[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
We weten nog niet eens of de FIA een verband legt tussen de mogelijke overtreding van VER en de zekere overtreding van HAM. Dus het nieuws kan elk moment komen! Mis het niet!asing schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:20:
[...]
Maak er een uur van. Over 10 minuten zit Max bij de stewards om uitleg te geven. Voordat ze met Max klaar zijn is het zo een half uur later.
"Did you touch the wing?"asing schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:20:
[...]
Maak er een uur van. Over 10 minuten zit Max bij de stewards om uitleg te geven. Voordat ze met Max klaar zijn is het zo een half uur later.
-"No."
"Okay have a nice day"
Ik hoor zoveel over een drankje dat je vleugels geeft ... ?mv_ak schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:18:
Als de achtervleugel inderdaad (al het hele seizoen) illegaal is, waar haalt Merc dan zo snel een wel goedgekeurde achtervleugel vandaan? Voor de race van vanavond en morgen.
Maar er zal best een backupplan zijn bij dit soort dingen.
Men kent de regels, maar probeert er zo dicht mogelijk op te opereren, en zelfs er overheen.
Maar aangezien het een miljoenen business is, zal er best in een trailer ergens een complete 'FIA Spec'set te vinden zijn
Ik hoop dat Max nog normaal op z'n billen kan zitten na dat half uur danasing schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:20:
[...]
Some infinities are bigger than others.
Mag HAM rijden met een low downforce wingZeRoC00L schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:21:
[...]
Die hebben echt wel een paar verschillende bij.
F1technical is basically een Hamilton fansite geworden waar de beheerder (een Belg met een enorme afkeer van Max, heeft hij eens openlijk toegegeven) zo ongeveer elke post die wijst op de Hamilton-bias daar beloont met een ban.noo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat de bewoners van het f1technical forum een heel andere mening hebben :-)
En voor het enige echte betrouwbare nieuws over deze kwesties: hier F5-en
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
Het zijn dus absoluut geen op zichzelfstaande zaken. Anders was Mercedes wel eerst opgeroepen.
“Mercedes zou al het hele seizoen gebruik maken van dit type achtervleugel “Saffie_time schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:19:
[...]
Waar haal je dat vandaan?
Vleugel van Bottas is gewoon okay dus zal er vast een andere vleugel of afstelling mogelijk zijn.
Volgens mij maakt dat laatste niet zoveel uit. Ze kunnen het vast niet repareren zonder de Spec van de vleugel te veranderen. Dus Pitlane startRobertMe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:07:
[...]
En @Major_ton. Ik bedoelde ook niet letterlijk tampering with evidence. Het is meer "contaminated". Niemand kan nog garanderen dat Verstappen niks gedaan heeft en de vleugel nog staat zoals die op de baan stond. Is het waarschijnlijk dat Verstappen zijn "actie" enige invloed heeft op de DRS? Zeer zeker niet. Maar je kunt hetgeen dat hij er aan heeft gezeten, of in ieder geval de schijn heeft dat hij er aan heeft gezeten, niet negeren. De vraag is vervolgens wie de voor of tegen mag bewijzen. Moet Mercedes van de FIA bewijzen dat hetgeen gemeten is niet matcht met wat het daadwerkelijk onder het rijden (/"voor Verstappen er aan had gezeten") was, of moet de FIA bewijzen dat de auto onder het rijden illegaal was?
Net als dat Aston Martin al het hele jaar gebruik maakt van dezelfde pomp, tank en fuel sensors. Er kan iets mis gaan waardoor iets niet meer volgens de regels is en daarmee is het illegaal.mv_ak schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:23:
[...]
“Mercedes zou al het hele seizoen gebruik maken van dit type achtervleugel “
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Geloof idd niet dat ze voor het eerst dit seizoen de test uitvoeren!asing schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:25:
[...]
Net als dat Aston Martin al het hele jaar gebruik maakt van dezelfde pomp, tank en fuel sensors. Er kan iets mis gaan waardoor iets niet meer volgens de regels is en daarmee is het illegaal.
Je kunt beter zeggen: zover ik mij herinner niet.DataGhost schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:22:
[...]
"Did you touch the wing?"
-"No."
"Okay have a nice day"
Anders, als je hem wel hebt geraakt en dat op een beveiligingscamera te zien is, pakken ze je keihard.
Zoals gezegd, de Rutte tactiek
[ Voor 4% gewijzigd door LewisVries op 13-11-2021 13:27 ]
Als het wel gerelateerd was, waren ze tegelijk opgeroepen toch?d0s schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:22:
Max dus om 13.30 bij de stewards. Mercedes een uur later om 14.30.
Het zijn dus absoluut geen op zichzelfstaande zaken. Anders was Mercedes wel eerst opgeroepen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Inderdaad, als het maximum dat de vleugel open mag X is, kan je er zeker van zijn dat teams voor X gaan, maar door een productiefout kan het zomaar een keer X en een beetje zijn. En als je als team vervolgens niet opmeet of het nog steeds X is, kan je bij een keuring dus wel eens een probleem hebben.asing schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:25:
[...]
Net als dat Aston Martin al het hele jaar gebruik maakt van dezelfde pomp, tank en fuel sensors. Er kan iets mis gaan waardoor iets niet meer volgens de regels is en daarmee is het illegaal.
Daarom staat op een pak melk ook dat er ongeveer 1L in zit, er is altijd een beetje afwijking.
The FIA stewards in Brazil have summoned Mercedes to a hearing at 10.30am local time for the latest on the DRS investigation. #F1
— Jon Noble (@NobleF1) 13 november 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik heb er geen actieve herinnering aan?LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:27:
[...]
Je kunt beter zeggen: zover ik mij herinner niet.
Anders, als je hem wel hebt geraakt en dat op een beveiligingscamera te zien is, pakken ze je keihard.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"According to Mercedes you broke Hamilton's rear wing. Can you comment on that?"DataGhost schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:22:
[...]
"Did you touch the wing?"
-"No."
"Okay have a nice day"
"I do not remember touching it."
"Mercedes say they have evidence of you touching it. Could you demonstrate how you manipulated the wing?"
"I put my fingers like this, which gave a gap of that much, but on my own car the gap was not there."
"Could you give us the address of the restaurant you ate at last night, so we can ask them about the ingredients they used? Spinach by any chance?"
"Aye."
Later:
FIA decision: Drivers are banned from eating at Brazilian restaurant that makes air displacement from movements so strong it breaks unbreakable rear wings.
Dus...BasvanS schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:26:
Geloof idd niet dat ze voor het eerst dit seizoen de test uitvoeren!
- RBR krijgt het vermoeden dat Merc een illegale DRS setup hanteert;
- RBR bespreekt dat intern, en nomineert #44 voor controle op dat element;
- Max heeft dat gehoord en gaat op onderzoek uit;
- ... en breekt daarbij Parc Fermé regels.
Lekker, Max
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
iets too much on the nose. Misschien is Rutte ook bekend in het buitenland en als je exact het woord actief gebruikt dan denken ze dat je met ze aan het sollen bent
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, net als in Mexico 2019. Max kan qua tact nog wat leren. Misschien is dit echt iets wat wij Hollanders doen, maar dit soort shit wordt dus tegen je gebruikt.Helixes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:29:
[...]
Dus...
Lekker, Max
Zelfde als ronde van Doornbos. Doen ze ook altijd of dat live is.Zorro schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:16:
[...]
Ze brachten het alsof het live was, want eerder in de uitzending zei Mol dat Max nog niet kon komen omdat hij naar de dopingcontrole moest en dat hij niet wist of het nog ging lukken.
Dus of ze liegen dat het barst over dat live (wat me niks zou verbazen) of hij heeft zijn werk slecht gedaan door niet over die DRS te beginnen.
Nogal invullen wat je daar doet...Helixes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:29:
[...]
Dus...
Lekker, Max
Wellicht aannemelijk maar totaal uit de lucht gegrepen.
Er is nog niet eens duidelijk of hij de auto aangeraakt heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Saffie_time op 13-11-2021 13:36 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Gezien de hersenscheten die hier af en toe gepost worden doet nog niet iedereen hier datFreshMaker schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:13:
[...]
Alsof we dat niet aan het doen zijn ...
[Afbeelding]
Ze zijn nu wat tests bij Max aan het doen.
1. Knijp eens in mijn vinger
2. Handjedrukken
Conclusie: Max broke wing. 500 place grid penalty. Hamilton no further action.
Leuke pun, uit de lucht gegrepen. Gezien het onderwerpSaffie_time schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:35:
[...]
Nogal invullen wat je daar doet...
Maar de mods zitten hier volgens mij klaar met de nucleaire knop om heel Tweakers offline te halen zodra bekend wordt geen further action Hamilton en/of straf Max.
[ Voor 19% gewijzigd door LewisVries op 13-11-2021 13:37 ]
Verstappen op weg naar de stewards, zoals te doen gebruikelijk samen met teammanager Jonathan Wheatley. En onder de nodige belangstelling. #F1 pic.twitter.com/zrBV2P5R2M
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 13 november 2021
Geef jij de Sport mods ongelijk? Eerlijk gezegd zijn de MODjes behoorlijk sportief op dit moment als ik het aantal pagina's en reacties zie. Nu gaat het gelukkig wel op de inhoudLewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:36:
[...]
Leuke pun, uit de lucht gegrepen. Gezien het onderwerp
Maar de mods zitten hier volgens mij klaar met de nucleaire knop om heel Tweakers offline te halen zodra bekend wordt geen further action Hamilton en/of straf Max.
Ik denk niet dat Max zoiets op eigen houtje doet, maar dat Red Bull tegen hem gezegd heeft: jij kunt als enige dichtbij die Mercedes komen. Check eens of onze vermoedens kloppen.Helixes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:29:
[...]
Dus...
Lekker, Max
Wat me opvalt: het lijkt ook wel alsof iedereen er maar gelijk vanuit gaat dat Max zo onverstandig was ie auto wel aan te raken. Terwijl hij de laatste jaren toch redelijk ontspannen oogt.Saffie_time schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:35:
[...]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik heb net 25 pagina's speculatie voorbij zien komen, en je spreekt me híér op aan?Saffie_time schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:35:
Nogal invullen wat je daar doet...
Als deze setup inderdaad al het hele seizoen wordt gebruikt, dan is het wel verdomd toevallig dat Max nu net op de dag dat deze measurement op het menu van de scrutineers staat gaat zitten controleren. Wat mij betreft tekent zich een verhaal af en, ja, ik kleur die in. Het is de beste verklaring van de gang van zaken die ik tot nu toe heb gelezen.
Het waarschijnlijke alternatief is dat:
- Max zélf deze onregelmatigheid ontdekte;
- Op onderzoek uitging;
- Dat naar zijn staff heeft kunnen communiceren;
- Die dat vervolgens aan de Scrutineers hebben laten weten;
- Zodat deze bevinding naar boven is gekomen.
Klinkt mij een stuk onwaarschijnlijker...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Mercedes is gisteravond al bij de stewards geweest en mag zich nog eens melden.d0s schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:22:
Max dus om 13.30 bij de stewards. Mercedes een uur later om 14.30.
Precies. Ik ga het nu niet kunnen vinden maar dat is ook door coureurs gezegd voor mn gevoel Ric. Iedereen kijkt naar elkaar en de coureurs doen dit ook in opdracht van engineers. "He kijk eens naar auto x om te zien hoe ze x hebben opgelost daar"Richard117 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:39:
[...]
Ik denk niet dat Max zoiets op eigen houtje doet, maar dat Red Bull tegen hem gezegd heeft: jij kunt als enige dichtbij die Mercedes komen. Check eens of onze vermoedens kloppen.
I served in a company of heroes.
Als hij is ingeënt moet dat wel ergens te zien zijnsimons schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:41:
Is er niet net als met Max zijn vliegtuig een kaart waarop je kan zien waar hij is, met hartslag, bloeddruk?
* HyperTrophy rent weg
Nee joh. Je vraagt gewoon aan de Stewards nog eens extra goed te kijken naar deze afmetingen. Daar heb je geen detective voor nodig. En dan precies? Als de wiede weerga alsnog de scrutineers vragen om een spoedonderzoekje naar Max' bevindingen?Richard117 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:39:
Ik denk niet dat Max zoiets op eigen houtje doet, maar dat Red Bull tegen hem gezegd heeft: jij kunt als enige dichtbij die Mercedes komen. Check eens of onze vermoedens kloppen.
Ik neem aan dat dit "onze" @DataGhost is?My brother did some reading and came across this in the 2021 F1 Sporting Regulations. Full quote:
A competitor may not modify any part on the car or make changes to the set-up of the suspension whilst the car is being held under parc fermé conditions. In the case of a breach of this Article the relevant driver must start the race from the pit lane and follow the procedures laid out in Article 36.2.
In order that the scrutineers may be completely satisfied that no alterations have been made to the suspension systems or aerodynamic configuration of the car (with the exception of the front wing) whilst in pre-race parc fermé, it must be clear from physical inspection that changes cannot be made without the use of tools.
So from this, I think this kills the rumors that FIA might let Merc get away with it due to Verstappen possibly altering/sabotaging the setup. Merc would still have been in breach of Parc Ferme if it would've been possible for Verstappen to change the setting. It would actually be more of a scandal, opening up the question whether or not Merc has a wing-setup that can be altered by hand. It might also be why the stewards want the whole wing removed for inspection, so they can check if alterations can be made by hand (= equally as much or even more or of a breach of parc fermé).
It looks like Verstappen's call is simply a technicality for which Verstappen will receive a slap on the wrist, but is not to be taken into account into the decision. Maybe they simply want to know if the wing moved when he touched it. Both outcomes are equally bad news for Merc.
Edit: Found my brothers' Reddit name, credits for the find go to /u/DataGhostNL
That article states that "in the Parc Ferme, only the officials assigned may enter. No operation, checking, tuning or repair is allowed unless authorised by the same officials or by the applicable regulations."
Ik weet niet hoe strikt men dit moet zien, maar controleren kan ook ZONDER dat je iets aanraakt. Dus ernaar kijken kan al foute boel zijn volgens deze regel, dan gaan er veel in de fout, strikt gezien. Nog steeds niet verstandig om er met je handen of voeten aan te zitten vanzelfsprekend.
Testing, one, two ...
Verstappen is na vijftien minuten weer buiten. “Ik kan er nu niets over zeggen, we zien het wel.”
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 13 november 2021
Om het verloop van het onderzoek en het proces niet te beïnvloeden kun je inderdaad beter je kaken even stijf op elkaar houden.
Lijkt me sterk, hoe vaak zie je niet adrian newey letterlijk over de startgrid wandelen om eens te kijken wat de concurrentie eventueel bedacht heeft?hardware-lover schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:47:
Article 2.5.1 of the FIA International Sporting Code".
That article states that "in the Parc Ferme, only the officials assigned may enter. No operation, checking, tuning or repair is allowed unless authorised by the same officials or by the applicable regulations."
Ik weet niet hoe strikt men dit moet zien, maar controleren kan ook ZONDER dat je iets aanraakt. Dus ernaar kijken kan al foute boel zijn volgens deze regel, dan gaan er veel in de fout, strikt gezien. Nog steeds niet verstandig om er met je handen of voeten aan te zitten vanzelfsprekend.
Después de la declaración de Verstappen a comisarios, Jonathan Whitley reporta a Newey, Horner y Marko.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 13 november 2021
After leaving stewarts, Jonathan Whitley reports to Newey, Horner and Marko. pic.twitter.com/3kAJM0OCrx
Vergelijk je nou een formule 1 auto, met een pak melk?Transportman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:28:
[...]
Inderdaad, als het maximum dat de vleugel open mag X is, kan je er zeker van zijn dat teams voor X gaan, maar door een productiefout kan het zomaar een keer X en een beetje zijn. En als je als team vervolgens niet opmeet of het nog steeds X is, kan je bij een keuring dus wel eens een probleem hebben.
Daarom staat op een pak melk ook dat er ongeveer 1L in zit, er is altijd een beetje afwijking.
Dat wordt nog interessant, want als Mercedes zou aanvoeren dat het is beschadigd door Max zijn toedoen dan zijn ze dus alsnog in (een andere) overtreding.
Artikel 34.6
[ Voor 8% gewijzigd door d0s op 13-11-2021 13:53 ]
Alleen in het geval van Haas zou dat terecht zijnwerphengel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:52:
[...]
Vergelijk je nou een formule 1 auto, met een pak melk?
Er waren nog wat broodjes over bij Mercedes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Inspector Seb is niet voor niets een meme geworden.hardware-lover schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:47:
Article 2.5.1 of the FIA International Sporting Code".
Zonder aanraken, maar dat valt toch ook echt wel binnen "checking".
Daar zou je je nog wel op kunnen beroepen.
Iedereen eigenlijk wel, maar het gaat om Parc Ferme status.stylezzz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:50:
[...]
Lijkt me sterk, hoe vaak zie je niet adrian newey letterlijk over de startgrid wandelen om eens te kijken wat de concurrentie eventueel bedacht heeft?
Tja, het staat schijnbaar zo beschreven, het artikel waaraan Verstappen zich schuldig zou hebben gemaakt? https://www.formula1.com/...DHh4Fu8pktfpdSrj6LDQ.html
Testing, one, two ...
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1459504652630863875
[ Voor 33% gewijzigd door Barfman op 13-11-2021 13:56 ]
Het is niet RBR maar de gewone scrutenering die dit aan het licht gebracht heeft.Inspired schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:29:
Had RB trouwens niet beter kunnen wachten tot na de race op zondag? Dan zou Ham 100% nul punten krijgen bij een straf.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
De wagen van Lewis wordt illegaal verklaard. Hij is gediskwalificeerd. Wat met de setup? Je kan onmogelijk met het betreffende onderdeel achteraan starten? Dus een andere vleugel van de juiste spec en wat met de setup van de wagen? Mag je nog meer wijzigen?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ach ga toch weg joh. Vettel deed dit ook een aantal jaren geleden en kreeg toen enkel een berisping. Meer dan dat zou het niet moeten zijn.Stefie2010 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:32:
[...]
Heb je hier bewijs voor of roep je maar wat? Op de beelden wordt sterk de indruk gewekt dat Max de auto van Lewis aanraakt, wat niet mag. Is het dan zo raar dat de FIA met Max wil praten?
Dit zien ze bij de FIA ook weer, dit lijkt wel Mexico 2019 met die gridstraf, dat hij hierdoor alsnog het bokje gaat worden.Barfman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:54:
Blijkbaar heeft Max er fun in [Afbeelding]
een treffende spreuk
Je ziet het hem gewoon praten : 'ja dus ik zat zo'n beetje aan die vleugel te voelen.....'Barfman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:54:
Blijkbaar heeft Max er fun in [Afbeelding]
Dat ligt maar net aan de tijdzone waar je inzit.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
pro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
[...]
Dit zien ze bij de FIA ook weer, dit lijkt wel Mexico 2019 met die gridstraf, dat hij hierdoor alsnog het bokje gaat worden.
Lachen staat volgens mij niet in het regelboekje. Kan het mis hebben.pro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
[...]
Dit zien ze bij de FIA ook weer, dit lijkt wel Mexico 2019 met die gridstraf, dat hij hierdoor alsnog het bokje gaat worden.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ja, want net als met motoronderdelen maakt een +20 of +25 straf ook niet meer uit als je toch al achteruit/vanuit de pitstraat start.Chevy454 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
Even alle emoties eruit gehaald.
De wagen van Lewis wordt illegaal verklaard. Hij is gediskwalificeerd. Wat met de setup? Je kan onmogelijk met het betreffende onderdeel achteraan starten? Dus een andere vleugel van de juiste spec en wat met de setup van de wagen? Mag je nog meer wijzigen?
Een DRS vleugel breekt niet zomaar. Het kan hoge drukken weerstaan om zelfs open te gaan bij 300km/u. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat Max dat even heeft gebroken. Daarnaast kan carbon fiber terug "veren" naar de orignele staat. Het is niet zoals metaal wat buigt.d0s schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:52:
Op Reddit heeft een user nu in het regelememt gevonden dat je als team ook in overtreding bent als je zonder gereedschap - dus met de hand - iets aan de wagen kan modificeren in PF.
Dat wordt nog interessant, want als Mercedes zou aanvoeren dat het is beschadigd door Max zijn toedoen dan zijn ze dus alsnog in (een andere) overtreding.
Artikel 34.6
In het eerder gedeelde filmpje zit ie ook met zijn handen en voeten aan de voorvleugel van een concurrent, dus dat gaat niet helemaal op. Hamilton stond ook regelmatig, met zijn handen op de rug, gebogen over andere bolides. Ik denk dat ze de regel aardig hebben laten verwateren, tot gisteren dus.dutchgio schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:54:
[...]
Inspector Seb is niet voor niets een meme geworden.
Zonder aanraken, maar dat valt toch ook echt wel binnen "checking".
Daar zou je je nog wel op kunnen beroepen.
Testing, one, two ...
".....dus toen die merc uit dat vliegtuig kwam te laat kon ik zo met die schroevendraaier de vleugel aanpassen...."Barfman schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:54:
Blijkbaar heeft Max er fun in
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Carbon en metaal veren beide wel terug in bepaalde maten (elastische vervorming). Na een bepaalde vervorming zal het echter plastisch vervormen en dan veert het niet meer helemaal terug.NeverSettle schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:56:
[...]
Een DRS vleugel breekt niet zomaar. Het kan hoge drukken weerstaan om zelfs open te gaan bij 300km/u. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat Max dat even heeft gebroken. Daarnaast kan carbon fiber terug "veren" naar de orignele staat. Het is niet zoals metaal wat buigt.
Bij een heel bros materiaal zal het echter breken ipv vervormen
En om het drama te verhogen eerst een scene laten zien waar Max toevallig met een schroevendraaier rondlooptDaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:58:
Hoe het ook afloopt, er is maar een winnaar hier en dat is Netflix.
De coureurs worden vanaf dan vanuit de auto direct het podium op getakeldPlayer1S schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:58:
Gezien de voorbeelden uit het verleden zou een reprimande voor Max meest voor de hand liggen. En dan vanaf volgende race regel wijziging dat je dus niet meer aan auto van jezelf of tegenstander mag zitten in parc ferme met uitzondering van noodzakelijke aanraking bij uitstappen
![]() |
Ik denk dat Netflix in deze aflevering zo’n montage maakt met allemaal van die nerveuze voeten van de pitwall.pjlgt schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:57:
Goede script schrijver die dit allemaal bij elkaar verzint. Hulde!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe kun je nog zo scherp blijven na zoveel berichtjesPierre schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:53:
[...]
Er waren nog wat broodjes over bij Mercedes.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Jawel, hij ging vorige week van het gas bij een vergelijkbaar incident van Tsunoda. Mocht Verstappen een straf krijgen voor dit voorval, dan leert hij daar ook zodat hij van andere auto’s afblijft.pro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:57:
[...]
Zo lijkt het wel. Nog niks geleerd van Mexico 2019 dus. Dit wordt een straf voor Max.
Helemaal om niks, gvd.
En de valsspelende Lewis, komt er weer mee weg.
Niemand is perfect, zeker niet iemand van 23/24.
Liegen tegen de stewards is ook niet handig, daar weet Lewis alles van.
Ook niet meer op de auto zitten, zoals bij Mexicopjlgt schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:00:
[...]
De coureurs worden vanaf dan vanuit de auto direct het podium op getakeld
Laten we nog even afwachten. Misschien worden ze allebei gediskwalificeerd en starten ze vanavond achteraan.... Who knowspro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:57:
[...]
Zo lijkt het wel. Nog niks geleerd van Mexico 2019 dus. Dit wordt een straf voor Max.
Helemaal om niks, gvd.
En de valsspelende Lewis, komt er weer mee weg.
Dit topic iig niet, moet heel veel scrollen... Voor veelal onzin en komkommerpraat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:58:
Hoe het ook afloopt, er is maar een winnaar hier en dat is Netflix.
Dit zus dan als dus wat of als...
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-11-2021 14:03 ]
Welke reprimandes heeft Vettel allemaal gehad dan voor zijn 'inspecties' de afgelopen jaren?Player1S schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:58:
Gezien de voorbeelden uit het verleden zou een reprimande voor Max meest voor de hand liggen. En dan vanaf volgende race regel wijziging dat je dus niet meer aan auto van jezelf of tegenstander mag zitten in parc ferme met uitzondering van noodzakelijke aanraking bij uitstappen
Chocoball schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:59:
[...]
En om het drama te verhogen eerst een scene laten zien waar Max toevallig met een schroevendraaier rondloopt
Bron foto: https://www.redbull.com/s...max-vs-the-king-of-fruits
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij kan alles wijzigen. Parc fermé is toch al gebroken. Wel gelden nog steeds de gridstraffen voor nieuwe onderdelen waar je maar een beperkte aantal van mag hebben. Die worden er zondag dan weer bij opgeteldChevy454 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
Niet. Daarom kunnen ze nu ook eigenlijk niet veel meer dan reprimandewarp schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:03:
[...]
Welke reprimandes heeft Vettel allemaal gehad dan voor zijn 'inspecties' de afgelopen jaren?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Atlas#22744
Lando!!!
Hay celebración de cumpleaños en el paddock hoy? Sabéis de quién?
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 13 november 2021
Birthday celebration today at the paddock. Do you know who are they? pic.twitter.com/Tise0sM3m8
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Is en blijft FIA.Kasai schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:06:
Ik snap niet dat mensen oprecht denken dat Max hiervoor een straf krijgt.
Maar even met de coureur praten is toch normaal dan? Waarschijnlijk hebben ze toen ook met Vettel gepraat.BramViking schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
[...]
Ach ga toch weg joh. Vettel deed dit ook een aantal jaren geleden en kreeg toen enkel een berisping. Meer dan dat zou het niet moeten zijn.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Wanneer krijgen we de uitslag eigenlijk te horen?Chevy454 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:55:
Nou je moet natuurlijk niet zomaar naar de stewards..Kasai schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:06:
Dat is er mee weg komen.stylezzz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:03:
[...]
Laten we nog even afwachten. Misschien worden ze allebei gediskwalificeerd en starten ze vanavond achteraan.... Who knows
De een heeft vals gespeeld. De ander doet iets dat blijkbaar niet mag maar wat veel vaker gebeurt en dan nooit een probleem is.
een treffende spreuk
Omdat de FIA nogal eens rare beslissingen neemt in de ogen van veel mensen? (iets met silverstone etc. etc.)Kasai schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:06:
De ene is koning Lewis.pro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:07:
[...]
Dat is er mee weg komen.
De een heeft vals gespeeld. De ander doet iets dat blijkbaar niet mag maar wat veel vaker gebeurt en dan nooit een probleem is.
Hamilton moest vorige week ook langs de stewards omdat die in fp1 een tracklimit niet goed genomen had...Dentist schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:07:
[...]
Nou je moet natuurlijk niet zomaar naar de stewards..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hmmm....Kasai schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:06:
We zitten in het spannendste seizoen sinds Nico voor zijn eigen kansen ging. F1 is populairder dan ooit. FIA kan niet serieus genomen worden als Lewis cq Merc wegkomt met een illegale achtervleugel (of, meer specifiek, DRS). Het is Formule 1, en als je je niet aan die formule kan houden... wat blijft er dan nog over?
Maar om het seizoen daarmee zo goed als te beslissen? Ik bedoel, daarmee is niet alle spanning weg. Maar - die gaat voor de overige races wel van een 9 naar een 5,5 of zo. Ik bedoel, wat nou als Max óók een flinke gridstraf krijgt... That certainly would change matters....
Bedenk het commercieel, is mijn punt
[ Voor 6% gewijzigd door Helixes op 13-11-2021 14:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ZbyP8PxlbtYl7u2prkiq7fCz.jpg?f=fotoalbum_large)