Max P2. Netjes.
U bent verrast?miicker schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:34:
[...]
Mag ik jouw glazenbol eens lenen voor bijv. het aanschaffen van aandelen?
Poeh, nog op de 1e rij. Mogen zich in de handjes knijpen bij RBR.
Mercedes-gejank en gedram dat Verstappen wist te verbeteren ondanks eventjes geel incoming...

Pffff… halve seconde…. zelf een gebruikte Mercedes motor is veel te snel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar verwacht. Punten worden morgen verdeeld, maar Hamilton is wel weer erg snel, dus vrees het ergste.
Winnen part Xdcell schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:01:
En klaar ..... morgen is het zaak voor Max om voor Bottas te blijven. Damage limitation part deux.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat was ook wel een bizar netjes gereden ronde van ham. Super smooth.
Wat lag er op de kerb joh?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inderdaad. Erger me er kapot aan. Gewoon allemaal 4 minuten met je vinger in je neus staan in de pits en dan allemaal janken over de laatste 2 minuten.Segafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:01:
En weer te lang gewacht.. eigen schuld.
De frontwing brak af door de kerb. Daardoor kapot bandje.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
Perfect, nu achter Hamilton slipstreamen. Eventueel inhalen en anders pakken met een undercut. Niks aan de hand.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Damn. Dat was een lekkere klapper voor GAS
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En dat gezeur hoeft hier ook echt niet.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 16:08 ]
U bent de nieuwe Pu vergeten?Chevy454 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
Perfect, nu achter Hamilton slipstreamen. Eventueel inhalen en anders pakken met een undercut. Niks aan de hand.
Worden niet echt interessante races zo. Jammer dat Honda niet meer power krijgt uit een nieuwe unit.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Je kunt niet drie keer schade beperken, nog twee keer en Max staat achterdcell schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:01:
En klaar ..... morgen is het zaak voor Max om voor Bottas te blijven. Damage limitation part deux.
Over een paar jaar, we hebben gecheat.. Kan toch niet op een normale manier..PatrickC schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
Pffff… halve seconde…. zelf een gebruikte Mercedes motor is veel te snel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Oof Gasly rijdt zijn auto daar even stuk op die kerb. Dat was duidelijk het perfecte rondje voor Hamilton alleen het verschil is opeens zo groot.
Verstappen doet het altijd nog knap, maar doet die verder ook niks aan.
Verstappen doet het altijd nog knap, maar doet die verder ook niks aan.
Zijn eigen voorvleugel.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
Hij gaat winnen zeg ik tochdcell schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
[...]
Ik hoop het wel maar zie het niet gebeuren
Ik denk dat Red Bull vooral mag hopen op een DNF voor Hamilton.
Mazzel met pech van Gasly. Anders was Bottas waarschijnlijk er wel overheen gegaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is 2020 all over again tegen het einde van dit seizoen. Je zou bijna denken dat ze het er om gedaan hebben bij Mercedes
PSN: xMaurice93
Denk niet dat Max die halve seconde had dicht gereden hoor.
De kans dat je door de bliksem geraakt wordt is groter?NotSoSteady schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
En dan? Pace van HAM zal sneller zijn dus die komt er uiteindelijk in de race wel weer voorbijChevy454 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Wat een verschil weer. Dat gaat max morgen nooit goed maken denk ik.
Dat gezeur hoeft hier echt niet.
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 16:05 ]
De kans dat je een race wint met dit verschil is vergelijkbaar.Vos schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
De kans dat je door de bliksem geraakt wordt is groter?
Bensimpel
Positieve meneer
Nah, max kan nog goed weg zijn morgen..of ham een slechte start. Er is nog van alles mogelijk. Seizoen is al erg gek geweest.
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 16:10 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat is er mis met Hamilton op de baan verslaan?NotSoSteady schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
Vermaak mij anders prima hoor
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 16:10 ]
Meer dan 6 tienden sneller dan quali monster BOT in dezelfde auto. Ik blijf het vreemd/verdacht/raar vinden
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat had Ham aan zijn been (kuit) zitten. Soort tas ofzo. Of zit daar extra gewicht in oid?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Kansloos met deze auto?Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
Wat is er mis met Hamilton op de baan verslaan?
Mercedes is gewoon te snel.
Hoe? HAM zijn brievenbus vleugel weer geopend?Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
Mijn boefje is liev!
Niks, maar jij hebt daar nog vertrouwen in?Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
Hamilton heeft altijd mazzel, dus een DNF, vergeet het maar.
We zullen maar zwijgen over de actie van Max vorige week zeker ... . Haalde niet eens de bocht daar.LZ86 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
Tja. Kansloos voor de overwinning tenzij HAM m in de muur plant. (gaat toch niet gebeuren)
Het lijkt er dus op dat die 2 torpedo acties van MERC het kampioenschap hebben beslist. Zeer vies en zuur.
Goed, volgend jaar the great reset. Hopen op beter materiaal.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Precies, strijd is pas gestreden als de vlag gevallen is in Abu Dhabi.Bensimpel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
Nah, max kan nog goed weg zijn morgen..of ham een slechte start. Er is nog van alles mogelijk. Seizoen is al erg gek geweest.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop vooral dat Max niet teveel risico neemt morgen. Dan maar een P2 pakken en hopen op beter geschudde kaarten voor de volgende race.
Gezien het gecheat en gezeik van Mercedes hoeft Verstappen wat mij betreft Hamilton niet op de baan verslaan. Sterker nog: ik zou er gewoon dik vrede mee hebben als Verstappen in de laatste race gewoon een Schumachertje doet. Alles is geoorloofd zolang die taxi's maar niet winnen.Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
[...]
De "sport" waar de regels gedurende het seizoen veranderd worden en de officials ondoorzichtige beslissingen nemen waardoor het kampioenschap wordt bepaald bedoel je?Smeldor schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:04:
Niemand die deze sport nog serieus neemt...
Na Silverstone heeft sport al zijn geloofwaardigheid verloren en nu is het echt gewoon een lachertje.
Ja zoals ik al eerder zei, we zijn weer terug bij begin 2020..Exocet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:02:
Het snelheidsverschil is weer helemaal terug, nu wordt het hopen op tegenslag bij Mercedes
Ik hoor Toto nog liegen ergens in de zomer, nee we ontwikkelen de auto niet verder meer en heel raar dat Red Bull dat nog wel doet, ze kunnen beter bezig gaan met 2022 zoals wij.

Bij Sky/fanboys zullen ze nog wel roepen dat de Red Bull de snelste auto van het weekend is en dat Hamilton een meester ronde heeft gereden..

Perez zakt ook weer mooi door het ijs.. zelfs niet op rood.. Noem mij een pessimist, maar op naar 2022.

Nog twee keer en ze staan gelijk en Max nog steeds bovenaan door het aantal overwinningen. Maar het ziet er niet goed uit nee.Exocet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
[...]
Je kunt niet drie keer schade beperken, nog twee keer en Max staat achter
PSN: Finally_Chris
Met zo'n pace advantage valt er tactisch weinig te verneuken. Zelfs met een slechte strategie winnen ze dit eenvoudig. Misschien als ze een Bottas wheelnut hebben, dan heeft RB een kans. Gewoon goeie pole, ergens verrassend dat Bottas er zo ver vanaf zit en dat komt echt niet door Gasly.sjufke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:05:
Mercedes kan het natuurlijk altijd tactisch nog verneuken
Ik zeg ook niet dat hij 3x de schade mag beperken. Ik zeg dat het morgen deel 2 is van schade beperken. Vorige week de eerste en morgen de tweedeExocet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
[...]
Je kunt niet drie keer schade beperken, nog twee keer en Max staat achter
Hamilton komt na zijn pensioen met een memoires waarin dit naar buiten zal komen.Segafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
[...]
Over een paar jaar, we hebben gecheat.. Kan toch niet op een normale manier..
Max oogt rustig, lijkt niet echt gestresst. Wat een oase van rust.
Great audience trouwens!
Great audience trouwens!
Volgens mij is dat gewoon een kussentje om de knie te beschermen.Mel33 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:05:
Wat had Ham aan zijn been (kuit) zitten. Soort tas ofzo. Of zit daar extra gewicht in oid?
Met 25 strafplekken wint ie nog en nu start hij vooraansjufke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:05:
Mercedes kan het natuurlijk altijd tactisch nog verneuken
ik heb altijd het idee dat David gekke bekken trekt en daardoor Max zijn lachen niet kan inhouden.Formula one schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:06:
Max ziet er tevreden uit
Ik zou het doen!
Heeft niemand hier het nu door??...
Dit is allemaal in scène gezet door de FIA. Na jaren en jaren van dominantie hebben ze Mercedes verplicht het overgrote deel van het seizoen op 95% te rijden om het op die manier spannend te houden en een herhaling van de laatste jaren te voorkomen. Zeker nadat Mercedes in 2020 oppermachtig was en er een freeze in ontwikkeling zit. De laatste 4 races mogen ze weer op 100% en zou het tot op de laatste 1 a 2 races aankomen om de winnaar te bepalen.
Uiteraard is er tijdens het seizoen constant rekening gehouden met externe factoren zoals DNF's, ondernemers resultaten, etc. en mocht Mercedes weer op 100% rijden nu het einde in zicht is en volgens berekeningen Hamilton kampioen wordt als ie de laaste races allemaal wint. Het uitvallen van Verstappen bij Silverstone en door Botas heeft er enkel voor gezorgd dat Mercedes pas later weer op 100% mocht rijden.
Op die manier hebben ze andere teams hoop gegeven, de kijker een zeer spannend seizoen en uiteindelijk Mercedes alsnog kampioen laten worden. Win-win-win en iedereen blij.
/aluhoedje weer af
Dit is allemaal in scène gezet door de FIA. Na jaren en jaren van dominantie hebben ze Mercedes verplicht het overgrote deel van het seizoen op 95% te rijden om het op die manier spannend te houden en een herhaling van de laatste jaren te voorkomen. Zeker nadat Mercedes in 2020 oppermachtig was en er een freeze in ontwikkeling zit. De laatste 4 races mogen ze weer op 100% en zou het tot op de laatste 1 a 2 races aankomen om de winnaar te bepalen.
Uiteraard is er tijdens het seizoen constant rekening gehouden met externe factoren zoals DNF's, ondernemers resultaten, etc. en mocht Mercedes weer op 100% rijden nu het einde in zicht is en volgens berekeningen Hamilton kampioen wordt als ie de laaste races allemaal wint. Het uitvallen van Verstappen bij Silverstone en door Botas heeft er enkel voor gezorgd dat Mercedes pas later weer op 100% mocht rijden.
Op die manier hebben ze andere teams hoop gegeven, de kijker een zeer spannend seizoen en uiteindelijk Mercedes alsnog kampioen laten worden. Win-win-win en iedereen blij.
/aluhoedje weer af
[ Voor 33% gewijzigd door MazeWing op 20-11-2021 16:14 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat een zuur zooitje hier de laatste tijd. Kunnen we het niet gewoon over racen hebben? P2 is dikke prima hierzo, had niet anders verwacht.
Er is nog helemaal niets beslist. Al dat gezever van een horde glazenbollendoemdenkers voegt in ieder geval niets toe.
Ik vermoed dat Max best wel wat voordeel kan hebben bij de start, maar ik zie Mercedes er uiteindelijk wel voorbijkomen.
Spannend uitgangspunt voor morgen. Hopelijk rijdt Hamilton niet direct naar de Horizon 🙄
Er is nog helemaal niets beslist. Al dat gezever van een horde glazenbollendoemdenkers voegt in ieder geval niets toe.
Ik vermoed dat Max best wel wat voordeel kan hebben bij de start, maar ik zie Mercedes er uiteindelijk wel voorbijkomen.
Spannend uitgangspunt voor morgen. Hopelijk rijdt Hamilton niet direct naar de Horizon 🙄
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Heel knap, maar vrees ook dat hij wat gelaten isStefanVerkerk schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:07:
Max oogt rustig, lijkt niet echt gestresst. Wat een oase van rust.
Great audience trouwens!
Ander alternatief is Jeddah dat toch niet op tijd klaar is en er over twee weken niet geraced kan worden
Wedje leggen dat Max dan gediskwalificeerd gaat worden? Maar in Silverstone mag dat gewoon...Bart-Willem schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:06:
[...]
Gezien het gecheat en gezeik van Mercedes hoeft Verstappen wat mij betreft Hamilton niet op de baan verslaan. Sterker nog: ik zou er gewoon dik vrede mee hebben als Verstappen in de laatste race gewoon een Schumachertje doet. Alles is geoorloofd zolang die taxi's maar niet winnen.
Max is altijd nog meer een racer dan een qualifier dus ja.NotSoSteady schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:05:
[...]
Niks, maar jij hebt daar nog vertrouwen in?
Nu.nl heeft volgens mij een linkje naar GoT….Rene schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:07:
Wat een zuur zooitje hier de laatste tijd. Kunnen we het niet gewoon over racen hebben? P2 is dikke prima hierzo, had niet anders verwacht.
Ik kan daar niet rouwig om zijn als dat het geval is.codex schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:08:
Ander alternatief is Jeddah dat toch niet op tijd klaar is en er over twee weken niet geraced kan worden
Wat doet die Britse vlag tussen onze oranje vrienden!?
“Hi gUyS, hOw Is EvErYoNe DoInG”

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik ben tevreden met 2e plek, want meer zit er niet in.Rene schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:07:
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 20-11-2021 16:10 ]
Die leggen ze uit voor de oranjefansRichh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:09:
Wat doet die Britse vlag tussen onze oranje vrienden!?
Ik zou het doen!
Vuur uit de Mercedes uitlaat mooi om te zien
Vraagje tussen alle azijnpissers door in dit topic, staat p2 op de vieze kant?
Ik kan altijd genieten van hoe intens rustig Max altijd is - en het contrast met de sfeer in dit topic (dat ik graag volg) is heel groot. Max weet wanneer de punten verdeeld worden - net als Lewis dat weet. Sportkampioen worden is ook een mentale wedstrijd.
Ik denk dat ikzelf nog wel eens onderschat hoe procesgericht Max is. Als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar wellicht? En anders het jaar erna? Hij wil zich blijven verbeteren, werken aan alle aspecten waar hijzelf invloed op heeft. Maar niet alles is maakbaar. Dat heeft Max gezien en dat maakt hem, zoals Herlings, een echte kampioen. Net als Lewis overigens, die zich niet heeft gek laten maken door het feit dat hij nagenoeg het hele jaar de mindere auto had. Steeds die tweede plekken pakken, geen fouten maken.. GOAT? Weet ik niet. Maar mentaal is hij zo ongelooflijk sterk. Voor ons Nederlanders frustrerend sterk.
Ik denk dat ikzelf nog wel eens onderschat hoe procesgericht Max is. Als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar wellicht? En anders het jaar erna? Hij wil zich blijven verbeteren, werken aan alle aspecten waar hijzelf invloed op heeft. Maar niet alles is maakbaar. Dat heeft Max gezien en dat maakt hem, zoals Herlings, een echte kampioen. Net als Lewis overigens, die zich niet heeft gek laten maken door het feit dat hij nagenoeg het hele jaar de mindere auto had. Steeds die tweede plekken pakken, geen fouten maken.. GOAT? Weet ik niet. Maar mentaal is hij zo ongelooflijk sterk. Voor ons Nederlanders frustrerend sterk.
Ja.Chefbierrr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:10:
Zijn we collectief vergeten dat begin van het jaar het compleet anders was? Toen was het ook 4 tiende in het voordeel van VerstappenSegafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
[...]
Over een paar jaar, we hebben gecheat.. Kan toch niet op een normale manier..
Yup.Chefbierrr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:10:
Ik hoop het, als ik het zo op papier zie is dat sowieso een Mercedes-circuit en door de aanpassingen juist nóg meer.codex schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:08:

Zijn er überhaupt banen waar P1 op de vuile kant start?
Bottas maakt al even duidelijk dat de teamorders allang gegeven zijn

Ik heb door deze kwalificatie wel opeens een vraag. Stel nou, dat wat Gasly gebeurde, gebeurt je in Q2. Je hebt een snelle ronde gezet op een setje banden, maar bij een volgende ronde gaan die banden stuk (en alleen de banden). Dan moet je technisch gezien op die banden de race starten, maar dat kan niet want die zijn stuk. Krijg je dan straf, omdat je parc fermé breekt?
Kunnen we niet naar Jeddah afreizen om de bouw stil te leggen.codex schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:08:
Was Bakoe niet lek, dan had het er nu heel anders uitgezien. Maar zoals ik al eerder zei Hamilton heeft altijd mazzel. Het is helaas niet anders.Loekoe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:10:
Ik kan altijd genieten van hoe intens rustig Max altijd is - en het contrast met de sfeer in dit topic (dat ik graag volg) is heel groot. Max weet wanneer de punten verdeeld worden - net als Lewis dat weet. Sportkampioen worden is ook een mentale wedstrijd.
Ik denk dat ikzelf nog wel eens onderschat hoe procesgericht Max is. Als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar wellicht? En anders het jaar erna? Hij wil zich blijven verbeteren, werken aan alle aspecten waar hijzelf invloed op heeft. Maar niet alles is maakbaar. Dat heeft Max gezien en dat maakt hem, zoals Herlings, een echte kampioen. Net als Lewis overigens, die zich niet heeft gek laten maken door het feit dat hij nagenoeg het hele jaar de mindere auto had. Steeds die tweede plekken pakken, geen fouten maken.. GOAT? Weet ik niet. Maar mentaal is hij zo ongelooflijk sterk.
Een nieuwe PU betekent dat je sneller bent. Niet dat je er voorbij komt.shoombak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:03:
U bent de nieuwe Pu vergeten?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Mogelijk dat je mag wisselen i.v.m veiligheid. Is volgens mij wel eens eerder gebeurt dat er banden gewisseld zijn omdat deze 'onveilig' werden geacht om op te starten.ParaDroid2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:11:
Ik heb door deze kwalificatie wel opeens een vraag. Stel nou, dat wat Gasly gebeurde, gebeurt je in Q2. Je hebt een snelle ronde gezet op een setje banden, maar bij een volgende ronde gaan die banden stuk (en alleen de banden). Dan moet je technisch gezien op die banden de race starten, maar dat kan niet want die zijn stuk. Krijg je dan straf, omdat je parc fermé breekt?
Je moet toch op dezelfde kleur band starten? En niet per se op dezelfde set?ParaDroid2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:11:
toch?

Nagenoeg hele jaar? Vanaf Silverstone de overhand, dat is minder dan de helftLoekoe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:10:
Afwachten of vleugelgate nog een vervolg krijgt.
Max doet niet aan als en dat maakt hem zo geweldig om te zien. Hij zou het niet hebben over Silverstone dat is gebeurd. Hij rijdt hij doet zijn top en lukt het dan lukt het. Lukt het niet dan geeft die gewoon aan dat het er niet in zat.Loekoe schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:10:
Op en top sportman ja
Jawel, je moet op dezelfde set starten.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:13:
[...]
Je moet toch op dezelfde kleur band starten? En niet per se op dezelfde set?
toch?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zelfde setje.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:13:
[...]
toch?
Zelfde set, Force Majeure uitgezonderd, dan zal Pirelli een vervangende band voor je uitzoeken.Richh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:13:
[...]
toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |