[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.892 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Spannend allemaal weer..
Als de FIA weer de kant van MERC kiest heeft VIAPLAY volgend jaar weinig klanten..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:19:
[...]

Ted wil dit :

"Mercedes other protest regards whether Verstappen overtook Hamilton under the Safety Car, and in the final sector the Dutchman did appear to edge ahead of the slow-moving Mercedes - although pictures weren't clear-cut.

And Verstappen was well behind Hamilton when he did put the foot down to start the 58th and final lap.

"On this one, if you really take what is written, he was for a fraction of a second ever so slightly ahead," said Rosberg. "But come on, we're trying to decide a championship. This one for me, I think shouldn't apply."

Sky F1's Ted Kravitz said that the penalty for the offence, if Verstappen is found guilty, could be a five seconds penalty which - as Hamilton was 2.2s down at the chequered flag - would hand the Englishman the race and title win as the drivers were level on points going into the decider."

Sorry als dit een dubbelpost is, ik loop wat achter :o
Daarom moet Red Bull protesteren voor lap 1. Beiden 5 sec penalties geven en klaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:33
J-M-T schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:21:
Is het niet zo dat je, als de safetycar wegrijdt en de leider het tempo bepaalt, je niet meer abrupt mag remmen?
Volgens mij is de regel dat je niet langzamer mag dan je dan reed. Dus dat zou hier ook mee kunnen wegen voor een beslissing door de stewards.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:21:
Sneu gedrag van MER. Ik betwijfel of dit was gebeurt als Niki nog geleefd had. Zelf een tactische fout gemaakt en het nu afschuiven op Masi. Maar goed, ik kijk dan ook met een oranje bril. Soms is sportsmanship je verlies nemen. Dat mis ik wel bij MER.
Lauda had dit de kop in gedrukt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
G_Dragon schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:21:
Spannend allemaal weer..
Als de FIA weer de kant van MERC kiest heeft VIAPLAY volgend jaar weinig klanten..
Correctie:
Weinig ‘nederlandse’ klanten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

franssie

Save the albatross

Spannend allemaal weer..
Uit NL, wel uit de UK
RoW - geen idee

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Spannend allemaal weer..
En F1 ProTV krijgt ook opeens heel veel opzeggingen. F1 wordt een niet geloofbaresport meer, dat weet de FIA ook, die lezen ook de social media.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

SquareOne schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:21:
[...]

Ik vind dit zo’n irritant mens. Beetje de Engelse Olav in vrouwelijke vorm. Staat altijd aan de kant van Hamilton.
Ik heb nog nooit van dat mens gehoord gelukkig. Sky & F1TV is engelsen genoeg voor mij :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Spannend allemaal weer..
Onzin. Iedereen gaat gewoon weer kijken. Gezeur over FIA is van alle tijden (Ferrari International Assistance, remember??).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet je nog op 12 december 2021, die 3 uur dat iedereen dacht dat Max Verstappen wereldkampioen geworden was. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:21:
Sneu gedrag van MER. Ik betwijfel of dit was gebeurt als Niki nog geleefd had. Zelf een tactische fout gemaakt en het nu afschuiven op Masi. Maar goed, ik kijk dan ook met een oranje bril. Soms is sportsmanship je verlies nemen. Dat mis ik wel bij MER.
Welke tactische foutjes? Ze hadden weinig keus. Het was gewoon een gamble. Als Hamilton was gepit, dan was Max niet gepit en als de race dan was geeindigd onder de safetycar hadden ze de race verloren. Weinig verkeerd gedaan vandaag zou ik zeggen. Verder niet erg sportief en verwacht dat die protesten ook niks gaan uithalen, maar je kan ze vandaag nou niet echt zelf de schuld in de schoenen schuiven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Is er iemand die net zulke startposts kan maken als @nachtnet maar dan voor MotoGP? Kan ik lekker bij Ziggo blijven en me niet zo schandelijk irriteren aan beslissingen.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Terranova schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:22:
[...]

Daarom moet Red Bull protesteren voor lap 1. Beiden 5 sec penalties geven en klaar :+
Red Bull moet een right to review dan aanvragen en dat kan dan enkele dagen duren. Plus ze moeten met nieuw bewijs komen, en dat is er niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
slijkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:22:
[...]

Correctie:
De FOM heeft recentelijk een groot een onderzoek uitgevoerd en Verstappen is met enige marge de meest populaire coureur wereldwijd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Dit willen we evengoed niet zien.

[ Voor 50% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:19:
[...]

Zou hij niet gewoon een vorm van dispensatie krijgen, omdat hij getest is en privé vliegt en zich daarna thuis kan opsluiten?
Australië is vrij streng en wil covid echt buiten de landgrenzen houden, die gaan al met een hele stad in lockdown bij enkele gevallen. Dus ik vermoed van niet.

Vorig jaar kon hij daardoor ook niet naar familie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
slijkie schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:22:
[...]

Correctie:
Nou, in Noord Amerika houden ze ook niet van zulke grappen. En in Japan zullen ze ook wel niet populairder worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:23:
[...]

Red Bull moet een right to review dan aanvragen en dat kan dan enkele dagen duren. Plus ze moeten met nieuw bewijs komen, en dat is er niet.
Jawel, want als Max hier 'ahead' is dan kan er ook gezegd worden dat in lap 1 Max ook ahead was en Lewis left the track and gained a lasting advantage.

Ik zou als FIA zeggen we doen er niets mee, anders kan de sport wel opdoeken.. want dan kan het hele seizoen wel over worden gedaan qua straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

CyBeRSPiN schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:22:
[...]

Onzin. Iedereen gaat gewoon weer kijken. Gezeur over FIA is van alle tijden (Ferrari International Assistance, remember??).
Ik blijf wel kijken. Maar dan nog zou ik een straf nu nog voor Max echt idioot vinden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
[...]

Mwah. Als de winnaar negen van de tien keer na de race beslist wordt en Max daarbij telkens aan het kortste eind trekt is er voor die Nederlandse kijker annex Max fan toch weinig reden voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:32
Zullen we er nog maar even een doemscenario ingooien :+ Verstappen krijgt 5 seconde straf voor sc gebeuren. Hamilton krijgt 5 punten in mindering voor gebeuren in bocht 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:36
Yamotek schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:24:
[...]

Jawel, want als Max hier 'ahead' is dan kan er ook gezegd worden dat in lap 1 Max ook ahead was en Lewis left the track and gained a lasting advantage.

Ik zou als FIA zeggen we doen er niets mee, anders kan de sport wel opdoeken.. want dan kan het hele seizoen wel over worden gedaan qua straffen.
Alleen is "ahead" zijn in een duel geen reden om de ander de baan af te duwen en laat net dat de reden zijn dat er geen actie werd ondernomen.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:43

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

Zeker weten. Hybrides, schandalen, banden, penalties, dominantie.
Er is elk jaar gezeik en elk jaar zegt de helft "F1 is kut, ik kijk niet meer hoor!!!" en elk jaar daarna hoor je diezelfde mensen were mekkeren hoe kut de sport is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

Harrie

NederVlaming

Als Mercedes nu geen gelijk krijgt, gaan ze daar waarschijnlijk nog een zaak van maken bij de FIA in Parijs...
Vrees dat dit staartje nog langer gaat duren...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:24:
[...]

Nou, in Noord Amerika houden ze ook niet van zulke grappen. En in Japan zullen ze ook wel niet populairder worden.
Ze moeten F1 gewoon als NASCAR maken: als coureurs knokken op de baan moet de wedstrijdleiding zich er niet mee bemoeien en als ze zich naderhand even opelkaar willen uitleven moet dat toegestaan zijn :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:16
bennieeee schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:25:
Zullen we er nog maar even een doemscenario ingooien :+ Verstappen krijgt 5 seconde straf voor sc gebeuren. Hamilton krijgt 5 punten in mindering voor gebeuren in bocht 1.
Bocht 1 gebeuren kan toch niet meer naar gegeken worden?
Tijdens de race is dat immers al beoordeeld, en had RBR daar iets mee willen doen hadden ze dat toch binnen 30 min na einde race moeten doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Triest, triest, triest, wat een slechte verliezers. Ik mag hopen dat ze punten in moeten leveren in het contructeurskampioenschap wegens het in diskrediet brengen van de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Monkeydancer schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:07:
Vertrekt Honda F1 alsnog na het behalen van de titel uit de F1?
Ja en Nee, volgend jaar is het geen Honda meer maar Red Bull Powertrains. Zelfde motor, ander merkplaatje.

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-12-2021 18:26 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:19:
[...]

Ted wil dit :

"Mercedes other protest regards whether Verstappen overtook Hamilton under the Safety Car, and in the final sector the Dutchman did appear to edge ahead of the slow-moving Mercedes - although pictures weren't clear-cut.

And Verstappen was well behind Hamilton when he did put the foot down to start the 58th and final lap.

"On this one, if you really take what is written, he was for a fraction of a second ever so slightly ahead," said Rosberg. "But come on, we're trying to decide a championship. This one for me, I think shouldn't apply."

Sky F1's Ted Kravitz said that the penalty for the offence, if Verstappen is found guilty, could be a five seconds penalty which - as Hamilton was 2.2s down at the chequered flag - would hand the Englishman the race and title win as the drivers were level on points going into the decider."

Sorry als dit een dubbelpost is, ik loop wat achter :o
Wat Ted wil is wel duidelijk...

Denk dat Mercedes ook overduidelijk aan zal moeten tonen dat Hamilton nadeel heeft gehad van de actie van Verstappen. En dat kunnen ze niet. Dit gebeurde een paar bochten voor S/F, Hamilton kon gewoon een gat trekken bij de herstart en Verstappen haalde hem pas aan de andere kant van het circuit in.

En als Mercedes niet aan kan tonen dat ze nadeel hebben gehad blijft het staan dat de stewards zelf mogen beslissen of ze Verstappen straffen of niet. Daar gaat Mercedes dan niet over.

Het gedoe met de lapped cars lijkt me dan veel 'trickier', maar daar heeft Verstappen dan weer de bescherming dat hij het WDC eventueel zou verliezen door een blunder van de stewards. En dat als afsluiter van een jaar waarin de stewards sowieso al zo vaak de gebeten hond zijn.

Iedereen behalve Mercedes wil dit zo snel mogelijk onder het tapijt vegen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
Misschien handig om je niet te veel mee laten slepen door die protesten. Snap wel dat Mercedes het doet (RB had het andersom ook zeker gedaan). Maar op dit moment kunnen we niet anders dan wachten en afgaande op het verleden is de kans niet heel groot dat ze 3 uur na de race nog straffen gaan uitdelen. Dus wellicht een tip om elkaar nu niet de put in te gaan praten met allerlei theorieën over CAS-zaken e.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Yamotek schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:24:
[...]

Nee, ik bedoel ze kunnen niks nieuws aandragen wat de stewards nog niet hadden. Ze kunnen niet met andere redenatie komen. Dus dit is kansloos helaas. Hoe zwakzinnig die beslissing wel niet was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:26:
[...]

Ze moeten F1 gewoon als NASCAR maken: als coureurs knokken op de baan moet de wedstrijdleiding zich er niet mee bemoeien en als ze zich naderhand even opelkaar willen uitleven moet dat toegestaan zijn :P
Ik ben niet de grootste NASCAR fan, maar het regelboek mogen ze van mij 1 op 1 kopiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Nergens confirmed is ene gerucht, en wat willen ze daar nu doen als de FIA zelf nog niks heeft besloten?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Spannend allemaal weer..
F1TV voelt dat nog veel meer, ViaPlay heeft al betaald en voelt zich hooguit bekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15
Gekkenhuis schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:26:
[...]

Ja en Nee, volgend jaar is het geen Honda meer maar Red Bull Powertrains. Zelfde motor, ander merkplaatje.
Dat is dan een mooie afsluiting voor de Japanners.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele beroep is onzin, ze hadden dan ook eerder de achterlopers eerder moeten laten inhalen en dan was er ook geen reden tot beroep. Het is allemaal + + +.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:26:
[...]

Triest, triest, triest, wat een slechte verliezers. Ik mag hopen dat ze punten in moeten leveren in het contructeurskampioenschap wegens het in diskrediet brengen van de sport.
Omdat ze hun recht gebruiken wil je punten in mindering brengen? Dat doen is nog tragischer dan de keuze van Mercedes om hun recht te gebruiken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:01
Ik heb de race nog niet kunnen zien. Moeite waard om terug te kijken? Of is het de standaard Hamilton vooraan optocht waarbij Hamilton met gemak wegrijd.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Snowdog schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:22:
[...]

Welke tactische foutjes? Ze hadden weinig keus. Het was gewoon een gamble. Als Hamilton was gepit, dan was Max niet gepit en als de race dan was geeindigd onder de safetycar hadden ze de race verloren. Weinig verkeerd gedaan vandaag zou ik zeggen. Verder niet erg sportief en verwacht dat die protesten ook niks gaan uithalen, maar je kan ze vandaag nou niet echt zelf de schuld in de schoenen schuiven.
Die SC konden ze inderdaad niet naar binnen om de reden die jij zegt, maar de eerste VSC hadden ze imho wel naar binnen moeten komen. Dan hadden ze nog verse(re) banden gehad in de laatste ronde en had Hamilton mogelijk wat meer kunnen verdedigen. Worst-case, als Verstappen bij die VSC dan niet naar binnen gekomen zou zijn geweest, zouden ze een paar seconden achter Verstappen teruggekomen zijn, maar had ie veel versere banden gehad en sowieso een betere pace (hele race al). Dus imho wel een klein beetje een tactische fout.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
Tijd dat de CEO van Mercedes eens met Toto belt en hem uiylegt dat dit niet in het belang van de sponsoren is.

Beroep is sowieso kansloos die kijken alleen procedureel en gaan zeker geen streep zetten door de wedstrijd uitslag.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Yamotek
Nou, "We do the fighting on the track" van Toto is wel echt een meme geworden nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
[...]

Ik ben niet de grootste NASCAR fan, maar het regelboek mogen ze van mij 1 op 1 kopiëren.
Alsjeblieft niet zeg. Sinds de titel van Kenseth is het een gigantisch lachtertje daar. Races opdelen, wins zijn beklangrijker dan punten. Die hele serie is belachelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
[...]

F1TV voelt dat nog veel meer, ViaPlay heeft al betaald en voelt zich hooguit bekocht.
ViaPlay wil die gigantische som geld voor de Nederlandse rechten wel terug natuurlijk. Dat kan dan een strop worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeydancer schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
[...]

Dat is dan een mooie afsluiting voor de Japanners.
Alleen maar respect voor de Japanners. Geen grote bek of onzin praat, maar praten op de baan, kunnen wij Europeanen (En de Engelsen helemaal) nog wel wat van leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

HEY_DUDE schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:28:
[...]

Tijd dat de CEO van Mercedes eens met Toto belt en hem uiylegt dat dit niet in het belang van de sponsoren is.

Beroep is sowieso kansloos die kijken alleen procedureel en gaan zeker geen streep zetten door de wedstrijd uitslag.
Nou, vooral dit dan. Dit kan een heel slecht stuk reclame worden van Mercedes

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
Ik heb de race nog niet kunnen zien. Moeite waard om terug te kijken? Of is het de standaard Hamilton vooraan optocht waarbij Hamilton met gemak wegrijd.

Ja, en ja :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennism
alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:26:

Iedereen behalve Mercedes wil dit zo snel mogelijk onder het tapijt vegen.
Ik ben niet voor Mercedes maar wil dit toch echt niet onder het tapijt geveegd zien worden, dit moet zeer grondig uitgezocht worden en als de FIA echt in de fout gegaan is mogen er bij koppen rollen. Van wie je ook fan bent, zo'n vertoning wil je toch niet zien?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Weet je wat Red Bull moet doen. Hamilton heeft zich niet aan de race-finish procedure gehouden, dus reprimande. En die wordt omgezet in een random 10 sec penalty voor deze race omdat het de laatste race is. Zo, nu kan iedereen rustig slapen. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:38
Ik heb de race nog niet kunnen zien. Moeite waard om terug te kijken? Of is het de standaard Hamilton vooraan optocht waarbij Hamilton met gemak wegrijdt.
Alleen de laatste 6 rondes... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:27

JB

Cédric roelt!

Tricolores schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]

Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.
Prost ging anders? Ik trek dit slecht, kijkende naar alles waar MER mee komt steeds. Jankerds krijgen elke keer gelijk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:34
[...]
Wilde dat net ook al schrijven... Verbaast me dat 'Stuttgart' niet ingrijpt. Het merk Mercedes graaft zichzelf in een kuil waar ze nooit meer als winnaar uit kunnen komen, ongeacht de uitslag van de arbitrage.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
naitsoezn schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:27:
[...]

Die SC konden ze inderdaad niet naar binnen om de reden die jij zegt, maar de eerste VSC hadden ze imho wel naar binnen moeten komen. Dan hadden ze nog verse(re) banden gehad in de laatste ronde en had Hamilton mogelijk wat meer kunnen verdedigen. Worst-case, als Verstappen bij die VSC dan niet naar binnen gekomen zou zijn geweest, zouden ze een paar seconden achter Verstappen teruggekomen zijn, maar had ie veel versere banden gehad en sowieso een betere pace (hele race al). Dus imho wel een klein beetje een tactische fout.
Eens Mercedes scheet in zijn broek omdat ze dan achter VER uit zouden komen. Ze hadden niet voldoende vertrouwen in Lewis hiervoor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:42

Jebus4life

BE User

De FIA/Wedstrijdleiding heeft dit 100% aan zichzelf te danken. Het hele seizoen vage aanpassingen doen op het moment zelf om alles spannend te houden. En dan de laatste race natuurlijk dom in de fout gaan bij redelijk duidelijke regel...

Benieuwd wat het TAS/CAS ervan maakt volgend jaar...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:30:
[...]

En die ronde van Perez

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:54
Die aanpassingen aan het circuit hebben niet echt geholpen he. Hopelijk volgend jaar met de andere wagens meer inhaalacties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yamotek
Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:29:
[...]

Ik ben niet voor Mercedes maar wil dit toch echt niet onder het tapijt geveegd zien worden, dit moet zeer grondig uitgezocht worden en als de FIA echt in de fout gegaan is mogen er bij koppen rollen. Van wie je ook fan bent, zo'n vertoning wil je toch niet zien?
Dat kan van Silverstone ook gezegd worden. Dit resultaat moet gewoon blijven staan anders wordt het een juridische sport wie de minste overtredingen maakt ipv een race op de baan. Ja stewards/FIA maken niet altijd goede beslissingen en ja dat moet anders maar ga niet na de race de uitslag nog aanpassen.

Dit zure gevoel zou ik ook hebben als RBR nog achter de FIA aan gaat voor het lap 1 incident, het maakt de sport zelf er gewoon niet beter op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Beste ronde van de race :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Nou mocht dit wel in het nadeel van Verstappen worden beslist dan zou ik me beter voelen dat het gebeurt wegens die unlapped cars dan vanwege het SC incident. Daar kon hij tenminste niks aan doen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:29:
[...]

Alleen maar respect voor de Japanners. Geen grote bek of onzin praat, maar praten op de baan, kunnen wij Europeanen (En de Engelsen helemaal) nog wel wat van leren.
Zeker, beleefdheid zit daar die in de cultuur. Probeer altijd zo beleefd mogelijk te zijn, maar in vergelijking met Japanners voel ik me altijd een hork :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:29:
Weet je wat Red Bull moet doen. Hamilton heeft zich niet aan de race-finish procedure gehouden, dus reprimande. En die wordt omgezet in een random 10 sec penalty voor deze race omdat het de laatste race is. Zo, nu kan iedereen rustig slapen. }:O
_O-

Was overigens één van de eerste dingen die mijn vrouw vroeg, "waar is HAM?" Toen ze daar bij de 1/2/3 op de grid stonden.

Acties:
  • +46 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 19:34
Van Reddit, Kimi Raikkonen
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/dgv24rzl45581.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=068e788441552ac805169f0a7c1a21b7ebe29fbf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
[...]

Het zal voor mij toch echt MotoGP worden volgend jaar. F1tv heb ik vorige week al opgezegd. Het racen is leuker, het gezeik is minder, en het gaat et iets meer (niet volledig maar meer) om de driver.

Ben blij dat de NOS de herhalingen gaat doen van de F1. Die zal ik nog wel kijken. Maar in 15 minuten is bijna elke f1 race wel samen te vatten.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

Spotmatic

Ken sent me

AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
Nou mocht dit wel in het nadeel van Verstappen worden beslist dan zou ik me beter voelen dat het gebeurt wegens die unlapped cars dan vanwege het SC incident. Daar kon hij tenminste niks aan doen.
Max heeft vandaag 0 fout gedaan. Geen vuil spel, geen collisions.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:30:
[...]

Wilde dat net ook al schrijven... Verbaast me dat 'Stuttgart' niet ingrijpt. Het merk Mercedes graaft zichzelf in een kuil waar ze nooit meer als winnaar uit kunnen komen, ongeacht de uitslag van de arbitrage.
Ja, want Ferrari is zooooo netjes geweest de afgelopen decennia. Geen smetje op de baan of in de achterkamers.

En toch verkopen ze nog steeds erg goed ( lees: stijgend) met hun straatauto's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:41
hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:30:
[...]

Vergeet de ham per rondjes niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Laatst online: 19:29
[...]

Lijkt mij ook ja.
Nu is het nog positief uit te leggen richting de fans van Hamilton en kunnen neutrale (en Max fans) er nog overheen stappen.
Stel dat ze dit maanden vertragen of (God verhoede winnen) dan lijkt me dat zeer slechte reclame voor Mercedes.
Het is dat ik elektrisch moet rijden en MB daar geen waardig alternatief heeft, maar toekomstgericht (over 2 jaar nieuwe keuze) stond MB toch altijd in de top 3. Ik denk dat ze daar heel hard uitvallen bij mij, en ik ben maat een milde fan.
Beetje CEO van Mercedes moet het afbreukrisico zien en daar snel op inspringen.
Ik vrees echter dan Toto teveel macht heeft om te buigen wellicht?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
“We’ll do the talking on track”….

En daarnaast lopen zeuren en zeiken als een stel wijven voor en na de race. Om te kotsen!

Niki draait zich om in zn graf. Met hem was het nooit zo’n eersteklas jankteam geworden. Gelukkig heeft Masi het ook in de gaten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
Zijn er eigenlijk beelden van het SC incident? Ik vond Max daar niet heel slim bezig zijn (qua risico om gepiepeld te worden) maar ik had niet het idee dat hij er voor kwam, al kan dat ook aan de vertekening op TV hebben gelegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
stekkiekiller schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
[...]

Zeker, beleefdheid zit daar die in de cultuur. Probeer altijd zo beleefd mogelijk te zijn, maar in vergelijking met Japanners voel ik me altijd een hork :-(
In vergelijking met Japanners ben je ook een hork :+

Of dat iets negatiefs is, laten we in het midden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:06

je hoeft alleen de eerste en de laatste 3 rondjes te zien, dan heb je een mooie samenvatting waar het om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:09
Kenny_026 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:32:
“We’ll do the talking on track”….

En daarnaast lopen zeuren en zeiken als een stel wijven voor en na de race. Om te kotsen!

Niki draait zich om in zn graf. Met hem was het nooit zo’n eersteklas jankteam geworden. Gelukkig heeft Masi het ook in de gaten nu.
Ze zijn nog steeds on track, alleen niet meer in de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:29:
[...]

Er zijn genoeg incidenten geweest die ervoor hebben gezorgd dat we hier staan. Daarmee is nooit wat gebeurt, waarom zou er dan nu wel iets gebeuren?

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:26
aljooge schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]

je hoeft alleen de eerste en de laatste 3 rondjes te zien, dan heb je een mooie samenvatting waar het om gaat.
De actie van Perez was ook redelijk bepalend. Dan heb je een mooie samenvatting, inderdaad.

Edit: ik las je reactie verkeerd, dacht dat je een algehele samenvatting bedoelde van de race. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Cheezborger op 12-12-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
Transportman schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]

Ze zijn nog steeds on track, alleen niet meer in de auto.
Geloof niet dat de CAS ook on track is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Misschien is een max aantal klachten per team ook een idee... met als motoren.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
[...]

Even quoten.

Waarheid als een heilige koe. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]

Zijn er eigenlijk beelden van het SC incident? Ik vond Max daar niet heel slim bezig zijn (qua risico om gepiepeld te worden) maar ik had niet het idee dat hij er voor kwam, al kan dat ook aan de vertekening op TV hebben gelegen.
Als het zo is, ik dscht het ook, misschien 10cm. Maarja, HAM gaat vervolgens op het gas, houd in en gaat dan weer op het gas. Als we de regels er dan toch bij pakken :+.

Maar gewoon niet doen. Maarja dit is precies waarom ik het gewoon bij MotoGP ga houden. En niet F1 volgend jaar. Zal het zijdelings volgen. Maar niet met de intensiteit van dit jaar.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Interessante inzichten vanaf de BBC site van Jennie Gow:
The teams went into a meeting with the race director.
I can tell you that Mercedes took a barrister with them.
The head honchos from both race teams appeared before the stewards.
They then came out, Christian Horner looked at me, winked, broke into a little smile and carried on walking.
Then I heard they have just adjourned the meeting and will reconvene in eight minutes.
I can say it's highly unusual for Mercedes to have brought a barrister to the race track but it was for exactly this kind of scenario.
https://www.bbc.com/sport/live/formula1/54911288

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:15

allstarted1

WTRFTS

dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:25:
[...]

Ik blijf wel kijken. Maar dan nog zou ik een straf nu nog voor Max echt idioot vinden. :P
In Mexico wisten ze snel en daadkrachtig op te treden en ondanks de oranje bril, misschien terecht, door Max destijds van het podium te halen. Maar nu, een WK-beslissende race? Ik mag hopen van niet na het incident na de start dat juist vorige week wel (in geval van Max) en niet in het geval van HAM/OCO werd bestraft. En nu dus ook weer niet! Ondanks dat vandaag Max balls to the wall die bocht in ging. Waar HAM het voordeel heeft teruggegegeven volgens de raceleiding, geen idee. Maar ik kon het niet bespeuren….

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
[...]

Het zal voor mij toch echt MotoGP worden volgend jaar. F1tv heb ik vorige week al opgezegd. Het racen is leuker, het gezeik is minder, en het gaat et iets meer (niet volledig maar meer) om de driver.

Ben blij dat de NOS de herhalingen gaat doen van de F1. Die zal ik nog wel kijken. Maar in 15 minuten is bijna elke f1 race wel samen te vatten.
Ik stop er ook mee. Het al dan niet wereldkampioenschap is een mooi moment om er mee te stoppen. Als hij het houd top, pakken ze dat nog af dan gaat het mijns inziens ook nooit meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Laatst online: 19:29
MAX3400 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:32:
[...]

Ja, want Ferrari is zooooo netjes geweest de afgelopen decennia. Geen smetje op de baan of in de achterkamers.

En toch verkopen ze nog steeds erg goed ( lees: stijgend) met hun straatauto's.
Maar die verkopen wel een niche aan een andere markt.
Wat dat betreft zit MB in een andere klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:42

Jebus4life

BE User

redwing schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:33:
[...]

Er zijn genoeg incidenten geweest die ervoor hebben gezorgd dat we hier staan. Daarmee is nooit wat gebeurt, waarom zou er dan nu wel iets gebeuren?
Race incidenten waar enorm veel discussie is (of kan zijn) over fair, terecht of niet. Omdat de regel interpretatie toelaat. Dit is geen interpretatie van een race incident maar van een procedure...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:31:
[...]

Lap 1? Eerste chicane? Er is een reden dat Masi niet ingreep...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:05
Cass Casey schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:22:
Na meer dan 30 jaar Formule 1 is vandaag de dag dat ik de tv bij voorbaat uit zet en waarschijnlijk geen F1 meer ga volgen vanwege de paywall volgend jaar.

Jammer van dit seizoen. Geweldige strijd tussen twee rijders, maar de sfeer is kapot. En ook de hegemonie van Mercedes ben ik zat. Ik kan leven met het feit dat Max geen kampioen wordt, maar niet dat Mercedes/Hamilto/Toto het weer worden.

Volgend jaar het vrouwen curling maar volgen.
Uurtje later… WTF!!?!!?!??!

Gelukkig laatste twee rondjes nog live gezien. Misschien de hele race toch terugkijken, maar hoogtepunt wel meegekregen gelukkig. Maar de protesten van Mercedes bevestigen wel mijn punt dat de sfeer verrot is. Sportiviteit lijkt verdwenen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het CAS.
Nou succes, dan ben je dus zo een half jaar verder en in het beste geval voor Mercedes verwijzen ze het terug naar de FIA.

Maar dat betekent wel dat alle beroepsprocedures bij de FIA voor nu dus al doorlopen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
ijdod schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:34:
goed idee, 3 protestpunten per seizoen, ieder afgewezen protest kost een punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Pfff... was ik net de spanning kwijt krijg je dit weer. Waarom kan een race die Max gewoon fair en square wint niet normaal worden afgesloten... De zoveelste race die hij wint waar een controverse omheen hangt...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Bloodclot

Jawier!

Zie Imola, veel mensen die toen werden ingehaald tijdens safetycar... Maar gaven plekje terug, of kregen straf omdat ze het plekje niet terug gaven.

Als je inhaalt tijdens safetycar dan moet je plekje terug geven. Anders straf.

Max kan misschien 10mm even voorbij Hamilton zijn geweest, maar gaf het weer terug.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scxjWT5CWTUCUl-OYhpbOQcAw2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ng2lk3GeXPImxashJsMxzJ1C.png?f=fotoalbum_large

Zover zat hij ervoor; niet meer, niet minder. Hamilton remt zo hard af dat hij in de antistall komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:30:
[...]

Die zie ik niet direct, zorgt alleen maar voor meer nieuws cycles en ik geloof er eigenlijk maar weinig van dat er op grote schaal minder Mercedessen verkocht worden omdat ze een protest aantekenen, het is dat ik om andere redenen nooit een Mercedes zou kopen, maar ik zou hier echt geen Mercedes minder om kopen.

Ik verwacht echt niet dat zo'n protest op mondiale schaal ze pijn zal eerder, ik verwacht eerder dat het nog meer naamsbekendheid brengt. De naam zal blijven hangen, dat protest zijn de meesten spreekwoordelijk morgen alweer vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
ijdod schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:34:
Meh, hoe vaak worden er nou daadwerkelijk klachten ingediend. Over het algemeen, is het een hoop blaffen en geen actie... nu is Toto degene die het dan wel een keer door wil drukken.

Laat de FIA zich er eerst maar eens uit lullen, als zij vinden dat het anders moet ben ik benieuwd waar de FIA zich op kan beroepen.

[ Voor 15% gewijzigd door TIGER1125 op 12-12-2021 18:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 19:34
Van Reddit: donut's met Seb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
[...]

Nee hoor. Dan kijk ik nooit meer. Spreek voor jezelf en niet voor een ander. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Beetje off topic sorry.

[ Voor 87% gewijzigd door mathy_ op 12-12-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:30

DataGhost

iPL dev

Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]

48.8a zie ik ook niet van toepassing zijn, immers dat artikel voor zover ik het lees specifiek van toepassing wanneer het signaal vanuit de SC gegeven wordt. Daar is hier imho ook geen sprake van geweest.

Het blijft een vreemde situatie met eerst het bericht dat lapped cars niet mogen inhalen, wat volgens mij wel weer op 48.12 zou duiden. En daarna ineens die selectie specifieke auto's.
Loopt allemaal veel te snel hier. Volgens Alonso wel:
[Streamable: alonso]
https://streamable.com/fhn11c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
[...]

Hij kwam er wel iets voor, maar HAM reed daar zo langzaam dat het haast onmogelijk was, want VER had ook nog de binnen lijn. Muggesifterij verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:06
Cheezborger schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:34:
[...]

De actie van Perez was ook redelijk bepalend. Dan heb je een mooie samenvatting, inderdaad.

Edit: ik las je reactie verkeerd, dacht dat je een algehele samenvatting bedoelde van de race. 8)7
hij was wel bepalend en mooi, maar de “dubieuze” beslissingen waar het nu over gaat waren in die 4 ronden
Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord