Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN: xMaurice93
Nope 1tje zachter van wat ik begrepen heb.Maurice079 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:04:
We rijden weer met de hardste bandencompounds, en dat is te merken ook
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Uh, Max rijdt op C4. Alleen C5 is zachter.Maurice079 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:04:
We rijden weer met de hardste bandencompounds, en dat is te merken ook
tweakduke in "[F1 2021] Race 16 GP van Turkije"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tijdens begin VT1 stond dat we met C1 tm C3 reden dit weekend. Dat klopt dus niet?Illegal_Alien schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Nope 1tje zachter van wat ik begrepen heb.
Wat zei hij?JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:04:
Max maakt weer reclame voor de kunstmatige Pirelli band
Ze lieten net tijdens de training ook zien met welke banden en bandendruk ze vorig jaar reden, om daarna te tonen wat het dit jaar is.Maurice079 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Tijdens begin VT1 stond dat we met C1 tm C3 reden dit weekend. Dat klopt dus niet?
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij kreeg geen grip in de voorbanden. Maar het zal waarschijnlijk iets van een afstelling zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit weekend de C2, C3 en C4.Maurice079 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Tijdens begin VT1 stond dat we met C1 tm C3 reden dit weekend. Dat klopt dus niet?

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Spotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:09:
Ze willen PER dus HAM laten ophouden, gezien de timings nu

Daar hebben ze niet eens een penalty voor nodig.
Ik snap de homage maar helemaal gepast vind ik het niet.
Dat is toegestaan, want MER.warp schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
Je ziet die voorvleugel trouwens goed flexen nu bij BOT.
Dat is toegestaan schijnbaar want andere regels voor front wing dan voor rear wing
PS4 PSN: Dazzler2120
Het is homage aan de Honda RA 272, zie onderstaande afbeelding:sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
Toch wel wat moeite met die Banzai livery van de RB.
Wat nu weer dan? Er staat gewoon bedankt...sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
"When you grow up your heart dies"
:fill(white):strip_exif()/f/image/p10tEPYCckDa4YOLP3CcrXAk.png?f=user_large)
FYI voor het geval dat de mensen de overige 10 berichten erover gemist hebben.
Hamilton gaat Perez voorbij zoals Max Bottas voorbij gaat.Spotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:09:
Ze willen PER dus HAM laten ophouden, gezien de timings nu
Ach alles is tegenwoordig ongepast.
Nee, je naam is niet ongepast dan?sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
[ Voor 39% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-10-2021 11:30 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Een van de alfas, Gio denk ik.Jasphur schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:28:
Ik keek te laat. Wie bedoelde Yuki op de radio?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
De meeste raceteams zijn er altijd als de kippen bij om hun stercoureur een rondje te laten rijden in de auto van toen.Extigo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:23:
[...]
Het is homage aan de Honda RA 272, zie onderstaande afbeelding:
[Afbeelding]
Dus zou RBR een rijklare RA272 achter de pits hebben staan? En dan Max een rondje in iets wat moet aanvoelen als een zeepkist?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wou nog een laatste snelle ronde rijden, laat een gat vallen en op het laatste moment komt Norris er even voorbij die vervolgens het tempo van Verstappen ook niet kan rijden.

Ehh... Spotmatic in "[F1 2021] Race 16 GP van Turkije"Wulfric92 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:31:
Perez is alvast aan het oefenen om op P10 te kwalificeren. Dan start hij precies voor Hamilton, slim van hem!
Vergeet de McLarens niet. Het moge duidelijk zijn dat Lewis daar ook niet gemakkelijk langs komt.
Hopelijk nemen niet meer uit de mid/topteams penalty's. Tot nu toe valt Sainz al weg voor Lewis.
Das al gebeurd.asing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:31:
[...]
De meeste raceteams zijn er altijd als de kippen bij om hun stercoureur een rondje te laten rijden in de auto van toen.
Dus zou RBR een rijklare RA272 achter de pits hebben staan? En dan Max een rondje in iets wat moet aanvoelen als een zeepkist?

Waarom associeer jij de livery met banzai?sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Was beetje krap...
Zo voelde Russell zich ook een beetje in de Mercedes. Shoehorn it in!
Wel gave beelden en ik ben blij dat ze die oude RB auto gebruiken, wat een heerlijk geluid toch!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Helaas wel een Renault motorasing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:43:
[...]
Zo voelde Russell zich ook een beetje in de Mercedes. Shoehorn it in!
Wel gave beelden en ik ben blij dat ze die oude RB auto gebruiken, wat een heerlijk geluid toch!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hopelijk faalt een ander onderdeel straks alsnog
Ik zou gokken dat ze ivm de kans op regen zaterdag gekozen hebben voor deze optie, aangezien je dan zondag niet op gebruikte banden hoeft te starten.AMARONE schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:11:
Mercedes is te angstig om vanaf plek 17 te starten?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mooie glans geeft dat ook aan je kampioenschap...winnen door de pech van je tegenstander.AMARONE schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:11:
Mercedes is te angstig om vanaf plek 17 te starten?
Ik zie ze liever gewoon knokken voor de punten ongeacht wie er aan het einde op 1 staat
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
*knip*sambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
Dit is evengoed nergens voor nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 08-10-2021 13:21 ]
Maar wat levert het Honda op?De_Bastaard schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:58:
Eigenlijk toch wel erg jammer dat Honda er uitstapt. Jaja, ik weet dat ze volgend jaar nog met RBR samenwerken en dat veel personeel overgaat naar de nieuwe unit van RBR, maar volgens mij hadden ze nog veel kunnen bereiken in de F1.
Veel fabrikanten leggen de focus op electrisch en willen daarin als voortrekker gezien worden (ik weet eigenlijk niet of dat voor Honda ook geldt, ik volg dat merk niet zo). Prestaties op oude vieze technologie zouden dan dus juist je marketing tegen kunnen werken.
alles kan off-topic
Personeel dat over gaat is het personeel dat sowieso al in Milton Keynes zat. Die doen de motor niet fabriceren noch ontwerpen. Enige wat die doen is meegaan met de races, turnaround tussen de races (zodat motor niet naar Japan hoeft) etc. Uiteraard personeel dat nodig is, maar niet het personeel dat je nodig hebt om zelf een motor te ontwikkelen. Daarvoor heeft Red Bull o.a. Ben Hodgkinson aangetrokken, die van Mercedes af komt.De_Bastaard schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:58:
Eigenlijk toch wel erg jammer dat Honda er uitstapt. Jaja, ik weet dat ze volgend jaar nog met RBR samenwerken en dat veel personeel overgaat naar de nieuwe unit van RBR, maar volgens mij hadden ze nog veel kunnen bereiken in de F1.
Waar zouden we zijn als in Baku niet Max zijn band geklapt was, en hij op Silverstone en de Hungaroring niet van de baan zou zijn gerost?TinusTegengas schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
Mooie glans geeft dat ook aan je kampioenschap...winnen door de pech van je tegenstander.
Ik zie ze liever gewoon knokken voor de punten ongeacht wie er aan het einde op 1 staat
Max heeft zijn fair share aan pech wel gehad, ik gun Lewis ook wel een tegenvaller.
Was in Italië ook wel pech dat er een auto bovenop hem stond toch?asing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Waar zouden we zijn als in Baku niet Max zijn band geklapt was, en hij op Silverstone en de Hungaroring niet van de baan zou zijn gerost?
Max heeft zijn fair share aan pech wel gehad, ik gun Lewis ook wel een tegenvaller.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Pech? Of toch wel deels zijn eigen schuld?AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:24:
[...]
Was in Italië ook wel pech dat er een auto bovenop hem stond toch?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik bedoelde dan ook het kampioenschap van 1 van beide. Zowel Ham als Ver zullen er beide liever voor knokken, dan dat je het in de schoot geworpen krijgt. Is voor de kijker ook veel leuker volgens mijasing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Waar zouden we zijn als in Baku niet Max zijn band geklapt was, en hij op Silverstone en de Hungaroring niet van de baan zou zijn gerost?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die mening zouden sommigen ook kunnen hebben over jouw gebruikersnaamsambalbaj schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:20:
No matter the age, never lose the Kramer inside
Net zo veel als het Max zijn schuld was in Silverstone....Bansheeben schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Pech? Of toch wel deels zijn eigen schuld?
Laten we die discussie niet weer opnieuw beginnen.
Dan blijven er nog steeds 2 pech rekeningen open staan, Budapest en Baku.Philip Ross schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Net zo veel als het Max zijn schuld was in Silverstone....
Eerst reageren, om vervolgens aan te geven de discussie niet opnieuw te willen starten. Sjiek hoor.Philip Ross schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Net zo veel als het Max zijn schuld was in Silverstone....
Inhoudelijk op de crashes:
Op Silverstone had HAM een direct voordeel van Max' crash, doordat hij door kon (en in de race die 10s dicht kon rijden). Op Monza werden beide uitgeschakeld en vervolgens moest VER de race daarop 3 plaatsen gridstraf incasseren. Voor het aantal punten wat men had kunnen halen is het eerste natuurlijk een wereld van verschil met het tweede.
Da's inderdaad het enige punt waar Max nog kan leren van Lewis. De volgende keer moet ie ervoor zorgen dat hijzelf de race nog wel kan winnen en Lewis in de grindbak achter blijft. Maar goed, Max is nog jongEvilWhiteDragon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Eerst reageren, om vervolgens aan te geven de discussie niet opnieuw te willen starten. Sjiek hoor.
Inhoudelijk op de crashes:
Op Silverstone had HAM een direct voordeel van Max' crash, doordat hij door kon (en in de race die 10s dicht kon rijden). Op Monza werden beide uitgeschakeld en vervolgens moest VER de race daarop 3 plaatsen gridstraf incasseren. Voor het aantal punten wat men had kunnen halen is het eerste natuurlijk een wereld van verschil met het tweede.
Mikken op rechtsachter inderdaad. En zorgen dat ze je ophanging zo maken dat die dat kan hebben.Bansheeben schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:47:
[...]
Da's inderdaad het enige punt waar Max nog kan leren van Lewis. De volgende keer moet ie ervoor zorgen dat hijzelf de race nog wel kan winnen en Lewis in de grindbak achter blijft. Maar goed, Max is nog jong
ping 127.212.23.124
Ik zit altijd klaar en moet nog 4 uur wachtenDoeEensGek schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:58:
Wie zit er nog meer klaar voor FP2 en komt er nu achter dat hij nog een uur moet wachten....Eerlijk zeggen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beter dan de TV om 14u45 aanzetten en merken dat de race al een tijd bezig is.DoeEensGek schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:58:
Wie zit er nog meer klaar voor FP2 en komt er nu achter dat hij nog een uur moet wachten....Eerlijk zeggen.
Had ik bij de vorige GP...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik check daarom altijd https://www.formula1.com/en/racing/2021/Turkey.html voor de lokale tijdhoevenpe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Beter dan de TV om 14u45 aanzetten en merken dat de race al een tijd bezig is.
Had ik bij de vorige GP...
PS4 PSN: Dazzler2120
Bovenin sync calendar klikken/drukken en je reminder goed instellen en klaar is kees.
Ben geen fan van de (officiële) F1 kalander in mijn agenda laden. Die wordt niet bijgewerkt en heb soms dat als nog de tijdzones niet kloppen.. zeker zomer en wintertijd gaan wel eens mis (ios)AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:07:
https://www.formula1.com/en/racing/2021.html
Bovenin sync calendar klikken/drukken en je reminder goed instellen en klaar is kees.
Ik heb nu deze: https://racingnews365.nl/...ender-2021-in-jouw-agenda
Die is perfect en wordt automatisch bijgewerkt bij track updates of verschuivingen.
Ik persoonlijk knap een beetje af op het forceren van de site naam in de kalender. Maar als het goed werkt dan is dat een minor inconvenience natuurlijk.SpeedfreakR schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Ben geen fan van de (officiële) F1 kalander in mijn agenda laden. Die wordt niet bijgewerkt en heb soms dat als nog de tijdzones niet kloppen.. zeker zomer en wintertijd gaan wel eens mis (ios)
Ik heb nu deze: https://racingnews365.nl/...ender-2021-in-jouw-agenda
Die is perfect en wordt automatisch bijgewerkt bij track updates of verschuivingen.
Eens! Het is maar een korte naam "RN365". Ik heb hem maar geaccepteerd, zeker de moeite waard.AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
Ik persoonlijk knap een beetje af op het forceren van de site naam in de kalender. Maar als het goed werkt dan is dat een minor inconvenience natuurlijk.
Of deze https://f1calendar.com/nl werkt als een speer.AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:07:
https://www.formula1.com/en/racing/2021.html
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
gebruik al jaren; f1calendar.com/AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
Ik persoonlijk knap een beetje af op het forceren van de site naam in de kalender. Maar als het goed werkt dan is dat een minor inconvenience natuurlijk.
Ik gebruik deze:AtlAntA schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
https://www.f1calendar.com/nl
Die heeft verder geen naam van de site in de kalender, werkt erg goed en wordt ook bijgewerkt bij veranderingen etc.
Edit spuit11, meer fans van f1calender.com
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 08-10-2021 13:19 ]
Jup, geen zichtbare reclame in de titels en heeft me nog nooit in de steek gelaten!Pierre schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:18:
[...]
Of deze https://f1calendar.com/nl werkt als een speer.
Bensimpel
Positieve meneer
We hebben niet allemaal zo'n prachtig jong geheugen zoals jou heSpotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:21:
Ik lees gewoon de startpost van dit topic en dan heb ik alle tijden al in mijn hoofd zitten...
Ik lees de eerste tijden, en zodra ik de pagina sluit ben ik het alweer vergeten
😆 - Denk ook eens om ;)
Welke pagina?Bensimpel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:29:
[...]
We hebben niet allemaal zo'n prachtig jong geheugen zoals jou he
Ik lees de eerste tijden, en zodra ik de pagina sluit ben ik het alweer vergeten
Like father, like son 🤍 #PoweredByHonda pic.twitter.com/32kQGRZ3X4
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 8 oktober 2021

Maar nu op #11 of hoger beginnen met gebruikte banden, lijkt me niet het meest voordelige om te doen.
Misschien dat max q2 op geel kan doen, omdat hij weet dat LH toch naar achteren valt. Dan hoeft hij niet re starten op rood.
Wat zou het mooi zijn geweest om te weten waar de auto van Jos echt stond, jammer dat de stekker er vroegtijdig was uitgetrokken.
Bensimpel
Positieve meneer
De mclarens zijn ook nog tricky, die kunnen nu ook goed mee doen, Ik denk dat het weer een dolle kwalificatie gaat worden.TrekDr0p schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:39:
Ben benieuwd wat het voordeel van 10 vs achteraan is. Mocht het regen en hij plaatst zich higer dan #5 dan gaat hij denk ik alsnog alles vervangen.
Maar nu op #11 of hoger beginnen met gebruikte banden, lijkt me niet het meest voordelige om te doen.
Misschien dat max q2 op geel kan doen, omdat hij weet dat LH toch naar achteren valt. Dan hoeft hij niet re starten op rood.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn boerenverstand zegt dat als je door 8 heen vliegt en de eerste zone pakt, rem je jezelf in de versnellingsbak om vervolgens met weinig last van dirty air door de langzame bochten te kruipen om op start-finish met nog een DRS er voorbij te vliegen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, ik miste FP1 bijna en heb FP2 op 15:00 staan. Ja, die stomme kalenders zijn weer veranderd.DoeEensGek schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:58:
Dan ben je mooi te laat als je om 15:00 gaat kijken. De livestream van F1 tv staat al aan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:50:
[...]
Nee, ik miste FP1 bijna en heb FP2 op 15:00 staan. Ja, die stomme kalenders zijn weer veranderd.
Kreeg VER er ook 10 maar door andere redenen helemaal achteraan?Illegal_Alien schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:26:
[Afbeelding]
FYI voor het geval dat de mensen de overige 10 berichten erover gemist hebben.
Nee, Verstappen veranderde 6 onderdelen van zijn motor en Hamilton maar 1. Daarom startte Verstappen achteraan en krijgt Hamilton 10 plekken.schumi2004 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:53:
[...]
Kreeg VER er ook 10 maar door andere redenen helemaal achteraan?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik had het door ja.Giem schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:52:
[...]
Dan ben je mooi te laat als je om 15:00 gaat kijken. De livestream van F1 tv staat al aan.
Voor ICE kreeg hij er ook 10 ja. Maar de rest van de PU werd ook vervangen (MGUH etc)schumi2004 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:53:
[...]
Kreeg VER er ook 10 maar door andere redenen helemaal achteraan?
Extigo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:55:
[...]
Nee, Verstappen veranderde 6 onderdelen van zijn motor en Hamilton maar 1. Daarom startte Verstappen achteraan en krijgt Hamilton 10 plekken.
Had het gemist, excuses.Type-R739 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:56:
[...]
Voor ICE kreeg hij er ook 10 ja. Maar de rest van de PU werd ook vervangen (MGUH etc)
Val ook zomaar even binnen
Om er een klassieke uitspraak die elke winter terug kwam bij te halen: "Verstappen heeft nog iets te goed van Honda"Theebag schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Wat zou het mooi zijn geweest om te weten waar de auto van Jos echt stond, jammer dat de stekker er vroegtijdig was uitgetrokken.
Dus ik zeg: als Max zijn buit voor de laatste race binnen is, mag Jos van Honda in Abu Dhabi FP1 rijden
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen heeft nu veel meer frontgrip en Hamilton nu weer niet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen zit Verstappen nog met instellingen. Wat mid corner snaps.
Misschien dat ze iets anders aan het doen zijn, we zullen zien!
Aan de andere kant, Perez is sneller en P5, dus ik denk dat er ergens nog wel goed komt.pilskes schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:17:
Bij Max gaat het nog niet helemaal lekker. Ik vind dat ze niet makkelijk de snelle tijden kunnen rijden.
Misschien dat ze iets anders aan het doen zijn, we zullen zien!
Als Perez hoog staat heb ik altijd het idee dat het nog niet hard gaat vooraanGiem schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Aan de andere kant, Perez is sneller en P5, dus ik denk dat er ergens nog wel goed komt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tja, vooralsnog staat hij nog wel voor max. Dat is iets wat we niet vaak zien halverwege fp2.screamhouse schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Als Perez hoog staat heb ik altijd het idee dat het nog niet hard gaat vooraan
Wel erg druk op de baan steeds. Lijkt wel op een kwalificatie met al die (gevaarlijk?) langzaamrijdende auto's.
Ach zijn schoenen hebben genoeg gedronken in iedergeval.basvn schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:32:
Kimi zal is een keer geen problemen met zn ''drinc'' hebben
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup. Ze hebben zo te horen RBR hun trucje overgenomen met die fles vooraan in de neus te plaatsen om zo tijdens de race een gewichtsverschuiving naar achteren te genereren.basvn schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:32:
Kimi zal is een keer geen problemen met zn ''drinc'' hebben
Zijn lever ook denk ikIllegal_Alien schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Ach zijn schoenen hebben genoeg gedronken in iedergeval.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |