Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zo snel kun je niet knipperen met je ogen volgens mij
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nette ronde van Max.
"Cool the tires now Max"
Dit zal em wel worden voor de race.
Ja tot dat Mercedes serieus gaat rijden.
Ik heb nog een soort hoop dat er bij Mercedes morgen wat mis gaat, maar als je souverein aan kop gaat, kan er een stuk minder mis gaan.LZ86 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:32:
Heb het gevoel dat het een kansloze excercitie wordt morgen.
Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:32:
[...]
Zo snel kun je niet knipperen met je ogen volgens mij
Bron: https://www.leukeweetjes....0en%20400%20milliseconden.Gemiddeld knipper je 10 tot 15 keer per minuut met je ogen. Dat is zo'n 900 (15 x 60 minuten) keer per uur! Tijdens je slaap blijven je ogen gesloten. We gaan ervan uit dat je ongeveer 16 uur wakker bent. De som wordt dan 900 x 16 uur. Dat is 14.400 keer knipperen per dag! Een knipoog duurt tussen de 300 en 400 milliseconden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee, mag niet. De party-modes (vooral die van Mercedes) zijn in de ban gedaan. Parc ferme is verplaatst naar het het begin van de Q. Zodra je de pit verlaat in Q1 begint Parc Fermecodex schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:26:
[...]
Mag wel? Na Q3 pas parc fermé, als de enginemodes maar beschikbaar zijn bij AT kan je prima een destruction engine setting achter de hand houden. Die moet dan de Q en de race volhouden.
https://allf1.in/what-is-parc-ferme-the-novelty-explained/
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
I served in a company of heroes.
De geest van Soichiro Honda rijdt mee.Jackson6 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:34:
Niet normaal hoe snel die AT van TSU is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
*knip*Exocet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:33:
[...]
Ik heb nog een soort hoop dat er bij Mercedes morgen wat mis gaat, maar als je souverein aan kop gaat, kan er een stuk minder mis gaan.
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
Hetzelfde geldt voor verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 14:37 ]
Een hele grote fout gezien de gevolgenMikeyMan schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:36:
Oei, max verkloot z'n bandenset
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De Mercedes is gewoon sneller dan de Red Bull.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 14:39 . Reden: Quote aangepast ]
Als deze kapot/slecht genoeg is, zoekt Pirelli een soortgelijke band uit, die waarschijnlijk minder is..sly___ schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:37:
Mag je toch wisselen voor een zelfde band onder t mom van veiligheid
dus altijd ongunstig
of het moet door de baan komen (verf oid) dat ze hem mogen vervangen voor een nieuwe
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heeft Ham dit jaar ook al gedaan geloof ik, of iig een setje dat net zo veel gebruikt was.Dennism schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:37:
Gewoon nieuwe gele band laten monteren onder de noemen veiligheid
Sai was op softs. Max vroeg er net ook om.StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:37:
Als Sainz P1 staat dan moet Max ook nog wel kunnen verbeteren. Vraag is: op softs of medium?
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat vorig jaar toch? Of zelfs in 2019?lochpatje schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:38:
[...]
Heeft Ham dit jaar ook al gedaan geloof ik, of iig een setje dat net zo veel gebruikt was.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het zou me helaas niet verbazen als die weer pech heeft zo meteen...cheiron schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:38:
Perez moet wel nog even aan de bak, anders haalt hij weer Q3 niet
Hamilton en Verstappen zullen ook wel op rood naar buiten gaan en dan kijken of ze die tijd kunnen laten gaan.
Ff voelen waar hij zometeen nog harder gaat aanzetten misschien?Spollie schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:37:
Hoezo ging Max nou nog een keer? Ik snap daar echt niks van.
Je zou inderdaad denken dat je zo min mogelijk wilt rijden op je race-start bandjes...
En gras is groen tenzij de zon er teveel op heeft gestaan...MikeyMan schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:37:
[...]
De Mercedes is gewoon sneller dan de Red Bull.
"When you grow up your heart dies"
Max op softs (rood) naar buitendutchgio schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:39:
Als iedereen op rood sneller is moet je dus wel nog een keer.
Hamilton en Verstappen zullen ook wel op rood naar buiten gaan en dan kijken of ze die tijd kunnen laten gaan.
Als Max geen snellere ronde meer zet op zijn gebruikte medium band dan MOET hij de race starten met de gele band die een flatspot heeft. Dan is het klaar. Als Max een rode band pakt zie ik het ook somber in...
Dat zou ook goed kunnennocalimero schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:39:
[...]
Dat vorig jaar toch? Of zelfs in 2019?

De vraag is eerder of de auto het kanJasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:39:
Kom op, Vettel!! Je kan het!
Ham naar buiten op mediums.
Dat hoeven niet dezelfde te zijn hé, wel een medium set maar dat kan ook een nieuwe zijn.Harrie schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:40:
[...]
Ff voelen waar hij zometeen nog harder gaat aanzetten misschien?
Je zou inderdaad denken dat je zo min mogelijk wilt rijden op je race-start bandjes...
Op SkyF1 werd tijdens FP3 nog gesproken over dat Max juist wél op softs zou kunnen starten.talkatoo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:40:
Als Max een rode band pakt zie ik het ook somber in...
Als de flatspot flink is mogen ze hem vervangen voor een vergelijkbare (vaak helaas slechtere) band.talkatoo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:40:
Dit is nogal beslissend...
Als Max geen snellere ronde meer zet op zijn gebruikte medium band dan MOET hij de race starten met de gele band die een flatspot heeft. Dan is het klaar. Als Max een rode band pakt zie ik het ook somber in...
Flickr PSN ID= cheironnl
Overigens zegt Olav dat je een nieuwe band krijgt. Geen probleem dan toch?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
hup rode bandjes.. voor iedereen!
[ Voor 38% gewijzigd door Dentist op 11-12-2021 14:43 ]
Je krijgt blijkbaar geen compleet nieuwe band, maar eentje met vergelijkbare leeftijd. Je zult er iig niet op vooruit gaan ten opzichte van het scenario waar je geen flatspot had gehad.yinx84 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:42:
Overigens zegt Olav dat je een nieuwe band krijgt. Geen probleem dan toch?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"When you grow up your heart dies"
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Moet je wel op op kop liggensjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:44:
Het draait morgen dus om de strategie... Dat wordt snel wegwezen morgen en proberen een gat te slaan...
Nicenachtnet schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:27:
[...]
Ik gok VER op Soft en dan na 18-20 rondes undercut met snellere verse medium. (evt eindigen met laatste stintje soft.)
Ik vertrouw RBR meer dan alle Tweakers strategisten hiero.spartacusNLD schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:44:
Dit is niet slim denk ik...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Welk gat de kans dat ham zometeen op rood classificeert op 1 is groot.sjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:44:
Het draait morgen dus om de strategie... Dat wordt snel wegwezen morgen en proberen een gat te slaan...
Perez moest wel op rood. Zoals hij zichzelf wel vaker die kant op dwingt...Vuvuzela schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:44:
Jammer dat RB niet de strategie split.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |