"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
diegene die hier tijdens de race post vind ik dan sowieso geen F1 fanalbino71 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:22:
Ik heb een voorstel...
Gooi het race topic dicht tijdens de race.
De mods hier zijn ook liefhebbers en ik gun ze het om deze iconische race met volle aandacht te kunnen volgen.
Who is with me?
Nee. Als iedereen gewoon normaal doet en niet als een dolle oerang-oetan gaat lopen posten hebben de mods weinig werk en is het topic vermakelijk tijdens de race.albino71 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:22:
Ik heb een voorstel...
De mods hier zijn ook liefhebbers en ik gun ze het om deze iconische race met volle aandacht te kunnen volgen.
Who is with me?
Sommige mensen volgen F1 op meerdere schermen tegelijkertijdbvbal79 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
diegene die hier tijdens de race post vind ik dan sowieso geen F1 fan
[ Voor 21% gewijzigd door Nat-Water op 10-12-2021 11:25 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wellicht hebben ze de auto niet helemaal voor elkaar op basis van de sim.nachtnet schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
Viel mij ook op. Vooral BOT lijkt wat onstabiele wagen te rijden deze fp1. Beetje nerveus. (zoals de rb16.)
zal morgen met FP3 heel anders zijn, dan hebben de simrijders hele nacht kunnen proberen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"It is what it is"
Hier had uw reclame kunnen staan.
Precies dit. Sinds Niki overleden is, is er werkelijk geen schaamte meer voor wat dan ook. Alles wordt goedgepraat.Player1S schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
Alsof Mercedes daar ook 1 fuck om zal geven. Die willen gewoon winnen. Die gaan ook gewoon sponsor contract aan met discutabele sponsor en komen er enkel op terug nadat er teveel backlash over kwam.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Utopie, dat snap je zelf toch hopelijk ook wel?Nat-Water schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
Nee. Als iedereen gewoon normaal doet en niet als een dolle oerang-oetan gaat lopen posten hebben de mods weinig werk en is het topic vermakelijk tijdens de race.
Precies dit. Nerveus was ik naar op zoek. Dat is de beste omschrijvingnachtnet schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
Viel mij ook op. Vooral BOT lijkt wat onstabiele wagen te rijden deze fp1. Beetje nerveus. (zoals de redbull van vorig seizoen.)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ze zijn al te ver gezonken om nog over smet na te moeten denken. Discutabel is ook al opzij gezet, ze doen er juist alles aan om maar te winnen.codex schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:21:
Ik denk niet dat Hamilton een nieuwe motor gaat krijgen. Het zou een ongelofelijk smet werpen op een eventuele overwinning, die toch al discutabel is. Bovendien zou het mijn inziens de F1 tot een schertsvertoning decimeren, omdat dan de combinatie macht en geld een garantie voor het kampioenschap blijkt. Ik denk niet dat Mercedes en ook de FIA zich dat nu kunnen permitteren, dat toont dan namelijk ook aan dat alle maatregelen waaronder de budgetcap voor de bühne zijn.
Waarom? Ik post ook niets trouwens, maar dat komt omdat ik dan al in het discord kanaal zitbvbal79 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
diegene die hier tijdens de race post vind ik dan sowieso geen F1 fan
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Optie 1 - Er zijn vast nog wel wat mods te porren die minder geïnteresseerd zijn in F1albino71 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:22:
Ik heb een voorstel...
Who is with me?
Optie 2 - Olav moet ook gewoon werken, tijdens de race. Geen gezeur
Optie 3 - We laten de boel lekker ontsporen
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
[ Voor 7% gewijzigd door NiaX op 10-12-2021 11:29 ]
Ben benieuwd hoe groot dat voordeel is, ik dacht dat de complete vloer van de auto op de schop gaat omdat ze veel meer downforce met grond-effect willen gaan creëren zodat je minder downforce verlies hebt bij het volgen van een andere auto.siggy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:47:
[...]
Volgend jaar low-rake concept waar Merc veel meer ervaring in heeft, dus veel voordeel voor Merc.
Grond effect en high rake gaan niet lekker samen, maar om een totaal ander aerodynamisch concept nu neer ze zetten als een mega voordeel voor Mercedes... ik weet het niet hoor.
Er heeft een Brit nadeel gehad van de regels, dan gaan er meteen stemmen op om het te veranderen.azerty schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:49:
Ze bespreken nu op F1TV dat "gratis" bandenwissels tijdens red flags aan banden gelegd zouden moeten worden... Dat is ook wel weer plots
Neem Baku, daar is speciaal een rode vlag gebruikt zodat iedereen kan wisselen naar verse banden om grote ongelukken te voorkomen.
De coureurs die in SA niet direct stopten hebben een gigantisch risico genomen, daar mag dan ook een groot voordeel tegenover staan als het kwartje de goede kant op valt. Stel die rode vlag komt niet, dan zit iedereen met een semi-gratis stop vlak achter je, en sta je met oude banden vooraan. Zodra je dan stopt lig je meteen buiten de punten.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Maar dit is vast gewoon Sandbaggen 3.0. Het zijn gewoon teveel zakken ineens.OMD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:28:
Weer Hamilton van de baan. Das geen goed teken voor ze. Er moet dan veel gebeuren aan de auto.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup. Ook dezelfde set als waarmee hij zijn snelste ronde heeft gezet.bvbal79 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:28:
is Max een stint op reds aan het doen met veel benzine?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
waarom veel? wrs een balans probleem, telemetrie besturen vanavond en aanpassenOMD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:28:
Weer Hamilton van de baan. Das geen goed teken voor ze. Er moet dan veel gebeuren aan de auto.
Ze kijken even hoe ze Max buitenlangs kunnen inhalenNiaX schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:28:
Beide mercedessen testen even de buitenlijn? Zag er beheerst uit?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Met name bij Bottas zag het er niet uit alsof hij de bocht niet kon halen, meer alsof hij er voor koos om buitenlangs te gaan?StefanVerkerk schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:29:
Opvallend blijft het. Max ziet er op de driver cam een stuk stabieler uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Allemaal om het GOAT imago te versterken. Die staan er morgen wel weer en dan zitten wij wederom te huilen in een hoekjeStefanVerkerk schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:29:
Opvallend blijft het. Max ziet er op de driver cam een stuk stabieler uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Omdat ze dit nooit hebben. Dat is absoluut niet Mercedes achtig. Geloof me maar dat ze dat neit leuk vinden en dan moet er toch echt wel veel gebeuren. Gebeurt ook gewoon en vanmiddag is het waarschijnlijk opgelost maar opvallend is het wel.bvbal79 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:29:
[...]
waarom veel? wrs een balans probleem, telemetrie besturen vanavond en aanpassen
Nat-Water schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:23:
[...]
Nee. Als iedereen gewoon normaal doet en niet als een dolle oerang-oetan gaat lopen posten hebben de mods weinig werk en is het topic vermakelijk tijdens de race.
[...]
Sommige mensen volgen F1 op meerdere schermen tegelijkertijd
:strip_exif()/f/image/lnNozY5PrjIodLfJufmrtYRm.jpg?f=fotoalbum_large)

Je bent je telefoon vergeten
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik krijg die live timing nooit goed gesynchroniseerd met mijn tablet, dus ik heb dat opgegeven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die op je tablet rechtsonder. Welke bron is dat als ik vragen mag? Ik heb F1tvPro maar kan die page niet vinden?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoe maakt hij de foto denk je?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ICE ICE Baby
Eigenlijk zou elke FP ook een punt voor het kampioenschap op moeten leveren.dcell schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:33:
Nou, Verstappen bovenaan in FP1 maar al die trainingen zeggen me niks meer. Zelfs de kwalificatie geeft tegenwoordig een vertekend beeld. Hamilton kan zomaar tijdens de race een enorme race pace tevoorschijn toveren
Visorcam
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

[ Voor 200% gewijzigd door g0tanks op 10-12-2021 11:38 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gaat Merc never nooit meer goed maken
Zonder gekkigheid. Geen idee nog echt wat nou te verwachten.
Het lijkt erop dat het allemaal dicht op elkaar zit tussen MB en RBR.
Let op! F1 trainingen zeggen niks, en geven geen garantie op een goed resultaat.
En nee had geen zin om plaatje te maken.Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mooie tijd van Yuki, dat had ik zeker niet verwacht voor Gasly. Die kerel zit echt in een lift.
Resultaten behaald tijdens de vrije trainingen, zijn geen garantie voor de kwalificatie of de race.Illegal_Alien schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:38:
Zal ik net als de gok en alcohol reclames de volgende waarschuwng neerzetten?Let op! F1 trainingen zeggen niks, en geven geen garantie op een goed resultaat.
En nee had geen zin om plaatje te maken.
ho! ho! ho!Illegal_Alien schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:38:
Zal ik net als de gok en alcohol reclames de volgende waarschuwng neerzetten?Let op! F1 trainingen zeggen niks, en geven geen garantie op een goed resultaat.
Als RBR 1 staat zegt het niets, staat Mercedes 1 is het weer een kansloos weekend voor de rest.
Tuurlijk zeggen de tijden niet zo veel, maar zie toch liever dat Verstappen meteen snel is in plaats van dat ie op P8 staat.Illegal_Alien schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:38:
Dan gewoon de Olav mol:Extigo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:40:
[...]
Resultaten behaald tijdens de vrije trainingen, zijn geen garantie voor de kwalificatie of de race.
Maar de punten worden pas op zondag uitgedeeld.
Helemaal mee eens!albino71 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:22:
Ik heb een voorstel...
Who is with me?
Pitstops False?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
time deleted for track limits. Hele chicane afgesneden.
Sowieso goede prestatie van AT; als Mercedes echt zou overwegen om Hamilton nogmaals een nieuw blok te geven dan zou dit best wel eens de beslissing moeilijker kunnen maken. Liever achter een paar Mercedessen starten dan achter een paar Honda's.FrederiqueLM schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:39:
[...]
Mooie tijd van Yuki, dat had ik zeker niet verwacht voor Gasly. Die kerel zit echt in een lift.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Kleine moeite om een echte camera erbij te pakken voor het complete plaatje. Toch weer een extra bruikbaar schermpje
Tijdens de race kijk ik de race. geen topic, geen whatsapp, geen twitter. bij de FP's en na de Q's is daar wel tijd/aandacht vooralbino71 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:22:
Ik heb een voorstel...
Who is with me?
Maaaar.. je kan maar een signaal aangeven.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Dat is in de 'normale' Formula 1 app (live timing), die kun je ook gebruiken als je F1tvPro hebt.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:34:
[...]
Die op je tablet rechtsonder. Welke bron is dat als ik vragen mag? Ik heb F1tvPro maar kan die page niet vinden?
Dat viel mij ook. Vier bij de eerste zeven. Het is natuurlijk maar een training, maar het zou kunnen betekenen dat er een match isQuantor schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:35:
Veel Honda's vooraan, dat is minstens een goed teken.
* pietje63 blijft dromen
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
En Alonso, die zal ook proberen Hamilton op te houden.....Quantor schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:35:
Veel Honda's vooraan, dat is minstens een goed teken.
Maar goed, blijft pas Q1......
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik heb eerlijke gezegd liever er matig bij zitten in de trainingen en dat hij 2e of 3e start en de race op pure pace (en zonder getrut) als eerste langs het zwart wit geblokt rijdt
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Lees ik daar nu een quote van Plooy?!siggy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:24:
[...]
Precies dit. Sinds Niki overleden is, is er werkelijk geen schaamte meer voor wat dan ook. Alles wordt goedgepraat.
Is Merc aan het sandbaggen of moeten ze zoveel vleugel zetten om mee te kunnen in de andere sectoren?
Max had een Tow.Franco10 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:02:
Max sneller in de sector met alleen maar rechte stukken, het moet niet gekker worden.
Is Merc aan het sandbaggen of moeten ze zoveel vleugel zetten om mee te kunnen in de andere sectoren?
Mijn boefje is liev!
Hij had een enorme tow in sector 2.Franco10 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:02:
Max sneller in de sector met alleen maar rechte stukken, het moet niet gekker worden.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Persoonlijk, en dat is dus echt niet te vergelijken met topsport, sta ik er met zo'n gedachte/in zo'n situatie, er altijd positiever en meer ontspannen in dan wanneer ik weet dat ik het misschien net wel of net niet zou halenJB schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:05:
Zou Max nu wel al weten dat het kansloos wordt of mogelijkheden biedt dit weekend? Lijkt me zo'n k*t gevoel als je al weet dat het praktisch onmogelijk wordt met het materiaal.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
FP2 is wat dat betreft de lakmoesproef, in FP3 moet alles samenkomen (want dan zit de uiteindelijke motor er in). Ik ben benieuwd wat Max en Lewis na afloop van FP2 aangeven.JB schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:05:
Zou Max nu wel al weten dat het kansloos wordt of mogelijkheden biedt dit weekend? Lijkt me zo'n k*t gevoel als je al weet dat het praktisch onmogelijk wordt met het materiaal.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
at your service
Dat is ook mijn theorie. Van de andere kant: Mercedes heeft in de tijd dat Niki aan boord was ook niet zo opzichtelijk dit soort spelletjes hoeven spelen.siggy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:24:
[...]
Precies dit. Sinds Niki overleden is, is er werkelijk geen schaamte meer voor wat dan ook. Alles wordt goedgepraat.
Toen werden ze ook nooit fatsoenlijk gechallenged.Joris748 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:10:
[...]
Dat is ook mijn theorie. Van de andere kant: Mercedes heeft in de tijd dat Niki aan boord was ook niet zo opzichtelijk dit soort spelletjes hoeven spelen.
Ja, dat tweede zou kunnen. Dat eerste gaat 2, misschien 3 rondes goed en dan wordt er gewoon een zwarte vlag gezwaaid. Einde oefening, onsportief gedrag wordt niet getolereerd.The_Butler schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:10:
Als straks de trukendoos echt open moet voor RedBull; wat zijn er dan allemaal voor opties; kan Peres bijvoorbeeld iedere ronde gepit worden voor een 'vleugel bijstelling' zodat hij net zo op de baan uitkomt om HAM even in de weg te rijden voordat de blauwe vlaggen er aan te pas komen? Of om de paar ronden een tow geven aan verstappen?
Groetjes
Niki Lauda had wel de ervaring met James Hunt .Kenny_026 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:11:
[...]
Toen werden ze ook nooit fatsoenlijk gechallenged.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Vorige week werd ophouden door Bottas toch ook getolereerd ?Nhz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:14:
[...]
Ja, dat tweede zou kunnen. Dat eerste gaat 2, misschien 3 rondes goed en dan wordt er gewoon een zwarte vlag gezwaaid. Einde oefening, onsportief gedrag wordt niet getolereerd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat zou op zich wel hillarische beelden op kunnen leveren. Een aantal keer Perez op een vers setje rode banden vlak achter Hamilton zetten en dat hij dan zichzelf "unlapped". Als ze echt alles uit de kast gaan halen kan het inderdaad wel eens een knotsgekke race worden.The_Butler schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:10:
Als straks de trukendoos echt open moet voor RedBull; wat zijn er dan allemaal voor opties; kan Peres bijvoorbeeld iedere ronde gepit worden voor een 'vleugel bijstelling' zodat hij net zo op de baan uitkomt om HAM even in de weg te rijden voordat de blauwe vlaggen er aan te pas komen? Of om de paar ronden een tow geven aan verstappen?
Als je via pitstops voor Hamilton uit zou komen dan zou dat dus betekenen dat je blauwe vlaggen krijgt. Die kan je 1 of 2 bochten negeren, maar daarna moet je toch echt aan de kant. Zet dus weinig zoden aan de dijk.ZeRoC00L schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:17:
[...]
Vorige week werd ophouden door Bottas toch ook getolereerd ?
Als ze al iets gaan doen; dan denk ik eerder dat ze Max met zulke lange DRS stukken niet nogmaals op een qualy setup de race in sturen maar juist voor een goede race setup gaan zorgen en dan Perez op een tikje meer qualy oriented setup zetten in de hoop dat hij dicht bij de top kwalificeert en zo de tactiek van Mercedes in de war kan gaan schoppen.
We hebben dit jaar al vaak genoeg gezien dat Mercedes best kwetsbaar is als je in hun koppie weet te komen op tactisch vlak. Perez ergens op P8 en het is weer 1 vs 2 en einde oefening qua strategie.
Dat is gewoon weer een onevenredig nadeel met allerlei tactische opties. Zoals het sluiten van de pitlane tijdens een Safety Car nog gangbaar was in bijv. Singapore 2008. Dan heb je maar pech als je met oude banden en (destijds) te weinig brandstof rondreed, terwijl bepaalde coureurs die toevallig net een pitstop hadden gedaan daar een grof voordeel van hadden. Hoe de regels nu zijn is er volgens mij de minste ruimte voor opzettelijk bespelen van de regels. Dat het een rode vlag zou worden was waarschijnlijk, maar niet zeker, dus dat was gewoon een gok van RBR, net zoals het dat van Mercedes was.himlims_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:11:
[...]
dat is voor de situatie, daarom gewoon niemand laten wisselen.
Bovendien is het niet laten wisselen / repareren onder rood potentieel gevaarlijk, het is zeer aannemelijk dat er banden- of autoschade is op het moment dat er een rode vlag is. Je wilt geen auto's de baan op sturen met onveilige of versleten banden, ook al is het maar voor een ronde. Je weet dan in ieder geval zeker dat de kans op een nieuwe SC of rode vlag zeer groot is. Dan heb je straks in een extreem scenario vijf rode vlaggen back-to-back gehad omdat na elke herstart een auto die allang nieuwe banden had moeten hebben de pitlane nog niet heeft weten te bereiken voor de reguliere stop.
Blauwe vlaggen worden pas gegeven bij een gat van één seconde meen ik. Terwijl het effect van dirty air veel eerder te merken is. Er zijn ook al regelmatig momenten geweest dat coureurs klagen dat de voorligger hindert v.w.b. dirty air maar geen blauwe vlaggen krijgt, en de engineer reageert met "je moet er dichter op rijden [van raceleiding], voordat er blauwe vlaggen komen".XyritZz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:22:
[...]
Als je via pitstops voor Hamilton uit zou komen dan zou dat dus betekenen dat je blauwe vlaggen krijgt. Die kan je 1 of 2 bochten negeren, maar daarna moet je toch echt aan de kant. Zet dus weinig zoden aan de dijk.
Bij F1TV hadden onze vrienden van Sky ook een interessante suggestie: maak geen nieuwe regeltjes meer, maar zet de rijders tijdens de pre-season testing bij elkaar. Laat ze zien wat er dit jaar allemaal gebeurt is, want niet kan/mag en voer die regels voor het begin van het seizoen in. Dan ben je ook klaar met die vergelijken dat dingen vorig jaar mochten cq niet bestraft werden en het jaar daarna niet meer mochten.ZeRoC00L schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:17:
[...]
Gewoon een Honda muur 3 dik over het circuit heen voor de neus van HamiltonDe_Bastaard schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:29:
Gasly, Tsunoda en Perez die hun krachten bundelen om zoveel mogelijk vuile lucht te genereren
IOS F1-App op Ipad, laptimes --> segments.AtlAntA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:34:
[...]
Beeldscherm naast de TV liep 5 sec voor op livebeeld(ziggo CI+) (Edge browser, F1 website)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:34:
[...]
Ik krijg die live timing nooit goed gesynchroniseerd met mijn tablet, dus ik heb dat opgegeven.
Ipad loopt live (~8 sec voor op live-beeld Ziggo)
laptop (Edge tweakers Semi live (net hoe snel ik op "nieuwe berichten banner" kan klikken.)
Telefoon (buiten beeld)IOS twitter app (semi-live)
Nou vertel wat is dat vele werk dan?OMD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:31:
[...]
Omdat ze dit nooit hebben. Dat is absoluut niet Mercedes achtig. Geloof me maar dat ze dat neit leuk vinden en dan moet er toch echt wel veel gebeuren. Gebeurt ook gewoon en vanmiddag is het waarschijnlijk opgelost maar opvallend is het wel.
Wachten op een sessie met de omstandigheden waarin de Q/race word gereden + schonere baan.
I served in a company of heroes.
FP1 is qua omstandigheden ook heel anders dan Q en Race, gezien het dan savonds en donker is.OMD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:31:
[...]
Omdat ze dit nooit hebben. Dat is absoluut niet Mercedes achtig. Geloof me maar dat ze dat neit leuk vinden en dan moet er toch echt wel veel gebeuren. Gebeurt ook gewoon en vanmiddag is het waarschijnlijk opgelost maar opvallend is het wel.
FP1 en FP3 zijn veel warmer.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
preciesVuvuzela schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:35:
[...]
Wachten op een sessie met de omstandigheden waarin de Q/race word gereden + schonere baan.
Maar goed ik ga @OMD maar geloven
[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 10-12-2021 12:39 ]
Mwoah. Dat valt toch ook wel mee? Temp is redelijk steady.YakuzA schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:38:
[...]
FP1 is qua omstandigheden ook heel anders dan Q en Race, gezien het dan savonds en donker is.
FP1 en FP3 zijn veel warmer.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
MaakmeGek schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:32:
[...]
Gewoon een Honda muur 3 dik over het circuit heen voor de neus van Hamilton

Luchttemp != asfalttemp. Best wel verschil als er geen zon meer op schijnt.Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:41:
[...]
Mwoah. Dat valt toch ook wel mee? Temp is redelijk steady.
Zon gaat 17:35 onder. Die warmte zit dan echt nog wel even erin.siggy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:42:
[...]
Luchttemp != asfalttemp. Best wel verschil als er geen zon meer op schijnt.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sportiviteit gaat dan toch boven alles.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Asfalt temperatuur daalt natuurlijk wel als de zon weg is.Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:41:
[...]
Mwoah. Dat valt toch ook wel mee? Temp is redelijk steady.
Yep, denk dat Perez niet eens in de buurt van Bottas gaat komen.Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:44:
Je kunt vanalles verzinnen hoe Perez of Alpha Tauri kan helpen maar als puntje bij paaltje komt gaat dat toch niet gebeuren.
Wut? Winnen gaat boven alles.Sportiviteit gaat dan toch boven alles.
Wat Bottas deed was binnen de regels, Wellicht onsportief maar binnen de regels.ZeRoC00L schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:17:
[...]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |