Verder is de auto natuurlijk gewoon volledig legaal
Nog één keer boven Hamilton eindigen in de komende drie races en dan zit je wel goed.
Nog één keer boven Hamilton eindigen in de komende drie races en dan zit je wel goed.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Blijkbaar gaat dat dus niet voor iedereen samen. Er zijn er die liever anderen bashen dan te genieten van de sport.Kenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:51:
[...]
Ga je straks tijdens het WK (als we die halen) ook klagen dat er teveel over oranje gepraat gaat worden?
Ik heb niets anders dan repsect voor hoe Lewis dit weekend gereden heeft maar ben op de eerste plaats toch echt van de Max Verstappen fanclub.
Ik word er inderdaad ook wat ongemakkelijk van. Als hij nou een Britse vlag had gehad, snapte ik het nog wel. Maar goed, dat is hier natuurlijk off-topic.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
Blijkbaar heeft die veel fans daarJeroenvde89 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:50:
Staat-ie daar met de Braziliaanse vlag. Brrrrrrrr
😆 - Denk ook eens om ;)
Jij vroeg, ik antwoord.. Als je geen antwoord wil moet je geen vraag stellen.. Rhetorische rommel mag je op de bank laten liggen thuis.Frappuccino schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
[...]
Ja, dat hoef me mij niet uit te leggen.
Dat moet je doen aan mensen die doen alsof ze sinds morgen F1 kijken.
alles kan off-topic
Wil je dat iets meer uitleggen?Longbowh schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
[...]
De vader van z’n vriendin is een uitgesproken Bolsonaro-aanhanger. Dat zal er het een en ander mee te maken hebben
Kan mij herinneren dat Perez die vlag in zijn handen gedrukt kreeg, daar toen veel heeft mee rondgelopen en toen later toen Max op de schouders ging ook die vlag in zijn handen gedrukt kreeg voor een paar seconde. Is toch wat anders dan zelf langs de baan stoppen om een vlag op te pikken.renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Max met Mexicaanse vlag:![]()
Lewis met Braziliaanse vlag:
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2021 19:55 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 8% gewijzigd door Formula one op 14-11-2021 19:55 ]
Dus, I was right.Yonix schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:36:
Nou, ik ga eens kijken of ik vandaag wel welkom ben hier.
Wij zitten er, in ieder geval, weer klaar voor.Ik ben benieuwd wat de start gaat doen. Ergens hoop ik dat VER hier zijn hoofd koel houdt en een P2 pakt, dan vol het risico neemt met negatieve gevolgen.
Mijn verwachtingen:
• P1: HAM
• P2: VER
• P3: BOT
Maar goed, we'll see.Fijne race, iedereen!
Bensimpel
Positieve meneer
Precies, er kan nog van alles gebeuren.Justevo schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Verder is de auto natuurlijk gewoon volledig legaal![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
Wanneer stond hij met een Finse vlag voor Bottas?renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Lewis met Braziliaanse vlag:![]()
Hij weet toch ook dat hij de 'max' uit z'n materiaal heeft getrokken. Hij moet tot het uiterste gaan om Lewis achter zich te houden met een grote kans op een penalty. Meer zat er gewoon echt niet in, en dan kan je alleen maar blij zijn dat er voor de rest niks gebeurd is.Quad schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Verstappen oogt gewoon tevreden en happy op het podium, prima dan toch?
ftfyrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Max en Checo met Mexicaanse vlag:![]()
"When you grow up your heart dies"
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ze hebben allemaal een superlicentie, dus ze kunnen een stukje sturen. Maar binnen die 20 is er wel een indeling te maken, en Mazepindglavimans schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:52:
[...]
Uberhaupt iemand van deze 20 gemiddeld noemen is eigenlijk volstrekte onzin.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Max kreeg die wel van zijn teamgenoot.renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Een verse mercedes motor sinds deze race. De merc motor is op het moment behoorlijk veel sneller dan elke andere motor. Echter lijkt dit ook als gevolg te hebben dat hij vrij snel slijt en de snelheid daarmee per race afneemt.Ankona schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:54:
Wat was Hamliton fucking snel dit weekend. Niet normaal hoe makkelijk hij iedereen voorbij kwam. Hoe kan dit? En waarom is hij niet het hele seizoen al zo dominant?
Ben bang dat de spanning over is, en dat is niet gunstig voor Red BullKrankenhausen schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:55:
Was weer even geleden dat we de laatste HAMBOTVER podium hadden.
Hamilton was gewoon beter vandaag en dit maakt de laatste 3 races in ieder geval een stuk spannender.
Ik zou het doen!
Geen plaats, daar lig ik al.Temujin schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:54:
[...]
Jij vroeg, ik antwoord.. Als je geen antwoord wil moet je geen vraag stellen.. Rhetorische rommel mag je op de bank laten liggen thuis.
[ Voor 12% gewijzigd door Frappuccino op 14-11-2021 19:57 ]
heb je het weekend gemist? Die nieuwe motor op standje max (eigenlijk weten we niet of dit max is, maar naar alle waarschijnlijkheid wel)Ankona schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:54:
Wat was Hamliton fucking snel dit weekend. Niet normaal hoe makkelijk hij iedereen voorbij kwam. Hoe kan dit? En waarom is hij niet het hele seizoen al zo dominant?
Sowieso schrijf je zo!
Het was even spannend maar we hebben het uitgehouden met elkaar
dan hengel je er toch elke race een nieuwe in?Temujin schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
Een verse mercedes motor sinds deze race. De merc motor is op het moment behoorlijk veel sneller dan elke andere motor. Echter lijkt dit ook als gevolg te hebben dat hij vrij snel slijt en de snelheid daarmee per race afneemt.
Ze hebben dit een paar races met bottas kunnen testen en nu was het tijd voor hamilton om hetzelfde te laten zien. Nu hopen dat er genoeg slijtage was vandaag om de motor volgende race weer 5-10km trager te laten lopen..
Verwijderd
Klopt, men kijkt naar de voorgaande jaren en Mercedes was meestal al kampioen wanneer men in Brazilie was en schroefden de motoren omlaag zodat de andere ook wat konden winnen.dglavimans schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:55:
Is dit nou de zoveelste keer dat trouwens een track bestempeld wordt als ‘Red bull of Merc’ en totaal niet klopte? Wat worden we vermaakt
Bijvoorbeeld:HollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:54:
[...]
Wil je dat iets meer uitleggen?
Ik vind het interessant, hopelijk worden de mods er ook blij van, dat weet je hier nooit.
https://www.reddit.com/r/...n_piquets_sad_end_at_his/Nelson Piquet's sad end. At his peak, the driver won three Formula 1 world titles. Today, he is the private driver of a fascist and genocidal president.
[ Voor 12% gewijzigd door Longbowh op 14-11-2021 19:59 ]
Ik denk dat Max gewoon weet dat ie voor vandaag even zijn meerdere heeft moeten erkennen. Hij weet natuurlijk ook van de nieuwe motor bij Ham. Denk dat ie tevreden is dat ie 'm nog zo lang achter zich heeft weten te houden.Quad schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Verstappen oogt gewoon tevreden en happy op het podium, prima dan toch?
Je had gelijk en volgende raceweekenden mag jij geen voorspelling meer doen. Dat jinxen moet maar eens voorbij zijn.
wellicht gaan we dat zien. Bottas kan inmiddels zijn eigen motor winkel beginnen, en deze testcase lijkt me ook geslaagd. Het enige wat te hopen valt is dat de FIA hier van leert.AMARONE schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
dan hengel je er toch elke race een nieuwe in?
Maar als het wisselen van een motor maar 5 plaatsen kost, dan gaat hij dat toch elk weekend doen?Temujin schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
Een verse mercedes motor sinds deze race. De merc motor is op het moment behoorlijk veel sneller dan elke andere motor. Echter lijkt dit ook als gevolg te hebben dat hij vrij snel slijt en de snelheid daarmee per race afneemt.
Ze hebben dit een paar races met bottas kunnen testen en nu was het tijd voor hamilton om hetzelfde te laten zien. Nu hopen dat er genoeg slijtage was vandaag om de motor volgende race weer 5-10km trager te laten lopen..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Offtopic:Kenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:51:
[...]
Ga je straks tijdens het WK (als we die halen) ook klagen dat er teveel over oranje gepraat gaat worden?
Ik heb niets anders dan repsect voor hoe Lewis dit weekend gereden heeft maar ben op de eerste plaats toch echt van de Max Verstappen fanclub.
En misschien gaan ze dit ook wel doen. Dat gaan we de komende weekenden zien. Ze zullen eerst de data hebben willen onderzoeken of dit de moeite waard is. En gezien de vele recente wissels van bottas lijkt het me aannemelijk dat hij de data-leverancier is geweest voor dit onderzoekje, zonder dat ze de gok hoefden te wagen door hamilton penalties te laten nemen op de gok.AMARONE schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
dan hengel je er toch elke race een nieuwe in?
Komop, als het zo makkelijk is om met een verse motor inclusief gridstraf te winnen..... dan pakt toch iedereen elk weekend een verse motor?nadroJ schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
heb je het weekend gemist? Die nieuwe motor op standje max (eigenlijk weten we niet of dit max is, maar naar alle waarschijnlijkheid wel)
alles kan off-topic
Nee maar de mecanicien die van merc op het podium stond welHollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
Max kreeg die wel van zijn teamgenoot.
Of is BOT half Braziliaans?
Ja want emoties zijn engWulfric92 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
[...]
Offtopic:
Maar dat is wel het probleem van Tweakers op dit moment. "Vroeger" was het allemaal een stuk genuanceerder, (betere onderbouwijg van argumenten).
Het is nu zo mainstream geworden, dat Jan en alleman comments aan het geven zijn, wat of nergens op slaat of puur vanuit emotie.
Ontopic
Hamilton heeft een puike race gereden! Een heel goed begin en de druk bij Max er nooit vanaf gehaald. Max heeft gedaan wat hij kon, misschien iets over het randje, maar is er mee weggekomen!
Ben er alleen wel bang voor dat Mercedes nu de sterkere kaarten heeft met Hamilton en z'n verse motoren. Zeker gezien de komende drie races, biljartlaken circuits...
Mensen zijn rare wezens. Dat kun je een Max toch allemaal niet aanrekenen?Longbowh schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:57:
[...]
Bijvoorbeeld:
https://www.reddit.com/r/...n_piquets_sad_end_at_his/
https://newswep.com/pique...am-bolsonaro-until-death/
Bij de Brazilianen die ik ken is Piquet niet bepaald populair meer - en daarmee Max ook niet helaas.
Het was geen hele motor, alleen maar een onderdeel (ICU).PatrickC schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:57:
Maar als het wisselen van een motor maar 5 plaatsen kost, dan gaat hij dat toch elk weekend doen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verschil is wel dat de Mercedes extreem snel is en de rest dat niet is.Ankona schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
[...]
Komop, als het zo makkelijk is om met een verse motor inclusief gridstraf te winnen..... dan pakt toch iedereen elk weekend een verse motor?
Dit was gewoon extreem. Het is wel vaker voorgekomen dat iemand een nieuwe motor kreeg.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook… elke GP een nieuwe verbrandingsmotor er in. Want je ziet hoeveel snelheidswinst dat oplevert.gambieter schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:59:
[...]
Het was geen hele motor, alleen maar een onderdeel (ICU).
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
DAS bij meer mensen. Max was relax. Vreemd…DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
Sorry, even zonder oranje bril of azijn, maar de snelheid van Ham en zijn Mercedes brengt bij mij allerlei vragen en twijfels op. 🤔
Mijn boefje is liev!
Normaal had die ook erg veel last van vieze lucht. Daar hebben ze denk ik ook een slag gemaakt.Ankona schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
[...]
Komop, als het zo makkelijk is om met een verse motor inclusief gridstraf te winnen..... dan pakt toch iedereen elk weekend een verse motor?
Dit was gewoon extreem. Het is wel vaker voorgekomen dat iemand een nieuwe motor kreeg.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik denk dat de parser broken is, kreeg het ook bij de pre race.mnarijnm schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
[...]Ik Moest er wel even of gniffelen, youtube:youtube hyperlink
![]()
De afgelopen 8 jaar niet gekeken zeker?DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
Sorry, even zonder oranje bril of azijn, maar de snelheid van Ham en zijn Mercedes brengt bij mij allerlei vragen en twijfels op. 🤔
Dr zit en nieuwe motor in en ze hebben em voor deze race opgeschroefd. Niet zo moeilijk.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Eens, maarja… wanneer je het vanuit de Brazilianen bekijkt: Een president die ze haten en waar ze op allerlei manieren onder lijden. En Max zit gezellig koffie te drinken met een van z’n grootste aanhangers een paar dagen voor de race.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:59:
[...]
Mensen zijn rare wezens. Dat kun je een Max toch allemaal niet aanrekenen?
Vergeet ook niet de flexi wing die er nog niet zo lang op zitPjotrStroganov schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:01:
[...]
Dr zit en nieuwe motor in en ze hebben em voor deze race opgeschroefd. Niet zo moeilijk.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hamilton was knettersnel, had wel mazzel dat er een sprintrace was waardoor hij twee wedstrijden had om zijn DSQ goed te maken. Bottas had natuurlijk een gelukje met de VSC.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:57:
[...]
Je had gelijk en volgende raceweekenden mag jij geen voorspelling meer doen. Dat jinxen moet maar eens voorbij zijn.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zeker wel, maar toen was het gewoon duidelijk dat ze de party mode hadden, maar dit seizoen is het anders. 🤐
Dat was anders omdat Perez met die vlag naar Max toe kwam lopen. Dat was dus meer een teammate ondersteunen en met hem meevierenrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:53:
Op dit moment voor Merc in ieder geval wel. Top speed is echt alles met die dirty air. Kunnen gewoon relaxed banden sparen en dan er op het rechte stuk voorbij zeilen.Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:03:
Seizoen 2022: elk team elke race een nieuwe motor? Want gezien deze race lijkt het me dom dat niet te doen. Tenminste voor de top 3 teams.
Ik denk dat het laatste gebeurtKlaasjeNL schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:04:
Races als deze maken een titel voor VER alleen maar meer heroïsch. Alle twijfel over de snelheid van de Mercedes is nu wel weggenomen. Neem daarbij het gebeuren op Imola, Baku, Silverstone en de Hungaroring en je kunt stellen dat dit toch wel de zwaarst bevochten, meest verdiende titel van de afgelopen decennia is/wordt. Hij moet hem alleen nog wel even over de streep trekken.
Hopelijk krijgen we nog een paar mooie races en niet 3 races frustratie over een Mercedes die op topsnelheid iedereen zoek rijdt en iedereen met gemak inhaalt in de DRS-zones.
Net zegt Doornbos het nog ff zonder blikken of blozen, 30km+ op het rechte stuk..... geen wenkbrauw gefronst oid. Ongekend veel en geen vraagteken.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Die naad vol in het zicht van dat podiumdeel voor de P1 stoorde mijn CDO dan weer.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:52:
[...]
De stille kracht op de achtergrond met een modbreak![]()
![]()
Nu is m'n OCD getriggerd![]()
Nee, want Verstappen is een veel betere coureur dan Bottas. En tevens heeft Hamilton een nieuwe motor in zijn auto zitten.Dj-sannieboy schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:46:
[...]
Daarom is Bottas ook 3e geëindigd natuurlijk. Als de auto zó goed is, hadden ze een 1-2 gepakt
Tomorrow is not today!
Misschien, kan ik niet uitsluitenKenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:51:
[...]
Yup zien er ook nog wel 1 erin komen.StealthyPeanut schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:08:
Mercedes het de loop-hole gevonden en dat allemaal dankzij Honda.
Als ze elk weekend een nieuwe motor erin hangen, start Lewis op P6 in de race. Prima om iedereen circuit te cruisen op het rechte stuk.
Niet te optimistisch gedacht, maar wel realistisch ben in bang.
Ik ben blij dat je in elk geval de juiste alfabetische volgorde hanteertPalingDrone schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:08:
[...]
Die naad vol in het zicht van dat podiumdeel voor de P1 stoorde mijn CDO dan weer.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik had het idee dat hij juist daar wat tijd verloor, omdat PER wel een groter gat liet vallen t.o.v. VER.Frappuccino schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:10:
Het zal best binnen de marges geweest zijn maar ik heb toch sterk de indruk dat HAM ook tijdens de VSC's aardig wat tijd pakte.
Kippetje als Merc een seconde per rondje sneller is... Op een "RB circuit".Kenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:10:
Max moet gewoon doorgaan waar hij mee bezig is en nog 1 race winnen. Komt helemaal goed!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 51% gewijzigd door siggy op 14-11-2021 20:14 ]
F1 is geen voetbal en denk jij dat Max minder zijn best gaat doen als hij wereldkampioen is?jaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:11:
Ik hoop dat Max geen kampioen wordt dan is volgend jaar weer wat om om te racen.
Die logica is dit seizoen al meerdere keren geknakt. En dit snelheidsverschil is 0 garantie voor de rest van het seizoen.Snowdog schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:12:
[...]
Kippetje als Merc een seconde per rondje sneller is... Op een "RB circuit".
Hopen op een DNF voor Lewis zou ik zeggen.
Lol dus als je een staatslot koopt denk je ook, ik hoop dat ik niets win. dan koop ik volgende maand weer een lot om misschien niet te winnenjaapstobbe schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:11:
Ik hoop dat Max geen kampioen wordt dan is volgend jaar weer wat om om te racen.
Ik dank God ook al jaren op m'n knietjes dat Nederland 3x geen wereldkampioen voetbal is geworden
Ik zou het doen!
Als je de hoofdprijs al hebt gewonnen is het ook niet meer zo spannendrammes schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:13:
[...]
Lol dus als je een staatslot koopt denk ik je ook, ik hoop dat ik niets win. dan koop ik volgende maand weer een lot om misschien niet te winnen
Het lijkt gigantisch op hoe Ferrari spontaan supersnel was in 2019 vanaf Spa.. Op de rechte stukken extreem snel, en qua downforce in de langzame stukken even goed.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:00:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verstappen moet nu eigenlijk minstens 1 van de laatste 3 races winnen. Mercedes is al het hele seizoen niet foutloos, als het gat in een race minder groot is geef ik hem en Red Bull een goede kans.Exocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:56:
[...]
Ben bang dat de spanning over is, en dat is niet gunstig voor Red Bull
Het lijkt er wel op dat Merc hun laatste joker op tafel heeft gegooid. Wellicht iets in grijs gebied, maar dat is F1 ten top.Krankenhausen schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:16:
[...]
Verstappen moet nu eigenlijk minstens 1 van de laatste 3 races winnen. Mercedes is al het hele seizoen niet foutloos, als het gat in een race minder groot is geef ik hem en Red Bull een goede kans.
Het liefst zou ik Max WDC zien worden, maar als Hamilton het nu toch nog met 4 geweldige races over de streep weet te trekken is het dan verdient hij het wat mij betreft wel.
Ligt er ten eerste aan hoe hij ze wint. Fluitend op topsnelheid of met mooie acties. Bovendien zal altijd het puntenverlies in voornamelijk Hongarije en Engeland en ook in Baku en het mazzeltje voor Hamilton op Imola blijven knagen.Krankenhausen schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:16:
[...]
Verstappen moet nu eigenlijk minstens 1 van de laatste 3 races winnen. Mercedes is al het hele seizoen niet foutloos, als het gat in een race minder groot is geef ik hem en Red Bull een goede kans.
Het liefst zou ik Max WDC zien worden, maar als Hamilton het nu toch nog met 4 geweldige races over de streep weet te trekken is het dan verdient hij het wat mij betreft wel.
Zowel Max als Lewis rijden echt geweldige races en laten zien dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Maar ik zie liever Max winnen dit jaar dan Lewis, laat de wedstrijden met een dominante wagen maar weer eens eindigen zodat het meer op skills aan komt.Krankenhausen schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:16:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 14-11-2021 20:20 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ook geinig om te zien hoe hij het niet zo fijn ervaart dat de regels eens niet in zijn voordeel worden uitgelegd. Het is niet alsof hij daar in het verleden niet meermaals heel slim gebruik van heeft gemaakt (DAS, Racing point).siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:13:
Ach Toto weer een show aan het opvoeren. Hij vind het 'embarrissing' dat de actie van Max niet onderzocht werd. Hypocriet....
*knip*
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2021 20:26 ]
Verwijderd
Inderdaad, laat de man zijn record houden….Nemean schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:19:
[...]
Oh en Schumacher mag ook zijn 7 overwinningen houden tbh.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2021 20:24 ]
Verwacht meer van Russel, die gaat hamilton best wat kopzorgen geven.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:21:
Fantastisch van Max bij de zwart-wit melding, say hiHopelijk komt Leclerc volgend jaar ook naar voren, ook echte een harde racer net als Max.
Wel een gigantisch verschil. Hamilton doet dat elke keer, nu doet Max het een keer en nu zou het voordeel voor Hamilton zijn?BlackMonkey schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:21:
Horner die nu claimt dat Max geen voordeel had met het van de baan duwen is natuurlijk net zo hypocrietDat doen beiden kanten.
Ik vind Horner en Toto allebei engerdsBlackMonkey schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:21:
Horner die nu claimt dat Max geen voordeel had met het van de baan duwen is natuurlijk net zo hypocrietDat doen beiden kanten.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq