Uiteindelijk vind ik dat zowel Horner als Wolff beter beetje meer zouden zwijgen. Nu is Horner weer bezig over de achtervleugel van Mercedes maar ze dienen geen klacht in

Zelfde verhaal als met de voorvleugel van maanden geleden. Nooit meer iets van gehoord. En volgens mij was het paar wedstrijden te zien waarom. Ze doen het nu namelijk ook.
En dan Wolff maar klagen dat ze bestraft werden. Kom op, take it on the chin and move on. Op sky werd wel uitgelegd waarom hij zo furieus was. Er werd al een paar keer een latje aan de achtervleugel van Red Bull vervangen onder Parc Fermée. Dus Red Bull mag een defect onderdeel vervangen maar de Mercedes vliegt er dan uit om 0.2mm verschil, die ontstaan is uit schade (volgens hen). Je kan ergens de logica van Wolff volgen maar ze klopt toch niet helemaal.
We zijn bezig aan het spannendste seizoen in jaren met twee van de absoluut beste piloten die er zijn. Het mag gerust gebeuren dat er nog een topper of twee meedoet, zoals Russel of Norris
Wat heb jij dan anders gezien? Is niet om discussie uit te lokken hoor maar echt een vraag. Als Hamilton meer dan 0.8 seconde achter lag bij de laatste bocht, dan had hij wel drs maar geraakte hij er niet voorbij. Dacht dat Hamilton op 0.6 seconde zat en dan twee rechte stukken nodig had om er voorbij te geraken. En gewoon het feit dat Hamilton op 0.6 seconde zat na de tweede sector (waar Red Bull sterker was) vond ik knap. Zijn banden waren dan wel een ronde of 3 jonger maar hij bleef toch echt wel rondenlang quasi onder de achtervleugel. Dat zie ik een Perez of Bottas niet direct doen.
Vind ik toch niet helemaal hetzelfde. Sainz blijft gewoon op het circuit. En op dit beeld lijkt Sainz eigenlijk niet veel te doen en is het Verstappen zelf die gewoonweg te snel de bocht ingaat en uitkomt
Maar zoals gezegd, er was geen straf dus geen probleem
Nog niet gezien dat we al ruim over de 200 pagina's zitten?
[
Voor 5% gewijzigd door
Kenhas op 15-11-2021 19:06
]