Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste
Acties:
  • 441.941 views

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:21
Mag ik even onze modders bedanken voor dit hele jaar elke race weekend een pagina vol met informatie klaar staat. Jullie zijn helemaal toppie 👍

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[Albert Fabrega] Right now the discussion is about the safety car procedure. Verstappen's "overtaking" in SC has been put on the back burner and I understand it is not progressing. Mercedes have their legal department here and are handling the protest. Red Bull don't have it in Abu Dhabi.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
[...]

Als ze gelijk krijgen, zou het me niet verbazen als Red Bull zich terugtrekt uit de sport
Yeah zou wel top zijn, echter kan dat niet zonder extreme boetes.

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat een poppenkast. Is dit echt onderdeel van de sport? Heb het persoonlijk nooit zo gevolgd, maar dit is toch niet leuk om naar te kijken? Wie er ook wint.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Het zou echt een gezichtsverlies zijn als ze nu de titel weer gaan afpakken van Max. Dan komen ze een beetje over als een amateurclub. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:26

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
Het zou gelijk ook een hoop werk voor de Mods schelen als Hamilton in aanzien stijgt :*)
Zolang MV33 MV1 wint wel ja :P

www.google.nl

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

Stoney3K schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:08:
[...]

Ik verwacht ook dat Lewis wil winnen op het asfalt, niet in de rechtszaal.
De FIA, juristen van merc en juristen van RB in een F1 auto 10 ronden laten rijden.
Wie er als eerste over de finisch komt heeft gewonnen ;)

Maar persoonlijk vind ik dit soort na geneuzel voor geen enkele sport goed.
het blijft een stuk menselijk inzicht en emotie. Dit soort zaken (normale wedstrijd winnen of kampioenschap) zou niet zo beslist moeten worden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:10:
Het zou echt een gezichtsverlies zijn als ze nu de titel weer gaan afpakken van Max. Dan komen ze een beetje over als een amateurclub. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.
Een amateurclub blijken ze het hele seizoen al te zijn met de continu inconsequente beslissingen.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

We zijn 2e plaats huldigingen wel gewend in NL :+

Mijn boefje is liev!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 19:19
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'

Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
[...]

Maar wel klagen als Max zijn banden worden vervangen tijdens rode vlag en "vergeten" dat hij dat meermaals (Imola dit jaar bijvoorbeeld) van alles liet vervangen tijdens rode vlag.

Sorry maar vind Lewis alleen een sport man wanneer het zijn eigen ego goed uitkomt.
Die kerel is sowieso wel een *knip* niet?
Mensen rechten je reet. Lekker racen in Qatar.

Hou het zelf fatsoenlijk aub.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 20:03 ]

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Waarom niet. Uit principe? Dan zegt Mercedes uit " principe" dat ze zich terugtrekken uit de sport ... dit is helaas niet zwart/wit 😫

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
mnarijnm schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
Mag ik even onze modders bedanken voor dit hele jaar elke race weekend een pagina vol met informatie klaar staat. Jullie zijn helemaal toppie 👍
Die hebben het dit jaar een stuk drukker gehad dan voorgaande jaren ;)

Steam/Epic: Deurstopper

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 13:49
Pikoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
Wat een poppenkast. Is dit echt onderdeel van de sport? Heb het persoonlijk nooit zo gevolgd, maar dit is toch niet leuk om naar te kijken? Wie er ook wint.
Eens. Echt kansloos onderdeel van de sport!. Ik volg het ook niet standaard, maar dit administratieve spel is toch echt :')

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

donleone83 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:10:
[...]

Een amateurclub blijken ze het hele seizoen al te zijn met de continu inconsequente beslissingen.
Ze zijn anders vrij consequent geweest met het bevoordelen van Merc & Hamilton :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TIA8VmitNhX735VbeQxTX3oc9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OKGRrA5pnkp8e2rRD7W5S1ST.png?f=fotoalbum_large

ANDERHALF uur ploeteren ..... pagina wel, pagina niet ... Cloudflare DDOS protection - 502 - 404 :+

Ik vermoed dat ik niet de enige ben met een hoodie :+

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:10:
[...]

We zijn 2e plaats huldigingen wel gewend in NL :+
Hallo dit is niet de Barrichello/Bottas fanclub, toch? :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:28
CCJJVV schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:51:
Zal nooit meer gebeuren dat de WDC in de laatste ronde van coureur switched.
Geen idee of iemand hier al op gereageerd heeft. Maar zeg nooit nooit, want dit was niet het kortst op de finish. In 2008 finishte Massa als wereldkampioen, totdat in de laatste bocht Hamilton nog even Timo Glock inhaalde en daarmee met ik meen een P6 finish alsnog wereldkampioen was.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]

Die kerel is sowieso wel een hypocriete lul niet?
"I do not decide where we race" was zijn commentaar

https://discord.com/invite/tweakers

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-11 18:57
MaStar schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]

Eens. Echt kansloos onderdeel van de sport!. Ik volg het ook niet standaard, maar dit administratieve spel is toch echt :')
Dat is toch in elke sport? In het Belgische voetbal zijn er ook elk jaar wel zaken die aangespannen worden, zeker door degraderende teams. Is bijna standaard geworden.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mosin schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]

Die kerel is sowieso wel een hypocriete lul niet?
Wel met een regenbooghelm.

Maar ja, ben blij dat je bent wezen protesteren dat weekend d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Silent Thunder
Lynx schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]

Waarom niet. Uit principe? Dan zegt Mercedes uit " principe" dat ze zich terugtrekken uit de sport ... dit is helaas niet zwart/wit 😫
Kunnen ze wel zeggen, maar doen ze toch niet. Verdienen ze simpelweg gezegd teveel geld mee as we speak...

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 12-12-2021 19:12 ]

• ricardo246
  • Laatst online: 18-11 11:49

ricardo246

Life's what you make it!

Hamilton Fan hier:

Gefeliciteerd aan alle VER fans :-)
Dit was tot de laatste ronde spannend, met alle ups and downs die we het hele seizoen voelde.
Voor mij, ik heb vrede met de uitslag, ergens hier heb ik wel eens geroepen, dat ik hoop dat het gebeurd in de laatste race, laatste ronde, laatste bocht. Ik heb gekregen wat ik wilde ;) . Ondanks ...

Race summary

Epic start van HAM!

Bocht x : VER ging er weer knetter hard in en pushed HAM of the track, die een iron ball call maakte om niet terug op de baan te gaan. Hij kwam er mee weg, maar had wel zeker een voordeel. Ik vond de FIA call op het randje om hem hier mee weg te laten komen.

Dat gezegd hebbende --> de race-pace van MER was vandaag weer killing, wat FIA ook had besloten in die bocht in ronde 1, op pure race pace, HAM had dat gepareerd. En dat is ook wat de race verder liet zien, HAM had een mega pace, en liep altijd van VER weg.

De pitstops:
Hier heeft MER het 100% laten liggen, in de VSC en de SC, als MER in de pit was gedoken, was het een ander verhaal. Lewis was vandaag mild tegen zijn team, ik heb eerdere races gezien dat hij kritischer was dan vandaag, maar hier heeft MER het verloren, RBR had een gedurfde, ijzersterke tactiek vandaag.

PER; ik heb met zweethanden het gevecht aangezien. PER was hard, maar fair. die heeft alles gegeven voor het team belang, respect! (DOTD heb ik RAI gestemt FYI, want historie en de laatste van weer een icoon).

En dan de grande finale >:) een Williams in de muur, en een eerlijke call van de FIA in deze, we gaan racen, en nadat het wrak van LAT weg was, de auto's er tussen uit. VER op de staart van HAM.
En met redelijke rode banden pakt VER HAM. BOOM WDC confirmed.

Ik hoop dat de uitslag blijft en er verder geen gezeik is. De uitslag is goed zo, de race gebalanceerd, en uiteindelijk op tactiek en racen beslist. De laatste race reflecteert precies het hele seizoen.

Ik vind wel dat alle VER fans LAT een bloemetje moeten sturen :P (it's part of racing, I know), but........

Fijne avond voor all winnaars hier.
In het bijzonder een warm bedankje voor de topic starters, keep it up.
En voor allen die ik met mijn horkerig gedrag het afgelopen jaar ietwat geïrriteerd heb --> Mea Culpa.

Untill next season :>

I have no special talent. I am only passionately curious.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 11:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

FreshMaker schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]

ANDERHALF uur ploeteren ..... pagina wel, pagina niet ... Cloudflare DDOS protection - 502 - 404 :+

Linkje naar deze trui? :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• AMARONE|IA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Sleehond schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:

Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
mooi, voor die SC gaan ze max neem ik aan nooit meer straffen aangezien dat buiten zijn schuld om is?

• Rivanov
  • Nu online
Verstappenshop.nl

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MaStar
Sleehond schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:

Terecht, want hier had Verstappen geen enkel voordeel bij. Hij kwam 2 cm voor de neus van Hamilton, maar uiteindelijk startte Hamilton als eerst met prima voorsprong. Kansloos om daarover te zeuren....

• siggy

siggy

Wait.... what?

Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:12:
[...]

Kunnen ze wel zeggen, maar doen ze toch niet. Verdienen ze simpelweg gezegd teveel geld mee as we speak...
Gaat ook niet kunnen. Ze hebben een concorde contract ondertekend, die loopt nog paar jaar door neem ik aan. Dus als ze eruit willen stappen moeten ze het team verkopen.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-11 15:19
Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:09:
[...]

Is dat echt zo ongewoon dan? Ik had echt niet anders verwacht dan dat ieder team bij iedere race wel een of meerdere Legal representatives bij zich zouden hebben. Voor het geval dat zich een situatie voordoet waarbij je bijstand wil hebben.
Gezien de berichtgeving en de reactie van RBR is dat blijkbaar niet een helemaal normale gang van zaken. Ik weet het verder ook niet... :+

Het zou overigens wel gezichtsverlies zijn voor de FIA wanneer VER op deze manier z'n titel zou verliezen.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:31

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

VET maakt hem gewoon :D

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Waah
  • Laatst online: 08:07
Impopulaire mening:
Lewis kan een gentleman zijn naar Verstappen post race, omdat die weet dat het zijn taak is sportief te zijn. Het is Totos taak om in beroep te gaan en te klagen.

Als HAM daadwerkelijk zorgt en vraagt dat het protest word ingetrokken dan neem ik het terug. Maar dit is wat we eigenlijk altijd al gezien hebben. Gewoon politiek.

• FreshMaker
  • Niet online
https://www.verstappensho...die-adult-1-champion-2021

en meer items.
https://www.verstappenshop.nl/world-champion-collection
Maar good luck .... daarmee

[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 12-12-2021 19:14 ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Samengevat: Hamilton wil blijkbaar niet op deze manier winnen, Mercedes heeft de constructeurstitel en Max is over het hele seizoen gezien de snelste coureur en wint de titel. Als de titel alsnog naar Hamilton gaat, zijn er alleen maar verliezers, waarvan de sport zelf de grootste is.

• Rivanov
  • Nu online

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2021 19:14 ]

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-11 15:15
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]

Ze zijn anders vrij consequent geweest met het bevoordelen van Merc & Hamilton :+
Heb je wel eens gekeken , lompe opmerking

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 18:49

DataGhost

iPL dev

Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:42:
[...]

Maar is dat niet gewoon de groene lamp die je volgens mij ook ziet tijdens 48.12 en dat komt volgens mij vanuit de raceleiding. Zoals ik 48.8a moet het echt een signaal zijn vanuit de SC, niet gegeven door de raceleiding. Maar misschien is mijn interpretatie daar te streng.
Als de groene lamp geen signaal is, wat voor signaal zou het wel moeten zijn dan?

Edit:

https://streamable.com/cvqy6g
Je ziet de groene lamp uitgaan als Vettel er voorbij is.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 12-12-2021 19:28 ]

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:20
FreshMaker schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]

Hier ook na veel getier en gevloek uiteindelijk gelukt

• Rivanov
  • Nu online
Baumans schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:14:
[...]

Wilde de pet. Vanaf de finish geprobeerd. Telkens errors. Nu uitverkocht…

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ricardo246 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:12:
Hamilton Fan hier:

Gefeliciteerd aan alle VER fans :-)
Dit was tot de laatste ronde spannend, met alle ups and downs die we het hele seizoen voelde.
Voor mij, ik heb vrede met de uitslag, ergens hier heb ik wel eens geroepen, dat ik hoop dat het gebeurd in de laatste race, laatste ronde, laatste bocht. Ik heb gekregen wat ik wilde ;) . Ondanks ...

Race summary

Epic start van HAM!

Bocht x : VER ging er weer knetter hard in en pushed HAM of the track, die een iron ball call maakte om niet terug op de baan te gaan. Hij kwam er mee weg, maar had wel zeker een voordeel. Ik vond de FIA call op het randje om hem hier mee weg te laten komen.

Dat gezegd hebbende --> de race-pace van MER was vandaag weer killing, wat FIA ook had besloten in die bocht in ronde 1, op pure race pace, HAM had dat gepareerd. En dat is ook wat de race verder liet zien, HAM had een mega pace, en liep altijd van VER weg.

De pitstops:
Hier heeft MER het 100% laten liggen, in de VSC en de SC, als MER in de pit was gedoken, was het een ander verhaal. Lewis was vandaag mild tegen zijn team, ik heb eerdere races gezien dat hij kritischer was dan vandaag, maar hier heeft MER het verloren, RBR had een gedurfde, ijzersterke tactiek vandaag.

PER; ik heb met zweethanden het gevecht aangezien. PER was hard, maar fair. die heeft alles gegeven voor het team belang, respect! (DOTD heb ik RAI gestemt FYI, want historie en de laatste van weer een icoon).

En dan de grande finale >:) een Williams in de muur, en een eerlijke call van de FIA in deze, we gaan racen, en nadat het wrak van LAT weg was, de auto's er tussen uit. VER op de staart van HAM.
En met redelijke rode banden pakt VER HAM. BOOM WDC confirmed.

Ik hoop dat de uitslag blijft en er verder geen gezeik is. De uitslag is goed zo, de race gebalanceerd, en uiteindelijk op tactiek en racen beslist. De laatste race reflecteert precies het hele seizoen.

Ik vind wel dat alle VER fans LAT een bloemetje moeten sturen :P (it's part of racing, I know), but........

Fijne avond voor all winnaars hier.
In het bijzonder een warm bedankje voor de topic starters, keep it up.
En voor allen die ik met mijn horkerig gedrag het afgelopen jaar ietwat geïrriteerd heb --> Mea Culpa.

Untill next season :>
Prima analyse... Dare I say it? Als Hamilton niet vol gas rechtdoor was gegaan, was ie nu wereldkampioen...

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 16:31
Baumans schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:14:
[...]

ik kon hem zo bestellen :+ (voor een goede vriend die het ook niet lukte)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Scorpio861 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:14:
[...]

Is pas mijn 28e seizoen, dus ja, ik heb wel eens gekeken. Niks lomp aan, is gewoon een emperische observatie.

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

Simpele oplossing:
- Masi vervangen als wedstrijdleider
- Regels, procedures, en de toepassing ervan compleet doorlichten en voor volgend seizoen ervoor zorgen dat er geen inconsistente beslissingen worden genomen.

Als dat overigens resulteert in straffen voor Lewis Hamilton als hij een bocht afsnijdt/bijna Mazepin raakt/tijd loopt te rekken in een formatieronde/op volstrekt achterlijke wijze bij iemand achterin rijdt etc., dan zou dat natuurlijk hilarisch zijn...

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-11 15:15
Scorpio861 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:14:
[...]

Excuses, had je zin niet goed gelezen... Nog een beetje in de stress modus.... Je zin klopt helemaal!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:22
Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:13:
Impopulaire mening:
Lewis kan een gentleman zijn naar Verstappen post race, omdat die weet dat het zijn taak is sportief te zijn. Het is Totos taak om in beroep te gaan en te klagen.

Als HAM daadwerkelijk zorgt en vraagt dat het protest word ingetrokken dan neem ik het terug. Maar dit is wat we eigenlijk altijd al gezien hebben. Gewoon politiek.
zo werkt het wel vaker, en klinkt zeer logisch omdat Lewis behalve een racer natuurlijk ook brandvalue heeft voor zowel zichzelf als het team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:15:
[...]

Zal wel weer op voorraad komen, miljoenen mensen die dat allemaal willen :*

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:32
Oh man, die Perez, uitkomend bocht 7 ligt ie voor op Hamilton en die baas die accelereert gewoon maar half de bocht uit zodat ie achter Hamilton over de DRS-detectie rijdt en er vervolgens met DRS binnenlangs weer voor zit bij in gaan bocht 9. _/-\o_

erutangiS

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-11 15:19
Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:15:
[...]

Dat meen je? :|

Ik twijfelde eerlijk gezegd, maar dacht m'n pa vind dat wel tof... kijk anders ook even op de webshop van Redbull die hadden ook kampioen spul.

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Stewards' verdict expected tonight
The latest from Sky Sports News' Craig Slater in Abu Dhabi

"My understanding is we should get a verdict here from the stewards here tonight within the next half an hour.

"I think there is an understanding that this needs to be done tonight after the race was held. It's bad enough that it's dragging on several hours after the race concluded so that should come pretty soon.

"The question is what happens after that. There is an appeals process if Mercedes or Red Bull are not happy with the decision. The loser in this case has the option to go to the FIA's Court of Appeal - but there's a cut-off for that and it's quite soon as well.

"Thursday is the FIA Prize Giving ceremony and any appeal would have to be heard and decided upon by Thursday because there is no recourse after the trophy has been handed over to the world champion."

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:37
Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:42:
[...]

Maar is dat niet gewoon de groene lamp die je volgens mij ook ziet tijdens 48.12 en dat komt volgens mij vanuit de raceleiding. Zoals ik 48.8a moet het echt een signaal zijn vanuit de SC, niet gegeven door de raceleiding. Maar misschien is mijn interpretatie daar te streng.
Raceleiding geeft aan de SC door wat er moet gebeuren, vervolgens wordt het vanuit de SC allemaal bedient.

Verwijderd

Formule 1 kijken. Top!

Maar als ik soms van die volwassen mannen op straat tegen kom in zo'n Red Bull racing polo...

Ik zeg maar niets. :+

• sofort
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-12-2021
Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:16:
Simpele oplossing:
- Masi vervangen als wedstrijdleider
Lost niks op, de wedstrijdleider is nu eenmaal een machtig man en zijn beslissingen waren volledig volgens het regelement.
- Regels, procedures, en de toepassing ervan compleet doorlichten en voor volgend seizoen ervoor zorgen dat er geen inconsistente beslissingen worden genomen.
Hoe wil je dat doen??? het blijft mensenwerk en met wisselend steward team ook wisselende meningen. Net als bij voetbal.

• Rivanov
  • Nu online

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:38
En het verdict

1-0 voor Red Bull

Wel lichtjes voor Hamilton gekomen, op tijd terug voor de herstart.

[ Voor 15% gewijzigd door bszz op 12-12-2021 19:19 ]

• caspervc
  • Laatst online: 22:08

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:38

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:18:
Maar als ik soms van die volwassen mannen op straat tegen kom in zo'n Red Bull racing polo...

Denk maar zo: waarschijnlijk doen ze er 2 uur ipv 2 seconde over om winterbanden te wisselen... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Silent Thunder
Als Max fan moet ik ook toegeven dat HAM gewoon de snelste was (vooral de laatste races) dus simpelste-weg gezegd verdiend hij het wel.
RBR heeft gevochten als een pittbull en alles eruit geperst qua strategie en geluk.

Helaas voor HAM tellen zaken als geluk en strategie net zo goed mee, dus ik gun het Max in the end.

Ik hoop op een verstandige uitslag om 1930. Zoals gezegd lijkt het mij raar dat er iets verrassend gaat uitkomen, maar ik heb desniettemin toch nog even de goden om hulp gevraagd.

• sofort
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-12-2021
The Stewards consider that the protest is admissible.

Having considered the various statements made by the parties. The Stewards determine that
although Car 33 did at one stage, for a very short period of time, move slightly in front of Car 44,
at a time when both cars where accelerating and braking, it moved back behind Car 44 and it was
not in front when the Safety Car period ended (i.e. at the line).

Accordingly, the Protest is dismissed and the Protest Deposit is not refunded.

Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in
accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Chapter 4 of the FIA Judicial
and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:13:
Impopulaire mening:

Of Hamilton is gewoon een gentleman! Stel je voor!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Dit is die overtake tijdens de sc toch?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Formule 1 kijken. Top!

En dat zeggen met zo'n username _O-

• MaStar
bszz schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:18:
En het verdict

1-0 voor Red Bull

Wel lichtjes voor Hamilton gekomen, op tijd terug voor de herstart.
En terecht. Logisch. Toen ze startte zat Max achter Hamilton. Daar gaat het om....

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:30
zacht schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]

De MotoGP komt naar Ziggo, dat is pas spektakel. En met nauwelijks tot geen beslissingen van achter bureautjes.
Klopt idd. Volg dat niet zo, maar is zeker skill based.

• MAX3400
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jasphur schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:20:
Ja

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:44
Formule 1 kijken. Top!

leven en laten leven zeggen we dan maar :)

Cloud ☁️

• Rivanov
  • Nu online

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11 09:22
ya

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 23:26

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Yup.

www.google.nl

• lameeuw
  • Laatst online: 17-11 12:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jupzz

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Waah
Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:19:
Als Max fan moet ik ook toegeven dat HAM gewoon de snelste was (vooral de laatste races) dus simpelste-weg gezegd verdiend hij het wel.
RBR heeft gevochten als een pittbull en alles eruit geperst qua strategie en geluk.

Helaas voor HAM tellen zaken als geluk en strategie net zo goed mee, dus ik gun het Max in the end.

Ik hoop op een verstandige uitslag om 1930. Zoals gezegd lijkt het mij raar dat er iets verrassend gaat uitkomen, maar ik heb desniettemin toch nog even de goden om hulp gevraagd.
Met die instelling zeg je dus dat enkel de laatste races bepalend zijn :+

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:56
Titel is binnen lijkt me.

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:11
[b]Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:16:
Dit x1000

Er moeten echt eens bepaalde regels een stuk duidelijk gemaakt worden en consequenter gehandhaafd worden. De ergste vind ik nog het van je gas af onder (dubbel) geel, ja mag dus niet vol doorgassen, maar is even liften genoeg, afremmen naar 220km/h genoeg, of moet er geremd worden naar 140? Voor niemand is het echt duidelijk en de straffen ervoor lijken wel willekeur.

De hele zaak van vanavond gaat al helemaal nergens over, alsof je op de bank, in het cafe of op het museumplein een WKfinale hebt gekeken waarbij je na afloop niet weet wie gewonnen heeft. Ondenkbaar toch?

Had er als Verstappen fan vrede mee kunnen hebben als de race gewoon zoals het er lang op leek in Hamiltons voordeel was gefinished. Maar dit hele gesteggel uren achteraf kan ik niet meer serieus nemen.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Jep, die fractie van een seconde na Turn 12.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ja, dus Max is vrijgesproken.
Nu Masi nog

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:32
Formule 1 kijken. Top!

En ze zijn steeds meer te zien, en ook vrijwel altijd dezelfde soort mensen. :+
Hier schuin tegenover woont er ook eentje die in zijn vrije tijd graag zijn RB kleding aanheeft.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:39
Lijkt me wel, het enige wat nog kan gebeuren is dat de hele race ongeldig wordt verklaard.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 13:11
Mwe. Als dit wordt overruled weet ik niet of ik bijzonder veel zin heb in nog een seizoen F1 en ik ben het hele seizoen al advocaat aan het spelen voor Mercedes.

Maar de acties van Toto vandaag, en Russell.. Maakt ze zelfs bij mij niet zo geliefd

• Waah
Formule 1 kijken. Top!

Ik zou eerder een shirt kopen met dit erop:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5xlwwj.jpg

• siggy

siggy

Wait.... what?

Tk55 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:20:
[...]

Of Hamilton is gewoon een gentleman! Stel je voor!
Met alle insinuaties wekenlang richting Max is niet echt een gentleman waardig. Maar misschien is de defintie van gentleman veranderd over de jaren heen. Nog maar niet te spreken over zijn track record in de F1.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:36
Nou ja race ongeldig verklaren vind ik ook goed. Dan is Max alsnog de overwinnaar.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Nou is het een keer niet Max maar de FIA die zichzelf eruit moet lullen. Deftig dat MER dit weer aandurft.

Mijn boefje is liev!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Een reprimande voor Masi dan maar en 2 punten op zijn licentie. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:22:
[...]

Lijkt me wel, het enige wat nog kan gebeuren is dat de hele race ongeldig wordt verklaard.
Dan zou Max hem alsnog binnen hebben want 1 race win meer.

• Waah
dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:22:
[...]

Mwe. Als dit wordt overruled weet ik niet of ik bijzonder veel zin heb in nog een seizoen F1 en ik ben het hele seizoen al advocaat aan het spelen voor Mercedes.

Maar de acties van Toto vandaag, en Russell.. Maakt ze zelfs bij mij niet zo geliefd
Russel is in ieder geval een volwassen f1 rijder. Weet nu al hoe die, nog voor die over is, al voor het team moet spreken.

Maarja getraind door de beste, Toto.

• FreshMaker
  • Niet online
Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:16:
[...]Zal wel weer op voorraad komen, miljoenen mensen die dat allemaal willen :*
Ik had al opgegeven, en van plan een paar dagen te wachten.
Maar mijn wederhelft is wat vasthoudender wbt shopping .... dat geld MOET rollen :+

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 07:53
Dan is het toch afgesloten? De zaak tussen de FIA en Mercedes kan Max geen straf opleveren lijkt me. Dan moeten ze alles schrappen en is Max alsnog WDC 👍👍👍

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• nachtnet
  • Laatst online: 22:02
Kan mij hooguit voorstellen dat Mercedes bij CAS wint en dat dan deze race niet meetelt voor de wdc/wc’s. Uitslag race zelf blijft staan, VER blijft dan WDC

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
[...]

Daar is Mercedes het niet mee eens, die wil waarschijnlijk alleen de laatste ronde schrappen

• Waah
[...]

Perfecte oplossing. Zouden andere teams of drivers daar nadere van hebben? <+:)

• MaStar
Ook wel bijzonder vind ik al die BNers die iets moeten zeggen. Seedorf, Gordon, Rico Verhoeven, Marco van Basten. Uit alle hoeken komen ze gekropen.....

• Pikoe
  • Niet online
winwiz schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:22:
Nou ja race ongeldig verklaren vind ik ook goed. Dan is Max alsnog de overwinnaar.
Kan de snelste ronde wel ongedaan worden gemaakt als de race ongeldig wordt verklaard? Die punt is toch niet aan te vechten volgens de reglementen?

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:22:
[...]

Maar dat doet Mercedes al het hele seizoen. Telkens als zij een bepaalde zaak willen dan wordt alles en iedereen in de pers ingezet. Ex rijders, klant rijders, ex teambazen etc. Etc.

een treffende spreuk

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:31

Pinobigbird

doesn't share food!

Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:23:
[...]

Perfecte oplossing. Zouden andere teams of drivers daar nadere van hebben? <+:)
Prijzengeld?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Waah
Bossie schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:16:
[...]

zo werkt het wel vaker, en klinkt zeer logisch omdat Lewis behalve een racer natuurlijk ook brandvalue heeft voor zowel zichzelf als het team.
Ik neem het hem ook niet kwalijk hoor. Maar laten we ze niet mooier overkomen dan ze zijn. Geld voor alle drivers trouwens.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het hele probleem is gewoon de inconsistentie. En dat is niet alleen bij F1.

Bij voetbal is voor een overtreding in de 16 vaak meer nodig dan in de middencirkel. Een zelfde overtreding in minuut 80 met geel, is in minuut nog "te vroeg" om te geven. Op zaterdag is een handsbal een penalty, op zondag wuift men het weg.

F1 heeft deze ziekte ook. VER die HAM in Brazilië naar buiten duwde was gewoon een straf, die niet kwam. HAM die vorige week een gat voor een olietanker liet bij de tweede formation lap bleef ongestraft. HAM op Silverstone hoeven we denk ik maar helemaal niet over te beginnen. HAM snijdt VER naar buiten vorige week en VER heeft een probleem. Vandaag doet VER het bij HAM en mag HAM via de shortcut 1.5 pakken.

Een straf is een straf. We moeten naar een systeem toe dat dat gewoon ALTIJD zo is. Of het ronde 2 of 50 is. Of het gaat om P15 of P1. De +5 tieren welig als je rond P10 zit, waar men in de voorhoede VAAK veel meer mag. Maar dan opeens weer niet, afhankelijk van wie er zit.

Regelmaat is wat we nodig hebben. Wat mij betreft met minder regels. We willen meer actie zien. Geen paniek als iemand opeens blijft te verdedigen. En vooral elke week hetzelfde regelboek.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 19:19
MaStar schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:24:
Ook erl bijzonder vind ik al die BNers die iets moeten zeggen. Seedorf, Gordon, Rico Verhoeven, Marco van Basten. Uit alle hoeken komen ze gekropen.....
Grotendeels top sporters, die leven mee met collega’s in de sport. Gek hè?

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Pikoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:24:
[...]
Kan de snelste ronde wel ongedaan worden gemaakt als de race ongeldig wordt verklaard? Die punt is toch niet aan te vechten volgens de reglementen?
Was wel in die ronde :+

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord