Jongens, jullie snappen wel dat max nu bandjes moet sparen toch? uit de dirty air van Mer blijven. en straks de Undercut pakken
Dit kun je geen geluk noemen. Deze beslissing gaat echt tegen alle vormen van sport ethiek in. Objectief kun je deze beslissing gewoon niet noemen.Justevo schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
Lucky Lewis strikes again.
[ Voor 10% gewijzigd door BramViking op 12-12-2021 14:16 ]
Is toch nergens voor nodig als je de FIA toch wel aan je kant hebt staan?CornermanNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
[...]
Ik zal het wel niet begrijpen maar ik dacht die Hamilton had toch sneller terug de baan in kunnen gaan in plaats van die bocht ook nog rechtdoor mee te nemen ?
Het is een grote verpeste anti Verstappen zooi die stewards.
We het al vaker gezien dat ze niet consistent zijn, vorige race hebben we dat ook gezien.danslo schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Als ze nou consequent waren, had ik zelfs nog kunnen leven met dat oordeel.
Maar denkt er ook maar iemand dat Max de plek had mogen houden als de rollen omgedraaid waren?
Ging hij niet weg bij de FIA? Lijkt wel alsof hij nog één cadeautje wil geven voor zijn afscheid.
Hij kan remmen heSadisticPanda schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
[...]
Als dit niet de andere wagen volledig de kant in duwen is, dan weet ik het ook niet meer. Lewis kan zichzelf ook niet wegtoveren.
Trouwens wat een start van HAM trouwens
Dit heeft zo veel invloed op de rest van de race. In plaats van hamlton in dirty air, zit verstappen daar nu. Hamilton rijdt dit makkelijk naar huis. Dit eindigt over een maand of 2 bij het cas of een ander tribunaal.
erutangiS
Verwijderd
Yup, hier ook.screenager schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Ik heb de tv uitgezet....
Had nog de hoop dat het een leuke/eerlijke race zou worden.
(I know... geen idee waar ik die gedachte vandaan haal na dit jaar)
Het is duidelijk wie er kampioen moet worden, en ook al zou die het niet op eigen kracht kunnen, dan word er wel voor gezorgd door de leiding.
Is nou te hopen dat Hamilton pech krijgt, of dat ze gewoon lekker een knipoog geven aan Perez en zeggen "you know what to do"
Zo jammer dit allemaal.
Waar het om individuele klasse zou moeten gaan, gaat het het hele seizoen alleen maar over vreemde beslissingen en 1 grote corrupte bende.
Max, hou de eer aan jezelf en ga lekker Indy rijden volgend jaar.
Het is te hopen dat ze snel in de windows voor Red Bull komen voor de temperatuur daar...
"When you grow up your heart dies"
Hou alsjeblieft op met die onzin/stemmingmakerij. De regels zijn redelijk duidelijk, en dit was een lastige situatie. Ren straf had gekund, maar was zeker niet vanzelfsprekend.CH4OS schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
[...]
Dat is inderdaad zo, maar hij wordt wel flink tegengewerkt. In Saudi Arabie moest VER wel de plek teruggeven (even los van hoe dat verliep), maar nu hoeft HAM dat niet?Veel duidelijker dat de FIA bevooroordeelt is wordt het niet.
Jongens. Het begint bij de poepstart van Max. Als we ze willen laten racen, ligt hamilton nog steeds eerste. Denk daar eens aan.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voordeel is wel dat Perez nog wel Max kan ondersteunen eens kijken of daar nog wat voordeel in zit. Lewis zal waarschijnlijk eenvoudig naar de harde band gaan het bij een 1 stopper houden.
Eh, nee? Hij verliest het wanneer HAM even via de parkeerplaats z'n plek terugpakt en er niet voor wordt gestraft / z'n plek terug hoeft te geven.Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
[...]
Wat heeft dat er mee te maken? Hij reageert 0,1 langzamer bij de start. Daar verliest ie het.
En de inhaalactie dan op HAM?Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
Wat heeft dat er mee te maken? Hij reageert 0,1 langzamer bij de start. Daar verliest ie het.
Zelfs Hill en Button zeggen dat dit een pingel had moeten zijn voor Hamilton. Tsja, voelt als een mes in de rug voor Max.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kan ik met die gewonnen krat bier mooi mijn verdriet wegdrinken
Ik vrees het ergste, laten we hopen op een wonder...
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nou, dit verklaart in elk geval waarom Toto er niet zo gestressed uit zag in de beelden van net voor de start.

Dat en dat Lewis het voordeel aan het eind van de ronde weer had ingeleverd.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
Ze geven Verstappen de schuld en dus geen vervolg actie
Dus nu is de kijk erop dat max lewis in die positie brengt haha
Dus toch helemaal bias Lewis
Want andersom hadden ze gezegd ‘even when lewis brought you in that pos, you gained 1sec by leaving the track ‘to far’ and gaining an advantige
Dus toch helemaal bias Lewis
Want andersom hadden ze gezegd ‘even when lewis brought you in that pos, you gained 1sec by leaving the track ‘to far’ and gaining an advantige
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Let's hope so, het voelt niet echt eerlijk.BasvanS schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
Jongens, jullie snappen wel dat max nu bandjes moet sparen toch? uit de dirty air van Mer blijven. en straks de Undercut pakken
Knap als Max (en Jos) hier rustig onder kunnen blijven.
Ik zit hier ook vol verbazing te kijken idd. Hoe moet ie dan inhalen? Vragen aan Mercedes of ze ff hun coureur aan de kant willen houden?Ypuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
[...]
Dat is toch de hele essentie van racen? Anders konden ze het beter op papier afdoen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hee!! De topic is nog niet op slot.
Ben trots op jullie.
* streamnl zoekt nog wel een plekje om zijn frustratie kwijt te raken.
Ben maar niet bang, doe ik niet hier.
Ben trots op jullie.
* streamnl zoekt nog wel een plekje om zijn frustratie kwijt te raken.
Ja, en? Een harde maar faire inhaalactie wordt hier afgestraft met leaving the track and gaining an advantage. Dat de raceleiding en de stewards er een mooi verhaal van maken maakt nog niet dat het terecht is.Joehoe900 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
Jongens. Het begint bij de poepstart van Max. Als we ze willen laten racen, ligt hamilton nog steeds eerste. Denk daar eens aan.
Perez een stukje trager per ronde dan max
Dit is het hele probleem met de formule 1 en waarom de sport nooit groot zal blijven, de straffen zijn nooit duidelijk en zijn elke race anders. De FIA zet zichzelf weer totaal te kijk en nu hebben ze in een keer alle data waarin men zag dat Ham alle voordeel terug heeft gegeven? Dat is onmogelijk ze reden naast elkaar en dan is daarna niet weer gebeurd.
Een pingel?siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
Zelfs Hill en Button zeggen dat dit een pingel had moeten zijn voor Hamilton. Tsja, voelt als een mes in de rug voor Max.
Kun je hier nog iets mee met het CAS? Je ziet bij andere sporten dat het in hoger beroep wel eens hogerop gezocht wordt.
Niet vergeten dat HAM wel MOET inhouden omdat hij er anders afgekegeld wordt door de rookie in de RB...
PSN: joeri213
*knip*Joehoe900 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
Je frustratie uiten op deze manier doe je maar ergens anders.
[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 14:22 ]
Voordeel is wel, je hebt nu mogelijkheid van undercut, nadeel is dan dat je je harde bandjes niet rustig inwerkt en het aan het eind verliest.
erutangiS
Jammer maar helaas. Zelf weg gegeven met een slechte start.
Lewis wereldkampioen. Volgend jaar opnieuw beginnen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Moet je niet willen joh. Nog weken gezeur.D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:17:
Kun je hier nog iets mee met het CAS? Je ziet bij andere sporten dat het in hoger beroep wel eens hogerop gezocht wordt.
En als ik dit tempo zo zie had max ook niet zomaar kunnen wegrijden.
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 12-12-2021 14:18 ]
Lewis moet kost wat kost die 8e titel KRIJGEN, want dat past helemaal in het droomscenario van de FIA en Liberty Media en Netflix… the greatest show on earth… with the greatest driver ever! Nou Lewis… dit is gewoon EEN GROTE SMET op je carrière…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
tja achteraf makkelijk lullen voor die luisiggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
Best knap dat HAM structureel sneller is met heel dan VER op rood.
HAM gaat vroeg binnen komen, let maar op. Zo ronde 12 of zo..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Even voor de duidelijkheid: deze race wordt niet beslist op deze beslissing van de Stewards.
HAM is marginaal sneller op de gele banden, dan VER op de softs. HAM had altijd de mogelijkheid om VER op DRS te pakken ergens. En dan zijn eerste stint lang te trekken.
Alles wijst er op dat Merc zijn auto beter heeft geprepareerd dan RBR. Dat kun je ontevreden over zijn, maar dit is precies wat F1 is.
HAM is marginaal sneller op de gele banden, dan VER op de softs. HAM had altijd de mogelijkheid om VER op DRS te pakken ergens. En dan zijn eerste stint lang te trekken.
Alles wijst er op dat Merc zijn auto beter heeft geprepareerd dan RBR. Dat kun je ontevreden over zijn, maar dit is precies wat F1 is.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
ik ga maat wat anders kijken, want zo is er gewoon geen reet meer aan. Tegen zoveel oneerlijkheid is geen kruit gewassen.
Verstappen verliest nu erg veel tijd op Lewis.
PSN: xMaurice93
Op het hoogtepunt sterft deze sport in een aftandse zandbak waar mensenrechten worden geschonden. En de winnaar heeft een LHBTQ-helm op. Wat een grap eigenlijk
tja, na die actie lag Ham miscchien wel 1 sec voor maar nu is dat 3sec... dus Ham is gewoon veel beter anders reed verstappen er wel naartoe. Jammer dan, volgend jaar beter
Ik zou volgend jaar niet meer meedoen. Ze zoeken het maar uit met hun Mercedes clubjespartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Jammer maar helaas. Zelf weg gegeven met een slechte start.![]()
Dan had ‘ie 2e gelegenCornermanNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
[...]
Ik zal het wel niet begrijpen maar ik dacht die Hamilton had toch sneller terug de baan in kunnen gaan in plaats van die bocht ook nog rechtdoor mee te nemen ?
Rbr moet nu iets doen, anders is het al gebeurd normaal gesproken.
Daar had ie het allang verloren. Hij laat hem ook flink doorlopen dus niet slim. Zie wat de rest doet in dezelfde bocht.Krukar schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
[...]
Eh, nee? Hij verliest het wanneer HAM even via de parkeerplaats z'n plek terugpakt en er niet voor wordt gestraft / z'n plek terug hoeft te geven.
Serieus?Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou eerst eisen stellen aan de FIA voor ik verder zou rijden, consistentie bijvoorbeeld. Dit pakt wel allemaal voordelig uit voor HAM, en dat kan prima, maar niet 99% van de tijd.spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeker een lastige situatie, maar Ham neemt wel een erg korte bocht. 🤐NiaX schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
[...]
Hou alsjeblieft op met die onzin/stemmingmakerij. De regels zijn redelijk duidelijk, en dit was een lastige situatie. Ren straf had gekund, maar was zeker niet vanzelfsprekend.
Welk voordeel, op het moment dat het gebeurd ligt Max ervoor...Jolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:17:
[...]
Dat en dat Lewis het voordeel aan het eind van de ronde weer had ingeleverd.
Mwoa, dat zijn hardcore Hamilton groepies. Die zeggen dat niet zomaar.The_Scarabial schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
[...]
tja achteraf makkelijk lullen voor die lui
Hopelijk kan Max in 5 sec blijven, want dit is gewoon kip klare 5 sec penalty.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het spijt me maar Lewis had gewoon een wereldstart, en Max echt niet. Als het zo blijft zoals het nu is, is het gewoon klaar. Jammer!
Enige hoop is strategie nu.
Enige hoop is strategie nu.
En daarna goed gemaakt met een correcte inhaalactie.spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Voor een succesvolle undercut moet je binnen ongeveer 3 seconden zitten, ik verwacht dus niet dat dat nog gaat lukken.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Is die Mercedes niet gewoon veel te snel. Ik geen andere sport waar 1 team zo dominant is, zelfs in het voetbal is dat niet zo en is de FIFA minder partijdig.spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Start was niet best, maar daarna, dat is gewoon doorgestoken kaart. De merc is wel de snellere auto vandaag, dat is een feit. Maar er is nu geen race meer. Lewis geeft dit cadeau echt niet meer weg.spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Ik zit er heel erg over te denken om maar geen F1 abo meer te nemen en alleen nog maar de samenvattingen bij de NOS te kijken of youtube.
Het minste wat je kunt doen is de zege van Hamilton bezoedelenMikeyMan schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
[...]
Moet je niet willen joh. Nog weken gezeur
Prima, maar dan was het wel fair en square geweest. Nu is het weer een discutabele beslissing die de race beïnvloedt.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Even voor de duidelijkheid: deze race wordt niet beslist op deze beslissing van de Stewards.
per aspera ad astra
Niet op je (dure) spullen, dat is zonde.streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:17:
Hee!! De topic is nog niet op slot.
Ben trots op jullie.
* streamnl zoekt nog wel een plekje om mijn frustratie kwijt te raken.![]()
Hoe het hier ook loopt, ben ik ongelofelijk trots op Max (ook al ken ik hem niet).
Eerlijk is de sport nooit geweest helaas, daar zijn dit en vorig seizoenen genoeg voorbeelden van te geven (DAS anyone? Ferrari anyone?).
Ik kijk wel met een Oranje-bril, maar tuurlijk zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden waar Max te gretig was.
Perez ligt veel te ver van Hamilton af en als je nu pit kom je midden in traffic.Baldertt schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Gaat Perez zo een undercut op Ham doen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bijna 5 sec erachter, rode band levert niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit is gedaan. Hamilton heeft de titel als er niks gebeurt op de baan.
Maar eigenlijk zijn wij allemaal hartstikke dom dat we denken, dat een mercedes die qua constructie al sneller is,.. te verslaan
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 12-12-2021 14:21 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Als ie z'n plek daar gewoon terugkrijgt komt hij in vrije lucht en moet HAM pushen, nu rijdt HAM onterecht in vrije lucht, nogal een groot verschil.Typhone schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:19:
[...]
Daar had ie het allang verloren. Hij laat hem ook flink doorlopen dus niet slim. Zie wat de rest doet in dezelfde bocht.
Zelf de grootste pro-HAM verslaggevers op Sky waren verbijsterd over de beslissing van de stewards hier, nuff said...
Is al een paar jaar zo, dit jaar is weer eens dat het kampioenschap in de laatste race beslist wordt…cy-gor25 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:19:
[...]
Is die Mercedes niet gewoon veel te snel. Ik geen andere sport waar 1 team zo dominant is, zelfs in het voetbal is dat niet zo en is de FIFA minder partijdig.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
ik bedoel meer nu ze weten dat er toch geen straf meer komt is dat makkelijk lullen en lijkt het of ze vanuit hun pro HAM, soort van sympathie voor VER geven.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:19:
[...]
Mwoa, dat zijn hardcore Hamilton groepies. Die zeggen dat niet zomaar.
Hopelijk kan Max in 5 sec blijven, want dit is gewoon kip klare 5 sec penalty.
Wat dacht je van remmen?SadisticPanda schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
[...]
Als dit niet de andere wagen volledig de kant in duwen is, dan weet ik het ook niet meer. Lewis kan zichzelf ook niet wegtoveren.
Het is ook wat ik verwacht had, Mercedes sneller dan Red Bull. Maar door die beslissing van de stewards is deze winst voor eeuwig bezoedeld wat mij betreft.Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Dit is helaas de racepace die ik verwacht had. Past precies in straatje van de laatste races.
Afscheidsronde rijdengroggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Wat is bottas aan het doen?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Lekker cruisen.groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Een voordeel. De hele wereld heeft nu de FIA in actie gezien.
Maar wat jammer weer. In mijn optiek heeft de FIA echt teveel invloed gehad op het kampioenschap. Dat is wel een aanfluiting.
Maar wat jammer weer. In mijn optiek heeft de FIA echt teveel invloed gehad op het kampioenschap. Dat is wel een aanfluiting.
ong 20 rondjesFormula one schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Hoelang gaat de soft band mee?
Het is in ieder geval goed voor de bloeddruk... /s
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waar is Mazepin als je hem nodig hebt. 
Safetycar zou wel handig zijn nu...
Dit kun je vergeten. FL na FL voor Hamilton. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat voor de zoveelste keer. Heel jaar weggegooid.
Weet iemand het pit window van deze baan?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Onzin. Die medium band vreet zich een stuk harder weg als je achter iemand rijdt. Dit is een bepalend besluit voor het verloop van de gehele race.Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:18:
Ik kan je vertellen dat geen enkele sport eerlijk is.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:19:
Ik zit er heel erg over te denken om maar geen F1 abo meer te nemen en alleen nog maar de samenvattingen bij de NOS te kijken of youtube.
Als je lang voetbal kijkt, weet je hoe (on)eerlijk dingen als de VAR soms ook hebben gemaakt.
In China/Rusland is er veel doping gebruikt bij de OLS, dus ja.. om dan geen TV meer te kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 12-12-2021 14:22 ]
Volgend jaar beter. 0% kans dat dit nog goed komt. Sorry guys.
Bottas heeft een slechte motor toch?groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Hopen op een SC of een andere vorm van geluk voor Max, anders zit het er op.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
1 seconde per ronde sneller.
Hamilton. Ai ai
Hamilton. Ai ai
Ik ga mij wellicht niet populair maken, maar vergeet aub ook niet dat Max een heel slechte start maakt, en HAM ook wel elke ronde verder wegrijdt.
Maakt niet goed dat de beslissing in die bocht nogal dubieus is, maar ik zou HAM niet alleen geluk toeschrijven imo.
En Max komt ook wel heel laat in die bocht geremd, maar goed dat mag natuurlijk wel 😉
Maakt niet goed dat de beslissing in die bocht nogal dubieus is, maar ik zou HAM niet alleen geluk toeschrijven imo.
En Max komt ook wel heel laat in die bocht geremd, maar goed dat mag natuurlijk wel 😉
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Ok laat maar zitten. Wat een kutwedstrijd
Dat is al gebeurd.D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:19:
[...]
Het minste wat je kunt doen is de zege van Hamilton bezoedelen
Er zijn best nog veel opties die uitkomst kunnen bieden hoor.RegularJohn schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:21:
Alleen een vastzittende wielmoer kan hier nog uitkomst bieden...
Als er nu een SC komt pit Hamilton eerder dan Max. SC moet pas komen als Hamilton eerst pit en dan in dat rondje de SC.dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:21:
Waar is Mazepin als je hem nodig hebt.
Ik zal wel pessimistisch zijn, maar zonder gekke gebeurtenissen is het al gebeurd. Die Mercedes is vandaag gewoon sneller in de race.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Zelfs Martin Brundle is aan het bijdraaien en vinden dat Ham wel erg veel voordeel haalde uit het incident
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |