[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

D-Ed schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:42:
Zal het niet gewoon kunnen dat beiden heren ook uitkijken naar een fair race en ze echt een andere modus ingaan dan vorige week en Brazilië?

Of is dat mijn positivo en naïeve instelling? Ik vond Max namelijk echt ontspannen ogen en wellicht heeft Ham zich al overgegeven? Het gejuich gisteren voor Max en Norris tov Ham viel mij wel op namelijk en hoe Ham erop reageerde ..

Ach tja, tijd voor koffie :9 fijne dag allemaal en geniet van dit stukje geschiedenis!
Mja dat ligt aan de haalbare kaart. Geeft me overigens ook een beter gevoel hoor want Max is niet zo goed in acteren.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:15
Dat Red Bull ook gewoon nog geen enkele meter op de hard heeft gereden. Normaliter zou je zeggen dat die dan weer ongebruikt retour afzender gaan, maar het alternatief is dan een tweestopper met 1x used medium en 1x used soft. Maar een tweestopper is natuurlijk ook een aardige gok gezien het circuit traditioneel een eenstopper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Phusebox schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:37:
Benieuwd hoe groot het gat is dat Lewis vandaag laat vallen tijdens de opwarmronde... Red Bull zit er hopelijk bovenop want die vieze trucjes ben ik wel beu.
Warmt de rode band niet sneller op? Denk dat Lewis eerder last gaat hebben van koude banden met geel?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Wordt er nog regen verwacht? O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Dit is het 37ste seizoen dat ik F1 kijk en ik kan "rustig" zeggen dat de komende race voor mij meer spanning met zich meebrengt dan ooit tevoren.
Mijn enige wens voor deze race is dat deze spanning niet weg is na bocht 1.
Ok mijn tweede wens is dat Max na deze race wereldkampioen is. :)
Veel plezier allemaal en hoop op veel *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Zowel perez als verstappen geen hard gebruikt? Ze kennen de banden ondertussen natuurlijk wel, maar je zou toch zeggen dat je ze in ieder geval even wil aanvoelen met 1 auto, apart.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
RobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:58:
[...]

Dat Red Bull ook gewoon nog geen enkele meter op de hard heeft gereden. Normaliter zou je zeggen dat die dan weer ongebruikt retour afzender gaan, maar het alternatief is dan een tweestopper met 1x used medium en 1x used soft. Maar een tweestopper is natuurlijk ook een aardige gok gezien het circuit traditioneel een eenstopper is.
Ja dat blijft bijzonder, want ik kan mij ook niet voorstellen dat de harde band niet gebruikt gaat worden tijdens de race.

Al is dit circuit normaal gesproken niet echt een bandenvreter.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:58:
[...]

Heeft MER wel op wit gereden?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:57:
[...]

Ik weet nog heel goed, een keertje, dat ik dat had gedaan op een vrijdagavond.. De verbinding voelde een beetje traag, en ik moest dat weekend van allerlei belangrijke dingen vanuit huis uploaden..

..eeeeeen vervolgens kon er pas iemand maandag komen kijken om de boel te fixen en ik weet internet en tv had...

Just sayin’ >:)
Daar heb je met een stabiele XS4all verbinding geen last van, hooguit wil ik Fritz ff voor zijn voordat hij het zwaar krijgt.
Backup stream draait straks op 4G.
En dan is er nog Olav Ziggo in de woonkamer, maar dat trek ik niet zo. Zit me meer te verheugen om die teleurgestelde Sky commentatoren te horen vertellen dat Max agressief is, HAM nog minstens 6 jaar de GOAT en zo nog wat woorden om hun teleurstelling te verbergen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 10:06
JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:02:
[...]

Heeft MER wel op wit gereden?
Als je het plaatje even bekijkt zie je dat Hamilton en Bottas allebei een gebruikt setje hard hebben, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Er ligt al gigantisch veel rubber net naast de ideale lijn op de rechte stukken, dus dat gaat ook nog een dingetje worden. Hopelijk is de Tv director wel een beetje meer wakker, want die replays van drs passes en dan nog van 3 verschillende kanten, mis je de hele actie.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Piastri legt even wat rubberen donuts neer naast de baan.
weet iedereen gelijk waar die strepen op het witte vlak vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:15
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:03:
[...]

Daar heb je met een stabiele XS4all verbinding geen last van, hooguit wil ik Fritz ff voor zijn voordat hij het zwaar krijgt.
Backup stream draait straks op 4G.
En dan is er nog Olav Ziggo in de woonkamer, maar dat trek ik niet zo. Zit me meer te verheugen om die teleurgestelde Sky commentatoren te horen vertellen dat Max agressief is, HAM nog minstens 6 jaar de GOAT en zo nog wat woorden om hun teleurstelling te verbergen.
Nadeel is dat als Hamilton ook maar een schijntje kans heeft om het een spannende race te maken dat "het ze warm weg loopt" en bij elke beweging die Hamilton ze maakt ze superlatieven te kort komen om te zeggen hoe geweldig Hamilton is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:07:
Piastri legt even wat rubberen donuts neer naast de baan.
weet iedereen gelijk waar die strepen op het witte vlak vandaan komen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoPiNN8gHPnEOiDGFieQgEs7DuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvOBrsAi55dYfaP6tY5BewoR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:57:
[...]

Ik weet nog heel goed, een keertje, dat ik dat had gedaan op een vrijdagavond.. De verbinding voelde een beetje traag, en ik moest dat weekend van allerlei belangrijke dingen vanuit huis uploaden..

..eeeeeen vervolgens kon er pas iemand maandag komen kijken om de boel te fixen en ik weer internet en tv had...

Just sayin’ >:)
Kreeg al klachten over de WiFi vanochtend dus heb de hele zwik ook maar even een reboot gegeven. Gelukkig alles weer up and running. Zal je maar gebeuren zeg. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:08:
[...]

Nadeel is dat als Hamilton ook maar een schijntje kans heeft om het een spannende race te maken dat "het ze warm weg loopt" en bij elke beweging die Hamilton ze maakt ze superlatieven te kort komen om te zeggen hoe geweldig Hamilton is.
Valt wel mee hoor, wereldwijd zijn er ladingen Verstappen fans.
Vergeleken met Ziggo is Sky zo neutraal als Zwitserland in de oorlog.

Ik heb vooral medelijden met alle Hamilton fans die via Ziggo moeten kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
RobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:08:
[...]

Welneeeeeeee.. dat zie je helemaal verkeerd! Alleen Olav Mol en Jack Plooij zijn van alle commentatoren zo vies partijdig en chauvinistisch etc :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Mazepin test positief, dus 1 rijder minder op de grid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:11:

Vergeleken met Ziggo is Sky zo neutraal als Zwitserland in de oorlog.
Lol iemand die denkt dat Zwitserland “neutraal” was ;) :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Zit er nu al helemaal klaar voor. De AED staat gereed net zo als de bloeddrukmeter, het pilletje voor onder de tong en de nitro liggen klaar voor als het mij allemaal teveel wordt.

Het kan een historische dag worden. HAM zijn 8ste wereldtitel of VER zijn 1ste. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste. Mocht dat niet gebeuren, kan ik daar vrede mee hebben. Met alle ups en downs, controverses, verbaal geweld etc, kunnen we nu al spreken van een lekker seizoen. Voor herhaling vatbaar.

Wat niet voor herhaling vatbaar is of eigenlijk al helemaal niet zou moeten is dat eeuwige gezeur/gezeik over Ziggo/Sky. Mol/Plooy. Worden jullie niet doodmoe van jullie zelf..Gedver

[ Voor 16% gewijzigd door NoahAmber op 12-12-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Allemaal een beetje kunnen slapen met de spanning?

Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Zeker omdat de MERC´s tussen de softs zitten. Denk dat Norris het nog wel lang kan volhouden achter Hamilton.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:14:
[...]

Lol iemand die denkt dat Zwitserland “neutraal” was ;) :X
Dat zeg ik niet, wel goed lezen wat ik opschrijf aub.

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 14-09 10:06
Waar is eigenlijk het plaatje van Pirelli met de levensduur van de banden? Ik vind diverse plaatjes maar niet die waar staat hoe lang ze denken dat een band meegaat? Of publiceren ze die wijselijk genoeg niet meer?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Woudloper schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:13:
Mazepin test positief, dus 1 rijder minder op de grid
Financiële meevaller voor haas.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

The_Admin schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:16:
Waar is eigenlijk het plaatje van Pirelli met de levensduur van de banden? Ik vind diverse plaatjes maar niet die waar staat hoe lang ze denken dat een band meegaat? Of publiceren ze die wijselijk genoeg niet meer?
Strategie word vaak iets later pas gepost :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:16:
[...]

Dat zeg ik niet, wel goed lezen wat ik opschrijf aub.
Oh totaal niet neutraal dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30
Gisteravond wel wat druppels gevoeld in Dubai.

Ja ik ben aanwezig op de tribune!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
poor Leno schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:20:
[...]

Oh totaal niet neutraal dus.
En @PalingDrone
Ophouden met deze zinloze discussie.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
goede plek. nu wil ik (en de rest hier) natuurlijk wel live foto's vanaf het circuit zien hier. Je zit iig in de buurt van het vuurwerk na ronde 58.

veel plezier daar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• makooy
nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:24:
[...]

goede plek. nu wil ik (en de rest hier) natuurlijk wel live foto's vanaf het circuit zien hier. Je zit iig in de buurt van het vuurwerk na ronde 58.

veel plezier daar.
We zitten, net als de meeste Nederlanders, op de Marina Grandstand. Boven F2 pitstraat en waar DRS zone 2 is.

Ik ga niet tijdens de race foto’s plaatsen hoor >:) dan mis ik wat van de race! Hahaha.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gezonde spanning. Stel er komt nu en fee aanvliegen die zegt dat ik 1 miljoen krijg voor een goede voorspelling van de WCD, dan zou ik toch kiezen voor HAM.

Maar het geluk is dat ik er vaak naast zit :p

Mijn grootste angst blijft toch een turn 1 incident.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGV0qhjXIAsNLiq?format=jpg&name=large

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 12-12-2021 11:33 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Veel plezier allemaal! En bedankt voor het leuke seizoen, met alle ups en downs! >:)

Ik ben pas begonnen met kijken nadat Max Spanje 2016 won. Ik werd getriggerd door een topic op dit forum. Verder kende ik niemand die ook F1 keek. Dat is tegenwoordig wel anders. Sindsdien heb ik elke race live gekeken en vrijwel alle andere sessies ook, en heb ik natuurlijk elk topic hierover gevolgd en er ook in gereageerd. Er zijn vast wel eens posts van mij verwijderd maar over het algemeen heb ik me vrij goed weten te gedragen. ;)

Hopelijk komt het vanavond allemaal samen. Ik ga er in ieder geval geen drama van maken, wat er ook gebeurt. <3

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Haha

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Phusebox schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:37:
Benieuwd hoe groot het gat is dat Lewis vandaag laat vallen tijdens de opwarmronde... Red Bull zit er hopelijk bovenop want die vieze trucjes ben ik wel beu.
Ham is er deze keer als de kippen bij want de gele banden koelen sneller af hebben daar juist meer last van dan de rode had ik begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

DoubleDutch schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:34:
[...]

Ham is er deze keer als de kippen bij want de gele banden koelen sneller af hebben daar juist meer last van dan de rode had ik begrepen.
Als Max slim is gaat ie een hele langzame ronde rijden. Maar dat zal hij niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:50
Ik hoop dat Max wint maar denk 75% kans op H en 25% voor M.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:38:
[...]

Als Max slim is gaat ie een hele langzame ronde rijden. Maar dat zal hij niet doen.
Jezelf tegenspreken in 1 post |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Kijkend naar dit seizoen en eigenlijk elk voorgaand seizoen waarin VER en HAM elkaar op de baan tegenkwamen, ben ik bang dat gewoon een spannende race er niet in gaat zitten. Althans, die kans acht ik nogal klein. De kans is veel groter dat we een saaie optocht krijgen, dat 1 van de 2 aan de horizon verdwijnt of dat we een controversiële clash gaan krijgen.

Ik zie gewoon niet hoe ze er vandaag met zoveel belangen een clean gevecht van maken waarbij de sterkste mag winnen, terwijl dat bij zoveel voorgaande races ook niet lukte.

Ergens hoop ik dat RBR heeft lopen sandbaggen. Wel pole pakken, maar niet met al te veel overmacht (hoewel dat dan niet helemaal lukte) om te voorkomen dat Mercedes werd getriggerd om een nieuwe motor te plaatsen. En dan nu elke laatste pk uit uet Honda-blok persen en onbedreigd naar de finish rijden. Niet het meest spannende scenario, maar de spanning giert nu al door mijn lijf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:38:
[...]

Hah daar moest ik ook aan denken, laat die gele banden maar lekker koud. Iedereen om hem heen staat op rood 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[...]

Hopelijk heeft BOT die memo ook gehad, tijdrekken om diegene voor je te laten afkoelen zullen ze nu wel wat voorzichtiger mee zijn.
Scheelt ook dat ze op 1 auto minder hoeven te wachten

[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Qua racepace is Mercedes al races lang sterker, de quali uitslag was een verrassing voor RBR. Ben heel benieuwd, ik neig nog steeds naar LH als favoriet.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Ha, ik op de snelweg langs een Esso. Op die grote rand van de overdekking staat groot "Thank you Max and Sergio". Leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Palthe

TakeAway schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:42:
[...]

Jezelf tegenspreken in 1 post |:(
Nee hoor, hij zegt dat Max niet slim is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:04
Ben heel benieuwd naar de race straks. Kan hem niet live kijken dus kijk hem later terug, zoveel mogelijk alles maar ontwijken dus.

Spannend wat het verschil in banden gaat doen. Hoop dat Max weg kan rijden met die rode band en dat Hamilton wat last krijgt van de mensen op rood om hem heen waardoor hij niet te snel aan kan haken.
Dan max naar de harde band en dan uitrijden??? Of is dat een heel raar scenario?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Iedereen hier is toch (net als ik) bezorgd om de pace van de RB. Ik hoop toch echt dat we het mis hebben.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbGkQ5dQAT1NYp29BLB5I31IywE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FTqtKWHyIus2e71xKZbyMnm8.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

HansAnders07 schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:47:
Ben heel benieuwd naar de race straks. Kan hem niet live kijken dus kijk hem later terug, zoveel mogelijk alles maar ontwijken dus.

Spannend wat het verschil in banden gaat doen. Hoop dat Max weg kan rijden met die rode band en dat Hamilton wat last krijgt van de mensen op rood om hem heen waardoor hij niet te snel aan kan haken.
Dan max naar de harde band en dan uitrijden??? Of is dat een heel raar scenario?
Dat lijkt me het idee ja :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:43:
Kijkend naar dit seizoen en eigenlijk elk voorgaand seizoen waarin VER en HAM elkaar op de baan tegenkwamen, ben ik bang dat gewoon een spannende race er niet in gaat zitten. Althans, die kans acht ik nogal klein. De kans is veel groter dat we een saaie optocht krijgen, dat 1 van de 2 aan de horizon verdwijnt of dat we een controversiële clash gaan krijgen.

Ik zie gewoon niet hoe ze er vandaag met zoveel belangen een clean gevecht van maken waarbij de sterkste mag winnen, terwijl dat bij zoveel voorgaande races ook niet lukte.

Ergens hoop ik dat RBR heeft lopen sandbaggen. Wel pole pakken, maar niet met al te veel overmacht (hoewel dat dan niet helemaal lukte) om te voorkomen dat Mercedes werd getriggerd om een nieuwe motor te plaatsen. En dan nu elke laatste pk uit uet Honda-blok persen en onbedreigd naar de finish rijden. Niet het meest spannende scenario, maar de spanning giert nu al door mijn lijf...
Sandbaggen? Dit was niet een pole met een klein verschil, de ronde die hij daarna aanzette zonder tow was hij nog sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
codex schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:49:
[...]

Sandbaggen? Dit was niet een pole met een klein verschil, de ronde die hij daarna aanzette zonder tow was hij nog sneller.
Precies, en dan alsnog snelheid overhouden voor vandaag. :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK2wdiTAK5Yi-9EDUbDvGiWngO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qU0jseJre52URzpCPivquMk2.jpg?f=fotoalbum_large

Donuts toegestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
[...]

Het gaat er om dat als Hamilton meer afstand houd Max relatief veel langer stil staat dan hij. Maar goed Perez kan hetzelfde doen om Hamilton te piepelen.

We gaan het zien. Start wordt wel cruciaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Phusebox schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:53:
[...]

Het gaat er om dat als Hamilton meer afstand houd Max relatief veel langer stil staat dan hij. Maar goed Perez kan hetzelfde doen om Hamilton te piepelen.

We gaan het zien. Start wordt wel cruciaal.
Max moet evengoed oppassen dat Hamilton niet teveel ruimte pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik vind het spannend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

Max moet gewoon goed starten en niet meer achterom kijken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

No shit sherlock. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:04
Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:01:
Max moet gewoon goed starten en niet meer achterom kijken...
Nu hopen dat Lewis niet weer een gat laat tussen hem en Max om zo de banden van Max te koelen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ben aan het studeren, maar moet zeggen.. best lastig met deze race in het vooruitzicht :D

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:53

Qu3st

Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:03:
Ik ben aan het studeren, maar moet zeggen.. best lastig met deze race in het vooruitzicht :D
Wat maakt het nu uit? Vandaag draait maar om 1 ding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:53:
Topsnelheid zonder drs is even wat anders dan een Q met drs. Die achtervleugel van Merc zal dan niet zo mega effectief zijn. Plus Max heef de laatste tijd niet echt geweldige starts. Gelukkig start ie op de softs, maar als Lewis in de slipstream komt in de 1e ronde....
Nou en dan? Hoe zal Hamilton Max willen afhouden als zijn vleugel weer dicht is en Max 328kmh aantipt?

Redbull heeft een ijzersterk plaatje weten neer te zetten dit weekend.
Alleen hopen dat de start goed gaat en de boel heel blijft.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:40
Ik ben echt al ziek hyped voor de race hoor. Geplande afspraak om met vrienden te kijken gaat niet door (dochter ziek) dan thuis maar aan de zuip ! Gooo Max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bijzondere twee stop keuzes. Rood-Geel-Rood of Rood-Wit-Rood lijken mij realistische en snellere opties .

alles kan off-topic

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JR4LhrJpaY1imML-gAtYa5j7zJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ja3KMZaKJlnjTJHbUk1eMYUp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Owjee... hij heeft een pet op met rechte klep :'( :P

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ik denk waarom doet de stream het niet, mag niet via VPN kijken blijkbaar.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extigo schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:03:
[...]

Nu hopen dat Lewis niet weer een gat laat tussen hem en Max om zo de banden van Max te koelen.
Dan zal Sergio hetzelfde doen. En HAM heeft er veel meer last van dan VER op de softs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:28:
[...]

Dan zal Sergio hetzelfde doen. En HAM heeft er veel meer last van dan VER op de softs.
Maar als Sergio hetzelfde doet dan zullen Max zijn banden nog kouder worden dus ik geloof niet dat je daar iets mee wint.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:33
Lekker veel oranje op de tribunes :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• nachtnet
* nachtnet dacht even tijdens de build-up wat kerstkaarten te schrijven, maar het worden momenteel alleen maar hanepoten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phj6D2FlTi7FxoV_ODDgGENIsKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OlTFgzqBgt83bouOjYfQTNck.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Dat zijn echt serieus oranje tribunes daar :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• nachtnet
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:31:
[...]

Hoe komen zoveel Nederlanders daar? :P
vliegtuig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zoveel oranje daar, had ik echt niet verwacht. Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:28:
[...]

Vind je die niet mooi? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Gekkenhuis schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:28:
[...]

Sinds Rusland ofzo is dat al geen ding meer. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ProTagger
  • Laatst online: 18-12-2024
mir4dor schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:31:
Lekker veel oranje op de tribunes :+
Vandaar ook het onsportieve gefluit van gisteren :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ik vind die gebogen petjes maar lelijk, closed cap op maat met rechte klep is the way to go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Pierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]
Zo kan het dus ook _/-\o_ nu al natte ogen. Dat wordt wat vanmiddag.
Wat. Een. Gaaf. Filmpje.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:30:
[...]

Maar als Sergio hetzelfde doet dan zullen Max zijn banden nog kouder worden dus ik geloof niet dat je daar iets mee wint.
Niemand heeft er iets aan maar dat zijn tegenwoordig de psychologische spelletjes.

Maar goed. Ik merk dat ik zenuwachtiger ben dan voor de voetbal WK finales van het NL elftal. Max wordt bij mij tot Cruyfiaanse status verheven als hij het flikt. Ik zie de balkonscene met Willy en ( de andere) Max al voor me. :P

Niet jinxen. Klop op hout.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:33
ProTagger schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:34:
[...]

Vandaar ook het onsportieve gefluit van gisteren :X
Ja dat had niet gehoeven inderdaad

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:31:
* nachtnet dacht even tijdens de build-up wat kerstkaarten te schrijven, maar het worden momenteel alleen maar hanepoten.

[Afbeelding]
100x beter dan de kerstgroet van Sky (Sports?).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Irritant al die filmpjes van de zogenaamde bekende Nederlanders. Zit toch niemand op te wachten en Max zal het helemaal niks interesseren.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Moet dat, al die filmpjes van die onrelevante mensen die willen meeliften op de hypetrain?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Die Gijs van Lennep lijkt me wel een sympathieke gast, maar hij is ook wel blij met zichzelf.
Tenminste dat je zag je vaak terugkomen in het F1 Cafe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Willempie de Koning zal Max wel persoonlijk feliciteren als hij vandaag wint :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:40
Ben wel blij dat de race straks al begint en niet pas om 20.00u.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
alesandro_46 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:38:
[...]

100x beter dan de kerstgroet van Sky (Sports?).
Sky schijnt die idents ook te gebruiken zonder kerstgroet..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:40:
Ben wel blij dat de race straks al begint en niet pas om 20.00u.
Inderdaad, dan heb je nog de hele dag om rustig te worden of gefrustreerd rond te lopen. :+

Voor mij zou het een bonus zijn als Max kampioen wordt, beide waren gewoon flink boven de rest.
Hopelijk wordt dat volgend seizoen wel spannender met de nieuwe regels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Sydney08 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:38:
Irritant al die filmpjes van de zogenaamde bekende Nederlanders. Zit toch niemand op te wachten en Max zal het helemaal niks interesseren.
Ik denk ook niet dat ie kijkt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:39:
Willempie de Koning zal Max wel persoonlijk feliciteren als hij vandaag wint :)
En een ongemakkelijk interview geven achteraf. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Sydney08 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:38:
Hoe moet je anders 2 uur vullen? Zeikerd :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]

Hoe moet je anders 2 uur vullen? Zeikerd :P
Ik vond die blonde vrouw anders wel leuk, of is dat seksistisch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:40
Falcon schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:03:
Same. Straks ff 2 uurtjes pauze (en daar tussen heel vaak 5 minuutjes). Morgen 8.30u wordt mijn title fight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:43:
[...]

Ik denk ook niet dat ie kijkt. :+
Op de kar tijdens de drivers parade was die ook enorm nuchter en down to earth. Het straalde er echt vanaf dat een hele oranje tribune van hem niet hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]

Ik vond die vrouw anders wel leuk, of is dat seksistisch? :P
Die kan mij ook wel krijgen. :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

makooy schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:45:
[...]

Op de kar tijdens de drivers parade was die ook enorm nuchter en down to earth. Het straalde er echt vanaf dat een hele oranje tribune van hem niet hoeft.
Jos was nog leuker: 'ik heb niet om fans gevraagd' :+ (of iets op die manier)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29
HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]

Ik vond die blonde vrouw anders wel leuk, of is dat seksistisch? :P
Je bedoelt dat meisje met die grote longen? :P
Pagina: 1 ... 28 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord