[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
yinx84 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:51:
Algemene consensus is dat er geen misstappen zijn die Max aangerekend kunnen worden. Alle 'fouten' (laat even in het midden of dat terechte fouten waren) zijn veroorzaakt door de wedstrijdleiding. Daarom kun je Max niet straffen door de titel af te pakken.
Inhalen onder safety car wel. Maar de titel daarom afpakken zou wel heel suf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:56:
De Britten zijn pissed omdat Verstappen de overwinning heeft 'gestolen' van Hamilton, maar dat incident in bocht 1 vinden ze volledig normaal. Lekker meten met twee maten daar aan de andere kant van het Kanaal.
Bocht 6?

Wat gebeurde er in bocht 1? Zeg het, laat een filmpje zien :)

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
There is such a dramatic break. After the race, Mr. Tanabe, who was in charge of the Honda F1 site, and Mr. Motohashi, who had been having a hard time as his right arm, hugged each other silently for a long time. I think various thoughts have come. This one I'm looking at has also come to me. #f1jp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6cNlK6S2_O_xW1krVbqDxOSudA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q404OFKXorpGbMsRNvjMVOVT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Gaan deze ook bij Viaplay zitten? Dan overweeg ik misschien zo'n abo :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:26
Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:52:
[...]

Deels op de man, dat is natuurlijk niet nodig. Ieder team heeft zijn recht om hun gelijk te pogen te halen. Dat is hoe reglementen werken, de regels zijn er voor iedereen en ze mogen dat ook prima toetsen bij de leiding.

[...]

Daar ben ik het niet mee oneens, en er zijn inderdaad discutabele momenten geweest maar dat maakt het niet zo dat men de regels niet mag toetsen bij de leiding.

[...]

De ruimte was er wel of niet en op basis van de uitkomst was die ruimte er niet. Op een circuit dat Mercedes beter ligt koste dat HAM gewoon punten, zeer zeker niet in zijn voordeel

[...]

Zeker discutabel maar dat laat onverlet dat Mercedes bij de FIA mag klagen als het in hun ogen in hun nadeel is. Ze kunnen waarschijnlijk wel protesteren tegen iets wat in hun voordeel is maar er gaat geen enkel team dat ooit doen.
Het is niet mijn bedoeling om jouw persoonlijk te raken. Dus, ik bied mijn excuses voor mijn reactie richting jou aan, gezien het feit dat jij vindt dat ik het toch op man speel en dit dus absoluut niet mijn bedoeling is.

Ik ben het met je eens dat het in het nadeel van Hamilton was dat er een crash was in Italië. Maar ja, hij lokte dit zelf in feite uit. Dus, dikke pech voor hem. Uiteindelijk heeft het hem misschien het kampioenschap gekost.

Ondertussen zit ik.na te denken over hoe ik volgend jaar de F1 ga kijken. Afhankelijk van de uiteindelijke uitslag van het kampioenschap moet ik, als max toch weer verliest en dus geen kampioen wordt, besluiten om maar niet te kijken. Voor mij zijn er op het hele seizoen al controversiële beslissingen genomen, die alleen met het wereldkampioenschap van max konden worden recht getrokken. Dat is nu gebeurd. Als dit wordt terug wordt gedraaid, moet ik ik kiezen of de FIA mijn liefde voor de racesport mag verpesten of niet. Ik ben er nog niet uit.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:38
Amphiebietje schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:56:
De Britten zijn pissed omdat Verstappen de overwinning heeft 'gestolen' van Hamilton, maar dat incident in bocht 1 vinden ze volledig normaal.
Trollen op Britse sport fora is nog nooit zo leuk geweest... O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:57:
Zo, Mercedes is al WCC dus ze gaan er financieel 0 euro nadeel van ondervinden dat Max heeft gewonnen. Voor Hamilton is dit natuurlijk een ander verhaal.
Ach, Lewis zal er ook niet veel van voelen. Hooguit een deukje in zijn imago... Hij heeft een lekker jaar uitdagend mogen races...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:00
FastFred schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]

Als de lapped cars niet mochten inhalen: 1 auto minder tussen Max en Lewis. Alle kleine beetjes...
Mag je een wagen wel uit de competitie halen als er technisch niets aan de hand is? Daar begon Olav volgens mij ook over?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 20:11

Polycom

Poes van goud

Genieten van al die jankerts bij Mercedes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:06
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]

Euhm, dus CAS houdt zich erbuiten of is het puur formaliteit dat ze naar de FIA verwezen zijn. Zucht.....
Dat lijkt me logisch van het CAS, eerst moet het sport orgaan uitspraak doen, en wanneer je het met die uitspraak niet eens bent kan je normaliter naar het CAS toe, niet eerder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://twitter.com/Alber...VYqWmvJPoLecL6SKjYPw&s=19

RB heeft zojuist de stewards verlaten na 45 min gesprek.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Dat is wel heel lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:00:
Pérez: “We had to withdraw the car because the engine was about to explode and we did not want to cause a SC in the Fight for the Championship.”
Maar Perez viel toch uit tijdens de SC?
Edit: Want op het begin van de SC was hij nog gestopt voor banden.

[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 12-12-2021 18:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Holy shit, 45 min voor dit. Hebben ze 44 minuten een staring contest gedaan ofwat?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

FreakNL

Well do ya punk?

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:39:
Wat een schijtsport is dit eigenlijk.

Ben er wel klaar mee. Mooi einde van een tijdperk! Maar F1 ontwikkelt zich op een manier die alleen maar frustratie oproept.
In een poging de sport eerlijker te maken wordt te vaak doorgeslagen. Net als de VAR bij voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]

Het is niet mijn bedoeling om jouw persoonlijk te raken. Dus, ik bied mijn excuses voor mijn reactie richting jou aan, gezien het feit dat jij vindt dat ik het toch op man speel en dit dus absoluut niet mijn bedoeling is.

Ik ben het met je eens dat het in het nadeel van Hamilton was dat er een crash was in Italië. Maar ja, hij lokte dit zelf in feite uit. Dus, dikke pech voor hem. Uiteindelijk heeft het hem misschien het kampioenschap gekost.

Ondertussen zit ik.na te denken over hoe ik volgend jaar de F1 ga kijken. Afhankelijk van de uiteindelijke uitslag van het kampioenschap moet ik, als max toch weer verliest en dus geen kampioen wordt, besluiten om maar niet te kijken. Voor mij zijn er op het hele seizoen al controversiële beslissingen genomen, die alleen met het wereldkampioenschap van max konden worden recht getrokken. Dat is nu gebeurd. Als dit wordt terug wordt gedraaid, moet ik ik kiezen of de FIA mijn liefde voor de racesport mag verpesten of niet. Ik ben er nog niet uit.
Ik kan je WRC aanraden, is ook goed live te volgen en waanzinnig om te zien. Wel heel ander soort racen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:39
biomass schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:02:
[...]

Mag je een wagen wel uit de competitie halen als er technisch niets aan de hand is? Daar begon Olav volgens mij ook over?
Waarom zou het niet mogen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
AMD1800 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]

De MotoGP komt naar Ziggo, dat is pas spektakel. En met nauwelijks tot geen beslissingen van achter bureautjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

[...]

Gebeurt vaak zat, voor bijv. straffeloos een nieuwe versnellingsbak voor de volgende race. Meestal vanuit een hopeloze positie (P15 of verder).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:22
DataGhost schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:01:
[...]

Gaan deze ook bij Viaplay zitten? Dan overweeg ik misschien zo'n abo :+
Als ze dit intrekken neem ik helemaal geen abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

Precies, En anders had Perez buikpijn en kon hij niet meer. Klaar

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2021 18:05 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Zullen we de champagne dan maar weer opbergen? Dit ziet er mij heel slecht uit....

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:36
Vuvuzela schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]

Precies, Perez had buikpijn en kon niet meer. Klaar
Zoiets ja. In voetbal hoor je ook altijd je sterkste ploeg op te stellen, bewijs maar eens dat dat niet zo is... Is een regel voor de vuilbak.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zag Horner net lopen op Sky, die man kan me toch een partij neutraal kijken.... pokert waarschijnlijk ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:03:
[...]

Maar Perez viel toch uit tijdens de SC?
Edit: Want op het begin van de SC was hij nog gestopt voor banden.
Klopt. Maar als die motor ergens op de baan ploft tijdens de SC verleng je de SC. En dat kon RB niet gebruiken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:36
Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]

Zullen we de champagne dan maar weer opbergen? Dit ziet er mij heel slecht uit....
Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:31
[...]

Voor de sport bedoel je? Als ze dit nu terug gaan draaien maakt dat de sport kapot lijkt mij.
Want dan weet je gewoon niet wat wel en niet meer mag.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:59
TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:00:
[...]

Als ze dat nu al aangeven, dan neem ik aan dat de FIA het protest heeft verworpen.
Handbags at dawn. Prachtig! "ïk ga naar mama toe!". Ze hebben geen korrel zand om op te staan. Kost ze alleen een hele berg energie voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:05:
Zag Horner net lopen op Sky, die man kan me toch een partij neutraal kijken.... pokert waarschijnlijk ook prima.
Ja dat heeft hij ook qua ervaring geleerd. Volgens mij ook de teambaas met de langste carriere in de F1?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Na elke aanklacht trekt half tweakers het regelementen boek na, beargumenteert de vermoede uitslag adh van de regels. En uiteindelijk is de uitslag totaal iets anders.

Je weet gewoon niet wat hier uit gaat komen, laten we het gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15
Vertrekt Honda F1 alsnog na het behalen van de titel uit de F1?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:21

g0tanks

Moderator CSA
Reactie van Alonso toen hij te horen kreeg dat hij zichzelf niet mocht unlappen:
[Streamable: Alonso's reaction to being told that lapped cars can't overtake]

Hij wist wat er ging gebeuren. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16:17
[...]

Weet ik niet, maar ik had nadat Hamilton in ronde 1 de plek niet terug hoefde te geven mijn beide coureurs naar binnen gehaald, auto in de garage en de roldeuren dicht, Aju!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Volgens mij zag ik toen Pérez bij zijn retirement binnen kwam toch een fikse plas olie/vloeistof onder en naast de auto liggen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 20:11

Polycom

Poes van goud

[...]

Niet vol op de man spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 18:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:01
Alonso's reactie op het unlappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Bedenk je de PR-nachtmerrie die de FIA zich hiermee op de hals zou halen. Ik denk niet dat de uitslag aangepast zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dacuuu schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:07:
Na elke aanklacht trekt half tweakers het regelementen boek na, beargumenteert de vermoede uitslag adh van de regels. En uiteindelijk is de uitslag totaal iets anders.

Je weet gewoon niet wat hier uit gaat komen, laten we het gewoon afwachten.
Maar dit is precies het probleem dit jaar. De regels zijn duidelijk, maar elke keer toveren ze er toch mee. Dan kan het hele regelement gewoon de prullenbak in. En het begon al bij de eerste race met track limits. Benieuwd of ze deze winter het eea gaan verduidelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:59
Hoe dit ook afloopt, het is wel duidelijk dat de regels en de procedures goed tegen het licht gehouden moeten worden , wat ooit begonnen is om de F1 veiliger te maken is verworden tot een handboek met ruimte tot oeverloze discussies en interpretatie. En hoewel het streven tot veiligheid er altijd moet zijn is de activiteit van racen in beginsel onveilig.

En racen gaat om racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ryur schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]

Ja dat heeft hij ook qua ervaring geleerd. Volgens mij ook de teambaas met de langste carriere in de F1?
Jup, alles van RB heeft hij vanaf het begin meegemaakt, geen idee of hij daarvoor ook al bij een ander team werkte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
Er was ergens tijdens de race ook nog een boordradio van Merc richting Ham: Wich tyres would you prefer during a safety car? .... :X Plan did backfire? >:)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:33
[...]

Waar Olav het over had was moedwillig een SC vooroorzaken door "kapot" op een lastige plek te stoppen. Als RBR vind dat de wagen van Perez problemen had op basis van de data konden ze hem gewoon in de pit zetten.

Wie zegt dat Kimi niet gewoon geen zin meer had in racen... en dat gezeik over de radio... :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Ik heb als wedstrijdleiding wel eens een stop & go uitgedeeld omdat de teamcaptain van een team maar bleef zeuren ondanks meerdere waarschuwingen. Dat zouden ze bij Toto ook eens moeten doen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVoG_smNp0g6yj0Ibkima3msXe8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eujHrj6Qvnz8W09IVpE2B4HK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Euh, ik mis anders nog een minuutje of 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

Spotmatic

Ken sent me

skreppiedoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Er was ergens tijdens de race ook nog een boordradio van Merc richting Ham: Wich tyres would you prefer during a safety car? .... :X Plan did backfire? >:)
Ze toonden geen ballen en hebben daarom verloren. Simple as that.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:05
https://www.skysports.com...-for-formula-1-2021-title

Live updates van het protest.
Waarschijnlijk al gedeeld, maar ik kan niet en het nieuws en alle posts in de gaten houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Bedenk je de PR-nachtmerrie die de FIA zich hiermee op de hals zou halen. Ik denk niet dat de uitslag aangepast zal worden.
In het VK zouden ze de held zijn.
De rest van de wereld daarentegen...

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:58:
[...]

Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage! Omelet du fromage! :+
En wat maak je van de laatste lap in het Arabisch? :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
DonJunior schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]

Voor de sport bedoel je? Als ze dit nu terug gaan draaien maakt dat de sport kapot lijkt mij.
Want dan weet je gewoon niet wat wel en niet meer mag.
Tricolores schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]

Lol, neen. Als ze Max' titel intrekken door deze soep dan kan de F1 in zijn geheel zowat inpakken.
Eens, eens....

Maar tja. FIA beschikt. Onze mening doet er niet zo heel erg toe geloof ik. Je kunt er wel commerciële belangen bij gaan halen, of op de stoel van de FIA gaan zitten. Maar zij gaan er over. En het feit dat Christian driekwartier heeft moeten pleiten voor de commissie daarzo zegt mij dat Merc een vrij goed pleidooi heeft neergelegd.

Edit: Wat mij betreft is de beste uitkomst deze: Verstappen 5 punten in mindering. Iedereen blij.

[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 12-12-2021 18:13 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Tricolores schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:06:
[...]

Britse fans zullen het tegenovergestelde roepen als het zo blijft en die zijn met meer

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13
Instagram FIA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jq48ObGofl0nqReLnp_U_q9J-p8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sgrHCOLlutgq4Poqb1ITpA4V.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
[...]

Maar dit is precies het probleem dit jaar. De regels zijn duidelijk, maar elke keer toveren ze er toch mee. Dan kan het hele regelement gewoon de prullenbak in. En het begon al bij de eerste race met track limits. Benieuwd of ze deze winter het eea gaan verduidelijken.
Heeft allemaal niet veel zin, te veel regeltjes werkt niet (zie ons landje :P ). Er is altijd wel iemand die het ergens niet mee eens is of iets in de kleine lettertjes gaat vinden. Het is spelen met de regels en soms heb je mazzel en soms niet, shit happens maar in dit geval niet _/-\o_
SmashCruiser schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
https://www.skysports.com...-for-formula-1-2021-title

Live updates van het protest.
Waarschijnlijk al gedeeld, maar ik kan niet en het nieuws en alle posts in de gaten houden :+
Hebben ze Damon Hill ook naar de FIA gestuurd?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2021 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
[...]

[Streamable]
Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jella jella! Jihad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
skreppiedoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:08:
Mercedes heeft ook tactische blunders begaan.

Bij de eerste VSC hadden ze direct moeten pitten. Waren ze misschien achter Verstappen terecht gekomen, maar de Mercedes was zoveel sneller dan de Red Bull dat dat redelijk safe zou zijn geweest.

Wat ik helemaal niet begreep is dat ze Hamilton een ronde later niet binnen haalden. Verstappen was binnen geweest en de VSC was nog steeds actief. Zelfs als de VSC geëindigd was terwijl Hamilton in de pit stond was hij er nog voorgebleven.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
[...]

In het VK zouden ze de held zijn.
De rest van de wereld daarentegen...
Britten leven nog in ‘the Empire’. De rest van de wereld is gewoon verder gegaan. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ligt het aan mij of kijkt Horner toch wat bedrukt op de foto’s na het verlaten van de stewards?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
alexbl69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]

Bij de eerste VSC hadden ze direct moeten pitten. Waren ze misschien achter Verstappen terecht gekomen, maar de Mercedes was zoveel sneller dan de Red Bull dat dat redelijk safe zou zijn geweest.

Wat ik helemaal niet begreep is dat ze Hamilton een ronde later niet binnen haalden. Verstappen was binnen geweest en de VSC was nog steeds actief. Zelfs als de VSC geëindigd was terwijl Hamilton in de pit stond was hij er nog voorgebleven.
Om maar te zwijgen over de safetycar :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16:17
14 minuten geleden geplaatst. Die meeting met de stewards was 16:45 Nederlandse tijd, en Horner kwam er na 45 minuten weer naar buiten, dus half 6. En een half uur daarna dit van de FIA.... :D

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
4D chess van Schumacher:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2mqwccp2j4581.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/nbk5z2fgh4581.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:10:
MAX AKBAR!!!
MAX AKBAR!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:11:
[...]

Britten leven nog in ‘the Empire’. De rest van de wereld is gewoon verder gegaan. :+
Dat Empire hebben ze van ons gestolen hé >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

hoevenpe schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:13:
[...]

MAX AKBAR!!!
MAX AKBAR!!! :)
Permban :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Worden de uitslagen van protesten nu op z'n Musks gedaan? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
LAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:12:
Ligt het aan mij of kijkt Horner toch wat bedrukt op de foto’s na het verlaten van de stewards?
Kan je niets aan afzien. Kan net op een verkeerd moment genomen zijn terwijl ie vlak daarvoor aan't lachen was. Zolang het geen video is kan je het dus niet zien

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Als het op social media staat dan is het waar en is het niet meer om te draaien :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

[Julianne Cerasoli] Horner and Newey have just left the commissioners' room. Still no decision on Mercedes' appeals.

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2021 18:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Is er nergens een live video feed die alles blijft volgen. Nu zit ik hier met hartslag 150 te refreshen… :’)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS

Puur om te kijken of Max daadwerkelijk wk is.

Ik had me de post race anders voorgesteld…

(Morgen scroll ik door de berichten en lees jullie reacties terug rond de final lap. Nu al zin in)

Ik deel de mening van sommige over volgend jaar. Stel (ik ga het niet typen) dan weet ik ook niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk blijf het bij MotoGP en Glory.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g1n0
  • Niet online
Ik spreek geen buitenlands

[ Voor 19% gewijzigd door g1n0 op 12-12-2021 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Rivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:14:
[Embed]

[Julianne Cerasoli] Horner and Newey have just left the commissioners' room. Still no decision on Mercedes' appeals.
Vertaling:

Horner and Newey have just left the flight attendant's room. There is still no decision on Mercedes' appeals. I'll try to explain this madness in #F1 here. Come with me pic.twitter.com/HLNQNpvlcR

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
dreester schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:13:
[...]

Worden de uitslagen van protesten nu op z'n Musks gedaan? :+
Neen, op de fia Twitter staat ook Max op 1 maar dat zijn nooit de officiële uitslagen. Die worden alleen via de FIA hun eigen website bekend gemaakt afaik.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:26
zzattack schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:46:
[...]

Dan was de situatie precies omgekeerd: VER op oudere hards met track positie, maar sitting duck. Mercedes heeft hier door diens passieve instelling hun lot uit handen gegeven, en RB met nothing to lose was spekkoper.
Dan hadden ze achter de SC de race uitgereden, ik maak hem gewoon hoor! :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ted loopt ook nog rond te waggelen met z'n notebook in afwachting van nieuws.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:42
streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS

(Morgen scroll ik door de berichten en lees jullie reacties terug rond de final lap. Nu al zin in)

Ik deel de mening van sommige over volgend jaar. Stel (ik ga het niet typen) dan weet ik ook niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk blijf het bij MotoGP en Glory.
Je hoeft alleen maar deze pagina te F5en https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14 als er nieuws is staat het daar als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43
zacht schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:04:
[...]

De MotoGP komt naar Ziggo, dat is pas spektakel. En met nauwelijks tot geen beslissingen van achter bureautjes.
Nou ja nu wel maar in Marquez zijn hoogtijdagen was het ook voorspelbaar he

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
wat er ook gebeurd.

max is nu al langer wereldkampioen dan Felipe Massa in 2008 was

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
[...]

Vertaling:

Horner and Newey have just left the flight attendant's room. There is still no decision on Mercedes' appeals. I'll try to explain this madness in #F1 here. Come with me pic.twitter.com/HLNQNpvlcR
Samen met het vliegtuig naar Ibiza. En de Vengaboys in de cockpit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:59
[...]

Omdat ze het risico niet aandurfden dat Hamilton erachter zou komen. En inhalen is lastig op dit parcours, en ze gewoon geen rekening hielden met een tweede moment met SC. Het was een weloverwogen gok, gezien de stand van dat moment. De odds waren gewoon heel goed voor Mercedes. Dan ga je niet anticiperen op iets wat heel laag op de kansenlijst staat.

Dat heeft ze gebeten bij de tweede situatie. Een tactische beslissing die achteraf als blunder kan worden beschouwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:15:
F5 Reddit
F5 Tweakers
F5 Volkskrant
F5 NOS

Je vergeet de belangrijkste

https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
252 pagina's, is dat een record?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:38
[...]

Dit was 100% een fout. Minimaal een stomme risico nemen die je niet hoefde te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
Skidmarks schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:
Je hoeft alleen maar deze pagina te F5en https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14 als er nieuws is staat het daar als eerste.
Vaak staat het eerder op Twitter door journalisten ter plaatsen dan daarop. Al is dat minutenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
RIC moet 2 weken in een Q(uarantaine in dit geval) hotel voordat hij z'n huis in kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
TheBrut3 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:17:
[...]

Vaak staat het eerder op Twitter door journalisten ter plaatsen dan daarop. Al is dat minutenwerk.
Daarom hier kijken, weet je direct welke bron eerder is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:33
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:17:
RIC moet 2 weken in een Q(uarantaine in dit geval) hotel voordat hij z'n huis in kan.
Zou hij niet gewoon een vorm van dispensatie krijgen, omdat hij getest is en privé vliegt en zich daarna thuis kan opsluiten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
CornermanNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:

Dat heeft ze gebeten bij de tweede situatie. Een tactische beslissing die achteraf als blunder kan worden beschouwd.
Precies dit. Om dat moment was hun keuze valide. En RB had letterlijk niets meer te verliezen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:16:
Ted loopt ook nog rond te waggelen met z'n notebook in afwachting van nieuws.
Ted wil dit :

"Mercedes other protest regards whether Verstappen overtook Hamilton under the Safety Car, and in the final sector the Dutchman did appear to edge ahead of the slow-moving Mercedes - although pictures weren't clear-cut.

And Verstappen was well behind Hamilton when he did put the foot down to start the 58th and final lap.

"On this one, if you really take what is written, he was for a fraction of a second ever so slightly ahead," said Rosberg. "But come on, we're trying to decide a championship. This one for me, I think shouldn't apply."

Sky F1's Ted Kravitz said that the penalty for the offence, if Verstappen is found guilty, could be a five seconds penalty which - as Hamilton was 2.2s down at the chequered flag - would hand the Englishman the race and title win as the drivers were level on points going into the decider."

Sorry als dit een dubbelpost is, ik loop wat achter :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
TIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:19:
[...]

Zou hij niet gewoon een vorm van dispensatie krijgen, omdat hij getest is en privé vliegt en zich daarna thuis kan opsluiten?
Nope, iedereen die die strafkolonie in wil krijgt 2 weken detentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Vraag me af hoeveel handjeklap hierbij gaande is bij de FIA…

per aspera ad astra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
cy-gor25 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:55:
[...]

Wat een zielig manneke, maar ja, rijkeluiszoontje
Hij heeft een andere mening dan jij en is dan gelijk een zielig manneke? En wtf heeft het vermogen van zijn ouders hiermee te maken? Wees gewoon blij om de uitslag ipv af te geven op mensen die anders denken dan jij.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zonder geluk vaart niemand wel... Als de FIA nu nog aanpassingen gaat maken aan de uitslag kunnen ze zichzelf net zo goed opdoeken....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41
Na alle gesprekken nu naar de FIA baasjes geroepen om te horen wat de conclusie van hun bevindingen moet zijn.

Grats HAM

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
ijdod schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:09:
Ik heb als wedstrijdleiding wel eens een stop & go uitgedeeld omdat de teamcaptain van een team maar bleef zeuren ondanks meerdere waarschuwingen. Dat zouden ze bij Toto ook eens moeten doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIKmdYFBnkpPnFPH67QlQkIjX-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2vGsZDbMBC8fdInReP3mQb6l.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:24
Is het niet zo dat je, als de safetycar wegrijdt en de leider het tempo bepaalt, je niet meer abrupt mag remmen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Sneu gedrag van MER. Ik betwijfel of dit was gebeurt als Niki nog geleefd had. Zelf een tactische fout gemaakt en het nu afschuiven op Masi. Maar goed, ik kijk dan ook met een oranje bril. Soms is sportsmanship je verlies nemen. Dat mis ik wel bij MER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik vind dit zo’n irritant mens. Beetje de Engelse Olav in vrouwelijke vorm. Staat altijd aan de kant van Hamilton.
Pagina: 1 ... 63 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord