het CAS gaan klagen. Dat is gewoon een loos protest en dat beschadigt de sport alleen maar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:06:
[...]

Dat zou de ultieme oplossing zijn.
En zou meteen Ham de held maken die hij al die jaren pretendeerd te zijn

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

LZ86 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:05:
Van mij mag mercedes in de stront zakken.

HAM was tenminste nog sportief, maar dat team laat zich echt enorm kennen. Wat een klootzakken zeg...

Masi heeft toch gewoon de "macht" om van de regels af te wijken?
Dat, hij was ook sportief genoeg om Max te feliciteren na de finish.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sofort
Lewis heeft veel meer fatsoen dan Toto. Die kan dit veel beter handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ik denk eigenlijk van wel. Een sporter wil dit gezeik niet, die wil racen. Hij heeft verloren, klaar, uit. Stop met die bullshit en kijk vooruit.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Staat nota bene in het bericht 8)7
"melden bronnen aan f1maximaal"

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 12-12-2021 19:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011

spartacusNLD

This is Sparta!!

de ''bron'' is er niet. Komt uit deze blog:
https://www.f1maximaal.nl...om-1930u-nederlandse-tijd

Gewoon clickbait denk ik..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Beetje als Musk zegt dat ze geen subsidie nodig hebben als ie al weet dat hij er niet voor in aanmerking kan komen. Koekje uit eigen doos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ja, aangezien ik niet zó zou willen winnen, en Hamilton misschien ook wel niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel typisch Lewis. Heeft hij dit een paar jaar geleden ook al niet eens gedaan. Groot sportman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:21
Als Mercedes gelijk krijgt, zou ik al RB zijnde alle andere wedstrijden nog eens gaan voorleggen en voor ieder incident een protest indienen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:07:
Dat is wel typisch Lewis. Heeft hij dit een paar jaar geleden ook al niet eens gedaan. Groot sportman.
Ik verwacht ook dat Lewis wil winnen op het asfalt, niet in de rechtszaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Typisch Lewis is klagen over alles en iedereen en vooral geen zelfkritiek aankunnen. Vond het nogal zwak dat ie zijn auto niet eens op de P2 parkeerde maar de pits inging. Tsja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 21:03
Pelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:08:
Als Mercedes gelijk krijgt, zou ik al RB zijnde alle andere wedstrijden nog eens gaan voorleggen en voor ieder incident een protest indienen.
Inderdaad, als we naar het CAS gaan, dan voor het hele seizoen. Te beginnen bij Silverstone.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• stekkiekiller
Het zou gelijk ook een hoop werk voor de Mods schelen als Hamilton in aanzien stijgt :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sofort
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:07:
[...]

Beetje als Musk zegt dat ze geen subsidie nodig hebben als ie al weet dat hij er niet voor in aanmerking kan komen. Koekje uit eigen doos.
Het verschil is dat Lewis de realiteit kent, Toto niet. Die vecht zich dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:16

[...]

Is dat echt zo ongewoon dan? Ik had echt niet anders verwacht dan dat ieder team bij iedere race wel een of meerdere Legal representatives bij zich zouden hebben. Voor het geval dat zich een situatie voordoet waarbij je bijstand wil hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:08:
Als ze gelijk krijgen, zou het me niet verbazen als Red Bull zich terugtrekt uit de sport

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Maar wel klagen als Max zijn banden worden vervangen tijdens rode vlag en "vergeten" dat hij dat meermaals (Imola dit jaar bijvoorbeeld) van alles liet vervangen tijdens rode vlag.

Sorry maar vind Lewis alleen een sportman wanneer het zijn eigen ego goed uitkomt.

Pagina: 1 ... 65 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord