Ook een prima reden.
Mazepin rijdt vol gas voorbij de mensen die een oefenstart aan het doen zijn. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
Of gewoon binnengebleven om slijtage te voorkomen. Vind het nog steeds een raar (maar blijkbaar) ingecalculeerd risiko dat ze de rest van de motor niet wisselen.
Zal me niks verbazen als ze dat alsnog gaan doen voor de race. Iets roepen is maar de helft van het tactische verhaal denk ik maar….
Zal me niks verbazen als ze dat alsnog gaan doen voor de race. Iets roepen is maar de helft van het tactische verhaal denk ik maar….
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Misschien heeft ie eerst stilgestaan op p19ParaDroid2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:05:
Mazepin rijdt vol gas voorbij de mensen die een oefenstart aan het doen zijn. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De tijden van een natte FP3
Zo, laat de kwalificatie maar beginnen!
Overigens vind ik de nieuwe pitstop regels maar niks. Net een wielmoer van de skelter van mijn zoon aan moeten draaien. Die 0,15s zorgde er voor mijn gevoel voor dat het veel langer duurde dan nodig was. Maar gelukkig geen unsafe release.
Overigens vind ik de nieuwe pitstop regels maar niks. Net een wielmoer van de skelter van mijn zoon aan moeten draaien. Die 0,15s zorgde er voor mijn gevoel voor dat het veel langer duurde dan nodig was. Maar gelukkig geen unsafe release.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik hoop ook dat je geen unsafe release deed het verkeer in.... Hoewel ik denk dat in Nederland de vekeersboete dan hoger uit zal vallen dan bij F1 in de pitlane....alesandro_46 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:24:
Zo, laat de kwalificatie maar beginnen!
at your service
Wat is eigenlijk de weersverwachting tijdens de quali?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
HAM op pole. Of vroeg je dat niet?Beaves schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:42:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier zonnigBeaves schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:42:
Ja, hier ook zonnig, maar ik woon of ben niet in Turkije 😉
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Kijkend naar een aantal weermodellen verwacht ik zelf dat het droog blijft tijdens de Q.Beaves schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:42:
EDIT: En precies op dat moment verschijnt er een bui op de radar
[ Voor 12% gewijzigd door Hogader op 09-10-2021 13:59 ]
Nice
offtopic:
Hoe maken jullie die video capture?
Van een halfuur geleden:
Chance of rain in qualifying has increased to 60% according to Meteo France. That's why so many teams went out on intermediates in FP3. Right now it's dry.#AMuS #F1 #TurkishGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 9 oktober 2021
schumi2004 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
Nice
offtopic:
offtopic:
Vroeger gebruikte ik Fraps.
Vroeger gebruikte ik Fraps.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
obsschumi2004 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
Nice
offtopic:
Pitlane ziet er droog uit voor zover ik kan zien.Justevo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:44:
Nog steeds nat?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er hangt een bui volgens Ziggo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Risk of rain 100%
"When you grow up your heart dies"
Fijne Q iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Regenq gooit wel de glazen van MERC hard in. BOT kan er niet veel van op het natte
Dit kan nog heel tricky worden...Als de bui valt net op een verkeerd moment kunnen we weer een totaal onverwachte uitslag krijgen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog 90s en ze staan er al. Dat gaat wat worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is de race dat max een gat moet slaan. Hopelijk kan hij een goede kwalificatie afleveren.
Ik zeg gaan met die Red Bull
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max komt nu achter de rij aan.
- tweakduke
Dat wordt dus gauw een goede tijd neerzetten en de baan is her en der ook nog een beetje nat.
Als het even niet regent heeft hij dus de beste omstandigheden op de baan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:00:
Max komt nu achter de rij aan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh ik snap het al. RBR bleef wachten om hun banden op temperatuur te krijgen. Die kunnen dus eventueel terugzakken voor hun ronde.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh dat was track limit voor Hamilton?
Gaat lekker zo 🤣
- tweakduke
Daar ging HAM meteen te wijd volgens mij bij bocht 1 en later nog een keer eraf. Sainz ook eraf. Chaos
Nu al chaos...
3 druppels en iedereen gaat over de track limits heen, gaat nog interessant worden of er dan nog rondjes komen die meetellen 
Spannend!
Spannend!
- DaniëlWW2
- Niet online
Max spint...
Dit wordt een memorabele sessie.
I served in a company of heroes.
Baan is nog veel te nat voor deze bandjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij is Max er ook afgegaan in bocht 1/2
Edit: Ja dus!
Edit: Ja dus!
[ Voor 15% gewijzigd door pilskes op 09-10-2021 14:04 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Is de baan nu weer helemaal bagger?

Yup, blij dat ik glij
#darkside checkt toch even of hij niet naar holliday on ice kijkt ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Max en Lewis in de problemen? 
Edit: Lewis safe
Edit2: Max ook
Edit: Lewis safe
Edit2: Max ook
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2021 14:06 ]
- tweakduke
De baan is gewoon nog niet helemaal droog van vanochtend. Een goede ronde op de softs is nog wel een must.
Max nu bezig met zijn ronde. Paars s1, groen s2 en de ronde is binnen met p1
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat beginnen. Bocht 11/12 is het punt en daar moest Max al eerder remmen.
1:26.6 voor Max, goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 09-10-2021 14:07 ]
+ dat iedereen nogal haast heeft om snel voor de regen een ronde te rijden.tweakduke schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:06:
[...]
De baan is gewoon nog niet helemaal droog van vanochtend. Een goede ronde op de softs is nog wel een must.
Max nu bezig met zijn ronde. Paars s1, groen s2 en de ronde is binnen met p1
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat naar binnen.
Yuki wilde een reclamebord meenemen?
Rode vlag graag voor dat reclamebord
Ah, dit gaat weer een loterij worden, wie kan het beste rondje eruit persen voordat het gaat regenen.
TSU wel geluk daaro zeg
TSU wel geluk daaro zeg
Verwijderd
Hij kon er nog precies tussendoorDutchCrownNL schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:08:
Yuki wilde een reclamebord meenemen?
Met zijn achterwiel reed hij het bord omver.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Oh. Dat heb ik gemist.miicker schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:10:
[...]
Met zijn achterwiel reed hij het bord omver.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mazepin geel.
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-10-2021 14:11 ]
Perez staat er ook weer goed bij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit wordt weer eens kut voor PER.
Perez weer in de gevaren zone ....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- DaniëlWW2
- Niet online
Max komt weer met bijgetankte auto.
Volgens Red Bull verdwijnt de regen en wordt het circuit vanaf nu alleen maar sneller.
- tweakduke
Het is nog niet eens in beeld gebracht. De baan wordt nog steeds wat sneller dus iedereen weer naar buiten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:10:
Mazepin geel.
Perez lijkt wel een fan van top gun te zijn
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
@DaniëlWW2
Ik moet even zeggen dat je laatste handvol reacties niks toevoegen, naar mijn mening. Beetje krom als je net voor de Q de quickreply uitzet.
Maar in het algemeen mag het van mij hier wel wat inhoudelijker. Wat hebben we aan het lezen van alleen een naam van een coureur, immers? Mensen die het willen volgen, kijken er nu ook zelf naar.
Ik moet even zeggen dat je laatste handvol reacties niks toevoegen, naar mijn mening. Beetje krom als je net voor de Q de quickreply uitzet.
Maar in het algemeen mag het van mij hier wel wat inhoudelijker. Wat hebben we aan het lezen van alleen een naam van een coureur, immers? Mensen die het willen volgen, kijken er nu ook zelf naar.
Dat is dus niet waar. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen kijken maar hier wel meelezen.Playa del C. schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:13:
@DaniëlWW2
Mensen die het willen volgen, kijken er nu ook zelf naar.
Volgens mij is dit nu wel tricky. Track begint steeds droger te worden dus denk dat iedereen zometeen nog een laatste lap moet neerzetten want anders kukkel je gewoon uit Q1.
:sjaool schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
Dat is dus niet waar. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen kijken maar hier wel meelezen.
Ja, die zijn er zeker, maar ook die hebben niks aan een tekst als 'Mazepin geel'.sjaool schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
Dat is dus niet waar. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen kijken maar hier wel meelezen.
Witte lijn is de limiet. 4 wielen erover en je bent afmnarijnm schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:14:
Hoe werkt de off-track limiet in bocht 1?
Ligt allemaal dicht bij elkaar, Verstappen en Hamilton nu 17 duizendste uit elkaar.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik geef extra informatie die je niet op de regie ziet, maar wel op F1TV. Want ik heb hier vier feeds openstaan en zie dus veel meer. Zoals bijvoorbeeld dat het geel van Mazepin kwam, wat er op de radio van Verstappen word gezegd of tijden van coureurs...Playa del C. schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:13:
@DaniëlWW2
Verstappen op 11 nu door tracklimits.
Max is zijn snelle tijd kwijt... Tracklimits bocht 1
Ik vraag me af hoe de balans is van de Red Bull op dit moment, hebben ze de problemen opgelost?
Lewis en Bottas op "oude" softs sneller dan Max op nieuwe. Ik denk dat hij niet mee kan doen voor pole.
Dat duurde best lang?Justevo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:18:
Max zn tijd weg
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, Verstappen kreeg ruim op tijd te horen dat die track limiet eraan zat te komen, dus nieuwe ronde.
Heeft iemand de laatste ronde van Max gezien? Want als daar nog track limits overheen gaan, dan heeft ie wel een probleem...
En Max weer tweede tijd, 0.007 achter HAM
Edit: en PER op 5, ook goed.
Edit: en PER op 5, ook goed.
[ Voor 28% gewijzigd door Hippocampus op 09-10-2021 14:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |