En maak maar een TR aan. Dit gaan we dus ook niet doen.
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2021 20:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2021 20:34 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2021 21:27 ]
Bijna. Hint, het is een prins.Harry Nak schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:26:
Off topic, maar is dat Emil Schelvis bij Ziggo?
Prins uit Baarle Hertog dacht ik.Harry Nak schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:26:
Off topic, maar is dat Emil Schelvis bij Ziggo?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Had voor de F1 al niks met Mercedes en nu nog minder en daarnaast ook niks met UK rijders 😜 Russell nee dank je, die kruipt al voor Toto.Mektheb schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:23:
[...]
Verwacht meer van Russel, die gaat Zemelton best wat kopzorgen geven.
[ Voor 96% gewijzigd door siggy op 14-11-2021 20:27 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Een paar honderd post op reddit denken daar heel anders over. Daar zitten ook de iets meer neutrale fans.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:24:
[...]
Wel een gigantisch verschil. Hamilton doet dat elke keer, nu doet Max het een keer en nu zou het voordeel voor Hamilton zijn?Welk voordeel had Max, Lewis was er niet voorbij. Sure, hij verliest niet, maar ja, daar is genoeg discussie over geweest met bochten afsnijden etc etc Bahrein niet eens vergeten he
Hoeveel geld?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Van die familie ken ik alleen Hertog Jan, proost!
Link?jan390 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Een paar honderd post op reddit denken daar heel anders over. Daar zitten ook de iets meer neutrale fans.
Verwijderd
Max zegt : say hijan390 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Een paar honderd post op reddit denken daar heel anders over. Daar zitten ook de iets meer neutrale fans.
Al is het wel jammer dat Toto zo snel met dreigementen komt zoals; ik gooi het gentlemen agreement overboord en wij gaan op iedere slak zout leggen. Het is vervelend als je gepakt wordt met een illegale vleugel, maar die reactie is jammer. En dat heb ik bij Horner zo nog niet gezien.
ftfyjan390 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Een paar honderd post op reddit denken daar heel anders over. Daar zitten ook de iets meer neutrale Engelse fans.
"When you grow up your heart dies"
Gaat mijn inziens om de argumenten, niet om het aantal 'fans' het een of het andere vinden. Maar goed, de tijd dat je de sport niet meer in diskrediet mag brengen is voorbij. Wolff die dus nu weer de stewards een sneer geeft is absurd. De F1 onder Bernie was tenminste nog iets van controle. Nu lijkt alles wel te kunnen.jan390 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Ik had ook wel een beetje het idee dat Verstappen hem met opzet naar buiten/van de baan duwde. Dat hij daarbij zelf ook van de baan af zou gaan was vast niet de bedoeling.jan390 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lewis zat er gewoon naast, daarna zat hij buiten DRS. Mede doordat hij flink viezere banden had gekregen dan Max. Voor iemand die zijn positie aan het verliezen was, is "geen voordeel" wel heel gekleurd.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:24:
[...]
Wel een gigantisch verschil. Hamilton doet dat elke keer, nu doet Max het een keer en nu zou het voordeel voor Hamilton zijn?Welk voordeel had Max, Lewis was er niet voorbij. Sure, hij verliest niet, maar ja, daar is genoeg discussie over geweest met bochten afsnijden etc etc Bahrein niet eens vergeten he
Hamilton met 7 punten (FLs niet meegerekend).Jasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:32:
Als ham alle races nu wint, en max alles tweede wordt. Wie wint er dan?
Die vlag en opmerking gingen alleen over het zigzaggen om de slipstream te breken
Lastig te beoordelen voor ons helaas. We kunnen geen stuurbewegingen zien door de ongelukkige onboard angle, daaraan hadden we kunnen zien of er onderstuur was bij Max of niet. Als hij z'n stuur had geopend tijdens de bocht had hij vast een penalty gekregen..AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:31:
[...]
Ik had ook wel een beetje het idee dat Verstapopen hem met opzet naar buiten/van de baan duwde. Dat hij daarbij zelf ook van de baan af zou gaan was vast niet de bedoeling.![]()
Hij had er ook wel degelijk voordeel van dacht ik zo. Hamilton zat er immers al deels naast en kwam achter hem de baan weer op dus Verstappen had er dan ongeveer 3 of 4 en een halve auto lengtes voordeel van.
Dat de stewards het uiteindelijk als een racing incident beschouwen is wel de juiste beslissing geweest. Anders kunnen ze net zo goed wedstrijdje file rijden gaan doen.
LewisJasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:32:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
14 punten verschil momenteel.Jasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:32:
[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 14-11-2021 20:36 ]
Daarvoor moet je bij de mods zijn, dit is gewoon een copy/pasteGAIAjohan schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
[...]
Hoeveel geld?De kosten van 1 nieuwe motor?
Of bedoelen ze ‘geldt’?
Dan zijn Baku/Silverstone bepalend gebleken. Horror-scenario, brrrrjaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:32:
[...]
Hamilton met 7 punten (FLs niet meegerekend).
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
hoe kom je op 6 punten?1st=25, 2nd=18renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:34:
[...]
14 punten verschil momenteel.
3x6 punten verschil is 18 meer voor HAM.
Max alle races nog FL pakken: met 1 punt verschil HAM WC.
yeap, ik vergis mij. Maakt voor de uitslag niet uit
Goed hij remt extreem laat en het is vrij optimistisch, maar hij heeft er ook speciaal de zachtere banden voor om dit te kunnen doen.Car 22 was slipstreaming car 18 along the front straight and was considerably faster
on the inside at turn 1. However, he braked too late and collided with car 18 in this
optimistic manoeuvre. The Stewards find him wholly at fault.
erutangiS
Ik heb de onboard bekeken en aan het stuur zelf is niks bijzonders te zien voor zover het te zien is. Opzettelijk onderstuur op wekken kan natuurlijk ook door anders te schakelen/gas geven of remmen maar die data kunnen de stewards ook zien en we moeten er maar van uit gaan dat die aan de hand van alle data hebben beslist.Chefbierrr schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:33:
[...]
Lastig te beoordelen voor ons helaas. We kunnen geen stuurbewegingen zien door de ongelukkige onboard angle, daaraan hadden we kunnen zien of er onderstuur was bij Max of niet. Als hij z'n stuur had geopend tijdens de bocht had hij vast een penalty gekregen..
[ Voor 1% gewijzigd door AtlAntA op 14-11-2021 20:38 . Reden: kleine nuance toegevoegd ]
Yep, vond het een bizarre beslissing. Stroll let compleet niet op, Tsunoda houdt de bocht prima, dus hoe het volledig zijn fout is, is mij een raadsel. Racing incident.MrOleo schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:36:
Vreemde straf voor Tsunoda:
[...]
Goed hij remt extreem laat en het is vrij optimistisch, maar hij heeft er ook speciaal de zachtere banden voor om dit te kunnen doen.
Bij de apex zit ie er gewoon bijna volledig naast.
Hij mist de bocht niet, hij lijkt de apex goed te houden.
De deur wordt gewoon keihard dichtgesmeten, omdat Stroll hem niet verwacht.
Ik bedoel als je er zover naast zit aan de binnenkant en je houdt de bocht, dan ben je toch niet de schuldige, in ieder geval niet alleen?![]()
[Afbeelding]
Je zou het wellicht een divebomb kunnen noemen.
For the 11th time this season, Hamilton and Verstappen finish first and second in either order. Third race in a row they've been the top two.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 14 november 2021
Neither is letting the other get away regardless of car performance swings. It's epic #F1 #BrazilGP
Blijkt dat de turbo van HAM illegaal was...DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
Sorry, even zonder oranje bril of azijn, maar de snelheid van Ham en zijn Mercedes brengt bij mij allerlei vragen en twijfels op. 🤔
[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 14-11-2021 20:42 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
hu welke onboard heb jij dan want ik zie alleen de achtervleugel?AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:37:
[...]
Ik heb de onboard bekeken en aan het stuur zelf is niks bijzonders te zien voor zover het te zien is. Opzettelijk onderstuur op wekken kan natuurlijk ook door anders te schakelen/gas geven of remmen maar die data kunnen de stewards ook zien en we moeten er maar van uit gaan dat die aan de hand van alle data hebben beslist.
Die van Hamilton. Als ik het me goed herinner is dat ook in de herhaling op de main feed geweest.Chefbierrr schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:44:
[...]
hu welke onboard heb jij dan want ik zie alleen de achtervleugel?
[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 14-11-2021 20:52 ]
Laat me raden.tweakduke schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:56:
@MikeyMan net iets eerder dus
Hamilton zou zijn gordel los gemaakt hebben in de uitloopronde en dat mag niet.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
50K €Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:56:
Gaat om seatbelt die ham los heeft gedaan tussen finish en pit. Krijgt nog wel financieel staartje wrs.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
50k voor touchy feely en dan hetzelfde of minder als 'veiligheid' in het geding is?
Met de uitleg om het signaal te geven dat dit niet de bedoeling is.
Wut? HAM heeft gewoon een onwijs goede race gereden en eerlijk gewonnensiggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:58:
[...]s?
Is er trouwens nog regelegeving over het in diskrediet brengen van de sport?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Denk dat hij refereert aan de opmerkingen van Mercedes / WolffJasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:02:
[...]
Wut? HAM heeft gewoon een onwijs goede race gereden en eerlijk gewonnenwelk diskrediet bedoel je?
[ Voor 3% gewijzigd door FirePuma142 op 14-11-2021 21:03 ]
Van Toto.Jasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:02:
[...]
Wut? HAM heeft gewoon een onwijs goede race gereden en eerlijk gewonnenwelk diskrediet bedoel je?
[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 14-11-2021 21:04 ]
[ Voor 32% gewijzigd door DataGhost op 14-11-2021 21:05 ]
Die flapperde ook wel overduidelijk in beeld, vond het ook al opvallend.tweakduke schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:56:
@MikeyMan net iets eerder dus
Hamilton zou zijn gordel los gemaakt hebben in de uitloopronde en dat mag niet.
Dat doet mij gelijk denken aan dit moment
Vettel doet ook al jaren lang touchy touchy bij andere auto'sFirePuma142 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:03:
Hamilton doet dit toch al jaren, die riemen? Grosjean kwam er tijdens een drivers meeting ook eens mee, toen Hamilton iemand anders een hak probeerde te zetten.
Ik hoor hem niet de racismekaart trekken maar een vergelijking maken dat Lewis gewend is om benadeeld te worden. Hij zegt niet dat de FIA racistisch was. Dat is wel wat anders.FirePuma142 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:02:
Toto trekt de racismekaart.
Kan iemand Susie bellen om hem in toom te houden? Off the deep end deze.
DammitDataGhost schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:04:
Lol, dat is echt heel dom. Throwbackje dan maar:
[YouTube: Inside The F1 Driver Briefing | 2017 Japanese Grand Prix]
edit: oh ja het is er zo een... hier dan -> YouTube: Inside The F1 Driver Briefing | 2017 Japanese Grand Prix
Zat HAM zijn licentie niet al vol met penalty points?Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:02:
Wat kreeg Leclerc ook alweer voor iets soortgelijks? 3 penalty points en een boete?
Als dat niet een dikke insinuatie richting racisme is....dan weet ik het ook niet meer. Lewis is overigens never benadeeld in de sport. Dat racisme geneuzel moet maar eens afgelopen zijn.Teknix1982 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:05:
[...]
Ik hoor hem niet de racismekaart trekken maar een vergelijking maken dat Lewis gewend is om benadeeld te worden. Hij zegt niet dat de FIA racistisch was. Dat is wel wat anders.
Nee hoor. Volgende race weer als laatste starten, maar dan wel op dit circuitSmultie schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:57:
Nou, hieronder gaat de helft van de aanwezigen in dit topic vertellen dat HAM gediskwalificeerd moet worden
Testing, one, two ...
Geldboete lijkt me.dnhelle schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:07:
[...]
Zat HAM zijn licentie niet al vol met penalty points?
Mijn boefje is liev!
en zonder achtervleugel.hardware-lover schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:08:
[...]
Nee hoor. Volgende race weer als laatste starten, maar dan wel op dit circuit
Combi van nieuwe motor, mapping die de anderen niet kunnen gebruiken, flexiwing.hardware-lover schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:08:
Het kan echter niet alleen aan die krachtbron liggen, want waarom vliegen de andere verse Mercedes krachtbronnen niet net zo gemakkelijk door het veld? Zuur weekend, maar (ik krijg het bijna mijn strot niet uit), met een terechte winnaar, eerlijk is eerlijk. Voor Wolff heb ik geen goed woord meer over, die is werkelijk totaal van het padje af dit seizoen.
Er is afgesproken dat je een penalty krijgt voor elke motor meer dan drie.pjlgt schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:45:
[...]
Er is afgesproken dat je maar 3 motoren per seizoen mag gebruiken. Door express extra motoren te gebruiken omdat de straf nergens op slaat is gewoon misbruik van de regel. Dus dat moet gewoon anders.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat zeg ik ook niet, maar institutioneel racisme vergelijken met een straf van een sportorgaan is me toch wel een brug of 18.000 te ver.Teknix1982 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:05:
[...]
Ik hoor hem niet de racismekaart trekken maar een vergelijking maken dat Lewis gewend is om benadeeld te worden. Hij zegt niet dat de FIA racistisch was. Dat is wel wat anders.
Ja, wat een watjes met verdedigen. LEC duwt NOR bijna 2x in de muur. Bij HAM gaat ie nog net iet van z'n gas.hardware-lover schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:08:
[...]
Je zag die overwinning al vanaf ronde één aankomen, het krachtveld rondom de Mercedes is dusdanig sterk dat andere auto's aan de kant worden geduwd
Emoties in de sport. Ja de vergelijking zou niet terecht zijn maar emotie in de sport doen mensen soms minder goede dingen zeggen.FirePuma142 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:11:
[...]
Dat zeg ik ook niet, maar institutioneel racisme vergelijken met een straf van een sportorgaan is me toch wel een brug of 18.000 te ver.
Kan Red Bull dat ook niet elk weekend een nieuwe gridstraf en volgas...................? Je hoort alleen maar, Lewis elk weekend een nieuwe motor en kampioen, maar hoe zti dat mer Red Bull ......?De_Bastaard schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:10:
Lekker gewerkt Lewis en Bottas.
Volgende week allebei een nieuwe weer een nieuwe motor? Die gridstraf maakt toch niets uit
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Horner heeft soms ook uitspraken waar ik mijn wenkbrauwen voor op moet trekken, maar die Wolff is mij een type, het zal je schoonvader zijn... Brrr.... Als ik overigens moet kiezen tussen Horner en Wolff om een biertje mee te drinken dan kies ik toch echt voor Horner.hardware-lover schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:08:
[...]
Voor Wolff heb ik geen goed woord meer over, die is werkelijk totaal van het padje af dit seizoen.
FirePuma142 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:03:
Hamilton doet dit toch al jaren, die riemen? Grosjean kwam er tijdens een drivers meeting ook eens mee, toen Hamilton iemand anders een hak probeerde te zetten.
Mijn reviews al gezien?
Vind ik eerlijk gezegd een ontzettend slap excuus. Met die mantel der liefde zie ik dit soort brulapengedrag niet. Toto poogt hier doelbewust snaren te raken, hij weegt zijn woorden heel zorgvuldig.
[ Voor 21% gewijzigd door FirePuma142 op 14-11-2021 21:19 ]
Hun race is niet met HAM, die komt er toch wel voorbij. Waarom zou je dan verdedigen met risico op tijdverlies ten opzichte van je echte concurrenten, extra bandenslijtage of erger?Frappuccino schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:11:
[...]
Ja, wat een watjes met verdedigen. LEC duwt NOR bijna 2x in de muur. Bij HAM gaat ie nog net iet van z'n gas.
De rest idem. Een beetje meer moeite doen voor je punten mag ook wel. En zelfs al is ie sneller hoef je geen cadeautjes te geven. En je kunt best wat risico nemen want HAM had meer te verliezen.
Nee, werkt zo niet. Je kan de motor van Mercedes vergelijken met een soft. Piekt hoog en degradeert snel. Terwijl de Honda meer een harde band is, meer constant.aveenhuysen schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:15:
Kan Red Bull dat ook niet elk weekend een nieuwe gridstraf en volgas...................? Je hoort alleen maar, Lewis elk weekend een nieuwe motor en kampioen, maar hoe zti dat mer Red Bull ......?
Je gekwetst voelen is een keuze.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:07:
[...]
Als dat niet een dikke insinuatie richting racisme is....dan weet ik het ook niet meer. Lewis is overigens never benadeeld in de sport. Dat racisme geneuzel moet maar eens afgelopen zijn.
Let’s agree to disagree. Ik vind het mooi dat er emotie bij komt kijken en dat er soms domme dingen geroepen worden.FirePuma142 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:17:
[...]
Vind ik eerlijk gezegd een ontzettend slap excuus. Met die mantel der liefde zie ik dit soort brulapengedrag niet. Toto poogt hier doelbewust snaren te raken, hij weegt zijn woorden heel zorgvuldig.
Dat was Norris zijn oud teamgenoot Sainz die dat deed.Frappuccino schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:11:
[...]
Ja, wat een watjes met verdedigen. LEC duwt NOR bijna 2x in de muur. Bij HAM gaat ie nog net iet van z'n gas.
Ok, dus Sainz had in de sprintrace gewoon achter Max moeten blijven bij de start.Joni schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:17:
[...]
Hun race is niet met HAM, die komt er toch wel voorbij. Waarom zou je dan verdedigen met risico op tijdverlies ten opzichte van je echte concurrenten, extra bandenslijtage of erger?
Ok, foutje.RobertMe schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:20:
[...]
Dat was Norris zijn oud teamgenoot Sainz die dat deed.
Het mag maar het is niet in de geest van het regelement. Toto heeft het over een gentlemen agreement die die overboord gooit, dat heeft die dus eerder gedaan, maar dat is volgens Toto wel goed. Er is op dat moment nog geen motor defect en Lewis heeft de andere motoren nog in zijn poule.JackBol schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:10:
[...]
Er is afgesproken dat je een penalty krijgt voor elke motor meer dan drie.
Alle informatie was vooraf bekend voor alle teams. Het is gewoon een goede strategie.
Ja, dat was precies dezelfde situatie inderdaad.Frappuccino schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:21:
[...]
Ok, dus Sainz had in de sprintrace gewoon achter Max moeten blijven bij de start.
Vol met 2 hele punten. Vanuit de crash in Engeland volgens mij.dnhelle schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:07:
Zat HAM zijn licentie niet al vol met penalty points?
DECISION: €5,000 fine for Hamilton, with a further €20,000 suspended for 2022 #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 14 november 2021
[ Voor 49% gewijzigd door Qu3st op 14-11-2021 21:29 ]
Ik vond dit met Leclerc een paar jaar terug al een race-ban waardig, een geldboete lijkt me op geen enkele manier recht doen aan het gevaar en het signaal wat hem expliciet is gegeven een paar jaar terug. We zullen zien.
De stewards willen eind 2022 ook zeker zijn van een luxe etentje.
Waarom wordt de boete in 2 stukken gesplitst?Qu3st schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:27:
[Twitter]
Deze saga is wat sneller voorbij
[Afbeelding]
Lijkt mij vrij duidelijk... .chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:33:
[...]
Waarom wordt de boete in 2 stukken gesplitst?
Verder prima straf toch, voor zo'n klein vergrijp?
De FIA heeft goed verdiend dit weekend
The suspension of the penalty is subject to compliance with Appendix L, Ch. III of the
ISC during the period specified.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat lijkt me ook wel een goede oplossing. Zou ook ten goede van de duurzaamheid zijn. Daar was de regel in eerste instantie ook voor bedoeld.Phusebox schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:34:
Qua motoren zouden ze eigenlijk moeten zeggen dat als je een nieuwe inzet buiten die eerste 3, moet je er ook 1 inleveren die niet meer gebruikt mag worden. Dit om te voorkomen dat er een grote poule opgebouwd kan worden.
Is al belachelijk dat die buiten het budgetplafond blijven. Een onderdeel wat 70% of meer uitmaakt van de prestatie van de auto...... Maar goed, politiek, politiek. Jammer dat de FIA intussen een mak schaapje is geworden. Een F1 zonder Merc en RB, zou een stuk interessanter zijn. Van mijn part komt er een F1.5 waar alleen privateer teams aan mee mogen doen zonder backing van fabrikanten.Phusebox schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:34:
Qua motoren zouden ze eigenlijk moeten zeggen dat als je een nieuwe inzet buiten die eerste 3, moet je er ook 1 inleveren die niet meer gebruikt mag worden. Dit om te voorkomen dat er een grote poule opgebouwd kan worden.
[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 14-11-2021 21:39 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hoezo? Motoren zijn toch gewoon onderdeel van je budget?siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:39:
[...]
Is al belachelijk dat die buiten het budgetplafond blijven. Een onderdeel wat 70% of meer uitmaakt van de prestatie van de auto...... Maar goed, politiek, politiek. Jammer dat de FIA intussen een mak schaapje is geworden. Een F1 zonder Merc en RB, zou een stuk interessanter zijn. Van mijn part komt er een F1.5 waar alleen privateer teams aan mee mogen doen zonder backing van fabrikanten.
En ja goed idee. Bewijs maar dat je een nieuwe motor nodig hebt.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq