PSN: xMaurice93
Zou wat wezen als hij nu een reprimande krijgt...AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Oof had hij vorige week ook niet zoiets en kreeg hij daarvoor niet een reprimande?
"When you grow up your heart dies"
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Meer kon ie toch niet aan de kant rijden? Of moest ie aan de rechterkant zitten om echt van de racelijn af te zijn?Maurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:47:
Jahoor. Hamilton rijdt weer eens in de weg.
Maar, maar, regels zijn toch regels?Maurice079 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Ja. En een derde reprimande zou +10 plekken betekenen, maar vermoed dat ze dat niet aandurven voor zo'n vergrijp
Je mist de smallprint behalve mercedesStoksbrood schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Ja, dat is wat ze hadden geroepen toch? Dat de FIA zich nu ook maar hard maakt in hun eigen geroepen regeltjes.
Bij een volgende (3e) 10 plekken gridstrafm
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit (kennelijk)Qu3st schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Meer kon ie toch niet aan de kant rijden? Of moest ie aan de rechterkant zitten om echt van de racelijn af te zijn?
En terecht natuurlijkhun?. . ik dacht dat ik ergens anders op reageerdesjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Zou wat wezen als hij nu een reprimande krijgt...
[ Voor 12% gewijzigd door Zewatanejo op 11-12-2021 11:50 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
verhoudingen HAM VER --- rest van het veld op achterstand.
Maar dat kon dan weer niet omdat hij de volle lijn niet over mag. Ofwel sneller de pits uit ofwel ophouden voor hij de pits uitkomt.Qu3st schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Meer kon ie toch niet aan de kant rijden? Of moest ie aan de rechterkant zitten om echt van de racelijn af te zijn?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Nee, dat is "clipping" of te wel de batterij is aan het opladen.Razr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:49:
Knipperende lampen tijdens Max zijn snelle ronde, misschien foutje bij montage vleugel of ander issue?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk het wel ja, die knippert altijd zo als het een full wet race is.MikeyMan schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:49:
Waarom knipperen die lampen bij max continu dan? Regenstand aan gezet?
wellicht laten ze het deze race aan staan zodat hamilton weet waar die NIET moet zijn..
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 11-12-2021 11:50 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lijkt me wel. Maar dit is gewoon dom/ongelukkig getimed van Mercedes. Hamilton komt notabene net uit de pits. Denk niet dat je dan gelijk aan de rechterkant kunt rijden. Je zou wel naast de baan kunnen rijden.Qu3st schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
HAM -0.450 incomingd0s schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:50:
Dit geeft de burger moed. Dat rondje van HAM was dus echt op limiet gezien zijn foutjes in de ronde daarna.
Misschien niet zo belachelijk langzaam de pits uitrijden.Qu3st schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]
Driving unnecessarily slow.
Blocking another driver.
Hoeveel moet die gast gematst worden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dan komt het neer op timing vanuit team dan dat Hamilton expres voor Mazepin gaat etteren.Blokker_1999 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:50:
[...]
Maar dat kon dan weer niet omdat hij de volle lijn niet over mag. Ofwel sneller de pits uit ofwel ophouden voor hij de pits uitkomt.
I served in a company of heroes.
Jah, natuurlijk, wat hebben die teams met elkaar te maken, niet bepaald elkaars concurrent.Qu3st schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:52:
[...]
Dan komt het neer op timing vanuit team dan dat Hamilton expres voor Mazepin gaat etteren.
Stoptrein rails?Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
Perez zijn auto ligt op rails
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee joh, veel te veel stuurcorrecties.Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
- DaniëlWW2
- Niet online
En meer brandstof.sjaool schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
Ik weet niet hoe oud die banden van Lewis waren bij het zetten van die tijd maar Max er op 0.2s achter op oude softs dat schept hoop voor de race...
Maar ik denk inmiddels echt dat RBR vol voor de race setup gaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar wel langzamer dan de Alpha Tauri...Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
Nou zo stuurt hij in ieder geval niet. Hij rijdt heel erg 'jerkend' aan het stuur steeds. Veel onrustiger dan Max bijvoorbeeld doet.Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De Fyra
Volgens mij was het de hele ronde. Die clipping is alleen op specifieke momenten toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:50:
[...]
Nee, dat is "clipping" of te wel de batterij is aan het opladen.
Ik vond het heel onrustig eruit zien. Veel te veel stuurbewegingen/kleine correcties.Formula one schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:53:
Klopt, maar nog wel duidelijk zoekend.. turn 6 of turn 9, ene keer voorbanden, andere keer gebrek aan downforce..lochpatje schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:54:
Verstappen rijdt rond met een volle tank?die blijft maar rondjes rijden.
Het zal goed moeten vallen straks.
Hij ook veel verkeer in dr laatste sector volgens mij..talkatoo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:54:
[...]
Ik vond het heel onrustig eruit zien. Veel te veel stuurbewegingen/kleine correcties.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het kan dat de batterij niet helemaal opgeladen was. Maar dat licht gaat alleen aan als je aan het opladen bent en dat is alleen bij het remmen of als je op een recht stuk niet op deploy staat. Dan vult de MGU-H de batterij.MikeyMan schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:54:
[...]
Volgens mij was het de hele ronde. Die clipping is alleen op specifieke momenten toch?
Volgens mij rood-geel-rood, ze hebben volgens mij nog maar 1 set geel.bennieeee schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:56:
Max geen ronde op wit gereden.. dan ga je bijna denken aan rood, geel en nog een keer geel voor de race ..
Ik heb een BMW, is duits. Dicht bij Mercedes. Verkopen dan maar heSniffels schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:57:
Ik zou een Honda motor kopen als ze wereldkampioen zouden worden, in juni heb er een 600RR gekocht dus ik heb mij aan mijn kant van de deal gehouden.. honda komop !
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog 2 verse gele. 1 ervan zal in de Q2 natuurlijk gebruikt worden.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:57:
[...]
Volgens mij rood-geel-rood, ze hebben volgens mij nog maar 1 set geel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ze zullen na Q1 of tijdens Q2 pas beslissen wat het gaat worden denk ik. Als ze Q2 kunnen doen op de gele dan is dat de gewenste strategie. Denk ik.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:57:
[...]
Volgens mij rood-geel-rood, ze hebben volgens mij nog maar 1 set geel.
Jasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:57:
Hoevee graden koeler/warmer is het over twee uurtjes?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2k1I6Ek8f5FtUPqYVtuyxpBa.jpg?f=user_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat zou mooi zijn. Ik vind dat altijd wel leuk als iemand net over de limiet gaat. Nu maar hopen dat het dit keer niet Max is.Quad schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:58:
Ik denk dat de qualy niet vrij van schade gaat't zijn. Teveel bijna glijpartijen zodra ze limieten opzoeken.
Typische westerlijke arrogantie om te denken dat de bilt representatief is voor iedereen
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
PSN: xMaurice93
[ Voor 83% gewijzigd door DoubleDutch op 11-12-2021 12:02 ]
Nu 26°c straks 25°cJasphur schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:57:
Hoevee graden koeler/warmer is het over twee uurtjes?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wist niet eens dat de Bildt een echte plaats was. Dacht meer een placeholder voor het KNMI oid.DirtyBird schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:59:
[...]
Typische westerlijke arrogantie om te denken dat de bilt representatief is voor iedereen
- DaniëlWW2
- Niet online
Mag zoiets nog na het vallen van de vlag? Normaal moet je dan toch van je gas afgaan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:02:
Volgens mij waren Verstappen en Perez even een tow geven aan het oefenen.
De Bildt is geen plaats maar een duitse krantAtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:01:
[...]
Wist niet eens dat de Bildt een echte plaats was. Dacht meer een placeholder voor het KNMI oid.
Als je na het vallen van de vlag nog in een snelle ronde zit geen probleem uiteraard...FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:02:
[...]
Mag zoiets nog na het vallen van de vlag? Normaal moet je dan toch van je gas afgaan?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee hoor, tenzij er geel hangt mag dat.FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:02:
[...]
Mag zoiets nog na het vallen van de vlag? Normaal moet je dan toch van je gas afgaan?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Na het vallen van de vlag mag je gewoon een ronde rijden. Dus waarom niet eerst Perez en Verstappen die aansluit?FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:02:
[...]
Veel wielspin in de derde versnellingspartacusNLD schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
Die proefstart ging niet soepel.. of leek dat zo?
Het was wel enigszins de vuile kant, hoewel je dat hier niet echt hebt omdat ze links de laatste bocht uitkomen en links T1 in gaan.Dentist schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
Die practice start was niet echt je dat...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als je dit nou over Den Haag zegt. Het zou best zo kunnen zijn dat het merendeel van de Nederlanders westelijk van de Bilt wonen.DirtyBird schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:59:
[...]
Kleinigheidje hou je toch, heb ik ook altijd last van met m'n VolvoZewatanejo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:04:
[...]
Veel wielspin in de derde versnelling
Vaak bu'j te bang!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Doe het dan goed: BildTinusTegengas schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
[...]
De Bildt is geen plaats maar een duitse krant
Hadden we niet iets afgesproken?Kenny_026 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:03:
Pole 1.22.123
Ik heb overigens wel het idee dat Hamilton van zn gas ging in S3…
alesandro_46 in "[F1 2021] Race 21 GP van Saoedi-Arabië"
Als het mis gaat in bocht 14 dan houd ik jou verantwoordelijk.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Mazepin werd wel weer opgehouden in een snelle ronde door Hamilton.AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:07:
Mazepin wederom een volle seconde langzamer dan Schumacher. Ik hoop voor hem dat het aan de auto ligt anders is er begin volgend jaar al snel duidelijk wie er eerste rijder is in dat team.
Weer Nikita, tenzij MSC een enorme bak geld tevoorschijn tovert.AtlAntA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:07:
Mazepin wederom een volle seconde langzamer dan Schumacher. Ik hoop voor hem dat het aan de auto ligt anders is er begin volgend jaar al snel duidelijk wie er eerste rijder is in dat team.
Maar wanneer MAZ iedere race met een extra Mercedes chicane moet nemen tijdens z'n snelle ronde schiet het ook niet zo erg op.
Mja, geen idee wat ze anders moesten doen eigenlijk.
Stil staan pit exit, mag niet.
Baan oversteken naar andere kant, mag niet.
Blijft er eigenlijk maar een ding over, gas intrappen.
Zou het zelfde beoordeeld moeten worden als vorige week. Dus reprimande en dan helaas voor Hamilton 10 plekken op de grid omdat het de 3e is. Maar je kan moeilijk verwachten dat de FIA consistent gaat zijn, want zou het kampioenschap beinvloeden...
Denk dat het verstandigste is de stewards maar te laten oordelen. Anders breekt er weer een hele discussie los waar we geen invloed op hebben en de modjes weer een hoop berichten moeten verwijderen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nope. Gaat ook niet komen denk ik.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ah crap.
Ik hoop dat het ook niet komt.
Ondanks dat ik zwaar in de minderheid ben, hoop ik eindelijk eens op een clean race zonder allemaal penaltys, gewoon racen.
*knip*
Ga zelf dan niet sneren uitdelen.
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 13:36 ]
Los van de vraag of het dan bestraffing waardig is, krijg je daarna weer het verontwaardigd doen door de FIA en dergelijke over uitspraken van Horner, Verstappen of een andere coureur over zoiets.
Gewoon onderzoeken en beoordelen, dat is het meest open. Als je dan vindt dat het niets is prima maar dan heb je het als FIA beoordeeld en onderbouwd waarom het dan niets is.
Je schat het totaal verkeerd in er zitten hier juist race liefhebbers, maar liefhebbers van clean en eerlijk.FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:39:
[...]
Ik hoop dat het ook niet komt.
Ondanks dat ik zwaar in de minderheid ben, hoop ik eindelijk eens op een clean race zonder allemaal penaltys, gewoon racen.![]()
knip
Als het dan iets is qua straf, kan het niet zo zijn dat er nu niet gebeurd onder het mom van gelijk speelveld. Dat is en niet clean en niet eerlijk, zeker niet wanneer een ander dadelijk wel gestraft wordt voor iets.
Vorige week was het overigens ook straf (reprimande + boete team) zou met verbazen dat er nu niet eens onderzoek naar gedaan wordt. De oproep volgde vorige week +/- 30 minuten na het posten van de P3 results. Dus in principe weten we het voor aanvang van de Quali.
[ Voor 58% gewijzigd door tweakduke op 11-12-2021 13:36 . Reden: Quote aangepast ]
Eerder of later uit de pits vertrekken.FabianGTI schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:34:
[...]
Mja, geen idee wat ze anders moesten doen eigenlijk.
Stil staan pit exit, mag niet.
Baan oversteken naar andere kant, mag niet.
Blijft er eigenlijk maar een ding over, gas intrappen.
Als je serieus denkt dat hier wat uit komt ga je een lastige middag krijgen.Crashhill schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:44:
Gewoon een reprimande en dus een gridstraf. Hij rijd gewoon echt serieus gevaarlijk in de weg. FIA is nu aan zet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |