Spannond! Here we go!
Fijne quali, iedereen.

Fijne quali, iedereen.
Yuki!!Temujin schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:59:
Goede Q gewenst mensen.
Opdat de beste honda mogen winnen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: xMaurice93
Fastest lap incoming. En je weet wat dat betekend tijdens de Q?AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:00:
Hamilton zijn handen trilden al een beetje![]()
Spannend hoor.
Weinig alcohol dit weekend..AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:00:
Hamilton zijn handen trilden al een beetje![]()
Spannend hoor.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Denk het ookYonix schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:04:
VER track limit? Leek daar bij die laatste bocht iets te ruim te zitten.
Dacht ik ook, maar dat meten ze elektronisch. Dus lijkt mij dat we dat vrij snel te horen krijgen.. dat we dat nu al wel geweten hadden zeg maar.Yonix schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:04:
VER track limit? Leek daar bij die laatste bocht iets te ruim te zitten.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee dat is de ex van Daniil Kvjat, oh wacht..Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:04:
Dat zijn best mooie ogen. Vriendin van Max toch?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
PSN: xMaurice93
Het gaat om Q3 hè.
"When you grow up your heart dies"
Als ze nu maar niet gaan wachten tot de laatste minuut en dan naar buiten gaan.basvn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:05:
Honda 1-4! afvlaggen maar
Denk dat het een spannende Q3 gaat worden, met misschien wel 3 runs
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Banker lap?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:08:
Verstappen moet nu een solide banker lap gaan zetten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max ook.
Ronde om deze kwalificatie sessie door te komen. Dus niet voluit, gewoon doorkomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is niet eens in onderzoek.miicker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:09:
Maar hoop dat HAM die 10 plaatsen grid penalty gaat krijgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weet ik, maar wellicht een ander foutje van Ham die ervoor kan zorgen.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ligt pal op de racing lijn. Terecht - kort, maar krachtig en je verliest geen tijd.Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:12:
Rood wel beetje overdreven
Nee, want 1: er bestaat geen VSC/SC tijdens FPs en de Q en 2: er moet een persoon op de raceling line zijnFormula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:12:
Rood wel beetje overdreven
Mijn voorspelling: VER gaat green/purple/purple Q3 laatste rondje, en gaat over de lijn in Bocht 16. HAM BOT VER
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Een tijd neerzetten om alvast een tijd te hebben ivm calamiteiten (op de bank hebben staan)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:09:
[...]
Ronde om deze kwalificatie sessie door te komen. Dus niet voluit, gewoon doorkomen.
Ja, dat is er op een of andere vreemde manier ingeslopen want het is toch echt een rode vlag. Ik geef het KNMI de schuld van deze onzin.dglavimans schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:12:
Code rood? :’)
Ja dat klinkt een stuk aannemelijker. Maar of het genoeg gaat zijn.....
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja dat ook, maar het doel is uiteindelijk om gewoon door Q1 te komen zonder gedoe of een extra set banden te gebruiken.Hippocampus schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:13:
[...]
Een tijd neerzetten om alvast een tijd te hebben ivm calamiteiten (op de bank hebben staan)
(toch?)
Klopt. Misschien nog van bottas van gisteren?Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:12:
Wie heeft er tegen de muur gezeten in T14? Reclame hing los
Dat was Kimi toch?AMD1800 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:15:
[...]
Klopt. Misschien nog van bottas van gisteren?
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-12-2021 14:16 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mentaal spel ook denk ik.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:19:
Ham checkt track evolution?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Was wel een erg strak rondje zeg. Poe ey petje af.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:19:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Laat hem die motor maar lekker oprokenDentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:19:
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Mentaal tikje uitdelen. Kijk eens hoe snel ik nog kan.Alfa Novanta schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:21:
Dat is dom, waarom doet Hamilton dit? Die 4 tienden had ie nog wel even onder zijn pet kunnen houden
Inderdaad, Mercedes heeft het perfect voor elkaarAtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:21:
[...]
Was wel een erg strak rondje zeg. Poe ey petje af.
Deze tijd rijdt max ook zojaapstobbe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:21:
Mercedes heerst, wat een koningen.
Nou nou, die laatste run van HAM. Damn..Bjorn180179 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:11:
0.05sec achter Hamilton. Niks aan t handje.
Of het dom is weet ik niet, maar ik weet ook niet of ik het geriskeerd had als team, je zal er maar afknallen in Q1 terwijl je al lang en breed weet dat je doorgaat.Alfa Novanta schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:21:
Dat is dom, waarom doet Hamilton dit? Die 4 tienden had ie nog wel even onder zijn pet kunnen houden
Mag nietcodex schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:22:
Mijn droomscenario is toch wel dat in Q3 Honda de party engine mode die bewaart is voor de slotrace, vorige week(Gasly) en deze week(Tsunoda) getest, wordt geactiveerd 😬
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, weet ik, ik bedoelde meer dat die situatie dus nog in het lijstje ontbrakdutchgio schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:54:
[...]
Verstappen, gelijk in punten maar meer race wins
meer danbasvn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:23:
Het feit dat de AT´s zo dicht bij zitten, zegt mij dat RBR meer kan als dit
PER en TSU op 1 tiende van VER moet echt veel sneller voor VER kunnen. Die heeft minstens 7 tiende meer talent in zijn bloed zitten.basvn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:23:
AT heeft erg veel vooruitgang geboekt de laatste paar races. Denk eerder dat RB gewoon wat minder of geen vooruitgang heeft geboekt.basvn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:23:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik hoop dat het anders uitvalt. Maar dit zie ik niet meer goedkomen. Max 0.25s achter HAM op pole voorspel ik.
Mag wel? Na Q3 pas parc fermé, als de enginemodes maar beschikbaar zijn bij AT kan je prima een destruction engine setting achter de hand houden. Die moet dan de Q en de race volhouden.
Besef wel dat de baan aan het afkoelen is. Verstappen reed geen laatste rondje, dus zijn beste is niet echt te vergelijken met die van PER, BOT en HAM...Alfa Novanta schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:25:
Hopelijk kan Perez zo blijven aanhaken..
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
bij het verlaten van de pitstraat in Q1 ben je in parc ferme.codex schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:26:
[...]
Mag wel? Na Q3 pas parc fermé, als de enginemodes maar beschikbaar zijn bij AT kan je prima een destruction engine setting achter de hand houden. Die moet dan de Q en de race volhouden.
[ Voor 94% gewijzigd door MikeyMan op 11-12-2021 14:27 ]
En 'van links naar rechts'Hompu schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:25:
Lol, wordt er nou Nederlandse muziek daar gedraaid op het circuit?
Meende 'shirt uit en zwaaien' te horen
Ik gok VER op Soft en dan na 18-20 rondes undercut met snellere verse medium. (evt eindigen met laatste stintje soft.)tweakduke schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:26:
Russel langzamer dan Latifi is dan nog wel opmerkelijk. Nou de bandenkeuze wat gaat het worden in Q2
Russel met een foutje, maar het verschil met Latifi is inderdaad niet meer zo groot als aan het begin van het seizoen, toen Russel duidelijk de bovenliggende partij was.tweakduke schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:26:
Russel langzamer dan Latifi is dan nog wel opmerkelijk. Nou de bandenkeuze wat gaat het worden in Q2
VET kuste daar ff licht de muurJasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:22:
Volgens mij raakt niemand de vangrail in T14 maar scheurt de reclame gewoon los door de druk tussen de rail en band
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik hoop dat er een fotograaf is die voor Honda een mooie afscheidsplaat geschoten heeft.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq