WP draait sinds gisterochtend, defrosts tussendoor. Nu onze vloer op temperatuur is begint de WP terug te moduleren.
@Blihi misschien kan jij dit verduidelijken?:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xh1GBxNtPPmd3oczgHZABONs.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/obuER6KGvnYpRmt7XxIIS7z0.jpg?f=fotoalbum_large)
De stille nachtwerking is niet hetzelfde als de Flui(s)ter mode?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sMiUa66FlogOZ5XDeqvKB3fp.jpg?f=user_large)
Weet jij of er nog een icoontje zichtbaar is voor de "stille nachtwerking?
Zo ziet het er bij mij nu uit na 25 uur verwarmen;
:strip_exif()/f/image/qSpXpSp6jqC02BzLvuGlYRg4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49ZVl0GsRKcLbDZy1DxzucCN.jpg?f=fotoalbum_large)
Vaste temperatuur aanvoer op 26°.
Vaste pomp snelheid 70% levert ~15L/u op. (100% ~20L/u en heel veel geluid, wel handig met ontluchten )
Tot nu nog niks bijgesteld aan de voetventielen, alles op volle doorlaat. 1 radiator krijgt nog fans dit weekend. Zodra dit stabiel draait ga ik pas verfijnder afstellen. 26° bij 0° buiten is wel een fijne om straks in de stooklijn te verwerken.
Het betreft een Toshiba Estia 4kW.
@Blihi misschien kan jij dit verduidelijken?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xh1GBxNtPPmd3oczgHZABONs.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/obuER6KGvnYpRmt7XxIIS7z0.jpg?f=fotoalbum_large)
De stille nachtwerking is niet hetzelfde als de Flui(s)ter mode?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sMiUa66FlogOZ5XDeqvKB3fp.jpg?f=user_large)
Weet jij of er nog een icoontje zichtbaar is voor de "stille nachtwerking?
Zo ziet het er bij mij nu uit na 25 uur verwarmen;
:strip_exif()/f/image/qSpXpSp6jqC02BzLvuGlYRg4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49ZVl0GsRKcLbDZy1DxzucCN.jpg?f=fotoalbum_large)
Vaste temperatuur aanvoer op 26°.
Vaste pomp snelheid 70% levert ~15L/u op. (100% ~20L/u en heel veel geluid, wel handig met ontluchten )
Tot nu nog niks bijgesteld aan de voetventielen, alles op volle doorlaat. 1 radiator krijgt nog fans dit weekend. Zodra dit stabiel draait ga ik pas verfijnder afstellen. 26° bij 0° buiten is wel een fijne om straks in de stooklijn te verwerken.
Het betreft een Toshiba Estia 4kW.
www.highflow.nl