Het regent!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 09-10-2021 09:34 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Onhandig voor RB.Barfman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:36:
Nou zoals het er nu uitziet krijgen we een natte FP3 en kwalificatie maar een droge race.
Turkish Grand Prix Weather
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat heeft er veel mee te maken, Merc heeft de setup voor een droge zondag al klaar op een briefje, RB wilde vandaag de hele setup omgooien om te kijken of ze iets werkends konden produceren voor zondag.Bloodclot schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:53:
Wat voor invloed heeft dit op de setup?
[ Voor 31% gewijzigd door YakuzA op 09-10-2021 09:56 ]
PSN
Dus merc gaat proberen te qualificeren met een droogweer setup in de regen?YakuzA schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Dat heeft er veel mee te maken, Merc heeft de setup voor zondag al klaar op een briefje, RB wilde vandaag de hele setup omgooien om te kijken of ze iets werkends konden produceren voor zondag.
Verwacht de meeste teams wel. Wanneer ging parc ferme ook alweer in?Bloodclot schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:57:
[...]
Dus merc gaat proberen te qualificeren met een droogweer setup in de regen?
Echte regen setups bestaan al een paar jaar niet echt meer.Bloodclot schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:57:
[...]
Dus merc gaat proberen te qualificeren met een droogweer setup in de regen?
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 09-10-2021 10:00 ]
PSN
Vanaf het moment dat ze de eerste keer de pitbox uitrijden in Q1.Jasphur schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:59:
[...]
Verwacht de meeste teams wel. Wanneer ging parc ferme ook alweer in?
Ah, FP3 gaat beginnen zo te zien in de startpost!Spotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:21:
Ik lees gewoon de startpost van dit topic en dan heb ik alle tijden al in mijn hoofd zitten...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
het is Rob van Gameren...paar weken geleden hadden ze die stem vervormer niet goed staan kon je het duidelijk horen.MikeyMan schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:05:
Doen we hier nog een beetje gokken wie de Masked Simmer is?
Vind het een lul van een item verder, maar ik ga voor Atze Kerkhof
Ach kunnen ze gelijk zien of de vleugel dit keer wel waterpas staatYakuzA schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Onhandig voor RB.
Aangepaste afstelling voor droog kunnen ze niet valideren voor de race.
En weer aangepast.TinusTegengas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:51:
@DaniëlWW2 in de TS staat Free Practice 3 voor 10 uur onze tijd.
Volgens mij is dat 11 uur 😉
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is me gelukkig bespaard gebleven, ik viel met mijn neus in de training van gisteren, duurde ff voor ik de beloofde regün miste.LZ86 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:24:
Same hier, als een gek naar beneden, ziggo inloggen eeeeeeeeen daar is de kop van v Gameren
These conditions are becoming quite the occurrence 👀 pic.twitter.com/3IZxwInjpT
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 9 oktober 2021
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vraag is of het nut heeft. Helemaal als ze een droge race verwachten. Vergelijk met gisteren zal niets nuttigs opleveren.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:31:
Tja, RBR moet waarschijnlijk wel gaan rijden en zo zullen er wel meer teams zijn. Dus er gebeurd hopelijk iets tijdens FP3.
Testen of de auto nu wel reageert zoals verwacht? Kwalificatie simulaties?MikeyMan schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Vraag is of het nut heeft. Helemaal als ze een droge race verwachten. Vergelijk met gisteren zal niets nuttigs opleveren.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-10-2021 10:33 ]
Ze zullen ook nog moeten kwalificeren en ik dacht dat die ook nat zal zijn? Dat is in principe reden genoeg om straks gewoon naar buiten te gaan.MikeyMan schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Vraag is of het nut heeft. Helemaal als ze een droge race verwachten. Vergelijk met gisteren zal niets nuttigs opleveren.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoeveel plekken zakt nu HAM na zijn wissel eigenlijk?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:31:
Tja, RBR moet waarschijnlijk wel gaan rijden en zo zullen er wel meer teams zijn. Dus er gebeurd hopelijk iets tijdens FP3.
[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 09-10-2021 10:37 ]
Tien. Het is dus midden in het veld. En juist omdat het er tien zijn, gaat die waarschijnlijk ook Q3 rijden.PalingDrone schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Hoeveel plekken zakt nu HAM na zijn wissel eigenlijk?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik blijf erbij dat als hij niet in de top 3 staat na de Q dat ze alles vervangen rn hij achteraan start. Die 2 hazen/williams/alfa's haalt hij makkelijk in.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Tien. Het is dus midden in het veld. En juist omdat het er tien zijn, gaat die waarschijnlijk ook Q3 rijden.
Tnx, ja dan is dat logisch.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Tien. Het is dus midden in het veld. En juist omdat het er tien zijn, gaat die waarschijnlijk ook Q3 rijden.
Ik weet het nog niet zo zeker. Je komt er wel voorbij, maar ondertussen lopen Bottas en Verstappen waarschijnlijk al fors uit. Een Gasly zal je er ook niet zomaar langs laten, Alonso al helemaal niet. Verder moet je langs die McLaren's en dat is ook lastig.TrekDr0p schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Ik blijf erbij dat als hij niet in de top 3 staat na de Q dat ze alles vervangen rn hij achteraan start. Die 2 hazen/williams/alfa's haalt hij makkelijk in.
Pff, de Haasen en Williamsen wel jaTrekDr0p schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Ik blijf erbij dat als hij niet in de top 3 staat na de Q dat ze alles vervangen rn hij achteraan start. Die 2 hazen/williams/alfa's haalt hij makkelijk in.
Op een nat circuit?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:33:
[...]
Testen of de auto nu wel reageert zoals verwacht? Kwalificatie simulaties?
Zie jij het alternatief?
Gokken dat Bottas voor Verstappen de race aan kan vangen en dan de boel ophouden (waarom zeg ik dit? Bottas en verdedigen? Ten opzichte van Verstappen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:44:
[...]
Ik weet het nog niet zo zeker. Je komt er wel voorbij, maar ondertussen lopen Bottas en Verstappen waarschijnlijk al fors uit. Een Gasly zal je er ook niet zomaar langs laten, Alonso al helemaal niet. Verder moet je langs die McLaren's en dat is ook lastig.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nog niet zeker toch? Mijn app zegt vanmiddag droog maar dan gaan we deze ochtend alleen weinig zien lijkt me.chevsticks schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:00:
Jammer dat het een natte Q wordt, dan heeft Hamilton morgen dus toch gewoon nieuwe bandjes en vrije keuze.
Vergeet Leclerc niet of een Vettel die er maarzo tussen kan zitten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:44:
[...]
Ik weet het nog niet zo zeker. Je komt er wel voorbij, maar ondertussen lopen Bottas en Verstappen waarschijnlijk al fors uit. Een Gasly zal je er ook niet zomaar langs laten, Alonso al helemaal niet. Verder moet je langs die McLaren's en dat is ook lastig.
[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 09-10-2021 11:03 ]
En Verstappen heeft dit voordeel dan niet?chevsticks schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:00:
Jammer dat het een natte Q wordt, dan heeft Hamilton morgen dus toch gewoon nieuwe bandjes en vrije keuze.
Ik weet niet zeker of die niet toch wel aan de kant zal gaan.Kenny_026 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:02:
[...]
Vergeet Leclerc niet of een Vettel die er maarzo tussen kan zitten.
Met gebruikte bandjes in het middenveld starten is toch minder gunstig voor je strategie dan wanneer je op pole staat. Je zag hoe snel Verstappen z'n bandjes oprookte met het inhalen van iedereen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
En Verstappen heeft dit voordeel dan niet?
[...]
Ik weet niet zeker of die niet toch wel aan de kant zal gaan.
Nog mazzel dat het "maar" Turkije is, ik heb wel eens op een tyfoon zitten te wachten tijdens Suzuka, dat soort races bleef je dan gewoon op, voor Turkije heb ik gelukkig nog wat kunnen tukken dus hoewel (te) vroeg wakker valt het nu allemaal wel mee.DoeEensGek schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:06:
Nou lekker dan! Zitten wij er klaar voor, zitten de coureurs er niet klaar voor.
[ Voor 20% gewijzigd door PalingDrone op 09-10-2021 11:09 ]
Beiden is niks, maar als je met nieuwe mediums kan starten vanaf pole, dan kan je ook echt wegrijden en voor een vrije pitstop gaan.chevsticks schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Met gebruikte bandjes in het middenveld starten is toch minder gunstig voor je strategie dan wanneer je op pole staat. Je zag hoe snel Verstappen z'n bandjes oprookte met het inhalen van iedereen.
En zelfs dan blijkt dat asfalt best aardig grip te hebben als het nat is.werphengel schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:14:
Iedereen grote verhalen over die geweldige grip van het nieuwe asfalt, gooit een of ander halve gare weer een paar muntjes in de regen automaat.😖
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 09-10-2021 11:16 ]
Je moet ergens data voor Q/race vandaan zien te halen als het dan ook nat istweakduke schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:15:
Had niet verwacht dat er al een paar gingen rijden. De baan is zelfs nog wel te doen met full wets, maakt het weekend ook leuker.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 09-10-2021 11:18 ]
Hij was gisteren wel zo ontspannen bij Ziggo dat ik haast wel denk dat hij er toch staat. Op basis van FP1 en Fp2 dan zou je dat niet zeggen.LZ86 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:17:
VER moet eerst maar eens goed scoren vanmiddag. Denk dat eerder BOT (indien droog) of NOR m op pole gaat zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 09-10-2021 11:20 ]
Melantrix schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:04:
[...]
Volgens mij zijn jullie beide in de verkeerde positie, namelijk een verkeerde topic...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 35% gewijzigd door Hippocampus op 09-10-2021 11:25 ]
Op het strand aan het waterLZ86 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:23:
Bye bye RUS
Hippocampus schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:22:
offtopic:
Maybe. Soms bespeur ik wat gebrek aan respect voor de figuren die toch vele fans aan deze sport binden.
Dat zou maar zo kunnen en wellicht kan met een goede start Bottas meteen worden gepakt. Pole maakt het wel iets makkelijker.Chiron schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:23:
Ik zie wederom goede kansen voor BOT deze race. Als BOT pole rijdt zal die morgen zo langzaam mogelijk gaan rijden om de boel op te houden, zodat HAM zn inhaalrace makkelijker is. Voordeel voor Max dan dat inhalen in Turkije juist gemakkelijker is dan bij andere circuits, dus die zal volle bak druk gaan zetten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2021 11:34 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
albino71 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
offtopic:
Ach, misschien moeten we ons wat minder druk maken om de mening van iemand die tekstueel wat lomp wordt neergeplempt. Meer is het vaak niet.
Zijn 360 cam werkte niet. Dus dan maar even zo.
Ook gewoon perfect onder controle. Hij gaat over die kerbs en lijkt het al te weten. Vervolgens stop hij gewoon zijn spin wanneer hij wil.
Viel mij ook al op, volgens mij nog nooit zo duidelijk gezien die voor-vortexenJustevo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:39:
Die aero trails van de voorvleugel zijn wel heel gaaf.
Mijn boefje is liev!
Ah ja, vortex. Kon even niet op het woord komenPalingDrone schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:42:
[...]
Viel mij ook al op, volgens mij nog nooit zo duidelijk gezien die voor-vortexen
Om precies te zijn de Y250 vortexJustevo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:43:
[...]
Ah ja, vortex. Kon even niet op het woord komen
Dat was me toch een een Sake feest geweest op Suzuka....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hij wil een Norisje doen?DoeEensGek schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:56:
Leclerc gaat de slicks proberen.
Toch niet dus, te nat waarschijnlijk.DoeEensGek schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:56:
Leclerc gaat de slicks proberen.
Die heeft gewoon niet meer gereden.Kenny_026 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:01:
Waarom is lewis eigenlijk 18e?
Niet meer buiten geweest in het laatste deel toen de baan veel sneller werd.Kenny_026 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:01:
Waarom is lewis eigenlijk 18e?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq