Dat dacht ik ook te zien. maar nét niet dus?Kenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:19:
Volgens mij ging Leclerc te wijd….
Ik zag hem duidelijk te wijd gaan bij opkomen rechte stuk.MC_Sparkles schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Wss extra stukje asfalt gepakt, anders erg knappe tijd van hem.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze vonden de onboard van HAM bij SkyF1 niet echt denderend vergeleken met VER en PER als ik het goed begreep. Ik denk niet dat ze aan het sandbaggen zijn, LEC, RIC en NOR zijn immers ook erg snel.
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-10-2021 23:22 ]
Iets met sensors. Daar is Ferrari goed meejgj82 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:21:
[...]
Dat dacht ik ook te zien. maar nét niet dus?
Mijn boefje is liev!
Hij ging over de witte lijn met alle 4 toch? Lijkt me idd tracklimits.Kenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:19:
Volgens mij ging Leclerc te wijd….
Met mn ziggo box…jgj82 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:21:
[...]
Dat dacht ik ook te zien. maar nét niet dus?
:strip_exif()/f/image/hkDlPP171hsHBWju4pH4Fqxo.jpg?f=fotoalbum_large)
Eens. Dit is niet het moment waarop Mercedes normaliter aan het sandbaggen is.Vuvuzela schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Ze zien er ook niet heel super (meer) uit
Wie heeft er zich daar in die vijver geparkeerd?
Ik hoor al heel veel mensen een tijdje FER opgooien voor een serieuze kanshebber in de quali. Dus ergens is het niet super verrassend.Hippocampus schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Dat denk ik dan ook altijd maar dan zie ik ineens een Ferrari bovenaan staan en dan weet ik dat het nog harder kan. (en gaat)
Maar me lijkt inderdaad dat de Bulls en zeker de Mercs dan nog wel een stuk harder moeten kunnen.
Poeeh Gasly kwam echt met 0,1 sec ruimte over de finish om nog een ronde te doen, hij had hem niet nodig, maar dat was close.
erutangiS
Ivm de nieuwe regels spreken ze van "dubbel geel", bestaat er ook enkel geel dan? Wat is het verschil?
Leclerc keek erg blij, alsof hij zelf niet doorhad dat ie veel te wijd was
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hier niet. De laatste race hier, twee jaar geleden, was misschien wel mijn favoriet van 2019. Ferrari die opeens 1s per ronde off the pace was, was uitermate vermakelijk destijds.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kinderportie in de statesDDX schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:23:
Daar zit iemand met flink bord eten.
"Er is gevaar; de coureurs moeten snelheid minderen en mogen elkaar niet inhalen. Gele vlaggen op alle posten en het SC bord duiden aan dat de Safety car wordt ingezet. Gele vlaggen op alle posten en het digitale VSC bord geven aan dat de Virtual Safety Car wordt ingezet. Een dubbele gele vlag geeft aan dat er gevaar op de racelijn is, coureurs moeten nog langzamer rijden en bereid zijn te stoppen. Ze mogen elkaar niet inhalen."Stancke schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:22:
Ivm de nieuwe regels spreken ze van "dubbel geel", bestaat er ook enkel geel dan? Wat is het verschil?
Niet te vergeten het legendarische commentaar van Max: "dat krijg je als je vals speelt"DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
Hier niet. De laatste race hier, twee jaar geleden, was misschien wel mijn favoriet van 2019. Ferrari die opeens 1s per ronde off the pace was, was uitermate vermakelijk destijds.![]()
Hij keek er wel heel erg moeilijk naarDDX schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:23:
Daar zit iemand met flink bord eten.
Hamilton had in bocht 1 minder grip, kwam niet helemaal lekker door de bocht.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
dat is volgens mij bocht 20....
de tl zit in 19
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Lekker vol met toeschouwers! Drukste GP ooit in de VS gok ik zo.
I served in a company of heroes.
Daar pakte ze max zn snelste fp3 ronde af toch?Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:24:
Laatste bocht zijn geen track limits..
Altijd. De regel is uitgebreider dan gewoon 107% van Q1 tijd halen in Q1. Als dat niet lukt zijn "exceptional circumstances" voldoende om toestemming te krijgen van de stewards (dat moet dan nog wel even gevraagd worden dus). Een voorbeeld expliciet in de regels genoemd is een tijd binnen die 107% in een van de FP's. In FP1 en FP3 is dat niet gelukt maar de tijd die hij in FP2 had was hier wel al genoeg voor.
De regel is voor het laatst "toegepast" in 2012 toen twee auto's daadwerkelijk niet mochten starten, sindsdien is er ook 23 keer toestemming verleend, volgens mij elke keer met een voldoende snelle tijd in FP als argument. Als Mazepin in zowel FP2 als in Q1 geen goede tijd had gezet weet ik zeker dat ze hem niet hadden laten starten. Niks "exceptional" aan elke keer buiten de baan rijden.
Ide heeft maar een paar races gedaan toch? Tot z’n superlicentie ingenomen werd..Maarten_E schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:19:
[...]
Jazeker, maar heel recent niet meer. Sowieso in '98 weet ik, volgens mij Ricardo Rosset in de Tyrrell in Spanje toen Hakkinen er zin in had.
In de begin jaren '00 was het gebruikelijker. Volgens mij ook met Yoong en Ide.
Maar sowieso Lola op Albert park 97. Forti metBadoer en Montermini in 96 en HRT meerdere malen..
Qua coureurs Ricardo Rosset wel de koning, maar ook Tarso Marques
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Horner: 'ik heb geen idee wat Perez voor ontbijt heeft gehad'

Horner vraagt zich ook af (bij F1TV) wat Perez als ontbijt heeft gehad maar wil graag dat hij het morgen weer neemt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat was tussen T19 en T20, voor de laatste bocht dus, uitkomen 1-na-laatste.Kenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:25:
[...]
Daar pakte ze max zn snelste fp3 ronde af toch?
Ja, zijn superlicentie werd afgenomen nadat hij Albers er had afgetorpedeerd in Imola.GAIAjohan schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:25:
[...]
Ide heeft maar een paar races gedaan toch? Tot z’n superlicentie ingenomen werd..
Maar sowieso Lola op Albert park 97. Forti metBadoer en Montermini in 96 en HRT meerdere malen..
Qua coureurs Ricardo Rosset wel de koning, maar ook Tarso Marques
Lola was ik helemaal vergeten, die sowieso en Rosset ook.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bottas mag weer tow-truck spelen
PSN: xMaurice93
Je hebt gelijk. Wat raar want lijkt me dat je daar tijd kunt pakken…Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:24:
Laatste bocht zijn geen track limits..
mec samen op medium
max alleen op med
per of soft
max alleen op med
per of soft
juist veel wheel spin door het vuil op die kerbs. Daar wijd gaan levert je gen voordeel opKenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
Je hebt gelijk. Wat raar want lijkt me dat je daar tijd kunt pakken…
- DaniëlWW2
- Niet online
Je vloer slopen op die kerbs is niet bepaald behulpzaam. Denk dat ze het zo oplossen.Kenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
Je hebt gelijk. Wat raar want lijkt me dat je daar tijd kunt pakken…
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Slim, die willen ze voor de mercedessen hebben in het begin van de race.jack zomer schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:27:
mec samen op medium
max alleen op med
per of soft
Moet je ff de topics van toen teruglezenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
Hier niet. De laatste race hier, twee jaar geleden, was misschien wel mijn favoriet van 2019. Ferrari die opeens 1s per ronde off the pace was, was uitermate vermakelijk destijds.![]()
Nee ferrari had niet vals gespeeld. Deze race was gewoon toeval. We zouden wel zien dat ze er volgende race wel weer bij zouden zitten.

Nou ja, de volgende race klopte wel
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 23-10-2021 23:29 ]
speltip 11. spreid je kansenKenny_026 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:28:
[...]
Slim, die willen ze voor de mercedessen hebben in het begin van de race.
Hoe werkt die standing eigenlijk als er nog geen tijden gereden zijn ?
Ze verspringen soms opeens maar die persoon heeft dan niet snelste sector volgens mij.
Ze verspringen soms opeens maar die persoon heeft dan niet snelste sector volgens mij.
Perez ook gewoon op medium dus, leek haast wel een track limit.
En confirmed.
En confirmed.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2021 23:30 ]
Duidelijk! Dank!Exorcist schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
"Er is gevaar; de coureurs moeten snelheid minderen en mogen elkaar niet inhalen. Gele vlaggen op alle posten en het SC bord duiden aan dat de Safety car wordt ingezet. Gele vlaggen op alle posten en het digitale VSC bord geven aan dat de Virtual Safety Car wordt ingezet. Een dubbele gele vlag geeft aan dat er gevaar op de racelijn is, coureurs moeten nog langzamer rijden en bereid zijn te stoppen. Ze mogen elkaar niet inhalen."
Ferry?Wognummer schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:30:
schrap FER niet voor pole
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
correct. data kanaal had het niet goeddutchgio schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:30:
Perez ook gewoon op medium dus, leek haast wel een track limit.
En confirmed.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet het nog heel goed. Ik en een aantal anderen zaten in die eigenlijk best wel saaie race, constant "kink in de kabel puns" te maken.Waah schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:29:
[...]
Moet je ff de topics van toen teruglezen![]()
Nee ferrari had niet vals gespeeld. Deze race was gewoon toeval. We zouden wel zien dat ze er volgende race wel weer bij zouden zitten.
Nou ja, de volgende race klopte welde volgende race in Te as
Bochtje 19 heb ik vanavond geleerdLZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:30:
Oei oei. TL PER

Ergens theorie gelezen dat ze bij Mercedes live aan het testen zijn hoe ver ze de motor kunnen open schroeven voor deze schade gaat krijgen en dat ze bottas hiervoor gebruiken. Dit zodat ze de motor van ham verder kunnen open zetten de laatste paar races. Klinkt plausibel (vandaar het verschil in aantal motoren).
Wat was er met de run van Russel gebeurd?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Toto vergeten de zandzakker eruit te halen?
Q3 gaan ze er pas uit.KrankenWagen schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:32:
Toto vergeten de zandzakker eruit te halen?
Iedere keer als ik die Angela Cullen in die pitbox zie bekruipt me toch een gevoel van zware irritatie
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 23-10-2021 23:33 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen zat trouwens wel echt perfect op de baan tijdens zijn run. Eigenlijk helemaal geen problematisch verkeer en de hele trein was weg toen hij bij S3 kwam. 
En nu is er weer niemand op de baan en gaan we wachten op de chaos.
Dat was vroeger, dat mag niet meer hé 😅
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Uitslag van de voorgaande sessie is dan tie-breaker bij gelijke resultaten. Een tijd zetten gaat boven alles, daarna geldt iemand die een outlap heeft gedaan staat boven iemand die de pits uit is gereden staat boven iemand die nog niet naar buiten is geweest. Binnen die drie categorieen zonder tijd wordt dus de uitslag van de voorgaande sessie gehanteerd. Even uit m'n hoofd dus.DDX schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:29:
Hoe werkt die standing eigenlijk als er nog geen tijden gereden zijn ?
Dat zegt alleen iets over jezelf. Zelf zou ik dit niet durven postenLZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:33:
Iedere keer als ik die Angela Cullen in die pitbox zie bekruipt me toch een gevoel van zware irritatie

I served in a company of heroes.
Wil je erover praten?LZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:33:
Checo weer op Mediums. Hij durft
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Eens kijken waar Perez deze run op gaat doen. De mediums dus toch, geen fouten maken aub checo
Zou geel niet sneller zijn? Kijk bv. naar Sainz en Leclerc
Dat snap ik dus nooit. Hoezo nu niet Per naar buiten. Dan kan hij 1 snelle run rijden en als het echt moet een ronde extra. Nu wachten ze weer tot het laatste moment en zal je zien dat hij door verkeer uit de Q2 geknikkerd wordt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:33:
Verstappen zat trouwens wel echt perfect op de baan tijdens zijn run. Eigenlijk helemaal geen problematisch verkeer en de hele trein was weg toen hij bij S3 kwam.
Ninjaedit: ze hebben geluisterd
[ Voor 3% gewijzigd door Rene op 23-10-2021 23:35 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Max is alvast z'n ererondje aan het doen.
't is PER. My bad.
't is PER. My bad.
[ Voor 21% gewijzigd door djmelvee op 23-10-2021 23:36 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Je timing is uitstekend.Rene schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:35:
[...]
Dat snap ik dus nooit. Hoezo nu niet Per naar buiten. Dan kan hij 1 snelle run rijden en als het echt moet een ronde extra. Nu wachten ze weer tot het laatste moment en zal je zien dat hij door verkeer uit de Q2 geknikkerd wordt.
Een campertje. Formaat stadsbus met harmonica. Wel gave apparaten hoor.RKD schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:35:
Toch wel vet als je RV zo groot is dat je zelfs een Big Green Egg met tafel mee kan nemen
- DaniëlWW2
- Niet online
Doen ze wel vaker. Ze kijken denk ik naar eventuele schade.StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:36:
Waarom die voorvleugel er nu af dan?![]()
[Afbeelding]
Gezien ze daarna volgens mij ook samples nemen. JaHvanL schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:26:
[...]
LOL, geen idee of die 1 liter ook geldt voor Quali?
Rijhoogte aanpassen?StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:36:
[Afbeelding]
Die car performance scores wat zijn dat? Is dat wat je in theorie uit de auto zou moeten kunnen halen en wat er daadwerkelijk uit gehaald wordt?
Ik heb precies hetzelfde, maar weet eigenlijk niks over haar dus heb geen echte reden om zo te voelen. Lijkt een beetje op iemand die overal onterecht vooraan staat. Echter begrijp ik dat ze zeer belangrijk is voor Hamilton.LZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:33:
Ik verwacht geen zandzakken voor Mercedes. Ik denk dat we nog een beetje geconditioneerd zijn met Q3-motorstanden van de voorgaande seizoenen, waarbij Merc even een kleine seconde extra wist te pakken. Ik zie ze nu niet opeens 4 tienten terugpakken. Al geven de graphics een kleiner verschil weer.

Ik zie per coureur. Dus "car performance" is wat misleading.Robbie T schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:37:
Die car performance scores wat zijn dat? Is dat wat je in theorie uit de auto zou moeten kunnen halen en wat er daadwerkelijk uit gehaald wordt?
Beginnen hier in Duitsland ook populair te worden. Het liefst eentje met opbergvak voor je auto.....LZ86 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:36:
[...]
Een campertje. Formaat stadsbus met harmonica. Wel gave apparaten hoor.
Had Sky aan het begin niet iets over dat het circuit zwaar was voor de vleugels en dat een team de boel moest versterken? Ik schakelde toen net in.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:37:
[...]
Doen ze wel vaker. Ze kijken denk ik naar eventuele schade.
Om de zandzakken eruit te halen, duh
Pitbox afschermenStefanVerkerk schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:36:
[Afbeelding]
Da's geen beste tijd Checo. Dat kon wel eens een dure gaan worden.
Snel doortuffen voor nog een run?Maurice079 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:
cooldown lap en nog eens proberen mag ik hopenMaurice079 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:
Hij zou nog tijd moeten hebben om nog een rondje te doen. Als hij voor twee snelle rondes afgetankt is, moet het vast goedkomen.Maurice079 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik luister al maanden niet meer naar Sky dus.BlackMonkey schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:
[...]
Had Sky aan het begin niet iets over dat het circuit zwaar was voor de vleugels en dat een team de boel moest versterken? Ik schakelde toen net in.
Maar met al die kerbs en de staat van de baan, lijkt kijken voor schade me logisch.
Dat is de F1 equivalent van Piet Paulusma zijn weeranalyseRobbie T schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:37:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |