Gewoon safe gereden om uberhaupt een tijd te hebben. Nu stampen.
Nog altijd 14 seconden sneller als AlonsoMaurice079 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:
Da's geen beste tijd Checo. Dat kon wel eens een dure gaan worden.

Dacht ik ook, maar hij zit in de pit..djmelvee schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:39:
Gewoon safe gereden om uberhaupt een tijd te hebben. Nu stampen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Perez naar binnen oei
[ Voor 4% gewijzigd door Formula one op 23-10-2021 23:40 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Perez zit denk ik goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan was het helemaal een gok met die mediums en maar brandstof voor 1 lap...Formula one schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:40:
Perez maar binnen oei
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Baan langzamer geworden?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Tja wie moet hem pakken... Russel? Vettel?Formula one schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:40:
Perez naar binnen oei
En wat is er met Alonso XD verbeterd zijn tijd naar +9
Baan lijkt langzamer te zijn, geen grote sprongen van rijders. RIC ook net p9
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou kunnen. Gebeurd wel vaker als ze even niet rijden.Zewatanejo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:40:
Baan langzamer geworden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yeeey Tsunoda in Q3
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Baan lijkt niet sneller te worden. Ricciardo gleed in de langzame bochten en leek niet overal goede grip te hebben.
Netjes van Tsunoda! Door naar Q3!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gridstraf dacht ik ivm motorwisselWaah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:41:
[...]
Tja wie moet hem pakken... Russel? Vettel?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez redt het dus wel, maar Q3 moet beter. Alpine slecht weekend.
- DaniëlWW2
- Niet online
Eerste keer überhaupt in de VS en Q3. Netjes Yuki.

Alle vier Acura's naar Q3.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Schijnt dat de zon niet overal meer op het asfalt aan het branden is en de asfalt temp aan het dalen is.Arjan90 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:41:
Baan lijkt niet sneller te worden. Ricciardo gleed in de langzame bochten en leek niet overal goede grip te hebben.
FTFY
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Poging tot tow voor Ocon denk ik, zelf start hij toch achteraan door een motorwissel.Waah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:41:
[...]
Tja wie moet hem pakken... Russel? Vettel?
Wat doet Alonso, ging van 13 naar 11 naar 9 seconden... Gewoon beetje de baan verkennen (
) of problemen?
Ah dat kan natuurlijk.dutchgio schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
[...]
Poging tot tow voor Ocon denk ik, zelf start hij toch achteraan door een motorwissel.
Jammer dat het niet gewerkt heeft
Honda's😉Ankona schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
4 Redbulls in Q3!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Denk dat ie een tow probeerde te geven aan Ocon. Hij start immers toch achteraan.Shinji schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
Wat doet Alonso, ging van 13 naar 11 naar 9 seconden... Gewoon beetje de baan verkennen () of problemen?
PSN: xMaurice93
Miss wat geprobeerd met vleugelafstelling ofzo.Waah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
[...]
Klopt, maar waarom nu dan überhaupt je banden slijten met meerdere laps
De auto uitlatenShinji schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
Wat doet Alonso, ging van 13 naar 11 naar 9 seconden... Gewoon beetje de baan verkennen () of problemen?
Mijn boefje is liev!
Vond het wel komisch. Hij corrigeert overstuur en stuurt daardoor zelf net buiten de baan.
I served in a company of heroes.
Lijkt me dat je dan ook gaat rijden, en niet als een zondags omaatje....MC_Sparkles schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:43:
[...]
Miss wat geprobeerd met vleugelafstelling ofzo.
Tow lijkt me waarschijnlijker
Poging tot Ocon een tow te geven misschien?Shinji schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
Want zelf moet die achteraan starten.
-
FTFYdglavimans schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:42:
Wat een bagger die Aston Martin Mercedes W10 dit jaar
Alonso, een van de beste teamplayers op de grid momenteel, wie had dat een paar jaar terug nog verwachtscreamhouse schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:44:
Alo wachtte op Ocon voor een tow
Reken je nou niet rijk…….KrankenWagen schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:32:
Toto vergeten de zandzakker eruit te halen?
W10 staat voor het laatste jaar dat ze de auto actief ontwikkeld hebben
toen hadden de al door dat ze de gouden formule hadden
W22 incoming
W22 incoming
Wat een heerlijke beelden. Baby’s met gehoorbescherming, volk wat hun schoen leegdrinkt en volledig gevulde tribunes! Mag ook gezegd worden, de sfeer lijkt daar prima!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Yes please.D-dark schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:46:
Gaan we deze race eindelijk een Red Bull 1 en 2 of 1 en 3 zien?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
NeeD-dark schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:46:
Gaan we deze race eindelijk een Red Bull 1 en 2 of 1 en 3 zien?
Zou leuk zijn... Maar gok van niet.
Om eerlijk te zijn dacht ik toen hij zijn rentree maakte, moet hij niet met pensioen. Maar wat heb ik me vergist zeg. Geweldig om hem bezig te zien.stekkiekiller schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:45:
[...]
Alonso, een van de beste teamplayers op de grid momenteel, wie had dat een paar jaar terug nog verwacht
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Die RV's die daar staan met heerlijke te grote bbq's. Zonnetje erbij. Fustje bier. Beetje racen kijken.Rene schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:46:
Wat een heerlijke beelden. Baby’s met gehoorbescherming, volk wat hun schoen leegdrinkt en volledig gevulde tribunes! Mag ook gezegd worden, de sfeer lijkt daar prima!
Idd sfeertje! Heerlijk
Nou... deel 3... ik ben benieuwd.... (biased) GoMax!
Zou prachtig zijn, red Bull 1 & 2, Mercedes erachter (hopelijk niet eens 3 & 4). Ik denk dat RB 1 &. 2 mogelijk moet zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas heeft al een gridstraf dus.miicker schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:48:
Zou prachtig zijn, red Bull 1 & 2, Mercedes erachter (hopelijk niet eens 3 & 4). Ik denk dat RB 1 &. 2 mogelijk moet zijn.
Ja klopt, maar gaat om de uitslag vandaag hé
Misschien kegel het duo er nog genoeg mensen tijdens q3 eraf dat ze ook allemaal nieuwe motoren nodig hebben.
Kunnen ze toch nog p1 en p2 starten
Nu snap ik ook Hamilton zijn actie op Verstappen tijdens FP. Hij was aan het oefenen voor een tikje achterwiel
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 23-10-2021 23:50 ]
Nah, HAM pakt pole. Ik zie t niet gebeuren dat het anders is. Of anders BOT. DIe wil niet te ver naar achteren omdat ie die gridstraf nog moet pakken.
Ik vraag me altijd zo af waarom je in hemelsnaam je baby meeneemt. Of je dreumes, peuter, kleuter, etc. Ik zou er niet aan beginnen, mooi droppen bij opa en oma of een tante of oomRene schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:46:

- DaniëlWW2
- Niet online
En de Bulls weer achteraan in relatief vrije lucht.
Gewoon lozen in die slaap bus. Ze nemen hun hele huis zowat meeArjan90 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:50:
[...]
Ik vraag me altijd zo af waarom je in hemelsnaam je baby meeneemt. Of je dreumes, peuter, kleuter, etc. Ik zou er niet aan beginnen, mooi droppen bij opa en oma of een tante of oomDie kinderen hebben toch geen geduld voor de hele dag erbij zitten? Het was toch vooral ook veel wachten op de racedag in Hockenheim, waarbij we ook nog regen hadden (we waren erbij in 2019
). Om nog niet te spreken van de files om het parkeerterrein af te komen
Paars voor Hamilton!
Grapje he...
[ Voor 30% gewijzigd door Arjan90 op 23-10-2021 23:52 ]
Ham komt in verkeer als die niet oppast.
[ Voor 8% gewijzigd door Rene op 23-10-2021 23:52 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Baby's slapen veel. Dus weinig last van. Vanaf 1 jaar wordt het uitdagender met hoogtepunt 2 a 3.Arjan90 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:50:
[...]
Ik vraag me altijd zo af waarom je in hemelsnaam je baby meeneemt. Of je dreumes, peuter, kleuter, etc. Ik zou er niet aan beginnen, mooi droppen bij opa en oma of een tante of oomDie kinderen hebben toch geen geduld voor de hele dag erbij zitten? Het was toch vooral ook veel wachten op de racedag in Hockenheim, waarbij we ook nog regen hadden (we waren erbij in 2019
). Om nog niet te spreken van de files om het parkeerterrein af te komen
Babies zijn snel vermaakt.
Ist handig?..... Tja tis USA, en dan ook nog texas. De staat waar het leger elke 4 jaar oefent, en veel texanen dan denken dat de USA ze komt invaden/aanvallen
Correctie, valt nog mee..renegrunn schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:51:
HAM is los hoor...
- DaniëlWW2
- Niet online
En Max is sneller in S1.
Zit ik toch redelijk goed...jgj82 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:55:
Nou komen we dus langzaam bij de wat maximaal haalbaar is op deze baan op dit moment. Ik denk 1:33:500 voor pole
Het publiek is ook niet voor Mercedes
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Die tijd is niet echt verpletterend van Hamilton. Verstappen er nog 2 tienden eronder, Perez nog iets meer
Ja hoor, 3 tienden erboven is keurig.
Max en Per

- DaniëlWW2
- Niet online
Wat hebben ze met Checo zijn auto gedaan zeg?
Kiek die Perez gaan
Vaak bu'j te bang!
Netjes hoor, 2 tiende lijkt een voorsprong ook al is er nog een run.
En Perez is goed bezig.
En Perez is goed bezig.
Peper in de reet!!!
Mijn boefje is liev!
Perez wtf?!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kabeltje anders gelegdDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:54:
Max? Hallo? Perez is faster than you
I served in a company of heroes.
Lekker van Red Bull, wauw! Mooie tijden! Als de baan nog iets sneller wordt (de zon schijnt weer) zie ik ze nog wel sub 1.33 rijden!
't moet wel andersom.. Perez moet de merc afhouden..
Acura-software geladen...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:54:

En veel Mexicanen ook....
Nou HAM, ff over die track limits straks. De druk staat erop voor hem dus.... Zie het nog wel gebeuren ook
Nou HAM, ff over die track limits straks. De druk staat erop voor hem dus.... Zie het nog wel gebeuren ook
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |