Ongelofelijk gewoon het kost ze nog geen 30 seconden om hun kleur te bekennen.
Dat maakt dit echt zo'n oneerlijke sport....M@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:08:
Als iemand nog met droge ogen durft zeggen dat deze sport eerlijk is……..
Verstappen stopt ermee na dit seizoen. Dit is niet te winnen met deze FIA
Dit is op z'n zachtst gezegd ernstig discutabel
PSN: xMaurice93
Idd, Pit inrijden, uitstappen en de sport achter je laten.Jolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:07:
Wow, gaining advantage was wel erg duidelijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hamilton moet dus kampioen worden. Dat is duidelijk. Hamilton snijdt ook gewoon die hele bocht af? Ik ben geen race-expert maar Max wordt hier gewoon beroofd toch?
sorry hoor. Maar dit is kansloos.
Fia bepaalt hier wel groot deel van de uitkomst.
Fia bepaalt hier wel groot deel van de uitkomst.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit. Als ik Max was zou ik de auto aan de kant zetten en zeggen 'zo, als het zo corrupt is kap ik er mee'groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:08:
Parkeer die bak maar max
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
All advantages were given back at the end of the lap.
Wow, just wow... FIA was al in doubt bij de vorige race. Dit is match fixing.
Bah, al het voordeel van de soft is nu weg... Einde verhaal
Dit dus.
Denk ik ook jaVinnocchio schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:08:
Verstappen stopt ermee na dit seizoen. Dit is niet te winnen met deze FIA
Ja bizar. Hier kan je niet van winnen...D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:09:
Hamilton moet dus kampioen worden. Dat is duidelijk. Hamilton snijdt ook gewoon die hele bocht af? Ik ben geen race-expert maar Max wordt hier gewoon beroofd toch?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Poe normaal zou het fair zijn als ze wat duw en trekwerk niet bestraffen, maar dit voelt als meten met 2 maten.
Resume: Max heeft een prutstart en daar vergooit hij het zelf ook als ze het niet recht kunnen breien met de pitstop strategie.
Resume: Max heeft een prutstart en daar vergooit hij het zelf ook als ze het niet recht kunnen breien met de pitstop strategie.
Volgend jaar maar gewoon Indycars gaan rijden… klaar met F1!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dus dit. Zoek het maar uit, doeimiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:09:
[...]
Dit. Als ik Max was zou ik de auto aan de kant zetten en zeggen 'zo, als het zo corrupt is kap ik er mee'
Nou, keep your head up. Hopen op een SC zometeen, de wedstrijd moet effe opgebroken worden zometeen.
Yep, de FIA verwachten gewoon dat Max Lewis eraf ramt.miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:09:
[...]
Dit. Als ik Max was zou ik de auto aan de kant zetten en zeggen 'zo, als het zo corrupt is kap ik er mee'
Maar geen investigation is gewoon biased as shit. Zelfs Brundle gaf Hamilton meteen een penalty.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit gaat een probleem worden. Lewis op medium voor Verstappen op rood. Echt kut..
Dit wordt lastig, Verstappen op de rode band en Hamilton op de gele band. Er moeten gekke dingen gebeuren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kalm blijven jongens,ik vermoed dat HAM dadelijk karma krijgt (motor problemen, slechte pit, vliegt ff fauw de bocht uit).
Let maar op....
Allah kijkt mee in Abu en laat dit niet ongestraft
Let maar op....
[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 12-12-2021 14:11 ]
Al eerder gezegd Hamilton moet gewoon die 8ste winnen
Ja en nu al sneller dus... Minimaal .3 per ronde.BramViking schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Dit gaat een probleem worden. Lewis op medium voor Verstappen op rood. Echt kut..
Wordt een lastig verhaal zo vrees ik.
[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 12-12-2021 14:11 ]
Als dit niet een bocht afsnijden is, dan weet ik het ook niet meer?
Gelukkig heeft Max een winnaarsmentaliteit en geeft hij niet zomaar op zodra iets in zijn nadeel werkt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Tenzij er wat geks gebeurt is het hier beslist. Heel zuur voor de sport zo'n beslissing.BramViking schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Jezus, dat is geen afsnijden meer maar gewoon valsspelen. Hij hoorde normaal naar links te sturen maar hij stuurt vol naar rechts

Fucking hell, we zitten vol verbazing hier. Hoe kun je beargumenteren dat HAM hier geen voordeel heeft? Kutzooi!
Echt wat is dit nou weer voor fucking beslissing! Echt waar. Volledige seconde pakken om daar door te rijden. En niet hoeven terug geven. 🤷🏼♂️ FIA maffia at it’s best
Als het andersom was geweest weten we al wat er geroepen werd
Als het andersom was geweest weten we al wat er geroepen werd
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 12-12-2021 14:11 ]
Verwijderd
De nieuwe regels worden verzonnen waar je bij staat…Jolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:09:
All advantages were given back at the end of the lap.
Ik hoop echt voor een klapband voor Ham. Waardeloos van FIA
Je hebt het over iemand die al vaker is weggekomen dit seizoen.Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Kalm blijven jongens,ik vermoed dat HAM dadelijk karma krijgt (motor problemen, slechte pit, vliegt ff fauw de bocht uit).
Let maar op....
Als Max hem eraf geduwd had, dan was die sowieso wereldkampioen.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
[...]
Yep, de FIA verwachten gewoon dat Max Lewis eraf ramt.
Maar geen investigation is gewoon biased as shit. Zelfs Brundle gaf Hamilton meteen een penalty.
Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Let maar op....
het komt goed, wel frappant dat VER op soft niet voorbij HAM kan komen.
Huh, je hebt het over lucky Hamilton, die krijgt nog wel een gratis pitstop vandaag.Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Let maar op....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Njah, eigenlijk zin om de tv al uit te zetten. Dit is wel het meest corrupte wat ik ooit in een sportevenement heb mogen aanschouwen zeg.
Zelfs bij Sky vinden ze het een fout besluit van de stewards.
We hebben Mick nog in een min of meer kansloze positie... *Kuch*
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het was wel weer zo'n ouderwetsche "ik rem gewoon veel later en zien het wel " move van Verstappen maar man man man....het voordeel voor Hamilton kan ik ook niet goedpraten...
Max niet eens sneller op rode bandjes. Dit is over. Mercedes veel sneller in racepace.
Wat een vreemde beslissing weer. Vanaf nu is het gewoon een optocht lijkt me.
Max tegen de wedstrijdleiding.....
0 - 1
Lewis weer in minachting gedaald...
0 - 1
Lewis weer in minachting gedaald...
Als ze dit vergelijken met Brazilie zijn ze echt maf, was geen chicane. Dus Masi is het die dit niet doorstuurd naar de stewards. Absurd.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nu is het tijd voor een rode vlag of SC... En dan weer vol in de aanval... 
Lewis loopt zeer langzaam weg bij Max... Incredible...
Lewis loopt zeer langzaam weg bij Max... Incredible...
"When you grow up your heart dies"
Wat een schijtenbrei ... Wanneer heeft Lewis het voordeel terug gegeven? Hij heeft echt nergens ingehouden...
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Kan RBR nog in beroep?
Volg je bankbiljetten
Tsjah, maar is dit in essentie niet Brazilie waar ook geen actie werd ondernomen?Ypuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:11:
Wat een vreemde beslissing weer. Vanaf nu is het gewoon een optocht lijkt me.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Heeft altijd mazzel die Hamilton. Hier kan je gewoon niet van winnen en heb ik dus weer gelijk gekregen

Als je op rode band Ham met gele band niet bij kan houden dan is het toch klaar?
Idd bijzonder. Dit geeft een naar gevoel op een kampioenschap.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:11:
[...]
De nieuwe regels worden verzonnen waar je bij staat…
We hebben nu echt veel geluk nodig.
En hoop dat Max iets in zijn vind om het tij te keren. en de Fia een poepie kan laten ruien
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hamilton is gewoon sneller op de gele band. Hoe dan.
Ze proberen het zo te zien wel inderdaad weer een FIA radio.ZeRoC00L schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:12:
Kan RBR nog in beroep?
Cloud ☁️
Dat is inderdaad zo, maar hij wordt wel flink tegengewerkt. In Saudi Arabie moest VER wel de plek teruggeven (even los van hoe dat verliep), maar nu hoeft HAM dat niet?g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:11:
Gelukkig heeft Max een winnaarsmentaliteit en geeft hij niet zomaar op zodra iets in zijn nadeel werkt.
Ongelovelijk die FIA , dat dit allemaal maar kan...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Poepstart en divebomb.
Dit gaat heel lastig worden. Kom op maxxie!
Dit gaat heel lastig worden. Kom op maxxie!
Kansloos natuurlijk.HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
[...]
Ze proberen het zo te zien wel inderdaad weer een FIA radio.
Er zitten allemaal stewards die tegen Verstappen zijn, dus vergeet het maar
Jammer, want het gaat nog spannend worden!screenager schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Ik heb de tv uitgezet....
Ja hoor het, maar verder nog na de race? Niet dat het resultaat zal hebben?HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
[...]
Volg je bankbiljetten
Als ze nou consistent waren, had ik zelfs nog kunnen leven met dat oordeel.
Maar denkt er ook maar iemand dat Max de plek had mogen houden als de rollen omgedraaid waren?
Maar denkt er ook maar iemand dat Max de plek had mogen houden als de rollen omgedraaid waren?

Verwijderd
Inhalen noem je dat ja.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
'Max forced that position', lol.
Stop maar Max… niet meer meedoen aan deze shit show!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rijdt in ‘free air’soundtrack schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Lewis loopt uit en dat op de gele...
Ze geven Verstappen de schuld en dus geen vervolg actie

Ik zal het wel niet begrijpen maar ik dacht die Hamilton had toch sneller terug de baan in kunnen gaan in plaats van die bocht ook nog rechtdoor mee te nemen ?ggj87 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:11:
Jezus, dat is geen afsnijden meer maar gewoon valsspelen. Hij hoorde normaal naar links te sturen maar hij stuurt vol naar rechts
Kan je wel doen, maar dit soort momenten zijn ook niet goed voor je focus.HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
[...]
Lijkt er echt op dat ze HAM kampioen willen maken, dat is helaas bij het voetbal ook altijd het geval.
Dat is toch de hele essentie van racen? Anders konden ze het beter op papier afdoen.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
'Max forced that position', lol.
Zelfs Damon Hill is verbaast dat Lewis de plek niet moet afstaan aan Max.
wie heeft betere pace op de Hard tyre?
Bizar idd. Was perfecte inhaalmanoeuvre, zonder forcing. Niet normaal.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
Hoe kan de FIA zo corrupt zijn?
Hij blijft op de baan. Hamilton niet. Punt.vhal schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
[...]
Als RBR de move zelfs al op het randje noemt....tja..
Geen van de Engelse commentatoren snapt er ook wat van... dat zegt ook wel wat
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Met een FIA die op de hand van HAM is en geen objectiviteit kent? Ik betwijfel het. Als dit "We race as one" is, waar inclusiviteit en gelijkheid vooraan zouden moeten staan, laat de FIA hier perfect zien hoe het niet moet, sorry.U123456 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Jammer, want het gaat nog spannend worden!
Max kwam beroerd weg, daar begon het mee.LAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:11:
In 1 klap de hele sfeer weg, kansloos
Volgens mij probeer Max z'n banden te sparen en dan de undercut naar wit.
Wat heeft dat er mee te maken? Hij reageert 0,1 langzamer bij de start. Daar verliest ie het.PatrickC schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:13:
Stop maar Max… niet meer meedoen aan deze shit show!
Ik snap gewoon werkelijkwaar niet waarom Max vorige week de plek terug moest geven, en Lewis nu weg komt met even inhouden. Er moeten echt dingen gaan veranderen om deze sport weer oke te maken.
Dit is wat je krijgt na maanden van zwartmakerij.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
Max bleef op de baan, had recht op de bocht.
Ik neem aan dat nu iemand jos verstappen in bedwang houdt zodat hij niet briesend het kantoor van RC binnen dringt?
Het is een hardere band. Dus normaliter in het voordeel van MercedesThe_Scarabial schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:14:
wie heeft betere pace op de Hard tyre?
PSN: xMaurice93
Als dit niet de andere wagen volledig de kant in duwen is, dan weet ik het ook niet meer. Lewis kan zichzelf ook niet wegtoveren.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:10:
Als dit niet een bocht afsnijden is, dan weet ik het ook niet meer?
Trouwens wat een start van HAM trouwens
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |