Mijn boefje is liev!
Hij is net als Latifi vast al meermaals met de dood bedreigd. Door mensen die niet in staat zijn te relativeren.JB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:38:
Masi zal inmiddels ook wel extra beveiliging hebben
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vraag me wel het volgende af. Is Lewis naar binnen gereden omdat hij er zo over in zat. Of was dit in opdracht vanuit het team omdat ze die tweede plaats niet willen erkennen?dreester schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:39:
[...]
Vettel zou gewoon komen opdagen op de grid en had de bordjes omgewisseld.
Lijkt mij behoorlijk kut om voor Mercedes te werken en je viert de constructeurstitel niet eens
Zijn reactie ook op het winnenv an de meeste overtakes award: What did I win? 100.000 jelly beans?dreester schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:39:
[...]
abalone schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:35:
Lewis leeft nog, hij is zojuist geridderd:
https://twitter.com/Alamy...Z0kmiYINr5qOPiP3UxQQ&s=19
:fill(white):strip_exif()/f/image/h2pantdMEiF274ItuAdyBxMN.png?f=user_large)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zag zondag toch echt wat anders.GrooV schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:41:
Lijkt mij behoorlijk kut om voor Mercedes te werken en je viert de constructeurstitel niet eens
IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:41:
[...]
Zijn reactie ook op het winnenv an de meeste overtakes award: What did I win? 100.000 1 milion jelly beans?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
het team gaf aan dat hij op track zou moeten blijven.Zahariac schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:40:
[...]
Vraag me wel het volgende af. Is Lewis naar binnen gereden omdat hij er zo over in zat. Of was dit in opdracht vanuit het team omdat ze die tweede plaats niet willen erkennen?
daar kwam geen antwoord op en Sir Lewis reed de pits staat in
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Op de radio (drivercam) is te horen dat Bono tegen HAM zegt dat hij op de grid moet gaan staan.Zahariac schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:40:
Vraag me wel het volgende af. Is Lewis naar binnen gereden omdat hij er zo over in zat. Of was dit in opdracht vanuit het team omdat ze die tweede plaats niet willen erkennen?
Ja, maar het is volgens mij ook gewoon een briljante vent. Met z'n "i'll try Lewis front win maybe that's only 25 thousand"IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:41:
[...]
Zijn reactie ook op het winnenv an de meeste overtakes award: What did I win? 100.000 million jelly beans?
Ik geloof wel dat hij zijn plezier terug gevonden heeft, nu hij niet meer bij een team zit dat wil dat hij presteert, maar niet kon leveren.
[ Voor 20% gewijzigd door TIGER1125 op 15-12-2021 12:46 ]
jack zomer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:42:
[...]
het team gaf aan dat het op track zou moeten blijven.
daar kwam geen antwoord op en Sir Lewis reed de pits staat in
Ok dus gewoon teleurstelling. Kan ik mij goed voorstellen.CreativeS schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:43:
[...]
Op de radio (drivercam) is te horen dat Bono tegen HAM zegt dat hij op de grid moet gaan staan.
Zelf denk ik dat het zijn keuze is geweest om niet op de grid te komen opdagen. En de rest zullen denk ik teamorders zijn. Dat is hij niet gewend...Zahariac schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:40:
[...]
Tja dan blijft dit toch gewoon sneu ? https://www.telegraaf.nl/...elname-aan-fotomoment-fia
Dat is al langer zoTIGER1125 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:25:
[...]
Ik heb altijd gehoord dat de RBR wagens niet echt een gelijk speelveld creëren voor de andere coureurs en dat er keuzes gemaakt worden qua handeling die vooral in het voordeel van VER liggen.
Kan me voorstellen dat wanneer je je hele rijstijl moet omgooien, of moet leren anders te rijden dat ook niet direct bijdraagt aan je prestaties. Dat soort verhalen hoor je overigens ook over andere teams dat auto's op een bepaalde manier rijden die je moet "leren". Daar heeft RIC ooit in een interview het e.e.a. over gezegd.
De Benetton van Schumacher was ook een drama auto waarvan Jos ook ooit gezegt heeft dat ie onbestuurbaar was. Maar bepaalde coureurs willen graag een auto die wat overstuur heeft of wat onbelans zodat de auto net wat beter reageerd wanneer zij het willen en door hun kwaliteiten hebben ze de auto gewoon goed onder controle in de normale situaties.
Maar het zelfde geldt ook voor Bottas, waarom kan hij Max niet achter zich houden terwijl hij in de beste auto rijdt?
Hamilton en Maz zijn gewoon een klasse appart. Al denk ik dat een Russel, Leclerc en Norris er ook in de buurt kunnen komen maar hun auto is gewoon nog een stuk minder
Wat dat betreft kijk ik echt uit naar de nieuwe auto's waarmee als het goed is het inhalen een stuk makkelijk wordt.
Vettel is ook gewoon de eneige Duitser ter wereld met humor waar Hamilton de enige Brit ter wereld is zonder ;-)dreester schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:39:
[...]
Ik vind het allemaal best. Laat ze op dat eiland maar denken dat ze bestolen zijn, heb ik geen moeite mee. Met mijn oranje bril vond ik het een prachtige uitkomst, en als je de reacties zo gemiddeld genomen bekijkt, buiten het Britse eiland, dan vond men het vooral een geweldige ontknoping.ralpje schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:16:
[...]
Geen bericht is goed bericht. Wat MER tot nu toe heeft gedaan is aangeven dat ze optie open houden om in beroep te gaan. Dat moesten ze binnen X-uur naar de uitspraak van de stewards doen, om die optie mogelijk te houden, dus dat hebben ze gedaan.
Als ze vervolgens gewoon niets doen (en tot nu toe horen we alleen krekels) is er dus geen beroep. Ik geloof dat ze nog tot ergens morgenmiddag hebben om daadwerkelijk dat beroep aan te tekenen, maar ik zie dat eigenlijk niet meer gebeuren.
Het hele verhaal gaat daarmee als een nachtkaars uit, maar MER heeft wel bereikt dat er genoeg controverse is rondom de titel en dat hun hele achterban nog steeds de mening heeft dat ze 'robbed' zijn.
Ja, het was controversieel, maar dat was het het hele seizoen al. Dat het in de allerlaatste ronde voor Max eens positief uitvalt, is dan alleen maar mooi (ja, wederom met oranje bril).
Ik zit helemaal niet met die controverse, het maakt het voor mij alleen maar mooier na wat we dit seizoen gezien hebben (ik ben Silverstone nog niet vergeten). Alleen nog even hopen dat Mercedes inderdaad de keutel intrekt.
Lijkt mij primaRichard117 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:47:
Plottwist. Hamilton is het gezeur zat en stopt er mee. Mercedes zet Nyck de Vries in die auto en dan moet Nederland vanaf volgend jaar gaan kiezen tussen 2 Nederlandse titelfavorieten, waarvan er eentje in een Mercedes rijdt
En dan hopen dat Lewis en Niko zelf gaan rijden in de ExtremeE, dan wordt dat misschien spannend om naar te kijken
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Misschien was hij er nog niet? Zijn in lap was errug traag, niet raar gezien wat er allemaal was gebeurd.Zahariac schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:40:
[...]
Over de boordradio werd Lewis geinstrueerd 'you are suppose to drive to the grid', dus dat was Lewis eigen keuze.abalone schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:51:
[...]
Misschien was hij er nog niet? Zijn in lap was errug traag, niet raar gezien wat er allemaal was gebeurd.
Overigens denk ik dat Mercedes het gewoon gaat doorzetten. Anders was er al wel iets bekend geworden.
Ik vraag me dus af of Toto en Masi nu nog steeds zulke goede vrienden zijn. Ik geloof dat ze golf maatjes waren of iets dergelijks.JB schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:38:
Masi zal inmiddels ook wel extra beveiliging hebben
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lijkt net of het zwaard door hem ging.abalone schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:35:
Lewis leeft nog, hij is zojuist geridderd:
https://twitter.com/Alamy...Z0kmiYINr5qOPiP3UxQQ&s=19
Maar misschien wil ik zaken zien die er niet zijn

De koningin had toch gezegd: Make it look like an accidentd-vine schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:57:
[...]
Lijkt net of het zwaard door hem ging.
Maar misschien wil ik zaken zien die er niet zijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wauw dat verklaart ook het geMikey Mikey van Toto. Als dat inderdaad zo zou zijn dan zou Masi imho überhaupt niet op die positie moeten zitten.AtlAntA schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:55:
[...]
Ik vraag me dus af of Toto en Masi nu nog steeds zulke goede vrienden zijn. Ik geloof dat ze golf maatjes waren of iets dergelijks.
Die zat stuk. 4 min radiostilte.Zahariac schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:40:
[...]
Volgens mij is iedereen het er over eens dat de beslissingen "beter" kunnen en moeten. Het zou Merc (samen met RBR?) sieren als ze zich constructief zouden opstellen door met voorstellen te komen, i.p.v. door te blijven drammen over het verliezen van WDC. Dat maakt (het imago van) de sport kapot en kent geen echte winnaars.MicroWhale schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:19:
Ik vind het goed dat Mercedes druk op FIA zet (eventueel via die appeal, maar ook politiek/financieel gezien). Dit kan er namelijk voor zorgen dat de regels nu eindelijk eens consistent en unbiased toegepast kunnen worden. Daar zijn veranderingen voor nodig binnen de FIA en die komen niet als je als een mak lammetje meeloopt.
Ik ben het overigens ook eens met het WDC van Max en het WCC van Mercedes, puur omdat het zo klopt... maar dat doet niks af aan het feit dat de FIA echt dramatisch inconsistent is geweest dit jaar en er zacht gezegd een potje van heeft gemaakt qua wedstrijdleiding. Ik heb nog nooit zoveel zitten vloeken voor de televisie (niet op de rijders, maar op die beslissingen)... .en dat is niet omdat ik Max of Lewis fan ben, maar omdat ik een mooie race wil zien.
Betrokken zijn en je gedragen als een kleuter, zijn wel twee verschillende dingen. Christian Horner en Red Bull hoor je ook niet schreeuwen over de boordradio.Ypuh schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:14:
Toto-fan gaat me een stap te ver, daarvoor is ie net iets te slinks, maar ik wou wel dat iedere manager zo betrokken was met zijn of haar team/bedrijf.
Schreeuwen is enkel een blijk van onmacht en onvermogen en betekent dat je emoties niet kunt bedwingen. Net als in het gewone leven doe je daar in de topsport meer kwaad dan goed mee.
[ Voor 19% gewijzigd door SterqVerhael op 15-12-2021 13:11 ]
Dat is ook best logisch toch als je bijna een hele race op kop ligt en de titel bijna hebt.
Vond zn felicitatie aan Max dan ook cool, heeft hij bij mij weer wat respect mee verdiend.
Toto heeft bij mij wel afgedaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Oogje op 15-12-2021 13:09 ]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Yes, 2021 compleet nu als één geheel. 9:30 uur totaal aan 2021 RR video. Geen DTS voor mijRambOo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:49:
Voor degene met F1TV: de Radio Rewind staat online
Testing, one, two ...
Dan moet je naar een systeem waarbij je x% van je punten verliestWaah schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:28:
[...]
3 punten voor Max, die gemiddeld iets van 17 punten per wedstrijd haalt, is toch minder pijnlijk dan 3 punten straf voor Alfa Romeo
Maar het wordt allemaal wel vrij gecompliceerd nu
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je moet gewoon naar een systeem waar iedereen accepteert dat je soms geluk, en soms pech hebt.alexbl69 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:13:
[...]
Dan moet je naar een systeem waarbij je x% van je punten verliest.
Maar het wordt allemaal wel vrij gecompliceerd nu
Welke regels je ook instelt, de teams handelen ernaar. Zie de hele flexwings en motorensaga dit jaar.
Helemaal mee eens... om ze al hun punten af te pakken omdat ze niet op komen dagen op een foto-momentje is wel heel rigoreus.
Pakken we er 30 af, dat lijkt me meer in proportie
Komt er volgende keer een regeltje bij, verplicht deelnemen aan dit fotomomentje.....GrooV schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:46:
[...]
Tja dan blijft dit toch gewoon sneu ? https://www.telegraaf.nl/...elname-aan-fotomoment-fia
Fia is toch goed in regels....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zijn helm ook voor vandaag:TIGER1125 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:43:
[...]
Ja, maar het is volgens mij ook gewoon een briljante vent. Met z'n "i'll try Lewis front win maybe that's only 25 thousand"
Ik geloof wel dat hij zijn plezier terug gevonden heeft, nu hij niet meer bij een team zit dat wil dat hij presteert, maar niet kon leveren.

PSN: Alvanosa
Kan best zijn dat die er wel is alleen dat Mercedes nu al kiest voor de boeteZeRoC00L schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:17:
[...]
Komt er volgende keer een regeltje bij, verplicht deelnemen aan dit fotomomentje.....
Die regel is er. Net zoals de regels over motoren wissels. Dat betekent niet dat regels niet doorbroken kunnen worden, op straffe van een boete oid.ZeRoC00L schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:17:
[...]
Komt er volgende keer een regeltje bij, verplicht deelnemen aan dit fotomomentje.....
Van de andere kant: Toto, Mercedes drijven het nu wel ver door. Niet bij de fotomomenten, na de race niet opdagen bij de persco, auto niet naar de grid, en wellicht nu ook niet naar het gala en uitreiking. Dan ook nog de kritiek op Toto en de manier waarop hij via de boordradio heeft proberen de wedstrijd te beïnvloeden.alexbl69 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:16:
[...]
Helemaal mee eens... om ze al hun punten af te pakken omdat ze niet op komen dagen op een foto-momentje is wel heel rigoreus.
Pakken we er 30 af, dat lijkt me meer in proportie![]()
Ik kan me voorstellen dat de FIA en FOM daar echt wel iets van vinden en dat de emmer wel kan gaan overstromen als dit te lang duurt.
[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 15-12-2021 13:24 ]
Van mij mag het hoor, Nyck heeft het absoluut verdiend. Lijkt me geweldig, twee Nederlanders in een goede auto, maar ja, 't is nog geen KerstRichard117 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:47:
Plottwist. Hamilton is het gezeur zat en stopt er mee. Mercedes zet Nyck de Vries in die auto en dan moet Nederland vanaf volgend jaar gaan kiezen tussen 2 Nederlandse titelfavorieten, waarvan er eentje in een Mercedes rijdt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zonder Toto is er een stuk minder discipline bij Mercedes. Dat én het feit dat er al flink wat bepalende personen zijn vertrokken betekent (imho) dat Mercedes bij een vertrek van Toto volgend jaar een stuk minder competitief zal zijn.Grrrrrene schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:05:
[...]
Toto zie ik ook nog wel verdwijnen, Lewis opgeven? Zit niet in zijn aard, denk ik. Die 8e wereldtitel wil hij en daarna stopt hij. Volgend seizoen weer een kans.
Lewis is één van de beste coureurs die er ooit geweest zijn, maar met 37 jaar zal hij een sterkere auto nodig hebben dan Verstappen om van hem te kunnen winnen.
TLDR: Exit Toto betekent (imho) exit Lewis.
Heb het idee dat het al wel wat langer rommelt bij Mercedes. De dominantie was dit jaar minder en zal volgend jaar waarschijnlijk helemaal weg zijn. Veel personeel vertrokken, Toto die steeds gekker begint te doen. WDC verloren.
Zou me niets verbazen dat ze de 'Abu Dhabi' situatie gaan gebruiken om het hele zwikkie met veel bombarie op te blazen en in delen te verkopen. Kunnen ze naar buiten net doen alsof de oorzaak van hun falen bij de FIA ligt, terwijl het probleem eigenlijk rot in de eigen organisatie is.
Precies mijn gedachte. Nog een optie aan toe te voegen; Dat ze dit allemaal gebruiken om een soort van onderhandelingspositie te versterken richting FIA voor 2022.. Welke eisen dan op tafel komen zijn ze nu over aan het nadenken..alexbl69 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:26:
[...]
Zonder Toto is er een stuk minder discipline bij Mercedes. Dat én het feit dat er al flink wat bepalende personen zijn vertrokken betekent (imho) dat Mercedes bij een vertrek van Toto volgend jaar een stuk minder competitief zal zijn.
Lewis is één van de beste coureurs die er ooit geweest zijn, maar met 37 jaar zal hij een sterkere auto nodig hebben dan Verstappen om van hem te kunnen winnen.
TLDR: Exit Toto betekent (imho) exit Lewis.
Heb het idee dat het al wel wat langer rommelt bij Mercedes. De dominantie was dit jaar minder en zal volgend jaar waarschijnlijk helemaal weg zijn. Veel personeel vertrokken, Toto die steeds gekker begint te doen. WDC verloren.
Zou me niets verbazen dat ze de 'Abu Dhabi' situatie gaan gebruiken om het hele zwikkie met veel bombarie op te blazen en in delen te verkopen. Kunnen ze naar buiten net doen alsof de oorzaak van hun falen bij de FIA ligt, terwijl het probleem eigenlijk rot in de eigen organisatie is.
Insert Godwin joke about Schreeuwende Oostenrijkers in Duitse dienstSterqVerhael schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:06:
[...]
Betrokken zijn en je gedragen als een kleuter, zijn wel twee verschillende dingen. Christian Horner en Red Bull hoor je ook niet schreeuwen over de boordradio.
Schreeuwen is enkel een blijk van onmacht en onvermogen en betekent dat je emoties niet kunt bedwingen. Net als in het gewone leven doe je daar in de topsport meer kwaad dan goed mee.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Of ze starten een eigen F1 zoals Ferrari dreigde te doen in 2011.D-Ed schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:33:
[...]
Precies mijn gedachte. Nog een optie aan toe te voegen; Dat ze dit allemaal gebruiken om een soort van onderhandelingspositie te versterken richting FIA voor 2022.. Welke eisen dan op tafel komen zijn ze nu over aan het nadenken..
Ik denk dat de FIA wacht met reageren totdat de appeal termijn is verstrekend0s schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:23:
[...]
Van de andere kant: Toto, Mercedes drijven het nu wel ver door. Niet bij de fotomomenten, na de race niet opdagen bij de persco, auto niet naar de grid, en wellicht nu ook niet naar het gala en uitreiking. Dan ook nog de kritiek op Toto en de manier waarop hij via de boordradio heeft proberen de wedstrijd te beïnvloeden.
Ik kan me voorstellen dat de FIA en FOM daar echt wel iets van vinden en dat de emmer wel kan gaan overstromen als dit te lang duurt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
https://twitter.com/hashtag/IStandWithLewisHamilton
[ Voor 72% gewijzigd door Phusebox op 15-12-2021 13:39 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
GrooV schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:41:
Vind het inderdaad behoorlijk kansloos van Mercedes, 7 titels op een rij de afgelopen jaren en dan nog zo (of juist niet) reageren. Je bent wel gewoon WCC geworden en Max kan er ook niks aan doen hoe deze race is afgelopen.

Je hebt duidelijk de crowdsurfende Toto en Valtteri gemist?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het lijkt erop dat het bergafwaards gaat sinds Nicky Lauda er niet meer is.alexbl69 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:26:
[...]
Iemand die zorgt dat de harmony er is en niet alleen maar naar de zakelijke kant kijkt van de sport.
Mercedes lijkt nu wel gedomineerd te worden door emotie + advocaten.
Moeten ze lekker doen, laat Red Bull dat maar doen met Honda, lijkt me stukje spannender wordencvs79 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:36:
[...]
Of ze starten een eigen F1 zoals Ferrari dreigde te doen in 2011.
Edit: Hamilton is vandaag geridderd en dan moet #IStandWithLewisHamilton trending worden

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 15-12-2021 13:46 ]
https://www.gptoday.net/n...el-van-schumacher-in-1994Togi schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:46:
De Benetton van Schumacher was ook een drama auto waarvan Jos ook ooit gezegt heeft dat ie onbestuurbaar was.
Dat waren filmpjes van een paar jaar geleden, niet van afgelopen weekendYakuzA schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:39:
[...]
![]()
Je hebt duidelijk de crowdsurfende Toto en Valtteri gemist?
Crap, dan ben ik misschien in de maling genomen door social mediaIJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:44:
[...]
Dat waren filmpjes van een paar jaar geleden, niet van afgelopen weekend
PSN
Is dat echt zo? Ik kan me "Bye bye bye" van de Backstreet Boys nog ergens wel half voorstellen op het afscheidsfeestje van Bottas maar als ze dit soort muziek bij een "normaal" jaar draaien terwijl ze van niemand afscheid nemen dan zou ik alleen vanwege de muziekkeuze al bij een ander team aan de slag gaan....IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:44:
[...]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Klaarblijkelijk was MER op Twitter wel druk met mensen benaderen die deze filmpjes deelden…IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:44:
[...]
Mijn boefje is liev!
https://www.gpfans.com/en...lton-championship-defeat/
[ Voor 20% gewijzigd door noo op 15-12-2021 13:53 ]
Ik zie dit gerucht steeds vaker voorbij komen, en ik vraag mij af waar het vandaan komt. Het zijn wel degelijk filmpjes van dit jaar. Ze zijn namelijk gemaakt door een F1 fotograaf die daar bij aanwezig was en op haar instagram gedeeld had (maar zijn inmiddels weer verwijderd).IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:44:
[...]
Ik zou eerder zeggen: Zonder Laudaalexbl69 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:26:
[...]
Zonder Toto is er een stuk minder discipline bij Mercedes.
Denk dat Mercedes PR dit zelf de wereld in heeft geholpen om twijfel te zaaien.ThomasG schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:54:
[...]
Ik zie dit gerucht steeds vaker voorbij komen, en ik vraag mij af waar het vandaan komt. Het zijn wel degelijk filmpjes van dit jaar. Ze zijn namelijk gemaakt door een F1 fotograaf die daar bij aanwezig was en op haar instagram gedeeld had (maar zijn inmiddels weer verwijderd).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Waarom is hij geridderd? We leven toch in 2021?D-Ed schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:41:
[...]
Moeten ze lekker doen, laat Red Bull dat maar doen met Honda, lijkt me stukje spannender worden
Edit: Hamilton is vandaag geridderd en dan moet #IStandWithLewisHamilton trending worden
Verbaasd mij niets. Er zijn er velen die door die rotzooi op Social Media van het padje gerakenYakuzA schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:47:
[...]
Crap, dan ben ik misschien in de maling genomen door social media
Hij zou het al krijgen, maar door Corona was het uitgesteld.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]
Waarom is hij geridderd? We leven toch in 2021?
De Britten niet :-)Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]
Wij wel inderdaad. Maar is sowieso een dingetje van het Engelse Koningshuis. Mooi toch? Vond het alleen erg grappig dat op z'n dag iedereen nog steeds bezig is over het onrecht en alsof die beste man hulp nodig heeft van mensen op TwitterVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]

Ik zie nog wel gebeuren dat Max dit ook overkomt.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]
Hij zegt duidelijk Mikey. In het duits en oostenrijks wordt Michael uitgesproken als miga-eel of misja-eel [fonetisch] In Sachsen en Sachsen-Anhalt in boerenkool duits misjeel [fonetisch] { en ik ben duitser..ChipSkylark schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:54:
Het is misschien niet heel relevant, maar omdat het toch erg vaak verkeerd wordt gehoord en gequote: Toto zegt echt Michael, niet Mikey. De Oostenrijkse L is een beetje vreemd, soms bijna niet hoorbaar en soms juist wel (woon al lang in Duitsland en werk wekelijks met Oostenrijkers).
Het klasse stelsel is daar nooit afgeschaft. De renaissance hield op aan de andere kant van het kanaal. Ze denken daar ook nog steeds dat ze een wereldmacht zijnVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door SnowDude op 15-12-2021 14:05 ]
De UK is wat dat betreft blijven hangen ergens rond het jaar 1600Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:58:
[...]
PSN
Ik weet dat Toto het wel kan, de naam Michael netjes uitspreken. Dan klinkt het nog steeds Oostenrijks, maar zeker niet naar Mikey.ChipSkylark schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:54:
Het is misschien niet heel relevant, maar omdat het toch erg vaak verkeerd wordt gehoord en gequote: Toto zegt echt Michael, niet Mikey. De Oostenrijkse L is een beetje vreemd, soms bijna niet hoorbaar en soms juist wel (woon al lang in Duitsland en werk wekelijks met Oostenrijkers).
Dat terzijde, het was gewoon een beschamende vertoning en iedereen die Engels als moedertaal (of goede secundaire) heeft hoort Toto gewoon Mikey zeggen. Zelfs de FIA ondertiteling is "Mikey". Ik heb wel eens wat communicatiecursussen gehad en het gaat niet om hoe je het zegt, het gaat om hoe het over komt.
Anyway, het is verder niet belangrijk in deze. Belangrijker is dat de FIA een regel heeft dat na sluiting van het seizoen morgenavond, niemand nog iets aan de uitslag kan doen. Mercedes laat zich van een hele onsportieve kant zien, dat is hun keuze. Misschien zetten ze het door, dat levert hooguit wat andere/nieuwe regels op.
Michael Masi wil je sowieso niet zijn, die heeft alle teambazen op zijn radio. Hij KAN het niet goed doen. Dat is volgend seizoen over, de teambazen kunnen niet meer inbreken. Aan de ene kant goed, de FIA moet niet gemanipuleerd worden, aan de andere kant jammer want er zaten hele sappige stukjes tussen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Idd, uitstekende coureur maar hij heeft zijn zaakjes prima voor elkaar.D-Ed schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:01:
[...]
Wij wel inderdaad. Maar is sowieso een dingetje van het Engelse Koningshuis. Mooi toch? Vond het alleen erg grappig dat op z'n dag iedereen nog steeds bezig is over het onrecht en alsof die beste man hulp nodig heeft van mensen op Twitter
Ik ben het ook oneens met dat beiden het WK verdienen. Hamilton heeft dankzij Toto en de dominante Mercedes al wat titels kado gehad. Niet zeuren en op naar volgend jaar (zijn fans vooral). Ik verwacht dat Mercedes volgend jaar wel weer de snelste auto heeft. En na de opmerking van Russell hoop ik dat Hamilton hem zoek gaat rijden
Leuke antwoorden ook. "No - Nothing is going to change" is eigenlijk een verkapte: Yes - They should, but nothing is going to change.noo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:52:
Polletje: Should Mercedes appeal Hamilton championship defeat
https://www.gpfans.com/en...lton-championship-defeat/
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Britse website galore.Joris748 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:06:
[...]
Leuke antwoorden ook. "No - Nothing is going to change" is eigenlijk een verkapte: Yes - They should, but nothing is going to change.
De 'Fuck you Charlie' van Vettel van een paar jaar geleden was ook beschamend, toch? Het is niet zozeer nieuw dat het nu ineens Masi is die het doelwit is van verbale agressie.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:05:
[...]
Dat terzijde, het was gewoon een beschamende vertoning en iedereen die Engels als moedertaal (of goede secundaire) heeft hoort Toto gewoon Mikey zeggen. Zelfs de FIA ondertiteling is "Mikey". Ik heb wel eens wat communicatiecursussen gehad en het gaat niet om hoe je het zegt, het gaat om hoe het over komt.
Anyway, het is verder niet belangrijk in deze. Belangrijker is dat de FIA een regel heeft dat na sluiting van het seizoen morgenavond, niemand nog iets aan de uitslag kan doen. Mercedes laat zich van een hele onsportieve kant zien, dat is hun keuze. Misschien zetten ze het door, dat levert hooguit wat andere/nieuwe regels op.
Michael Masi wil je sowieso niet zijn, die heeft alle teambazen op zijn radio. Hij KAN het niet goed doen. Dat is volgend seizoen over, de teambazen kunnen niet meer inbreken. Aan de ene kant goed, de FIA moet niet gemanipuleerd worden, aan de andere kant jammer want er zaten hele sappige stukjes tussen.
Het is meer iets structureels wat erin lijkt te zijn geslopen.
PSN
Net een stel kleine kinderen die geen snoepje mogen en dan op de grond gaan liggen krijsen.
Nieuw diepte punt van de sport.
Overigens vond ik de opmerking van Bourdais ook opvallend, niet sportief gedrag van RB. Maar blijkbaar mag Mercedes in de DTM wel alles, ook al zo een triest voorval.
I am the great Cornholio!
Ik ben blij als dit niet meer kan. Pre-2021 hadden we dit ook niet. Die FIA radio straalt gewoon slecht uit op alle betrokkenen, maakt niet uit waarover het gaat. Het polariseert alleen maar. Zelfs ik was verbaasd over de koehandel waar Masi zich mee bezighield.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:05:
[...]
Max zal ook nog wel geridderd worden, net als olympische sporters die goud winnen. Alleen doen wij dat niet meer met een zwaard, maar spelden een lintje op.Spotmatic schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:02:
[...]
Ik zie nog wel gebeuren dat Max dit ook overkomt.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ho stopYakuzA schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:05:
[...]
De UK is wat dat betreft blijven hangen ergens rond het jaar 1600
Wij ook :
Het verschil is dat wij geen titel gebruiken, waar de Britten "Sir" gebruiken. Ook gaat koning Willem-Alexander niet met een zwaard zwaaien en wij alles samenvatten op 1 dag en dat lintjesregen noemen.De Orde van de Nederlandse Leeuw is de oudste en hoogste civiele ridderorde in Nederland. Koning Willem I heeft de Orde ingesteld op 29 september 1815. Iemand komt in aanmerking voor een onderscheiding in deze orde als iemand een prestatie van zeer exceptionele aard heeft geleverd voor de samenleving.
Er zijn drie graden in de Orde van de Nederlandse Leeuw: Ridder Grootkruis, Commandeur en Ridder. Mensen die de Orde van de Nederlandse Leeuw hebben gekregen zijn bijvoorbeeld sporters met een Olympische medaille, kunstenaars of wetenschappers die uniek onderzoek verricht hebben.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Idd Max krijgt binnenkort ook wel een lintje net zoals alle gouden medaille winnaars tijdens een OSSpotmatic schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:02:
[...]
Ik zie nog wel gebeuren dat Max dit ook overkomt.
Sir heeft in de uk ook nog wel wat andere privileges. Dat hebben wij echt niet.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:11:
[...]
Ho stop![]()
Wij ook :
[...]
Het verschil is dat wij geen titel gebruiken, waar de Britten "Sir" gebruiken. Ook gaat koning Willem-Alexander niet met een zwaard zwaaien en wij alles samenvatten op 1 dag en dat lintjesregen noemen.
WillemsOrde krijg je toch een ferme schouderklop van de Koning?asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:11:
[...]
Ho stop![]()
Wij ook :
[...]
Het verschil is dat wij geen titel gebruiken, waar de Britten "Sir" gebruiken. Ook gaat koning Willem-Alexander niet met een zwaard zwaaien en wij alles samenvatten op 1 dag en dat lintjesregen noemen.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Plus dat een bocht in Zandvoort naar hem vernoemd gaat worden. Maar dat ligt allemaal in de lijn der verwachting.Togi schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:11:
[...]
Idd Max krijgt binnenkort ook wel een lintje net zoals alle gouden medaille winnaars tijdens een OS
Whaha, dan krijgen die Engelsen weer een trauma erbij na het darten, waar de Dutchmen hun toppers gingen verslaanRichard117 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:47:

Dit dus.
Toch frappant dat m'n Oostenrijkse vrienden ook zeggen dat hij Michael zegt 😋 ik denk niet dat een Oostenrijker heeft geholpen met de ondertiteling.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:05:
[...]
Dat terzijde, het was gewoon een beschamende vertoning en iedereen die Engels als moedertaal (of goede secundaire) heeft hoort Toto gewoon Mikey zeggen. Zelfs de FIA ondertiteling is "Mikey". Ik heb wel eens wat communicatiecursussen gehad en het gaat niet
Op z'n Oostenrijks is het trouwens "Maikl" zonder klinker dus.
Verder helemaal eens hoor! Beschamende vertoning. Dat Horner en Jonathan een paar keer extra vragen was voor Masi vast al irritant maar het was wel gewoon een beschaafd gesprek. En dan komt Toto die even alle fatsoen overboord gooit. Op de manier waarop had ie Masi bij wijze van net zo goed direct de huid volgescholden.
+ 5 seconden voor Toto volgende race? 😁
Meestal wordt het gedaan door de burgemeester van de woonplaats. Tenminste zo staat het op de site van ons koningshuis. Dus even opsturen naar Monaco.Sepp14 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:12:
[...]
WillemsOrde krijg je toch een ferme schouderklop van de Koning?
Geloofwaardig hoor
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Voor de Militaire Willems-Orde maakt Koning Willem wel tijd, die wordt niet zo heel vaak uitgereikt. Op dit moment zijn er maar 3 dragers in leven.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:16:
[...]
Meestal wordt het gedaan door de burgemeester van de woonplaats. Tenminste zo staat het op de site van ons koningshuis. Dus even opsturen naar Monaco.
Wikipedia: Militaire Willems-Orde
Edit: en Verstappen gaat daar niet voor in aanmerking komen. Die moet het 'doen' met een benoeming in de Orde van de Nederlandse Leeuw.
[ Voor 10% gewijzigd door Joris748 op 15-12-2021 14:26 ]
Bij Ziggo maandagavond gaf, ik meen, Van Gameren aan dat ze wel degelijk van afgelopen zondagavond/nacht waren.IJsbeer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:44:
[...]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb ook nog nergens gezien of gehoord dat de filmpjes ouder waren. Ik las dat alleen hier, terwijl ik toch best veel volg.Help!!!! schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:25:
[...]
Bij Ziggo maandagavond gaf, ik meen, Van Gameren aan dat ze wel degelijk van afgelopen zondagavond/nacht waren.
Yep:Help!!!! schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:25:
[...]
Bij Ziggo maandagavond gaf, ik meen, Van Gameren aan dat ze wel degelijk van afgelopen zondagavond/nacht waren.
[YouTube: https://youtu.be/gnrvAbJP3lM?t=2644]
En dan doe met de l precies hetzelfde als in nederland. Namelijk je tong achter de voortanden en je mond bijna gesloten. Als je de beelden bekijkt van Toto dan zie je dat hij duidelijk zijn mond breed heeft het gedeeltelijk open. Dat wijst sowieso al op een ie. Ergo Toto riep zeker MikeyChipSkylark schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:15:
[...]
Op z'n Oostenrijks is het trouwens "Maikl" zonder klinker dus.
Mijn boefje is liev!
Van Gameren zou niet de eerste zijn die ik als betrouwbare bron zou durven bestempelenHelp!!!! schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:25:
[...]
PSN
Bring it!!!
@hierboven : Ik neem aan dat Oostenrijk ook verschillende accenten kent waardoor de uitspraak net iets anders is. Maar de 2 kennen elkaar blijkbaar van het golven en daar zal Toto Michael wel Mikey noemen. Ik ken er meer die Michael heten en door vrienden Mike of Mikey worden genoemd.
400+ pagina's, ik geloof niet dat we een race topic hebben wat hieraan kan tippen.
Alleen het seizoenstopic? Kan me niet voorstellen dat er races zijn die meer reacties en pagina's hebben verzameld. Al was het maar vanwege de historische titel van een Nederlander, en het bizarre einde van een seizoen.asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:35:
Ik weet niet waar ik nu meer naar uit kijk. Seizoen 2022 van de F1 of Drive to Survive op Netflix.
Bring it!!!
@hierboven : Ik neem aan dat Oostenrijk ook verschillende accenten kent waardoor de uitspraak net iets anders is. Maar de 2 kennen elkaar blijkbaar van het golven en daar zal Toto Michael wel Mikey noemen. Ik ken er meer die Michael heten en door vrienden Mike of Mikey worden genoemd.
400+ pagina's, ik geloof niet dat we een race topic hebben wat hieraan kan tippen.
Ik heb het al vaker gezegd, maar als F1 fan ben ik halverwege de afleveringen van het vorige seizoen gestopt omdat ik twijfels had of ik wel naar hetzelfde seizoen aan het kijken was. Maar misschien doen ze het nu beter ondanks dat Max zijn medewerking niet verleent (dus geen interviews etc.).asing schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:35:
Ik weet niet waar ik nu meer naar uit kijk. Seizoen 2022 van de F1 of Drive to Survive op Netflix.
Staat een handig knopje bovenaan. 200 is wel het maximale, op 1 uitzondering na. Die van vorige week. Die haalde 250. 400 is daarmee een absoluut record.TIGER1125 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:40:
[...]
Alleen het seizoenstopic? Kan me niet voorstellen dat er races zijn die meer reacties en pagina's hebben verzameld. Al was het maar vanwege de historische titel van een Nederlander, en het bizarre einde van een seizoen.
Eensch... en wellicht doen ze dat ook maar weten we dat (nog) niet. Ze hebben immers nog geen enkele uiting gedaan in de pers na die bewuste avond. Ze hebben namelijk ook nog geen officiële klacht ingediend tot op heden.EvilWhiteDragon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:04:
[...]
Volgens mij is iedereen het er over eens dat de beslissingen "beter" kunnen en moeten. Het zou Merc (samen met RBR?) sieren als ze zich constructief zouden opstellen door met voorstellen te komen, i.p.v. door te blijven drammen over het verliezen van WDC. Dat maakt (het imago van) de sport kapot en kent geen echte winnaars.
Ik snap dat de publieke perceptie rondom dit alles door die stilte anders is, maar totdat ze iets officieel naar buiten brengen weten we het pas zeker en kunnen we geen aannames doen over wat ze aan het doen zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |