Maar wel meer windtunnel tijd en zo.LZ86 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:45:
[...]
yup, dramatisch voor het constructeurs kampioenschap dit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En wat gaan ze daar mee berijken? Gasly was nu niet echt goed in de RBR. Die wagen is gebouwd rondom de rijstijl van Max en tenzij je een tweede rijder hebt die eenzelfde stijl heeft ga je nooit een goede nummer 2 hebben. Gasly is niet de juiste persoon. De reden dat hij het goed doet in de AT is omdat het een andere wagen is en de druk vanuit het team er ook niet is.MazeWing schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
Het wordt echt tijd dat ze Perez wisselen met Gasly...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hij is gewoon enorm gegroeid in 2.5 jaar. Hij was gewoon een rookie toen hij in de red bull gekwakt werd.Jasphur schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:45:
[...]
Hij doet het goed omdat de alpha Tauri wagen beter bij hem past. De Red Bull wagen was toen te moeilijk voor hem. Zijn progressie bij AT betekend voor mij niet meteen dat hij bij RBR het ooo goed zou doen.
Alles kan, maar langzamer dan een Ferrari op mediums? Daar kan je weinig als excuus voor aandragen denk ik.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:46:
[...]
Ik heb zijn run alleen niet gezien. Je kan ook je banden oververhitten als je vlak achter iemand zit en dan is het in S3 wel klaar na al die bochten.
Ik denk dat die achtervleugel test nog wel een rol gaat spelen.desalniettemin schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:48:
Ik hoop het niet, maar ben bang dat Hamilton vandaag pole pakt en morgen ook gaat winnen.
Yep. En dan maar hopen dat Max voor Bottas kan blijven.desalniettemin schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:48:
Ik hoop het niet, maar ben bang dat Hamilton vandaag pole pakt en morgen ook gaat winnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Als Max hem op P2 kan zetten is er veel mogelijk. Die Red Bulls maken wel vaak een goede start.desalniettemin schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:48:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik zoek dan ook niet naar excuses, maar naar een verklaring.Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:48:
[...]
Alles kan, maar langzamer dan een Ferrari op mediums? Daar kan je weinig als excuus voor aandragen denk ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En ik denk dat Max vandaag het beste plek 2 heeft ipv pole.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
En dan naar 7 punten verschil met 2 races te gaanRichh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:49:
[...]
Yep. En dan maar hopen dat Max voor Bottas kan blijven.

NopeBensimpel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:49:
Als max p2 pakt, staat die dan aan een schone kant bij de start?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
En wat is daar mis mee? Het is toch leuker om het spannend te houden tot op het einde ipv 5 races voor het einde al te weten wie welk kampioenschap wint.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:50:
[...]
En dan naar 7 punten verschil met 2 races te gaan
PER volgens mijBensimpel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:50:
Fia is even de achtervleugel bij max aan het checken
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij de auto van Perez. Maar waarom tijdens en niet na de kwalificatie?Bensimpel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:50:
Fia is even de achtervleugel bij max aan het checken
Normaal ja, maar niet na zo'n lange dominantieBlokker_1999 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:50:
[...]
En wat is daar mis mee? Het is toch leuker om het spannend te houden tot op het einde ipv 5 races voor het einde al te weten wie welk kampioenschap wint.
Voor PER is het na de kwalificatieHippocampus schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:52:
[...]
Bij de auto van Perez. Maar waarom tijdens en niet na de kwalificatie?
Dat, en je ziet een gele T-cam op de foto
Bensimpel
Positieve meneer
Voor perez is het al na de kwalificatieHippocampus schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:52:
[...]
Bij de auto van Perez. Maar waarom tijdens en niet na de kwalificatie?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zegt mijn glazen bol me, maar die heeft me al vaker in de steek gelaten
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Tis nog niet gedaan ejshoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:53:
Helaas, P2 max
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij jou is de Q al afgelopen?shoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:53:
Helaas, P2 max
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op SKY zeggen ze 3ejaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:53:
Max beter 2e of 3e?
Je bedoelt dat bottas er nog voor komt?
Hamilton kan nog twee tienden sneller.
[ Voor 20% gewijzigd door BramViking op 20-11-2021 15:55 ]
Maar ik denk dat HAM m wel op p1 zet met 4 tienden verschil.
Pessimist alert!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
HAM gaat hem pakken dankzij een snellere wagen. Kwestie van accepteren.
Hij geeft niks weg, ik weet zeker dat hij alles eruit heeft gehaald het hele seizoen, en misschien nog meer als je naar Perez kijkt.
Max moet het van de bochten hebben, erger voor de band. Hamilton gaat op het rechte stuk gewoon harder, geen slijtage.d0s schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:55:
Stel dat t gat 2 tienden is dan is qua racepace nog wel wat mogelijk.
Maar ik denk dat HAM m wel op p1 zet met 4 tienden verschil.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nu al weer spijt dat Ik dit topic na een lange tijd weer volg..
Precies, Hamilton snelste ronde met een foutje. Helaas, laat Perez dan maar Hamilton van de baan beuken bij zijn lapjaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:54:
[...]
Een beetje realisme mag ook wel hoor.
Je bedoelt een realist. Ik zal je bericht bookmarken voor de laatste GP en je eraan herinneren.
Gewoon morgen niet rijden, alle hoop is toch al verloren
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het gaat gelukkig geleidelijk en niet onverwacht via een uitvalbeurt.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:55:
[...]
Ja, want zo moet je inderdaad willen winnen...shoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:56:
[...]
Precies, Hamilton snelste ronde met een foutje. Helaas, laat Perez dan maar Hamilton van de baan beuken bij zijn lap
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
zo reageren we hier dus niet.Arjantje72 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:55:
[...]
Nu al weer spijt dat Ik dit topic na een lange tijd weer volg..
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 15:57 ]
Dankzij geluk en twee keer zijn tegenstander uitschakelen door hem en zijn teammaat. Daarbij komt misschien nog eens gesjoemel, om het af te maken.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:55:
[...]
Nee joh, hij is de GOAT!jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:55:
[...]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Allemaal onderdeel van de F1.codex schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:56:
[...]
Dankzij geluk en twee keer zijn tegenstander uitschakelen door hem en zijn teammaat. Daarbij komt misschien nog eens gesjoemel, om het af te maken.
Gewoon hopen dat de verbrandingsmotor van Hamilton wat slijtage heeft en daardoor de laatste twee races niet meer zo geweldig presteert als de vorige race.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bottas die HAM eraf tikt?miicker schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:53:
Hopen dat Bottas P1 pakt, Max P2 en Ham P3. Bij de start haalt Verstappen Bottas in. Hamilton en Bottas vliegen er vervolgens in de eerste bocht af.
Dat zegt mijn glazen bol me, maar die heeft me al vaker in de steek gelaten

Ik zou het mooi vinden als Gasly of Sainz kunnen verrassen vanaf de 2e startrij morgen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
niet op reageren.BramViking schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:56:
[...]
[mbr] zo reageren we hier dus niet. [/]
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 15:58 ]
Of juist wel, voor een tow op het rechte stuk.Chefbierrr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:57:
Max zat nog best dicht achter SAI in die eerste run. Lijkt me niet ideaal maar ze zullen het uiteraard beter weten bij RBR
Perez laat het weer afweten, dan maar zo.
Om Bottas p2 te zien pakkenvhal schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:58:
Nog even de laatste 2 minuten kijken, totaal vergeten

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Anti climax wel zo klapband haha
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |