[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 60 Laatste
Acties:
  • 216.757 views

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je zou bij de dealer toch bijna geen Mercedes met AMG pakket meer durven aan te schaffen als particulier? Rijd je door de wassstraat.... Zijn al je fancy AMG spoilers naar de gallemiezen :o :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:
Mercedes say that the DRS was compliant regulations - so between 10 and 85mm - when the car went out, but when it came in, something happened out there that means that it did fail."

Bron: site skysports
Maar dat is dan toch niet relevant. Dat betekent dat de achtervleugel inderdaad niet goed is, vervangen moet worden ergo achteraan starten.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:50

sjaool

Every life should have 9 cats

LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:00:
Als VER een reprimande krijgt en die smoes van MER stand houdt, hoop ik wel dat VER voortaan beter begeleid wordt door RBR voor en na FPs, Qs en races… zou een hoop ellende schelen :+
Maar, maar, maar... wat moeten wij dan de hele dag doen?

Max, gewoon Max laten zijn... Red Bull zal hem daar niet in gaan belemmeren lijkt mij zo...

"When you grow up your heart dies"

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Rijdt NOR nou met vlaggetjes in zijn cockpit? :+

per aspera ad astra

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:01:
[...]

Maar dat is dan toch niet relevant. Dat betekent dat de achtervleugel inderdaad niet goed is, vervangen moet worden ergo achteraan starten.
En als ze het daarom wel toestaan, gaan al die teams vleugels ontwerpen die door kracht een grotere DRS creëren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Mercedes say that the DRS was compliant regulations - so between 10 and 85mm - when the car went out, but when it came in, something happened out there that means that it did fail."

Absurd. Pech. Tijdens de check is die niet legaal, dus niet legaal. Dus dsq. Zo simpel is juist die check. Gewoon belachelijk dat hier nog steeds geen uitslag over is. Dat ze dit geloven van Merc. Max aanraken kán er niks mee te maken hebben, dus trillingen met 300 km/h zijn prima, maar pinky touchy...... Merc moet maar bewijzen dat max het probleem was, niet andersom.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:36
EJlol schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:00:
Dit is meer wishfull thinking dan serieus omdat de FIA het toch wel goedkeurt, maar als hij bij de kwalificatie een DSQ krijgt, dan voldoet hij ook niet meer aan de 70 procent regel toch? :P
Wat is de 70% regel dan? Die ken ik alleen uit de race, x percentage is volle punten.

En natuurlijk de 107% regel, maar daar kan je een uitzondering voor vragen.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:37
Wat zou ik graag in sp bij de race zijn. Heerlijke rauwe stad ook om te verblijven verder.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Pierre schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:00:
Als Red Bull Racing nu sneller is dan Mercedes dan is het wel duidelijk.
BOT heeft, voor zover ik weet, nog steeds de originele vleugel. Van wat ik van Quali heb gezien, hadden zowel BOT als HAM een top speed van 322 op het rechte stuk.

BOT's auto (lol) heeft onder Parc Fermé regels nog steeds de vleugel van gister. Dus neen, ik verwacht geen wijzigingen hier :p

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:11
Shinji schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:02:
[...]

Wat is de 70% regel dan? Die ken ik alleen uit de race, x percentage is volle punten.

Die bedoelde ik ja :+

• sjaool

sjaool

Shinji schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:02:
[...]

Precies, die 107% regel is nog nooit een probleem geweest. Iedereen heeft bij mijn weten altijd nog toestemming gekregen om deel te nemen aan de race.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

AMARONE schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:03:
Wat zou ik graag in sp bij de race zijn. Heerlijke rauwe stad ook om te verblijven verder.
Ik ken 3 mensen die bij deze race zijn geweest. Alle 3 overvallen :+

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kijk lewis is aan het doornemen hoe ze het beste vanuit de pits kunnen starten

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:04
Helixes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:03:
[...]

BOT heeft, voor zover ik weet, nog steeds de originele vleugel. Van wat ik van Quali heb gezien, hadden zowel BOT als HAM een top speed van 322 op het rechte stuk.

BOT's auto (lol) heeft onder Parc Fermé regels nog steeds de vleugel van gister. Dus neen, ik verwacht geen wijzigingen hier :p
Topsnelheid zal ook wel een limiet van de 8ste versnelling zijn. Beter is om te kijken hoe snel ze naar die 322kmh komen. Dan zou Hamilton daar eerder moeten zitten dan Bottas in de timing.

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:52
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:04:
Kijk lewis is aan het doornemen hoe ze het beste vanuit de pits kunnen starten
Op z'n stepje?

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:47
sjaool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:03:
[...]

Precies, die 107% regel is nog nooit een probleem geweest. Iedereen heeft bij mijn weten altijd nog toestemming gekregen om deel te nemen aan de race.
Die regel was vooral voor toen er nog veldvulling was (zowel team als coureur) waarmee zelfs de Haas nog snel is. Nu haalt iedereen de 107% wel, of kan op basis van FP-tijden laten zien representatieve tijden te zetten die binnen de 107% vallen.

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 18:38
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:02:
[...]

Absurd. Pech. Tijdens de check is die niet legaal, dus niet legaal. Dus dsq. Zo simpel is juist die check. Gewoon belachelijk dat hier nog steeds geen uitslag over is. Dat ze dit geloven van Merc. Max aanraken kán er niks mee te maken hebben, dus trillingen met 300 km/h zijn prima, maar pinky touchy...... Merc moet maar bewijzen dat max het probleem was, niet andersom.
Neem toch aan dat de stewards niet in de sprookjes van Wolf trappen. Ach, het optreden van de grote, boze wolf in Roodkapje liep ook slecht af voor hem. :)

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-12 09:21
Horner is vrij duidelijk, hij zou verbaasd zijn als het geen straf voor Hamilton wordt.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
AMARONE schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:03:
Ik denk dat je dit iets te veel romantiseert. Zo leuk is het verblijven daar niet, zeker niet in de omgeving waar het circuit ligt :+

• LAD93
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:05:
Horner is vrij duidelijk, hij zou verbaasd zijn als het geen straf voor Hamilton wordt.
Dat zou ik ook zeggen als ik Horner was :+

TSU legt even wat extra rubber in pit-lane

per aspera ad astra

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Misschien willen ze Hamilton wel extra pakken door pas na de sprintrace te beslissen.

alles kan off-topic

• Arjan90
  • Laatst online: 22:55
Zo, wat een media voor de garage van Hamilton :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:05:
[...]

Die regel was vooral toen er nog veldvulling was (zowel team als coureur) waarmee zelfs de Haas nog snel is. Nu haalt iedereen de 107% wel, of kan op basis van FP-tijden laten zien representatieve tijden te zetten die binnen de 107% vallen.
In het slechtste Haas weekend dit jaar, zat haas nog op 105%.
Dus die halen dat nog relatief makkelijk.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-12 11:39

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Kadett schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:05:
Topsnelheid zal ook wel een limiet van de 8ste versnelling zijn. Beter is om te kijken hoe snel ze naar die 322kmh komen. Dan zou Hamilton daar eerder moeten zitten dan Bottas in de timing.
Hmm - dat zou alleen het geval kunnen zijn als 322 matcht met hun rev limiter, en dat zou me verbazen. Ik denk dat je het effect van aerodynamica bij dit soort snelheden schromelijk onderschat :p

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• ArthurMorgan
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:05:
Dat is natuurlijk allemaal net zo goed voor de buhne. (Net als dat Toto exact dat gezegd zou hebben als de situatie andersom was.)

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:03
PWM schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:01:
[...]

Inderdaad, HAM heeft het voordeel gehad van de grotere opening en dus is een straf op zijn plaats ter correctie. Of je moet de hele kwalificatie over doen.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:02:
[...]

Precies, anders wordt het design to fail. Dat precedent kunnen ze niet scheppen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Arjan90 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:06:
Zo, wat een media voor de garage van Hamilton :D
spoiler:
En dat allemaal vanwege een 'simpele' spoiler :+

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:09
Over VT2, het is nu 18 graden tegen 16 graden gisteren. Asfalt temperatuur 47 graden tegen 25 graden gisteren (bron AmuS).

Dus betere condities voor Red Bull dan voor Mercedes.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:07:
[...]

Dat is natuurlijk allemaal net zo goed voor de buhne. (Net als dat Toto exact dat gezegd zou hebben als de situatie andersom was.)
Of heel reëel… Vettel werd een tweede plek ontnomen omdat ie een eierdopje te weinig brandstof had.

• LAD93
  • Niet online
mv_ak schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:07:
[...]

Inderdaad, HAM heeft het voordeel gehad van de grotere opening en dus is een straf op zijn plaats ter correctie. Of je moet de hele kwalificatie over doen.
Breng de FIA nou niet op ideeën..

per aspera ad astra

• siggy

siggy

Wait.... what?

Bij F1tvPro (sky) impliceren ze dat Merc al in beroep is gegaan? Wat vreemd is, want je kunt niet in beroep gaan als er geen beslissing is. 8)7 In 27 jaar F1 nog niet meegemaakt. 'Bijzonder' is een understatement.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
Wat voor een vleugel zit er nu op dan bij Ham?

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:08:
Bij F1tvPro (sky) impliceren ze dat Merc al in beroep is gegaan?
Beroep impliceert een straf, pakt popcorn...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Bensimpel

Positieve meneer

DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:09:
Wat voor een vleugel zit er nu op dan bij Ham?
Reserve?

😆 - Denk ook eens om ;)

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:53

Blokker_1999

Full steam ahead

Bij F1tvPro (sky) impliceren ze dat Merc al in beroep is gegaan? Wat vreemd is, want je kunt niet in beroep gaan als er geen beslissing is. 8)7 In 27 jaar F1 nog niet meegemaakt. 'Bijzonder' is een understatement.
Het is niet omdat de beslissing nog niet publiek is, dat deze al niet is meegedeeld aan het betrokken team.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:50
Is er kans dat HAM niet mee doet met P2? Dan valt hij niet door mand nadat achtervleugel is vervangen.

• DoubleDutch
Ja maar dan dezelfde spec als de illegale?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:08:
[...]

Of heel reëel… Vettel werd een tweede plek ontnomen omdat ie een eierdopje te weinig brandstof had.
Ik ben het niet met Horner oneens, alleen zijn mening in dezen is natuurlijk niet echt van belang hier :)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:09

Qu3st

plizz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:09:
Is er kans dat HAM niet mee doet met P2? Dan valt hij niet door mand nadat achtervleugel is vervangen.
Wel weer in het voordeel van RBR, want dan hebben ze toch een stuk minder data bij MERC.

• pietr
Ik denk dat FIA nu wel meeweegt wat de reacties op verschillende besluiten zullen zijn. Tijdens Silverstone werd dat ontkend, maar nu, aan het einde van het seizoen durven ze mss niet meer.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55

Felyrion

goodgoan!

DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:10:
[...]

Bij Sky hebben ze het over een "previous spec" spoiler.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Bensimpel

Positieve meneer

DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:10:
[...]

Misschien kunnen ze het aanpassen?

😆 - Denk ook eens om ;)

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

plizz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:09:
Wat valt er door de mand te vallen? Hoewel de wagen niet in overeenstemming was met de regels zal de winst klein zijn geweest. Het is ook niet dat de afwijking enorm was. Daarnaast kan je gisteren niet vergelijken met vandaag als ik zie dat er wel wat verschillen in temperatuur zijn.

Daarnaast geven oefensessies altijd een lichtjes vertekend beeld omdat je niet weet met hoeveel brandstof ze bijvoorbeeld rijden.

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blokker_1999 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:09:
[...]

Het is niet omdat de beslissing nog niet publiek is, dat deze al niet is meegedeeld aan het betrokken team.
Beslissingen worden volgens mij altijd gepubliceerd. Zou wel behoorlijk absurd zijn. Het zou het proces nog transparanter maken (not).

Ik realiseer me net dat het een trick-vleugel kan zijn van Merc. Dat ze op de een of andere manier op de baan een groter drs gat kunnen maken en in de pits normaal. Zou me niet verbazen. Vleugels verzakken niet zomaar. Zeker niet als die vastzitten aan elektro motoren.

• Jasphur
  • Laatst online: 21:27
Bijzonder geldt voor het hele seizoen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 20:56

ATS

Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:11:
[...]

Drs helemaal uitzetten?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:44
Horner over de situatie:

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Serieuze vraag…
Kunnen wij (de kijkers) eigenlijk ook een officiële klacht indienen tegen de FIA?

Dat we een X aantal handtekeningen onder een document zetten bij een aantal “verbeterpunten” voor de FIA.

Meer dan ik dacht...

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:11:
[...]

Beslissingen worden volgens mij altijd gepubliceerd. Zou wel behoorlijk absurd zijn. Het zou het proces nog transparanter maken (not).

Ik realiseer me net dat het een trick-vleugel kan zijn van Merc. Dat ze op de een of andere manier op de baan een groter drs gat kunnen maken en in de pits normaal. Zou me niet verbazen. Vleugels verzakken niet zomaar. Zeker niet als die vastzitten aan elektro motoren.
En om te voorkomen dat betrokken partijen het via de media moeten vernemen worden zij dus ingelicht voordat er een persbericht komt.

• DoubleDutch
Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:11:
[...]

Had begrepen van niet, dan is ind wat @Felyrion zegt een "previous spec" spoiler.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

Vuvuzela

My spire is forming

streamnl schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:12:
Serieuze vraag…
Kunnen wij (de kijkers) eigenlijk ook een officiële klacht indienen tegen de FIA?

Dat we een X aantal handtekeningen onder een document zetten bij een aantal “verbeterpunten” voor de FIA.
Misschien kunnen we ook aangifte doen?

I served in a company of heroes.

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blokker_1999 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:12:
[...]

En om te voorkomen dat betrokken partijen het via de media moeten vernemen worden zij dus ingelicht voordat er een persbericht komt.
Het zijn gewoon officiele documenten. DAt ze een belletje van te voren krijgen is prima, maar zonder officieel fia document geen beslissing. Geen beslissing, kan er geen beroep/bezwaar zijn. Dat Merc het niet begrijpt wat er gebeurd is heeft niks te maken dat de test niet gehaald is.

• Chocoball
  • Laatst online: 23:09
Gaat Mercedes dan Bottas inzetten die aan de achtervleugel gaat zitten? Daarnaast in een beroep gaan bij de FIA is niet erg succesvol. :)

• xinix03
  • Laatst online: 30-10 14:30
pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:10:
Ik denk dat FIA nu wel meeweegt wat de reacties op verschillende besluiten zullen zijn. Tijdens Silverstone werd dat ontkend, maar nu, aan het einde van het seizoen durven ze mss niet meer.
Nee zeg, alsjeblieft niet. Dat kan niet waar zijn.. Ik stop dan met kijken.. (*not)

FIA laat echt niet meewegen wat de invloed van een straf is op het kampioenschap. Hebben ze zelf toch gezegd en waargemaakt toen Max 2x naast de baan lag en Lewis er met de winst vandoor ging.

• hoevenpe
Lichaamstaal van Lewis is terneergeslagen, denk dat ze het al weten.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:33

Player1S

Probably out in the dark

Mercedes claimt dat Max met z’n vinger vleugel beschadigd heeft. Ondertussen in vrije training leunt er een monteur op said vleugel 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Sniffels
  • Laatst online: 28-11 13:49
Stom haarzakding van Ham. lijkt mij ook niet veilig in een crash zo in je nek

• Exocet
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:16:
Mercedes claimt dat Max met z’n vinger vleugel beschadigd heeft. Ondertussen in vrije training leunt er een monteur op said vleugel 8)7
Inbrengen als bewijs

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:10
xinix03 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:15:
[...]

Nee zeg, alsjeblieft niet. Dat kan niet waar zijn.. Ik stop dan met kijken.. (*not)

FIA laat echt niet meewegen wat de invloed van een straf is op het kampioenschap. Hebben ze zelf toch gezegd en waargemaakt toen Max 2x naast de baan lag en Lewis er met de winst vandoor ging.
Ze moeten wel meewegen wat de gevolgen zijn. Ze creëren een precedent en dat heeft dus gevolgen op mogelijke beslissingen in de toekomst.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• sjaool

sjaool

Korrel & zout... die klacht gaat de FIA echt niet serieus nemen. Zo gek zijn ze nu ook weer niet.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:15:
Dat leek ik ook te zien. Hopelijk zo duidelijk.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:15:
Waar is die shot dan?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik wilde het ook heel graag zien 😊

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:48
Zou de verantwoordelijke voor de vleugel al ontslagen zijn?

• hoevenpe
Net in FP2 op Ziggo, de stilte in de garage en de manier waarop hij rondliep.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-12 00:58
xinix03 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:15:
[...]

Dat doen ze wel, ze willen het kampioenschap liever niet beïnvloeden (doen ze uiteraard niet, dat doet degene die de regels overtreedt zelf, maar dat terzijde) dus tegen het einde van het seizoen als het spannend is zien ze meer door de vingers. Dit gebeurde een aantal jaar geleden met Vettel-Hamilton en daarvoor Hamilton-Rosberg. Ik weet niet meer precies wat er speelde maar waar normaal straffen voor uitgedeeld werden, werden toen alleen reprimandes uitgedeeld.

iRacing Profiel

• NiaX
  • Niet online
streamnl schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:12:
Serieuze vraag…

kom op zeg...

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51

JB

Cédric roelt!

Waarom moet BOT binnen blijven?

Mijn boefje is liev!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:33

Player1S

Probably out in the dark

Beide merc’s nog geen meter gereden overigens. Zijn al 20m bezig

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Sniffels
  • Laatst online: 28-11 13:49
JB schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:19:
Waarom moet BOT binnen blijven?
Zijn vleugel zit op die van Ham :D

• Sir_Lion
  • Laatst online: 21:37
Lewist komt nu net naar buiten!

• pilskes
  • Niet online
Even een andere vraag:

Moeten de op 10 straks ook gewoon op de banden starten waarop ze in Q2 hun snelste tijd hebben gezet?

Ben dit ff kwijt...

• Jasphur
  • Laatst online: 21:27
De_Bastaard schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:19:
Zoiets zal een teambesluit zijn geweest denk ik

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Qu3st
  • Laatst online: 18:09

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MuctwTRWGgt8y-mqI7wdW1SZugA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXNgAUUhHAbkI2R69v1sN7oF.jpg?f=fotoalbum_large

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
Ik denk ik ga een uurtje hardlopen dan is er vast wel uitsluitsel over alles als ik terug ben maar nog steeds niks |:(

Het zal wel na afloop van de race morgen komen. Dan besluiten ze dat Hamilton 5 sec straf krijgt ofzo nadat hij de race heeft gewonnen met 20 seconde voorsprong :+

• pietr
pilskes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:21:
Even een andere vraag:

Moeten de op 10 straks ook gewoon op de banden starten waarop ze in Q2 hun snelste tijd hebben gezet?

Ben dit ff kwijt...
Vrije bandenkeuze

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Jaaa hee niets van. Niet nog eens Kubica bij Alfa. Nu klaar mee. :-(

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 20:34
Casual de andere out of spec vleugel terugbuigen.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die kans loopt zo'n engineer wel! Het gaat in de F1 om serieus véél pecunia als het op het manufacturer klassement aankomt. Dat een rijder Wereld Kampioen kan worden is eigenlijk maar een bijzaak.

• pilskes
  • Niet online
Dank U!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou toch wel eens willen zien dat een Russell ofzo er geel onder gooit :)

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:47
Even een andere vraag:

Ben dit ff kwijt...
Nee, tijdens een sprintweekend moeten alle coureurs op de Softs kwalificeren (max 5 setjes), voor de sprint en de race hebben ze vrije bandenkeuze waar ze op starten, en tijdens de race moeten ze 2 compounds gebruiken terwijl de sprint geen verplichte wissel heeft.

• alexbl69
  • Laatst online: 23:12
Eén rondje maar voor Hamilton?

Edit... en direct weer naar buiten.

[ Voor 38% gewijzigd door alexbl69 op 13-11-2021 16:23 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
Waarom zou Mercedes dit uberhaupt doen en denken ermee weg te komen, tenzij ze al weten dat ze er mee wegkomen?

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-12 00:58
Incognito probeert die monteur de vleugel binnen spec te krijgen :+

iRacing Profiel

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:27
poor Leno schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:22:
Jaaa hee niets van. Niet nog eens Kubica bij Alfa. Nu klaar mee. :-(
Ik gun het de man van harte maar ik denk dat zijn beste tijd nu inderdaad wel voorbij is. Het is tijd voor nieuwe namen. Ik zou Zhou wel in die auto willen zien. Heeft toch wat goede dingen laten zien in de F2.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Even een andere vraag:

Ben dit ff kwijt...
Als er een sprint qualifying is hebben ze alleen softs tijdens qualy dus vrije keuze in de race.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ergens vermoed ik dat die vleugel van Mercedes misschien wel legaal was toen die gemonteerd was. Maar misschien is het probleem dat er iets mis wat met de assemblage en er toch iets is verschoven tijdens gebruik waardoor die na kwalificatie niet meer legaal was.

Voor mij zou dit namelijk verklaren waarom het zo lang duurt, Mercedes naar Verstappen wijst, er nu zonder problemen een identieke specificatie vleugel op Hamilton zijn auto geplaatst kon worden.

Het resultaat zou dan een DSQ zijn voor de kwalificatie en dus achteraan starten hier, maar geen pitlane start. En dan tijdens de sprintrace plekken winnen waarna er weer vijf vanaf gaan voor morgen vanwege de nieuwe motor.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pietr
Daarmee kan Mercedes gezichtsverlies wat verminderen door iemand de schuld te geven en daarmee te zeggen dat het een persoonlijke fout is en niet een beslissing van de grote baas.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12 12:28

epic_gram

undercover moderator

Ja het was weer de schuld van bottas ;)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• siggy

siggy

Wait.... what?

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:25:
Ergens vermoed ik dat die vleugel van Mercedes misschien wel legaal was toen die gemonteerd was. Maar misschien is het probleem dat er iets mis wat met de assemblage en er toch iets is verschoven tijdens gebruik waardoor die na kwalificatie niet meer legaal was.

Voor mij zou dit namelijk verklaren waarom het zo lang duurt, Mercedes naar Verstappen wijst, er nu zonder problemen een identieke specificatie vleugel op Hamilton zijn auto geplaatst kon worden.

Het resultaat zou dan een DSQ zijn voor de kwalificatie en dus achteraan starten hier, maar geen pitlane start. En dan tijdens de sprintrace plekken winnen waarna er weer vijf vanaf gaan voor morgen vanwege de nieuwe motor.
Dan is het óf een safety issue o'f het is een trick achtervleugel. Die vleugels zitten vast, als die blijkbaar onder het rijden los komen te zitten heb je een gigantisch probleem met de veiligheid.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-12 07:31

Oekol

waka waka hey hey

We've all seen the footage... failing the test blabla. Staat deze toevallig in dit topic? Hij de gepinnde berichten iig niet. Alvast bedankt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• sjaool

sjaool

pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:25:
[...]

Daarmee kan Mercedes gezichtsverlies wat verminderen door iemand de schuld te geven en daarmee te zeggen dat het een persoonlijke fout is en niet een beslissing van de grote baas.
Dan kan de uitspraak van Lewis "we win as a team and loose as a team" ook meteen overboord. ;)

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-12 13:27
HAM gebruikt zijn DRS niet eens op start finish?

• alexbl69
  • Laatst online: 23:12
Hamilton gebruikt z'n DRS nu (nog) niet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:55
Voor wat het waard is, weer wat vage statistieken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h71uyWzp6cuiwVoXzvclDNOUnC0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LTkCCQBLb6KiV0kjH1J8UNiF.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 21 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord