Wat een beroerde timing. Maar succes!Ypuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]
Same. Straks ff 2 uurtjes pauze (en daar tussen heel vaak 5 minuutjes). Morgen 8.30u wordt mijn title fight.
Succes studentjes! Zou mezelf echt niet meer kunnen concentreren op lesstof op zo'n moment als dit, haha!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik vind het wel leuk dat je allemaal die verschillende supporters ziet in de bus bij ZS. 
Heb er toch wel respect voor dat die mensen helemaal naar afreizen, want buiten de race, heeft dat land toch niet veel te bieden?
Heb er toch wel respect voor dat die mensen helemaal naar afreizen, want buiten de race, heeft dat land toch niet veel te bieden?
Wat een verschil, HAM stond zo'n beetje in z'n eentje geconcentreerd te zijn tijdens de rondrit en Max stond een beetje ontspannen te babbelen met wat van zijn jongere garde genoten.
Nou heeft HAM natuurlijk ook zijn GOAT titel te verliezen (Nu gelijk aan MSC, de oude, niet die van Haas, nog een WDC dan is hij de absolute top) en VER kan alleen maar winnen dus voor HAM staat er meer op het spel dan voor Max.
Benieuwd of HAM en Mercedes met de nieuwe auto's net zo oppermachtig blijven als ze de laatste jaren zijn geweest, dit is wel "end of an era" materiaal deze race.
Geniet nog maar ff van de oldskool bandjes en de huidige auto's, na deze race is dat voorgoed verleden tijd.
Nou heeft HAM natuurlijk ook zijn GOAT titel te verliezen (Nu gelijk aan MSC, de oude, niet die van Haas, nog een WDC dan is hij de absolute top) en VER kan alleen maar winnen dus voor HAM staat er meer op het spel dan voor Max.
Benieuwd of HAM en Mercedes met de nieuwe auto's net zo oppermachtig blijven als ze de laatste jaren zijn geweest, dit is wel "end of an era" materiaal deze race.
Geniet nog maar ff van de oldskool bandjes en de huidige auto's, na deze race is dat voorgoed verleden tijd.
Welke, die van 60 of die van 73 ?HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]
Ik vond die blonde vrouw anders wel leuk, of is dat seksistisch?
Correctie:Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:48:
Succes studentjes! Zou mezelf echt niet meer kunnen concentreren op lesstof op zo'n moment als dit, haha!
Zou mijzelf echt niet meer kunnen concentreren op wat ik dan ook aan het doen ben
Lekker ingereden wellicht?
Mijn boefje is liev!
Succes alvast!Ypuh schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:44:
[...]
Same. Straks ff 2 uurtjes pauze (en daar tussen heel vaak 5 minuutjes). Morgen 8.30u wordt mijn title fight.
Epic vibe in the paddock today. Those close to Max I’ve spoken to say he’s relaxed and been joking around. Pressure doesn’t seem to affect him. Similarly, Lewis is uber cool, too, and chilled with those around him. Incredible mental strength from both. #F1 #AbuDhabiGP
— Lawrence Barretto (@lawrobarretto) 12 december 2021
VER & HAM lijken van het hele f1 circus de minste zenuwen te hebben.
Ach het kan ook in een instantie veranderen, Max verpest de start en het studeren gaat weer een stuk makkelijker lijkt me... al hopen we daar natuurlijk niet opmakooy schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:49:
[...]
Correctie:
Zou mijzelf echt niet meer kunnen concentreren op wat ik dan ook aan het doen ben
Denk dat je stream flink achterloopt?
En sommige vinden dat wellicht toch interessant, maar dat is wel heel erg offtopic.
Zo. Ik zit. Pre show staat aan. Bier staat koud te worden. Voelt een beetje als oud en nieuw dit
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Video meteen al niet meer beschikbaar, what happened?
HAM doet dit toch altijd?PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:49:
Wat een verschil, HAM stond zo'n beetje in z'n eentje geconcentreerd te zijn tijdens de rondrit en Max stond een beetje ontspannen te babbelen met wat van zijn jongere garde genoten.
Volgens mij zijn die groepen op die wagen ook altijd hetzelfde. Max zit meestal te dollen met Lando en HAM is dacht ik altijd met hoofdtelefoon of met zijn oordopjes in.
Niet om een oordeel te geven, denk dat iedereen zichzelf op een andere manier voorbereid.
Wel is het zo dat HAM wat minder 'sociaal' is in de groep, net als Kimi.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 12-12-2021 12:56 ]
Om de hype onder de Max Verstappen & Hardstyle fans onder de Tweakers nog even een tandje te verhogen
.
Vanaf 28:23 tot +/- 32:00:
VPN? Net getest, werkt gewoon.Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door souljah1h op 12-12-2021 12:55 ]
Klikken, want het is de FOMKalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
[...]
PSN: xMaurice93
Dan is deze ook van toepassing xDTux3.14 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
Om de hype onder de Max Verstappen & Hardstyle fans onder de Tweakers nog even een tandje te verhogen.
[YouTube: Qlimax 2016 | Frequencerz]
En dan VER nog weer een paar stapjes minder. Ik geloof ook oprecht dat Max geen zenuwen heeft. Dit is waar jij zijn hele leven naar toe heeft geleefd. En hij gaat niet alleen voor een WK, maar hij gaat vooral iets doen wat hij het allerleukst vindt te doen en dat is racen. Als je dan weet/de overtuiging hebt dat je de beste bent en je mag op dit podium racen, dan kun je volgens mij alleen maar volop genieten.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:51:
[Twitter]
VER & HAM lijken van het hele f1 circus de minste zenuwen te hebben.
Volgens mij vindt Max de fans ook wel leuk, maar geniet hij net zoveel zonder.
VPN staat al uit, bij mij staat er video niet beschikbaar.
Voor mij mag het altijd rond deze tijd, ik vind oud-en-nieuw ook altijd te laat.Jasphur schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
Zo. Ik zit. Pre show staat aan. Bier staat koud te worden. Voelt een beetje als oud en nieuw dit
Gelukkig !HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:57:
[...]
Voor mij mag het altijd rond deze tijd, ik vind oud-en-nieuw ook altijd te laat.
Wij hadden tot vorig jaar gelukkig 'jonge' kinderen.
Die gingen om 22u het vuurwerk afsteken
om 23u te bed
* FreshMaker is oud !
Ik moet om 15:00 werken
ik ga om 13:45 op m’n werk de laptop open klappen om te kijken!
En heb je ook verder gelezen dan het woord Unavailable en op t linkje geklikt?Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:56:
[...]
VPN staat al uit, bij mij staat er video niet beschikbaar.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Prima artikel van de NOS. De basis van de regels van een F1 race
https://nos.nl/l/2409155
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 12-12-2021 13:00 ]
Als je zegt dat je ziek bent, is dat dan niet deels waarheid? Ik heb een behoorlijk vreemd gevoel in mijn buikHeijmenberg99 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:59:
Ik moet om 15:00 werkenik ga om 13:45 op m’n werk de laptop open klappen om te kijken!
Was al gepost:Jasphur schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:00:
Prima artikel van de NOS. De basis van de regels van een F1 race
Quad in "[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi"
Door de spanning heb je dat mogelijk gemist 😜
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Kimi stond gezellig met Antonio te babbelen.HollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
[...]
HAM doet dit toch altijd?
Volgens mij zijn die groepen op die wagen ook altijd hetzelfde. Max zit meestal te dollen met Lando en HAM is dacht ik altijd met hoofdtelefoon of met zijn oordopjes in.
Niet om een oordeel te geven, denk dat iedereen zichzelf op een andere manier voorbereid.
Wel is het zo dat HAM wat minder 'sociaal' is in de groep, net als Kimi.
Moest ook best we wat teruglezen. Heb niet alles gezien inderdaad hehealesandro_46 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:01:
[...]
Was al gepost:
Quad in "[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi"
Door de spanning heb je dat mogelijk gemist 😜
En het is gewoon echt een prima artikel
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 12-12-2021 13:03 ]
ja ook op youtube.com komt er niets tevoorschijn....Oogje schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:00:
[...]
En heb je ook verder gelezen dan het woord Unavailable en op t linkje geklikt?
Laatste race van het seizoen, kunnen we nog snel een polletje doen
Poll: Wie denk jij dat de WCC gaat worden?
• Mercedes
• Red Bull
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wie denk jij dat de WDC gaat worden?
• Lewis Hamilton
• Max Verstappen
Tussenstand:

Fijne race allemaal en hopelijk wint jouw favoriet
• Mercedes
• Red Bull
Tussenstand:
• Lewis Hamilton
• Max Verstappen
Tussenstand:
TnxTux3.14 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
Om de hype onder de Max Verstappen & Hardstyle fans onder de Tweakers nog even een tandje te verhogen.
[YouTube: Qlimax 2016 | Frequencerz]
Nu klappert m'n kaak gelijk weer als een RB achtervleugel...
* dreester wilt de 50:50 hulplijn inschakelenHippocampus schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:04:
Laatste race van het seizoen, kunnen we nog snel een polletje doen![]()
• Mercedes
• Red Bull
Tussenstand:
[Afbeelding]
• Lewis Hamilton
• Max Verstappen
Tussenstand:
[Afbeelding]

Wat moet er gebeuren wilt RB het WCC winnen? 2 Mercedessen in de muur (bij wijze van) en Max/Perez 1 en 2?
[ Voor 8% gewijzigd door Slavy op 12-12-2021 13:07 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
De tweet was al gepost.Tux3.14 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:06:
Channel4 weet ook wel goed hoe ze op de hype moeten inspelen. Kippenvel!
[YouTube: Max Verstappen v Lewis Hamilton Title Decider | Lennie James On C4F1]
Graag gedaanPalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:06:
[...]
Tnx![]()
Nu klappert m'n kaak gelijk weer als een RB achtervleugel...
*Tux3.14 was hierbij trouwens. Kippenvel moment.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het verschil is 28 punten in het voordeel van Mercedes in het WCC. De punten van de coureurs van het team worden bij elkaar opgeteld. Dus in principe moet 1 Mercedes coureur buiten de punten vallen wil je daar nog een realistische kans op maken.
RBR 1+2 met FL en 1 Mercedes buiten de punten. Verschil is 28 punten, dat moeten ze overbruggen, maar is dus zeer onwaarschijnlijk dat het gaat lukken.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:07:
Wat moet er gebeuren wilt RB het WCC winnen? 2 Mercedessen in de muur (bij wijze van) en Max/Perez 1 en 2?
Dat is een Youtube link
Nyck de Vries geeft toch wel interessante inzichten. Ook is zijn Engels goed te pruimen. Mag wat mij betreft wel vaker wat commentaar geven.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Spain 2016 entered the chatTransportman schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:08:
[...]
RBR 1+2 met FL en 1 Mercedes buiten de punten. Verschil is 28 punten, dat moeten ze overbruggen, maar is dus zeer onwaarschijnlijk dat het gaat lukken.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hoe zit het eigenlijk als het gelijk eindigt in WCC (bijv. RB 1+2 en Mercedes 3+11, geen FL)? Wordt er dan gekeken naar de hoogstgeplaatste coureur?Transportman schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:08:
[...]
RBR 1+2 met FL en 1 Mercedes buiten de punten. Verschil is 28 punten, dat moeten ze overbruggen, maar is dus zeer onwaarschijnlijk dat het gaat lukken.
Mee eens. Had ook gewoon een stoeltje moeten hebben.AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:09:
Nyck de Vries geeft toch wel interessante inzichten. Ook is zijn Engels goed te pruimen. Mag wat mij betreft wel vaker wat commentaar geven.
Die Collins staat tegelijkertijd wel lekker red bull af te zeiken in dat interview zeg.
Verwijderd
Wat zijn zijn inzichten?AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:09:
Vind het toch nog steeds bijzonder dat er weinig over die rode band gezegd wordt. Dat was toch gewoon een bewussie van RBR om daar op te gaan starten?
Mijn boefje is liev!
Hopelijk veel ROS tijdens deze race op Sky, een van de weinigen die iets zinnigs kan zeggen over een titelstrijd met HAM.
Als je onbewust op rood start gaat er echt iets misJB schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:11:
Vind het toch nog steeds bijzonder dat er weinig over die rode band gezegd wordt. Dat was toch gewoon een bewussie van RBR om daar op te gaan starten?
Zeker. Ook andere teams vinden het de betere band.JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:11:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ham vindt van wel.JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:11:
Pirelli was verbaasd over hoe goed ze het deden in long runs.
F1tv vindt het onlogisch. Misschien.
Theoretisch kan Max over iets meer dan drie kwartier al WDC zijn al hoop ik op het scenario dat hij er vandaag iets langer over doet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max dus hoe dan ook eerder naar binnen, Lewis die zo lang mogelijk door gaat rijden op de medium. Dat wordt interessant want hij krijgt een hoop andere wagens op rood achter zich aan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Moet Bottas wel in de buurt komen van Hamilton, en dat zie ik niet gebeuren. Die gaat ergens vast komen te zitten in verkeer en komt niet in de buurt van Hamilton.
Dan gaat die naar RBR omdat die meer races hebben gewonnen.ParaDroid2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:10:
[...]
Hoe zit het eigenlijk als het gelijk eindigt in WCC (bijv. RB 1+2 en Mercedes 3+11, geen FL)? Wordt er dan gekeken naar de hoogstgeplaatste coureur?
Colinfurze (die dat bunker in zijn tuin heeft gebouwd) zit ook al helemaal in de sfeer! #hyped
Dat is nog helemaal geen gegeven. Als de hard snel is op de merc en ham achter een rode band hangt kun je best undercut gaan zien.Chiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:13:
Max dus hoe dan ook eerder naar binnen, Lewis die zo lang mogelijk door gaat rijden op de medium. Dat wordt interessant want hij krijgt een hoop andere wagens op rood achter zich aan.
Lijkt mij dat ze dan ook kijken naar het totaal overwinningen van de constructeurs. Weet dit alleen niet zeker.ParaDroid2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:10:
[...]
Hoe zit het eigenlijk als het gelijk eindigt in WCC (bijv. RB 1+2 en Mercedes 3+11, geen FL)? Wordt er dan gekeken naar de hoogstgeplaatste coureur?
Groetjes
Laat ik het zo zeggen, de volgorde in het WK is als volgt : Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLarenJB schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:11:
Op rood starten : Red Bull, Ferrari, McLaren
Op geel start : Mercedes
Ferrari heeft al gezegd dat zij berekenden dat rood het snelst zou zijn, Red Bull had het over 50-50 en bij McLaren zijn ze ook niet dom.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dan moet HAM eerst zn mediums naar hard wisselen. Als er 20 ronden voor het einde nog een rode vlag is of een safetycar wapt Max van medium terug naar rood.Dentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:14:
[...]
Dat is nog helemaal geen gegeven. Als de hard snel is op de merc en ham achter een rode band hangt kun je best undercut gaan zien.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Persoonlijk heb ik niet zoveel vertrouwen in de Italiaanse tactiek. Dus ik hoop dat RBR zelf zijn huiswerk heeft gedaan.asing schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:14:
[...]
Laat ik het zo zeggen, de volgorde in het WK is als volgt : Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren
Ferrari heeft al gezegd dat zij berekenden dat rood het snelst zou zijn, Red Bull had het over 50-50 en bij McLaren zijn ze ook niet dom.
Kneiter interesaant die tech analyse op F1TV. Mogeijk heel veel kansen voornHAM in de eerste DRS zone
Gaat volgens seizoen gewoon door.streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
Ondanks ze soms te chauvinistisch zijn, ga ik de Formule 1 café toch missen.
Vrijdag hebben ze gezegd dat ze blijven.streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Heb jij ff mazzel, volgend seizoen zijn ze er gewoon weerstreamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
Ja?
Ook voor de race? Ik meen dat ze daarmee gingen stoppen.
Edit:
Bedankt voor informatie. Ik zat fout.
Dan weet ik even niet waar mijn info vandaan kwam.
[ Voor 18% gewijzigd door streamnl op 12-12-2021 13:18 ]
Vind het eigenlijk vooral de "hoe zou Hamilton kunnen winnen" analyse..Jasphur schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
Kneiter interesaant die tech analyse op F1TV. Mogeijk heel veel kansen voornHAM in de eerste DRS zone
Voor McLaren en Ferrari speelt ook mee dat ze wel moesten om hun kansen op Q3 veilig te stellen. Er is een reden waarom Max zijn eerste Q2 rondje op geel deed en ik geloof niet dat als hij geen lock-up had gedaan hij alsnog sneller was gegaan op die rode band.asing schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:14:
[...]
Laat ik het zo zeggen, de volgorde in het WK is als volgt : Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren
Al heel het seizoen zien we de top teams de voorkeur geven aan de gele band als startband net omdat dit vanuit strategisch oogpunt meer mogelijkheden geeft.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
De belg gaat winnen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Als je die head-to-head ziet heeft Hamilton z'n Q-ronde nog behoorlijk behoudend gereden. Ik vermoed dat daar nog wel wat extra snelheid in zat.
PSN: xMaurice93
Je hebt de memo niet ontvangen?streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
https://www.totaaltv.nl/n...obert-doornbos-aan-boord/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hier net andersom,Heijmenberg99 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:59:
Ik moet om 15:00 werkenik ga om 13:45 op m’n werk de laptop open klappen om te kijken!
Collega en ik allebei dagdienst ... Volop spanning hier nu
Aflos kom rond 14:30 .... denk dat we wat collega's gaan bellen om wat later te komen ...
Denk dat Vandoorne terug is dan?
Die was dit seizoen toch reserve reserve rijder van Mercedes en Mclaren...
[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 12-12-2021 13:20 ]
Ik had men geld op Mazepin gezet ... valt die toch niet uit voordat alles begint zeker
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Als je had ingezet op 0 spins, win je toch wel ?Blokker_1999 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:20:
[...]
Ik had men geld op Mazepin gezet ... valt die toch niet uit voordat alles begint zeker
Even nog een polletje
Poll: Wat doe je zodra duidelijk is dat Max kansloos is voor de titel?
• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken

• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken
Weet niet of Jacky Ickx de snelheid nog heeftTommie12 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:18:
De belg gaat winnen.

Hahaha deze vind ik wel mooi hoor Zi33o
Gaat volgend jaar gewoon verder hoor. Alleen niet met een live uitzending maar met samenvattingen en dergelijkestreamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Is er toch nog een 'slachtoffer' gevallen dankzij het afgezwakte corona beleid in de F1 wereld. Zonde voor Mazepin natuurlijk.Blokker_1999 schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:20:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En als Max niet wint is het een paar maanden niks qua F1 kijken. Wint Max dan is het de komende tijd alles kijken en luisteren wat er te vinden is.KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
Even nog een polletje
• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken
[Afbeelding]
Allemaal heel veel plezier en genieten gewenst.
GO!
GO!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Scrabble ?Kalder schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
[Afbeelding]
Hahaha deze vind ik wel mooi hoor Zi33o
Lastig, want ben op mijn werk ... dus blijven is dan minder 'gezellig'KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
Even nog een polletje
• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken
[Afbeelding]
Dan rij ik wel naar huis, en spoel terug
Leuk zeg die bn’er filmpjes
- no one ever
- no one ever

Alleen dat kansloos kan ook pas laatste bocht zijn natuurlijk...FreshMaker schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:23:
[...]
Lastig, want ben op mijn werk ... dus blijven is dan minder 'gezellig'
Dan rij ik wel naar huis, en spoel terug
Alle momenten daarvoor heeft hij nog een kans.
[ Voor 7% gewijzigd door DDX op 12-12-2021 13:24 ]
Ik vind het juist leuk dat ze wat aparts hebben gedaan.
Dat zou pas na de finish zijn. Tot dan kan Ham altijd nog uitvallen.....KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
Even nog een polletje
• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken
[Afbeelding]
Die reageerde heel gevat op een vraag die echt niet gesteld hoefde te worden.AtlAntA schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:24:
Lol Christian: "I just hope Lewis doesnt run into him"
Misschien ook een polletje maken; wie blijft er rustig zitten tijdens de race en wie is continue in beweging? 😅KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
Even nog een polletje
• Ik blijf kijken
• Ik blijf niet kijken
[Afbeelding]
©2004
Wie zijn nou, naast Max, buiten de baan de meest belangrijke personen? Zijn er engineers die real time data evalueren tijdens de race?
Iemand hier meer informatie over? En gebeurd dit ook nog vanuit de fabriek?
Hoe zorgen ze voor de beste scenario's...
Iemand hier meer informatie over? En gebeurd dit ook nog vanuit de fabriek?
Hoe zorgen ze voor de beste scenario's...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |