Kan toch niet al te moeilijk zijn ? Ken die warmtepompen verder niet maar bij bijvoorbeeld Mitsubishi is de aan procedure ook niet heel simpel voor een leek. Bij Mitsubishi moet je de aan/uit knop een seconde of 8 inhouden en dan loslaten.Jari-Jan schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:04:
Hi all!
Ik heb sinds juni 2020 in mijn nieuwbouwhuis 2 Enzavu warmtepompen. Ook ik heb behoorlijk wat opstartproblemen ervaren, al was Jack de Mooij op zich altijd goed bereikbaar om de issues op te lossen. Echter, sinds terugkomst van vakantie, afgelopen augustus, staan beide pompen geheel uit. En ik zou ook niet weten hoe ik deze aan kan zetten. Na lang wachten nog steeds geen antwoord van Enzavu en kwam ik erachter dat de niet meer bestaan of failliet zijn. Alle communicatie verloopt nu via Tsjechische fabrikant Hotjet. Zij geven aan geen Nederlandse partner meer te hebben en alle algemene installatiebureaus of verwarmingsbedrijven willen niet komen omdat ze te druk zijn, omdat ze de installatie niet hebben aangelegd of omdat ze het merk/de techniek niet kennen ....
=> WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN OPLOSSING???
Ik zoek een dealer, servicebedrijf of wat dan ook die mijn installatie weer aan de praat krijgt, want zit nu al maanden zonder werkende warmepomp!
Ik hoor graag of lieden hier mij kunnen tippen op een oplossing!
Waarvoor alvast veel dank!
Groet,
Kasper
13,1 kWp, Ecodan R32 7,5 , WTW ventilatie, Daikin FTXM35M(R) (5x), Doorstroomverwarmer, Douche WTW, Emco Novette Twin met LFP accu 51.2V 40Ah, Opel Vivaro DC L3H1 75kW (12-2022).