Niets moet maar had ik wel gewaardeerd. Want dat heeft zeker geholpen.
Max is volgens mij altijd wel in z'n sas als Lando in de buurt is😅Vuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
Max ziet er wel oprecht heel blij uit. Kan niet stoppen met lachen.
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Norris die niet betrokken wil raken in het gevecht tussen P1 en P2. Kom zeg, toon eens ballen ga het gevecht aan met Hamilton!

Ik mag die Vuse livery wel van McLaren
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
heb je de F2 races niet gezien? anders effe terugkijkenjaapstobbe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:12:
Hoe is de eerste bocht morgen, voordeel op plek 1 of just nadeel?
Lieve Lando,
Ga alsjeblieft ALTIJD voor de move ongeacht wie er voor je rijdt. Wees niet bang om je stempel te zetten op de laatste wedstrijd dit jaar.
Ga alsjeblieft ALTIJD voor de move ongeacht wie er voor je rijdt. Wees niet bang om je stempel te zetten op de laatste wedstrijd dit jaar.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja hoor, Max wordt weer gesaboteerd bij het zetten van de handtekening...
(
)
(
Flickr PSN ID= cheironnl
Eens. Is mooi.Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
Ik mag die Vuse livery wel van McLaren
Hopelijk hebben ze de motor gespaard om er nu het maximale uit te kunnen halen.VidaR-9 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
[...]
De Honda staat in standje alles of niets.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Zonder tow deed ie ook al 327kmh
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Geen witte stift maar een gouden stift? Nu nog een gouden pik.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nee vertel? Wel benieuwd nu.bvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
[...]
heb je de F2 races niet gezien? anders effe terugkijken
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
En nu gaarne een race zoals vorig jaar..
uneventful, lead from start to finish..
uneventful, lead from start to finish..
Het is sowieso cringe, om wie het ook gaat.. maarja..psy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
Die boo"s bij Ham blijven irritant, hoe dan ook.
Ja zeg, de F1 vergt al zoveel vrije tijd, ga niet de F2 ook nog kijkenbvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
[...]
heb je de F2 races niet gezien? anders effe terugkijken

Eens!Kenny_026 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
[...]
Close enough. Vlag maar af!!
@alesandro_46 eens?
Ik liep iets achter tijdens de kwalificiatie en zag je melding. En ik maar hopen dat Max er inderdaad niet vanaf was geschoten. Kort daarna kwam de verlossing met een 1.22.109
En zelf zonder tow reed Max een goede twee sector.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Oe... Dat mag niet
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij zegt letterlijk dat ie twijfel heeft of dat ie voor een move moet gaan. Die jongen snapt ook wel dat ie niet de race moet verpesten voor Hamilton of Verstappen, en dat maakt het juist zo moeilijk want hij wil de race ook gewoon winnen. Niet meteen verwijten maken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
Norris die niet betrokken wil raken in het gevecht tussen P1 en P2. Kom zeg, toon eens ballen ga het gevecht aan met Hamilton!
Zeker, absoluut waar. Sneu volk.Chefbierrr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:15:
[...]
Het is sowieso cringe, om wie het ook gaat.. maarja..
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik denk dat ze inderdaad standje "er komt hierna geen race meer" hebben uitgedokterd.pietr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:15:
Die Honda motor is op 110% gezet volgens mij. Iets anders kan ik niet bedenken.
ik vind lewis niet altijd even leuk maar dit kan ik dan wel gewoon waarderennachtnet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
HAM :"MAX did a great lap today."
nou nee ik bijzonders, maar als je de hele weekend F1 zit te kijken en nog niet door hebt hoe bocht 1 gaat is de start van de F2 wel handig om te kijken
YouTube: F2 Sprint Race 1 Highlights | 2021 Abu Dhabi Grand Prix
Ja leuk pole, don't give a fuck 
Wat mij wel een fuck geeft is: wat als Hamilton weer 10+ wagen lengtes afstand houdt bij de formation lap?

Wat mij wel een fuck geeft is: wat als Hamilton weer 10+ wagen lengtes afstand houdt bij de formation lap?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Glazen bol:
Max sprint weg op rood. Norris sprint ook weg op rood en gaat Lewis voorbij. Lewis verliest tijd en Perez gaat er op rood ook voorbij.
Maar waar is die raketmotor waar we allemaal bang voor waren. En dan alle opmerkingen dat Lewis veel sneller zou zijn op een “mercedes circuit”. Alle hoop leeft weer bij mij
Max sprint weg op rood. Norris sprint ook weg op rood en gaat Lewis voorbij. Lewis verliest tijd en Perez gaat er op rood ook voorbij.
Maar waar is die raketmotor waar we allemaal bang voor waren. En dan alle opmerkingen dat Lewis veel sneller zou zijn op een “mercedes circuit”. Alle hoop leeft weer bij mij
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Pa7T5Ct0mJrSe7FTpCrYOGkH.gif?f=user_large)
Als Hamilton persé pole had willen hebben had hij wel dezelfde band genomen. Ik denk dat het zonder incidenten kansloos is voor Verstappen morgen.
Gewoon een ontzettend logisch antwoord en dilemma voor Norris. Je wilt 1 van de 2 geen tik geven in bocht 1.
F2 waren dit jaar vermakelijke races.jaapstobbe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:15:
[...]
Ja zeg, de F1 vergt al zoveel vrije tijd, ga niet de F2 ook nog kijken
P1 start was vanochtend niet zo heel denderend, maar over +-30 minuten hebben ze de tweede race van het weekend, kijken hoe het dan gaat.
Zo mooi als het lukt. Vorige week net niet tijdens Q.
Dan komt hij zijn land niet meer in ben ik bangStefanVerkerk schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:13:
hij reed op rood?PLAE schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:
Als Hamilton persé pole had willen hebben had hij wel dezelfde band genomen. Ik denk dat het zonder incidenten kansloos is voor Verstappen morgen.
Ik denk dat er vannacht een hoop tweakers de slaap niet kunnen vatten..
Ik zit hier zelf nog te stuiteren, (als een kind op sinterklaas avond.)
Ik zit hier zelf nog te stuiteren, (als een kind op sinterklaas avond.)
Dan krijgt hij daar een straf voor. Bij de formatie ronde is dit verboden.Chevy454 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:17:
De reden dat het vorige week niet bestraft is omdat het geen formatie ronde was maar een normale race ronde.
Betekent dat een gridstraf voor Max?
En toen schroefde Mercedes overnight even een nieuwe raket motor in Lewis auto.Kenny_026 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:17:
Glazen bol:
[Afbeelding]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Tevens heeft hij zichzelf daar het meest mee, gezien de rest op rood rijdt en hij op geel...Martin0 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:
[...]
Dan krijgt hij daar een straf voor. Bij de formatie ronde is dit verboden.
De reden dat het vorige week niet bestraft is omdat het geen formatie ronde was maar een normale race ronde.
Daarom de verhuizing naar MonacoKrankenhausen schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:
[...]
Dan komt hij zijn land niet meer in ben ik bang
Mag niet meer....VidaR-9 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:19:
[...]
En toen schroefde Mercedes overnight even een nieuwe raket motor in Lewis auto.
Ehh? Dat zijn twee verschillende sessies hé...PLAE schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:
Ik hoop dat Max een manier heeft om z'n start nog te oefenen in een sim ofzo want, dat zag er niet best uit eerder vandaag. HAM daarentegen is continue altijd goed weg.. Dat wordt nog spannend (DOH!)
Zo moet het dus voelen als je in de WK finale met 1-0 voorsprong de rust ingaat..
#excited...
#excited...
Horner bij SkyF1: dit was een van de beste rondes van Max dit jaar.
Jawel maar dan met 5 plaatsen gridstraf geloof ik. Wat best nog een valide optie zal kunnen zijn aangezien Hamilton echt topspeed te kort kwam.
Jawel hoor, ze kunnen nog altijd een nieuwe motor steken, Kost ze wel x aantal gridstraffen, afhankelijk van de hoeveelheid onderdelen ze steken.
Daar heeft max ook een aandeel in. Die rijdt telkens wel erg enthousiast weg.Chevy454 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:17:
nu mag het alleen als er iets mis is met de motor...dan inderdaad starten in de pits
Yesss, in iedergeval vast pole. De eerst klap zal ik maar zeggen. Helaas krijg je er geen punten voor...
Atari 4 ff'r 😊
Andere spec is pit start volgens mijAtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:20:
[...]
Jawel maar dan met 5 plaatsen gridstraf geloof ik. Wat best nog een valide optie zal kunnen zijn aangezien Hamilton echt topspeed te kort kwam.
Robben die alleen op de keeper afgaat is voldoende voor dat gevoel……Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:20:
Zo moet het dus voelen als je in de WK finale met 1-0 voorsprong de rust ingaat..
#excited...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Klopt. Hij moet gewoon zijn uiterste best doen om clean te racen en iig max en/of Lewis niet torpederen natuurlijk. Dus gewoon op tijd remmen. De wedstrijd wordt niet gewonnen in bocht 1. En Lewis rijdt op een hardere band. Die kan hij vast inhalen. Daarnaast kan hij gewoon zijn best doen om voor Perez te blijven. Als Norris ook mee kan komen in de race dan zou dat ook een voordeel voor max zijn.AlxRoelofs schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:
Gewoon een ontzettend logisch antwoord en dilemma voor Norris. Je wilt 1 van de 2 geen tik geven in bocht 1.
Is een andere motor buiten de poule automatisch 1 van een andere spec?
Nee hoor, als hij Max langer laat wachten dan zijn de rode banden ook minder een voordeel. Maar het mag bij de formatie ronde simpelweg niet.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:19:
[...]
Tevens heeft hij zichzelf daar het meest mee, gezien de rest op rood rijdt en hij op geel...
Volgens mij moet je nu ook bewijzen dat er iets mis is met de motor, en niet zomaar wisselen, dat kan alleen vooraf aan quali. Auto gaat nu naar Parc Ferme
Dat is toch al vaker tegen je gezegd dat daar niks van klopt?Justevo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
Het audiobandje wordt er weer overheen gegooid en daarna het geluid weggedraaid haha, wat een shitshow.
Iets met audio filters
Nu niet op zijn Nederlands choken morgen op de belangrijke momenten.
Dan is het te hopen dat Michael Masi daar nog even een notitie voor uit laat gaan... Want die praktijken vallen bij mij niet onder fair play...Martin0 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:22:
[...]
Nee hoor, als hij Max langer laat wachten dan zijn de rode banden ook minder een voordeel. Maar het mag bij de formatie ronde simpelweg niet.
"When you grow up your heart dies"
PER dus op Softs morgen om HAM dwars te zitten.
Parc ferme.VidaR-9 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:19:
En toen schroefde Mercedes overnight even een nieuwe raket motor in Lewis auto.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik gok eigenlijk meer op NOR bij de start.renegrunn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:23:
PER dus op Softs morgen om HAM dwars te zitten.
Yuki-modeChefbierrr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat ze inderdaad standje "er komt hierna geen race meer" hebben uitgedokterd.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Alonso, Ricciardo, Gasly, Vettel en Ocon mogen nog naar de stewards voor impeding
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14 voor alle documenten.
V-TEC power...
het verbaasd me toch dat mensen hier van alles roepen en duidelijk nog weinig kaas van de regels van F1 hebben gegeten.
Iedereen die helpt morgen vind ik liefsjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
[...]
Ik gok eigenlijk meer op NOR bij de start.
FtfyStefanVerkerk schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:14:
Als de witte stift het niet doet, dan maar de gouden stift. Nog mooier en past beter bij morgen (hopelijk)!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ooLHh5Lk7yC1LMXLBTM1ShR8.jpg?f=fotoalbum_medium)
Terecht. Kwam allemaal wat amateuristisch en kinderachtig over.tweakduke schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
Alonso, Ricciardo, Gasly, Vettel en Ocon mogen nog naar de stewards voor impeding
Pfoe formidabele ronde gereden en top werk van Perez. 3 man die achter Hamilton starten op rood dat kan ook best leuk gaan worden eerste ronde..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gelukkig had Verstappen daar echt geen zin in en backte hij gewoon uit bij de puinzooi en liet een gat vallen.AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:25:
[...]
Terecht. Kwam allemaal wat amateuristisch en kinderachtig over.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Honda lijkt dat torretje ook wel echt agressief te hebben gezet hoor. Als je zag hoe snel Yuki was, maar ook Verstappen zonder slipstream, dan hebben ze hun werk echt goed gedaan daar. Dat mag gezegd worden
PSN: xMaurice93
Het mooie en de kracht van dit topic/forum is dan om die personen op een normale manier de regels bij te brengenbvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
het verbaasd me toch dat mensen hier van alles roepen en duidelijk nog weinig kaas van de regels van F1 hebben gegeten.
Ik begrijp zelfs dat de rivisie van het nieuwe team is RB Powertrains in samenwerking met Honda natuurlijkMaurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:26:
Honda lijkt dat torretje ook wel echt agressief te hebben gezet hoor. Als je zag hoe snel Yuki was, maar ook Verstappen zonder slipstream, dan hebben ze hun werk echt goed gedaan daar. Dat mag gezegd worden
Het is irritant dat hier een aantal doen alsof het hier een gevecht is om bovenop de apenrots te zitten en anderen die niet 24/7 hiermee bezig zijn af te fikken.bvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
Tsja, de honda mannen hebben idd een bijzondere motor in elkaar gezet..... wat een overmacht, gewoon 2 tienden wegrijden bij Hamilton in bloedvorm (tel ff de tow niet mee), dat ziet er goed uit voor de race morgen.
Minder is die gele band van Lewis, daar gaat ie altijd vreselijk lekker op.... we gaan het mee maken.
Zoals Olav het zei, nog niets gewonnen, maar vooral niets VERLOREN!!
Minder is die gele band van Lewis, daar gaat ie altijd vreselijk lekker op.... we gaan het mee maken.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Een ding is wel jammer. Er was wat verwarring bij Verstappen over de tow voor Perez. Ik denk dus dat Verstappen die net te vroeg ingezet heeft want hij stond uiteindelijk bijna stil voor bocht 6. Geen goede tow voor Perez dus want die had anders P3 zeker gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Moet je de band niet linken aan het tijdsverschil?wowly schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:27:
Tsja, de honda mannen hebben idd een bijzondere motor in elkaar gezet..... wat een overmacht, gewoon 2 tienden wegrijden bij Hamilton in bloedvorm (tel mff de two niet mee), dat ziet er goed uit voor de race morgen.
Wel als je hem een agressievere mapping mee geeft. De huidige motor vervangen voor een nieuwe met dezelfde spec is volgens mij een vrij nutteloze actie mits er iets stuk is aan de huidige. Maar als dat het geval is dan mag de motor vervangen worden. Breng je dan een nieuwe motor in de poule dan is het vijf plaatsen strafAtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:22:
[...]
Is een andere motor buiten de poule automatisch 1 van een andere spec?
Ja en de spellingsregelsbvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
Als dit nog steeds dezelfde motor is als die in Turkije erin gezet is dan gaat deze al 7 races mee geloof ik.Maurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:26:
Het is indrukwekkend dat ze dit uit een motor te halen.
En dan vlak voor het schot struikelen over een iets te hoge pol gras en zn enkelbanden scheurtST10©DE schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:21:
[...]
Robben die alleen op de keeper afgaat is voldoende voor dat gevoel……
reden beide op rood in q3PLAE schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:27:
[...]
Moet je de band niet linken aan het tijdsverschil?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ze hebben denk ik hetzelfde kunstje geflikt als Mercedes gedaan heeft. Gewoon die motor zover tunen voor maximaal vermogen.Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:28:
[...]
Wel als je hem een agressievere mapping mee geeft. De huidige motor vervangen voor een nieuwe met dezelfde spec is volgens mij een vrij nutteloze actie mits er iets stuk is aan de huidige. Maar als dat het geval is dan mag de motor vervangen worden. Breng je dan een nieuwe motor in de poule dan is het vijf plaatsen straf
Top bedankt voor de uitleg,Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:28:
[...]
Wel als je hem een agressievere mapping mee geeft. De huidige motor vervangen voor een nieuwe met dezelfde spec is volgens mij een vrij nutteloze actie mits er iets stuk is aan de huidige. Maar als dat het geval is dan mag de motor vervangen worden. Breng je dan een nieuwe motor in de poule dan is het vijf plaatsen straf
Waarvan akte!Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:26:
[...]
Het mooie en de kracht van dit topic/forum is dan om die personen op een normale manier de regels bij te brengen
Ik heb het regel boek er niet bijgepakt, maar als ik dit lees lijkt het dat je onder Parc Ferme wel gewoon motor onderdelen kan wisselen tegen een of meerdere gridstraffen.bvbal79 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:
https://www.motorsport.co...arc-ferme-police/6863921/
Sochi toch?Martin0 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:28:
[...]
Als dit nog steeds dezelfde motor is als die in Turkije erin gezet is dan gaat deze al 7 races mee geloof ik.
Het is indrukwekkend dat ze dit uit een motor te halen.
Q2 bepaalt de bandenkeuze, Q3 de start posities.
Het valt mij trouwens nu pas op dat ze dat stomme plexiglas schermpje tussen Robert en Rob hebben weggehaald. Die lui gaan zoveel met elkaar om dat dat ding sowieso geen nu had. Maar dat even terzijde.
Ik hoop dat we morgen een legendarische race gaan zien. De spanning is voor een gedeelte weg bij mij...
Ik hoop dat we morgen een legendarische race gaan zien. De spanning is voor een gedeelte weg bij mij...
Q3 wel. Gebruikte kleur banden voor je snelste tijd in Q2 bepaald op welke banden je moet starten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |