[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste
Acties:
  • 440.785 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Vuvuzela schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:33:
[...]

Dat het hier op tweakers 3 maanden (ik gok langer) zuur is boeit ze niet. Maar je wilt gewoon bij de finishvlag meteen een winnaar en niet nog 3 uur billenknijpen en dan terwijl je ergens in je motorhome zit een berichtje krijgen dat je wdc bent geworden.. Kan je daarna nog naar een leeg podium voor een lege tribune, beetje met champagne rozenwater spuiten. :X
FTFY

Hoe de uitslag ook gaat worden voor die 4 vliegtuigen vol Nederlandse fans, of Max nou wint of verliest feestbier of een troostbiertje is pas op de terugweg weer beschikbaar, dat wordt een zware reis...

Vraag me af of ze door die nieuwe bocht voor opkomen rechte stuk nog wat langzamer het rechte stuk op gaan dan in de oude situatie, die andere wijziging heeft de boel alleen maar sneller en vloeiender gemaakt zo te zien.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Persconferentie Max en Lewis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:25
Prima opiniestuk. Iedereen moet zijn mening kunnen geven.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:21
Extigo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:14:
[...]

Iedereen moet zeker zijn mening kunnen geven maar het aantal aannames die hij doet in het stuk is op zijn minst opvallend vind je niet? Aan het stuk te lezen kan hij de gedachten lezen van Verstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
belly89 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:18:
[...]

Iedereen moet zeker zijn mening kunnen geven maar het aantal aannames die hij doet in het stuk is op zijn minst opvallend vind je niet? Aan het stuk te lezen kan hij de gedachten lezen van Verstappen
Er staat groot OPINION boven het artikel. Dus het is een mening van één persoon. Dus logisch dat hij aannames doet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:02
StealthyPeanut schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:56:
[...]

Max heeft de ambitie om 1x WK te worden. Dat is zijn doel. Niet om het record van Hamilton te verbreken.

Dus stel dat het zondag lukt, ben ik heel erg benieuwd :o .
Hij heeft toch ook al aangegeven dat hij wél met nummer één op de auto wilde gaan rijden. (Goeie marketing!) Dat betekend automatisch dat hij volgend jaar gewoon rijd. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:15
Even voor mijn beeldvorming: Hoeveel reporters zijn Brits in die perszaal/ruimte voor de 'Internationale' pers? Weet iemand dat?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Extigo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:14:
[...]

Mee eens . Maar de Britse pers voorziet 85% van de wereld van F1 nieuws. Dit geeft natuurlijk een verplichting om zo on partijdig te zijn als mogelijk.

Dit is de Chief Editor... Ik vind dit ver buiten de perken want het zet een beeld neer . En dan kan die er OPINIE boven zetten... maar kom op joh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
backupdevice schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:22:
[...]

Mee eens . Maar de Britse pers voorziet 85% van de wereld van F1 nieuws. Dit geeft natuurlijk een verplichting om zo on partijdig te zijn als mogelijk.

Dit is de Chief Editor... Ik vind dit ver buiten de perken want het zet een beeld neer . En dan kan die er OPINIE boven zetten... maar kom op joh
Iedereen mag zijn mening geven. Hetzelfde zou ik zeggen wanneer Olav Mol op zijn website een artikel neerzet die volledig tegen Hamilton is. Iedereen heeft zijn mening en het feit dat er OPINION boven staat, betekent voor mij alleen maar dat je het artikel niet te serieus en met een zak zout moet nemen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Extigo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:25:
[...]

Iedereen mag zijn mening geven. Hetzelfde zou ik zeggen wanneer Olav Mol op zijn website een artikel neerzet die volledig tegen Hamilton is. Iedereen heeft zijn mening en het feit dat er OPINION boven staat, betekent voor mij alleen maar dat je het artikel niet te serieus en met een zak zout moet nemen.
Jij ziet hier niet het het dubbele in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
backupdevice schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:26:
[...]

Jij ziet hier niet het het dubbele in ?
Welk dubbele? Dat het om een Britse website gaat, waarvan de Britse Chief Editor een opiniestuk schrijft die de Britse titelkandidaat op een voetstuk zet en de niet-Britse tegenstander de grond in boort? Nee, ik zie alleen maar logische dingen in dit artikel.

Steam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
backupdevice schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:22:
Ik ben tot ongeveer halverwege gekomen. Het beeld "Pappa vertelt zoonlief wel even waar hij fout zit en dat het aan hem ligt" blijft hangen. Een beoordelingsgeprek, en je bent stout geweest.

Het is het meest 'tantilizing' seizoen wat ik in tijden gezien heb. Ik heb Hakkinen zien huilen toen zijn auto stuk ging, samen met zijn kansen. Ik heb ze feest zien vieren bij Ferrari tot Glock ineens stil viel, en ik heb Lewis met kale banden in de Chinese grindbak zien landen.

Maar dit, zoals het er nu voor staat, nooit. Het zou weer een heel saai seizoen geweest zijn zonder Max. De journalisten moeten begrijpen dat ze kopij nodig hebben en zonder Max zou het een stuk lastiger worden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 22:49

Keida

dr.

Op zich prima stuk over wat mij betreft wel feiten. Maar ja dat hij altijd de aggressor is heeft natuurlijk te maken met het feit dat de RB gewoon 95% zo goed is als de Mercedes. Zeker de afgelopen races. Dus kom je uit op aggressieve rijstijl om te compenseren.

Wat deze Chief Editor zou sieren is als hij ook een dergelijk stuk schrijft aan/over Hamilton.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
De hoeveelheid vragen die impliceren dat het gewonnen wordt door een crash :o (en ja dat is allemaal implicerend dat Max dat doet omdat hij de enige is die daar wat aan zou kunnen hebben) :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:55

Zewatanejo

Fine Thanks!

Keida schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:32:
Op zich prima stuk over wat mij betreft wel feiten. Maar ja dat hij altijd de aggressor is heeft natuurlijk te maken met het feit dat de RB gewoon 95% zo goed is als de Mercedes. Zeker de afgelopen races. Dus kom je uit op aggressieve rijstijl om te compenseren.

Wat deze Chief Editor zou sieren is als hij ook een dergelijk stuk schrijft aan/over Hamilton.
Ja dit dus, dat lijkt voor het gemak maar vergeten te worden. Max moet zijn auto compenseren met offensiever rijgedrag. Anders zou hij niet eens een kans maken.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 18:11
Ze gaan allemaal er vanuit dat Max de crash gaat veroorzaken. Een tik zoals in Hamilton deed op Silverstone zal hem ook de titel geven. Dus zul je zien dat Lewis een crash veroorzaakt en uiteraard licht of niet gestraft word.

Alle aandacht is er nu voor Max om dat hij baat bij een crash heeft. Nou dat heeft Hamiton net zo als het hem goed uitkomt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Melantrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:33:
[...]
De hoeveelheid vragen die impliceren dat het gewonnen wordt door een crash :o (en ja dat is allemaal implicerend dat Max dat doet omdat hij de enige is die daar wat aan zou kunnen hebben) :X
Ik kan hier ook niks mee. De vragen zijn beschamend slecht. Die van dat meisje vond ik nog het leukste, zij heeft er tenminste echt over nagedacht. De journalisten vragen alleen naar dingen die het meeste aan clicks / smeuïge oneliners oplevert.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Melantrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:33:
[...]

Best treurig. Laat de Tweakers mods daar maar eens de leiding nemen, misschien dat er dan een keer andere vragen komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
Siebeh schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:39:
Ze gaan allemaal er vanuit dat Max de crash gaat veroorzaken. Een tik zoals in Hamilton deed op Silverstone zal hem ook de titel geven. Dus zul je zien dat Lewis een crash veroorzaakt en uiteraard licht of niet gestraft word.

Alle aandacht is er nu voor Max om dat hij baat bij een crash heeft. Nou dat heeft Hamiton net zo als het hem goed uitkomt.
Dit is dus het scenario waar ik echt bang voor bent. Max wordt op dit moment (wellicht beetje terecht) geframed voor het scenario dat er gecrashed wordt. Maar als Hamilton de schuldige is, vraag ik me dus echt af hoe dat wordt afgerekend, in zowel de daadwerkelijke straf als de Media. Dat heeft niet zoveel met partijdigheid te maken, maar als je de hele week dit hoort, en je zit zondag in de stewards office te beoordelen, dan gaat dit toch onbedoeld mee spelen? Dat is toch bijzonder lastig om dat niét mee te laten rekenen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
Kijk uit dat jullie de moderator niet wakker maken :9

Dit had de F1 nodig, een gevecht tot aan het gaatje. Een jonge hond die de oude garde uitdaagt. Controverses, uitspraken, meningen. En nu, alsof het bord is schoongeveegd, 1 keer alles of niets. Winner takes all.

Iedereen gooit olie op het vuur en de sfeer maakt het dat een bad in een vijver met Piranha's soms fijner is. Maar het is wat het is. Nog eentje. Een grand finale. En wie er dan voor staat wint.

Eerst morgen maar eens afwachten.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:39
Mensen moeten eens niet zo Calimero zijn en Max moet eens inzien dat hij soms gewoon fout zit...

Natuurlijk moet Max meer risico nemen en agressiever rijden nu de Mercedes toch weer de snellere auto lijkt, maar dat betekent niet dat alles maar mag en kan of dat er geen gevolgen aan zitten.

Zoals wel vaker gezegd heeft Max nogal een 'ik ga ervoor en de rest zoekt het maar uit' aanpak, vaak met succes maar ja... soms gaat dat ook mis of zitten er gevolgen aan.

En nee, ik ben ook niet met alles eens wat de FIA beslist maar zeker ook niet oneens met alles. Maar voor velen lijkt Max echt helemaal niks verkeerd te kunnen doen en is iedereen tegen hem (en dat lijkt hij zelf ook te geloven soms). En dat is gevaarlijk en uitteindelijk een beperking omdat niet meer de objectief verstandigste keuzes kan maken...

Ik hoop vooral dat alles clean gaat dit weekend en natuurlijk dat Max wint, al vrees ik het ergste...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
m0ridin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:45:
Mensen moeten eens niet zo Calimero zijn en Max moet eens inzien dat hij soms gewoon fout zit...

Natuurlijk moet Max meer risico nemen en agressiever rijden nu de Mercedes toch weer de snellere auto lijkt, maar dat betekent niet dat alles maar mag en kan of dat er geen gevolgen aan zitten.
Ik denk dat veel mensen ook wel zien dat max af en toe flink de randjes opzoekt of er wat overheen kleurt. Het frustrerende is echter dat hamilton dat ook doet, maar dat dit door de wedstrijdleiding niet gezien word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
We moeten gewoon hopen op een clean race. Iedere controverse zal worden uitgemolken door alle partijen, van coureur tot teambaas tot journalist.

Ik hoop op een mooi gevecht tussen beiden met Verstappen als winnaar, maar als dat hem en ons niet is gegund, laat Hamilton dan maar 5 seconden wegrijden zodat ze niet bij elkaar in de buurt komen. Uiteraard met dan 2 ronden voor het einde een engine failure >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

De persco was best netjes en er werden naar mijn mening geen vreemde vragen gesteld door wie dan ook.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:48:
De persco was best netjes en er werden naar mijn mening geen vreemde vragen gesteld door wie dan ook.
De gekste uitspraken en redenaties komen nog altijd van fans, niet van journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 16:19
m0ridin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:45:

Zoals wel vaker gezegd heeft Max nogal een 'ik ga ervoor en de rest zoekt het maar uit' aanpak, vaak met succes maar ja... soms gaat dat ook mis of zitten er gevolgen aan.

En nee, ik ben ook niet met alles eens wat de FIA beslist maar zeker ook niet oneens met alles. Maar voor velen lijkt Max echt helemaal niks verkeerd te kunnen doen en is iedereen tegen hem (en dat lijkt hij zelf ook te geloven soms). En dat is gevaarlijk en uitteindelijk een beperking omdat niet meer de objectief verstandigste keuzes kan maken...

Ik hoop vooral dat alles clean gaat dit weekend en natuurlijk dat Max wint, al vrees ik het ergste...
Het probleem wat volgens mij de meerderheid van de gebruikers op dit forum hebben is dat de FIA niet consistent is met zijn beslissingen.
Maar ik denk dat het beter is dat we hier over ophouden, want dit is al een miljoen keer besproken en gaat ook niet over deze race.

on topic dan:

Zijn er al coureurs/teams die iets gezegd hebben over die nieuwe curbstones ? Maken ze zich zorgen of zien ze het allemaal wel bij de trainingen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:20
@DaniëlWW2 Sorry dat ik nitpicky ga zijn maar de uitkomsten met de laatste race mist nog 1 optie (een finished 9e, de ander 10e + FL), in dat geval gelijk in punten dus Max WC

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
Laten we inderdaad hopen dat Max gewoon een eerlijke kans heeft op deze baan zodat hij gewoon volledig kan focussen op het rijden van zijn rondjes zonder zijn RBR16B te moeten over-driven.

In de eerste helft van het seizoen hadden ze dat voordeel waardoor je ook minder van dat getrut zag om op het randje (soms eroverheen) te moeten rijden. Dan zal je zien dat de race heel anders gaat verlopen.

Max heeft aangegeven niet heel veel verschil te merken in de sim op de vernieuwde baan. Laten we hopen dat dit zo is in de praktijk en heeft ie misschien een eerlijke kans. Helaas is de race van vorig jaar niet een goed uitganspunt vanwege de veranderingen aan de baan EN toen waren de Mercedessen al een stuk teruggedraaid (want WDC en constructeurs al in de pocket).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:57
Ik hoop dat RBR nog wat performance kan vinden en Max op een mooie manier de wedstrijd kan winnen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:48

oZy

Plenkske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:52:
Het probleem wat volgens mij de meerderheid van de gebruikers op dit forum hebben is dat de FIA niet consistent is met zijn beslissingen.
Maar ik denk dat het beter is dat we hier over ophouden, want dit is al een miljoen keer besproken en gaat ook niet over deze race.
Toch gelden er blijkbaar andere regels voor deze race dan alle voorgaande races. Want wie riepen er dan na Silverstone en Hongarije dat de stewards ieder incident afzonderlijk beoordelen, zonder rekening te houden met de eventuele impact op het kampioenschap? Is dat nu dan toch anders? :?

Tenzij een van beide een nog ergere overtreding maakt dan eerder dit seizoen is gebeurd kan de wedstrijdleiding m.i. echt niet verder gaan dan 5/10sec timepenalty.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Voor het eerst dat ik live de tv persconferentie op de donderdag keek en weet nu meteen dat elke clickbait titel van een artikel vandaag bullshit is. Er zaten twee ontspannen rijders, weinig emotie, geen gedoe, beetje praten over hoe ze hebben ontspannen de afgelopen dagen en Max die vertelde dat hij (ik geloof bij een zaak van zijn broer?) gratis ijsjes kan halen.

Dat is het nare aan de F1 media, deels gerund door de F1 zelf wat best vreemd is en daarnaast veelal zo waanzinnig nationalistisch en bevooroordeeld dat het echt zoeken is naar de neutrale speld in de hooiberg van bullshit en clickbait. Het is soms amper journalistiek te noemen.

Want de grote divisie tussen fans word enorm aangewakkerd door de media en niemand die er blij van word of er iets mee op schiet.

[ Voor 9% gewijzigd door Homeland op 09-12-2021 16:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 11-09 16:19
oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:57:
[...]

Toch gelden er blijkbaar andere regels voor deze race dan alle voorgaande races. Want wie riepen er dan na Silverstone en Hongarije dat de stewards ieder incident afzonderlijk beoordelen, zonder rekening te houden met de eventuele impact op het kampioenschap? Is dat nu dan toch anders? :?

Tenzij een van beide een nog ergere overtreding maakt dan eerder dit seizoen is gebeurd kan de wedstrijdleiding m.i. echt niet verder gaan dan 5/10sec timepenalty.
Dat is dus niet zo. De regels zijn niet veranderd.
Bij elke race komt er vooraf een document met daarin "speciale aandacht voor de volgende regels". En bij deze race hebben ze dus die regels die hier eerder zijn gedeeld erin gezet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:26
oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:57:
[...]

Ik geef je op een briefje dat als ze er samen afgaan, en het incident ook maar een beetje aan verstappen toegewezen kan worden, hij die wk-punten aftrek gaat krijgen (ipv een 5sec penalty oid).

Ik ben helaas een beetje synisch geworden na afgelopen race (icm alle incidenten van dit seizoen), wel jammer, ik vind het zelf ook niet leuk -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:48:
Belangrijker vond ik dat Max en Louis er totaal niet op in gingen, die vraag over 'niet winnen als het 'unfair' zou gebeuren', was natuurlijk weer zo'n media bullshit vraag, en daar gingen ze zeer netjes mee om.

Ik heb het idee ook dat die 2 daar helemaal geen hekel aan elkaar hebben, maar eerder een collectief hekel aan de media hoe ze alles opblazen/ombouwen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ìk weet het, was goed ziek van de afgelopen race en alle gebeurtenissen. Ontnam bij mij, voor het eerst, de zin in F1 behoorlijk en ik zei: "Misschien tot volgende week"...

Nou, ik ben er weer hoor ;)

Lurkend vooral, zoals altijd.

Kijken of mijn zenuwen het uithouden.

Kan helaas niet alles live checken, maar jullie houden me wel op de hoogte hier toch? d:)b _/-\o_

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:48

oZy

Plenkske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:01:
Dat is dus niet zo. De regels zijn niet veranderd.
Bij elke race komt er vooraf een document met daarin "speciale aandacht voor de volgende regels". En bij deze race hebben ze dus die regels die hier eerder zijn gedeeld erin gezet.
Precies, empty threats dus. Zelfs de FIA laat zich blijkbaar meeslepen in de stemmingmakerij. Ze kennen die gasten toch wel langer dan vandaag; is dit dan echt nodig? Zolang iemand niet nóg meer buiten het boekje gaat dan eerder dit seizoen kunnen ze niet ineens heftiger gaan straffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

oZy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:09:
[...]

Precies, empty threats dus. Zelfs de FIA laat zich blijkbaar meeslepen in de stemmingmakerij. Ze kennen die gasten toch wel langer dan vandaag; is dit dan echt nodig? Zolang iemand niet nóg meer buiten het boekje gaat dan eerder dit seizoen kunnen ze niet ineens heftiger gaan straffen.
Ik zou haast zeggen - de FIA roept het hiermee over zichzelf af. Elk incident zal nu onder zo'n extreem vergrootglas worden gelegd dat het haast wel fout moet gaan. Het is misschien goed bedoeld van Masi, maar extreem dom om hier zo de nadruk op te leggen. Ik verheug me iig niet op het radiokanaal van HAM/Merc.

[ Voor 6% gewijzigd door Dentist op 09-12-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 20:16
Dan krijgt Hamilton een tweede "Rosbergje" op z'n neus. Verslagen worden en daarna nooit meer revanche kunnen nemen.

Ik zou Verstappen ontzettend missen in de F1, maar het is het bijna waard eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19
Ook ik had er niet echt zin meer in.. maar het begint weer te kriebelen....
Toch maar weer alles volgen O-)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Al neutrale kijker vind ik echt dat er een Max hetze wordt opgevoerd in F1 wereld nu. Zelfs Masi zelf moet er wat over zeggen. Waarom moet hij een standaard regel opeen extra benadrukken bij Max.

Zo heeft Max toch inderdaad gelijk, FIA meet met 2 maatstaven, je hebt de regels voor Max en de regels voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
bvbal79 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:21:
Al neutrale kijker vind ik echt dat er een Max hetze wordt opgevoerd in F1 wereld nu. Zelfs Masi zelf moet er wat over zeggen. Waarom moet hij een standaard regel opeen extra benadrukken bij Max.

Zo heeft Max toch inderdaad gelijk, FIA meet met 2 maatstaven, je hebt de regels voor Max en de regels voor de rest.
Volgens mij heeft Masi nergens verwezen naar Max, daarnaast zijn Masi en FIA niet hetzelfde, FIA = de stewards.Masi deelde alleen de regels vooraf met iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Gelukkig krijgt Max wel gratis ijs >:) bij zijn oom, Lewis heeft het nakijken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:22:
[...]

Volgens mij heeft Masi nergens verwezen naar Max, daarnaast zijn Masi en FIA niet hetzelfde, FIA = de stewards.Masi deelde alleen de regels vooraf met iedereen.
Wat schappelijk.

Je zou verwachten dat de deelnemers die tegen het einde van het kampioenschap toch wel weten... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 12:36
ricardo246 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:16:
[...]

Zijn die dingen door Gilette ontworpen of zo? :o
Nee, door Goodyear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:39
stylezzz schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat veel mensen ook wel zien dat max af en toe flink de randjes opzoekt of er wat overheen kleurt. Het frustrerende is echter dat hamilton dat ook doet, maar dat dit door de wedstrijdleiding niet gezien word. :)
Oh ja, maar de randen opzoeken hoort erbij... over de randjes heen gaan daarentegen... tja.

Zoals dat langzaam tijden richting herstart, van bottas bij de dubbele pit. Onsportief? Misschien/vast, maar binnen de regels. Niemand is heilig, maar het helpt als Max in begint te zien wanneer hij te ver gaat want als hij maar blijft gaan heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf ermee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
Homeland schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:22:
[...]

Ja top, als je opzettelijk met elkaar crashed dan kan een DSQ of puntaftrek volgen.

Goh die boodschap is denk ik voor Mazepin idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

m0ridin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:28:
[...]

Oh ja, maar de randen opzoeken hoort erbij... over de randjes heen gaan daarentegen... tja.

Zoals dat langzaam tijden richting herstart, van bottas bij de dubbele pit. Onsportief? Misschien/vast, maar binnen de regels. Niemand is heilig, maar het helpt als Max in begint te zien wanneer hij te ver gaat want als hij maar blijft gaan heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf ermee.
Ik schaar die fratsen onder fair play en die prijs verdient Mercedes dit jaar echt niet. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLUvdmVEAktT24?format=jpg&name=large

Lewis rijdt even een rondje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Is dit echt? Van Reddit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngi31XAlxED-tvkZpUgnKWV58FY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxfOFZ1NulufO7gWt1JZEDj9.jpg?f=fotoalbum_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 11:46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Jasphur schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:07:
In alle eerlijkheid, daar waar ik er vorige week nog enthousiast over was heb ik nu een beetje het idee, laten maar gewoon gaan racen dan zijn we er van af.
Ik had een droom waarbij na de laatste race elke coureur uit hun auto's stapten en heel even de auto van hun rivaal aanraakten en daarmee op een ludieke manier wat geld bij elkaar harkten voor een goed doel.
Toen zag ik een epistel langskomen van ene Kevin Turner en was meteen weer wakker. :/
Wat een droevige ontwikkelingen rondom deze sport.

En het kan toch niet zo zijn dat een post om Nachtnet te bedanken meer duimpjes krijgt dan de openingspost?
Kommop stelletje verwende nesten scroll terug en geef hun wat ze verdienen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hippocampus schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:57:
[...]
En het kan toch niet zo zijn dat een post om Nachtnet te bedanken meer duimpjes krijgt dan de openingspost?
Ik zie de openingspost meestal niet... meestal zijn er al een paar pagina's in het topic en dan lees ik alleen de 10-15 meest recente berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

bvbal79 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:29:
[...]

Ja top, als je opzettelijk met elkaar crashed dan kan een DSQ of puntaftrek volgen.

Goh die boodschap is denk ik voor Mazepin idd.
In de persconferentie werd ook terecht de vraag gesteld dat bij deze race specifiek de mogelijk tot puntenaftrek werd genoemd, terwijl dit bij alle andere niet zo was. Stel dat Max een "Hamiltontje", zoals in Engeland, zou uithalen, wat ik niet hoop natuurlijk. Dan zou het lullig zijn als hij nu wel aftrek zou krijgen.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Hippocampus schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:57:
[...]

Ik had een droom waarbij na de laatste race elke coureur uit hun auto's stapten en heel even de auto van hun rivaal aanraakten en daarmee op een ludieke manier wat geld bij elkaar harkten voor een goed doel.
Toen zag ik een epistel langskomen van ene Kevin Turner en was meteen weer wakker. :/
Wat een droevige ontwikkelingen rondom deze sport.

Ik had gisteravond gedroomd dat Verstappen kampioen was geworden, maar dat niemand het besefte totdat hij op het podium stond. Zit het toch meer in m'n kop dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Miesjh schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:00:
[...]

In de persconferentie werd ook terecht de vraag gesteld dat bij deze race specifiek de mogelijk tot puntenaftrek werd genoemd, terwijl dit bij alle andere niet zo was. Stel dat Max een "Hamiltontje", zoals in Engeland, zou uithalen, wat ik niet hoop natuurlijk. Dan zou het lullig zijn als hij nu wel aftrek zou krijgen.
Ik zit hem net ook te kijken, dus het is inderdaad wel degelijk aan Verstappen gericht @Homeland

Je zet dit er niet zomaar erin in de laatste race en niet in alle vorige als het common knwoledge hoort te zijn. En zo antwoord Max ook. Die regel hoort er voor elke race in te staan. Niemand maar dan ook niemand van de overige 21 coureurs heeft iets aan deze tekst

[ Voor 19% gewijzigd door bvbal79 op 09-12-2021 17:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieglerNichols
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Wie van ons kan met zo'n trui aan op het werk verschijnen? 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bvbal79
ZieglerNichols schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:04:
[...]

Wie van ons kan met zo'n trui aan op het werk verschijnen? 8)7
Sinds wanneer bekommeren F1 fans zich om de kleding van de coureurs.

Al liep hij met een dildo op zijn hoofd, who cares

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:36

AvK

Ready Set Go

Wat er ook gebeurt komende zondag. Voor mij is Max sowieso de morele overwinnaar.
Verder hoop ik op een cleane race, geen ploffende motoren of banden (jeetje wat zijn die curbes scherp, zou me niet verbazen als Perelli de banden keuze aanpast) en dat de beste mag winnen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
bvbal79 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:06:
[...]

Lewis Hamilton aka Robert Eenhoorn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er nou dan?
"Fuck ..."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:34
AvK schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:06:
Wat er ook gebeurt komende zondag. Voor mij is Max sowieso de morele overwinnaar.
Verder hoop ik op een cleane race, geen ploffende motoren of banden (jeetje wat zijn die curbes scherp, zou me niet verbazen als Perelli de banden keuze aanpast) en dat de beste mag winnen.
Dat kan niet, want Pirelli heeft geen andere banden meer, ze moeten het hiermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:36

AvK

Ready Set Go

Transportman schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:08:
[...]

Dat kan niet, want Pirelli heeft geen andere banden meer, ze moeten het hiermee doen.
Meen je dat? Ik dacht dat ze altijd alle soorten meenamen. Juist om op dit soort idiote verrassingen te kunnen reageren. Jeetje.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
AvK schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:06:
zou me niet verbazen als Perelli de banden keuze aanpast
Dat kunnen ze niet meer. Er worden banden voor de race gemaakt. Dat duurt een paar maanden. Die gaan dan per container naar de race. Alles wat over is gaat na de race in de vernietiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:08:
[...]

Wat staat er nou dan?
"Fuck ..."?
Off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

asing schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:11:
[...]

Dat kunnen ze niet meer. Er worden banden voor de race gemaakt. Dat duurt een paar maanden. Die gaan dan per container naar de race. Alles wat over is gaat na de race in de vernietiger.
Los daarvan, puur met het oog op die kerbs gaat een hardere compound waarschijnlijk weinig verschil maken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennowitteveen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Lees dit nog eens.
DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi"

[ Voor 97% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-12-2021 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
bvbal79 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:06:
[...]

Ik weet niet waarom dit nu in mijn hoofd zit... Maar ik kreeg een beeld van een heel bijzondere F1 wagen in mijn hoofd. Nog opvallender dan de "roze Mercedes"

Stel... Hij zou frontman worden van de LGBTQ+
Hoe zou zijn F1 auto er dan uitzien?? :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
streamnl schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:21:
[...]

Ik weet niet waarom dit nu in mijn hoofd zit... Maar ik kreeg een beeld van een heel bijzondere F1 wagen in mijn hoofd. Nog opvallender dan de "roze Mercedes"

Zou wat zijn dat hij daarbij ook meteen de eerste F1 coureur wordt die open homo zou zijn. Afaik is er zeer weinig tot geen homoseksualiteit te vinden in de F1.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
streamnl schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:21:
[...]

IN theorie maakt het niet uit, als die auto snel gaat en hij goed genoeg is toch voor een F1 fan?

Het gaat me erom dat we opeens markeringen op mensen zetten in een F1 topic op basis van bijzaken als kleding etc....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
AtlAntA schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:24:
[...]

Zou wat zijn dat hij daarbij ook meteen de eerste F1 coureur wordt die open homo zou zijn. Afaik is er zeer weinig tot geen homoseksualiteit te vinden in de F1.
Ik vraag me af waarom dat wat zou zijn? is het dan apart, is het dan bijzonder? of is het het nieuwe normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
bvbal79 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:25:
[...]

Ik vraag me af waarom dat wat zou zijn? is het dan apart, is het dan bijzonder? of is het het nieuwe normaal.
Goede vraag. Het zou zeker wat anders zijn natuurlijk. En daarbij ook bijzonder aangezien er (AFAIK) geen of weinig open homoseksualiteit te vinden is op de paddock.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
[...]

Geen openlijke homoseksualiteit (van de coureurs), maar het gemiddelde % homoseksualiteit zal je ongetwijfeld ook los kunnen laten op het paddock en de mensen die er werken.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLauVlXEAsHGPv?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLauahWUAArQLd?format=jpg&name=4096x4096

BOT zn laatse mercedes helm

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 09-12-2021 17:36 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MikeyMan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:33:
[...]

Heeft weinig met mode te maken. M.i. moet je in een voorbeeld positie niet met zo'n boodschap rond gaan lopen. Zeker niet als je nogal hoog opgeeft van inclusieviteit en wereldvrede.
Ah, maar je vergeet dat eenieder daar zowel prive als zakelijk aanwezig is. Hoe & of iemand in zijn joggingpak van het hotel naar het paddock komt, kan "onhandig" zijn maar dat heeft weinig te maken met de status die, in dit geval, Hamilton "on track" wil duiden.

Ach, en wereldvrede? Ik kan me ook voorstellen dat een dergelijke trui ook bijdraagt aan de opdringerigheid van sommige journalisten / fans / anti-fans / etc.

Lekker laten gaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook geen weet. Ook nooit bij stilgestaan.
Mij boeit de geaardheid of geslacht totaal niet, als hij/zij maar hard en eerlijk rijdt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
asing schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:25:
[...]

Artikel 12.4.5: “Voor alle FIA-kampioenschappen, cups, challenges, trofeeën of series kunnen de stewards ook besluiten om de volgende straffen op te leggen: Schorsing voor één of meerdere competities, intrekking van punten voor het kampioenschap, de cup, challenge, trofee of serie.”
Artikel 12.4.5.a: “Punten mogen niet afzonderlijk worden ingetrokken bij de rijders en deelnemers, behalve in uitzonderlijke omstandigheden.”

bron : motorsport.com

Er is 1 precedent, Schumacher. En die werd DSQ voor het hele seizoen.
Ik durf niet eens zeggen dat ze het totaal niet zouden doen. Ze kunnen iets dergelijks eigenlijk al niet maken ivm Silverstone, maar als je dan alsnog alle punten gaat afpakken kunnen ze zeker een zaak verwachten van Red Bull en/of Mercedes. Maar goed, bij de FIA is alles mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:02
SinergyX schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:07:
[...]

Belangrijker vond ik dat Max en Louis er totaal niet op in gingen, die vraag over 'niet winnen als het 'unfair' zou gebeuren', was natuurlijk weer zo'n media bullshit vraag, en daar gingen ze zeer netjes mee om.

Ik heb het idee ook dat die 2 daar helemaal geen hekel aan elkaar hebben, maar eerder een collectief hekel aan de media hoe ze alles opblazen/ombouwen.
ik kan me in geen enkel multiversum voorstellen dat Max geen hekel aan Hamilton heeft. Als je recht voor je raap bent zoals Max is, dan is zo'n figuur echt alles wat jijzelf niet bent. Ik denk dat Max hem echt oprecht tot aan zijn kleine teen uitkotst.

Goede courour maar wat een clown/hypocriet.

[ Voor 4% gewijzigd door AMARONE op 09-12-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

AMARONE schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:44:
[...]
ik kan me in geen enkel multiversum voorstellen dat Max geen hekel aan Hamilton heeft. Als je recht voor je rapa bent dan is zo'n figuur echt alles wat jijzelf niet bent. Ik denk dat Max hem echt oprecht tot aan zijn kleine teen uitkotst.
Opposites attrackt 🤡

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

ED/AD:
Het beeld bij Max Verstappen van Lewis Hamilton en Mercedes is veranderd: ‘En niet in positieve zin’
En dat is een quote van Max.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Heb nog geen andere aanzichten gevonden. Maar Yuki rijdt met een helm met daarop de historie van Honda

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLeqoBWQA83Evx?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

Lees dit nog eens goed.

[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2021 10:12 ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
:D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLQ8GhVEA8Af9C?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

MAX3400 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:15:
[...]

Ongetwijfeld al meerdere keren langsgekomen maar vergeet niet dat het spelletje "F1" ook aantrekkelijk moet zijn voor hele volksstammen die al decennia geen echt circuit gewend zijn ;)

Dus niet alleen snelheid / spektakel op de baan moet omhoog, maar ook extra awards zoals fastest lap / pole / driver of the day / bonuspuntjes / etc.; het moet allemaal bijdragen om een breder en groter publiek te trekken.

En helaas horen daar een aantal circuit-aanpassingen bij zoals, Abu Dhabi; kan me echter niet herinneren dat "het circuit is sneller" ook een puntje van kritiek was toen het over Zandvoort ging?
Het is voor mij tig jaar geleden dat ik F1 op Zandvoort heb gezien. En het hele circuit is zowat vernieuwd en het is in mijn ogen een prima baan geworden waar ze de oude kenmerken hebben kunnen behouden. Ik heb geen idee of er eigenlijk kritiek was op Zandvoort. Maar Yas Marina vond ik al een goede baan en de stukken die zijn vernieuwd waren redelijk technisch en daarom prima. En dat alles sneller moet is een beetje raar als volgend seizoen de auto's langzamer zijn.

En die extraatjes zijn er bijna altijd al geweest. Pole is vanzelf sprekend, Fastest lap was er, alleen nu krijg je 1 extra puntje wat cruciaal kan zijn aan het einde met seizoenen als die van dit jaar. Driver of the Day is wel aardig, maar niet echt representatief natuurlijk. Een breder en groter publiek is oké als dat de F1 een beetje kan redden. Ik stoor me alleen een beetje aan het "voetballer hooligan fan" gehalte dat bij een aantal rijders zit.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Happy Seb

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGLY0sHXIAIx1pP?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

V3g3ta schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:51:
[...]

. Ik stoor me alleen een beetje aan het "voetballer hooligan fan" gehalte dat bij een aantal rijders zit.
Tja... het is niet voor niks een Engels woord he, hooligan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik zoiets kijk, valt ook direct wel op dat alle vragen vanuit de UK zijn (ook de kids).
Waar zijn die technische vragen gebleven?
Ik vind dit echt te belachelijk voor worden, die site ga nooit meer bezoeken. Ze gaan mij zeker niet missen aangezien ik toch niet betaalde. En grappige dat sommige hier dan gaan zeuren als Olav hier wat over tweet dat hij te ver gaat 8)7

Maar dit alles blijkt wel dat F1 een een UK sport is, de rest van de wereld interesseert het geen ene moer.
Hoogste tijd om de kantoren en fabrieken weg te halen uit de UK, maar dat is wishful thinking gezien de kosten.

De quote van Alonso was dan wel weer mooi :
"Ook is Alonso duidelijk als gevraagd wordt naar de rijstijl van Verstappen, die volgens sommige media als 'te agressief' wordt bestempeld: "Max is al 52 punten kwijtgeraakt door contact van andere auto's tegen zijn auto aan. Wat is dan 'clean' rijden? Volgens mij is het gewoon heel lastig om te beoordelen"."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Wat zal er eigenlijk gebeuren qua met straffen wanneer er dingen tijdens de training en quali gebeuren die niet door de beugel kunnen? Stel dat wie dan ook max of Lewis er af tikt, of een crash veroorzaakt. Je kunt eigenlijk niet maken dat Lewis of Max nog een straf krijgen als ze motor moeten wisselen. (Nou, misschien zou het in het geval van Hamilton wel fair zijn, aangezien Max na Silverstone volgens mij hetzelfde moest doen). Dan is het kampioenschap bijna direct beslist.

Of wat gebeurt er als Bottas Max in de wedstrijd eraf tikt? Valt dit dan ook onder de door Masi extra benadrukte regels? Is het dan bye bye punten van Mercedes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 22:08
Lees dit nog eens goed.

[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
JP_Frost schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:07:
Lewis Hamilton aka Robert Eenhoornbos :+
FTFY :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:55:

De quote van Alonso was dan wel weer mooi :
"Ook is Alonso duidelijk als gevraagd wordt naar de rijstijl van Verstappen, die volgens sommige media als 'te agressief' wordt bestempeld: "Max is al 52 punten kwijtgeraakt door contact van andere auto's tegen zijn auto aan. Wat is dan 'clean' rijden? Volgens mij is het gewoon heel lastig om te beoordelen"."
Vooral als je dan beseft dat de andere partij in dat geval altijd een Mercedes auto was en de Mercedes-rijder in kwestie in 2 van de 3 gevallen daar meer schuld aan had dan Max. Jammer genoeg gaat het in dit geval uiteindelijk om de punten die worden binnengehaald na de straf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
De_Bastaard schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:59:
[...]

Dan ramt perez ook Lewis er af haha
Gewoon in de 1e bocht met 20 auto's de grindbak in, iedereen alle punten kwijt en wk 2021 heeft met terugwerkende kracht nooit plaatsgevonden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:16
Verwacht iemand dat Ham gewoon nog ff een verse ICE tor erin zet? Met het verschil zoals op Interlagos zou dat eigenlijk prima kunnen. Het is nu helemaal een flink power circuit.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Mocht iemand de (dames)trui van Lewis nog willen kopen:
https://017shop.ca/produc...y-knit-pullover-sweater-1

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:36
@JP_Frost, @warp, @De_Bastaard & @Sempy Doe eens niet, jullie verpesten het voor anderen. Straks gaat het topic op slot omdat jullie je niet aan de huisregels kunnen houden

[ Voor 9% gewijzigd door Rembock op 09-12-2021 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
De_Bastaard schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:59:
[...]

Dan ramt perez ook Lewis er af haha
Dat zou knotsgek zijn! Wie weet dat de FIA dan zowel RB als Mercedes 0 punten geeft. Krijgen we een verrassende kampioen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Gaaf! Zo te zien wordt naderhand nog ingevuld hoeveel poles en race wins hij heeft gehaald. Hopelijk gaat hij er nog een keer echt voor! (Zonder zich gevaarlijk te mengen in Max VS Hamilton dan)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 16:05
Present, maar totaal geen zin in de laatste race. Één grote toxic bende met betrekking tot crashes, moddergooien, verwijten en weet ik het allemaal. Zal blij zijn als we de winterstop in gaan en weer met z'n allen kunnen filosoferen over de nieuwe auto's, liveries en verhoudingen van volgend seizoen.
Maargoed, eerst even Abu Dhabi afvinken :)

En @nachtnet : bedankt voor alle tijd en moeite die je al die jaren hebt genomen _/-\o_ d:)b

PSN: xMaurice93

Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord