Gezien de huidige Bottas van de afgelopen races zie ik hem ook geen "do or die" actie maken. Die heeft daar weinig redenen en motivatie meer voor.Blokker_1999 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:20:
[...]
Max is niet meer die jonge, onervaren rijder van enkele jaren terug. Hij is indertussen slim genoeg geworden om te weten dat finishen belangrijker is dan eerste zijn. Zeker met het kampioenschap dat op het spel staat.
Lijkt me sterk. Elk argument wat Merc er al tegen heeft kunnen gooien hebben de stewards al verworpen. Volgens mij is een steward ruling final.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Vind zelfs het stellen van een “open vraag” of Max de schuldige is echt ver gaan en super onsportief. Aan de hand van de beelden kon iedere Kees en Anja begrijpen dat je nooit de achtervleugel kan beschadigen. Dat alle super engineers in de Mercedes garage dat als open vraag richting Max sturen vind ik zelfs een straf waard. Schwalbe heet dat op z’n Duits. En is ook strafbaar.
Hopen dat Hamilton een paar keer goed vast komt te zitten achter iemand die wel even wil spelen. Wie weet lukt het Max dan om hem op een ronde te zetten.
alles kan off-topic
Ik hoop dat je gelijk hebt!PWM schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:22:
[...]
Hoezo. Hij kan toch gewoon een DNF hebben morgen? Of volgende week, is de spanning ook terug.
Ik juich nog steeds niet te vroeg, zie mijn eerdere opmerking over Bowlingbal Bottas.ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:07:
Dat kampioenschap is nu wel heel dicht in zicht.
Ach als Alonso weer even beetje meehelpt graag.Ankona schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
Hopen dat Hamilton een paar keer goed vast komt te zitten achter iemand die wel even wil spelen. Wie weet lukt het Max dan om hem op een ronde te zetten.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Is de quick reply weer uitgezet? Of kan ik hem gewoon niet vinden 
Vraagje, wat betekend dit voor Hamilton?
Sprintrace achteraan starten en dan zondag +5 plekken ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee, dat is het nooit. Er is altijd beroep mogelijk, maar dan moet je wel nieuwe elementen aandragen die op het moment van de uitspraak nog niet voor handen waren.siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
[...]
Lijkt me sterk. Elk argument wat Merc er al tegen heeft kunnen gooien hebben de stewards al verworpen. Volgens mij is een steward ruling final.
Ik denk dat dit ook 1 van de redenen is dat het zo lang geduurd heeft. Men wenste in 1 keer met het team alles eruit te halen zodat er geen beroepsprocedure zou volgen. Want die ga je niet meer op tijd rond krijgen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Reken maar dat Gasly en Tsunoda een belletje van Marko hebben gehad, die kunnen enorm waardevol zijn deze race.Ankona schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bensimpel
Positieve meneer
Precies dit.G_Dragon schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:25:
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoezo? Hamilton zal inde race vast gewoon top 5 eindigen en misschien zelfs podium. Hij is, samen met Max, zoveel sneller dan de rest van het veld. Verder kan Max ook nog gewoon een DNF krijgen. Buiten dat heeft Hamilton natuurlijk al geluk dat hij niet 50 punten extra achterstaat ten opzichte van nu.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:20:
Nu kunnen we wel stellen dat Verstappen met twee vingers in de neus kampioen gaat worden.
Uitgezet want (sprint)race.G_Dragon schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:25:
Zie onder
Ja.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Volgens de ruling niet toch ?siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
[...]
"Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits."
Maar wat valt onder "certain decisions" ?
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Sarcasme of troll?Dj-sannieboy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, steward rulings zijn final. Zie ook al die tijdstraffen na een race, geen enkel beroep mogelijk. Een conflict met de FIA, daarvoor worden ze naar Parijs geroepen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:26:
[...]
Nee, dat is het nooit. Er is altijd beroep nodig, maar dan moet je wel nieuwe elementen aandragen die op het moment van de uitspraak nog niet voor handen waren.
Ik denk dat dit ook 1 van de redenen is dat het zo lang geduurd heeft. Men wenste in 1 keer met het team alles eruit te halen zodat er geen beroepsprocedure zou volgen. Want die ga je niet meer op tijd rond krijgen.
Nja nevermind. Deel van de steward rulings zijn final, deze blijkbaar nog steeds niet. Ik word gek.
[ Voor 7% gewijzigd door siggy op 13-11-2021 18:29 ]
Alonso heeft daar wel een klein beetje ervaring inAnkona schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
Als je niet alle mogelijkheden aanpakt om het kwartje jouw kant op te laten vallen, hoor je niet in F1 thuis.talkatoo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
Vind zelfs het stellen van een “open vraag” of Max de schuldige is echt ver gaan en super onsportief. Aan de hand van de beelden kon iedere Kees en Anja begrijpen dat je nooit de achtervleugel kan beschadigen. Dat alle super engineers in de Mercedes garage dat als open vraag richting Max sturen vind ik zelfs een straf waard. Schwalbe heet dat op z’n Duits. En is ook strafbaar.
Even een open vraag.
Stel een boutje of meerdere boutjes zijn door qualificatie een beetje losgetrild, en de auto voldoet nog steeds aan de reglementen.
Mag een team die dan aandraaien tussen quali en race ? (je bent dan officieel de setup niet aan het aanpassen.)
Stel dat Mercedes die weet dat het eerste deel van de lap bochtig is en het laatste deel nogal veel recht stuk is, sommige wingdelen net iets te losschroeft zodat de auto in de eerste helft van de ronde snel is op de bochtige stukken, en dan door ietsjes dik over de curb te gaan bij de laatste bocht de vleugel iets laat zakken om zo wat extra snelheid op het rechte stuk te hebben. (Door speling in de setting gaten van de rearwing, maw nog steeds binnen de regels)
Stel een boutje of meerdere boutjes zijn door qualificatie een beetje losgetrild, en de auto voldoet nog steeds aan de reglementen.
Mag een team die dan aandraaien tussen quali en race ? (je bent dan officieel de setup niet aan het aanpassen.)
Stel dat Mercedes die weet dat het eerste deel van de lap bochtig is en het laatste deel nogal veel recht stuk is, sommige wingdelen net iets te losschroeft zodat de auto in de eerste helft van de ronde snel is op de bochtige stukken, en dan door ietsjes dik over de curb te gaan bij de laatste bocht de vleugel iets laat zakken om zo wat extra snelheid op het rechte stuk te hebben. (Door speling in de setting gaten van de rearwing, maw nog steeds binnen de regels)
How do you save a random generator ?
Oke dank je, kon zijn dat ik er overheen keekIllegal_Alien schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:26:
[...]
Uitgezet want (sprint)race.
Zie onder
Ja.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat gaat Marko lachend pinnen.Bulletdodger schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:13:
Max 50k boete, gaat hij dat zelf lappen of RB?
“Bono my tire is gone”
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Er staat letterlijk in de brief dat ze het recht hebben om in beroep te gaan.siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:24:
[...]
Denk echter dat zo’n beroep over het weekend heen getild gaat worden en Daan heb je kans dat ze besluiten om Hamilton voor het gehele weekend een DQF krijgt. Dus 0 punten.
Nu kan ie nog paar punten pakken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In het document stond dat als het team inderdaad een los boutje tijdens de sessie had geconstateerd, dat ze die zonder penalty mochten aandraaien (in feite verbreken van Parc Ferme, maar vanwege sport belang).enchion schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:27:
Even een open vraag.
Het punt is dat Mercedes niet aannemelijk heeft kunnen maken hoe de vleugel in deze toestand is gekomen. Er zijn geen crashes of brokstokken op geweest. Max heeft geen kopstoot er op gegeven. Dus is het gewoon een illegaal bevonden onderdeel, maar waarschijnlijk wel defect (Merc blabla voor: we rijden er al veel races mee). Maar het is vergelijkbaar dat een auto + coureur niet te licht mag zijn, enz.
[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 13-11-2021 18:30 ]
Qua race geen idee, lijkt met ook niet echt te doen, maar in de uitspraak staat gewoon dat als ze het tijdens de quali hadden gezien, het hadden mogen herstellen. Maar wel hadden moeten aangeven.enchion schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:27:
Even een open vraag.
als dit de veiligheid van de auto in gevaar brengt (in bijna alle gevallen ja) dan mag je dit aandraaien.enchion schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:27:
Even een open vraag.
Mijn gevoel is dat 3 kwart van de grid ondertussen zo'n enorme schijthekel heeft gekregen aan Ham en Merc dat Hammi zodadelijk blij mag zijn als hij het red tot positie 14 ofzo. Een half uurtje rijden...... De Hazen en de Alfa's zal nog wel lukken..... maar daarna....hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:26:
[...]
Reken maar dat Gasly en Tsunoda een belletje van Marko hebben gehad, die kunnen enorm waardevol zijn deze race.
Morgen dus weer vrijwel achteraan start en hetzelfde scenario alleen komt hij dan wat verder omdat de race 300 kilometer is.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ja klopt, heb mn tekst al aangepast. Best bizar. Dan weer geen beroep mogelijk, dan weer wel. De vraag is dan wat die time limits zijn. Lijkt me sterk dat ze nu nog een beslissing in 2 uurtjes gaan terugdraaien. Daarnaast is alles al voorbij gekomen. Coulantie willen en kunnen de stewards niet geven. Inhoudelijk is er niks wat Merc nog er tegen aan kan gooien.Player1S schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:29:
[...]
Er staat letterlijk in de brief dat ze het recht hebben om in beroep te gaan.
Denk echter dat zo’n beroep over het weekend heen getild gaat worden en Daan heb je kans dat ze besluiten om Hamilton voor het gehele weekend een DQF krijgt. Dus 0 punten.
Nu kan ie nog paar punten pakken
Dus is het al bekend of er een appeal komt van Merc nu de DSQ een voldongen feitje is?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat hoeft die niet te pinnen dat ligt ergens nog in een ladekast.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Krijgt Max voor die 50k wel die achtervleugel van Mercedes mee naar huis?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik denk het wel. Het ding is nu "besmet"Chiron schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:31:
Krijgt Max voor die 50k wel die achtervleugel van Mercedes mee naar huis?
Ik las hierboven dat HAM straks wel even naar P6 rijdt. Nou dat kan-ie vergeten denk ik.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Stel dat dit een normaal raceweekend was geweest. Dan had HAM in de 'echte' race achteraan moeten starten toch 
Dus heeft ie eigenlijk toch weer f'ing mazzel.....
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Wakeup call: De rijders kunnen het onderling allemaal goed vinden. Dat ligt dan weer wat gevoeliger bij de verschillende groepen fans van de rijders.AvK schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:30:
[...]
Mijn gevoel is dat 3 kwart van de grid ondertussen zo'n enorme schijthekel heeft gekregen aan Ham en Merc dat Hammi zodadelijk blij mag zijn als hij het red tot positie 14 ofzo.
Maakt de sprintrace ook interessanter, hoever zal Hamilton naar voren kunnen komen? Alles wat hij wint hoeft bij morgen niet meer te doen (nouja, nog wel rekening houdend met de 5 plaatsen straf). Die zal wel echt getergd zijn, het lijkt wel echt pech te zijn. Maar beter nu dan tijdens de race voor hun, want dan waren ze nog veel verder van huis geweest.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Voor de uiteindelijke race zal het waarschijnlijk vrij weinig uitmaken.
Hamilton start dan waarschijnlijk op hard om vervolgens op medium te gaan en rijdt sowieso wel de punten in.
Áls Max finisht, en deze voor Hamilton finisht, dan loopt hij een stukje uit.
Maar het kan verkeren en een DNF is altijd mogelijk, voor elke coureur in het veld.
Ik zou nog lang niet zeggen dat het gespeeld is, eerst maar afwachten tot zondagavond 19u30 wanneer de race +- afgelopen is.
Daarna de resterende raceweekenden uiteraard.
Hamilton start dan waarschijnlijk op hard om vervolgens op medium te gaan en rijdt sowieso wel de punten in.
Áls Max finisht, en deze voor Hamilton finisht, dan loopt hij een stukje uit.
Maar het kan verkeren en een DNF is altijd mogelijk, voor elke coureur in het veld.
Ik zou nog lang niet zeggen dat het gespeeld is, eerst maar afwachten tot zondagavond 19u30 wanneer de race +- afgelopen is.
Daarna de resterende raceweekenden uiteraard.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Misschien was het een gecalculeerd risico van Mercedes.Help!!!! schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
Stel dat dit een normaal raceweekend was geweest. Dan had HAM in de 'echte' race achteraan moeten starten toch
Ik kan me zomaar voorstellen dat HAMMER er zelf voor kiest om uit de pitstraat te starten (als ze dat niet wordt opgedragen). Minste kans op schade en zo 1 voor 1 de langzamere wagens binnenhengelen.
De mazzel moet nog steeds gebeuren. Dirty air en Mercedes valt ook wel eens anders uit.Help!!!! schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bwoah.. of hij rijdt zn auto kort in de sprintrace, in een poging zich naar voren te ellebogen.Help!!!! schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
Verwijderd
Ja en nee, hij raakt nu ook 3 punten kwijt en er kan van alles gebeuren vandaag en morgen.Help!!!! schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
Het merendeel van de grid wel ja, maar Hamilton houdt zichzelf overal buiten en is enorm op zichzelf. Er zal vast wel wederzijds respect zijn tussen Hamilton en andere coureurs, maar volgens mij is hij met niemand op de grid bevriend.jan390 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
[...]
Wakeup call: De rijders kunnen het onderling allemaal goed vinden. Dat ligt dan weer wat gevoeliger bij de verschillende groepen fans van de rijders.
sprint quali just got more interesting pic.twitter.com/qombtycLg2
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 13 november 2021
Vraag me af in hoeverre dit veroorzaakt is door de truc met het omlaag brengen van de hele achtervleugel. Die komt dan immers onder een iets andere hoek ten opzicht van de auto te liggen.siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:18: Dus bij de bevestigingspunten, onduidelijk of het om beide kanten gaat, is het hefpunt juist omhoog gegaan en in het midden omlaag danwel normaal gebleven. Terwijl dit alles behalve logisch is gezien de krachten die op de vleugel werken.
Interessant wat er komende races gebeurt, als Mercedes niet weet waardoor het nu is veroorzaakt. Gaan ze de techniek nog gebruiken, met het risico op nieuwe DSQ? Welke stappen nemen ze om het te voorkomen.
Toch niet helemaal lekker met dit:
The Competitor noted that this is not a systemic breach, and is indeed unique.
Als dit dus een stelselmatig 'cheaten' was, lijken ze er mee weg te komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iedereen snapt toch wel dat Hamilton morgen gewoon tweede wordt? Iedereen gaat toch voor hem aan de kant.
Maar goed dan mag ie wel weer eens laten zien wat ie waard is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Is geen makkelijk circuit hoor. 2e geloof ik echt niet. Denk dan eerder Max/perez op 1/2Phusebox schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:36:
Iedereen snapt toch wel dat Hamilton morgen gewoon tweede wordt? Iedereen gaat toch voor hem aan de kant.
dat staat er toch niet ?SinergyX schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:
Vanaf deze race niet meer, benieuwd wat er van de dominantie van Mercedes overblijft op de komende banen.SinergyX schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:
To finish first you first have to finishlameeuw schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:09:
Duzz, een 29 punten weekend als het meezit, dat kan minder...
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Hoop niet dat Gasly kan helpen, of hij moet zich terug laten zakken. Alonso kun je wel wat van verwachten als hij er zin in heeft, de Ferrari's. Ricciardo misschien. Norris, twijfelgevalletje, die gaat nog wel eens erg makkelijk aan de kant.hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:26:
[...]
Reken maar dat Gasly en Tsunoda een belletje van Marko hebben gehad, die kunnen enorm waardevol zijn deze race.
alles kan off-topic
Wat staat er niet?
Beetje het Ferrari principe zegmaar met hun olie verbranden, al is daar meer een gevalletje meewerken is schuld, maar zonder straf.PalingDrone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:37:
[...]
Vanaf deze race niet meer, benieuwd wat er van de dominantie van Mercedes overblijft op de komende banen.
[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2021 18:39 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mwoa Yuki, Pierre en Checo gaan het m echt niet makkelijk maken.. en Alonso houdt ook wel van een potje racen.Phusebox schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:36:
Dat gebeurd door de ophanging danwel de bevestiging van de achtervleugel. Althans, ik zie niet in dat dat gerelateerd kan zijn aan dit. Als Merc echt geen trick wing heeft gemaakt, is het infeit zorgen dat het extra goed vastzit. Maar de hele tekst is gewoon vreemd. De bevestiging zit boven, tekst geeft aan dat het juist gezakt is, maar het gat wordt groter? Ik hoop dat Sam Collins straks wat uitleg gaat geven. Drs flapt namelijk omhoog open. De enige manier waarop dat gat groter wordt is als de bevestiging juist omhoog schuitt. En dat is weer tegenstrijdig met de krachten die er op een vleugel komen.Toke_gt schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:
[...]
Vraag me af in hoeverre dit veroorzaakt is door de truc met het omlaag brengen van de hele achtervleugel. Die komt dan immers onder een iets andere hoek ten opzicht van de auto te liggen.
Interessant wat er komende races gebeurt, als Mercedes niet weet waardoor het nu is veroorzaakt. Gaan ze de techniek nog gebruiken, met het risico op nieuwe DSQ? Welke stappen nemen ze om het te voorkomen.
Of een turn-one incident met één uitvaller en 20 minuten safetycar.Chiron schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:
[...]
Bwoah.. of hij rijdt zn auto kort in de sprintrace, in een poging zich naar voren te ellebogen.
dat het stelselmatig zou zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Xfade op 13-11-2021 18:40 ]
De McLarens en Ferrari’s zullen ook niet als makke schaapjes aan de kant gaan. Plus zoals al gezegd: de Mercedes in verkeer is ook geen succes. Hoewel ik van lewis meer verwacht in verkeer dan vorige week van bottas.Chiron schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:39:
[...]
Mwoa Yuki, Pierre en Checo gaan het m echt niet makkelijk maken.. en Alonso houdt ook wel van een potje racen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als Hamilton vanavond niet substantieel naar voren komt, zou Mercedes er dan een volledig nieuwe motor in prikken in plaats van de huidige met alleen een verse ICE? Als hij vanavond niet verder dan ~P10 komt, start hij sowieso P15 en de auto's die dan nog achter hem staan haalt hij toch wel zo in, dus dan zou helemaal achteraan starten niet eens zo gek zijn met een compleet verse motor.
Nu baal ik nog meer dat ik de sprint niet kan zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar doordat dit uitsluitsel zo lang heeft geduurd, hoeft HAM dus niet in de pits te starten, dat lijkt me zeker voor de sprintrace toch een gigantisch voordeel.
Dat lijkt miscchien, maar is niet zo. Hij gamed bevoorbeeld ook met o.a. Gasly, Leclerc, Norris. Schijnt goed om te gaan met o.a Vettel en Ricciardo. On track is hij er maar voor 1 ding en dat is winnen (en dat is wat we zie)Hatsjoe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:35:
[...]
Het merendeel van de grid wel ja, maar Hamilton houdt zichzelf overal buiten en is enorm op zichzelf. Er zal vast wel wederzijds respect zijn tussen Hamilton en andere coureurs, maar volgens mij is hij met niemand op de grid bevriend.
Zover mijn online woordenboek het woord systemisch bepaald:
Systemisch betekent dat verschijnselen gezien worden binnen de context waarin ze zich tonen en in relatie tot de geschiedenis waarmee ze samenhangen.
Dus het is geen 'mechanics geheel' die dit veroorzaakt, maar een uniek 'iets', daarmee doel ik op het principe van stelselmatig dit 'misbruiken' en dit nu weggezet wordt als een uniek gevalletje.
Gewoon opnemen en geen media raadplegen.Jasphur schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:43:
Nu baal ik nog meer dat ik de sprint niet kan zien
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Hoe zit het met de rest van de achtervleugel. Er was toch meer aan de hand dan alleen de DRS!?
Hij zou toch ook te veel door buigen. Ik meende ergens te hebben lezen dat RB dit vrijdag al heeft aangegeven bij de FIA.
Hij zou toch ook te veel door buigen. Ik meende ergens te hebben lezen dat RB dit vrijdag al heeft aangegeven bij de FIA.
Zoals ik het lees bedoelen ze wel degelijk stelselmatig. En Mercedes geeft dus aan dat dat niet het geval is het het slechts 1x gebeurd isSinergyX schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:43:
[...]
Zover mijn online woordenboek het woord systemisch bepaald:
Systemisch betekent dat verschijnselen gezien worden binnen de context waarin ze zich tonen en in relatie tot de geschiedenis waarmee ze samenhangen.
Dus het is geen 'mechanics geheel' die dit veroorzaakt, maar een uniek 'iets', daarmee doel ik op het principe van stelselmatig dit 'misbruiken' en dit nu weggezet wordt als een uniek gevalletje.
Voor mijn gevoel maakt dat weinig uit. Misschien zelfs gewoon veiliger om de 1e bocht chaos te vermijden en pas halverwege de 1e ronde aan te sluiten.forzav schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:43:
Maar doordat dit uitsluitsel zo lang heeft geduurd, hoeft HAM dus niet in de pits te starten, dat lijkt me zeker voor de sprintrace toch een gigantisch voordeel.
I served in a company of heroes.
Ik betwijfel dat. Zie Ricciardo tegen Bottas in Mexico, en Alonso heeft ook eerder Ham opgehouden, net als Tsunoda. Ik denk niet dat hij op gunsten hoeft te rekenen.Phusebox schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:36:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Tenzij je je voorvleugel kwijt raakt in het gedrang in T1.forzav schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:43:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dan risico kunnen zij niet nemen .Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:42:
Als Hamilton vanavond niet substantieel naar voren komt, zou Mercedes er dan een volledig nieuwe motor in prikken in plaats van de huidige met alleen een verse ICE? Als hij vanavond niet verder dan ~P10 komt, start hij sowieso P15 en de auto's die dan nog achter hem staan haalt hij toch wel zo in, dus dan zou helemaal achteraan starten niet eens zo gek zijn met een compleet verse motor.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Opnemen hoeft gelukkig niet bij F1TV hehe. Maar nee, dat doe ik alleen bij races
Had die anders ook niet gehoeven, de vleugel zelf was niet (bewust) illegaal, maar door een defect, defecten mag je (met goedkeuring) onder Parc ferme gewoon repareren/vervangen voor een zelfde spec zonder straf.forzav schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:43:
Ja hoor, net als jij het met alle 19 van je collega's onderling goed kunt vindenjan390 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:33:
[...]
Wakeup call: De rijders kunnen het onderling allemaal goed vinden. Dat ligt dan weer wat gevoeliger bij de verschillende groepen fans van de rijders.
Haters everywhere but I don’t really care
Het heeft wat lang geduurd, maar keurige beslissingen van de Stewards.
Wat voor mij nog onduidelijk is; bij wie is het vermoeden van de 85mm overschrijding ontstaan? Gezien het millimeterwerk zou je denken dat daar een willekeurige meting aan vooraf is gegaan. Was dat Bauer zelf?
Wat voor mij nog onduidelijk is; bij wie is het vermoeden van de 85mm overschrijding ontstaan? Gezien het millimeterwerk zou je denken dat daar een willekeurige meting aan vooraf is gegaan. Was dat Bauer zelf?
Niet iedereen mag elkaar evenveel. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Alonso Hamiltons grootste fan is. Maar ik denk ook niet dat Max een hekel aan Hamilton heeft.matthijst schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:49:
[...]
Ja hoor, net als jij het met alle 19 van je collega's onderling goed kunt vinden
Dat is gewoon een gestandaardiseerde test die ze op alle wagens uitvoeren.Tommy The Cat schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:50:
Dit wordt regelmatig getest en is de andere keren dus ook in orde gebleken. Het was deze keer ook in orde bij Bottas.Tommy The Cat schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:50:
Denk niet dat ze probeerden te cheaten, wat dat is wel heel dom als je weet dat het regelmatig getest wordt en Hamilton al het voordeel van een verse motor had.
Maar ja, je kan het moeilijk goedkeuren en de uitslag van de kwalificatie zo laten.
[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 13-11-2021 18:54 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Leuk feitje
Hamilton gaat Alonso weer tegenkomen
Hamilton gaat Alonso weer tegenkomen
Gaat Mercedes nog in beroep?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Uiteraard was het niet bewustPuc van S. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:48:
[...]
Had die anders ook niet gehoeven, de vleugel zelf was niet (bewust) illegaal, maar door een defect, defecten mag je (met goedkeuring) onder Parc ferme gewoon repareren/vervangen voor een zelfde spec zonder straf.
Daar geloof ik geen jota van. Ze zijn die auto's en vleugels elke keer minutieus aan het afstellen.
En die halve seconde op Bottas was alleen de ICE en Lewis zijn skills zeker.
Hehe. Classic RIC. Video in de tweet
Absolute shenanigans. 🤣 pic.twitter.com/urWNerpUSU
— McLaren (@McLarenF1) 13 november 2021
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 13-11-2021 18:55 ]
Moet binnen nu en een kwartier gebeuren als ze zouden willen had ik gelezen.Pierre schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:54:
Gaat Mercedes nog in beroep?
Dat was dan ook mijn puntstekkiekiller schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:51:
[...]
Niet iedereen mag elkaar evenveel. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat Alonso Hamiltons grootste fan is. Maar ik denk ook niet dat Max een hekel aan Hamilton heeft.
Haters everywhere but I don’t really care
Maar hoeveel was de overschrijding? 1mm? 2mm? Meer?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eh.. wat mis ikJasphur schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:55:
Hehe. Classic RIC. Video in de tweet
[Embed][Afbeelding]
Was vrij duidelijk toch?Martinusz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:57:
:strip_exif()/f/image/9I1weoj1Oh3nEuRy9J0JsMCm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 13-11-2021 18:59 ]
RIC plakt zijn eigen racenummer op NOR zijn helm als practical joke ivm NOR zijn verjaardag....
LN3?! 😂 pic.twitter.com/yI5Ly4OT89
— McLaren (@McLarenF1) 13 november 2021
[ Voor 22% gewijzigd door Help!!!! op 13-11-2021 19:01 ]
Het test ding paste er niet tussendoor, totdat er kracht op werd uitgeoefend. Dus de overschrijding was theoretisch minder dan 0mm. Praktisch is er een overschrijding omdat binnen de gestelde testmethode er tot 10N/m² (of iets dergelijks) kracht uitgeoefend mag worden, en daarbij ging het testobject er wel tussendoor.Martinusz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:57:
Hij stickert een 3 op de helm van Lando. Die is vandaag jarig. Wat en waarom een 3 weet ik dus niet.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Een beetje vooruitlopen op zaken, maar als Bottas tijdens de race twee plekken voor Lewis rijdt richting het einde ben ik benieuwd wat Mercedes gaat doen. Kan best wel eens een genante vertoning worden als Bottas voor een nutteloze pitstop van 15 seconden naar binnen gaat.
Ze gaan alle punten proberen te pakken die er zijn.
Ze gaan alle punten proberen te pakken die er zijn.
Maakt niet uit de bal ging door de opening met 10n en dat mag niet.Martinusz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:57:
PSN: Alvanosa
Hotwheels FTW
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Oh ok 
Ik zat naar Lando in de achtergrond te kijken of er iets was
Edit: oh wacht dat is Lando helemaal niet
Ik zat naar Lando in de achtergrond te kijken of er iets was
Edit: oh wacht dat is Lando helemaal niet
[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 13-11-2021 19:00 ]
Ik zie het al voor me dat Mercedes nu bij alle resterende weekenden zelf dat gat uitgebreid gaat lopen meten. Ze willen niet nog een keer het risico lopen en ze hebben de vleugel niet verder mogen onderzoeken om te bepalen waardoor dit probleem zich heeft voorgedaan.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Buiten dat, waarom zou max dan die vleugel gaan inspecteren. Red bull moet het geweten hebben!. Een mm gaan ze echt niet zienHarrie schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:54:
[...]
Uiteraard was het niet bewust
Daar geloof ik geen jota van. Ze zijn die auto's en vleugels elke keer minutieus aan het afstellen.
En die halve seconde op Bottas was alleen de ICE en Lewis zijn skills zeker.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Ric is nummer 3AtlAntA schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:59:
[...]
Hij stickert een 3 op de helm van Lando. Die is vandaag jarig. Wat en waarom een 3 weet ik dus niet.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zeg dat je niks van F1 weet, zonder te zeggen dat je niks van F1 weet .....AtlAntA schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:59:
[...]
het nummer van Ricciardo is 3
Startnummer RICAtlAntA schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:59:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Oh die had ik gemist.RobertMe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:59:
[...]
Het test ding paste er niet tussendoor, totdat er kracht op werd uitgeoefend. Dus de overschrijding was theoretisch minder dan 0mm. Praktisch is er een overschrijding omdat binnen de gestelde testmethode er tot 10N/m² (of iets dergelijks) kracht uitgeoefend mag worden, en daarbij ging het testobject er wel tussendoor.
Dacht dat ik las dat er getest was met een 85mm test apparaat.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/r8ODbIS7VBQfdDdrTddgU6Es.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/V0myY2UWMO2W3xfqqhzMmkRH.png?f=fotoalbum_large)