Nou....renegrunn schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:51:
HAM is los hoor...
V-Tec
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
volgens mij staat Per de rest van het seizoen op usa tijd....het werkt goed voor hem
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Benieuwd of Red Bull in deze situatie ook snel voor een swap gaat. Of Max pakt PER in de eerste bocht, kan natuurlijk ook.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Inderdaad. wie zegt dat Honda niet iets over heeft dit seizoen? Paar procentjes erbij...
FTFYrenegrunn schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:51:
HAM is gaat los hoor...
Toch mooi dat mensen hier elkaar hier min of meer een live-report geven, terwijl volgens mij iedereen die hier nu zit live mee kijkt.
Groetjes
Zo lang ze elkaar maar niet tegenkomenmiicker schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:55:
Benieuwd of Red Bull in deze situatie ook snel voor een swap gaat. Of Max pakt PER in de eerste bocht, kan natuurlijk ook.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Eerlijk, wat mij betreft mag Perez deze pole en win pakken, zolang Max maar voor Hamilton eindigt.
Een beetje zelfvertrouwen bij Perez gaat de overige races Mercedes nog wel dwars zitten.
Een beetje zelfvertrouwen bij Perez gaat de overige races Mercedes nog wel dwars zitten.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik ben bang voor een teamorder ja als het gebeurd. En ik ga niet zo hypocriet lopen doen dat ik het voor RBR opeens wel goed vind...miicker schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:55:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Krijgen we nu dadelijk 120.000 Texanen die een winnende Mexicaan zien
. Zet het juichbandje maar vast klaar
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben je nou verslag aan het geven van hoe we verslag geven?Nhz schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
Toch mooi dat mensen hier elkaar hier min of meer een live-report geven, terwijl volgens mij iedereen die hier nu zit live mee kijkt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat doen wij dan wel voor jeDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
[...]
Ik ben bang voor een teamorder ja als het gebeurd. En ik ga niet zo hypocriet lopen doen dat ik het voor RBR opeens wel goed vind...
Allebei hetzelfde maar waarschijnlijk wel jamiicker schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:55:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ik denk dat HAM nu een tow krijgt van BOT kijken hoever ie komt
Verwijderd
Van de Verstappen setup afgestapt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:54:
Wat hebben ze met Checo zijn auto gedaan zeg?
Zeggen ze op F1TV.
Benieuwd of dat voor iedereen in dit topic gaat geldenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
[...]
Ik ben bang voor een teamorder ja als het gebeurd. En ik ga niet zo hypocriet lopen doen dat ik het voor RBR opeens wel goed vind...
Zou toch mooi zijn, de eerste pole voor Checo
ik zou het wel mooi vinden (en dan Max op 2
)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
PER weet zijn plek; was in Frankrijk (?) al; Go get them!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
zien we morgen, als hij naast de heren van rb op het podium mag komen staan:)djmelvee schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
Newey terug en dit. Toeval?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Daar lijkt het sterk op. We zien wel of het lukt of nietLZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
Gaan ze nu BOT opofferen voor een tow? Anders lijkt het niet te lukken voor Merc
Een tow? Hij zat bij Max op de bumper.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:54:
Wat hebben ze met Checo zijn auto gedaan zeg?
alles kan off-topic
Hoelang is het geleden, Verstappen outqualified?
Precies dit. Denk ook wel dat het gebeurt. Ik zou een team order ook niet leuk vinden, maar de punten voor Max zijn wel weer heel belangrijk.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:56:
[...]
Ik denk dat HAM misschien toch ook een nieuwe motor moet steken
Klinkt als speculatie.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:57:
[...]
Van de Verstappen setup afgestapt.
Zeggen ze op F1TV.
Hadden ze anders wel wat een halfjaar eerder mogen doen.
Checko volgend jaar World ChampionRichh schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:57:
Zou toch mooi zijn, de eerste pole voor Checoik zou het wel mooi vinden (en dan Max op 2
)
Neh, Ham zit te ver bij BOT vandaanEmryte schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:57:
[...]
Daar lijkt het sterk op. We zien wel of het lukt of niet
PSN: xMaurice93
Hoezo? Wij krijgen dit jaar al onze Nederlandse droom.Waah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:58:
[...]
Checko volgend jaar World Championweg Nederlandse droom
De laatste keer dat Red Bull P1 en P2 hadden tijdens qualy was in Mexico 2018:

Tijd voor een nieuwe front row lockout zou ik zeggen.

Tijd voor een nieuwe front row lockout zou ik zeggen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
VER weer voor PER?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Hamilton pakt al 2 tienden, niet te vroeg juichen...
En regen incoming?
En regen incoming?
Max paars eerste sector, Hamilton pakt nu P1.
Lekker hoor Max, klasbak.
Yeeeees

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jammer voor Perez, maar wat een bizarre ronde!
En toch Verstappen op Pole position! Man dat had ik niet verwacht aan het begin van dit weekend.
Yes!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Lekker PER
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Toch geen Perez maar gelukkig ook geen Hamilton. 
Leuke kwalificatie wel.
Leuke kwalificatie wel.
WOOOOOOOOOOO yeah
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max deelt de 1e tik uit van t weekend. Flink gat. En perez p3, dus goed voor de race qua strategie. Mooie qually weer!
Wat een tijd

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Fenomeen. 100%.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu maar hopen op een echte HAM start, waarbij Perez hem er lekker voorbij kan zetten.
Jammer voor PER. Had hem wel gegund.
Jammer voor PER. Had hem wel gegund.
Yes mate! Get in,,,,
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Jammer dat Perez net niet die P2 pakt.
Maar ik zag het al toen Max in S2 alsnog een voorsprong had. Die Red Bull is zoveel beter in S3.
Maar ik zag het al toen Max in S2 alsnog een voorsprong had. Die Red Bull is zoveel beter in S3.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch wel weer knap van Hamilton hoor, die ronde.
Maar Max pakt hem toch vrij comfortabel.
Maar Max pakt hem toch vrij comfortabel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Heerlijk! Called it (de sub 1.33). Mooie kwalificatie zeg, lekker spannend! Jammer dat Perez niet P2 heeft voor Verstappen, maar met zo'n kwalificatie maakt me dat verder eigenlijk ook niet uit
Mooi. Hopelijk geen T1 crash morgen...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bocht 1 morgen wordt weer episch!
I served in a company of heroes.
Man. Zweethandjes.. Twee tienden ook gewoon.
PER op P3 had ik, naast VER op P1, ook echt totaal niet verwacht. Poah wat een Q
per aspera ad astra
Je bedoeld bottas geen torpedo doetg0tanks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:03:
Mooi. Hopelijk geen T1 crash morgen...
Bottas start op P9 dus daar ben ik niet zo bang voor.
Hamilton morgen tussen twee RBR's bij de start. Dat wordt leuk
PSN: xMaurice93
Ik denk dat Max hem morgen niet een beetje naar binnen zet, maar op 45 graden naar binnen zetVerwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:03:
Juist...
Dat is morgen dus mogelijk Hamilton aan de binnenkant bij Verstappen in bocht 1
En als HAM max eraf tikt, moet PER hem gewoon torpederen.
Zal wel ff wennen zijn voor HAM... Geen hulp van je teammate en je concurrent wél hulp
Ik zeg weltrusten en tot morgen, dit slaapt toch een stuk beter. 😜😴
Bensimpel
Positieve meneer
Dan moet die eerst een paar andere aantikken. Maar dat heeft die al eerder laten zien.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zijn haar samengebonden denk ikFormula one schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:04:
Wat had lewis voor bobbel in zijn nek?
Zijn egoFormula one schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:04:
Wat had lewis voor bobbel in zijn nek?
- DaniëlWW2
- Niet online
Moet je nagaan dat ik nog twijfelde over deze baan. De volgende twee gaan nog leuk worden.
Hopelijk kan per ham morgen direct onder druk zetten zodat ham harder moet verdedigen dan aanvallen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |