Close enough. Vlag maar af!!Kenny_026 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
Pole 1.22.123
@alesandro_46 eens?
[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 11-12-2021 14:56 ]
Close enough. Vlag maar af!!Kenny_026 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
Pole 1.22.123
[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 11-12-2021 14:56 ]
De snelheid: 0.9s tov pole hahaVerwijderd schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:55:
Zit er een raket motor in de auto van Yuki? Wel tof om te zien dat hij wel de snelheid heeft na al die tegenslagen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat mag ie zeker. Moet ie wel uit de pits starten…Silent Thunder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
Mag HAM nog een nieuwe motor erin gooien voor morgen?
Yup. Wel +5Silent Thunder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
Altijd maar dan grid plekken inleveren.Silent Thunder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als hij wil starten vanuit de pits wel jaSilent Thunder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
Kost m dan een pitlane start volgens mijSilent Thunder schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:56:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Denk het ook. Het afscheidscadeau van Mercedes aan Bottas. Thanks for the service, now give HAM a tow!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Toch is die jongen de laatste races gigantisch gegroeid. Ik zie hem nog wel een keer richting Red Bull verhuizen...Hippocampus schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:57:
Tijd van TSU afgepakt. jammer, opnieuw proberen jong.
"When you grow up your heart dies"
En nu onder hoge druk lichtjes de muur aantikken op een vervelend momentHippocampus schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:57:
Tijd van TSU afgepakt. jammer, opnieuw proberen jong.
I served in a company of heroes.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Alleen gridstraffen als het dezelfde spec is, geen gridstraffen als 'ie al eerder gebruikt is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gasly gaat op zich ook lekker, maar die zie ik niet zo snel terug gaan. (Behalve als Max ineens van team verwisselt ofzo.)sjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:57:
[...]
Toch is die jongen de laatste races gigantisch gegroeid. Ik zie hem nog wel een keer richting Red Bull verhuizen...
Ik dacht 5 plekken straf, dan is het toch gewoon 5 plekken achter zn gekwalificeerde-plek? Waarom dan pits?lolgast schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:57:
[...]
Als hij wil starten vanuit de pits wel ja
Dat zijn die gasten met hun Super Max versie... Ik vertik het ook om polls in te vullen met wie er wereldkampioen wordt...jaapstobbe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:58:
Beste Olav, niet te vroeg juichen alsjeblieft. Je bent Jinx-Master #1
leek me dat Max dat was?nachtnet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:58:
Aan het begin vh seizoen had ik de verwachting dat Tsu net zo goed zou rijden als hij nu wel doet. mogelijk volgend meer en betere resultaten.
NOR aan het zeuren over RBR?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
PSN: xMaurice93
parc ferme breken is pitlane start toch? of geld dat niet voor bepaalde onderdelenDataGhost schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:58:
[...]
Alleen gridstraffen als het dezelfde spec is, geen gridstraffen als 'ie al eerder gebruikt is.
Dit. Wordt een bijzonder spannend laatste deel van de sessie.Exocet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
Perez nu Bottas laten volgen, kan ie ook geen tow geven
Zoals ik het nu zie blijft Max zijn hele carrière bij Red Bull rijden...Illegal_Alien schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:58:
[...]
Gasly gaat op zich ook lekker, maar die zie ik niet zo snel terug gaan. (Behalve als Max ineens van team verwisselt ofzo.)
Ik vond het wel meevallen, kan me haast niet indenken dat hij hier een straf voor gaat krijgen.Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
Hopen dat perez geen straf krijgt door norris
Zolang het dezelfde onderdelen zijn met dezelfde setup breekt het niet.Wognummer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
[...]
parc ferme breken is pitlane start toch? of geld dat niet voor bepaalde onderdelen
Helaas zit Gasly niet in Q3.wowly schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
Tsja, nu tikt Gasly dadelijk even de binnenbocht aantikken, yellow flag and clear is case!!
Verwijderd
Tenzij Porsche zijn eigen team krijgt, dat is enige switch die ik hem mogelijk ooit zie maken. Maar hopelijk krijgt RB Porsche motoren.sjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
[...]
Zoals ik het nu zie blijft Max zijn hele carrière bij Red Bull rijden...
Ik weet niet. Als RBR die nieuwe autos van volgend jaar nou helemaal mis heeft zal ie best wel eens het gras aan de andere kant eens gaan inspecterensjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:59:
[...]
Zoals ik het nu zie blijft Max zijn hele carrière bij Red Bull rijden...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Je moet dan wel een goede reden hebben; een andere (nieuwe) motor valt dara niet onder dacht ik.DataGhost schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:00:
[...]
Zolang het dezelfde onderdelen zijn met dezelfde setup breekt het niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan kan ie het alleenGraft schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:01:
HAM rijdt nog steeds voor BOT, dus geen tow?
correct, BOT krijgt een towGraft schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:01:
HAM rijdt nog steeds voor BOT, dus geen tow?
Mja, nee sorry, ondanks dat ie wel wat progressie laat zien heeft ie toch nog wel teveel fouten.sjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:57:
[...]
Toch is die jongen de laatste races gigantisch gegroeid. Ik zie hem nog wel een keer richting Red Bull verhuizen...
Precedent is er, goede reden boeit niet, alleen toestemming en dat lijkt een formaliteit. Dit jaar heeft Bottas ook onder parc fermé een nieuwe motor gepakt zonder pitlane start, enkel gridstraffen.Illegal_Alien schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:00:
[...]
Je moet dan wel een goede reden hebben; een andere (nieuwe) motor valt dara niet onder dacht ik.
Nee man, dit format is geniaal.computerjunky schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:02:
Ik zie toch meer voor een kwalificatie waar iedereen apart de baan op gestuurd ala wielrennen tijdrit en zo. Een ieder 3 rondes in een uur krijgt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Clean en eerlijk is dat alle soortgelijke akties op eenzelfde manier worden beoordeeld. En daar is voor zover ik weet iedereen hier wel voorstander van. Alleen tot nu toe zijn die beoordelingen nogal eenzijdig of worden de situaties niet eens beoordeeld. En aangezien Ham wel heel veel voordeel hierbij heeft gehad, hopen we wel dat het kwartje nu eens een keer de andere kant op mag vallen.FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:39:
[...]
Ik hoop dat het ook niet komt.
Ondanks dat ik zwaar in de minderheid ben, hoop ik eindelijk eens op een clean race zonder allemaal penaltys, gewoon racen.![]()
[mbr]*knip*
Ga zelf dan niet sneren uitdelen.[/]
[removed]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet als dit zijn pushlap is.miicker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:02:
Lewis kan nog eens gaan.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-12-2021 16:53 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
FP1,2,3 suggereren echt wat andersVuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:02:
Mercedes gaat voor de race..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mercedes start op (hun favoriete) gele band. Alles is nog mogelijk
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq