VER en HAM persen er toch weer een sterke ronde uit. Jammer dat PER niet net een tikje extra gas kon geven, gat met HAM is echt bizar klein. Maargoed, een P1 en P3 is al heel fijn, hopelijk kan PER morgen serieus meedoen, ook omdat BOT vrij ver weg is.
Die eerst bocht morgen.. Der todd oder die gladiolen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zn vlechtjesFormula one schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:04:
Wat had lewis voor bobbel in zijn nek?
Groetjes
Had last van zijn nek toch?Formula one schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:04:
Wat had lewis voor bobbel in zijn nek?
Danica Patrick

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lastig he zo`n mondkappie.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Bensimpel
Positieve meneer
De redbull auto is gewoon beter, dus zolang max er niet meer afgetikt wordt is het wdc voor max.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:05:
Moet je nagaan dat ik nog twijfelde over deze baan. De volgende twee gaan nog leuk worden.
Alleen abu dhabi kan nog voor mercedes beter uitkomen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Heerlijk dat enthousiasme van de interviewer. "Yeah it's very impressive
"

PER gaf aan dat ie last had van die regen in de laatste sector.RoD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:05:
VER en HAM persen er toch weer een sterke ronde uit. Jammer dat PER niet net een tikje extra gas kon geven, gat met HAM is echt bizar klein. Maargoed, een P1 en P3 is al heel fijn, hopelijk kan PER morgen serieus meedoen, ook omdat BOT vrij ver weg is.
Toch weer lucky HAMLZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:08:
[...]
PER gaf aan dat ie last had van die regen in de laatste sector.

Even dat kleine speldenprikje dat ze morgen eens als team gaan werken
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
VER zei het ook net. Had dus ietsje pietsje meer in gezeten. Jammer, was toch een leuk extra'tje geweest.LZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:08:
[...]
PER gaf aan dat ie last had van die regen in de laatste sector.
Die interviewster valt bijna in slaap ofzo?
RedBull heeft in Q2 “iets” gevonden. Zal wel iets met de achter ophanging zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 24-10-2021 00:09 ]
Pardon? It aint over till the fat lady singsHarry Nak schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:57:
Hoelang is het geleden, Verstappen outqualified?
Zelfs de google translate stem heeft meer enthousiasmeRoD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:08:
Heerlijk dat enthousiasme van de interviewer. "Yeah it's very impressive"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het kan morgen nog leuk worden als Hamilton het eens tegen twee Bulls moet opnemen.
(hopelijk kunnen ze me wakker houden morgenavond
)
(hopelijk kunnen ze me wakker houden morgenavond
Niet normaal, energie spat van die Danica af man, niet normaal zo enthousiast...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Danica doet de interviews met het enthousiasme van een taakstraf.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
HAM kijkt erbij alsof ie heel nodig moet poepen.
Die is not amused, heeft echt wel een tikkie gekregen
Die is not amused, heeft echt wel een tikkie gekregen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is denk ik te simpel. Ik denk dat die Mercedes helemaal niet minder is. In ieder geval is die auto consistenter snel. We hebben nu ook juist het deel van het seizoen gehad waar Mercedes flink had moeten scoren. Ze hebben het alleen volstrekt weggegooid. En nu komen er juist banen waar RBR sterker zal zijn. Verder kijk ik eerder naar Saudi Arabië omdat Abu Dhabi vorig jaar al werd gewonnen door Verstappen en ze nu aanpassingen maken die RBR misschien ook beter liggen.Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:07:
[...]
De redbull auto is gewoon beter, dus zolang max er niet meer afgetikt wordt is het wdc voor max.
Alleen abu dhabi kan nog voor mercedes beter uitkomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is er een bingo van uitspraken van coureurs tijdens interviews die ik kan doen?dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:09:
The best crowd
Een heerlijke kwalificatie. En de pessimisten is weer mooi de mond gesnoerd...
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Iemand moet eens een compilatie van makendcell schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
Best crowd ever part 2371928372615
😆 - Denk ook eens om ;)
Compilatie?Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
[...]
Iemand moet eens een compilatie van maken
Wordt langer dan de Lord of the rings, inclusief de Hobbit.
Waah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:58:
[...]
Checko volgend jaar World Championweg Nederlandse droom

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Pen is het Haasje?
Haha die gast wilde nog een box, max loopt gewoon weg
Verstappen had moeite met z'n pen. Gelukkig kan 'ie wel autorijden
Wie voelt zich geroepen om alle mensen te quoten die na fp1 de moed al hadden opgegeven en HAM al kampioen hadden gekroond? En het kampioenschap schriftelijk wilde afdoen?
Anyone?
Anyone?
Helemaal blij dat ik er naast zat.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:

De box inSinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:11:
Haha die gast wilde nog een box, max loopt gewoon weg
De voorzitter van de Max Verstappen fanclub een ene Tom C.?sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
Ik nomineer je alvast als vrijwilligerWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Wie voelt zich geroepen om alle mensen te quoten die na fp1 de moed al hadden opgegeven en HAM al kampioen hadden gekroond? En het kampioenschap schriftelijk wilde afdoen?
Anyone?
Ik voel mij niet aangesproken. Ik had vóór FP1 namelijk de moed al opgegevenWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Anyone?
Had niet verwacht dat RB zich zou herstellen, dit geeft echt hoop voor de rest van het seizoen.
We doen alweer allemaal alsof verstappen al gewonnen heeft straks. Pole is mooi, zeker hier, maar de race is geen Q.
Als nu blijkt dat Mercedes de motoren extra heeft opengeschroefd om de laaste paar wedstrijden te winnen dan moet dit toch extra pijn gaan doen. 😖
Er is wel een video van 3 jaar terug, tijd voor een nieuweBensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
[...]
Iemand moet eens een compilatie van maken
Super blij hier. Fitbitje gaf hartslag van 145 aan tijdens de laatste sector van max.
Wat een ronde! Wat een spanning!
Totaal niet verwacht na turkije en fp1 van cota. Ik dacht. Als max 1plek achter lewis eindigt mag hij blij zijn.
Ze hebben iets gevonden. Misschien iets gevonden bij Mercedes en zelf ook toegepast?
Wat een ronde! Wat een spanning!
Totaal niet verwacht na turkije en fp1 van cota. Ik dacht. Als max 1plek achter lewis eindigt mag hij blij zijn.
Ze hebben iets gevonden. Misschien iets gevonden bij Mercedes en zelf ook toegepast?
Sorrysjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
Tom CoronelWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Anyone?
Mocht het morgen fout gaan quote ik jou wel. Dat is makkelijker.Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Anyone?
I served in a company of heroes.
Was ik de enige die HAM wel fuidelijk liet zien dat hij enorm baalt?
Geen handje/box bij auto, daarna net zo lang in de garage dat VER alweer weg is en meteen naar de mic lopen voor interview.
Laat wel zien wat voor persoon je dan bent.
Geen handje/box bij auto, daarna net zo lang in de garage dat VER alweer weg is en meteen naar de mic lopen voor interview.
Pak gelijk de mensen die na vorige race de moed al lang hadden opgegeven door een betere MercedesWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Anyone?
Dit gaat op banden(management) aan gaan komen gok ik zo.LA-384 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:13:
We doen alweer allemaal alsof verstappen al gewonnen heeft straks. Pole is mooi, zeker hier, maar de race is geen Q.
Hij heeft toch ook de q gewonnen...LA-384 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:13:
Vandaag de wedstrijd, en misschien wint hij die ook.
Ik vond het een heerlijke q.. en een slecht moment om te stoppen met roken....
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dus sector 1 en 3 zijn voor Red Bull, sector 2 voor Mercedes. Dat kan een spannende eerste ronde worden.
Ideale scenario: Perez die Hamilton passeert bij de start en buffer kan spelen.
Ideale scenario: Perez die Hamilton passeert bij de start en buffer kan spelen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Man, dat was toch iedere afgelopen race zo na de trainingen.. best wat Tweakers die na FP1 l zeiden dat lewis elke keer ging winnen en Red Bull nergens wasWaah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:12:
Anyone?
Vaak bu'j te bang!
De pace van Mercedes morgen gaat niet zo rap zijn als in de Q, na een rondje of twee is de plenum koeling truc uitgewerkt.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:13:
Als nu blijkt dat Mercedes de motoren extra heeft opengeschroefd om de laaste paar wedstrijden te winnen dan moet dit toch extra pijn gaan doen. 😖
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik ben helemaal niet voor Hamilton, maar wat moet hij dan, juichen en dansen?TrekDr0p schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
Ik denk dat Max iets minder vleugel heeft staan dan Perez.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:02:
Jammer dat Perez net niet die P2 pakt.
Maar ik zag het al toen Max in S2 alsnog een voorsprong had. Die Red Bull is zoveel beter in S3.
Oh jongens, wat enorm lekker. Ik zag het niet meer zitten.
een treffende spreuk
De nummer 33 zat als enige niet in de 33.Arjan90 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:03:
Heerlijk! Called it (de sub 1.33). Mooie kwalificatie zeg, lekker spannend! Jammer dat Perez niet P2 heeft voor Verstappen, maar met zo'n kwalificatie maakt me dat verder eigenlijk ook niet uit
een treffende spreuk
Mag altijdVuvuzela schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
[...]
Mocht het morgen fout gaan quote ik jou wel. Dat is makkelijker.
Maar ik schrijf nergens dat Max gaat winnen.
Ik snap alleen niet dat mensen nog steeds na fp1 al allerlei conclusies trekken
Paar maandjes, namelijk de tweede race van dit jaarHarry Nak schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:57:
Hoelang is het geleden, Verstappen outqualified?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Iemand feliciteren met zijn pole?Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:15:
[...]
Ik ben helemaal niet voor Hamilton, maar wat moet hij dan, juichen en dansen?
Ik zeg toch ook niks over hoe hij er staat alleen dat het opvalt dat hij geen behoefte heeft om VER te feliciteren.
Wat zegt hij over morgen dan ?Vuvuzela schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
[...]
Mocht het morgen fout gaan quote ik jou wel. Dat is makkelijker.
Dit seizoen is zo spannend, daar wachten we al jaren op. Heerlijk. Je kan nooit conclusies trekken over 1 sessie.
Klopt, volgens Reb Bull slijten de soft en medium banden vrij hard hier dus een 2 stop race ligt voor de hand en zal het aankomen op strategie en bandenfluisteraars.Exorcist schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
[...]
Dit gaat op banden(management) aan gaan komen gok ik zo.
Zullen we het erop gooien dat Red Bull Adrian Newey echt gemist heeft. Hij zat er ook bovenop toen ze met de voorvleugel bezig waren.
Ik hoop op een mooie race en dat Bottas niet al te snel naar voren kan rijden... En dat Checo bij kan blijven en het liefste nog Lewis kan inhalen...
Ik hoop op een mooie race en dat Bottas niet al te snel naar voren kan rijden... En dat Checo bij kan blijven en het liefste nog Lewis kan inhalen...
"When you grow up your heart dies"
Arjan90 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:03:
Heerlijk! Called it (de sub 1.33). Mooie kwalificatie zeg, lekker spannend! Jammer dat Perez niet P2 heeft voor Verstappen, maar met zo'n kwalificatie maakt me dat verder eigenlijk ook niet uit
BOT dus naar P9 en split de Alpha Tauri's.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik dacht toen de regen er aan kwam en Mercedes het rondje af had, oh nee toch, het zal toch weer niet?
Maar wat een topronde om dan toch nog die pole te pakken. Ook van Lewis, die was er toch weer.
Maar wat een topronde om dan toch nog die pole te pakken. Ook van Lewis, die was er toch weer.
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bottas dus vanaf P9 die heeft nog wel een aantal in te halen wat hem zeker tijd gaat kosten.
Maar wat een seizoen hebben we dit jaar. Het blijft maar geven.....
Everyone else: "Yeah, well..."Illegal_Alien schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:10:
[...]
Is er een bingo van uitspraken van coureurs tijdens interviews die ik kan doen?
Lewis: 'First of all...."
Butt hurt omdat Max hem een stupid idiot noemdeTrekDr0p schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
Haters everywhere but I don’t really care
Dus Verstappen nu het meeste pole's voor 2021, niet meer in te halen wat dat betreft.
Testing, one, two ...
Je wint er alleen helemaal niks mee, behalve een stapeltje reseve kartbandjes.hardware-lover schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:24:
Dus Verstappen nu het meeste pole's voor 2021, niet meer in te halen wat dat betreft.
Stomme kwalificatie! Al die adrenaline. Nu kan ik niet slapen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Wordt morgen een potje bowlen de eerste bocht, met HAM aan de binnenkant en de twee Red Bulls aan de buitenzijde….?
Bensimpel
Positieve meneer
Max heeft naar Rosberg geluisterd, je moet lewis mentaal slopen en pakken wanneer die minder in zijn vel zit. Dit gaat zeker lewis onder zijn vel zitten.matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:24:
[...]
Butt hurt omdat Max hem een stupid idiot noemde
Max raced om te winnen, lewis raced om niet verliezen. Hele andere mindset.
😆 - Denk ook eens om ;)
De vorige keer dat Lewis besefte geslagen te zijn terwijl hij alles op alles zette en dacht te gaan winnen bonjourde hij Max er uit in de 1e ronde. Max moet morgen enorm oppassen.Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:28:
[...]
Max heeft naar Rosberg geluisterd, je moet lewis mentaal slopen en pakken wanneer die minder in zijn vel zit. Dit gaat zeker lewis onder zijn vel zitten.
Max raced om te winnen, lewis raced om niet verliezen. Hele andere mindset.
een treffende spreuk
Toen stond de setup van Max ook niet goed, waardoor Hamilton hem zo in de kont kon kruipen.pro_6or schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:31:
[...]
De vorige keer dat Lewis besefte geslagen te zijn terwijl hij alles op alles zette en dacht te gaan winnen bonjourde hij Max er uit in de 1e ronde. Max moet morgen enorm oppassen.

Hij heeft meteen de 2 andere Mercedessen voor hemtweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:22:
[Afbeelding]
Bottas dus vanaf P9 die heeft nog wel een aantal in te halen wat hem zeker tijd gaat kosten.
Dus ja, die gaat het lastig krijgen verwacht ik. Tenzij ze allebei hun start verprutsen
Morgen bij de start een paar druppeltjes voorspeld, hoop niet dat dat in de eerste bocht voor een ietwat ondersturende ster zorgt...
https://www.windy.com/30.138/-97.637?29.595,-97.637,8
En dan morgen mogelijk een 2 stopper, dat beloofd actie genoeg ondanks dat ik het niet echt voel bij deze baan.
https://www.windy.com/30.138/-97.637?29.595,-97.637,8
En dan morgen mogelijk een 2 stopper, dat beloofd actie genoeg ondanks dat ik het niet echt voel bij deze baan.
Morgen wil ik graag mocht Max winnen een knuffel en serenade van Hamilton op het podium voor Max. Hoe durft die niet een handje te geven gelijkTrekDr0p schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:14:
Ik ben er ook niet helemaal gerust op met HAM aan de binnenkant. VER moet hem er bij de start meteen voordrukken want anders zie ik HAM zomaar (voor de zoveelste keer dit seizoen) de apex missen en VER eraf drukken, zoals hij in 2015 bij Rosberg deed.HyperTrophy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:28:
Wordt morgen een potje bowlen de eerste bocht, met HAM aan de binnenkant en de twee Red Bulls aan de buitenzijde….?
Nhz schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:34:
Jack: Good qualy!
Tsunoda: Yes thank you.
Tsunoda: ...
Tsunoda: ...
Tsunoda: ....

Mijn boefje is liev!
Bar-Ce-Lo-Na ......KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
Ik ben er ook niet helemaal gerust op met HAM aan de binnenkant. VER moet hem er bij de start meteen voordrukken want anders zie ik HAM zomaar (voor de zoveelste keer dit seizoen) de apex missen en VER eraf drukken, zoals hij in 2015 bij Rosberg deed.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Met het excuus van een paar druppeltjes kan hij hem zomaar iets naar buiten laten lopen, ben d'r ook niet helemaal gerust op.KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
Ik ben er ook niet helemaal gerust op met HAM aan de binnenkant. VER moet hem er bij de start meteen voordrukken want anders zie ik HAM zomaar (voor de zoveelste keer dit seizoen) de apex missen en VER eraf drukken, zoals hij in 2015 bij Rosberg deed.
Ham is zeeeeeer berekenend, elke halve kans om Max eraf te tikken zal hij grijpen. Idd net zoals hij bij Rosberg deed. En Rosberg had dan nog de teamorders om hem nog enigszins te beschermen. Toto zegt nu dat álles mag.KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
een treffende spreuk
Deze verwensingen zijn nergens voor nodig.KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2021 19:44 ]
Ik denk dan gelijk aan dit iconische USGP moment:dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
Morgen wil ik graag mocht Max winnen een knuffel en serenade van Hamilton op het podium voor Max. Hoe durft die niet een handje te geven gelijk
T1 heeft een aardige runoff toch?
https://www.racefans.net/...net-20180904-160658-1.jpg
Gewoon een Alonsootje doen ;-)
https://www.racefans.net/...net-20180904-160658-1.jpg
Gewoon een Alonsootje doen ;-)
Hij gaat dat risico nu echt niet nemen met als grote kans dat je er zelf ook afvliegt of terminale schade rijdt. Niet als je in deze fase van het seizoen op achterstand staat.pro_6or schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:37:
[...]
Ham is zeeeeeer berekenend, elke halve kans om Max eraf te tikken zal hij grijpen. Idd net zoals hij bij Rosberg deed. En Rosberg had dan nog de teamorders om hem nog enigszins te beschermen. Toto zegt nu dat álles mag.
Zoals eerder genoemd, beste quali ooit van Max. Fijn dat Checo ook eindelijk het licht heeft gezien. Je kan 'm maar beter dicht bij je hebben.
Als HAM zo petje nou even naar Bottas gooit wordt misschien bij Bottas ook ontketendBlackMonkey schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:39:
[...]
Ik denk dan gelijk aan dit iconische USGP moment:
[YouTube: Nico Rosberg throwing the P2 cap back at Lewis Hamilton- USGP 2015]
Nee Max morgen maar ff doen naar PER.dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:42:
[...]
Als HAM zo petje nou even naar Bottas gooit wordt misschien bij Bottas ook ontketend
En dan PER ff met de P2 pet zwaaien naar HAM die nog balend in de auto zit omdat die buiten het podium staat
Gaat niet gebeuren, maar zou beter zijn voor mijn hart.
Aan de andere kant: Wat is er mooier dan een kamioenschap dat stuivertje wisselen is tot de laatste race.
Als Max er niet 2x afgekegeld was + klapband, dan zaten we nu gapend naar onze schermpjes te staren
Machtig mooi hier in Austin. Er zijn veel RBR fans, met een lichte voorkeur voor Checo, maar Max is erg populair.
Hopenlijk morgen een goede race, met als ideale situatie dat Checo Lewis voorbij gaat en als buffer speelt.
Hopenlijk morgen een goede race, met als ideale situatie dat Checo Lewis voorbij gaat en als buffer speelt.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ferrari zit er anders ook al redelijk bij qua tijd nu
https://www.autosport.com...racked-rear-wing/6705356/__fred__ schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:57:
Haarscheurtjes inde achtervleugels en plaksel bij de red bulls.
Ze weten niet precies waar het door komt maar hebben de vleugel versterkt en uit voorzorg bij Perez hetzelfde gedaan. Vannacht gaan ze de vleugel beter onderzoeken om te kijken of deze voor de race nog in orde is.
Ik hoop dat het fatsoenlijk te repareren is of dat ze hem kunnen vervangen met dezelfde spec.
Bottas is al ontketend, dat zagen we in Zandvoort al toen ie de snelste ronde niet afbrakdglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:42:
[...]
Als HAM zo petje nou even naar Bottas gooit wordt misschien bij Bottas ook ontketend
Er is veel ruimte in bocht 1, dus ik vermoed dat Hamilton hem er sowieso gaat tussen duwen.KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:35:
[...]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |