[F1 2021] Race 20 GP van Qatar Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:
  • 121.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Op Reddit is het momenteel niet fijn vertoeven omdat ze vinden dat Max het lieverdje is van de FIA m.b.t. de double yellows en dat er geen onderzoek volgt.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:00:
Op Reddit is het momenteel niet fijn vertoeven omdat ze vinden dat Max het lieverdje is van de FIA m.b.t. de double yellows en dat er geen onderzoek volgt.
Die plek is al maanden niet meer te lezen. Puur de headlines pakken, negeer de reacties...

En blijkbaar gaat de FIA ook niks doen. Hebben we dat ook gehad.
https://www.reddit.com/r/...el1de_that_there_will_be/

edit: Yup, had gelijk. Marshal fout.
[quote]
We hebben zojuist bevestiging gekregen van de FIA dat er geen onderzoek komt tegen Verstappen. Zoals reeds vermoed, was het een fout van de baancommissaris, want officieel werd er geen dubbel geel aangekondigd door de wedstrijdleiding. Dat is maar goed ook, we kunnen dit onderwerp snel weer afvinken!
[/quote]

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 19:05 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04

d0s

sssst

As we speak wordt de vleugel van Mercedes getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23

pro_6or

amateur_60r

d0s schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:03:
Laat het er uit komen, het kan toch gewoon niet dat er ineens zo’n verschil is.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken. Gele vlagen verdwenen ook vrij snel. Mijn inziens gebeurd er helemaal niks.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:02:
[...]

Die plek is al maanden niet meer te lezen. Puur de headlines pakken, negeer de reacties...

En blijkbaar gaat de FIA ook niks doen. Hebben we dat ook gehad.
https://www.reddit.com/r/...el1de_that_there_will_be/
Dat is precies het topic waar ik naar refereerde. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Weinig nuance daar, Dr is altijd wel iemand fout volgens hun

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
d0s schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:03:
U vroeg beeld?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmOv3EpqkdKJG7h_Li0H2u_KIY4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iilZ2N8m7sTdeJdPTuDjIuOK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
En meer beeldmateriaal uit de Pitstraat en van de baan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3faO4no0r3fagZPZlIuBWTfd0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v3xBmnQc1naFQsm0V9TQSAHU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-JU5pJXjwWgewoebbTquopkQAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cW7u0Kr9i7MOM4CKQSmn2f17.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NajWT2qKAjBRzxXstJ08qRgzYBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRre0bVTXc7eeCVuIK3X30HN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xS3nQvDQWsx7kZvJqbfhEQBxW2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9sFf1eZb9y5o7QREre4bH5H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4-DWn5h2oVyMk-xrdYoSDWJC_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CISknDNaOXRLi2HQO80DG8wX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stel de vleugel van Hamilton is niet legaal. Wat zou dan de eventuele gevolgen zijn voor hem/Mercedes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Nemean schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:10:
[...]

Stel de vleugel van Hamilton is niet legaal. Wat zou dan de eventuele gevolgen zijn voor hem/Mercedes?
Achteraan starten maar bij een tweede overtreding een mogelijk zwaardere penalty?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zelfde als Brazilië, DSQ met als enig verschil een pitlane start want ze moeten een andere spec vleugel monteren.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:01
[...]

DSQ kwalitficatie, achteraan starten.

Verplicht vleugel vervangen onder Parc Fermé = pitstraat start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

[...]

DSQ voor de qualy en evt pitlane start voor het niet kunnen vervangen van de vleugel voor een like for like (want die zou ook illegaal zijn).

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

[...]

Dan zal het resultaat zijn dat je uit Q word gehaald, de tijden worden geschrapt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55
[...]

dan rijd ham weer lachend naar P1 tijdens de race ;)

nee ik denk dat max dan weer wat puntjes uitloopt en HAM p3/4 word

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

Stel dat het een DSQ wordt, dan zullen ze ook wel weer een nieuwe motor steken bij Lewis, denk ik?

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Rare discussie. Met double yellow worden automatisch al de rondetijden gedelete tegenwoordig?

Het feit dat er een rondetijd kwam, betekent dat er geen double yellow was.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zou een zware domper voor Mercedes zijn dan in dit geval. Ook niet echt een circuit om in te halen. Ben benieuwd, verwacht er eigenlijk niet veel van.

Bedankt voor de info allen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Als het nog een DSQ wordt, zal Toto wel weer lekker los gaan.. dan pak ik alvast de popcorn!

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Wognummer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:13:
[...]

dan rijd ham weer lachend naar P1 tijdens de race ;)

nee ik denk dat max dan weer wat puntjes uitloopt en HAM p3/4 word
Niet zonder die vleugel inderdaad. Argh wat spannend.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Wok schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:14:
Stel dat het een DSQ wordt, dan zullen ze ook wel weer een nieuwe motor steken bij Lewis, denk ik?
Ja, die is dan gratis.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
pro_6or schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:15:
[...]

stel hij is niet legaan en ze hebben geen legale vleugel mee ik vraag me af wat ze dan gaan doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

YakuzA schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:14:
[...]

Rare discussie. Met double yellow worden automatisch al de rondetijden gedelete tegenwoordig?

Het feit dat er een rondetijd kwam, betekent dat er geen double yellow was.
Het ging ook weer naar groen opmars TV.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Pjottski schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:04:
[...]

Is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken. Gele vlagen verdwenen ook vrij snel. Mijn inziens gebeurd er helemaal niks.
Als ik het goed gezien heb.... er kwam een gele vlag..... en die was ook meteen weer weg. Wel dacht ik in eerste instantie 'oh jee, daar gaat Max zijn rondje'. Maar gelukkig zat hij schijnbaar net op de goede positie op de track. Al die anderen waren direct klaar met hun rondje (automatisch afgenomen door dubbel geel). Lijkt dus een goed systeem dat je je tijd automatisch kwijt bent en dus geen discussie over wie wel of niet enzo.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

pro_6or schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:15:
[...]

Hoezo is het spannend? Is het een passief systeem die werkt bij hoge snelheid, dat wil je op een circuit als hier niet hebben, dus of ze runnen het niet of het is een actief systeem. IN het eerste geval komen ze prima door de keuring en in het 2e geval ook omdat het systeem gewoon 'in place' blijft als het systeem niet geactiveerd wordt. Mercedes is niet bepaald dom. Benieuwd of de FIA weer van te voren hun goedkeuring erover heeft gegeven.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Wognummer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:16:
[...]

stel hij is niet legaan en ze hebben geen legale vleugel mee ik vraag me af wat ze dan gaan doen
Lewis start vanuit de pit en een DNS voor Bottas

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Wognummer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:16:
[...]

Spoedrepatatie met extra 90 graden hoekjes achter de vlegel zodat hij wel door de test komt en dan daar maar mee racen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
Ik vind het vooral byzonder dat ze controleren, dat houd volgens mij wel in dat er best wel iets van bewijs geweest moet zijn anders controleer je niet alle auto's na een TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Het is hoe dan ook spannend en enorm stil. Als er een probleem zou zijn dan was het allang uitgesmeerd. Kortom: Red Bull moet nog komende weken flink aan de bak.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Viswinkel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 22:21
Het is daar nog nooit fijn vertoeven geweest sinds Netflix is begonnen en alle Amerikanen zich massaal gemeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45
Chevy454 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:34:
Het is hoe dan ook spannend en enorm stil. Als er een probleem zou zijn dan was het allang uitgesmeerd. Kortom: Red Bull moet nog komende weken flink aan de bak.
Precies. Vermoedelijk heeft Mercedes gewoon iets gevonden wat in het grijze gebied zit en wat ze alleen zijn gaan toepassen omdat ze anders de strijd gingen verliezen. Daarmee de concurrentie in slaap gesust, zeker in combinatie met einde seizoen en roepen dat de focus op 2022 ligt.

Enorm zuur, maar all in the game. Laten we de voorsprong in punten maar koesteren en hopen dat Max min 1 keer voor lewis eindigt de laatste drie races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ga er vanuit dat Mercedes zelf al flink heeft getest, die gaan het risico echt niet meer nemen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:27
Weer je nog dat we aan het voorspellen waren misschien wint Max Qatar en dan een 2e en 3e plek moet volstaan.

Ik denk dat het 2e plek en 3e plek gaat worden een een 1ste plaats in de laatste race moet volstaan. Niet goed voor mijn hart en gemoedstoestand wel goed voor de sport

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:15
@Boinkie veel plezier daar, is het goed vertoeven op en rond de baan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Te langzaam

[ Voor 89% gewijzigd door backupdevice op 20-11-2021 18:44 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

d-vine schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:40:
Weer je nog dat we aan het voorspellen waren misschien wint Max Qatar en dan een 2e en 3e plek moet volstaan.

Ik denk dat het 2e plek en 3e plek gaat worden een een 1ste plaats in de laatste race moet volstaan. Niet goed voor mijn hart en gemoedstoestand wel goed voor de sport
Mwoa, objectief gezien heeft Merc de snelle pitstops van Red Bull weten te stoppen op basis van BS, de flexi wings van RB een halt toe geroepen, en zelf komen ze weg met het eea. En er is niemand in de rest van het veld die ze een strobreed in de weg legt. Helpt ook niet dat Perez er slechts af en toe bij zit ipv structureel.

Alleen als Lewis een dnf krijgt of een mega slechte start kan Max nog echt winnen. Op eigen krkacht gaat hij het niet redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Pak zijn tijd gewoon af, blijft hij nog 2e

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 19:31

Blokker_1999

Full steam ahead

Dus omdat je in een omgeving zit waar vele mensen een andere mening hebben is het niet fijn vertoeven? Je hebt liever een echo kamer?

Ik vind het net interessant om de verschillen te zien tussen de Engelse en Nederlandse fans en hoe gekleurd hun visie is over de FIA. In beide kampen zie je overwegend hetzelfde. Als er iets in het voordeel valt van hun eigen rijder dan is alles normaal en niets aan de hand, valt er een oordeel in hun nadeel dan is de FIA zo bevooroordeeld als maar zijn kan en is het omdat de andere kampioen moet worden van de FIA.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maargoed, tijd wordt dan geschrapt. Blijft ie nog tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:45:
Double yellow = tijd geschrapt + 5 plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:30
Blokker_1999 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:45:
[...]

Dus omdat je in een omgeving zit waar vele mensen een andere mening hebben is het niet fijn vertoeven? Je hebt liever een echo kamer?

Ik vind het net interessant om de verschillen te zien tussen de Engelse en Nederlandse fans en hoe gekleurd hun visie is over de FIA. In beide kampen zie je overwegend hetzelfde. Als er iets in het voordeel valt van hun eigen rijder dan is alles normaal en niets aan de hand, valt er een oordeel in hun nadeel dan is de FIA zo bevooroordeeld als maar zijn kan en is het omdat de andere kampioen moet worden van de FIA.
hear hear

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Baas41 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:46:
[...]

Double yellow = tijd geschrapt + 5 plaatsen.
Lijkt me sowieso ver gezocht. Geel was in S3, terwijl hij in S1 zat. En was binnen no time weer groen.

Sowieso klaar met al dit gezeik zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:45:
Nee. Negeren gele vlag is 3 plekken gridstraf. Zie Mexico...2018/19(?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Dat gevoel heb ik dus ook. Ik zie Reddit als een plek waar fans van alle coureurs/teams bij elkaar komen. Imho bestaat er ook niet iets als "Reddit vind dit" je hebt immers alle uitersten bij elkaar. Ben ook niet zo geïnteresseerd in willekeurige comments.. Maar fijne bron voor de laatste nieuws, videos, memes, zinloze stats etc.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Je Connelly op wachten….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:48:
[...]

Lijkt me sowieso ver gezocht. Geel was in S3, terwijl hij in S1 zat. En was binnen no time weer groen.

Jij kan er klaar mee zijn, maar dat zijn wel de regels. De vraag is of het toegepast wordt. Bij Bottas z'n onboard zie je dat er geen vlag gezwaaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
Chevy454 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:34:
Als je zit te wachten (of hoopt) op een nieuwe DSQ dan kun je lang wachten denk ik, uit dit artikel van motorsport.com maak ik op dat de FIA nieuwe tests doet t.b.v. hun fact finding missie en maken die tests (nog) geen deel uit van de reguliere tests om te kijken of een auto legaal is of niet.

Het zou erg dubieus zijn als ze tijdens een kwalificatie ineens nieuwe tests aankondigen die direct na de kwalificatie actief zijn en waardoor je gediskwalificeerd zou kunnen worden. De vorige keer kregen teams namelijk een paar races de tijd om wijzigingen door te voeren voordat de nieuwe test van de achtervleugel werd toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:48:
[...]

De indicator op het scherm gaf inderdaad aan groen, en dubbel geel zal het sowieso niet zijn want dat is, dacht ik, voorbehouden voor als er mensen op de baan zijn wat hier niet het geval was. Maar zou het toch vreemd vinden dat er geen geel was op de rechte lijn omdat er nog altijd een wagen zo goed als stilstond op wat in essentie het snelste deel van het circuit is. Maakt niet uit dat het niet op de rijlijn was. Ben dus heel benieuwd naar wat de eigenlijk gevlagde situatie was in die sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEp5HEXXMAMGcmc?format=jpg&name=medium

Nou zal mij benieuwen. Ik zag zelf ook die marshall zwaaien met de gele vlag, maar het licht stond op groen. Bottas reed volgens mij ook vol door, dan moet die ook een straf krijgen. Want uiteraard als er geel wordt gezwaaid dan ga je van het gas af.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

[...]

Nah ik denk als je een lijstje maakt met beslissingen in het voordeel van Red Bull als het kwartje beide kanten op kan vallen en in het voordeel van Mercedes, dan is dat lijstje bij Red Bull zeer kort. Het is vooral het nagepraat van de uitspraken van Toto en Lewis wat ik zie. Goed, oranje bril is ook schadelijk, maar om te zeggen dat je biased bent omdat iemand vindt dat Merc voorgetrokken wordt is net zo goed |:( Ik kan prima beargumenteren waarom Merc voorgetrokken lijkt te worden. Wil niet zeggen dat het zo ís, maar het is aannemelijker dan dat Red Bull wordt voorgetrokken.

Het probleem is dat er geen discussie mag plaatsvinden hier. Enerzijds is het zeuren en anderzijds verandert het niks aan de realiteit. Echo kamer is niet zo interessant, maar ergens een plek waar je over de inhoud kunt discussieren is er ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:51:
[Afbeelding]

Nou zal mij benieuwen. Ik zag zelf ook die marshall zwaaien met de gele vlag, maar het licht stond op groen. Bottas reed volgens mij ook vol door, dan moet die ook een straf krijgen. Want uiteraard als er geel wordt gezwaaid dan ga je van het gas af.
Normaal gesproken is het vlag > panelen. Check de onboard van Bottas: geen vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[Afbeelding]

Bottas had een trage laatste sector en had zijn tijd niet verbeterd. Zou mij dus verbazen als die niet vertraagd heeft in die laatste minisector.

Ik verwacht ook dat vlaggen voorrang hebben op elke elektronische indicatie omdat elektronica kan falen, een falende, vlaggende marshal daarentegen is al wat moeilijker.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Bah. Wat een sof de laatste weken …

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Baas41 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:52:
[...]

Normaal gesproken is het vlag > panelen. Check de onboard van Bottas: geen vlaggen.
Ah die onboard had ik nog niet gezien en ging ervan uit dat bij Bottas ook werd gevlagd. En uiteraard als er gevlagd wordt dan moet je van het gas af. Dus als Max dat gemist heeft en er zitten consequenties aan dan is dat niet anders.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
Waar haal je die vandaan? Ik zie hem niet op de Fia site staan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUvhPuVAXEz5kP-ajEqSTey82mY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q7KdI5op4G0wh0WHnTcsz86e.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-09 22:39
Stuur info is toch leidend, dat was in Mexico t geval. Lijkt me dat Max groen had anders is t oliedom en terecht. Maar hij wordt toch tweede.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:55:
[...]

Ah die onboard had ik nog niet gezien en ging ervan uit dat bij Bottas ook werd gevlagd.
Bij Bottas werd er ook gevlagd, niet heel duidelijk te zien maar ze zijn er wel degelijk.

Edit: in de onboard van zowel Max als Bottas is het laatste LED paneel voor de marshall post waar met gele vlaggen wordt gezwaaid een wit knipperend licht te zien (langzaamrijdend voertuig op de baan). Geen geel / dubbel geel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7STHekjsn-bjm5Z7UVR8vM37D0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fsyhDuHWDXcYbnJ3kl2zCSQK.gif?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door StefanVerkerk op 20-11-2021 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:43
[Afbeelding]

Het zou wel extreem dom zijn als hij niet van het gas af is gegaan en dat kan hij alleen zichzelf verwijten. Hij had helemaal niks te winnen daarmee. Als Bottas hetzelfde heeft gedaan dan krijgt hij vast dezelfde straf, maar dit zou gewoon echt enorm dom zijn en niet de eerste keer. Misschien toch nog niet helemaal klaar voor de WDC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

jan390 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:55:
[...]

Waar haal je die vandaan? Ik zie hem niet op de Fia site staan
Onlangs ben ik er ook achter gekomen dat journalisten ze eerder krijgen. https://twitter.com/jenniegow Dank @darkrain :)
Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:56:
[...]

Het zou wel extreem dom zijn als hij niet van het gas af is gegaan en dat kan hij alleen zichzelf verwijten. Hij had helemaal niks te winnen daarmee. Als Bottas hetzelfde heeft gedaan dan krijgt hij vast dezelfde straf, maar dit zou gewoon echt enorm dom zijn en niet de eerste keer. Misschien toch nog niet helemaal klaar voor de WDC.
Nou ja het blijkt dat bij Bottas ook werd gevlagd, ik vraag mij nog steeds af hoe duidelijk die marshall daar stond. Max heeft voldoende laten zien dat hij stabiel presteert, maar blijft uiteindelijk ook een mens ;)

[ Voor 44% gewijzigd door tweakduke op 20-11-2021 18:58 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
sly___ schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:55:
Stuur info is toch leidend, dat was in Mexico t geval. Lijkt me dat Max groen had anders is t oliedom en terecht. Maar hij wordt toch tweede.
Als Max 5 plaatsen aan de broek krijgt verwacht ik hem nog niet direct als 2de hoor, dan kan Bottas toch nog wel een lastige klant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viswinkel
Dennism schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:57:
[...]

Als Max 5 plaatsen aan de broek krijgt verwacht ik hem nog niet direct als 2de hoor, dan kan Bottas toch nog wel een lastige klant worden.
Niet als Bottas dezelfde straf krijgt omdat hij hetzelfde deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viswinkel
sly___ schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:55:
Marshalls zijn leidend, niet stuurinfo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

siggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:52:
Ik kan prima beargumenteren waarom Merc voorgetrokken lijkt te worden. Wil niet zeggen dat het zo ís, maar het is aannemelijker dan dat Red Bull wordt voorgetrokken.
En met die laatste zin verknal je dus net heel je uitspraak. Omdat het in jouw beeld aannemelijker is dat als de FIA partijdig zou zijn dat zij dat in het voordeel van Merc/HAM moeten zijn. En dat terwijl een Merc/Ham fan dus exact het zelfde zou zeggen maar met de partijen omgekeerd. En het feit dat je dat aannemelijker vindt geeft ook aan dat je ergens wel vindt dat het erop lijkt dat het zo is, dat er te veel discutabele punten zijn waaruit blijkt dat in jouw mening Mercedes een onterecht voordeel heeft gekregen, dat eventuele uitspraken foutief zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Blokker_1999 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:53:
[...]

Bottas had een trage laatste sector en had zijn tijd niet verbeterd. Zou mij dus verbazen als die niet vertraagd heeft in die laatste minisector.

Ik verwacht ook dat vlaggen voorrang hebben op elke elektronische indicatie omdat elektronica kan falen, een falende, vlaggende marshal daarentegen is al wat moeilijker.
Bottas gaf dus ook gewoon vol gas net zoals Norris, Sainz en Vettel.

https://streamable.com/c07l35

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:56:
[...]

Nou ja het blijkt dat bij Bottas ook werd gevlagd, ik vraag mij nog steeds af hoe duidelijk die marshall daar stond. Max heeft voldoende laten zien dat hij stabiel presteert, maar blijft uiteindelijk ook een mens ;)
Max kwam er een stuk later aan en die info moet ruim en duidelijk bekend zijn bij Max. Dit is niet iets van hij is ook een mens. Dit is zijn baan (job) en dit moet gewoon iets zijn dat supersimpel is. Hiervoor kan je geen ander excuus bedenken dan dat hij te koppig is. Dat zou ieder ander mens in wat voor baan dan ook aangerekend worden en dit moet Max dus ook gewoon aangerekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

We hebben 2 x geel gehad volgens mij, wat iedere keer vrij snel weer groen werd. De FIA maakt zich wel belachelijk als hier een straf uit volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pjottski schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:01:
We hebben 2 x geel gehad volgens mij, wat iedere keer vrij snel weer groen werd. De FIA maakt zich wel belachelijk als hier een straf uit volgt.
En waarom dan alleen Max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
Vond het op tv ook niet heel duidelijk te zien, ineens was er geel en toen was het weer weg. Het lijkt erop dat de systemen van de timing en de vlaggen nog een beetje ingewerkt moeten worden want heel soepel loopt dat nog niet. Je mag toch verwachten dat zoiets wel op orde is als de MotoGP daar ieder jaar racet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Viswinkel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:58:
[...]

Niet als Bottas dezelfde straf krijgt omdat hij hetzelfde deed.
Dan inderdaad niet, als Bottas ook op het matje moet komen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
De zoveelste domme fout dit seizoen. De P2 stond al lang vast (Bottas was al lang en breed gefinisht) en de pitwall had dit ook direct moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Wut :?

Edit: oh dat gekloot met de gele vlag :F

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 20-11-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:25
Waar is de T-cam van Tsunoda? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Jorick schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:51:
Als je zit te wachten (of hoopt) op een nieuwe DSQ dan kun je lang wachten denk ik, uit dit artikel van motorsport.com maak ik op dat de FIA nieuwe tests doet t.b.v. hun fact finding missie en maken die tests (nog) geen deel uit van de reguliere tests om te kijken of een auto legaal is of niet.
Duidelijkheid is waar mensen op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Je quote mij, maar kan de context niet helemaal zien? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Divak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:03:
De zoveelste domme fout dit seizoen.
Je bedoelt domme fout van de FIA neem ik toch aan he?

Want als er iemand nagenoeg foutloos heeft gereden dit seizoen van álle coureurs op een hoopje, dan is het onze landgenoot.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

De uitvinder van de F5 toets is ondertussen schathemeltjerijk geworden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viswinkel
Dennism schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:03:
[...]

Dan inderdaad niet, als Bottas ook op het matje moet komen natuurlijk.
Sowieso. Ik vind best dat Max hier wel een straf voor mag krijgen, maar Bottas moet ook op het matje komen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:41
Na het incident van afgelopen week gaat Max hier een penalty voor krijgen, vergelijkbare strafschop na een eerder dubieus incident.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:01:
[...]

Max kwam er een stuk later aan en die info moet ruim en duidelijk bekend zijn bij Max. Dit is niet iets van hij is ook een mens. Dit is zijn baan (job) en dit moet gewoon iets zijn dat supersimpel is. Hiervoor kan je geen ander excuus bedenken dan dat hij te koppig is. Dat zou ieder ander mens in wat voor baan dan ook aangerekend worden en dit moet Max dus ook gewoon aangerekend worden.
Tja dan waren er in dit geval veel koppig en daarom vraag ik mij af hoe duidelijk de marshall daar stond te vlaggen. Max weet ondertussen ook wel dat die van het gas af moet.

Als Max nu de enigste was die niet van het gas af ging ja dan was die echt dom bezig, nu krijg je toch wat twijfel om deze zaak.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viswinkel
Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:06:
De uitvinder van de F5 toets is ondertussen schathemeltjerijk geworden. :p
Doe geen moeite want het wordt pas morgen dat er uitslag is waarschijnlijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het is ook echt weer de FIA op haar best.
Links een marshall half verscholen met gele vlaggen. Rechts waar de auto staat, twee groene borden. Drie keer raden waar de coureur eerder naar zou kijken en wat meer opvalt. :F

https://streamable.com/kjtmpw

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2021 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Bottas gele vlag.
Sainz gele vlag.
Norris gele panels die ook weer uitgaan.
Verstappen gele vlag.

Ik neem aan alle 4 naar de stewards? En dat twitter alleen verstappen post omdat ie vanwege wk het meest interessant is?

Met die chaos aan gele vlag, groene vlag, gele vlag, groene vlag, lijkt het mij een straf niet helemaal terecht, maar Red Bull had natuurlijk moeten opletten en de ronde moeten afbreken.

En ik ga ervanuit dat Alpine heeft geprotesteerd, Alonso ging namelijk netjes van het gas en plek 3 is nog leuker dan plek 5, jk :P

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:07:
Het is ook echt weer de FIA op haar best.
Links een marshall half verscholen met gele vlaggen. Rechts waar de auto staat, twee groene borden. Drie keer raden waar de coureur eerder naar zou kijken en wat meer opvalt. :F
[Embed: Max fails to slow for Gasly double waved yellow flags]
https://streamable.com/kjtmpw
De FIA kan hier nooit op straffen als ze zelf de fout hebben gemaakt. Zelf het boetekleed aan trekken en diep door de knieën.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:44

Zorro

Z

MrOleo schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:08:
Bottas gele vlag.
Sainz gele vlag.
Norris gele panels die ook weer uitgaan.
Verstappen gele vlag.

Ik neem aan alle 4 naar de stewards? En dat twitter alleen verstappen post omdat ie vanwege wk het meest interessant is?

Met die chaos aan gele vlag, groene vlag, gele vlag, groene vlag, lijkt het mij een straf niet helemaal terecht, maar Red Bull had natuurlijk moeten opletten en de ronde moeten afbreken.

En ik ga ervanuit dat Alpine heeft geprotesteerd, Alonso ging namelijk netjes van het gas en plek 3 is nog leuker dan plek 5, jk :P
Dan staat Alonso recht achter zijn grote vriend. Helaas is een remfoutje zo gemaakt :9

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeeeeee
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-07-2024
Als een auto je er voorbij laat in quali/FP, staat die ook bijna stil ver van de racing line. Geen reden voor een 2x gele vlag als Gasly zo ver vanaf de racing line staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:07:
[...]

Tja dan waren er in dit geval veel koppig en daarom vraag ik mij af hoe duidelijk de marshall daar stond te vlaggen. Max weet ondertussen ook wel dat die van het gas af moet.

Als Max nu de enigste was die niet van het gas af ging ja dan was die echt dom bezig, nu krijg je toch wat twijfel om deze zaak.
Die vlaggen boeien niet eens zoveel, dat ziet hij op zn stuur, het team informeert hem daarover (of zou moeten) etc. Het is niet alsof hij ff op een vlaggetje moet kijken en zelfs al zou dat zo zijn, dan is het nog altijd zijn baan. Als ik of velen anderen als ik zoiets missen op hun werk, dan zijn de rapen gaar. Waarom wil je dit downplayen? Dat lijkt me nergens voor nodig.

Oh, en die anderen, die krijgen vast dezelfde straf, dat je insinueert dat er klassejustitie zou zijn doet je argument verder weinig goeds zou ik zeggen. Als er meer zijn, allemaal penalty, simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viswinkel
eeeeeee schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:10:
Als een auto je er voorbij laat in quali/FP, staat die ook bijna stil ver van de racing line. Geen reden voor een 2x gele vlag als Gasly zo ver vanaf de racing line staat.
Of er reden voor is maakt niet zoveel uit in dezen. Als het een fout is van de marshall moet je je er alsnog aan houden natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Wel een bijzonder verhaal weer, eerst komen de verhalen waarschijnlijk straf voor één of meerdere coureurs vanwege het negeren van dat geel.

Dan komt er een bericht op internet dat de FIA meldt dat er geen onderzoek komt, om vervolgens gevolgd te worden door een bericht van de FIA dat Max zich moet melden ofzo.

Ik heb alle onboards overigens even zitten kijken, en wat me niet helemaal duidelijk is, welke kleur is dat wit/paarse bord? Want bij Norris zag ik duidelijk iets wat op geel leek en direct weer uit ging. Die groene borden aan de rechterkant werken overigens ook wel lichtelijk verwarrend... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:13:
[...]

Die vlaggen boeien niet eens zoveel, dat ziet hij op zn stuur, het team informeert hem daarover (of zou moeten) etc. Het is niet alsof hij ff op een vlaggetje moet kijken en zelfs al zou dat zo zijn, dan is het nog altijd zijn baan. Als ik of velen anderen als ik zoiets missen op hun werk, dan zijn de rapen gaar. Waarom wil je dit downplayen? Dat lijkt me nergens voor nodig.

Oh, en die anderen, die krijgen vast dezelfde straf, dat je insinueert dat er klassejustitie zou zijn doet je argument verder weinig goeds zou ik zeggen. Als er meer zijn, allemaal penalty, simpel toch?
Er staat niks op zijn stuur en de borden waren groen ;) Het enigste wat er te zien was, was die Marshall. Als Max fout zit dan is de straf gewoon geldig en dan moet de rest die niet van het gas af ging ook op het matje komen.

Ik downplay het niet, ik benoem alleen de zaken wat deze casus zo verwarrend maakt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:00
Ik zie nergens iets staan van andere rijders die zich moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blokker_1999 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:59:
[...]

En met die laatste zin verknal je dus net heel je uitspraak. Omdat het in jouw beeld aannemelijker is dat als de FIA partijdig zou zijn dat zij dat in het voordeel van Merc/HAM moeten zijn. En dat terwijl een Merc/Ham fan dus exact het zelfde zou zeggen maar met de partijen omgekeerd. En het feit dat je dat aannemelijker vindt geeft ook aan dat je ergens wel vindt dat het erop lijkt dat het zo is, dat er te veel discutabele punten zijn waaruit blijkt dat in jouw mening Mercedes een onterecht voordeel heeft gekregen, dat eventuele uitspraken foutief zijn geweest.
Tsja, en dit is dus precies de reden dat geen discussie mogelijk is. Alleen al omdat ik aangeef dat het aannemelijker zou zijn, is het al partijdig. Dat is dus precies de denkwijze van aanhangers van samenzweringstheorien.

Terug bij af, discussie is zinloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
screamhouse schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:17:
Ik kan die van max niet eens vinden bij de FIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lathummer
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-02-2022
Zie ook geen document op de site van de FIA, dit is normaal wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
sterker nog ik zie ook nergens staan dat max zich moet melden dat zou toch ondertussen wel tussen de documenten moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Die hadden volgens mij enkel geel. De steward is pas dubbel geel gaan zwaaien voordat Max kwam.

En die reed gewoon door. Dat wordt een penalty.

een treffende spreuk

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord