"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bensimpel
Positieve meneer
Mexicanen nemen sport echt serieus. Historische dag!Waah schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:49:
[...]
Voor het eerst een Mexicaan op het podium in Mexico. Tja als je dat niet begrijpt
😆 - Denk ook eens om ;)
per aspera ad astra

Vaak bu'j te bang!
Nou ja, hij staat wel in het hol van de leeuw daar.Mel33 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:50:
Lewis kiest verkeerde woorden steeds. Dikke zenuwen iig.
Weet je zeker? Want VER had ook fastest lap dus dan krijgt ie ook 1 punt extra voor de constructor.
Fout. FL was voor Bottas.Silent Thunder schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
[...]
Weet je zeker. Want VER had ook fastest lap dus dan krijgt ie ook 1 punt extra voor de constructor.
Bottas.Silent Thunder schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
[...]
Weet je zeker? Want VER had ook fastest lap dus dan krijgt ie ook 1 punt extra voor de constructor.
Geen best crowd ever iigJolke schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
[...]
Nou ja, hij staat wel in het hol van de leeuw daar.
Geluk? Dat noemen ze gewoon kwaliteit hoorLAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:50:
Kansloze opmerking van HAM over PER en de wagen van PER… HAM mag van geluk spreken dat PER hem niet voorbijkwam
Bensimpel
Positieve meneer
Die heeft bottas gejat. Anders wat het gelijkSilent Thunder schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Bottas had fastest lap maar krijgt er geen punt voor.Silent Thunder schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Jammer dat dat niet gelukt is.LAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:50:
Kansloze opmerking van HAM over PER en de wagen van PER… HAM mag van geluk spreken dat PER hem niet voorbijkwam
It shows how fast that car is if Perez is right behind me.
Zoiets
Vaak bu'j te bang!
Ik vond het overigens bizar hoe een hele tijd ervoor HAM doorkrijgt dat PER hem te pakken zal krijgen in de laatste ronde, terwijl je dan al zag hoe PER elke ronde minstens een halve seconde sneller was, en utieindelijk inderdaad al in ronde 62 of zo bij HAM was.
Dat RBR echt de snelste auto had, wat je kon zien omdat PER zo dicht achter HAM zat.
Dat zeg of beweer ik ook nergens.werphengel schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:48:
[...]
Waarom? Lewis is niet voor niks 7 voudig WDC, das echt geen lulletje roosewater.
Maar zoals ik al zei, Perez (en de auto) was echt veel sneller en ik heb Perez geen serieuze poging zien doen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Max dat wel had gedaan, kijk maar naar de inhaalactie op Bottas in 2019 volgens mij (of 18, al kostte hem dat wel een lekke band).
Ik blijf erbij. Prima gereden, maar bij RBR en in dit kampioenschap moet je gewoon P2 pakken hier.
Dat de red bull erg snel is, omdat zelfs Perez hem kon aanvallen of zoiets
PSN: xMaurice93
Pa wil ff elk foto momentje pakken.
Echt leuk om te zien
Dat zijn er meer. Is toch ook een goed coureur? Of nou ja was.
Of haal ik nu weer coureurs door elkaar
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 07-11-2021 21:53 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik denk dat dat de Merc manier zou zijn. Iets slimmer, minder hebberig. Langzamer er naartoe en dan heb je de laatste 3 ronden net wat meer banden/overspeed voor je poging.Twixie schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:51:
Ik vond het overigens bizar hoe een hele tijd ervoor HAM doorkrijgt dat PER hem te pakken zal krijgen in de laatste ronde, terwijl je dan al zag hoe PER elke ronde minstens een halve seconde sneller was, en utieindelijk inderdaad al in ronde 62 of zo bij HAM was.
I served in a company of heroes.
Dan heef hij in de laatste 3 wedstrijden al snel genoeg aan een paar 2e of 3e plekken en een fastest lap.
[ Voor 4% gewijzigd door d0s op 07-11-2021 21:55 ]
Voor RB goede PR: Max met ons mentaal onstabiel landje als we oranje dragen en de Maxicanen.Freek0416 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:54:
Geweldig om die sfeer te zien, die mensen zijn hartstikke trots op hun held
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Merc heeft hogere top speed, dan kan dat werken. RB kan alleen inhalen als ze echt veel meer grip en banden over hebben. Op een circuit met zo'n lang recht stuk hadden ze nog eens 10 ronden extra leven in de bandjes moeten hebben. Ze durven gewoon niet.Vuvuzela schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:53:
[...]
Ik denk dat dat de Merc manier zou zijn. Iets slimmer, minder hebberig. Langzamer er naartoe en dan heb je de laatste 3 ronden net wat meer banden/overspeed voor je poging.
Aha, Max komt waarschijnlijk met auto het podium op.
[ Voor 27% gewijzigd door jan390 op 07-11-2021 21:56 ]
Na zo lang niet verliezen is dat natuurlijk ook ff wennen voor ze.dawg schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:54:
Ongelofelijk hoe Merc zich laat kennen sinds het dit seizoen niet meer zo makkelijk gaat.
Zijn er al beelden van toto?dawg schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:54:
Ongelofelijk hoe Merc zich laat kennen sinds het dit seizoen niet meer zo makkelijk gaat.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat zijn mooie beelden om te zien.jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
Voor diegene met F1TV. Ze zijn vergeten de boardcam van Max uit te zetten.
jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
:strip_exif()/f/image/0MdRbXNQ3x49KnYDZ9NgXfaT.jpg?f=fotoalbum_large)
Max heeft het gedaan in de eerste bocht en dat was echt fantastisch. Denk dat we een te nuchter volk zijn, maar we moeten inderdaad zoals Gijp altijd zegt: we moeten ons beseffen wat voor een talent we hebben, die komt maar een keer in de zoveel tijd langs. (zoiets ongeveer).
jan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
/f/image/ftSf0ctJdM7neF0P7795faD6.png?f=fotoalbum_large)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die standaard zin miste ik ook idd in zijn interview.Frappuccino schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
Als HAM niet zegt dat het geweldig publiek is geeft Max wel een compliment.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Van Ham ookjan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Fuckin awesome!sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:52:
De wagen van Max staat in de lift...
Is dat petje niet verplicht? Wellicht dat hij hiervoor nog wel een reprimande krijgt. xDLAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:56:
HAM ook zonder petje het podium op.. kansloos
HAM het podium op, weg geluid uit stadion
Max het podium op, geluid weer terug!
It's a Christmas miracle!
Zag er uit als een bewuste keuzejan390 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:55:
Hij staat inmiddels uit.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:57:
Ah fijn volgende race de accu van de auto van Verstappen leeg omdat de cam nog steeds aan staat.
Ik hoop dat ze de auto nog wel testen, bijvoorbeeld op de vrijdag, of bij kwalificatie, voor ze de baan op gaan op zondagcomputerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:57:
Ah fijn volgende race de accu van de auto van Verstappen leeg omdat de cam nog steeds aan staat.
Volgde week een DNF door de champagne. 🤐
KyGo gaat straks een beetje muziek draaien daar in 't stadion in Mexico. Nou zit er géén dak op dat stadion met 90.000 man maar als dat er wél gezeten had dan ging 't er van afDoeEensGek schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:57:
@Heijmenberg99
[Afbeelding]
Daar gaan we weer!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
- DaniëlWW2
- Niet online

Ja, beschouw dit maar als een vriendelijk verzoek hiermee op te houden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hebben ze prima van de Indy500 afgekekenJoosie200 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:59:
Hoe Max met wagen en al omhoog werd gehezen heeft wel wat. Hoe het publiek de podiumplaats van Perez viert als overwinning is het mooiste. Mexico Maxico once more.
Hoop wel dat ze die auto daar weg halen voor de champagne anders is het flink poetsen voor de mechanics.
Vanavond?DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:56:
@streamnl hopelijk toch nog wat tacos en desperados met je vrouwtje vanvond. 😄
Ik ga zo horizontaal en doe niets meer
Bedankt voor de sfeer hier en tot de volgende keer !
(En alvast bedankt voor de mooie foto’s die nog geplaatst gaan worden!)
Tijd om het bedje op te zoeken.

- DaniëlWW2
- Niet online
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mooi voor Perez, Mexico is blij
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kijk ik niet dus dit was nieuw voor mij. Wel nasty die rozenchampagne voor de elektronicachevsticks schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:59:
[...]
Hebben ze prima van de Indy500 afgekeken
Confetti bedoel je?computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:59:
[...]
Hoop wel dat ze die auto daar weg halen voor de champagne anders is het flink poetsen voor de mechanics.
Vraag dat maar aan de Bottas fanDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:59:
Toch typerend hoe sommige mensen het talent hebben om over werkelijk alles alsnog zuur te komen doen na de (gewonnen) race.
Ja, beschouw dit maar als een vriendelijk verzoek hiermee op te houden.
En een mooi baanrecord
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat word poetsen dus.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:59:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 07-11-2021 22:02 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |