Wat een absolute aanfluiting van Perez.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die kan dus alleen maar kwalificeren
Mooie overwinning van Max.
Toch een strategische misser van RBR vwb Perez
Toch een strategische misser van RBR vwb Perez
Sowieso schrijf je zo!
Sainz heeft Lec er weer voorbij gelaten.
P2 had toch mogelijk moeten zijn voor Perez, het oogt toch iets te voorzichtig om z'n podium te beschermen.
Belachelijk die snelste ronde van BOT!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bot dotd ivm fl?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Inderdaad undercut of start waren volgens mij de enige kansen vandaag.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:42:
Met die geniale start heeft Max de race gewonnen en hoe!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
@Dentist zoals ik al zij ernaartoe is 1 er voorbij is lastiger. Undercut had je er al voor gezeten. Strategisch foutje wat mij betreft wat voor beide kampioenschappen nadelig is.
ehhhTommiiee schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:42:
I served in a company of heroes.
Maar punt telt niet mee toch voor Bot onder de P10 geëindigd?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het koste wat moeite van Bottas, maar hij heeft die snelste ronde 
Perez mooi geprobeerd, maar net niet genoeg over en gelukkig voor hem een podium in Mexico. Max buitengewoon goed deze race met vooral die mooie start.
Perez mooi geprobeerd, maar net niet genoeg over en gelukkig voor hem een podium in Mexico. Max buitengewoon goed deze race met vooral die mooie start.
Het dekseltje past toch weer op het potjevhal schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:29:
Mooi van Mercedes en de deksel op de neus voor RBR.
KloptDoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
Sowieso schrijf je zo!
Even deze weer quotenWok schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:30:
Hier is het kampioenschap weggegooid door Red Bull...
Vaak bu'j te bang!
Bot krijgt geen punt maar Max en RBR dus ook niet.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
Nee, alleen geen extra punt voor Verstappen op deze manier, ook niet voor Bottas.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
Wat zou nu de nieuwe stand zijn in de constructers lijst? MERC en Red Bull moeten nu toch bijna gelijk staan?
Klopt, maar punt is 'wég' voor RBR / VERDoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Backrunners die 10 pitstops kunnen maken om dan de FL af te pakken van de top 10. Die regel moeten ze nog maar eens onder de loep nemen.
Is al een paar keer uitgelegd, je haalt het punt weg uit de top 10DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ach, voor sommige mensen is het nooit goed. PER heeft gewoon ontzettend goed gereden. HAM kon geen kant op qua strategie.
"When you grow up your heart dies"
Hij had 11 ronden om Hamilton te passeren met zoveel overspeed. Jij denkt dat Max dat niet was gelukt?
Mwa hij heeft goed gereden. Alleen de strategie was niet goed. Undercut had hem 2de gemaakt.Tommiiee schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:42:
MErc 1 punt voorSilent Thunder schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
Wat zou nu de nieuwe stand zijn in de constructers lijst? MERC en Red Bull moeten nu toch bijna gelijk staan?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 18 GP van Mexico"Ik ga het gewoon zeggen. Alles slechter dan 1-2 voor RBR hier zou voor mij een teleurstelling zijn.
Diep teleurgesteld dus.

Maar Newey komt naar het podium.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Red Bull weer te voorzichtig met Perez, stomme strategie. Ze blijven die dirty air maar onderschatten. Bizar, dit had veel punten kunnen schelen. Fastest lap puntje moet gewoon weg. Gaat gewoon nergens over, helemaal nergens over. Merc kan gewoon Bottas opofferen voor 1 puntje. Pfffff.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bottas en Merc krijgen hem niet, maar Max en Red Bull dus ook niet meer.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
hahaha, maar goed. Je zal maar die punten van P2 van Perez nodig hebben... ze hebben wel wat laten liggen
Sowieso schrijf je zo!
Dan had Hamilton er op een recht stuk met drs gewoon voorbij gesjeest. En daarna had Perez geen kansen meer omdat de banden niet veel nieuwer zijncomputerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
@Dentist zoals ik al zij ernaartoe is 1 er voorbij is lastiger. Undercut had je er al voor gezeten. Strategisch foutje wat mij betreft wat voor beide kampioenschappen nadelig is.
Dit was de enige mogelijkheid/optie
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Qoute deze dan ook even.KlaasjeNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:30:
Met die lange run naar T1 is dit volgens mij niet eens zo heel ongunstig.
Tja, hij kwam er 2x heel dichtbij, maar net niet genoeg. De undercut was ook geen zekerheid.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
Was een keuze die net niet goed uitpakt, mede door wat pech met achterblijvers. Zou het zeker geen fout noemen, zoiets kan gebeuren als je keuzes maakt.
Prima gereden, maar niet goed genoeg. De lat ligt hoger bij RBR. Dit moet gewoon een 1-2 zijn met een zoveel betere auto hier.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
[...]
Mwa hij heeft goed gereden. Alleen de strategie was niet goed. Undercut had hem 2de gemaakt.
Welke overspeed? Zoveel overspeed had hij niet op het rechte stuk.Tommiiee schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
[...]
Hij had 11 ronden om Hamilton te passeren met zoveel overspeed. Jij denkt dat Max dat niet was gelukt?
Dan moet je de hele grid punten gaan geven ofzo. Voelt wel beetje gek dit ja.KlaasjeNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
Backrunners die 10 pitstops kunnen maken om dan de FL af te pakken van de top 10. Die regel moeten ze nog maar eens onder de loep nemen.
Zoals Ham bij Max deed bedoel je?GAIAjohan schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:45:
[...]
Dan had Hamilton er op een recht stuk met drs gewoon voorbij gesjeest. En daarna had Perez geen kansen meer omdat de banden niet veel nieuwer zijn
Haters everywhere but I don’t really care
Wat een dikke plek om die wagen te parkeren zeg.
HAM heeft geen zin in dit feestje
HAM hijgt behoorlijk.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max was het ook niet gelukt nee.. Zoveel overspeed was er niet. DRS is minder effectief, en dan zit je nog achter een Merc/WDC. Veel succes.Tommiiee schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
[...]
I served in a company of heroes.
En daarom is track position voor een auto ala red bull belangrijjk. Ze durven het gewoon niet.chevsticks schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:45:
[...]
Welke overspeed? Zoveel overspeed had hij niet op het rechte stuk.
Het is een goed begin. Volgend jaar weer een kans.Yonix schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:45:
Damn, ik had het PER zo gegund, maar P3 @thuisrace is ook zeker niet slecht.
Perez!= Max
Ja maar je gaat kwa plekken omlaag om het constructeurs plekken, vreemde beslissing of zie ik dit verkeerd?Martin0 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
[...]
Bot krijgt geen punt maar Max en RBR dus ook niet.
Long covid toch?DarkSide schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:46:
HAM hijgt behoorlijk.
Ernaartoe en ervoorbij geld ook voor de merc. Niet zo makkelijk als het lijkt. Kink maar naar bottas die 34ronden vast zat achter een mindere auto...GAIAjohan schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:45:
[...]
Dan had Hamilton er op een recht stuk met drs gewoon voorbij gesjeest. En daarna had Perez geen kansen meer omdat de banden niet veel nieuwer zijn
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Newey is inmiddels gedegradeerd tot helm vasthouder voor Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een paar jaar terug ging de auto met Hamilton mee omhoog het podium op toen hij het wereldkampioenschap won in Mexico, dat was pas een plekGraft schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:45:
Wat een dikke plek om die wagen te parkeren zeg.
Goed gedaan van Max. Jammer dat Bottas nog dat puntje heeft kunnen pakken.
Maar Daniel Ric, je hebt RB wel serieus geholpen met die "actie". Payback?
Maar Daniel Ric, je hebt RB wel serieus geholpen met die "actie". Payback?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Meteen naar binnen na HAM had hem 2e gemaakt. Perez was dan op gelijke banden qua leeftijd ook wel voor HAM gebleven. En HAM zat ff vast achter leclerc.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
[...]
Mwa hij heeft goed gereden. Alleen de strategie was niet goed. Undercut had hem 2de gemaakt.
Nee want Bottas ging toch al geen punten pakken dus kan je beter puntje weghalen bij RBRDoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:46:
[...]
Ja maar je gaat kwa plekken omlaag om het constructeurs plekken, vreemde beslissing of zie ik dit verkeerd?
Dit wordt nog lang gevierd vanavond bij familie PER.
Dit soort taferelen zie je niet bij Mercedes...
Ik vind het prachtigJustevo schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:47:
Tikkeltje awkward dit.
1e mexicaan op podium Mexico..
Enkel als ze gelijk zijn in punten. Want Bottas ging toch geen punten pakken voor de race.DoubleDutch schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:46:
[...]
Ja maar je gaat kwa plekken omlaag om het constructeurs plekken, vreemde beslissing of zie ik dit verkeerd?
Dus 1 punt afpakken is belangrijker dan lagere positionering.
Ik weet niet of Max dit heel tof vindt
Gewoon de regel instellen dat de snelste van alleen de top-10 een punt extra krijgt. Rij je dus als 15e de snelste ronde, dan gaat de punt alsnog naar de snelste uit de top-10. Daarmee sluit je de backrunners in 1 klap uit.KlaasjeNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:44:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Oh ja, juichen hoort bij voetbalfans natuurlijk.Justevo schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:47:
Tikkeltje awkward dit.
F1 is stil zitten en een duimpje omhoog

Haters everywhere but I don’t really care
Volgensmij heeft Max een paar fans extra in Mexico
PSN: xMaurice93
Maar iemand voor P3 op de schouders nemen?matthijst schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:47:
[...]
Oh ja, juichen hoort bij voetbalfans natuurlijk.
F1 is stil zitten en een duimpje omhoog
Jammer van de snelste ronde, maar dit kwam natuurlijk ook omdat BOT in een dusdanig slechte positie zat dat het geen bal meer uitmaakte wat hij deed. Ze wachten zelfs af bij de pitstop om hem op een goede positie op de baan te krijgen. Dan is het jammer van het punt, maar ik vind het ook wel weer grappig dat BOT zo rondrijdt

Ja, ik vind het ook een beetje ongemakkelijk. Beetje vergelijkbaar met de rondvaart van het Nederlands elftal na de verloren finale...Justevo schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:47:
Tikkeltje awkward dit.
Ook hier geldt Bottas is geen HAM.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:47:
[...]
Ernaartoe en ervoorbij geld ook voor de merc. Niet zo makkelijk als het lijkt. Kink maar naar bottas die 34ronden vast zat achter een mindere auto...
Tevens is de McLaren op het rechte stuk veel snelller dan de Red Bull
Waarom? Lewis is niet voor niks 7 voudig WDC, das echt geen lulletje roosewater.Tommiiee schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:42:
Verwijderd
Sja... Beetje sneu van/met Bottas zo.
Maar RedBull deed het ook met Perez op Silverstone.
Maar RedBull deed het ook met Perez op Silverstone.
Heeft Lewis serieus een assistent om zijn man-bun goed te doen>

Het gefluit is dit keer wel weggefilterd
Voor het eerst een Mexicaan op het podium in Mexico. Tja als je dat niet begrijptJeroenTheStig schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:48:
[...]
Ja, ik vind het ook een beetje ongemakkelijk. Beetje vergelijkbaar met de rondvaart van het Nederlands elftal na de verloren finale...
Het is ook meer een wo-man-bun.siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:49:
Heeft Lewis serieus een assistent om zijn man-bun goed te doen>
... maar ik hield mijn hart wel ff vast... Langs de buitenkant bij torpedo Bottas and clipper Hamilton. Dit had heel makkelijk in tranen kunnen eindigen, maar als je achteraf ziet hoe moeilijk Bottas het achter Ricciardo en Perez het achter Hamilton heeft, was die eerste bocht alles beslissend.KlaasjeNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:30:
Met die lange run naar T1 is dit volgens mij niet eens zo heel ongunstig.
Ik heb Hamilton nooit horen zeggen dat ie won door dat hij de snelste auto had
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 07-11-2021 21:50 ]
Echt wel, slechte verliezer en goede auto (gehad)..werphengel schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:48:
[...]
Waarom? Lewis is niet voor niks 7 voudig WDC, das echt geen lulletje roosewater.
Er is zogenaamd geen geluid in het stadion nu..
Inmiddels is het zo hard dat ze het niet meer kunnen filteren
Lewis kiest verkeerde woorden steeds. Dikke zenuwen iig.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Zo dan, goede sneer naar Perez van HAM.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |