I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Leclerc is dan ook een van de meest overschatte rijders en Sainz het omgekeerde.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:34:
Sainz is trouwens het hele weekend eigenlijk Leclerc al aan het verslaan. En dat is ook niet de eerste keer.
[ Voor 0% gewijzigd door siggy op 20-11-2021 15:35 . Reden: zzzz ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Idee zou dan zijn dat ze super snel bij de start wegkomen en er even voor hangen neem ik aan? Andere voordelen kan ik niet verzinnen?De_Bastaard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:34:
Dat wordt nog leuk als AT straks op rood mag starten :-).
Zou AT dan toch hun steentje bij willen dragen om het Mercedes in het begin zo moeilijk mogelijk te maken?
Niet volgens onze stuntrussiggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:34:
[...]
Leclerc is dan ook een van de meest overschatte rijders en Sains het omgekeerde.
Ik had Sainz graag naast Verstappen gezien. Zonder gezeik van de beide vaders dan wel..;)siggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:34:
[...]
Leclerc is dan ook een van de meest overschatte rijders en Sains het omgekeerde.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat was 6 jaar geleden :-)Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:35:
[...]
Ik had Sainz graag naast Verstappen gezien. Zonder gezeik van de beide vaders dan wel..;)
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 15:42 ]
Pics?siggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:37:
Insert 'straight to jail' meme voor die vrouw. Not enough clothes!
Max zal toch niet op rood willen starten?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sainz komt ook steeds beter in zijn flow, is de laatste tijd iedere keer sneller dan Leclerc, zou inderdaad een mooie teamgenoot zijn voor Verstappen.Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:35:
[...]
Ik had Sainz graag naast Verstappen gezien. Zonder gezeik van de beide vaders dan wel..;)
Bandjes alvast inrijden voor of Q3 of voor de race indien ze ze nodig hebben.MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:38:
[...]
Zit nog een MERC achter toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:38:
Max als laatste. Die gaat afbreken als het kan.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Denk het niet, al zou hij dan wellicht wel een betere start hebben als hij niet op P1 start.MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:38:
[...]
Pics?
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas is al met zijn ronde bezig. Lijkt trouwens geen erg goede te worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online

[ Voor 5% gewijzigd door xNikobellicx op 20-11-2021 15:42 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Langzaam.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:41:
ik heb even gemist, wat is er met PER?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
11e 😇jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:41:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
PSN: Finally_Chris
ik denk dat hij zijn banden niet warm genoeg kreeg. anyway, zwaar teleurstellend.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:41:
Ik zou het doen!
Jos zou denk ik elke race Hamilton van de baan drukkenRiderider schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:41:
Jezus christus zeg, zet alsjeblieft gasly volgend jaar in die auto. Of desnoods Jos
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop op een gasly wonder..tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
Leclerc, Ricciardo en Perez... oh man nu zit Max alleen met de Mercedessen dat konden we niet gebruiken. Jammer dat die het laat afweten vandaag.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja ik vraag me meer af wat is er met hem of met z'n auto, dit kan toch niet?
hij verloor .6 in de laaste sector.. geen idee waarom.Skidmarks schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
GAS 2e op rood PER 11e jongens. Of werd de baan nu zoveel langzamer? Veel verbeterden hun tijd niet meer.
Zal wel afkoelen nog, maar zelfs dan. Dit mag toch niet...Skidmarks schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
GAS 2e op rood PER 11e jongens. Of werd de baan nu zoveel langzamer? Veel verbeterden hun tijd niet meer.

Ach, Red Bull rijdt met 4 auto's.. Ze hebben dus nog genoeg (illegale) foefjes in huis.siggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
En weer mag Max alles zelf doen. Wat een gepruts weer.
Onderhand kan ik mij niet voorstellen dat hij geen tweede kans meer krijgt..MazeWing schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
Het wordt echt tijd dat ze Perez wisselen met Gasly...
Flickr PSN ID= cheironnl
En dus wint hij.Exocet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:43:
Max heeft nu echt een probleem morgen tegen twee Mercedessen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja ik zou zo graag even gasly een paar races in die red bull zien. Die doet het gewoon heel goed de laatste tijd. Hij is gewoon consistenter als perez in een slechtere auto.Skidmarks schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
Vooralsnog is het vooral MERC met illegale zaken dit jaar anders.Erazzzer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:43:
[...]
Ach, Red Bull rijdt met 4 auto's.. Ze hebben dus nog genoeg (illegale) foefjes in huis.
Dus hoe je hier nu weer bij komt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Meh, Gasly doet daar niet aan mee en Tsunoda krijgt het misschien een rondje voor elkaar...Erazzzer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:43:
[...]
Ach, Red Bull rijdt met 4 auto's.. Ze hebben dus nog genoeg (illegale) foefjes in huis.
Zodat we over een jaar Gasly weer kunnen uitkotsen zeker, mweMazeWing schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:42:
Het wordt echt tijd dat ze Perez wisselen met Gasly...
Ja, tot Bottas in de weg rijdt. Daar komt ie niet vaak voorbij...Jasphur schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:43:
Mja PER is voor mij nog steeds wel mister Sunday. Komt we goed ditniet ideaal maar geen giga ramp ofzo
Onzin. Gasly deed het ook goed voordat hij bij RBR kwam, toen bij RBR was het niets.computerjunky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
[...]
Ja ik zou zo graag even gasly een paar races in die red bull zien. Die doet het gewoon heel goed de laatste tijd. Hij is gewoon consistenter als perez in een slechtere auto.
yup, dramatisch voor het constructeurs kampioenschap dit.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
[...]
Ja, tot Bottas in de weg rijdt. Daar komt ie niet vaak voorbij...
Nee hoor, hij mag vogend jaar weershoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
Net of Perez zoveel kan betekenen voorin, helaas die is ook wel klaar in de RB
Z'n S3 was gewoon brak, denk niet dat dat door verkeer kwam. Hij zat in S2 op schema. Het is wel weer typisch voor RB dat zoiets weer gebeurt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
Perez zat trouwens wel steeds net voor Hamilton en die lijkt hem ergens ingehaald te hebben. Potentieel dus echt slecht window. Maar toch, eerste run was al niet goed.
Geen giga ramp in deze fase van het kampioenschap? Wat een grap. Perez rijdt vanaf deze positie niet maar het podium dat heeft hij vaak genoeg laten zien.Jasphur schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:43:
Mja PER is voor mij nog steeds wel mister Sunday. Komt we goed ditniet ideaal maar geen giga ramp ofzo
Hij doet het goed omdat de alpha Tauri wagen beter bij hem past. De Red Bull wagen was toen te moeilijk voor hem. Zijn progressie bij AT betekend voor mij niet meteen dat hij bij RBR het ooo goed zou doen.computerjunky schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
[...]
Ja ik zou zo graag even gasly een paar races in die red bull zien. Die doet het gewoon heel goed de laatste tijd. Hij is gewoon consistenter als perez in een slechtere auto.
Die gaat hij morgen niet eens tegenkomen, dus geen probleem.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
[...]
Ja, tot Bottas in de weg rijdt. Daar komt ie niet vaak voorbij...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb zijn run alleen niet gezien. Je kan ook je banden oververhitten als je vlak achter iemand zit en dan is het in S3 wel klaar na al die bochten.Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:45:
[...]
Z'n S3 was gewoon brak, denk niet dat dat door verkeer kwam. Hij zat in S2 op schema. Het is wel weer typisch voor RB dat zoiets weer gebeurt.
Hij heeft toch regelmatig kunnen voorkomen dat een van de twee Mercedessen nog kon gaan voor de fastest lap of een extra pit.shoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:44:
Net of Perez zoveel kan betekenen voorin, helaas die is ook wel klaar in de RB
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |