Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja en ze praten door de radios heen, irritant.Hupske schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:35:
Engels commentaar bij F1tv is een beetje vreemd qua geluid. Bij jullie ook?
Maar [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
[ Voor 15% gewijzigd door DoeEensGek op 08-10-2021 14:36 ]
Klopt en ze lullen vandaag werkelijk overal doorheen.. dus ik ben maar overgestapt op de nederlandseHupske schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:35:
Ditto, die gast in de pit lane klinkt als een robot. De rest klinkt normaal.Hupske schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:35:
Inderdaad krap, wel heel mooi die oude Honda. Die kombaan is ook wel heel nice.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Beetje dubbelopHupske schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:35:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-10-2021 14:42 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Why can't you fix the most easy part of the car?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
No drinks for you today.
Ben blij dat die eindelijk afzwaait aan het einde van het seizoen, snap de fascinatie niet die sommige mensen met hem hebben.
Smiling as the shit comes down...
Hij heeft geen filter. Is onvervalst zichzelf.ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
Beetje een arrogante eikel die Kimi af en toe, zo onnodig.
Ben blij dat die eindelijk afzwaait aan het einde van het seizoen, snap de fascinatie niet die sommige mensen met hem hebben.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Jij bent af.ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
Dat kan ik op zich wel waarderen maar het is niet altijd een positieve eigenschap.Bansheeben schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Hij heeft geen filter. Is onvervalst zichzelf.
Zeker niet. Maar dat is wel waarom veel mensen 'm nog steeds waarderen denk ikScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Dat kan ik op zich wel waarderen maar het is niet altijd een positieve eigenschap.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het zijn eigenlijk allemaal in meer of mindere mate arrogante eikels, anders kom je niet zo ver. Ik kan het hele droge commentaar van Kimi altijd wel waarderen. En z'n anti-media houding snap ik ook helemaal, ik zou ook gek worden van diezelfde inhoudsloze vragen iedere race weer.ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
Verwijderd
Jouw post is onnodig, Kimi heeft gewoon gelijk en mag dat best zeggen in de manier dat hij dat wilt i.p.v dat gedoe dat iedereen maar voor de camera aardig moet zijn.ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
De racerij in het algemeen is ook heel erg een ons-kent-ons wereldje, waarin men je echt een en ander moet gunnen, niet zozeer omdat je daadwerkelijk zo goed rijdt, bijvoorbeeld.chevsticks schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:53:
Het zijn eigenlijk allemaal in meer of mindere mate arrogante eikels, anders kom je niet zo ver. Ik kan het hele droge commentaar van Kimi altijd wel waarderen. En z'n anti-media houding snap ik ook helemaal, ik zou ook gek worden van diezelfde inhoudsloze vragen iedere race weer.
"When you grow up your heart dies"
bron: nl.motorsport.comOp basis van de huidige rondetijden lijkt Mercedes dit weekend ietwat de bovenhand te hebben ten opzichte van Red Bull. Hamilton en Bottas rijden momenteel allebei tussen de 1.27.3 en 1.27.7, terwijl Verstappen moeite heeft om onder de 1.28.0 te komen. Het tempo van Leclerc is inmiddels ingezakt tot 1.28.8.
Tuurlijk mag hij zeggen wat hij wil maar direct je monteurs zo aanspreken bij een relatief kleine issue is gewoon niet netjes imo. Die monteurs hebben allemaal verstand van zaken daar en als iets wat langer duurt dan je had gehoopt zal daar ongewtijfeld een goede reden voor zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Jouw post is onnodig, Kimi heeft gewoon gelijk en mag dat best zeggen in de manier dat hij dat wilt i.p.v dat gedoe dat iedereen maar voor de camera aardig moet zijn.
Aan de andere kant wetende hoe Kimi soms uit de hoek kan komen bedoelde hij het misschien niet zo. Hetzelfde uit de mond van Riccardo zou al heel anders overkomen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is toch wel een minimale voorbereiding als prof
Maar?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:00:
En er is dus geen sandbagging en die blog slaat ook nergens op. Het is helemaal niet moeilijk om te achterhalen dat Verstappen problemen met balans heeft en maar longruns is gaan doen.
Ze doen allemaal long runs. Is gewoon het programma.
De auto ziet er niet stabiel uit, precies zoals Max ook zegt, midcorner.
een treffende spreuk
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
- DaniëlWW2
- Niet online
En waarom heb ik hier 0,0 medelijden mee, iets zit me nog dwars (Brazilië 2018)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:05:
En Ocon is stuk bij de proefstarts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je gaat longruns doen zodat je niet de hele training in de pit staat om het op te lossen zodat je nog een rondje kan rijden op het einde. En dat missen de geachte "analisten" bij de meeste Formule 1 media weer eens. Dit terwijl de FOM nota bene die radioberichten heeft uitgezonden. Dat is dan ook mijn kritiek. Dit zijn zogenaamde professionals die helemaal niks leveren.pro_6or schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:02:
[...]
Maar?

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-10-2021 15:08 ]
Niet eens.Verwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Jouw post is onnodig, Kimi heeft gewoon gelijk en mag dat best zeggen in de manier dat hij dat wilt i.p.v dat gedoe dat iedereen maar voor de camera aardig moet zijn.
Mensen vinden het altijd maar nodig alles op hun eigen manier te moeten vertellen, en met trots "Ik zeg altijd waar t op staat" en "Ik ben recht voor zn raap" en "Ik ga niets verbloemen"
Denkende dat ze assertief, eerlijk en oprecht zijn, terwijl t gewoon dom, lomp en onbeschoft is, zonder aan iemand anders te denken.
Niet iedereen zit op andermans manier te wachten of moet dat maar accepteren. Hoeveel gelijk je ook hebt.
Dat heeft niets met 'correct' te maken.
vind het de minst interessante rijder van het veld - heb 0,0 met die knakker. Is opzich aardig rap, en zal best een goeie gast zijn, maar some how straat hij niets uit. en inderdaad, dat akkefietje bij interlagos(?) helpt natuurlijk nietschumi2004 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
En waarom heb ik hier 0,0 medelijden mee, iets zit me nog dwars (Brazilië 2018)
[YouTube: It's unfortunate... | Valtteri Bottas reacts to racing incident between Hamilton and Verstappen]YakuzA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Hij komt wel midden in de midfield melee terecht.
Daar loop je een veel grotere kans dat er bij de start ineens een voorwiel van een ander midden in de radiator zit.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
5 woorden:ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
YouTube: Kimi Räikkönen "I was having a shit"
Voor Nederlanders is deze manier van communiceren ook veel gebruikelijker. Kan me best voorstellen dat dat soms kan botsen. Zelf kan ik behoorlijk slecht tegen dat gespeelde vriendelijkheid van Amerikanen waarvan ik al weet dat ze het niet menen.poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Niet eens.
Mensen vinden het altijd maar nodig alles op hun eigen manier te moeten vertellen, en met trots "Ik zeg altijd waar t op staat" en "Ik ben recht voor zn raap" en "Ik ga niets verbloemen"
Denkende dat ze assertief, eerlijk en oprecht zijn, terwijl t gewoon dom, lomp en onbeschoft is, zonder aan iemand anders te denken.
Niet iedereen zit op andermans manier te wachten of moet dat maar accepteren. Hoeveel gelijk je ook hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bensimpel
Positieve meneer
Allemaal spelletjes, beetje mercedes laten denken dat ze het rustig aan kunnen doen enzopro_6or schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:02:
[...]
Maar?
😆 - Denk ook eens om ;)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Max heeft al gezegd lange nacht voor de boeg
Inderdaad, ziet er niet al te best uit. Als het snelheidsverschil zo groot is, gaat Hamilton Max gewoon pakken in de race ondanks de 10 plekken. Hopelijk vind Red Bull nog iets voor morgen.d-vine schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:41:
Kan wel eens verrassend gaan uitpakken dit weekend aangezien de Max en z'n Red Bull niet helemaal lekker gaan op het circuit.
Max heeft al gezegd lange nacht voor de boeg
Maar even serieus, dit dreigt een tweede Hongarije te worden. En gezien pace-verschil en OOK nog eens meer bandenslijtage durf ik hem wel aan: weer een geluk voor Hamilton. Die gaat gewoon vanaf plek 11 naar voren rijden en alsnog winnen in een race die door zijn gridstraf easy win voor Max had moeten zijn (maar door gedoe met afstelling dus niet).
Ik weet niet wat Mercedes exact heeft gevonden sinds Silverstone, maar ze zijn echt duidelijk de snellere auto (alleen de Britse pers wil dat maar niet inzien) en alleen in Zandvoort + regenachtige Spa wist Max er met kunst- en vliegwerk voor te blijven.
Komop Red Bull, doe eens een flinke update op die auto en fix je afstellingsissues (lijkt wel alsof er bij Red Bull een heel nauw raamwerk is qua set-up sweetpoint en alles daarbuiten meteen naadje is, zie Perez, terwijl Mercedes daar minder last van heeft).
Blijkbaar hebben de verbeteringen aan de grip van de baan niet tot verbetering bij alle teams gezorgd. Hoop dat ze er morgen staan, maar met de weersverwachting ook weer lastig om de resultaten van de afstellingen goed te testen.
Ik vind het meer de curse van de vrijdag setup(s).LewisVries schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:48:
De curse van unieke liveries strikes again.
Morgen is alles weer anders.
Dat is ook al vaker voorgekomen dit seizoen.
Het is een training..Exocet schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
Inderdaad, ziet er niet al te best uit. Als het snelheidsverschil zo groot is, gaat Hamilton Max gewoon pakken in de race ondanks de 10 plekken. Hopelijk vind Red Bull nog iets voor morgen.
Heeft HAM 3000KM gereden in FP2? Dat is 10 race afstanden

Hail to the king baby!
Nee, dat is iedereen op de rode bandjes samen. En daarvan was Hamilton de snelste metbde aangegeven tijd.urk_forever schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
een treffende spreuk
Dat is een opsomming van alle coureurs... 56 setjes zoals er achter staat vermeld.urk_forever schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Ah, beetje verwarrend, maar dat lijkt me wat aannemelijkerpro_6or schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Nee, dat is iedereen op de rode bandjes samen. En daarvan was Hamilton de snelste metbde aangegeven tijd.
Hail to the king baby!
Ja, dus zijn gemiddelde snelheid was 3000km/hurk_forever schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
https://nl.motorsport.com...t-nieuwe-collega/6672939/DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Je gaat longruns doen zodat je niet de hele training in de pit staat om het op te lossen zodat je nog een rondje kan rijden op het einde. En dat missen de geachte "analisten" bij de meeste Formule 1 media weer eens. Dit terwijl de FOM nota bene die radioberichten heeft uitgezonden. Dat is dan ook mijn kritiek. Dit zijn zogenaamde professionals die helemaal niks leveren.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Testing, one, two ...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit heeft toch niets met geluk te maken als Mercedes het beter voor mekaar heeft dan red bull kunnen ze daar mooi van profiteren en hebben ze op het juiste moment de motor wissel te pakken.LewisVries schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:48:
En gezien pace-verschil en OOK nog eens meer bandenslijtage durf ik hem wel aan: weer een geluk voor Hamilton.
Max had vorige race geluk met de regen en ook al was de regen niet gevallen was de schade nog wel beperkt gebleven want dan had Norris de wedstrijd gewonnen.
Morgen kan alles weer anders zijn en Hamilton moet in de race nog maar eens door alles heen komen. Het is pas vrijdag
Was er laatst niet een discussie dat Haas geen fatsoenlijke sim heeft en dat Mick hiervoor die van FER gebruikt? Dan kan je het MAZ niet helemaal verwijten natuurlijk. Overigens zijn er meen ik wel meer coureurs die niet echt oefenen in de sim. HAM is dat nu die onder druk staat pas echt weer fanatiek gaan doen meen ik.sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:01:
Dat zo'n MAZ dit circuit niet eens in de sim geoefend heeft.
Dat is toch wel een minimale voorbereiding als prof
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat is weer wat anders.Pjottski schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:19:
[...]
Voor Nederlanders is deze manier van communiceren ook veel gebruikelijker. Kan me best voorstellen dat dat soms kan botsen. Zelf kan ik behoorlijk slecht tegen dat gespeelde vriendelijkheid van Amerikanen waarvan ik al weet dat ze het niet menen.
Je kunt gewoon iets tactisch zeggen, zonder overdreven vriendelijk of lomp te zijn.
Ja dat is moeilijk, ook voor mij
RBR heeft eigenlijk 1 doel: Per, Gas en Tsu voor Hamilton krijgen. Dan kunnen Alo, Oco, Nor, Ric en Sai de top 10 compleet maken. De overige 2 zijn natuurlijk Ver en Bot 👍 (waarvan ik hoop dat de laatste een keer een dikke vinger geeft bij de volgende stalorder).
(Al vermoed ik dat er een Ferrari tussenkomt)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Albon heeft al vaker zijn waarde bewezen in de sim. We moeten zijn inbreng echt niet onderschatten.hardware-lover schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:15:
Albon moest zich beschikbaar houden dit weekend, die mag aan de bak. Pakt vaak goed uit.
"When you grow up your heart dies"

Wat betreft Mercedes vind ik deze uitleg ook maar apart: https://www.motorsport.co...ower-unit-change/6683053/
Aan de ene kant logisch dat je probeert het aantal penalties te minimaliseren, maar mocht er weer een clash or crash zijn dan moet je wel het volledig aantal plekken pakken omdat je ook geen andere onderdelen meer reserve hebt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is dit niet iets van de olie leverancier Petronas?poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:09:
Heeft ie nou een pasje van "Max" aan de inlaat hangen?
Ja iddpoor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:09:
Heeft ie nou een pasje van "Max" aan de inlaat hangen?
En ze zijn het stoeltje van Angela aan het passen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja, dat is duidelijk. Even ter controle, je hebt hoop ik door dat de opmerking niet serieus maar sarcastisch was?Pjottski schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:14:
[...]
Is dit niet iets van de olie leverancier Petronas?
r/wooshPjottski schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:14:
[...]
De smiley was duidelijk genoegPlaya del C. schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:22:
[...]
Ja, dat is duidelijk. Even ter controle, je hebt hoop ik door dat de opmerking niet serieus maar sarcastisch was?
Nee, is van Max.Pjottski schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:14:
[...]
een treffende spreuk
Klopt, en die dame gaat zondag de race voor LH rijden.
Hoe lang zie jij Kimi al in actie? Als je alleen de laatste jaren hebt gezien, dan snap ik wellicht een klein beetje waar dit vandaan komt. Anders niet.ScrooLoose schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:44:
I served in a company of heroes.
Hij is al in Turkije gespot (via Instagram van Kym Illman). Even terug vliegen naar de Red Bull sim gaat niet.hardware-lover schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:15:
Albon moest zich beschikbaar houden dit weekend, die mag aan de bak. Pakt vaak goed uit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben meerdere coureurs hiervoor. Een daarvan zit waarschijnlijk nu al uren te testen. Want het was gewoon niet goed vandaag en juist die mid corner snaps kosten gewoon veel tijd. Ben ook benieuwd dat Verstappen zelf gaat zeggen bij Olav.NeverSettle schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:09:
[...]
Hij is al in Turkije gespot (via Instagram van Kym Illman). Even terug vliegen naar de Red Bull sim gaat niet.
Het begint met "k" en klinkt als gut...😏DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Ze hebben meerdere coureurs hiervoor. Een daarvan zit waarschijnlijk nu al uren te testen. Want het was gewoon niet goed vandaag en juist die mid corner snaps kosten gewoon veel tijd. Ben ook benieuwd dat Verstappen zelf gaat zeggen bij Olav.
Testing, one, two ...
https://nl.motorsport.com...ede-dag-red-bull/6683198/DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Ze hebben meerdere coureurs hiervoor. Een daarvan zit waarschijnlijk nu al uren te testen. Want het was gewoon niet goed vandaag en juist die mid corner snaps kosten gewoon veel tijd. Ben ook benieuwd dat Verstappen zelf gaat zeggen bij Olav.
"Ik weet niet hoe het morgen gaat zijn. Hopelijk kunnen we de situatie verbeteren, anders ziet het er niet goed uit. Maar laten we zien wat we vanavond nog kunnen doen", duidt Verstappen op het analyseren van alle data en het zoeken naar een oplossing
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja dat zegt al genoeg over vandaag. Ik hoorde het ook over de radio tijdens de trainingen. Het klonk allemaal niet zo erg, maar het zal wel opgelost moeten worden. Tijdens FP1 was het in ieder geval gewoon onderstuur door een gebrek aan grip uit de voorwielen. FP2 leek dat wel opgelost te zijn, misschien zelfs wat te veel, maar toen kwam die instabiliteit.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat RBR het toch oplost. Ik wil daarom ook graag Verstappen even zelf horen en zien. Want hij is niet bepaald goed in zijn emoties verbergen.
Ik lees dat ie idd als reserve coureur achter de hand gehouden wordt.NeverSettle schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:09:
[...]
Hij is al in Turkije gespot (via Instagram van Kym Illman). Even terug vliegen naar de Red Bull sim gaat niet.
Alex Albon has to fulfil his duties as a replacement driver in the Red Bull Racing team during the Formula 1 race in Turkey
Testing, one, two ...
Klopt, o.a. de junior coureurs van Red Bull. Mijn antwoord was meer gericht over het feit dat Albon niet bij Milton Keynes isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Ja,De_Bastaard schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:39:
Is er al een interview met Max geweest over vandaag ?
… die wordt echter pas later vanavond bij ziggo uitgezonden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Er werd geopperd dat menig team verrast werd door de beschikbare hoeveelheid grip, vergeleken met vorig jaar, en zijn daardoor wat op het verkeerde been gezet met hun basis setup. Dat kan ik mij goed voorstellen gezien het geglibber en geglij vorig jaar op de vrijdag.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Die komen altijd met het F1 cafe. Meestal is de YT upload pas erg laat in de avond of in de nacht.De_Bastaard schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:39:
Is er al een interview met Max geweest over vandaag ?
Dat zou best kunnen. Want er waren wel meer teams. Vettel was bijvoorbeeld echt niet tevreden bij Aston en Alpha Tauri was ook niet erg lekker bezig.hardware-lover schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Er werd geopperd dat menig team verrast werd door de beschikbare hoeveelheid grip, vergeleken met vorig jaar, en zijn daardoor wat op het verkeerde been gezet met hun basis setup. Dat kan ik mij goed voorstellen gezien het geglibber en geglij vorig jaar op de vrijdag.
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-10-2021 20:55 ]
Een preview danDaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Die komen altijd met het F1 cafe. Meestal is de YT upload pas erg laat in de avond of in de nacht.
'Dan valt je hoofd er maar af, dat is beter' 🗣️
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 8 oktober 2021
Uh, @Max33Verstappen... 🤯
Vanavond meer in het Formule 1 Café! 🍻
⌚️ 22:30 uur
📺 Live op Ziggo Sport (kanaal 14 & Select)#ZiggoSportF1 #F1Café #TurkishGP 🇹🇷 pic.twitter.com/s1ldwqdXLY
- DaniëlWW2
- Niet online
https://www.motorsportwee...-grippiest-tracks-bottas/
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Gaat dus blijkbaar over de helmet cam waar hij niet mee wilt rijden 😉
[ Voor 6% gewijzigd door TinusTegengas op 08-10-2021 23:15 ]
Dus de circuit informatie in de kolom op deze afbeelding kan dan eveneens het putje in?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:54:
@hardware-lover Kijk eens wat Bottas zegt. Die baan lijkt nu echt heel erg goed te zijn en bij Mercedes waren ze dus ook aan het zoeken. Maar daar ging het al goed tijdens FP2.
https://www.motorsportwee...-grippiest-tracks-bottas/
:strip_exif()/f/image/5ixMa96kZWE5dzvFHSOqDddb.jpg?f=fotoalbum_large)
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Potentieel ja.hardware-lover schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:11:
[...]
Dus de circuit informatie in de kolom op deze afbeelding kan dan eveneens het putje in?
[Afbeelding]
Hee! @DaniëlWW2 wou zien wat Max zei bij JackTinusTegengas schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:10:
[...]
Maar het ging volgens mij niet om de helmet cam. Maar om de extra hoge steun voor de extreme g-force op deze baan. Extra context: https://www.formula1.com/...f3cqTb4agANVn8O9XBdE.html (oud artikel).
Ja, jij toch ook? Iedereen doet zijn eigen versie van wat het beste lijkt toch?poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Niet eens.
Zolang het kritiek is en verder geen persoonlijke aanval is dan moet dat kunnen toch?Denkende dat ze assertief, eerlijk en oprecht zijn, terwijl t gewoon dom, lomp en onbeschoft is, zonder aan iemand anders te denken.
Dit is eigenlijk een heel rare gedachte. Je bent uiteraard niet verplicht iemands maniertjes leuk te vinden, maar niet accepteren dat iemand zo is lijkt me apart. Hoeveel rijders hebben we al niet horen vloeken over de radio ondertussen? Zit je daar ook niet op te wachten en ga je dat ook niet accepteren?Niet iedereen zit op andermans manier te wachten of moet dat maar accepteren. Hoeveel gelijk je ook hebt.
Ter verdediging, misschien is er van te voren wel het één en ander voorgevallen en is dit een soort van vervolg of ontlading. Hij zal er vast wel een reden voor hebben om zo te reageren (naast zijn ongefilterdheid).
Van de andere kant heeft ie ook wel een punt toch? Rij je met een hoogstaand stukje techniek rond van enkele miljoenen en dat moet je dan alsnog met natte sokken doen?
/zeurmodus
Alles wat je nu zegt staat wat haaks op wat ik ermee bedoelde.Hippocampus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:35:
[...]
Ja, jij toch ook? Iedereen doet zijn eigen versie van wat het beste lijkt toch?
[...]
Zolang het kritiek is en verder geen persoonlijke aanval is dan moet dat kunnen toch?
[...]
Dit is eigenlijk een heel rare gedachte. Je bent uiteraard niet verplicht iemands maniertjes leuk te vinden, maar niet accepteren dat iemand zo is lijkt me apart. Hoeveel rijders hebben we al niet horen vloeken over de radio ondertussen? Zit je daar ook niet op te wachten en ga je dat ook niet accepteren?![]()
Ter verdediging, misschien is er van te voren wel het één en ander voorgevallen en is dit een soort van vervolg of ontlading. Hij zal er vast wel een reden voor hebben om zo te reageren (naast zijn ongefilterdheid).
Van de andere kant heeft ie ook wel een punt toch? Rij je met een hoogstaand stukje techniek rond van enkele miljoenen en dat moet je dan alsnog met natte sokken doen?
/zeurmodus
In t kort: je kunt proberen gewoon normaal met elkaar om te gaan. Wat er ook voor excuusjes of redenen lijken te zijn.
Tja, wat is normaal in die situatie. (sport is emotie hoor ik de laatste tijd vaak voorbij komen)poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:58:
[knip]
In t kort: je kunt proberen gewoon normaal met elkaar om te gaan. Wat er ook voor excuusjes of redenen lijken te zijn.
In 't kort: In welke positie ben jij om Kimi Räikkönen dom, lomp en onbeschoft te noemen?
Volgens mij zijn jullie beide in de verkeerde positie, namelijk een verkeerde topic...Hippocampus schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:34:
[...]
Tja, wat is normaal in die situatie. (sport is emotie hoor ik de laatste tijd vaak voorbij komen)
In 't kort: In welke positie ben jij om Kimi Räikkönen dom, lomp en onbeschoft te noemen?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nee van die extra pads aan de zijkant om je hoofd/helm tegen te houden in de lange bocht, maar dan kwam zijn hoofd steeds vast te zittenTinusTegengas schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:10:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Martinusz schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:08:
[...]
Nee van die extra pads aan de zijkant om je hoofd/helm tegen te houden in de lange bocht, maar dan kwam zijn hoofd steeds vast te zitten
Jullie hebben gelijk. Waarschijnlijk sliep ik al halfBlackMonkey schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:24:
[...]
Hee! @DaniëlWW2 wou zien wat Max zei bij Jack![]()
Maar het ging volgens mij niet om de helmet cam. Maar om de extra hoge steun voor de extreme g-force op deze baan. Extra context: https://www.formula1.com/...f3cqTb4agANVn8O9XBdE.html (oud artikel).

@DaniëlWW2 in de TS staat Free Practice 3 voor 10 uur onze tijd.
Volgens mij is dat 11 uur 😉
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 09-10-2021 09:00 ]
Wat ik nu kan vinden is FP3 om 11:00 in Nederland te zien.
[ Voor 36% gewijzigd door The-Priest-NL op 09-10-2021 09:04 . Reden: Tijd erbij ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Dat meld de F1TV pagina ook, FP3 om 11:00The-Priest-NL schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:00:
Volgens mij klopt de start tijd van FP3 niet in de TS.
Wat ik nu kan vinden is FP3 om 11:00 in Nederland te zien.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |