I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
afgaande op eerder resultaat dit seizoen, mag norris blij zijn als hij geen plek verliest de eerste ronden. Aanvallen lijkt me dan ook niet aan de ordeHumma Kavula schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:20:
[...]
Norris heeft al aangegeven zich er niet mee te willen bemoeien dus die gaat Ham geen stroobreedte in de weg liggen, hij wil niet de persoon zijn die het kampioenschap heeft beslist.
[...]
Is voorbeschouwing die heel vroeg begint, race is 14 uur
Natuurlijk wil hij niet degene zijn die met een (domme) fout een hele dikke stempel drukt op dit WK, logisch, dat wil niemand. Ik denk echter niet dat hij nu expres kansen gaat laten liggen, aanvallend noch verdedigend.
Groetjes
Well, that was an unexpected session. It seems like Max was faster than Lewis pretty much everywhere.
It's hard to say how big of a role the tow by Perez played. Max was very fast on his final lap before he aborted the lap just right at the end.
In any case, it seems like the race could be quite exciting tomorrow.
Source: f1bythenumbers (me!)
[ Voor 8% gewijzigd door Zercules op 12-12-2021 04:56 ]
Dan start hij uit de pits. Gaat hij dus niet doen.Zercules schreef op zondag 12 december 2021 @ 04:53:
Iets zegt me dat Hamilton straks 5 plaatsen grid straf pakt en er een nieuwe motor in zet. Hij rijdt iedereen vervolgens zoek, reden zal de bandenkeuze van Max zijn.

Is het al tijd?
Lewis valt 10 rondes voor het eind uit. Mol krijgt geen woord meer uit z’n keel en laatste rondes zijn zonder commentaar
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ben ook al wakker maar dat is vanwege m’n dochter van anderhalf maar ik zit toch ook wel te wachten 😀Player1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 05:12:
Kan niet meer slapen
Is het al tijd?
Lewis valt 10 rondes voor het eind uit. Mol krijgt geen woord meer uit z’n keel en laatste rondes zijn zonder commentaar
Gun het mol wel naar zijn 30 jaar
01:30
03:30
04:30
05:11
* nachtnet kan de slaap niet meer vinden….
Je doet je naam wel eer aannachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 05:14:
* nachtnet kijkt op wekker en ziet:
Ik heb een baby van 5 weken oud en was vannacht minder vaak wakker dan jijnachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 05:14:
Ik heb er een goed gevoel over.
Tot de race allen. Even nog wat uurtjes meepikken.

https://gp33.nl/video-max...perez-ook-met-slipstream/
Are we about to see the growing of a legend, or the start of a new one? @RealLennieJames x #C4F1 | #F1 pic.twitter.com/cyBjuBCHNg
— Channel 4 F1® (@C4F1) 11 december 2021
Zo kan het dus ook
[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 12-12-2021 06:29 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi gesprokenPierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]
Zo kan het dus ooknu al natte ogen. Dat wordt wat vanmiddag.
Same, alleen nu even twee uur werken.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 05:14:
Iedereen een mooie zondag met wat de uitslag ook zal zijn.
Is een mooi en ingewikkeld seizoen, spannend tot het einde.
Topicstarters en moderators, bedankt voor alle info en inzet.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
One last dance. Thank you F1, thank you everyone. #PoweredByHonda pic.twitter.com/aEg6FfoeDg
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 12 december 2021
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Freaking awesome! Respectvol naar beide, eerlijk en objectief. En dat voor een Britse zender, wauwPierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Kippenvel! Prachtig. Dank voor het delen.Pierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]
En dan straks om 14u vanmiddag zo moe dat je ogen dicht vallen?nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 05:14:
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
"This video is unavailable" inmiddels maar hier is een andere link naar Ted's Notebook:StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:55:
[YouTube: F1 2021 Abu Dhabi GP - Ted's Qualifying Notebook]
Mooi stukje met Jack Plooij op 07:45 met een mooie opmerking van Ted Kravitz er achteraan
Edit: sowieso het kijken meer dan waard... prachtige editie van Ted's notebook.
[YouTube: Ted's Notebook qualifying F1 Abu Dhabi GP]
Dank voor het delen!Pierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YiIe5tkCzJWkZAf1qG3j5GlL.jpg?f=user_large)
E L P L A N
Vaak bu'j te bang!
Mooi gemaaktPierre schreef op zondag 12 december 2021 @ 06:26:
[Embed]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zou ook uitslapen, niks van terechtgekomen. Die F1 maakt blijkbaar heel wat energie los waarvan ik niet wist dat ik het had.M@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:18:
Slecht geslapen en de race al 3 keer meegemaakt, gelukkig wel elke keer met de juiste uitslag. Vandaag moet het gebeuren
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Precies dit. Ik ben ik de sportschool ondertussen, haha.Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:25:
[...]
Ik zou ook uitslapen, niks van terechtgekomen. Die F1 maakt blijkbaar heel wat energie los waarvan ik niet wist dat ik het had.
Sterkte, in overleg met de jarige hier hebben we dat naar gisteren mogen verplaatsen.chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:28:
Een van je kinderen zal maar z'n verjaardag vieren vanmiddag![]()
![]()
Die liep vanochtend om 5 uur al rond met z'n MV33 spullen.

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 12-12-2021 08:30 ]
Dat is voor mij standaard. Dus niets te maken met vanmiddag. Door de week sta ik zelfs om 5:00 in de sportschool. Heerlijk begin van de dag.G33st schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:29:
[...]
Precies dit. Ik ben ik de sportschool ondertussen, haha.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is t kind jong of dom genoeg om wijsgemaakt te worden dat een verjaardag/geboortedag meer een soort algemene los-vaste richtlijn of “om en nabij-dag” is?chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:28:
![]()

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Moeders zal wel het probleem zijnpoor Leno schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:32:
[...]
Is t kind jong of dom genoeg om wijsgemaakt te worden dat een verjaardag/geboortedag meer een soort algemene los-vaste richtlijn of “om en nabij-dag” is?

Vanochtend eerst nog een sponsorloop, 12 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen. Dus dat "vult" de ochtend al een beetje.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ah de verjaardag undercut. SlimTIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:29:
[...]
Sterkte, in overleg met de jarige hier hebben we dat naar gisteren mogen verplaatsen.Dus Quali was wel een uitdaging om te volgen.

Moeders is gelukkig zo verstandig geweest om de toezegging te doen dat de TV gewoon aan gaat.
Adoptie is een optiechevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:28:
![]()
Het is gewoon een top snelheid circuit, dus Mercedes circuit. Ik zou mega verrast zijn als Max na 5 rondjes nog op P1 ligt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Want de topsnelheid was veel hoger bij MB dit weekend?siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:41:
[...]
Adoptie is een optie![]()
Het is gewoon een top snelheid circuit, dus Mercedes circuit. Ik zou mega verrast zijn als Max na 5 rondjes nog op P1 ligt.
Start wordt spannend, Lewis start meestal goed, Norris ook trouwens! Benieuwd of Ver nog 1 ligt na bocht 1….hoeveel meter is het naar eerste bocht?Inspired schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:32:
Hoe is jullie gevoel? Hier een goed gevoel. Eigenlijk voor het eerst sinds een paar races. Zegt allemaal helemaal niks natuurlijk maar ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Go #33.Ik denk ook dat Perez vandaag gaat schitteren. Norris durft niet teveel en Perez prikt hem erlangs in T1 bij de start. Dan kan hij meteen druk zetten bij Ham op rood.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat is het addertje?chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:38:
[...]
Moeders is gelukkig zo verstandig geweest om de toezegging te doen dat de TV gewoon aan gaat.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Relatief kort. De laatste 5 jaar is de polesitter als eerste door T1 gekomen. Maar goed, resultaten uit het verleden..Martinusz schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:41:
[...]
Start wordt spannend, Lewis start meestal goed, Norris ook trouwens! Benieuwd of Ver nog 1 ligt na bocht 1….hoeveel meter is het naar eerste bocht?
Ik verwacht weinig van Perez eerlijk gezegd. Geen P2 zonder verrassingen iig. Die mag in de winterstop hard aan het werk. En hopen dat de 22 auto beter bij hem past.Inspired schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:38:
RB 1/2, Ham 3, Bottas valt uit en Gas pakt de snelste ronde. Dan pakt RB ook het WCC op overwinningen? Zou wat zijn. Ik droom nog even verder.
Ik zou ook slapen, helaas niks van gekomen naja dat kan dan vanmiddag na de race nog wel ff.Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:25:
[...]
Ik zou ook uitslapen, niks van terechtgekomen. Die F1 maakt blijkbaar heel wat energie los waarvan ik niet wist dat ik het had.
Hopelijk is de finishvolgorde ook de uitslag want ik ga er echt niet nog s een paar uur op zitten te wachten.
Had met mezelf afgesproken dat ik alleen nog maar cola zou drinken tijdens raceweekenden, 2 liter en wat Qadrenaline verder en nog steeds wakker...
Hij had toch wel gewonnen, want hij loopt al sinds gisteren in party mode door het huis.

Maar hij zit er klaar voor, grote zus heeft d'r MV33 trui al klaar liggen en kleine zus d'r Lando shirtje.
Ik dacht vorig jaar hetzelfde, maar toen won Max ook, vertrokken van pole en nooit meer terug gezien door de Mercs tot de finish dus ik durf het niet te zeggen. Als gisteren een graadmeter was maakt hij best een goede kans. Daarbij hoop ik dat de Mercs, nog wat plekken verliezen door de banden keuze, zodat Max een beetje een buffer heeft.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:41:
[...]
Adoptie is een optie![]()

Met 4 tienden verschil pole pakken….. perez voor bottas die 6e staat en ook verslagen is door een ferrari en mclaren…siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:41:
[...]
Mercedes circuit…. Really?
Ik vrees dat ik de komende weken Gilmore Girls moet kijken 's avonds
Goed, nummer 8 voor #44 zie ik wel gebeurenInspired schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:32:
Hoe is jullie gevoel? Hier een goed gevoel. Eigenlijk voor het eerst sinds een paar races. Zegt allemaal helemaal niks natuurlijk maar ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Go #33.Ik denk ook dat Perez vandaag gaat schitteren. Norris durft niet teveel en Perez prikt hem erlangs in T1 bij de start. Dan kan hij meteen druk zetten bij Ham op rood.
Maar voor de Nederlandse autosport is het ook mooi als Verstappen aan het langste eind trekt.
In ieder geval hoop ik op een mooie race zonder al te veel drama.
Mijn gevoel zegt dat Hamilton er na 5 rondes met DRS voorbij gaat en dat het daarna gedaan is.Inspired schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:32:
"When you grow up your heart dies"
Topsnelheid zonder drs is even wat anders dan een Q met drs. Die achtervleugel van Merc zal dan niet zo mega effectief zijn. Plus Max heef de laatste tijd niet echt geweldige starts. Gelukkig start ie op de softs, maar als Lewis in de slipstream komt in de 1e ronde....Kenny_026 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:48:
[...]
Met 4 tienden verschil pole pakken….. perez voor bottas die 6e staat en ook verslagen is door een ferrari en mclaren…
Mercedes circuit…. Really?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Eens, je hoort veel mensen zeggen dat zonder Verstappen de F1 saai was geweest, hetzelfde geldt natuurlijk als Mercedes er niet was geweest.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Dit seizoen is echt om te genieten, zo onvoorspelbaar en op veel momenten ook héél spannend! Ik verwacht dus een slotrace in stijl met de rest van het seizoen: onvoorspelbaar en spannend.Inspired schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:32:
Ik heb er, in ieder geval, héél veel zin in! Vanmiddag komen vrienden de race kijken, dus gezellig wordt het sowieso.
Als Hamilton zo makkelijk kan volgen, gaat hij echt geen passeeractie riskeren. Dan hoeft hij alleen maar rustig te volgen.chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:50:
[...]
Mijn gevoel zegt dat Hamilton er na 5 rondes met DRS voorbij gaat en dat het daarna gedaan is.
- Lewis komt veel meer gespannen over dan Max, Max blaakt van zelfvertrouwen en is kalm
- Het gevaar van de Mercedes is straight line speed, dat voordeel lijken ze kwijt te zijn
- Max staat op pole
- Veel snelle jongens op rode banden rondom Lewis
- Los van de kwalificatie zat er tijdens de racesimulatie een behoorlijk gat in het voordeel van Max
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
@siggy , ik wilde eigenlijk hetzelfde als @codex zeggen maar die verwoord het al heel mooi.codex schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:58:
Vreemd genoeg heb ik het gevoel dat het een saaie race gaat zijn om een aantal redenen:Uiteraard is dit allemaal geen garantie, maar ik zie Verstappen hier wel zo dominant zijn dat hij een gecontroleerde race rijdt.
- Lewis komt veel meer gespannen over dan Max, Max blaakt van zelfvertrouwen en is kalm
- Het gevaar van de Mercedes is straight line speed, dat voordeel lijken ze kwijt te zijn
- Max staat op pole
- Los van de kwalificatie zat er tijdens de racesimulatie een behoorlijk gat in het voordeel van Max
Natuurlijk kunnen we Lewis nooit uitvlakken maar het is juist de snelheid die in het voordeel van Red Bull valt. Waarschijnlijk omdat ze met veel minder vleugel rijden maar daardoor het verschil van 7-10 km op het rechte stuk. Daarom was her zo knap dat Max juist in S3 zoveel pakte gisteren.
Dit zou wel de ideale situatie zijn voor velen hun hartslag hiercodex schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:58:
Vreemd genoeg heb ik het gevoel dat het een saaie race gaat zijn om een aantal redenen:Uiteraard is dit allemaal geen garantie, maar ik zie Verstappen hier wel zo dominant zijn dat hij een gecontroleerde race rijdt.
- Max staat op pole
In Jeddah waren ze (MB) gewoon sneller. Ook in Q. Over de start. Interlagos, prima start. Van 2 naar 1. Qatar, top start van 7 naar 4. Jeddah, bij de herstart prima start. Nu ook nog op rood vs geel.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:53:
[...]
Topsnelheid zonder drs is even wat anders dan een Q met drs. Die achtervleugel van Merc zal dan niet zo mega effectief zijn. Plus Max heef de laatste tijd niet echt geweldige starts. Gelukkig start ie op de softs, maar als Lewis in de slipstream komt in de 1e ronde....
Zou er helemaal geen probleem mee hebben zo veel spannende wedstrijden al gezien.codex schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:58:
- Max staat op pole
En dan komt Max:
"Mja joh.. Als de auto goed genoeg is, dan win ik. Ik doe altijd m'n best. We zien het wel."
Laten we hopen dat we een gevoel overhouden van: Dit was een eerlijke en gave race. Al zal ik vanwege alles wat er gebeurd is dit seizoen altijd vinden dat Max de titel sowieso had verdiend, maar goed.
Veel plezier iedereen!
Zelfs als Max wint maar de race is saai want denk dat er veel eenmalige kijkers zullen zijn vandaag.
Dit! Als HAM moet winnen, laat het dan mooi en clean gebeuren. Als VER wint idem, maar wat jij ook zegt, ik heb op dit moment het gevoel dat VER de titel een heel klein beetje meer verdient dan HAM.MarvinJames schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:06:
Is het niet geniaal dat alle racefans totaal van het padje zijn van de excitement.
En dan komt Max:
"Mja joh.. Als de auto goed genoeg is, dan win ik. Ik doe altijd m'n best. We zien het wel."
![]()
Laten we hopen dat we een gevoel overhouden van: Dit was een eerlijke en gave race. Al zal ik vanwege alles wat er gebeurd is dit seizoen altijd vinden dat Max de titel sowieso had verdiend, maar goed.
Veel plezier iedereen!
Tomorrow is not today!
Ik hoop het van harte. Maar we gaan het zien!asing schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:20:
[...]
Als je kijkt naar Lando, die staat op 4 puntjes van Charles en 4.5 punt achter hem staat Carlos. Als hij zichzelf ineens op P2 ziet rijden met Lewis erachter, dan zal er geknokt gaan worden ipv braaf opzij.
[ Voor 53% gewijzigd door JW1904 op 12-12-2021 09:12 ]
Hou eens op!JW1904 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:10:
Waarom kom ik niet van mijn onderbuik gevoel af dat MB behoorlijk aan het downplayen is, om vanmiddag met 2 vingers in de neus VER voor te blijven of aan te vallen?
Ik heb meer buikpijn dan met het WK2010. Moet ook maar van internet wegblijven vandaag denk ik.
DUGG
PS5?Mach schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:13:
Normaal post ik weinig in dit topic maar het is vandaag mijn verjaardag dus heb ik maar 1 cadeautje gevraagd, guess what
PSN: bollsie
Omdat Merc altijd de underdog aan het spelen is, ook als ze dat overduidelijk niet zijn? Dus, nu "zijn" ze de underdog en geloof je dat niet meer omdat altijd als ze de underdog waren ze toch ff wonnenJW1904 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:10:
Waarom kom ik niet van mijn onderbuik gevoel af dat MB behoorlijk aan het downplayen is, om vanmiddag met 2 vingers in de neus VER voor te blijven of aan te vallen?
Hoe dan ook, het kan beide kanten op gaan. Als je alleen naar de vrije trainingen had gekeken, zou je zeggen dat Merc een betere Q snelheid had en RBR een betere race pace. We weten inmiddels dat VER sneller was in Q, maar ook dat biedt geen enkele houvast voor de race.
[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 12-12-2021 09:19 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat komt gegarandeerd later dan een titel van Max
Dan moeten ze eerst kunnen bewijzen dat het opzettelijk was. Als ze dat niet kunnen bewijzen wordt het heel moeilijk. Je kunt Perez dan wel straffen voor de fout, maar Red Bull of Verstappen straffen voor een fout van Perez kan natuurlijk niet.M@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:14:
Wat als Perez opzettelijk Lewis van achter aanrijdt bij de eerste bocht? Zou dat ook nog consequenties kunnen hebben?
Zie bv ook crashgate. Renault is daar uiteindelijk voor bestraft en Flavio Briatore is een aantal jaren niet meer welkom geweest. Maar Alonso bleef onbestraft want "die wist het niet".
Schorsing voor volgend seizoen is dan een mogelijkheid, als je opzettelijk iemand er af rijd, en daardoor kampioenschap wil beslissen dacht ik.M@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:14:
Wat als Perez opzettelijk Lewis van achter aanrijdt bij de eerste bocht? Zou dat ook nog consequenties kunnen hebben?
Ja voor PerezM@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:14:
Die je straks allemaal mag vervangen voor MV1 spulTIGER1125 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:29:
Flickr PSN ID= cheironnl
Kijk uit je bent hier op Tweakers he. Dit is zo een console war discussie.
Lewis is meer een Xbox, meer terraflops. Max is de PS5, het totale betere pakket. Daarom wint ie ook vandaag.
Ik heb al een F1 tv abbo genomen. “€48” Ga niets van die Zweden afnemen.Homeland schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:09:
Bij Viaplay zullen ze ook met spanning zitten te kijken, als het een saaie race word met Hamilton als winnaar dan gaat dat veel potentiële abonnees kosten.
Zelfs als Max wint maar de race is saai want denk dat er veel eenmalige kijkers zullen zijn vandaag.
Hier vanmiddag ook een kinderverjaardag, maar de tv gaat hard genoeg dat het boven alles uit komtchevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:28:
![]()
Passend eind van zijn seizoen....cheiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:22:
Erik van Haren meldt dat Mazepin positief is getest op Corona en niet zal starten

PSN: xMaurice93
It’s time 🚀 #FullSend 🦁 #UnleashTheLion 🇦🇪 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/SROTFcWNCL
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 12 december 2021
Wordt hij eigenlijk vervangen?
Edit: nee dus
There will be no replacement driver in accordance with article 31.1 of the 2021 FIA Formula 1 Sporting Regulations, which prohibits any driver from starting the race who has not taken part in at least one practice session.
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 12 december 2021
[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 12-12-2021 09:28 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
There will be no replacement driver in accordance with article 31.1 of the 2021 FIA Formula 1 Sporting Regulations, which prohibits any driver from starting the race who has not taken part in at least one practice session.
HAM kwam van de week toch aardig dichtbij MAZ tijdens het rijden…Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:25:
Mazepin mist de race vanwege een positieve COVID-19 test. Het zou toch wat zijn als dat zou gebeuren bij een van de titelkandidaten. Daar moet je toch niet aan denken
Zonder gein, zat er gister nog over na te denken dat ook de social distancing voor de top-tier coureurs een psychologisch aspect kan zijn..
per aspera ad astra
Simpel, dan is de ander kampioen.groggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:31:
Wat als Max of Hamilton ook een positieve corona test hebben?
Dan worden ze net als Mazepin uitgesloten van deelnamegroggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:31:
Wat als Max of Hamilton ook een positieve corona test hebben?
PSN: xMaurice93
Kunnen ze Aitken toch ff lenen?Gynnad schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:26:
[...]
Wordt hij eigenlijk vervangen?
Edit: nee dus
[Embed]
Ik kan me voorstellen dat ze zoiets pas na de race naar buiten brengen, of dat Hamilton en Verstappen op dit moment sowieso niet worden getest. "Wat niet weet, wat niet deert." Zowel het belang van de F1 als de belangen die de VAE bij dit circus hebben, zijn daarvoor te groot.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:25:
Mazepin mist de race vanwege een positieve COVID-19 test. Het zou toch wat zijn als dat zou gebeuren bij een van de titelkandidaten. Daar moet je toch niet aan denken
Wel zonde dat Mazepin niet vervangen wordt.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |