Hoezo. Hij heeft z'n werk gedaan met die tow en zit voor Bottas,.dus die kan max niet lastig vallen.
Mijne was 94, echt gemetenhoevenpe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:03:
Hartslag 110
Ik vergeef Perez alles als hij morgen een sluitelrol speelt als er een undercute plaat zal vinden en Hamtilon voor zich houdt.
[ Voor 12% gewijzigd door BramViking op 11-12-2021 15:05 ]
Wie had dat gedacht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn nagels zijn weg.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geloof niet dat hij daar de batterij en/of de banden temperatuur nog voor had.computerjunky schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:04:
Volgens mij Stond er nog 13 sec op de klok dus kon Hamilton nog een ronde.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lekker Norris,
oh wat lekker om hem op p3 te zetten

ja oke, maar ze proberen nu niet eens een tow. Dus dan hebben ze ook wel vertrouwen.
I served in a company of heroes.
Klopt, maar het is voor het eerst sinds tijden dat RB een pole heeft met dit verschil.Maurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:04:
[...]
Mercedes start op (hun favoriete) gele band. Alles is nog mogelijk
komen 100 pushmeldingen tegelijk binnen nu.. VER Pole!!@!
HAM omringt door rode bandjes bij de start morgen, dat kan nog een hele spannende eerste bocht worden en een voordeel voor VER
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi voor Norris, mooi teamwork van Perez. Gaat spannend worden morgen.
Kon wel eens een serieus mooi weekend worden, zeker nu de top 3 volledig verschillende auto’s is :-)
NOR gaat morgen voor een lunge op HAM en tikt hem per ongeluk klein beetje aan
Verrassende grid met BOT zover terug, PER waar verwacht.
De Soft vs Medium gaat belangrijk zijn. Spannend!
De Soft vs Medium gaat belangrijk zijn. Spannend!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er kan wel geklaagd worden over Perez P4 maar Bottas P6 is ook leuk!
Tow track festijn? Dat klinkt als een andere sport. Maar het kan ook de bedoeling van Mer zijn dat Bottas naast Ver komt, dan heeft Hamilton geen last als die elkaar de baan uit vechten.
Ja 4 is ok, maar toen in t schreef, kon Bottas er nog voor komen.. (as usual)FunFair schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:04:
[...]
Hoezo. Hij heeft z'n werk gedaan met die tow en zit voor Bottas,.dus die kan max niet lastig vallen.
Maar dát is eigenlijk onverwacht eens niét gebeurd!

*knip*
Laat dat nou gewoon aub.
Laat dat nou gewoon aub.
[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 15:08 ]
"When you grow up your heart dies"
Maar RBR weer op de zachte band waar zij de voorkeur voor hebben. Het kan morgen nog alle kanten op.Maurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:04:
[...]
Mercedes start op (hun favoriete) gele band. Alles is nog mogelijk
Poeh, Red Bull met een fantastische teamwork actie en Mercedes die het enorm laat liggen. Zowel Hamilton geen tow geven en Bottas die start vanaf de 3e startrij. Dat laatste kan nog wel eens een van de belangrijkste factoren gaan worden morgen, want Bottas staat er (helaas) wel om bekend dat ie slecht door verkeer komt. Dan staat Hamilton er dus helemaal alleen voor.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Mentale tik is uitgedeeld in ieder geval.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zo, Hamilton op P2 op mediums en om hem heen Verstappen, Norris en Perez op softs. Dat kan nog wel eens een start worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Norris op geel morgen?
Okay. Mn onpartijdigheid begint nu toch wel een beetje te verschuiven naar Max als kampioen. Christ, ben lang niet zo zenuwachtig geweest voor een sport event
Max start op rood wat echt een voordeel is nu.Vuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:05:
[...]
ja oke, maar ze proberen nu niet eens een tow. Dus dan hebben ze ook wel vertrouwen.
De tv mag van mijn zoon van 4 pas uit als Max klaar is met knuffelen 🤣
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Ik heb wel een bepaald scenario in gedachte, maar uit sportiviteit zal ik het maar niet delen verder.
Team Redline go!
Eeehm ik wil de pret niet drukken, maar rood+tow, gaat dat morgen genoeg zijn tegen HAM op geel?
Hamilton heeft laten zien dat hij fantastische starts kan maken dus bij bocht 1 op P1 liggen zou me niks verbazen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:06:
Zo, Hamilton op P2 op mediums en om hem heen Verstappen, Norris en Perez op softs. Dat kan nog wel eens een start worden.
Misschien kan RB even een Merry Christmas spotje opnemen voor Sky Sports?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja. Dat denk ik dus ook. HAM is wel vatbaar voor zulke dingen.Rivanov schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:06:
Mentale tik is uitgedeeld in ieder geval.
De tering inderdaad, stond echt net te schreeuwen in m'n huiskamerJasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:07:
Okay. Mn onpartijdigheid begint nu toch wel een beetje te verschuiven naar Max als kampioen. Christ, ben lang niet zo zenuwachtig geweest voor een sport event

YES YES
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat zij ikspartacusNLD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:21:
Aan alle paniek hier:
[Afbeelding]
Het is pas FP2..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Pooohh niet verwacht dit ... erg interessant voor morgen ivm rood vs geel.
Overigens was Max ook snel onderweg in zijn tweede rondje zonder tow. Hij is on fire... maarja de puntjes worden morgen pas verdeeld.
Overigens was Max ook snel onderweg in zijn tweede rondje zonder tow. Hij is on fire... maarja de puntjes worden morgen pas verdeeld.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
en terecht. kijken zolang er beeld is..pietje63 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:07:
De tv mag van mijn zoon van 4 pas uit als Max klaar is met knuffelen 🤣
Start Norris op softs? Dat zou namelijk een kans zijn om hem voor Lewis te krijgen, dat zou top zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Niet online
En Verstappen heeft het hele seizoen geen geweldige starts?AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
[...]
Hamilton heeft laten zien dat hij fantastische starts kan maken dus bij bocht 1 op P1 liggen zou me niks verbazen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zat te lachen als Doctor EvilTerranova schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
[...]
De tering inderdaad, stond echt net te schreeuwen in m'n huiskamer
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
beter dan beiden op geel en door HAM in R1 ingehaald wordenjaapstobbe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:07:
Eeehm ik wil de pret niet drukken, maar rood+tow, gaat dat morgen genoeg zijn tegen HAM op geel?
YepPhusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
Start Norris op softs? Dat zou namelijk een kans zijn om hem voor Lewis te krijgen, dat zou top zijn.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Perez gaat een sleutelrol spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 11-12-2021 15:10 ]
Ja an sich wel maar vorige week had hij er 2 middelmatige in 1 race.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
[...]
En Verstappen heeft het hele seizoen geen geweldige starts?
Norris zal het Hamilton echt niet heel moeilijk gaan maken verwacht ik.Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Lap of the Gods
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Zijn restarts zuigen nog wel eensDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
[...]
En Verstappen heeft het hele seizoen geen geweldige starts?
Bottas ook in het middenveldBramViking schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
Perez gaat een sluitelrol spelen.
Sleutelrol, we zullen zien.BramViking schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
Perez gaat een sluitelrol spelen.
Ik had het idee dat hij tijdens zijn tweede rondje onder het hotel(?) buiten de lijntjes aan het kleuren was, dus ik denk dat hij de tijd kwijt was geraakt als hij de ronde toch had afgemaakt.renzo4000 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
Pooohh niet verwacht dit ... erg interessant voor morgen ivm rood vs geel.
Max ziet er wel oprecht heel blij uit. Kan niet stoppen met lachen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Een normale, een slechte nadat Hamilton uitgebreid zijn best deed om niet aan te sluiten bij de formatieronde en een geweldige.AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
[...]
Ja an sich wel maar vorige week had hij er 2 middelmatige in 1 race.
Hamilton wordt behoorlijk uitgejoeld
Met 10 minuten vertraging moeten kijken, maar alsnog:
BAM!!! Hoppa, en morgen aan de horizon verdwijnen
BAM!!! Hoppa, en morgen aan de horizon verdwijnen
Deze is dan ook wel heel erg lekker...Vuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
Max ziet er wel oprecht heel blij uit. Kan niet stoppen met lachen.
:strip_exif()/f/image/INmubEAkIVv2XXS5a62KCanP.jpg?f=fotoalbum_large)
Max draait gewoon 328kmh!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Fair enoughWognummer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
[...]
beter dan beiden op geel en door HAM in R1 ingehaald worden
Hoeft toch niet en publique?Teknix1982 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:10:
Hmm geen dank je voor Perez zijn tow. Das wel jammer
In ieder geval is mijn zorg weggenomen dat ze de auto niet hebben op orde zouden hebben, gezien het gekloot met die vleugel tijdens de FP3.
Als ie er bij de start voorbij kan wil ie er echt niet achter zitten, gezien hij op softs start en dus eerder moet pitten.miicker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:09:
[...]
Norris zal het Hamilton echt niet heel moeilijk gaan maken verwacht ik.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar wel great crowdmr thee schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:10:
Sneu volk met dat boegeroep.
Het audiobandje wordt er weer overheen gegooid en daarna het geluid weggedraaid haha, wat een shitshow.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hamilton is wel relaxed zeg. Goed om te zien

PSN: xMaurice93
Tja, dat is sport.mr thee schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:10:
Sneu volk met dat boegeroep.
Tow powerAlfa Novanta schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:10:
[Afbeelding]
Max draait gewoon 328kmh!!Wie zei dat deze rechte stukken een voordeel voor Mercedes zouden zijn..?
Die boo"s bij Ham blijven irritant, hoe dan ook.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Wow wat een quali! Wat een spanning. Kijk echt uit naar morgen!
Voor mij is HAM nog steeds favoriet. Hij staat op de gele banden, en kan zijn stint lang trekken. Wat verschil kan maken is PER op soft op P4. Als hij in het eerste deel van de race voor HAM kan komen, dan kan hij eindelijk eens een keer echt wingman spelen, en VER de ruimte geven die hij nodig heeft voor een 2-stopper.
BOT valt een beetje tegen P6. Maar, ook hij kan ontzettend belangrijk blijken als VER na z'n eerste stop achter h komt.
I dunno. Het wordt heel spannend morgen.
BOT valt een beetje tegen P6. Maar, ook hij kan ontzettend belangrijk blijken als VER na z'n eerste stop achter h komt.
I dunno. Het wordt heel spannend morgen.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
I'm gratefull to see where he is

PSN: xMaurice93
*knip*
Dat laten we dus achterwege.
Dat laten we dus achterwege.
[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 15:16 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bij iedereen die een boo krijgt is het irritant. Maar denk niet dat we dat nog kunnen veranderen nu iedereen zowat lijnrecht tegenoverelkaar staan.psy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij is tevreden over zijn eigen ronde dus dan is het minder moeilijk om relaxed te blijven.nachtnet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
HAM :"MAX did a great lap today."
Tot nu toe werkt het…Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:07:
Jullie kennen mij, ik heb altijd pech met alles... Dus waarom dat niet eens ten goede gebruiken?
Zojuist geld gezet op Lewis die de race en het WK wint.
[Afbeelding]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De box tussen Hamilton en Max, goed om te zien!
Ham: "Im grateful I can see where he is"
toch wel humor.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 11-12-2021 15:12 ]
Perez haalt ook een top speed van 327... das 1 km/h langzamer.
Hoe is de eerste bocht morgen, voordeel op plek 1 of just nadeel?
Plottwist: HAM heefr net de verkeerde banden gekregen.
Dit waren eigenlijk gele banden maar dan met rode opdruk om aan het banden regelement te voldoen. Zodat hij een 1 stopper kan doen
Dit waren eigenlijk gele banden maar dan met rode opdruk om aan het banden regelement te voldoen. Zodat hij een 1 stopper kan doen
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Alsof ie hem niet zag toen ie vorige week z'n achtervleugel in z'n oog had
Ja die was wel leukVuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:12:
Ham: "Im grateful I can see where he is"toch wel humor.
Laten we dan maar hopen dat hij niet expres zijn rondjes heeft vernaggeld om P2 te staan en dat ongeluk in de laatste race waar Toto het over had te veroorzaken. Dan krijgt hij pas boe-geroep...psy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:
De Honda staat in standje alles of niets.Kalder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:12:
[...]
Perez haalt ook een top speed van 327... das 1 km/h langzamer.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Norris gaat zich er niet mee bemoeien maar zit wel op de front seat.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
*knip*
Commentaar op de moderatie niet hier aub.
Commentaar op de moderatie niet hier aub.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 15:16 ]
Perez moet echt morgen strategisch in dienst van Verstappen rijden. Dit kan alleen behaald worden met een zeer goede team strategie. Perez moet...
[ Voor 15% gewijzigd door BramViking op 11-12-2021 15:17 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |