Inhalen onder safety car wel. Maar de titel daarom afpakken zou wel heel suf zijn.yinx84 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:51:
Algemene consensus is dat er geen misstappen zijn die Max aangerekend kunnen worden. Alle 'fouten' (laat even in het midden of dat terechte fouten waren) zijn veroorzaakt door de wedstrijdleiding. Daarom kun je Max niet straffen door de titel af te pakken.
Bocht 6?Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:56:
De Britten zijn pissed omdat Verstappen de overwinning heeft 'gestolen' van Hamilton, maar dat incident in bocht 1 vinden ze volledig normaal. Lekker meten met twee maten daar aan de andere kant van het Kanaal.
Wat gebeurde er in bocht 1? Zeg het, laat een filmpje zien
こんな劇的な幕切れがあるんですね。レース後、ホンダF1の現場を統括してきた田辺さんと、その右腕として苦楽を共にしてきた本橋さんが、無言で長い間抱き合ってました。いろんな思いが去来したんでしょう。見てるこちらも、ほろりと来てしまいましたよ。#f1jp pic.twitter.com/4rS47fHzzZ
— Kunio Shibata (@monsieurshibata) 12 december 2021
There is such a dramatic break. After the race, Mr. Tanabe, who was in charge of the Honda F1 site, and Mr. Motohashi, who had been having a hard time as his right arm, hugged each other silently for a long time. I think various thoughts have come. This one I'm looking at has also come to me. #f1jp
:strip_exif()/f/image/q404OFKXorpGbMsRNvjMVOVT.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaan deze ook bij Viaplay zitten? Dan overweeg ik misschien zo'n abog0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
De laatste lap in het Frans:
[Streamable: VERSTAPPEN CHAMPION DU MONDE]
Het is niet mijn bedoeling om jouw persoonlijk te raken. Dus, ik bied mijn excuses voor mijn reactie richting jou aan, gezien het feit dat jij vindt dat ik het toch op man speel en dit dus absoluut niet mijn bedoeling is.Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:52:
[...]
Deels op de man, dat is natuurlijk niet nodig. Ieder team heeft zijn recht om hun gelijk te pogen te halen. Dat is hoe reglementen werken, de regels zijn er voor iedereen en ze mogen dat ook prima toetsen bij de leiding.
[...]
Daar ben ik het niet mee oneens, en er zijn inderdaad discutabele momenten geweest maar dat maakt het niet zo dat men de regels niet mag toetsen bij de leiding.
[...]
De ruimte was er wel of niet en op basis van de uitkomst was die ruimte er niet. Op een circuit dat Mercedes beter ligt koste dat HAM gewoon punten, zeer zeker niet in zijn voordeel
[...]
Zeker discutabel maar dat laat onverlet dat Mercedes bij de FIA mag klagen als het in hun ogen in hun nadeel is. Ze kunnen waarschijnlijk wel protesteren tegen iets wat in hun voordeel is maar er gaat geen enkel team dat ooit doen.
Ik ben het met je eens dat het in het nadeel van Hamilton was dat er een crash was in Italië. Maar ja, hij lokte dit zelf in feite uit. Dus, dikke pech voor hem. Uiteindelijk heeft het hem misschien het kampioenschap gekost.
Ondertussen zit ik.na te denken over hoe ik volgend jaar de F1 ga kijken. Afhankelijk van de uiteindelijke uitslag van het kampioenschap moet ik, als max toch weer verliest en dus geen kampioen wordt, besluiten om maar niet te kijken. Voor mij zijn er op het hele seizoen al controversiële beslissingen genomen, die alleen met het wereldkampioenschap van max konden worden recht getrokken. Dat is nu gebeurd. Als dit wordt terug wordt gedraaid, moet ik ik kiezen of de FIA mijn liefde voor de racesport mag verpesten of niet. Ik ben er nog niet uit.
Trollen op Britse sport fora is nog nooit zo leuk geweest...Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:56:
De Britten zijn pissed omdat Verstappen de overwinning heeft 'gestolen' van Hamilton, maar dat incident in bocht 1 vinden ze volledig normaal.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ach, Lewis zal er ook niet veel van voelen. Hooguit een deukje in zijn imago... Hij heeft een lekker jaar uitdagend mogen races...Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:57:
Zo, Mercedes is al WCC dus ze gaan er financieel 0 euro nadeel van ondervinden dat Max heeft gewonnen. Voor Hamilton is dit natuurlijk een ander verhaal.
"When you grow up your heart dies"
Mag je een wagen wel uit de competitie halen als er technisch niets aan de hand is? Daar begon Olav volgens mij ook over?FastFred schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]
Als de lapped cars niet mochten inhalen: 1 auto minder tussen Max en Lewis. Alle kleine beetjes...
Genieten van al die jankerts bij Mercedes
Dat lijkt me logisch van het CAS, eerst moet het sport orgaan uitspraak doen, en wanneer je het met die uitspraak niet eens bent kan je normaliter naar het CAS toe, niet eerder.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]
Euhm, dus CAS houdt zich erbuiten of is het puur formaliteit dat ze naar de FIA verwezen zijn. Zucht.....
https://twitter.com/Alber...VYqWmvJPoLecL6SKjYPw&s=19
RB heeft zojuist de stewards verlaten na 45 min gesprek.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is wel heel lang....spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
Maar Perez viel toch uit tijdens de SC?g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:00:
Pérez: “We had to withdraw the car because the engine was about to explode and we did not want to cause a SC in the Fight for the Championship.”
Edit: Want op het begin van de SC was hij nog gestopt voor banden.
[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 12-12-2021 18:03 ]
Holy shit, 45 min voor dit. Hebben ze 44 minuten een staring contest gedaan ofwat?spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
In een poging de sport eerlijker te maken wordt te vaak doorgeslagen. Net als de VAR bij voetbal.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:39:
Wat een schijtsport is dit eigenlijk.
Ben er wel klaar mee. Mooi einde van een tijdperk! Maar F1 ontwikkelt zich op een manier die alleen maar frustratie oproept.
Ik kan je WRC aanraden, is ook goed live te volgen en waanzinnig om te zien. Wel heel ander soort racen natuurlijk.AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]
Het is niet mijn bedoeling om jouw persoonlijk te raken. Dus, ik bied mijn excuses voor mijn reactie richting jou aan, gezien het feit dat jij vindt dat ik het toch op man speel en dit dus absoluut niet mijn bedoeling is.
Ik ben het met je eens dat het in het nadeel van Hamilton was dat er een crash was in Italië. Maar ja, hij lokte dit zelf in feite uit. Dus, dikke pech voor hem. Uiteindelijk heeft het hem misschien het kampioenschap gekost.
Ondertussen zit ik.na te denken over hoe ik volgend jaar de F1 ga kijken. Afhankelijk van de uiteindelijke uitslag van het kampioenschap moet ik, als max toch weer verliest en dus geen kampioen wordt, besluiten om maar niet te kijken. Voor mij zijn er op het hele seizoen al controversiële beslissingen genomen, die alleen met het wereldkampioenschap van max konden worden recht getrokken. Dat is nu gebeurd. Als dit wordt terug wordt gedraaid, moet ik ik kiezen of de FIA mijn liefde voor de racesport mag verpesten of niet. Ik ben er nog niet uit.
Waarom zou het niet mogen?biomass schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]
Mag je een wagen wel uit de competitie halen als er technisch niets aan de hand is? Daar begon Olav volgens mij ook over?
De MotoGP komt naar Ziggo, dat is pas spektakel. En met nauwelijks tot geen beslissingen van achter bureautjes.AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]
Het is niet mijn bedoeling om jouw persoonlijk te raken. Dus, ik bied mijn excuses voor mijn reactie richting jou aan, gezien het feit dat jij vindt dat ik het toch op man speel en dit dus absoluut niet mijn bedoeling is.
Gebeurt vaak zat, voor bijv. straffeloos een nieuwe versnellingsbak voor de volgende race. Meestal vanuit een hopeloze positie (P15 of verder).biomass schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]
Mag je een wagen wel uit de competitie halen als er technisch niets aan de hand is? Daar begon Olav volgens mij ook over?
Als ze dit intrekken neem ik helemaal geen abbo.DataGhost schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]
Gaan deze ook bij Viaplay zitten? Dan overweeg ik misschien zo'n abo
Precies, En anders had Perez buikpijn en kon hij niet meer. Klaar
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2021 18:05 ]
I served in a company of heroes.
Zullen we de champagne dan maar weer opbergen? Dit ziet er mij heel slecht uit....spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Zoiets ja. In voetbal hoor je ook altijd je sterkste ploeg op te stellen, bewijs maar eens dat dat niet zo is... Is een regel voor de vuilbak.Vuvuzela schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
Precies, Perez had buikpijn en kon niet meer. Klaar
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Zag Horner net lopen op Sky, die man kan me toch een partij neutraal kijken.... pokert waarschijnlijk ook prima.
Klopt. Maar als die motor ergens op de baan ploft tijdens de SC verleng je de SC. En dat kon RB niet gebruiken.TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:03:
[...]
Maar Perez viel toch uit tijdens de SC?
Edit: Want op het begin van de SC was hij nog gestopt voor banden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
Zullen we de champagne dan maar weer opbergen? Dit ziet er mij heel slecht uit....
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Voor de sport bedoel je? Als ze dit nu terug gaan draaien maakt dat de sport kapot lijkt mij.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
Zullen we de champagne dan maar weer opbergen? Dit ziet er mij heel slecht uit....
Want dan weet je gewoon niet wat wel en niet meer mag.
*sowieso
Handbags at dawn. Prachtig! "ïk ga naar mama toe!". Ze hebben geen korrel zand om op te staan. Kost ze alleen een hele berg energie voor niks.TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:00:
[...]
Als ze dat nu al aangeven, dan neem ik aan dat de FIA het protest heeft verworpen.
Ja dat heeft hij ook qua ervaring geleerd. Volgens mij ook de teambaas met de langste carriere in de F1?PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:05:
Zag Horner net lopen op Sky, die man kan me toch een partij neutraal kijken.... pokert waarschijnlijk ook prima.
Na elke aanklacht trekt half tweakers het regelementen boek na, beargumenteert de vermoede uitslag adh van de regels. En uiteindelijk is de uitslag totaal iets anders.
Je weet gewoon niet wat hier uit gaat komen, laten we het gewoon afwachten.
Vertrekt Honda F1 alsnog na het behalen van de titel uit de F1?
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Reactie van Alonso toen hij te horen kreeg dat hij zichzelf niet mocht unlappen:
[Streamable: Alonso's reaction to being told that lapped cars can't overtake]
Hij wist wat er ging gebeuren.
[Streamable: Alonso's reaction to being told that lapped cars can't overtake]
Hij wist wat er ging gebeuren.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Weet ik niet, maar ik had nadat Hamilton in ronde 1 de plek niet terug hoefde te geven mijn beide coureurs naar binnen gehaald, auto in de garage en de roldeuren dicht, Aju!biomass schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]
Volgens mij zag ik toen Pérez bij zijn retirement binnen kwam toch een fikse plas olie/vloeistof onder en naast de auto liggen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Niet vol op de man spelen.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 18:40 ]
Alonso's reactie op het unlappen
Bedenk je de PR-nachtmerrie die de FIA zich hiermee op de hals zou halen. Ik denk niet dat de uitslag aangepast zal worden.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
Maar dit is precies het probleem dit jaar. De regels zijn duidelijk, maar elke keer toveren ze er toch mee. Dan kan het hele regelement gewoon de prullenbak in. En het begon al bij de eerste race met track limits. Benieuwd of ze deze winter het eea gaan verduidelijken.Dacuuu schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:07:
Na elke aanklacht trekt half tweakers het regelementen boek na, beargumenteert de vermoede uitslag adh van de regels. En uiteindelijk is de uitslag totaal iets anders.
Hoe dit ook afloopt, het is wel duidelijk dat de regels en de procedures goed tegen het licht gehouden moeten worden , wat ooit begonnen is om de F1 veiliger te maken is verworden tot een handboek met ruimte tot oeverloze discussies en interpretatie. En hoewel het streven tot veiligheid er altijd moet zijn is de activiteit van racen in beginsel onveilig.
En racen gaat om racen.
En racen gaat om racen.
Jup, alles van RB heeft hij vanaf het begin meegemaakt, geen idee of hij daarvoor ook al bij een ander team werkte.Ryur schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]
Ja dat heeft hij ook qua ervaring geleerd. Volgens mij ook de teambaas met de langste carriere in de F1?
Er was ergens tijdens de race ook nog een boordradio van Merc richting Ham: Wich tyres would you prefer during a safety car? ....
Plan did backfire?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Waar Olav het over had was moedwillig een SC vooroorzaken door "kapot" op een lastige plek te stoppen. Als RBR vind dat de wagen van Perez problemen had op basis van de data konden ze hem gewoon in de pit zetten.biomass schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]
Wie zegt dat Kimi niet gewoon geen zin meer had in racen... en dat gezeik over de radio...
Ik heb als wedstrijdleiding wel eens een stop & go uitgedeeld omdat de teamcaptain van een team maar bleef zeuren ondanks meerdere waarschuwingen. Dat zouden ze bij Toto ook eens moeten doen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Euh, ik mis anders nog een minuutje of 2.
Ze toonden geen ballen en hebben daarom verloren. Simple as that.skreppiedoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Er was ergens tijdens de race ook nog een boordradio van Merc richting Ham: Wich tyres would you prefer during a safety car? ....Plan did backfire?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
https://www.skysports.com...-for-formula-1-2021-title
Live updates van het protest.
Waarschijnlijk al gedeeld, maar ik kan niet en het nieuws en alle posts in de gaten houden
Waarschijnlijk al gedeeld, maar ik kan niet en het nieuws en alle posts in de gaten houden
In het VK zouden ze de held zijn.dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Bedenk je de PR-nachtmerrie die de FIA zich hiermee op de hals zou halen. Ik denk niet dat de uitslag aangepast zal worden.
De rest van de wereld daarentegen...
En wat maak je van de laatste lap in het Arabisch?siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]
Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
DonJunior schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]
Voor de sport bedoel je? Als ze dit nu terug gaan draaien maakt dat de sport kapot lijkt mij.
Want dan weet je gewoon niet wat wel en niet meer mag.
Eens, eens....Tricolores schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]
Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.
Maar tja. FIA beschikt. Onze mening doet er niet zo heel erg toe geloof ik. Je kunt er wel commerciële belangen bij gaan halen, of op de stoel van de FIA gaan zitten. Maar zij gaan er over. En het feit dat Christian driekwartier heeft moeten pleiten voor de commissie daarzo zegt mij dat Merc een vrij goed pleidooi heeft neergelegd.
Edit: Wat mij betreft is de beste uitkomst deze: Verstappen 5 punten in mindering. Iedereen blij.
[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 12-12-2021 18:13 ]
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Britse fans zullen het tegenovergestelde roepen als het zo blijft en die zijn met meerTricolores schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]
Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.
Verwijderd
Heeft allemaal niet veel zin, te veel regeltjes werkt niet (zie ons landjesiggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
[...]
Maar dit is precies het probleem dit jaar. De regels zijn duidelijk, maar elke keer toveren ze er toch mee. Dan kan het hele regelement gewoon de prullenbak in. En het begon al bij de eerste race met track limits. Benieuwd of ze deze winter het eea gaan verduidelijken.
Hebben ze Damon Hill ook naar de FIA gestuurd?SmashCruiser schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
https://www.skysports.com...-for-formula-1-2021-title
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2021 18:12 ]
Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jihad!g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
[...]
En wat maak je van de laatste lap in het Arabisch?
[Streamable]
Mercedes heeft ook tactische blunders begaan.skreppiedoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Er was ergens tijdens de race ook nog een boordradio van Merc richting Ham: Wich tyres would you prefer during a safety car? ....Plan did backfire?
Bij de eerste VSC hadden ze direct moeten pitten. Waren ze misschien achter Verstappen terecht gekomen, maar de Mercedes was zoveel sneller dan de Red Bull dat dat redelijk safe zou zijn geweest.
Wat ik helemaal niet begreep is dat ze Hamilton een ronde later niet binnen haalden. Verstappen was binnen geweest en de VSC was nog steeds actief. Zelfs als de VSC geëindigd was terwijl Hamilton in de pit stond was hij er nog voorgebleven.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Britten leven nog in ‘the Empire’. De rest van de wereld is gewoon verder gegaan.hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
[...]
In het VK zouden ze de held zijn.
De rest van de wereld daarentegen...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ligt het aan mij of kijkt Horner toch wat bedrukt op de foto’s na het verlaten van de stewards?
per aspera ad astra
Om maar te zwijgen over de safetycaralexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]
Mercedes heeft ook tactische blunders begaan.
Bij de eerste VSC hadden ze direct moeten pitten. Waren ze misschien achter Verstappen terecht gekomen, maar de Mercedes was zoveel sneller dan de Red Bull dat dat redelijk safe zou zijn geweest.
Wat ik helemaal niet begreep is dat ze Hamilton een ronde later niet binnen haalden. Verstappen was binnen geweest en de VSC was nog steeds actief. Zelfs als de VSC geëindigd was terwijl Hamilton in de pit stond was hij er nog voorgebleven.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
14 minuten geleden geplaatst. Die meeting met de stewards was 16:45 Nederlandse tijd, en Horner kwam er na 45 minuten weer naar buiten, dus half 6. En een half uur daarna dit van de FIA....
4D chess van Schumacher:

MAX AKBAR!!!g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
En wat maak je van de laatste lap in het Arabisch?
MAX AKBAR!!!
Verwijderd
Dat Empire hebben ze van ons gestolen hédawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]
Britten leven nog in ‘the Empire’. De rest van de wereld is gewoon verder gegaan.
Worden de uitslagen van protesten nu op z'n Musks gedaan?DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:12:
[...]
Ja, die is van 14 minuten geleden.
https://www.instagram.com/p/CXY-tz-Lmr1/
Kan je niets aan afzien. Kan net op een verkeerd moment genomen zijn terwijl ie vlak daarvoor aan't lachen was. Zolang het geen video is kan je het dus niet zienLAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:12:
Ligt het aan mij of kijkt Horner toch wat bedrukt op de foto’s na het verlaten van de stewards?
Als het op social media staat dan is het waar en is het niet meer om te draaien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Horner e Newey acabam de sair da sala de comissários. Ainda não há nenhuma decisão sobre os apelos da Mercedes. Vou tentar explicar aqui essa loucura na #F1. Vem comigo pic.twitter.com/HLNQNpvlcR
— Julianne Cerasoli (@jucerasoli) 12 december 2021
[Julianne Cerasoli] Horner and Newey have just left the commissioners' room. Still no decision on Mercedes' appeals.
[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2021 18:14 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja si enzo?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Is er nergens een live video feed die alles blijft volgen. Nu zit ik hier met hartslag 150 te refreshen… :’)
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS
Puur om te kijken of Max daadwerkelijk wk is.
Ik had me de post race anders voorgesteld…
(Morgen scroll ik door de berichten en lees jullie reacties terug rond de final lap. Nu al zin in)
Ik deel de mening van sommige over volgend jaar. Stel (ik ga het niet typen) dan weet ik ook niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk blijf het bij MotoGP en Glory.
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS
(Morgen scroll ik door de berichten en lees jullie reacties terug rond de final lap. Nu al zin in)
Ik deel de mening van sommige over volgend jaar. Stel (ik ga het niet typen) dan weet ik ook niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk blijf het bij MotoGP en Glory.
Ik spreek geen buitenlands
[ Voor 19% gewijzigd door g1n0 op 12-12-2021 18:16 ]
Vertaling:Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:14:
[Embed]
[Julianne Cerasoli] Horner and Newey have just left the commissioners' room. Still no decision on Mercedes' appeals.
Horner and Newey have just left the flight attendant's room. There is still no decision on Mercedes' appeals. I'll try to explain this madness in #F1 here. Come with me pic.twitter.com/HLNQNpvlcR
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Neen, op de fia Twitter staat ook Max op 1 maar dat zijn nooit de officiële uitslagen. Die worden alleen via de FIA hun eigen website bekend gemaakt afaik.dreester schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:13:
[...]
Worden de uitslagen van protesten nu op z'n Musks gedaan?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dan hadden ze achter de SC de race uitgereden, ik maak hem gewoon hoor!zzattack schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:46:
[...]
Dan was de situatie precies omgekeerd: VER op oudere hards met track positie, maar sitting duck. Mercedes heeft hier door diens passieve instelling hun lot uit handen gegeven, en RB met nothing to lose was spekkoper.
Ted loopt ook nog rond te waggelen met z'n notebook in afwachting van nieuws.
Je hoeft alleen maar deze pagina te F5en https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14 als er nieuws is staat het daar als eerste.streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS
Nou ja nu wel maar in Marquez zijn hoogtijdagen was het ook voorspelbaar hezacht schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]
De MotoGP komt naar Ziggo, dat is pas spektakel. En met nauwelijks tot geen beslissingen van achter bureautjes.
wat er ook gebeurd.
max is nu al langer wereldkampioen dan Felipe Massa in 2008 was
max is nu al langer wereldkampioen dan Felipe Massa in 2008 was
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Samen met het vliegtuig naar Ibiza. En de Vengaboys in de cockpit.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
[...]
Vertaling:
Horner and Newey have just left the flight attendant's room. There is still no decision on Mercedes' appeals. I'll try to explain this madness in #F1 here. Come with me pic.twitter.com/HLNQNpvlcR
Omdat ze het risico niet aandurfden dat Hamilton erachter zou komen. En inhalen is lastig op dit parcours, en ze gewoon geen rekening hielden met een tweede moment met SC. Het was een weloverwogen gok, gezien de stand van dat moment. De odds waren gewoon heel goed voor Mercedes. Dan ga je niet anticiperen op iets wat heel laag op de kansenlijst staat.alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]
Dat heeft ze gebeten bij de tweede situatie. Een tactische beslissing die achteraf als blunder kan worden beschouwd.
Je vergeet de belangrijkstestreamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
252 pagina's, is dat een record?
Dit was 100% een fout. Minimaal een stomme risico nemen die je niet hoefde te nemen.alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]
Vaak staat het eerder op Twitter door journalisten ter plaatsen dan daarop. Al is dat minutenwerk.Skidmarks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:
Je hoeft alleen maar deze pagina te F5en https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14 als er nieuws is staat het daar als eerste.
RIC moet 2 weken in een Q(uarantaine in dit geval) hotel voordat hij z'n huis in kan.
Daarom hier kijken, weet je direct welke bron eerder is.TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:17:
[...]
Vaak staat het eerder op Twitter door journalisten ter plaatsen dan daarop. Al is dat minutenwerk.
Zou hij niet gewoon een vorm van dispensatie krijgen, omdat hij getest is en privé vliegt en zich daarna thuis kan opsluiten?PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:17:
RIC moet 2 weken in een Q(uarantaine in dit geval) hotel voordat hij z'n huis in kan.
The stewards meeting seems to have been adjourned. They will reconvene in half an hour though #F1.
— Jennie Gow (@JennieGow) 12 december 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Precies dit. Om dat moment was hun keuze valide. En RB had letterlijk niets meer te verliezen.CornermanNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:
Dat heeft ze gebeten bij de tweede situatie. Een tactische beslissing die achteraf als blunder kan worden beschouwd.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Ted wil dit :PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:
Ted loopt ook nog rond te waggelen met z'n notebook in afwachting van nieuws.
"Mercedes other protest regards whether Verstappen overtook Hamilton under the Safety Car, and in the final sector the Dutchman did appear to edge ahead of the slow-moving Mercedes - although pictures weren't clear-cut.
And Verstappen was well behind Hamilton when he did put the foot down to start the 58th and final lap.
"On this one, if you really take what is written, he was for a fraction of a second ever so slightly ahead," said Rosberg. "But come on, we're trying to decide a championship. This one for me, I think shouldn't apply."
Sky F1's Ted Kravitz said that the penalty for the offence, if Verstappen is found guilty, could be a five seconds penalty which - as Hamilton was 2.2s down at the chequered flag - would hand the Englishman the race and title win as the drivers were level on points going into the decider."
Sorry als dit een dubbelpost is, ik loop wat achter
Nope, iedereen die die strafkolonie in wil krijgt 2 weken detentie.TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:19:
[...]
Zou hij niet gewoon een vorm van dispensatie krijgen, omdat hij getest is en privé vliegt en zich daarna thuis kan opsluiten?
Hij heeft een andere mening dan jij en is dan gelijk een zielig manneke? En wtf heeft het vermogen van zijn ouders hiermee te maken? Wees gewoon blij om de uitslag ipv af te geven op mensen die anders denken dan jij.cy-gor25 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
[...]
Wat een zielig manneke, maar ja, rijkeluiszoontje
No matter the age, never lose the Kramer inside
Zonder geluk vaart niemand wel... Als de FIA nu nog aanpassingen gaat maken aan de uitslag kunnen ze zichzelf net zo goed opdoeken....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Na alle gesprekken nu naar de FIA baasjes geroepen om te horen wat de conclusie van hun bevindingen moet zijn.
Grats HAM
ijdod schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:09:
Ik heb als wedstrijdleiding wel eens een stop & go uitgedeeld omdat de teamcaptain van een team maar bleef zeuren ondanks meerdere waarschuwingen. Dat zouden ze bij Toto ook eens moeten doen.
/f/image/2vGsZDbMBC8fdInReP3mQb6l.png?f=fotoalbum_large)
Is het niet zo dat je, als de safetycar wegrijdt en de leider het tempo bepaalt, je niet meer abrupt mag remmen?
Verwijderd
Sneu gedrag van MER. Ik betwijfel of dit was gebeurt als Niki nog geleefd had. Zelf een tactische fout gemaakt en het nu afschuiven op Masi. Maar goed, ik kijk dan ook met een oranje bril. Soms is sportsmanship je verlies nemen. Dat mis ik wel bij MER.
Ik vind dit zo’n irritant mens. Beetje de Engelse Olav in vrouwelijke vorm. Staat altijd aan de kant van Hamilton.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |