"When you grow up your heart dies"
Who can use Infinity Gauntlet?
Nebula.
Adam Warlock.
Mister Fantastic (sort of) .
Iron Man.
Captain America.
Gamora.
Loki.
Max Verstappen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zal dus wel met DiResta zijn geweest.
een treffende spreuk
PSN: McMillan0984
NeverSettle schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:06:
Tussen al die Lewis en Max berichten door:
Braziliaanse F1 fans zingen Lando Norris toe op zijn verjaardag.
Het kraakt nu alPierre schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:25:
Als er zo een beslissing komt dan klapt dit topic uit elkaar.
Dus ze zijn net pas weggelopen inderdaad.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Duurt nog wel een uur.
Yup.De_Bastaard schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:29:
Hebben de Mercedes mannen het kantoor van de FIA verlaten ?
Ze lopen wat wijdbeens las ik net ergens.De_Bastaard schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:29:
Hebben de Mercedes mannen het kantoor van de FIA verlaten ?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het enige wat er aan toe doet: gaan we zondag met bloeddruk 180/125 en hartslag 150 naar de race kijken of gaan we met een bakje chips en een biertje relaxed kijken?
Max gaat er met een reprimande of boete vanaf komen. De start positie van Hamilton is het enige wat er nu van telt. In het slechtste geval start Hamilton van plek 1 (en dan zondag plek 6) maar niet met zoveel meer DRS voordeel.
En het weer zit ook mee. Dus eigenlijk is er niks verloren, er is alleen potentiële winst.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Half an hour until FP2. The FIA hasn't given the rear wing back to Mercedes in time for it to run, but they have given permission for it to be replaced under parc ferme regulations #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 13 november 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
per aspera ad astra
Paul DRStaTrekDr0p schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:19:
[...]
Wie is dat met wie VER praat? Di resta?
Zeker in FP2 zegt dat helemaal niks...LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:35:
Dus MER mag een andere spec achtervleugel monteren - zou echt een giller zijn als VER HAM nu ineens voorbij zou gaan met 2/3 tiende
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dan is het nog maar de vraag wát ze erop gaan zetten. Ik ga er vanuit dat die nieuwe ook weer gekeurd moeten worden, officieel gezien..?LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:35:
Dus MER mag een andere spec achtervleugel monteren - zou echt een giller zijn als VER HAM nu ineens voorbij zou gaan met 2/3 tiende
True, true - bedoelde meer tijdens de sprintraceSpotmatic schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:36:
[...]
Zeker in FP2 zegt dat helemaal niks...
per aspera ad astra
wat zou betekenen dat er geen verschil in de vleugel mag zitten met de gene die er af gehaald is door de fia. wat dus inhoud dat het drs gat ook even groot moet zijn
Dan moet Max eerst in de 1e bocht spinnen en vanaf achteraan weer beginnen.LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:36:
[...]
True, true - bedoelde meer tijdens de sprintrace
I served in a company of heroes.
Als HAM een straf krijgt start-ie in de pitlane dus er valt voor VER niks in te halen tenzij hij HAM op een ronde zet.LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:36:
[...]
True, true - bedoelde meer tijdens de sprintrace
Volgens mij moet het nog steeds dezelfde spec zijn.LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:35:
Ha, scherp. Bedoelde qua rondetijdenVuvuzela schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:37:
[...]
Dan moet Max eerst in de 1e bocht spinnen en vanaf achteraan weer beginnen.
per aspera ad astra
Dat impliceert dat max er negatief met z'n klauwen aan gezeten heeft.. En iets heeft gesloopt.hjvg schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:37:
[...]
wat zou betekenen dat er geen verschil in de vleugel mag zitten met de gene die er af gehaald is door de fia. wat dus inhoud dat het drs gat ook even groot moet zijn
/edit: Googlen gaat nu ook niet want hij komt alleen maar met resultaten over de achtervleugel
[ Voor 17% gewijzigd door Icephase op 13-11-2021 15:41 ]
RaceIcephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:40:
Ik ben het helemaal kwijt en kan het ook niet terugvinden met al dat gedoe over de achtervleugel, maar heeft Hamilton nou sowieso 5 plaatsen gridstraf ivm een motorwissel? En is dat voor de sprintkwalificatie of voor de race zelf?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat zou ie echt niet lachend bij de stewards vandaan zijn gekomen.groggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:39:
[...]
Dat impliceert dat max er negatief met z'n klauwen aan gezeten heeft.. En iets heeft gesloopt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Voor de raceIcephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:40:
Ik ben het helemaal kwijt en kan het ook niet terugvinden met al dat gedoe over de achtervleugel, maar heeft Hamilton nou sowieso 5 plaatsen gridstraf ivm een motorwissel? En is dat voor de sprintkwalificatie of voor de race zelf?
Ja voor de race.Icephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:40:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
https://mobile.twitter.co...tatus/1459528513531400198Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:37:
[...]
Volgens mij moet het nog steeds dezelfde spec zijn.
Wat ik hieruit opmaak is dat de nieuwe vleugel een (mogelijk) illegale spec is. Als ze dan de legale spec zouden moeten plaatsen is dat een PF breach en een straf.
per aspera ad astra
5 plaatsen ivm motorwissel voor hoofdrace idd.Icephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:40:
OK dus als Hamilton vanavond wint en Max 2e is, dan start Max morgen als 1e en Lewis als 6e?
Nee, die vleugel ligt nog steeds bij de FIA voor onderzoek.groggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:39:
[...]
Dat impliceert dat max er negatief met z'n klauwen aan gezeten heeft.. En iets heeft gesloopt.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Helemaal correctIcephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:41:
[...]
OK dus als Hamilton vanavond wint en Max 2e is, dan start Max morgen als 1e en Lewis als 6e?
Correct en tevens juistIcephase schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:41:
[...]
Mijn reviews al gezien?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
\Franko P. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:42:
De fia documents zijn amper te benaderen. Een refresh duurt laaaang. Denk dat er veel mensen aan het refreshen zijn daar.
Geen last van
F1 turned into F5.Franko P. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:42:
De fia documents zijn amper te benaderen. Een refresh duurt laaaang. Denk dat er veel mensen aan het refreshen zijn daar.
Vreemd dat dat zo lang moet duren. Is toch gewoon een kwestie van meten?Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:41:
[...]
Nee, die vleugel ligt nog steeds bij de FIA voor onderzoek.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
En hier begint het matsen van Hamilton. Zelfs bij DSQ hoeft hij nu niet meer parc ferme te breken en kan dus achteraan starten en dan direct paar mensen inhalen. Bij pitlane start heb je eerst 2 of 3 ronden nodig om naar een na laatste auto toe te rijden en kun je dan pas beginnen met inhalen (terwijl de mensen ervoor dus tijd hebben gat te trekken).
De enige reden dat dit alles zo lang duurt is omdat ze Hamilton gaan vrijspreken. Waarom zou je immers toestaan dat hij nu vleugel aanpast onder parc ferme wat normaal alleen mag bij schade (kortom, dan gaan ze dus mee in het lulverhaal dat het schade door Max zijn superhanden is)
[ Voor 20% gewijzigd door LewisVries op 13-11-2021 15:47 ]
Dit wordt nog een leuke voor Mercedes. Als ze hun "Verstappen verboog de vleugel" verhaal geloofwaardig willen houden dan monteren ze een vleugel die nu wel voldoet aan de eisen. Mochten de stewards hen ongelijk geven dan kunnen ze weer terug naar de stewards voor het niet naleven van parc-fermé regels. Monteren ze een vleugel met dezelfde specs dan zal deze na controle ook weer afgekeurd worden.Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:37:
[...]
Volgens mij moet het nog steeds dezelfde spec zijn.
De stewards moeten eerst veilig van het circuit zijn voordat ze HAM vrij pleitenFranko P. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:43:
[...]
Vreemd dat dat zo lang moet duren. Is toch gewoon een kwestie van meten?
Wat een 'sport'AtlAntA schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:42:
Begint erop te lijken dat we de beslissing niet voor FP2 zullen krijgen.
Als ze er al uit waren hadden ze die vleugel al wel terug gegeven. En met fp2 zijn de stewards daar weer druk mee, dus al met al zal het nog wel een paar uur durenAtlAntA schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:42:
Begint erop te lijken dat we de beslissing niet voor FP2 zullen krijgen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Edit: ik bedoelde het gesteggel over de legaliteit van de vleugel
[ Voor 11% gewijzigd door Krankenhausen op 13-11-2021 15:47 ]
Er zijn twee mogelijke issues met de vleugelFranko P. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:43:
[...]
Vreemd dat dat zo lang moet duren. Is toch gewoon een kwestie van meten?
1 - de befaamde 85mm regel
2 - Red Bull schijnt protest aan te hebben getekend dat de vleugel boven de 260 km/h teveel zou flexen
1) is een done deal lijkt me, 2) daar zal de vertraging inzitten
Of dat is alleen voor FP2, of ze hebben de normale toestemming om dat ding te vervangen, welke altijd nodig is voor het vervangen van onderdelen onder parc fermé zelfs als ze dezelfde spec hebben. Het kan ook zijn dat Mercedes al weet van hun DSQ en inderdaad de vervang-toestemming hebben zodat ze iig FP2 nog kunnen gebruiken om de setup van die vleugel te finetunen voor sprintQ. Als je eenmaal parc fermé gebroken hebt kan je dat natuurlijk de hele sessie lang blijven doen.LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:43:
[...]
En hier begint het matsen van Hamilton. Zelfs bij DSQ hoeft hij nu niet meer parc ferme te breken en kan dus achteraan starten en dan direct paar mensen inhalen. Bij pitlane start heb je eerst 2 of 3 ronden nodig om naar een na laatste auto toe te rijden en kun je dan pas beginnen met inhalen (terwijl de mensen ervoor dus tijd hebben gat te trekken).
Of misschien wel allebei!noo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:45:
[...]
Er zijn twee mogelijke issues met de vleugel
2 - Red Bull schijnt protest aan te hebben getekend dat de vleugel bovden de 260 km/h teveel zou flexen
Dat lijkt mij niet aangezien ze in opdracht van de FIA de achtervleugel weer volgens spec moeten maken.LAD93 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:41:
[...]
https://mobile.twitter.co...tatus/1459528513531400198
Wat ik hieruit opmaak is dat de nieuwe vleugel een (mogelijk) illegale spec is. Als ze dan de legale spec zouden moeten plaatsen is dat een PF breach en een straf.
Om de simpele reden dat de vleugel in hun bezit is. Hij is in beslag genomen... Zonder vleugel kan je niet rijden.LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:43:
[...]
De enige reden dat dit alles zo lang duurt is omdat ze Hamilton gaan vrijspreken. Waarom zou je immers toestaan dat hij nu vleugel aanpast onder parc ferme wat normaal alleen mag bij schade (kortom, dan gaan ze dus mee in het lulverhaal dat het schade door Max zijn superhanden is)
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Als dit voor de sprintrace geld, zou het zo zijn ingecalculeerd dat het dan toch alleen om 3 punten gaat? 🤔
Nee de auto is illegaal en die wordt geschrapt uit de resultaten. Net als toen er te weinig brandstof in de auto van vettel zat.pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:48:
Misschien krijgt team Mercedes de straf en krijgt Hamilton een boete/strafpunten/vermaning.
I served in a company of heroes.
Dat is misschien wel beter. Vijf plekken terug na de race doen veel meer pijnVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:47:
Moet je opletten.
"Final decision to be made after the race"
Nee wantnoo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:45:
[...]
Er zijn twee mogelijke issues met de vleugel
2 - Red Bull schijnt protest aan te hebben getekend dat de vleugel boven de 260 km/h teveel zou flexen
A) daar kun je gewoon aparte zaken van maken en dus 1 alvast straffen.
Dsq voor quali, dus sprintrace van achteren beginnen (al dan niet uit de pits)DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:49:
Stel Ham krijgt DSQ, geld dit voor de sprintrace van vanavond of de hoofdrace?
Als dit voor de sprintrace geld, zou het zo zijn ingecalculeerd dat het dan toch alleen om 3 punten gaat? 🤔
Kwalificatie, die is dan ongeldig. Dus laatste starten in de sprintkwalificatieDoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:49:
dit geld dan voor de sprintrace. dus dat is p20 starten. en vanuit pitlane als achtervleugel aangepast moet worden.DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:49:
En vervolgens vleugel aanpassen is parc ferme breach.Puc van S. schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:50:
[...]
Dsq voor quali, dus sprintrace van achteren beginnen (al dan niet uit de pits)
Mijn boefje is liev!
Ja snap ik ook wel. Maar maak dan wel voorbehoud dat de straf bij schuldigbevinding alsnog gaat gelden als breach PF anders heb je als FIA nu al bij voorbaat een straf stevig verlichtBarre73 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:48:
[...]
Om de simpele reden dat de vleugel in hun bezit is. Hij is in beslag genomen... Zonder vleugel kan je niet rijden.
Misschien kunnen ze Max vragen de vleugel terug te buigen?JB schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:50:
En vervolgens vleugel aanpassen is parc ferme breach.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
The stewards have taken so long to rule on Hamilton and Verstappen that Lando Norris is now a year older than when the incidents occurred #BrazilGP #SaoPauloGP
— Sean Kelly (@virtualstatman) 13 november 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoezo moet het anders zo lang duren?
en als HAM dan 10 plekken pakt in de sprintrace, gaat Ham nog 5 naar achteren voor de race wegens de motor vervanging.Catmandos schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:50:
[...]
dit geld dan voor de sprintrace. dus dat is p20 starten. en vanuit pitlane als achtervleugel aangepast moet worden.
Vandaar ook mijn 'zou' en 'schijnt' naar aanleiding van de geruchten en de summons van vanochtend (https://www.fia.com/sites...ummons%20-%20Mercedes.pdf)LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:49:
[...]
Nee want
A) daar kun je gewoon aparte zaken van maken en dus 1 alvast straffen.
er is geen officieel protest van RB, alleen wat onbevestigde geruchten over 2. Dus dat is een non-issue nu. De FIA gaat niet op basis van geruchten dit innemen. Zie FIA site ter bevestiging ontbreken officieel protest
Bron: site skysports
Of ze vragen bij Mercedes of ze de 'oude' vleugel van Max mogen lenen, dat ding waar een maand of twee geleden zo'n ophef over gemaakt werd en waar niets mis mee bleek te zijn.hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:52:
[...]
Misschien kunnen ze Max vragen de vleugel terug te buigen?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
The FIA still has the rear wing Hamilton used in qualifying impounded. Mercedes have been given permission to use a different one in second practice. Permission is required because the cars are under parc fermé and technically cannot be changed https://t.co/G9gcAsDd1L
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 13 november 2021
[ Voor 128% gewijzigd door NeverSettle op 13-11-2021 16:03 . Reden: embed code gevonden ]
[ Voor 14% gewijzigd door Chocoball op 13-11-2021 16:11 ]
Ik verwacht dat zo’n opening wel in te stellen isRene schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:
Zou me niks verbazen als MER geen andere spec vleugel heeft en ze dus een probleem hebben. Dan zouden ze helemaal niet kunnen starten. Wellicht en vleugel van BOT lenen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen weet dat alleen Red Bull je vleugels kan geven. Ik verwacht daar geen medewerking.Rene schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:
Zou me niks verbazen als MER geen andere spec vleugel heeft en ze dus een probleem hebben. Dan zouden ze helemaal niet kunnen starten. Wellicht en vleugel van BOT lenen.
Ja, maar wie zegt ons dat hij dat bij zijn eigen vleugel niet al gedaan had... Probleem is dat deze materialen en de constructie flexen onder aero krachten bij hoge snelheid: en toevallig kun je daar winst halen met een hogere DRS (weerstand gaat quadratisch met snelheid). Stel nu dat het materiaal wat uitgerekt is, dan veert het dus niet meer volledig terug. Ziedaar de te grote opening. Dit is wel speculatie natuurlijk.hoevenpe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:52:
[...]
Misschien kunnen ze Max vragen de vleugel terug te buigen?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
https://racingnews365.nl/...l-hamilton-te-verwisselen
Wat een smoes. Ik kan mij nog de fuelpomp debacle herinneren eerder dit seizoen. Gewoon gediskwalificeerd en dat hoort hier ook te zijn (als het klopt dat de DRS niet voldoet aan de regels). Naar mijn idee hebben ze hier ook al schuld ‘bekend’ doordat ze Verstappen aanwijzen dat hij de DRS heeft beschadigd. Immers, het is dan al vastgesteld dat de DRS niet voldoet aan de regels.pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:
Mercedes say that the DRS was compliant regulations - so between 10 and 85mm - when the car went out, but when it came in, something happened out there that means that it did fail."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als dat zo is dan hadden er ql meerdere teams een keer naar de stewards gekund... Dat spul flext heel goed en zal ook vrijwel direct weer in zijn oude staat terug buigen. Als dat niet zo was dan zouden de voorvleugels na een race ook compleet op de grond liggen.mv_ak schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:55:
[...]
Ja, maar wie zegt ons dat hij dat bij zijn eigen vleugel niet al gedaan had... Probleem is dat deze materialen en de constructie flexen onder aero krachten bij hoge snelheid: en toevallig kun je daar winst halen met een hogere DRS (weerstand gaat quadratisch met snelheid). Stel nu dat het materiaal wat uitgerekt is, dan veert het dus niet meer volledig terug. Ziedaar de te grote opening. Dit is wel speculatie natuurlijk.
Als die mensen maar uitkijken dat ze uitgang van de garagevloer niet beschadigenStefanVerkerk schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:59:
Genoeg aandacht voor Mercedes.
[Afbeelding]
per aspera ad astra
Proberen zeker vingerafdrukken van Max op de achtervleugel waar te nemen met die toeterlenzen?StefanVerkerk schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:59:
Genoeg aandacht voor Mercedes.
[Afbeelding]
Hogere motorstand hele kwalificatie. Oeps sorry de control unit is kapot gegaan dus kan gebeuren 😏pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:53:
Mercedes say that the DRS was compliant regulations - so between 10 and 85mm - when the car went out, but when it came in, something happened out there that means that it did fail."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
The stewards have taken so long to rule on Hamilton and Verstappen that Lando Norris is now a year older than when the incidents occurred #BrazilGP #SaoPauloGP
— Sean Kelly (@virtualstatman) 13 november 2021
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/uFQvMtfeWKp9gY8AF2CTYsLk.jpg?f=fotoalbum_large)